مرکز خرید پردیس کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید پردیس کیش از معروف ترین مراکز خرید جزیره کیش می باشد که ساختمان اول آن در سال 1371 در مساحت 12 هزار متر مربعی افتتاح و ساختمان دوم آن در سال 1378 و در مساحت 22 هزار متر مربعی ساخته شده است. مراکز خرید کیش از بهترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری این جزیره می باشند که گردشگران زیادی برای گشت و گذار، تفریح و خرید به سراغ آن ها می روند. انواع مختلفی از مراکز خرید در جزیره کیش وجود دارند که علاوه بر واحدهای تجاری، انواع مختلفی از امکانات تفریحی و رفاهی در آن ها تعبیه شده اند که گردشگران بتوانند علاوه بر خرید، گردش و تفریحی حسابی را تجربه کنند. مرکز خرید پردیس کیش به صورت یک مجموعه بوده که از 2 ساختمان مجزا تشکیل شده اند. جزیره کیش از جمله بهترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران به شمار می رود که هر ساله میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به آن سفر می کنند. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با مرکز خرید پردیس کیش و امکانات آن بیشتر آشنا شویم.

مرکز خرید پردیس کیش

مرکز خرید پردیس کیش کجاست

مرکز خرید پردیس کیش از دو پاساژ مجزا اما در نزدیکی یکدیگر تشکیل شده و از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می روند. این مرکز خرید در میدان پردیس کیش واقع شده اند و دسترسی بسیار مناسبی به دیگر مراکز خرید و جاهای دیدنی کیش را برای گردشگران فراهم آورده است.

ساعت کاری مرکز خرید پردیس کیش: همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 13:30 و 17 بعد از ظهر تا 23:30 شب

آدرس مرکز خرید پردیس کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان پردیس

آشنایی با مرکز خرید پردیس کیش

جزیره کیش جزیره ای پر از جاذبه های دیدنی و گردشگری است که گردشگران زیادی برای تفریح، استراحت و گشت و گذار به آن سفر می کنند. بازارها و انواع مراکز خرید در کیش وجود دارند که از معماری، طراحی و امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی بهره می برند که هر کدام از آن ها دارای جاذبه های متفاوتی می باشند و تجربه خریدی متفاوت را برای گردشگران رقم می زنند. یکی از بهترین، معروف ترین و قدیمی ترین مراکز خرید کیش، مرکز خرید پردیس کیش می باشد که دارای دو ساختمان در نزدیکی یکدیگر می باشند.

مرکز خرید پردیس کیش

مرکز خرید پردیس 1 کیش

مرکز خرید پردیس 1 کیش در سال 1371 با وسعت 12 هزار متر مربع و در 2 طبقه افتتاح گردید. معماری این پاساژ به صورت سبک اروپایی ساخته شده و حدود 228 واحد در آن فعالیت می کنند. پردیس 1 از سبک معماری اروپایی بهره برده و با استفاده از معماران فرانسوی، سعی کرده اند معماری و طراحی متفاوتی را برای ساخت این مرکز خرید به کار گیرند. واحدهای تجاری مرکز خرید پردیس 1 کیش تنوع بالایی از اجناس و محصولات را در اختیار گردشگران قرار می دهند و از بهترین مراکز خرید کیش برای خرید به شمار می رود و می توانید هر آنچه که نیاز داشته باشید را به صورت یکجا در این مرکز خرید پیدا و تهیه نمایید.

واحدهای تجاری پردیس 1 کیش در زمینه های فروش انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم دیجیتال، شکلات فروشی های جذاب، عینک آفتابی و غیره مشغول به فعالیت هستند و روزانه هزاران گردشگر برای خرید و گردش به این مرکز خرید مراجعه می کنند. این مرکز خرید مجهز به پارکینگ بوده و در صورتی که با خودروی شخصی خود به این مرکز خرید مراجعه کرده باشید، می توانید به راحتی و بدون نگرانی برای جای پارک خودرو، به پارکینگ مجموعه مراجعه نمایید و پس از پارک خودروی خود در پارکینگ به خرید و گردش بپردازید.

در مرکز خرید پردیس 1 علاوه بر واحدهای تجاری،دفاتر خدماتی همچون آژانس های هواپیمایی، شعب بانک ها و غیره وجود دارند. جالب است بدانید شب ها در این مرکز خرید برنامه قرعه کشی برگزار می شود و از میان خریداران به قید قرعه برنده اعلام شده و جوازی نفیس اهدا می گردد. فروشگاه های این مرکز خرید به قدری جذاب و تماشایی هستند که ممکن است ساعت ها در آن به گردش و خرید بپردازید و احساس خستگی به سراغتان نیاید. اما در آخر پس از خرید و گردشی حسابی می توانید به سراغ یکی از کافی شاپ ها و رستوران هایی که در این مجتمع تجاری وجود دارند بروید و با صرف میان وعده و یا وعده غذایی دلچسب انرژی از دست داده خود را بازگردانید و برای گردش و خریدی دیگر در مرکز خرید پردیس 2 کیش خود را آماده سازید. مرکز خرید پردیس 2 کیش نیز که در نزدیکی این پاساژ قرار دارد، اغلب گردشگران برای خرید و گردش بیشتر به سراغ آن می روند. مرکز خرید دیگری در جزیره کیش وجود دارند که همانند مرکز خرید پردیس دارای دو شعبه بوده و با نام مرکز خرید سارینا کیش شناخته می شود و دو دو نقطه متفاوت از جزیره احداث شده اند.

معماری مرکز خرید پردیس 1 کیش

با وارد شدن به مرکز خرید پردیس 1 کیش حس و حال خوبی به شما منتقل شده و از معماری زیبا و دکوراسیون مغازه های آن لذت خواهید برد. فروشگاه های پردیس 1 کیش از زیباترین دکوراسیون و طراحی بهره می برند و در راهروهایی با عرض های پهن ساخته شده اند. این موضوع سبب می گردد گردشگران و مشتریان بتوانند در فضایی مناسب و به دور از تشکیل ازدحام و جمعیت می توانند به گردش و خرید بپردازند. با توجه به آن که این پاساژ، جزء پاساژهای قدیمی جزیره کیش به شمار می رود، اما با توجه به طراحی و معماری بی نقصی که دارد، از بهترین و مدرن ترین مراکز خرید کیش محسوب می شود.

آدرس مرکز خرید پردیس 1 کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار فردوسی، مقابل پارک هنگام

مرکز خرید پردیس کیش

مرکز خرید پردیس 2 کیش

مرکز خرید پردیس 2 کیش نیز در سال 1378 با وسعت 22 هزار متر مربع افتتاح گردید و 3 طبقه در آن وجود دارند که حدود 200 واحد تجاری در آن فعالیت می کنند. هر دوی این مراکز خرید در نزدیکی یکدیگر واقع شده اند و محوطه بیرون آن ها بسیار زیبا و دلنشین می باشد و درختان نخل زیبایی در این محوطه وجود دارند که فضایی بسیار زیبا را برای این منطقه پدید آورده اند. فروشگاه هایی که در پردیس 2 وجود دارند، به فروش اجناس و محصولاتی همچون انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، لباس های مجلسی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لباس های ورزشی، تزئینات منزل، لوازم ورزشی، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و غیره مشغول هستند و همگی از بهترین برند های ایرانی و خارجی می باشند.

در این مرکز خرید هم علاوه بر واحدهای تجاری، شعب بانک ها، دفاتر آژانس های هواپیمایی و مسافرتی، رستوران ها و کافی شاپ ها وجود دارند. مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش از طریق یک رمپ به یکدیگر راه دارند و گردشگران معمولا برای خرید و گردش به سراغ هر دو پاساژ می روند. تنوع محصولات، کالاها و اجناسی که در واحدهای تجاری این مجموعه به فروش می رسند، بسیار بالا بوده و همین امر مهمترین دلیلی است که گردشگران را ترغیب می کند در تمام واحدهای تجاری گردشی داشته باشند.

همچنین تنوع بالای اجناس و محصولات این دو مرکز خرید به قدری جذاب و قیمت مناسب بوده که اغلب گردشگران دست خالی از آن ها بیرون نمی آیند. مرکز خرید پردیس کیش از اصلی ترین مراکز خرید کیش محسوب می شوند و به دلیل موقعیت مکانی مناسبی که دارند، به بسیاری از جاذبه های گردشگری کیش دسترسی آسانی دارند. معماری مرکز خرید پردیس 2 به دست مهندسان و معماران ایرانی طراحی و ساخته شده و از زمان ابتدا تا به امروز زیبایی و شکوه خود را حفظ کرده و آن را در میان مراکز خرید مدرن کیش به شمار می آورند.

معماری مرکز خرید پردیس 2 کیش

با وارد شدن به فضای داخلی مرکز خرید پردیس 2 کیش آبنمای زیبایی را خواهید دید که درختان بلند قامت نخل در اطراف آن وجود دارند و زیبایی بی نظیری را برای این مرکز خرید به وجود آورده اند. همچنین نیمکت هایی برای استراحت در اطراف آن قرار داده شده اند که گردشگران و مشتریان می توانند در صورت خسته شدن به سراغ این نمیکت ها بروند و به استراحت و رفع خستگی بپردازند. با توجه به آن که جزیره کیش دارای آب و هوایی بسیار گرم می باشد، مرکز خرید پردیس کیش مجهز به بهترین سیستم سرمایشی می باشد و گردشگران هنگام گردش و خرید در این مراکز خرید به هیچ عنوان احساس گرما نمی کنند و از خنکای داخل این مرکز خرید لذت می برند.

آسانسورهایی شیشه ای در این مرکز خرید تعبیه شده اند که می توانید با سوار شدن در آن ها، تمام فضای مرکز خرید پردیس کیش را مشاهده کنید و هیجان را تجربه کنید. از بهترین ویژگی های مرکز خرید پردیس کیش مجهز بودن به جایگاه مناسب برای معلولان می باشد و افراد معلول می توانند به راحتی در این مرکز خرید تردد داشته باشند. افزون بر آسانسورهای شیشه ای، آسانسورهای معمولی دیگری نیز وجود دارند که گردشگران می توانند برای تردد در این پاساژ از آن ها استفاده کنند. در کنار واحدها و فروشگاه های تجاری این مجموعه، رستوران و کافه هایی وجود دارند که گردشگران زیادی برای استراحت و رفع خستگی به سراغ آن ها می روند و می توانند میان وعده و یا وعده غذایی دلخواه خود را میل کنند.
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.53630477272298%2C%2054.0200392483349%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید پردیس کیش

سوالات متداول

مرکز خرید پردیس کیش کجاست؟

مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش در استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان پردیس در مقابل یکدیگر قرار دارند.

ساعت کاری مرکز خرید پردیس کیش چگونه است؟

9:30 صبح تا 13:45 و 17 تا 23:30 شب

آیا مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش مجزا از هم هستند؟

بله مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش دو پاساژ مجزا از یکدیگر هستند که در مقابل هم ساخته شده اند.

امکانات رفاهی مرکز خرید پردیس کیش کدام اند؟

آسانسور، پله برقی، جایگاه مناسب معلولین و پارکینگ

[html_block id=”70259″]

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان پردیس

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23:30

یک‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23:30

دو‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23:30

سه‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23:30

چهار‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23:30

پنج‌شنبه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23:30

جمعه

9:30 الی 13:30 ، 17 الی 23:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه