مرکز خرید دامون کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید دامون کیش از بهترین مراکز خرید کیش به شمار مى رود که گردشگران زیادى براى گردش، تفریح و خرید را به سمت خود جذب مى کند. علاوه بر واحدهاى تجارى، انواع امکانات تفریحى و رفاهى را در خود جاى داده است. جزیره کیش از گردشگرى ترین جاذبه هاى جنوب ایران است که جاذبه هاى تفریحى و گردشگرى متنوعى در آن وجود دارند و سالانه میلیون ها گردشگر داخلى و خارجى این جزیره را به عنوان مقصد گردشگرى خود انتخاب مى کنند. یکى از بهترین جاذبه هاى گردشگرى در این جزیره، مراکز خرید مى باشند که در انواع مختلفى هستند و هر کدام از آن ها جذابیت هاى مخصوص به خود را دارند. مرکز خرید دامون از جمله معروف ترین مراکز خرید جزیره کیش است که قصد داریم در این مطلب با آن آشنا شویم. لذا تا انتهاى مطلب همراه لوکس ویلا باشید.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش کجاست و مسیر دسترسی به آن

یکی از معروف ترین محله هایی که در جزیره کیش وجود دارد، شهرک دامون می باشد که از بهترین شهرک های مسکونی این جزیره شناخته می شود. این مرکز خرید در بخش ابتدایی این شهرک قرار داشته و در شمال جزیره واقع شده اند. برای دسترسی به این مرکز خرید ابتدا بایستی خود را به بندرگاه رسانده و دو چهارراه در مسیر شما قرار دارند که باید آن ها را پشت سر بگذارید تا به میدان وصال دسترسی پیدا کنید، سپس مسیر بلوار ایران را پیش گرفته تا بتوانید به این مجتمع تجاری دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، می توانید با استفاده از تاکسی نیز خود را به مرکز خرید دامون برسانید.

آدرس مرکز خرید دامون کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

شماره تماس مرکز خرید دامون کیش: 44459776-076

آشنایى با مرکز خرید دامون

جزیره کیش در جنوب ایران و در میان آب هاى نیلگون خلیج فارس مى باشد و به عنوان جزیره اى پر از جاذبه هاى گردشگرى و تفریحى شناخته مى شود. مراکز خرید از جمله جاذبه هاى تفریحى و گردشگرى در جزیره کیش محسوب مى شوند که داراى انواع مختلفى می باشند و در بسیارى از آن ها امکانات تفریحى و رفاهى متنوعى وجود دارند. مرکز خرید دامون کیش یکى از بهترین و معروف ترین مراکز خرید کیش به شمار مى رود که علاوه بر واحدها و فروشگاه هاى تجارى، انواع امکانات رفاهى، تفریحى و جاذبه هاى هیجان انگیز در آن وجود دارند و همین موضوع سبب گردیده گردشگران زیادى، این مرکز خرید را براى خرید، گردش و تفریح انتخاب نمایند و به سمت آن بروند. به همین جهت از محبوبیت بالایى در میان گردشگران برخوردار مى باشد. مرکز خرید دامون کیش داراى ٣ طبقه بوده و حدود ١٠٠ واحد تجارى را در خود جاى داده است. تنوع اجناس، محصولات و کالاهایى که در واحدهاى تجارى این مرکز خرید به فروش مى رسند بسیار بالا بوده و چنانچه قصد خرید داشته باشید، دست خالى از آن خارج نخواهید شد. پاساژ گردى از بهترین تفریحاتى است که گردشگران زیادى در کیش به سراغ آن مى روند. همچنین تعداد زیادى پاساژ و مراکز خرید متنوع در این جزیره وجود دارند که همواره تعداد و تنوع آن ها رو به فزونى یافته اند. مرکز خرید دامون کیش از آن دسته مراکز خریدى است که گردشگران نه تنها براى خرید و گردش آن را انتخاب مى کنند، بلکه به دلیل جاذبه هاى تفریحى متنوعى که در آن وجود دارند، گردشگران زیادى را به سوى خود جذب مى نمایند.

مرکز خرید دامون کیش

تاریخچه مرکز خرید دامون کیش

عملیات ساخت و بهره برداری مرکز خرید دامون کیش در سال 1388 آغاز شد و در سال 1391 افتتاح گردید و از آن زمان تا کنون همواره میزبان گردشگران بوده است. مساحت این مرکز خرید به 4.300 متر مربع می رسد و در 3 طبقه طراحی شده و حدود 100 واحد تجاری و فروشگاهی در آن وجود دارند که گردشگران می توانند از محصولات و اجناس متنوع آن ها خریداری نمایند. طراحی و معماری پاساژ دامون کیش بسیار زیبا، مدرن و لوکس بوده و از نورپردازی بی نظیری بهره می برد. مالک اصلی این مرکز خرید شرکت سهام داری دامون است. این شرکت علاوه بر مجتمع تجاری دامون کیش، مالک مجتمع های مسکونی دامون کیش نیز می باشد.

واحدهای تجاری مرکز خرید دامون کیش

مجتمع تجاری دامون که از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می رود و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند، حدود 100 واحد و فروشگاه تجاری در آن جای گرفته اند که اجناس و محصولات بسیار متنوعی در آن به فروش می رسانند. در واحدها و فروشگاه های تجاری مرکز خرید دامون کیش انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لباس های مجلسی، لباس و لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و زیورآلات، اکسسوری، لوازم دیجیتال و لوازم جانبی، عطر و ادکلن، عینک و برای فروش به مشتریان وجود دارند. یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولاتی که در این مرکز خرید و بسیاری دیگر از مراکز خرید کیش عرضه می شوند، شکلات ها و موادغذایی می باشند. بسیاری از گردشگران از شکلات های خوشمزه و موادغذایی و خوراکی متنوع این مراکز خرید به عنوان سوغاتی تهیه می کنند. تمام محصولات و کالاهای این مرکز خرید از بهترین برندهای داخلی و خارجی نظیر آدیداس، نایک، پوما، زارا، مانگو، زیپو، نوولاشال، 361، ریباک، اپل و غیره می باشند. با توجه به آن که مجتمع تجاری دامون جزء مراکز خرید لوکس کیش محسوب می شود، اجناس و کالاهای آن نسبت به دیگر مراکز خرید دارای قیمت های بالاتری هستند.

مرکز خرید دامون کیش

امکانات رفاهی مجتمع تجاری دامون کیش

همانطور که گفته شد، دامون علاوه بر آن که تنها یک مرکز خرید باشد، به دلیل داشتن امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی که در آن وجود دارند، از بهترین مراکز تفریحی کیش محسوب می شود. از بهترین ویژگی های این مجتمع تجاری وجود انواع امکانات رفاهی در آن می باشد که رفاه حال هرچه بیشتر گردشگران و خریداران را فراهم نموده است. برای تردد آسان گردشگران در میان طبقات آسانسور و پله برقی در نظر گرفته شده اند. انواع امکانات رفاهی مجتمع تجاری دامون شامل موارد زیر می باشند.

  • سوپرمارکت
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • فودکورت
  • پارکینگ
  • سرویس بهداشتی

امکانات تفریحی مرکز خرید دامون کیش

علاوه بر داشتن امکانات رفاهی متنوع، انواع امکانات تفریحی جذاب و هیجان انگیز در این مرکز خرید وجود دارند که گردشگران زیادی به جهت خرید و تفریح در کنار یکدیگر، این مرکز خرید لوکس و مدرن را انتخاب کرده و به آن مراجعه می کنند. تمام امکانات تفریحی و رفاهی در این مرکز تفریحی تجاری گرد هم آمده اند و از بهترین مراکز خرید جزیره کیش به شمار می رود. در ادامه این بخش می خواهیم با امکانات تفریحی مجتمع تجاری دامون بیشتر آشنا شویم.

فودکورت دامون

یکی از طبقات مرکز خرید دامون کیش به فودکورت دامون اختصاص یافته و انواع غرفه های مختلف در آن وجود دارند و انواع غذاهای ایرانی، فست فود، دریایی و غیره را به  مشتریان عرضه می دارند. غذاهای فودکورت دامون علاوه بر طعم فوق العاده ای که دارند، از کیفیت و بهداشت بالایی برخوردارند. همچنین انواع غذاهای لبنانی و چینی در این فودکورت تهیه می شوند. این فودکورت در فضایی بسیار زیبا قرار داشته و از طراحی و دکوراسیون بی نظیری بهره می برد و دارای دو فضای بسته و نیمه باز می باشد. فضای نیمه باز فودکورت دامون که در ایوانی زیبا واقع شده، مورد توجه بیشتر گردشگران و مشتریان قرار گرفته و اغلب مشتریان آن بخش را برای نشستن انتخاب می کنند. همچنین چترهایی به عنوان سایه بان در این فضا در نظر گرفته شده تا مشتریان در برابر آفتاب اذیت نشوند. مساحت فودکورت دامون به حدود 2.500 متر مربع می رسد و چشم انداز و منظره ای فوق العاده را در اختیار مشتریان قرار می دهد. جالب است بدانید این فودکورت در وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

مرکز خرید دامون کیش

رستوران ها و کافی شاپ های مجتمع تجاری دامون

علاوه بر فودکورت دامون، رستوران ها و کافی شاپ های دیگری در این مجتمع تجاری وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای غذاها و میان وعده های متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. یک رستوران سنتی در این مرکز خرید وجود دارد که انواع غذاهای خوش طعم و بی نظیر ایرانی را طبخ می کند و از بهترین انتخاب ها برای صرف غذا به شمار می رود.

پیست اسکیت روی یخ دامون

از هیجان انگیزترین تفریحات مرکز خرید دامون پیست اسکیت روی یخ دامون می باشد که مساحتی بالغ بر 200 متر مربع را از آن خود نموده و در دومین طبقه از این مجتمع تجاری جای گرفته است. پیست یخ دامون فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده و از همان زمان تا به امروز مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. اگر از علاقه مندان به این رشته ورزشی هستید، می توانید با مراجعه به این بخش از مجتمع تجاری دامون این ورزش هیجان انگیز را تحت نظارت مربیان حرفه ای تجربه نمایید. وسایل مورد نیاز برای انجام اسکیت روی یخ در این مرکز در اختیار مراجعه کنندگان قرار می گیرند.

مرکز فلای دامون کیش

یکی دیگر از امکانات تفریحی این مجتمع تجاری، مرکز فلای دامون می باشد که باعث شده مرکز خرید دامون را نسبت به دیگر مراکز خرید و گردشگری جزیره کیش متمایز سازد. مرکز فلای دامون به عنوان نخستین مرکز تخصصی شبیه سازهای پرواز در ایران می باشد که هواپیماهایی همچون هواپیمای ایرباس 320، بویینگ 737 و هواپیمای دو موتوره دارد. اگر جزء افرادی هستید که رویای پرواز و خلبانی را در سر پرورانده اید، می توانید با مراجعه به این بخش از مرکز تفریحی تجاری دامون این رویای خود را عملی سازید و از آن لذت ببرید.

ساعت کاری مرکز خرید دامون کیش

ساعت کاری مجتمع تجاری دامون کیش که از دیدنی های کیش به شمار می رود، به صورت دو شیف بوده که شیف صبح آن از ساعت 9 صبح تا 13:30 بعد از ظهر و شیفت بعدی آن از ساعت 17 عصر تا 23 شب می باشد. اما دیگر بخش های تفریحی رستوان ها دارای ساعت کاری مختلف دیگر هستند که بایستی پیش از مراجعه از ساعت کاری آن ها اطمینان حاصل کنید.

مرکز خرید دامون کیش

سوالات متداول

مرکز خرید دامون کیش کجاست؟

جزیره کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

ساعت کاری مرکز خرید دامون کیش چگونه است؟

از ساعت 9:30 صبح تا 13:30 و 17 تا 23 شب

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید دامون کیش کدام اند؟

رستوران و کافی شاپ، پیست اسکیت روی یخ دامون، مرکز فلای دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش چند طبقه دارد؟

3 طبقه


[html_block id=”70236″]

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، جزیره کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

17 الی 23

یک‌شنبه

17 الی 23

دو‌شنبه

17 الی 23

سه‌شنبه

17 الی 23

چهار‌شنبه

17 الی 23

پنج‌شنبه

17 الی 23

جمعه

17 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه