مراکز خرید قزوین

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین شهر های ایران که افراد می توانند برای سفر به آن اقدام نمایند، قزوین می باشد. در این شهر جاذبه های زیادی وجود دارد که در کنار هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید و… می توانند پیکج کاملی برای گردشگران باشند. در این مقاله به سراغ معرفی مراکز خرید قزوین رفتیم تا بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ترجبه بهتری داشته باشید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید ایرانیان

یکی از پاساژ هایی که در قزوین توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید، مرکز خرید ایرانیان می باشد. این مرکز خرید به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی یکی از میادین مهم شهر توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید و به همین دلیل بیشتر از قبل در بین افراد به شهرت برسد. فضای داخلی این پاساژ زیبا بوده و طراحی مدرنی دارد و هم چنین علاوه بر بخش های تجاری شما می توانید برای استفاده از بخش هایی هم چون رستوران و کفه آن نیز اقدام نمایید.

از این مرکز خرید قزوین می توانید کالا هایی هم چون پوشاک، کیف و کفش، طلا و جواهرات، عینک، لوازم تزیینی، محصولات آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و… را بیابید. اگر به قزوین سفر کردید بهتر است از مرکز خرید ایرانیان نیز خرید کنید چرا که تنوع کالا ها در آن بالا بوده و شما می توانید با کمی جست و جو هر چه نیاز داشتید را خریداری نمایید. اگر تصمیم گرفتید به این پاساژ بروید بهتر است در بازه زمانی 10 تا 22 اقدام کنید و در روز های تعطیل نیز قبل از رفتن به پاساژ از تایم دقیق کاری اطمینان حاصل نمایید.

آدرس مرکز خرید ایرانیان: قزوین، بلوار عدل، نرسیده به میدان میرعماد

شماره تماس مرکز خرید ایرانیان قزوین: 33365537-028

مرکز خرید ایرانیان

مرکز خرید ستاره شهر

یکی دیگر از مراکز خرید قزوین که در سفر به این شهر می توانید از آن استفاده کنید و هر چیزی را که تمایل داشتید از آن تهیه نماییدف مرکز خرید ستاره شهر می باشد. این مرکز خرید توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت تقریبا بیشتر کسانی که به آن مراجعه کرده اند از هزینه ها و کیفیت اجناس رضایت داشته اند. این پاساژ شامل کالا هایی هم چون پوشاک، فروشگاه های کت و شلوار، عطر و ادکلن، عینک، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، کیف و کفش، اکسسوری و… می شود.

هم چنین در طبقه پایین این مجموعه خیاطی وجود دارد و شما می توانید در صورت بزرگ یا کوچک بودن و اتو کردن پوشاک به آن مراجعه نمایید. در این پاساژ قزوین می توانید برای خرید لباس های شیک و مجلسی نیز اقدام نمایید. بهتر است در صورت سفر به قزوین حتما ب ین پاساژ سری بزنید و محصول مورد نظر خود را جست و جو کنید. در این صورت می توانید همه روزه از ساعت 9:15 تا 22 برای رفتن به مرکز خرید ستاره شهر اقدام نمایید. دقت کنید در روز های تعطیل قبل از مراجعه از تایم دقیق کاری این مجموعه مطلع شوید.

آدرس مرکز خرید ستاره شهر: قزوین، خیابان خیام، بعد از بوعلی سینا

شماره تماس مرکز خرید ستاره شهر قزوین: 33233455-028

مجتمع تجاری مهروماه

یکی از دیگر از مراکز خرید قزوین که توانسته در بین اهالی این شهر و هم چنین در بین مسافران به شهرت برسد، مجتمع تجاری مهروماه می باشد. این مرکز خرید به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی خوب می تواند گزینه خوبی برای شما باشد اگر به دنبال خریدی به یاد ماندنی هستید. این پاساژ در یک زمین با مساحت 3225 متر مربع با زیربنای بیش از 40000 متر مربع ساخته شده است. تعداد طبقات این مجموعه 12 طبقه بوده که از این تعداد 5 طبقه مربوط به واحد های تجاری و بخش هایی هم چون نمازخانه، انباری ها، موتورخانه، سرویس بهداشتی و… می شود.

تعداد 7 طبقه از این مجتمع نیز پارکینگ بوده که گنجایش 1000 عدد اتومبیل را دارد. معماری به کار رفته در این مجتمع تلفیقی از سنتی و مدرن بوده و به همین دلیل می تواند نظر افراد زیادی را به خود جذب نماید. شما می توانید به بخش مربوط به کافه های این مجموعه بروید و هر چه تمایل داشتید سفارش دهید. اگر به قزوین سفر کردید بهتر است استفاده از این مرکز خرید زنجان را از دست ندهید و بدین منظور نیز می توانید همه روزه به آن مراجعه کنید و یا فقط برای پارک خودروی خود نیز به آن مراجعه نمایید.

آدرس مجتمع تجاری مهروماه: قزوین، خیابان خیام، بعد از چهارراه

شماره تماس مجتمع تجاری مهروماه قزوین: 33356206-028

ساعت کار پارکینگ مجتمع تجاری مهروماه: 7 صبح تا 11 شب

وبسایت مجتمع تجاری مهروماه: mehromahqazvin.ir

مجتمع تجاری مهروماه

مجتمع تجاری اداری داریوش

یکی دیگر از پاساژ های قزوین که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، مجتمع تجاری اداری داریوش می باشد. این مجتمع به نسبت برخی از مراکز خرید شهر کوچک بوده و تنها 36 واحد تجاری در کنار 24 واحد اداری مشغول به کار می باشند. شما می توانید بعد از خرید از این پاساژ برای صرف وعده غذایی خود به رستوران مجموعه مراجعه کنید و تجربه بهتری از خرید به دست آورید. پاساژ داریوش قزوین یکی از بهترین ها در سطح شهر می باشد و در بین مردم قزوین شناخته شده می باشد.

از دیگر امکانات پاساژ می توان به پارکینگ آن اشاره کرد که باعث شده تا مراجعین درباره جای پارک با مشکل مواجه نشوند. اگر قصد دارید به قزوین سفر کنید بهتر است استفاده از مجتمع تجاری اداری داریوش را نیز از دست ندهید چرا که می توانید در بین مغازه های آن هرچه می خواهید را بیابید. اگر به قزوین رفتید بهتر است از این پاساژ نیز استفاده کنید تا بتوانید تجربه بهتری داشته باشید. لازم به ذکر است این پاساژ در بازه زمانی 8 تا 22 باز بوده ولی در روز های تعطیل این تایم امکان دارد تغییر یابد.

آدرس مجتمع تجاری اداری داریوش: قزوین، چهارراه فلسطین، خیابان فلسطین، کمی بعد از دبیرستان علامه طباطبایی

فروشگاه زنجیره ای پروما

شاید نام پروما را اولین بار در مشهد شنیده باشید ولی باید گفت این مجموعه دارای شعبه های دیگری نیز می باشد که اگر بخواهید می توانید در قزوین به آن مراجعه نمایید. در این مرکز تجاری می توانید برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، عطر و ادکلنف لوازم ورزشی، بدلیجات، لوازم صوتی، لوازم برقیف اکسسوری و… اقدام نمایید. این شعبه پروما در قزوین از سال 1390 مشغول به کار شد و توانست عده زیادی را به سمت خود جذب نماید.

این مرکز خرید دارای یک هایپر مارکت نیز می باشد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن هم استفاده نمایید. این مرکز خرید به دلیل متنوع بودن کالا ها در آن می تواند گزینه خوبی برای شما باشد اگر به دنبال تهیه کالای مورد نظر خود هستید یا تمایل دارید سوغات برای عزیزان خود تهیه نمایید. شما می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 22 برای مراجعه به فروشگاه زنجیره ای پروما قزوین اقدام نمایید.

آدرس فروشگاه زنجیره ای پروما: قزوین، انتهای خیابان پادگان، جنب لشکر 16 زرهی

وبسایت فروشگاه زنجیره ای پروما قزوین: promacenter.ir

فروشگاه زنجیره ای پروما

بازارچه سنتی سپه

بازارچه سنتی سپه قزوین به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری قزوین نیز به شمار می ورد چرا که جود حجره های مختلف فروش انواع خوراکی های جذاب و خوشمزه می تواند برای هر کسی زیبا و دیدنی باشد. این بازارچه سنتی به دلیل دارا بودن مغازه های میوه فروشی و خارو بار فروشی متعدد خود توانسته سوژه خوبی برای عکاسان قرار بگیرد. مسافران زیادی در سفر به این شهر تمایل به مراجعه به بازارچه سنتی سپه را دارند تا بتوانند در بین قسمت های مختلف این بازار قدم زده و از تماشای مغازه های آن لذت ببرند. شما در این بازار می توانید انواع میوه های را خریداری نمایید و برای تهیه سوغات خوراکی خود برای عزیزانتان اقدام نمایید.

بازارچه سنتی سپه هم چنین به دلیل قرار گرفتن در یکی از خیابان های به نام قزوین در بین اهالی شهر نیز معروف شده و عده زیادی از افراد برای خرید آن چه نیاز دارند به این مرکز خرید مراجعه می کنند. قیمت خوراکی های و دیگر محصولاتی که در این بازارچه سنتی به فروش می رسند مناسب بوده و با خرید از آن می توانید مقرون به صرفه تر سفر کنید. اگر شما نیز همانند دیگر افراد در سفر تمایل به صرف غذایی که خودتان طبخ می کنید را دارید بهتر است به این بازارچه مراجعه کنید و از محصولات آن خریداری نمایید.

آدرس بازارچه سنتی سپه: قزوین، سپه

مجتمع تجاری الغدیر

از دیگر مراکز خریدی که در قزوین می توانید برای استفاده از آن اقدام کنید، مجتمع تجاری الغدیر می باشد که توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب نماید. این مرکز خرید یکی از قدیمی ترین پاساژ های شهر بوده و به همین دلیل در بین اهالی ساکن در این شهر نیز شناخته شده می باشد. قیمت کالا ها در این پاساژ متوسط بوده و برای افراد زیادی مناسب می باشد. شاید به نسبت دیگر مراکز خرید در قزوین کوچک باشد ولی به دلیل تنوع خوبی که دارد می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

مجتمع تجاری الغدیر به دلیل موقعیت جغرافیایی خود نیز توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل شما نیز می توانید به آسانی خود را به آن برسانید. شما در این پاساژ هم چنین می توانید برای خرید لباس های مجلسی نیز اقدام نماید چرا که در این پاساژ موجود بوده و افراد زیادی برای این مورد به آن مراجعه می کنند. شاید از نظر ساخت و معماری کمی قدیمی باشد و نیازمند بازسازی، ولی می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد برای خریدی خوب. در سفرتان به قزوین بهتر است استفاده از این مرکز خرید را نیز از دست ندهید و برای مراجعه به آن باید در بازه زمانی 10 تا 13:30 و 16:30 تا 22 اقدام نمایید.

آدرس مجتمع تجاری الغدیر: قزوین، خیابان طالقانی، جنب خیام

مجتمع تجاری الغدیر

مرکز خرید نارون قزوین

یکی دیگر از مراکز خرید قزوین که بهتر است مراجعه به آن را از دست ندهید، مرکز خرید نارون می باشد. این مرکز خرید به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی خوب می تواند به عنوان یکی از گزینه های مناسب خرید به شمار آید. مرکز خرید نارون هم چنین دارای یک شعبه از رستوران نیز می باشد که به عنوان یکی از بهترین رستوران های قزوین نیز به شمار می رود. به همین دلیل شما می توانید با مراجعه به این مرکز خرید بعد از خرید به فودکورت مجتمع مراجعه کنید و خستگی را تن خود بیرون نمایید.

شاید تنوع اجناس در این مرکز خرید پایین باشد ولی شما می توانید کالا های خوبی را از آن خریداری نمایید چرا که برند های مختلفی در آن بوتیک داشته و مشغول فعالیت هستند. این مرکز خرید هم چنین دارای یک پارکینگ رایگان نیز می باشد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن هم استفاده کنید و از بابت جای پارک مشکلی نخواهید داشت. مرکز خرید نارون همه روزه از ساعت 9 تا 22 باز بوده و اگر تمایل داشتید به آن مراجعه کنید بهتر است در این بازه زمانی مراجعه نمایید.

آدرس مرکز خرید نارون: قزوین، خیابان یخچال، رو به روی پمپ بنزین

شماره تماس مرکز خرید نارون قزوین: 33354852-028

مجتمع تجاری فردوسی

یکی دیگر از پاساژ هایی که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، مجتمع تجاری فردوسی می باشد. این مرکز خرید به دلیل قرار گرفتن در یکی از خیابان مهم شهر توانسته از این بابت نیز عده بیشتری را به خود جذب نماید و به همین دلیل در بین عده زیادی از افراد شهر شناخته شده می باشد. این مجتمع تجاری دوازده طبقه بوده و از این تعداد سه طبقه مربوط به واحد های تجاری و پنج طبقه از آن متعلق به واحد های اداری می شود.

باقی طبقات نیز مربوط به فست فود و پارکینگ می باشد که به همین دلیل از بابت جای پارک خودروی خود نیز مشکلی نخواهید داشت. در این مرکز خرید می توانید برای خرید کالا های مختلفی هم چون پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل چرم دوزی، آلات موسیقی، عطر و ادکلن، زیورآلات، اکسسوری و… اقدام نمایید. هم چنین وجود فست فود و رستوران در این مجتمع سبب شده تا عده زیادی از مراجعین بتوانند در صورت تمایل بعد یا قبل از خرید برای استفاده از این بخش ها اقدام کرده و تجرب ای خوب داشته باشند.

این مرکز خرید امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده و به همین دلیل می توان گفت اکثر مراجعین از استفاده از این مرکز خرید رضایت داشته اند. لازم به ذکر است مجتمع تجاری فردوسی هم از نظر نمای بیرونی و هم از نظر محیط داخلی توانسته رضایت افراد را به دست آورد و از این بابت نیز می توانید از آن لذت ببرید. اگر تمایل داشتید در سفر به قزوین از این مرکز خرید نیز دیدن نمایید بهتر است در بازه زمانی 10 تا 21:30 به آن مراجعه نمایید.

آدرس مجتمع تجاری فردوسی: قزوین، خیابان فردوسی، نرسیده به سه راه شهرداری

مجتمع تجاری فردوسی

مجتمع تجاری پارس

یکی دیگر از مراکز خرید قزوین که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، مجتمع تجاری پارس می باشد. این مرکز خرید توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین ها در قزوین می باشد. بهتر است در صورت سفر به قزوین به این مرکز خرید نیز مراجعه نمایید تا بتوانید تجربه جدید از بازار گردی در قزوین داشته باشید. این مرکز خرید تنوع خوبی در اجناس داشته و به همین دلیل می توانید به آسانی کالایی را که ب دنبال آن هستید در مجتمع تجاری پارس بیابید. هزینه کالا ها در این پاساژ قزوین مناسب بوده و به همین دلیل شما می توانید یک خرید خوب را تجربه نمایید.

اهالی ساکن در محله شهرک مینودر معمولا این پاساژ را برای خرید انتخاب می کنند و می توان گفت در بین آن ها جایگاه خوبی دارد. در مجتمع تجاری پارس می توانید برای خرید محصولاتی هم چون پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، زیورآلات، موبایل و لوازم جانبی آن، عطر و ادکلن، لباس های مجلسی، اکسسوری و… اقدام نمایید. اگر تمایل داشتید به این مرکز خرید قزوین مراجعه کنید بهتر است در بازه زمانی 9 تا 14 و 16 تا 22 که پاساژ پارس باز است اقدام کنید.

آدرس مجتمع تجاری پارس: قزوین، میدان طفلان مسلم، بلوار صیاد شیرازی