مرکز خرید سام سنتر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

اگر قصد خرید دارید و تمایل دارید از بهترین پاساژ های تهران آن چه نیاز دارید را تهیه کنید بهتر است به سام سنتر بروید. این مرکز خرید یکی از مدرن ترین و بهترین جاهایی است که افراد می توانند با خرید از آن از کیفیت اجناس اطمینان داشته باشند. در این مقاله به سراغ معرفی بیشتر مرکز خرید سام سنتر رفتیم تا بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر درباره آن خرید بهتری را تجربه کنید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

سام سنتر کجاست و مسیر دسترسی به آن

از آن جا که این مرکز خرید در خیابان فرشته قرار گرفته باید از هر نقطه ای از تهران که هستید خود را به خیابان فرشته برسانید. بدین منظور می توانید از خیابان ولیعصر استفاده کنید که برای آن ابتدا باید وارد خیابان ولیعصر شوید و بعد از پل پارک وی به اولین خیابان که خیابان فرشته می باشد وارد شوید. بعد ورود به این خیابان به طرف جنوب شرقی فرشته و به سمت خیابان تختی برانید بعد از نمایشگاه اتومبیل آموت که در سمت چپ واقع شده به مقصدتان در سمت راست وارد شوید.

از ابتدای خیابان فرشته از سمت ولیعصر تا سام سنتر یک مسیر 350 متری پیش رویتان است که در صورت نبودن ترافیک تنها 1 دقیقه در راه خواهید بود. هم چنین یک لوکیشن از مقصد برایتان قرار خواهیم داد تا در هر جایی از تهران که بودید بتوانید بهترین مسیر را به سمت مقصدتان بیابید.

آدرس سام سنتر: تهران، خیابان فرشته

مسیر های دسترسی به سام سنتر

اگر تصمیمی دارید به سام سنتر بروید تا از رستوران ها و یا فروشگاه های تجاری آن استفاده کنید می توانید از طریق وسایل حمل و نقل زیر اقدام نمایید. هر چند که خیلی کم پیش می آید کسی برای رفتن به مجتمع تجاری از مترو یا اتوبوس استفاده نماید چرا که تقریبا تمامی مراجعین با خودروی شخصی برای رفتن به سام سنتر اقدام می کنند. به هر حال اگر خودرویتان دچار مشکل شد یا تمایل داشتید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید می توانید از اطلاعات زیر استفاده کنید:

دسترسی به سام سنتر با مترو: برای اینکار باید از خط یک استفاده کرده و در ایستگاه قیطریه پیاده شوید. بعد از با تاکسی باقی مانده مسیر را تا این پاساژ بپیمایید.

دسترسی به سام سنتر با اتوبوس: کافیست از اتوبوس های بی آر تی ولیعصر استفاده کنید و در ایستگاه جلوی خیابان فرشته پیاده شوید. اتوبوس دیگر بی آر تی جمهوری-پارک وی می باشد که ایستگاه آن در پشت سام سنتر قرار دارد.

دسترسی به سام سنتر با تاکسی: تاکسی نیز همانند خودروی شخصی بوده و بهترین مسیر همان ولیعصر می باشد و بهتر است تاکسی هایی که به این سمت می آیند را استفاده کنید.

سام سنتر

درباره سام سنتر

سام سنتر تهران به عنوان یکی از مهم ترین مراکز خرید تهران می باشد که به دلیل دارا بودن انواع برند های خارجی و با کیفیت درون خود توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل بین مردم به خصوص افرادی که از نظر مالی شرایط بهتری دارند جا باز کرده است. این پاساژ تهران در سال 1392 افتتاح شد و از دو سال قبل در جریان ساخت قرار داشت. ساختمان مجتمع تجاری سام سنتر در یک زمین به مساحت 1750 متر احداث گردید.

بعد از این تاریخ دیگر نیازی نشد تا افراد برای خرید خود به کشورهای دیگر بروند و توانستند از داخل تهران آن چه نیاز دارند را تهیه کنند. حتی از نظر معماری و طراحی ساختمان این پاساژ نیز باید گفت که سام سنتر به عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید تهران معرفی می شود. قیمت اجناس در این مجتمع تجاری بالاست و متاسفانه برای همه افراد مناسب نیست و شاید اگر شرایط اقتصادی به گونه ای دیگر بود اکثریت جامعه می توانستند از پاساژ های لوکس خرید کنند.

سام سنتر تهران در 9 طبقه احداث شده و تعداد واحد تجاری درون آن کمتر از 30 واحد می باشد. این مرکز خرید حتی برای پاساژ گردی نیز مناسب نبوده چرا که فروشگاه های قرار گرفته گرفته در آن تعداد بالایی نیستند و تنها کسانی به آن ها مراجعه می کنند که قصد خرید دارند. در طبقه آخر مجتمع سام سنتر یک فودکورت مجلل و بزرگ قرار گرفته که توانسته عده زیادی را به سمت خود بکشاند. چهار رستوران درون آن به عنوان بهترین رستوران های تهران به شمار می روند.

واحد های تجاری سام سنتر

همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم این مرکز خرید دارای 9 طبقه می باشد و تعداد 26 واحد تجاری در دو طبقه مشغول به فعالیت می باشند. لابی این مجتمع تجاری نیز به گونه ای طراحی شده که تقریبا تمامی فروشگاه ها دور یک بیضی قرار گرفته اند و قابل مشاهده می باشند. البته باید عنوان کرد که طراحی و معماری خاص این ساختمان نیست که مورد توجه افراد قرار گرفته بلکه وجود برند ها و مارک های معتبر دنیا در این مرکز خرید سبب این امر شده است.

سام سنتر از ابتدای افتتاح تا به امروز دارای انواع برندهای مربوط به کشورهای ایتالیا، آلمان، سوئیس، فرانسه و… می شود که افراد می توانند در مراجعه به این مرکز خرید از هر کدام که خواستند برای خود تهیه نمایند. مهمانان خارجی و گردشگران نیز می توانند در سفرشان به ایران با رفتن به سام سنتر کالا یا محصولی را که می خواهند خریداری نمایند. در فروشگاه های داخل مرکز خرید سام سنتر می توانید انواع پوشاک، لباس مجلسی، کیف و کفش، اکسسوری، جواهرات، لوازم آرایشی، ادکلن و… را در برند های معتبر تهیه نمایید. از معروف ترین برند های موجود در این پاساژ تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کالا های مارک Montblanc

این برند به عنوان اولین مارکی بود که سام سنتر با آن شروع به فعالیت نمود و از همان زمان تاکنون برند گفته شده در ایران وارد و به طور رسمی آغاز به کار نمود. مون بلان یک برند آلمانی می باشد که به تولید عینک، جواهرات، محصولات چرمی، عطر و ادکلن و… مشغول است. این برند معتبر در تمام دنیا شعبه داشته و از سال 92 تاکنون در ایران نیز شعبه رسمی دارد.

سام سنتر

کالا های مارک Chopard

یکی دیگر از برند های معتبر جهان که برای اولین بار در سال 1860 در سوئیس به وجود آمد حال در سام سنتر و در ایران نیز به طور رسمی مشغول به کار می باشد. این برند به ساخت محصولاتی هم چون جواهرات، ساعت، اکسسوری و… مشغول می باشد. اگر تصمیم دارید از سام سنتر خرید کنید بهتر است خرید کالاهای شوپارد را از قلم نیندازید.

کالا های برند Fratelli Rossetti

از دیگر محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می رسد متعلق به یک کمپانی معروف ایتالیایی است که به طور اختصاصی به تولید انواع کفش مشغول می باشد. سام سنتر میزبان برند فراتلی روزتی می باشد و افراد برای تهیه کفش مورد نظرشان کافیست به این مرکز خرید مراجعه نمایند. این برند بعد از جنگ جهانی دوم و در دهه 40 آغاز به کار کرد و ابتدا با کفش های ورزشی پا به عرصه جهانی گذاشت.

کالا های برند  Trussardi

از دیگر برند هایی که می توانید در پاساژ سام سنتر محصولاتش را خریداری نمایید، مارک تروساردی می باشد که یک برند ایتالیایی بوده و لوکس ترین کالاهای دنیا را تولید می کند. کمپانی تروساردی از سال 1911 آغاز به کار نمود و در ابتدا تنها دستکش های چرمی تولید می کرد. بعد از دهه 60 کالا های خود را زیاد کرد و تا لوازم خانگی را در حیطه کاری خود قرار داد. هم اکنون این برند لوکس میهمان ایران در مجموعه تجاری سام سنتر می باشد تا افراد برای خرید از کالا های آن اقدام نمایند.

اطلاعات تکمیلی سام سنتر

اگر تمایل داشتید به این مرکز خرید مراجعه کنید بهتر است ابتدا برخی اطلاعات مهم درباره آن را به دست آورید و بعد برای رفتن به آن اقدام نمایید. در زیر می توانید با موارد مهم مربوط به این پاساژ آشنا شوید:

ساعت کاری سام سنتر: همه روزه از 10 تا 22:30

شماره تماس سام سنتر: 22017534-021

وبسایت سام سنتر: samcenter.ir

سوالات متداول

سام سنتر کجاست؟

این مرکز خرید در خیابان فرشته قرار گرفته است.

در چه تایمی می توان به سام سنتر مراجعه کرد؟

همه روزه از ساعت 10 تا 22:30 می توانید به این مرکز خرید مراجعه نمایید.

هزینه کالاها در سام سنتر چگونه است؟

قیمت اجناس موجود در سام ستر بسیار بالاست و برای همه افراد مناسب نمی باشد.

سام سنتر در چه سالی احداث شد؟

این مجتمع تجاری در سال 1392 به بهره برداری رسید.

راهنما سایت

آدرس

تهران، خیابان فرشته

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 23:30

یک‌شنبه

10 الی 23:30

دو‌شنبه

10 الی 23:30

سه‌شنبه

10 الی 23:30

چهار‌شنبه

10 الی 23:30

پنج‌شنبه

10 الی 23:30

جمعه

10 الی 23:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه