مرکز خرید مگامال

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید معمولا به عنوان یکی از بهترین موضوعات در بین افراد می باشد که نباید آن را از دست بدهند و به همین دلیل داشتن اطلاعات درباره مهم ترین پاساژ ها می تواند به خرید بهتر منجر شود. در این مقاله به سراغ یکی از بهترین مراکز خرید تهران به نام مگامال رفتیم تا بتوانید قبل از رفتن به آن آن چه را که لازم است بدانید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مگامال کجاست و مسیر دسترسی به آن

این مرکز خرید تهران در شهرک اکباتان واقع شده و به همین دلیل برای رفتن به آن باید ابتدا خود را به محدوده غرب تهران برسانید. از آن جا که این مرکز خرید در کنار بزرگراه ستاری قرار گرفته بهتر است ابتدا خود را به این بزرگراه برسانید و بعد از رسیدن به میدان صارمی به طرف خیابان هگمتانه دوم بروید. کمی بعد از دوربرگردان خارج شوید تا به سمت ورودی و خروجی مگامال برسید.

از میدان صارمی تا این پاساژ تنها 110 متر فاصله است که با ماشین یک دقیقه طول می کشد تا به پارکینگ مگامال برسید. یک لوکیشن از مقصد برایتان قرار خواهد گرفت تا شما بتوانید از طریق آن از هر جای تهران که بودید به راحتی آسان ترین مسیر را به این مجتمع تجاری پیدا کنید و با نقشه راه را بپیمایید.

آدرس مگامال: تهران، بزرگراه ستاری، شهرک اکباتان، فاز دوم اکباتان، میدان دوم صارمی

درباره مگامال

مرکز خرید مگامال تهران به عنوان اولین پاساژی می باشد که توانسته بر طبق استاندارد های دنیا تاسیس شود. به دلیل داشتن امکانات مختلف درون آن عده ای معتقدند که از دیگر مراکز خرید تهران برتر می باشد. این مرکز خرید در یکی از شهرک های مهم تهران یعنی اکباتان قرار گرفته و به همین دلیل عده زیادی از افراد  را به سمت خود جذب می کند. پروژه ساخت مگامال در سال 1382 و در زمینی به مساحت 19 هکتار آغاز شد.

این مجتمع تجاری در پنج طبقه احداث شد و هم اکنون دارای 200 واحد تجاری فعال می باشد. باقی مساحت پروژه مربوط به بخش های تفریحی، فرهنگی، ورزشی و عمومی پاساژ می شود و درواقع تنها 15 درصد از کل مجموعه متعلق به بخش تجاری می شود. این مجموعه به وسیله با ارزش ترین مصالح ساختمانی ساخته شده و به همین دلیل تا 9 ریشتر زلزله را می تواند تحمل کند.

مجتمع تجاری مگامال دارای طراحی و معماری منحصر به فردی می باشد که توانسته فروشگاه ها و مارک های معتبر خارجی و ایرانی را در خود جای دهد. اگر در تهران زندگی می کنید یا قصد دارید به این شهر سفر کنید بهتر است برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنید تا تجربه ای جالب را داشته باشید.

مگامال

امکانات مگامال

همان طور که به آن اشاره کردیم تنها 15 درصد مگامال مربوط به بخش تجاری می شود و باقی فضای آن متعلق به بخش های دیگر می باشد. وجود بعضی از امکانات رفاهی موجود در این مجموعه باعث شده تا این مرکز خرید تنها یک پاساژ نباشد و جذابیت آن در بین مردم شهر بیشتر از باقی مراکز خرید شود. در طبقه همکف این مجتمع می توانید از بانک های ملت و شهر استفاده کنید و یا از ماشین های مربوط به حمل کودکان برای تردد راحت تر در مرکز خرید بهره ببرید. هم چنین در صورت تمایل می توانید از شهربازی، پردیس سینمایی، کافی شاپ، فودکورت، سالن ورزشی، هایپر مارکت، خودپرداز و… نیز استفاده نمایید. در توضیح بیشتر راجع به امکانات مگامال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آی تی لند

این بخش که در طبقه چهارم مجتمع واقع شده، مساحتی بیش از 3500 متر مربع دارد و در ان انواع محصولات مربوط به دنیای تکنولوزی و لوزام جانبی آن ها یافت می شود. شما در این بخش از مرکز خرید مگامال می توانید هر آن چه از بازی های کامپیوتری، موبایل، لوازم جانبی برند های سونی، فراسو، پاناسونیک و… را نیاز داشتید تهیه نمایید. شما قبل از خرید هر کدام از لوازم و محصولات گفته شده می توانید آن ها را تست کنید و از پشتیبان های حاضر در آن بخش مشاوره لازم را دریافت نمایید.

شهربازی

از دیگر بخش هایی که در این مجموعه تجاری مورد توجه عده زیادی از افراد قرار می گیرد، شهربازی مگامال می باشد. شهربازی مجموعه در طبقه سوم و در کنار پردیس سینمایی قرار گرفته و مساحت آن نزدیک به 6000 متر مربع می باشد. در این مجموعه کودکان و نوجوانان می توانند از مدرن ترین وسایل قرار داده شده استفاده نمایند. در این بخش یک تراس با ویویی جذاب قرار گرفته که از آن هم می توانید استفاده نمایید.

طبقه سوم این مجموعه به دلیل قرار گرفتن تفریحات مختلف پاساژ در آن مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. اگر به طبقه مگامال بروید می توانید سند لند که همان سرزمین شن برای کودکان می باشد استفاده کنید تا فرزندتان هم بتواند از این مرکز خرید لذت ببرد. سند لند مختص کودکان 3 تا 9 سال می باشد و اگر فرزندتان در این رنج سنی قرار دارد می تواند از آن استفاده نماید.

بخش ورزشی

از قسمت های دیگر این مجموعه تجاری می توان به فضای ورزشی مگامال اشاره کرد. این بخش دارای لوازم و امکانات خوب و مدرنی می باشد که برای هر سلیقه ای مفید خواهد بود. از قسمت های مختلف بخش ورزشی می توان به سالن های بدن سازی، سالن های فیزیوتراپی، سالن های ماساژ، سالن های ریلکسیشن، قسمت های دارای سونا و جکوزی و… اشاره نمود که هر کس بخواهد می تواند از آن ها استفاده نماید. اگر به مگامال مراجعه کردید بهتر است از این بخش ها استفاده کنید تا لحظات بهتری را در کنار خرید آن چه نیاز دارید تجربه کنید.

مگامال

فودکورت

از دیگر بخش های پرطرفدار در این پاساژ، بخش فودکورت مگامال می باشد که با رفتن به طبقه دوم می توانید از آن استفاده استفاده نمایید. علاوه بر آن نیز می توانید از رستوران های بین المللی واقع در طبقه سوم که به عنوان بهترین رستوران های تهران شناخته می شوند نیز بهره ببرید. در طبقه همکف نیز کافه تریا قرار گرفته که از آن هم می توانید استفاده نمایید. لازم به ذکر است که در طبقه اول نیز یک رستوران بین المللی قرار گرفته تا شما بتوانید از آن برای خود استفاده نمایید. اگر به مگامال مراجعه کردید بهتر است از فودکورت مجتمع نیز برای خود استفاده کنید تا طعم خاص غذا های آن را بچشید.

پردیس سینمایی

از دیگر بخش های مهم در مرکز خرید تهران می توان به پردیس سینمایی مگامال اشاره نمود. گنجایش این پردیس 1200 نفر می باشد و دارای هفت سالن می باشد. انواع فیلم های به روز در کشور می توانند به طور همزمان در سالن های این پردیس نمایش داده شوند و افراد با توجه به فیلمی که تمایل به تماشای آن را دارند تصمیم می گیرند که به کدام سالن بروند. پردیس سینمایی مگامال در سال 1396 افتتاح شد و به عنوان اولین سالن با صدای سه بعدی بود. هم چنین سالن های سینمایی مگامال دارای تجهیزات خوبی در نور و صدا هستند که بعد از استفاده از آن ها این موضوع را درخواهید یافت. قسمت هایی نیز تحت عنوان لژ خانوادگی در سالن های پردیس سینمایی وجود دارند که در صورت تمایل از آن ها نیز بهره خواهید برد.

از دیگر بخش های موجود در مگامال که برای فعالیت های مختدد استفاده می شود نیز می توان به سالن کنفرانس، شهر کتاب، فروشگاه های فرهنگی و کلاس های مختلف مربوط به هنر اشاره نمود. در مراجعه به این پاساژ تهران شما می توانید هر چه نیاز دارید را تهیه نمایید.

محصولات مختلف مگامال

فروشگاه های مختلفی که در این مرکز خرید می توانید به آن ها مراجعه کنید و برای خرید پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، چرم، لوازم منزل، محصولات آرایشی و بهداشتی، دکوراسیون، لوازم آشپزخانه و… اقدام نمایید در طبقات تجاری مجتمع حضور دارند. از مارک هایی که واحد های مختلف مشغول به فروش آن ها هستند نیز می توان به برندهای زیر اشاره نمود:

برندهای پوشاک: زیلان، سارار، وادین کوک، فریولی، ناسکی، نیونیل، سرژه، ال آر سی و…

برندهای کیف و کفش: نوین چرم، زیلان، کاتر پیلار، آدیداس، نایک، دلسی، مارال چرم و…

برندهای لوازم ورزشی: ریباک، پوما، فیلا، اسپورت لند، پتزل و…

مگامال

اطلاعات تکمیلی مرکز خرید مگامال

بهتر است قبل از رفتن به هر کدام از مراکز خرید تهران ابتدا اطلاعات لازم درباره آن پاساژ و بخش های مختلف آن را به دست آورید تا بتوانید خرید بهتری را تجربه نمایید. ما در این جا به برخی از این اطلاعات اشاره خواهیم کرد تا بتوانید بهتر از قبل در این پاساژ حضور یابید.

تلفن مگامال: 44694471-021

وبسایت مگامال: megamall.ir

ساعت کار مگامال: همه روزه از 10 تا 23

ظرفیت پارکینگ مگامال: 2800 خودرو

ایستگاه مترو مگامال: خط چهار، کلاهدوز-ارم سبز، ایستگاه اکباتان

سوالات متداول

مگامال کجاست؟

این مرکز خرید در شهرک اکباتان واقع شده است.

مگامال در چه سالی احداث شد؟

پروژه ساخت مگامال از سال 1382 آغاز گردید.

پردیس سینمایی مگامال دارای چند سالن می باشد؟

پردیس سینمایی این مجتمع تجاری 7 سالن مجزا دارد.

ساعت کاری مگامال چه تایمی است؟

همه روزه از 10 صبح تا 23 فعالیت دارد.

راهنما سایت

آدرس

تهران، بزرگراه ستاری، شهرک اکباتان، فاز دوم اکباتان، میدان دوم صارمی

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 23

یک‌شنبه

10 الی 23

دو‌شنبه

10 الی 23

سه‌شنبه

10 الی 23

چهار‌شنبه

10 الی 23

پنج‌شنبه

10 الی 23

جمعه

10 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه