مراکز خرید لواسان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

تهران دارای مناطق دیدنی زیادی است که بعضی از آن ها تبدیل به محلی برای اقامت و تفریح شده است. لواسان یکی از همین مناطق می باشد و به عنوان یکی از شهر های شمیرانات توانسته توجه افراد متمول را به خود جذب نماید. این ناحیه تماشایی در دامنه کوه های البرز واقع شده و به دلیل داشتن چشم انداز های زیبا به شهرت رسیده است.

در طی سال های اخیر این منطقه دیگر فقط یک شهر برای تفریح یا اقامت موقت نیست و توانسته افراد را حتی به صورت دائمی در خود نگه دارد به همین دلیل در لواسان رستوران های و مراکز خرید مختلفی نیز به وجود آمده است. در این مقاله به معرفی مراکز خرید لواسان خواهیم پرداخت تا بیشتر و بهتر با آن ها آشنا شوید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

اسکای سنتر

این مرکز خرید از سال 1394 مشغول به کار شد و زیربنای آن نزدیک به 17 هزار متر مربع می باشد. ساختمان اسکای سنتر 9 طبقه است ولی آنچه از نمای بیرون مشاهده می کنید بیشتر از چهار طبقه به نظر نمی رسد. یکی از بهترین و تماشایی ترین امکانات این مرکز خرید ویوی رو به سد لتیان و طبیعت اطراف می باشد که کاملا از پنجره های راه رو ها مشخص می باشد و بسیار از افراد از این بخش ها استفاده کرده و برای گرفتن عکس های مورد علاقه خود اقدام می کنند.

در این مرکز خرید همانند بسیاری از مراکز خرید دیگر یک فروشگاه هایپر استار نیز وجود دارد تا افراد این منطقه هر چه نیاز دارند برای خود تهیه نمایند. یکی از برتری های این مرکز خرید وجود پارکینگ 200 واحدی می باشد که تمامی مراجعین می توانند از آن استفاده نمایند. شما می توانید از رستوران و کافیشاپ مرکز خرید اسکای سنتر لواسان نیز استفاده نمایید و هر چه خواستید از منو سفارش دهید. طبقات مختلف علاوه بر آسانسور دارای پله برقی هایی است که برای راحتی شما در جابه جایی بین طبقات به وجود آمده اند.

در این مرکز خرید علاوه بر انواع بوتیک ها و مواردی که از آن ها یاد شد، یک کتاب خانه 115 متر مربعی نیز وجود دارد برای علاقه مندان به خرید کتاب. اگر به این منطه رفتید و قصد خرید داشتید می توانید به یکی از بهترین مراکز خرید لواسان یعنی اسکای سنتر مراجعه نمایید. شما می توانید بعد از تماشای جاذبه های گردشگری لواسان برای خرید به این مجتمع تجاری مراجعه نمایید.

مرکز خرید اسکای سنتر کجاست و مسیر دسترسی

اگر قصد خرید از اسکای سنتر داشتید باید به بلوار امام خمینی بروید و برای این منظور با توجه به جایی که هستید مسیر دسترسی شما به مرکز خرید متفاوت خواهد بود. یکی از مسیر های پیشنهادی برای رسیدن به مقصدتان همین مسیر بلوار امام خمینی می باشد. برای این منظور باید ابتدا به سمت غرب و به طرف خداوردی بروید و چند متر بعد از رسیدن به سوپر تاک به طرف راست و امام خمینی بپیچید.

از فروشگاه آهن نمازی که در سمت راست قرار گرفته بگذرید و برای ماندن در بلوار امام خمینی به سمت چپ بپیچید. بعد از عبور از قالیشویی ستاره کویر و با ادامه دادن همین مسیر به اسکای سنتر که بعد از فروشگاه نورسازان قرار گرفته خواهید رسید. مسافت مسیر گفته شده معادل 2.6 کیلومتر می باشد و در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد وارد شوید. یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا با استفاده از آن راحتتر مسیرتان را ادامه دهید.

آدرس مرکز خرید اسکای سنتر لواسان: تهران، لواسان، منطقه 4، بلوار امام خمینی

شماره تماس مرکز خرید اسکای سنتر لواسان: 26564940-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.8179088669799%2C%2051.61251247530503%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

اسکای سنتر لواسان

مرکز خرید هدیش

یکی دیگر از مراکز خرید لواسان که می توانید برای خرید و صرف غذا به آن مراجعه نمایید، مجتمع تجاری هدیش می باشد که در بلوار امام خمینی قرار گرفته است. این مرکز خرید از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی هم چون کافه هنر و نیان سنتر واقع شده که همین نزدیکی به دیگر مراکز در جذب افراد موثر بوده است. این مرکز خرید نیز علاوه بر انواع بوتیک ها و فروش کالا های مختلف در درون خود دارای یک رستوران در بام ساختمان می باشد که ویوی خوبی داشته و دکور زیبایی نیز دارد. هدیش یکی از پاساژهای لواسان بوده که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید.

اگر به این سفر کردید و قصد داشتید درباره لواسان و جاهای دیدنی و گردشگری آن بدانید، در این میان بهتر است به این مرکز خرید نیز سری بزنید و از رستوران آن هم استفاده نمایید. رستوران هدیش نیز در طبقه سوم و روف گاردن قرار دارد که بعد از یک خرید خوب می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه کرده و هر چه خواستید سفارش دهید. از آن جا که این مرکز خرید نیز در بلوار امام خمینی قرار گرفته در نزدیکی اسکای سنتر می باشد و معمولا گزینه بعدی افراد استفاده از این مجتمع تجاری است.

مرکز خرید هدیش کجاست و مسیر دسترسی

از آن جا این مرکز خرید در بلوار امام خمینی و در نزدیکی اسکای سنتر قرار دارد می توانید با استفاده از مسیر قبلی به راحتی به این مجتمع نیز برسید. اما یکی مسیر پیاده روی 750 متری نیز به شما پیشنهاد می دهیم که از خیابان پارس تا مقصد می باشد. برای این منظور باید ابتدا به سمت غرب و سربالایی پارس بروید و به سوی خداوردی ادامه دهید. در سوپر تاک به طرف چپ و بلوار امام خمینی بپیچید و بعد از عبور از سوپر گوشت مجید از املاک علی شورکابی به طرف راست و به سوی مخابرات بپیچید.

کمی بعد به طرف چپ و بلوار امام خمینی رفته و با ادامه دادن این مسیر به پاساژ لواسان که پس از آوا سبز قرار دارد خواهید رسید. تایمی که در راه خواهید بود یک زمان 10 دقیقه ای می باشد و شما می توانید این مسیر مسطح را حتی زود تر طی کنید. چنان چه مایل به پیاده روی نبودید و یا در نقطه ای دیگر از شهر بودید می توانید به راحتی خود را از طریق لوکیشن زیر به مجتمع تجاری هدیش لواسان برسانید. اگر بعد از خرید نیاز به صرف غذا پیدا کردید می توانید به یکی از رستوران های لواسان مراجعه کنید و غذای مورد نظرتان را سفارش دهید.

آدرس مجتمع تجاری هدیش لواسان: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی، مجتمع تجاری هدیش

شماره تماس مرکز خرید هدیش لواسان: 26550939-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.820657886946265%2C%2051.61971332464793%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری هدیش لواسان

فروشگاه سالیان

این فروشگاه که به صورت زنجیره ای در نقاط مختلف ایران مشغول به کار است از سال 1381 فعالیت رسمی خود را آغاز نموده و هدف آن تولید و توزیع با شیوه های جدید می باشد و در موارد مختلف هم چون پوشاک، کیف و کفش فعالیت دارد. این برند ایرانی اولین بار در سازمان منطقه آزاد کیش ثبت شده و گاها مواردی را از خارج تهیه و وارد می نماید. فروشگاه زنجره ای سالیان در لواسان تهران نیز شعبه دارد و شما می توانید برای خرید هر چه نیاز دارید به این شعبه مراجعه نمایید.

خرید کیف و کفش از سالیان که یکی از مراکز خرید لواسان است می تواند یک تجربه جالب برایتان باشد چرا که بعد از تماشای این منطقه تنها خرید کردن است که می تواند برایتان مفید واقع شود و یک تجربه خوب از رفتن به این شهر را برایتان ثبت نماید. فروشگاه سلیان در لواسان یکی از مرکز هایی است که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید.

فروشگاه سالیان کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به فروشگاه سالیان که در بلوار امام خمینی قرار دارد با توجه به مکانی که در آن حضور دارید می توانید اقدام نمایید. یکی از این مسیر ها که از راه همین بلوار می باشد را ابتدا باید به خداوردی وارد شوید و به طرف بلوار امام خمینی بروید. این بلوار را به سوی اتحاد دنبال نمایید. کمی بعد در بستنی ناب به سمت چپ بپیچید تا به سوپر پروتئین بیف اند چیک برسید و از آن جا به طرف راست و به سوی بلوار امام خمینی بپیچید.

این مسیر را تا رسیدن به مقصدتان که در سمت راست قرار دارد ترک نکنید. مسیر گفته شده مسافتی معادل 1.8 کیلومتر دارد و در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به پوشاک سالیان برسید. اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از این مسیر نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به راحتی به مقصد برسانید و مسیر مورد نظرتان را بیابید.

آدرس فروشگاه سالیان لواسان: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی، پوشاک سالیان

شماره تماس فروشگاه سالیان لواسان: 26544511-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.81846093753565%2C%2051.61361661899062%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

فروشگاه سالیان لواسان

اجاره ویلا روزانه لواسان

لواسان به عنوان یکی از مناطقی که بی شمار ویلا و آپارتمان دارد توانسته عده زیادی را برای تفریح به خود جذب نماید و به همین دلیل پاساژ های لواسان نیز گسترش یافته اند. بسیاری از مردم برای تفریح و یا مناسبت های خاص همانند جشن تولد در این منطقه اقدام به اجاره ویلا می کنند تا ساعاتی خوب در یک جای خوش آب و هوا و در کنار خانواده خود داشته باشند. اگر تمایل دارید در این منطقه ویلا اجاره کنید کافیست به سایت لوکس ویلا رفته و  از بین گزینه های موجود برای اجاره ویلا لواسان اقدام نمایید. سعی کنید در روزهای تعطیل و یا مناسبت های خاص در طول سال چند روز قبل از مراجعه ویلای مورد نظرتان را از طریق تماس تلفنی رزرو نمایید.