مرکز خرید ستاره قشم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

قشم یکی از بهترین جزایر ایران بوده که هم جاذبه های مختلفی درون آن وجود دارد هم مکان بسیار مناسبی برای خرید می باشد. به دلیل تفاوت قیمت در کالاهای این منطقه با دیگر مناطق ایران عده زیادی از افراد برای خرید به این جا سفر می کنند. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از مهم ترین مراکز خرید این جزیره به نام مرکز خرید ستاره قشم رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید و در زمان سفر به بهترین شکل از این بازار استفاده کنید.

مرکز خرید ستاره کجاست و مسیر دسترسی به آن

اگر قصد دارید برای رفتن به این مرکز خرید اقدام کنید باید ابتدا خود را به میدان گل ها در قشم برسانید. بعد از رسیدن به میدان به سمت غرب و بلوار ولیعصر حرکت کنید. کمی بعد به سمت راست و خلیج فارس بپیچید و چند متر بعد به بانک مسکن که رسیدید به طرف چپ و به سوی مقصد بروید. از میدان گل ها تا بازار ستاره قشم یک مسیر 260 متری خواهید داشت که بدون ترافیک تنها 1 دقیقه با خودرو در راه خواهید بود.

یک لوکیشن نیز از مقصد برایتان قرار داده شده تا از طریق آن بتوانید یک راه کم ترافیک و آسان را برای خود بیابید. البته استفاده از تاکسی یا ون ها می توانند در رسیدن به مقصد مفیدترین واقع شوند چرا که عده کمی از مسافران خودروی خود را با خود به مقصد می برند مگر این که تمایل داشته باشند از ماشین ها یا موتور های کرایه ای استفاده نمایند.

آدرس مرکز خرید ستاره: استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، خلیج فارس

مرکز خرید ستاره

درباره بازار بزرگ ستاره

از آن جا که قشم به عنوان 5 منطقه توریستی برتر در ایران شناخته می شود، افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند که عده بسیاری از آن ها به دنبال خرید کالاهای مورد نیازشان در بازار ها هستند. یکی از این مراکز خرید بازار بزرگ بین المللی ستاره قشم می باشد که به دلیل تنوع کالاهای خود توانسته در بین گردشگران به شهرت برسد و افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید.

کالاهایی که در این مرکز خرید به فروش می رسند شامل پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، ادکلن، عینک، اکسسوری و… می شود. زیربنای این پاساژ قشم به 30000 متر مربع می رسد و در آن 750 واحد تجاری مشغول فعالیت هستند. مرکز خرید ستاره قشم در سال 1376 تاسیس شد و وسعت آن 10000 متر مربع است.

در این مجموعه تجاری می توانید انواع کالاها را بیابید و یک پاساژ گردی خوب را داشته باشید. برند هایی همانند فیلیپس، ال جی، سونی و… را می توانید در این مرکز خرید بیابید و در صورت نیاز از محصولات هر کدام که خواستید تهیه نمایید.

امکانات موجود در مرکز خرید ستاره

در مرکز خرید ستاره انواع مختلفی از بوتیک ها وجود دارد که به فروش محصولات متعددی مشغول هستند. علاوه بر آن ها می توان به امکانات تفریحی موجود در این پاساژ همانند سالن بیلیارد، تاکسی درمی، انواع دستگاه های بازی، بازی های رایانه ای با کیفیت بالا و… در کنار رستوران ها، کافی شاپ ها، کافه تریایی مدرن، فست فودی، واحد های تغذیه، موزه حیوانات و… اشاره نمود. اگر به این مرکز خرید رفتید بهتر است برای استفاده از این تفریحات و امکانات که در بازار بزرگ بین المللی ستاره قرار گرفته اقدام کنید تا خرید بهتری را تجربه نمایید.

مرکز خرید ستاره

تاریخچه مجتمع تجاری ستاره قشم

از مهم ترین نکاتی ک درباره تاریخچه این مرکز خرید می توان به آن اشاره کرد این است که این بازار قشم زیربنایی 30000 مترمربعی داشته و وسعت آن به 10000 متر مربع می رسد. این مرکز خرید در سال 1376 ساخته شد و دارای سه طبقه تجاری می باشد که در آن 750 واحد تجاری نیز مشغول به کار هستند. علاوه بر واحد های تجاری گفته شده قسمت هایی از این مرکز خرید مربوط به بخش تفریحی می شود تا رفاه مراجعین بیش از قبل در نظر گرفته شود.

ساعت مرکز خرید ستاره قشم

از مهم ترین مواردی که قبل از مراجعه به یک مرکز خرید باید به آن توجه کنید، ساعت باز یا بسته بودن آنجا می باشد. بدین منظور بهتر است این مورد را درباره مرکز خرید ستاره قشم نیز در نظر داشته باشید تا در زمان مراجعه پاساز بسته نباشد. ساعت کاری روز های عادی با روز های تعطیل و مناسبات خاص متغییر می باشد و این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

ساعت کاری مرکز خرید ستاره قشم: همه روزه از ساعت 10 تا 14 و 17 تا 23

ساعت کاری روز های تعطیل: از ساعت 9:30 تا 24

اجناس مرکز خرید ستاره قشم

اگر به دنبل خرید در یک پاساژی هستید که همه چیز را در خود داشته باشد می توانید به مرکز خرید ستاره قشم مراجعه نمایید. این مرکز خرید دارای کالاهای مختلفی از جمله پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم خانه و آشپزخانه، اسباب بازی، لباس کودکان، کالاهای الکترونیکی، لوازم جانبی موبایل، اکسسوری و… بوده و شما می توانید برای خرید هر کدام از آن ها که تمایل داشتید اقدام نمایید. لازم به ذکر است این مرکز خرید هم فروش عمده دارد و هم فروش به صورت تکی تا به هر شکل که تمایل داشتید خرید نمایید. حتی یک سری از مغازه های این بازار کالاهای خود را به صورت عمده به مغازه های دیگر نیز عرضه می کنند.

هتل های قشم

بهترین زمان سفر به قشم برای خرید

بسته به این که به چه قصدی می خواهید به این جزیره سفر کنید، بهترین زمان سفر به آن تغییر خواهد کرد. اگر برای تماشای جاذبه های دیدنی قشم قصد دارید به آن سفر کنید بهتر است در شرایطی به آن جا بروید که گرمای هوا شما را آزار ندهد و بتوانید به راحتی برای دیدن جاذبه های این شهر اقدام نمایید. بدین منظور باید از اواخر پاییز تا اواخر زمستان اقدام کنید تا دچار مشکل نشوید.

میانگین دمای هوا در این بازه زمانی 22 درجه بوده که بسیار مطبوع می باشد. در اواسط زمستان حجم مسافرانی که به این ناحیه سفر می کنند بسیار بالاست و بهتر است اگر ازدحام شما را آزار می دهد بهتر است کمی زودتر مثلا در اوایل پاییز به این جزیره بروید. هر چه گرمای هوا بیشتر شود تعداد کسانی که برای رفتن به این جزیره اقدام می کنند نیز کمتر خواهد شد.

ولی برای خرید از مراکز خرید قشم می توانید در ماه های گرم سال نیز اقدام کنید چون اکثر پاساژهای قشم دارای کولر هستند و در مسیر رسیدن به آن ها نیز سوار تاکسی هایی هستید که دارای کولر هستند. ولی در ماه های گرم هم قیمت ها پایین تر هستند و هم ازدحامی وجود ندارد.

هتل های نزدیک به مرکز خرید ستاره

در قشم هتل های مختلفی ساخته شده تا مسافران بتوانند در رفاه کامل برای اقامت خود اقدام نمایند. این هتل ها معمولا در نزدیکی مراکز مهم قرار گرفته اند تا مردم بتوانند به راحتی به هر نقطه ای که تمایل داشتند مراجعه نمایند. در ادامه می توانید با تعدادی از این هتل ها آشنا شوید:

  • هتل بهشت
  • هتل مارینا
  • هتل مرجان
  • هتل رویال
  • هتل مهر
  • هتل گل پونه

رزرو ویلا در قشم

از مسایل مهمی که در سفر به یک جای تفریحی به عنوان یکی از مهم ترین موارد در نظر گرفته می شود، انتخاب یک اقامتگاه مناسب می باشد. اگر تمایل به استفاده از هتل های این ناحیه نداشتید می توانید برای اجاره ویلاها یا سوئیت های موجود در آن اقدام نمایید. از آن جا که قشم یک جزیره در استان هرمزگان می باشد بهتر است قبل از مراجعه به این شهر حتما اقامتگاهتان را ابتدا انتخاب کنید تا در زمان حضور با هیچ مشکلی رو به رو نشوید.

بدین منظور می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید که به طور اختصاصی در این زمینه فعالیت دارد. کافیست از صفحه اصلی وارد پنل اجاره ویلا و سوئیت شده و به صفحه ویلاهای مربوط به قشم از استان هرمزگان شوید. در صفحه جدید می توانید برای اجاره ویلا ارزان در قشم اقدام نمایید. بعد از انتخاب ویلای خود با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید تا مشاورین لوکس ویلا شما  را یاری دهند.

سوالات متداول

مرکز خرید ستاره کجاست؟

این بازار بین المللی در بلوار ولیعصر واقع شده است.

بازار بزرگ ستاره قشم چه امکاناتی دارد؟

از جمله امکاناتی که می توان در این مرکز خرید نام برد سالن بیلیارد و بازی های رایانه ای می باشد.

بهترین زمان خرید از بازار ستاره چه موقع از سال است؟

برای خرید از این بازار بهتر است در ماه های گرم سال سفر کنید تا ازدحام جمعیت مانع از خریدتان نشود.

مرکز خرید ستاره در چه سالی احداث شد؟

این پاساژ در سال 1376 تاسیس گشت.

[html_block id=”67519″]

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، جزیره قشم، بلوار ولیعصر، خلیج فارس

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 14 ، 17 الی 23

یک‌شنبه

10 الی 14 ، 17 الی 23

دو‌شنبه

10 الی 14 ، 17 الی 23

سه‌شنبه

10 الی 14 ، 17 الی 23

چهار‌شنبه

10 الی 14 ، 17 الی 23

پنج‌شنبه

10 الی 14 ، 17 الی 23

جمعه

9:30 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه