بهترین فست فود های کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

رستوران گردی در کیش بی شک از لذت بخش ترین و خاطره انگیزترین تفریحاتی است که در این جزیره می توان انجام داد. رستوران های بسیاری در کیش هست که کلی هم طرفدار دارد اما نباید از فست فود های کیش هم غافل شویم. بطور کلی، رستوران ها بیشتر از فست فود های کیش طرفدار دارند ولی قطعاً کلی هم فست فود باز داریم که میخواهد زمانی که به این جزیره سفر می کند، گشت و گذاری بین بهترین فست فود های کیش داشته باشد. در سایت لوکس ویلا اینبار میخواهیم در کنار رستوران ها، بهترین فست فودهای کیش را هم معرفی کنیم.

فست فود بومرنگ کیش

مرکز خرید مروارید از جمله لوکس ترین مراکز خرید کیش است که در بلوار مروارید هم قرار دارد. در مقابل مرکز خرید مروارید کلی فست فود و رستوران میبینیم که همیشه هم شلوغ هستند چون در جای معروف و پر رفت و آمدی قرار دارند. اکثر این فست فود ها هم جزء بهترین فست فود های کیش هستند و بین آن ها ما تصمیم گرفتیم فست فود بومرنگ را معرفی کنیم. فست فودی که به غذا های خوشمزه، باکیفیت و خوش قیمتش معروف است البته این موضوع را هم در نظر بگیرید بطور کلی غذا در کیش گران است و در نگاه اول، قیمت غذا های فست فود بومرنگ شاید بالا باشد اما با توجه به سایر فست فود ها، کیفیت و مزه ای که دارند میبینیم متعادل است.

فست فود بومرنگ در ایران کلاً دو شعبه دارد. اولین شعبه فست فود بومرنگ در جزیره کیش و مقابل مرکز خرید مروارید افتتاح شد و در زمینه سرو غذا های فست فودی از جمله انواع پیتزا، برگر، سوخاری و غیره به خوبی توانست به جایگاهی بالایی بین فست فود های کیش برسد و تصمیم گرفت شعبه دوم خود را در مهرشهر کرج افتتاح کند. شعبه دوم اما چون در جایی قرار داشت که کلی کافه رستوران و رستوران های ایتالیایی در اطرافش بود منوی خود را گسترش داد و علاوه بر غذا های فست فودی، کلی غذا های ایتالیایی و فرنگی و بخش کافی شاپ هم به منوی خود اضافه کرد.

در راسته مقابل مرکز خرید مروارید، برخی از رستوران ها و فست فود ها فقط به صورت بیرون بر غذا ارائه می دهند، برخی از مقابل رستوران واقع در پیاده رو تعدادی میز و صندلی قرار دادند و برخی هم مانند فست فود بومرنگ علاوه بر فضای روباز مقابل فست فود، سالن داخلی سرپوشیده با تهویه هوا هم دارد. البته پیشنهاد ما این است اگر برای وعده شام و زمانی که هوا تاریک است میخواهید به فست فود بومرنگ مراجعه کنید سعی کنید در قسمت روباز مجموعه بنشینید تا از هوای دلنشین جزیره هم بهرمند شوید.

چون در راسته مقابل مرکز خرید مروارید فست فود های مختلفی هست، این فست فود ها دائماً با هم رقابت می کنند تا با ارائه غذا های بهتر، باکیفیت تر و متنوع تر در کنار خدمات سرویس دهی مطلوب مشتریان بیشتری را به سمت جلب کنند و بطور کلی، بازار  رقابت در این راسته بسیار داغ است. بین این ها اما، فست فود بومرنگ بین مردم محبوب تر شده و همیشه در مقابل این فست فود جمعیت قابل توجهی مشاهده می شود. فست فود بومرنگ کیش فقط غذا های فست فودی از انواع پیتزا، برگر و غذا های سوخاری به همراه پیش غذا های متنوع و لذیذ را به مشتریانش ارائه می دهد و برای اینکه رقابت را از آن خود کند، تمامی غذا ها همیشه از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و در کنار مزه و کیفیت خوب، حجمی کاملاً مناسب و بعضاً بیشتر از فست فود های مجاور دارند.

درست است که مراجعه به فست فود بومرنگ و میل کردن غذای خوشمزه اینجا به صورت داغ داغ خیلی لذت بخش است بخصوص اگر بخواهید بعد از آن هم گشت و گذاری در مرکز خرید مروارید داشته باشید اما در نظر بگیرید فست فود بومرنگ ارسال غذا به صورت بیرون بر هم دارد و در هر کجای جزیره که باشید می توانید با شماره رستوران تماس بگیرید و هرچه که میخواهید را به صورت آنلاین سفارش دهید. لازم به ذکر است پیک های فست فود بومرنگ باکس های مخصوصی دارند و برای همین فرقی نمی کند نزدیک فست فود بومرنگ هستید یا در آنسوی جزیره قرار دارید چون همیشه غذا ها در این باکس ها گرم می مانند.

آدرس فست فود بومرنگ کیش

فست فود بومرنگ در بلوار مرودارید کیش قرار دارد و بلوار مروارید هم مابین خیابان خرمشهر و بلوار تهران قرار دارد. اما چون فست فود بومرنگ در مسیر شمال به جنوب بلوار مروارید قرار دارد، بهتر است از بلوار تهران وارد مروارید شوید. زمانی که وارد بلوار می شوید، در آنسوی بلوار مرکز خرید مروارید را مشاهده می کنید و مقابلش، یک راسته فست فود و رستوران است که بین آن ها، فست فود بومرنگ کیش هم مشاهده می شود.

شماره تماس فست فود بومرنگ کیش: 44458822-076 و 44458811-076

ساعت کاری فست فود بومرنگ کیش: همه روزه از ساعت 12:00 الی 17:00 و از ساعت 19:00 الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FQoKNwwDnzsodd1ZF8|target:_blank”]

[widgetkit id=”735″ name=”فست فود بومرنگ کیش”]

رستوران خانه سوخاری کیش

در نگاه اول با توجه به اسمش، بهترین رستوران کیش از نگاه مسافران در زمینه سرو انواع مرغ های سوخاری، خانه سوخاری کیش است اما اینجا با اینکه نامش خانه سوخاری می باشد اما درواقع یک فست فود قیمت مناسب کیش محسوب می شود و آیتم های دیگری هم از جمله پیتزا، برگر، ساندویچ و غیره هم دارد. اما اینجا یک فست فود خاص در کیش است و در ادامه میخواهیم بگوییم چرا.

همانند فست فود بومرنگ که پیشتر معرفی کردیم، رستوران خانه سوخاری هم در مقابل بازار مروارید واقع در بلوار مروارید کیش قرار دارد جایی که کلی فست فود و رستوران کنار یکدیگر قرار دارند و هرکدام علاوه بر اینکه برتری های خاص خود را دارند همیشه هم با هم در حال رقابت هستند. فست فود خانه سوخاری نیز مثل دیگر فست فود های این راسته، یکسری میز و صندلی در مقابل رستوران چیده برای آن هایی که میخواهند از فضای روباز و هوای دلنشین کیش بهرمند شوند و تعدادی هم میز و صندلی در سالن داخلی رستوران برای مشتریان خود در نظر گرفته تا اگر در روز میخواهید به فست فود خانه سوخاری کیش مراجعه کنید در سالن داخلی به همراه تهویه هوای مناسب بنشینید. البته محیط داخلی رستوران جایی نسبتاً ساده است و خبری از دکوراسیون و طراحی آنچنانی در اینجا نیست.

فست فود خانه سوخاری کیش تخصصش فقط غذا های سوخاری نیست و از طرفی، با اینکه یک فست فود محسوب می شود و کلی برگر و ساندویچ و غیره دارد اما پیتزا هایی که ارائه می دهد ایتالیایی هستند. نسبت به بسیاری از فست فود های مقابل بازار مروارید کیش، اینجا منوی متنوع تری دارد و اگر از طرفداران پیتزاهای ایتالیایی هستید در فست فود خانه سوخاری کیش 16 نوع پیتزای ایتالیایی سرو می شود و در بین این پیتزاها، آیتم های خاصی هم هست مانند پیتزای میگو که در هر جایی پیدا نمی شود. در کنار آن، 19 مدل هم برگر و ساندویچ در اینجا می توانید انتخاب کنید. به همراه این ها پیش غذا هایی از انواع سیب زمینی تا پنیر سوخاری هم می توان انتخاب کرد.

اما گل سرسبد غذا های رستوران خانه سوخاری کیش، مرغ های سوخاری و انواع غذا های سوخاری است. با اینکه در تمام فست فود های کیش و بخصوص فست فود های قیمت مناسب کیش انواع غذا های سوخاری هم ارائه می شود، اما سوخاری هایی که در اینجا میل می کنید با تمامی آن ها تفاوت دارد و مزه ای خاص و بی نظیر دارند. همچنین اینجا در کنار مرغ های سوخاری چند تکه، سبد و منوی خانواده هم دارد که به مراتب برای خانواده ها و گروه های چند نفره به صرفه تر هم خواهد بود و همچنین، میگو و ماهی سوخاری هم در اینجا سرو می شود.

فست فود خانه سوخاری کیش از نظر قیمتی مانند بسیاری از فست فود های کیش است اما نسبت به کیفیت، مزه و حجمی که دارند بسیار ایده آل می باشد و طبق نظراتی که از رستوران گرده ها شنیده و دیده ایم، بیشتر افرادی که برای اولین بار تجربه رستوران خانه سوخاری کیش را داشته اند به مشتری ثابت اینجا تبدیل شدند. در آخر هم یک نکته مهم را باید بدانید. اینجا همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 1:30 بامداد به صورت یکسره باز است که خودش یک مزیت نسبت به بسیاری از فست فود ها و رستوران های کیش محسوب می شود. اما از ساعت 12 شب تا 1:30 بامداد رستوران فقط به صورت بیرون بر غذا ارائه می دهد و همچنین غذا های خانه سوخاری کیش به صورت بیرون بر به هر کجای جزیره نیز ارائه می شود.

آدرس رستوران خانه سوخاری کیش

از طریق خیابان خرمشهر یا بلوار تهران وارد بلوار مروارید که می شوید، در ضلع غربی بلوار یعنی در مقابل بازار مروارید کیش، تعدادی فست فود و رستوران در کنار هم مشاهده می کنید و رستوران خانه سوخاری هم میان آن ها قرار دارد.

شماره تماس رستوران خانه سوخاری کیش: 44458485-076 و 44458486-076

ساعت کاری رستوران خانه سوخاری کیش: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1:30 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FhrScEwkPeuuntKtu6|target:_blank”]

[widgetkit id=”686″ name=”خانه سوخاری کیش”]

کلبه ساحلی آبنبات چوبی کیش

کافه رستوران ساحلی آبنبات چوبی کیش معروف به کلبه ساحلی آبنبات چوبی، از خاص ترین و جذاب ترین کافه رستوران های کیش به شمار می رود و چون برخلاف بسیاری از کافه رستوران های کیش، اینجا غذا های فست فود و فرنگی سرو می کند بجای غذا های ایرانی، جای دارد جزء بهترین فست فود های ساحلی کیش قرار گیرد. کافه رستوران ساحلی آبنبات چوبی از نامش هم مشخص است که یک فست فود ساحلی کیش محسوب می شود و فاصله چند قدمی اینجا تا دریا به همراه ویو بی نظیری که از دریای زیبای خلیج فارس ارائه می دهد معروفش کرده البته ناگفته نماند بطور کلی کافه رستوران ساحلی آبنبات چوبی از معدود فست فود ها و کافه رستوران های باکیفیت و خوب کیش است که باید تجربه اش را حتماً داشته باشید.

کلبه ساحلی آبنبات چوبی کیش همانطور که از نامش پیداست، یک کلبه ای کوچک و دوست داشتنی است البته کوچک به این معنا نیست که همانند کلبه های چوبی در شهرهای شمالی کشورمان است بلکه ظاهر رستوران به صورت کلبه ساخته شده و زمانی هم که وارد رستوران می شوید، با محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی مواجه می شویم که میز و صندلی های چوبی، دیوارهای چوبی و تزئینات و دکوراسیونش حس خوب و دلنشینی را ارائه می دهد.  کلبه ساحلی آبنبات در کنار محیط داخلی زیبا و دوست داشتنی با تابلوهای زیبا و نورپردازی های شکیل، فضای روباز هم دارد که محوطه اطراف رستوران است. محوطه اطراف رستوران فضایی سرسبز با گل و گیاهان مختلف است و میز و صندلی های مختلفی هم در اینجا قرار گرفته و تمامی آن ها ویو به سمت دریا هم دارند.

کافه رستوران ساحلی آبنبات چوبی برخلاف عرف رستوران ها، کافه ها و فست فود های کیش از ساعت 12 ظهر باز نمی شود بلکه ساعت کاری مجموعه همه روزه از ساعت 4 بعد از ظهر است یعنی اوج گرما و ساعتی که بسیاری از مراکز کیش در تعطیلی به سر می برند. همچنین از سوی دیگر، رستوران ها، کافه ها و فست فود های کیش تا ساعت 12 نهایت 1 شب باز هستند اما اینجا تا ساعت 4 صبح باز می باشد و دلیلش هم مشخص است چون آبنبات چوبی یک رستوران و فست فود ساحلی در کیش محسوب می شود و خیلی ها شب های کیش را در رستوران ها و کافه های ساحلی جزیره سپری می کنند و به جرأت می توان گفت شب نشینی در سواحل کیش و کافه هایش لذت و صفای دیگری دارد.

همانطور که گفتیم، کافه رستوران ساحلی آبنبات چوبی کیش غذا های فرنگی و فست فودی سرو می کند و در کنارش، منوی کافی شاپ هم ارائه می دهد. اینجا همیشه در طول ساعت کاری مجموعه، از هر دو منوی غذایی و نوشیدنی می توان سفارش داد و لذت برد. در منوی غذایی رستوران، کلی پیش غذای خاص و دوست داشتنی مشاهده می شود از کلی سیب زمینی تا پیش غذا های سوخاری و همچنین چندین مدل سالادها از سزار تا یونانی و غیره. برای غذا های اصلی هم در رستوران آبنبات چوبی کیش کلی پیتزای ایتالیایی، ساندویچ ها، برگر ها و غذا های فرنگی از جمله انواع استیک، استراگانف ها و کلی پاستای خوشمزه سرو می شود.

بطور کلی، تمام رستوران ها و فست فود های کیش باید غذا هایی باکیفیت و راضی کننده ارائه دهند هرچند برخی از رستوران ها و فست فود های کیش غذا هایی معرکه و یک سر و گردن بالاتر از سایر رستوران ها و فست فود ها ارائه می دهند. برای همین، کافه رستوران ساحلی آبنبات چوبی غذا هایش فوق العاده هستند و کمتر رستوران و فست فودی در کیش پیدا می شود که به پای آبنبات چوبی برسد چه از لحاظ کیفیت و مزه و چه از لحاظ حجم و قیمت. اینجا قیمت های بسیار خوبی دارد بطوریکه خیلی ها همیشه برای وعده های غذایی خود و شب نشینی های کیش به آبنبات چوبی مراجعه می کنند.

کل غذا های سرو شده در رستوران آبنبات چوبی یک طرف، نوشیدنی های بی نظیری که در اینجا سرو می شوند هم یکطرف. کیش چون همیشه هوای گرمی دارد نوشیدنی های سرد خیلی میچسبد بخصوص موکتل های رنگارنگ یا اسموتی هایی که یخ های خرد شده داخلش قرار میگیرد. اینجا تقریباً همه جور نوشیدنی سرد دارد که طعمی خاص و به یادماندنی از خود برجای می گذارند اما از سوی دیگر، شب های کیش همیشه خنک است بخصوص در روزهای سرد پاییز و زمستان و در این ایام، نوشیدنی های گرم شامل انواع چای و دمنوش و انواع قهوه های داغ در فضای روباز رستوران آبنبات چوبی با ویو دریا و اسکله تفریحی کیش لذت دیگری دارد.

آدرس کلبه ساحلی آبنبات چوبی کیش

در جزیره کیش اسکله های تفریحی متعددی هست اما معروف ترین یا یکی از معروف ترین آن ها، اسکله تفریحی بزرگ کیش نام دارد که در شرق جزیره و انتهای خیابان دریا قرار دارد. زمانی که شما وارد خیابان دریا می شوید، در یک سو بولینگ مریم را مشاهده می کنید و در سوی دیگر بازار ونوس. در انتهای خیابان دریا پیش از آنکه وارد اسکله تفریحی بزرگ کیش شوید، سمت چپ خود و پشت بازار ونوس وارد خیابان نسیم می شوید و کمی جلوتر در سمت راست واقع پارک ساحلی طبیعت رستوران ساحلی آبنبات چوبی معروف به کلبه ساحلی آبنبات چوبی را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کلبه ساحلی آبنبات چوبی کیش: 09347698982

ساعت کاری کلبه ساحلی آبنیات چوبی کیش: همه روزه از ساعت 16:00 الی 4 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FxYCTx2vBM2wpfrVf7|target:_blank”]

[widgetkit id=”736″ name=”رستوران آبنبات چوبی کیش”]

فست فود وقت برگر و سیب زمینی کیش

نمی توان گفت معروف ترین فست فود کیش اما بی شک جزء پرطرفدارترین و بهترین فست فود های کیش قرار دارد. فست فود وقت برگر سیب زمینی آنقدری بین مردم و گردشگران طرفدار دارد که در برخی از ایام بخصوص روزهای خوش آب و هوای کیش که اینجا میزبان گردشگران بسیاری می باشد، برای وعده ناهار و یا شام باید زمان زیادی را هم در صف صندوق منتظر بمانید و هم برای پیدا کردن میز خالی. البته همین ابتدا هم بگوییم چون اینجا برای سال های مختلفی همیشه شلوغ بوده، خدمات سرویس دهی خود را هم بهبود بخشیده تا مشتریان تجربه رضایت بخشی از فست فود وقت برگر و سیب زمینی داشته باشند.

فست فود وقت برگر و سیب زمینی مثل همه فست فود های کیش علاوه بر سالن داخلی رستوران، فضای روبازی هم در مقابل رستوران در نظر گرفته و از قضی، بیشتر مشتریان هم تمایل دارند در فضای روباز مجموعه بنشینند چون در جایی بکر و خلوت قرار دارد و در شب های کیش و ایام خوش آب و هوا، هوای جزیره بسیار دوست داشتنی خواهد بود. البته فست فود وقت برگر و سیب زمینی بطور کلی محیطی بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد و میز و صندلی های چوبی، تابلوها و تزئینات شکیل به همراه نورپردازی خوب جلوه زیبایی را به محیط این رستوران بخشیده و می توان گفت از جمله مهم ترین دلایلی که فست فود وقت برگر و سیب زمینی بین مردم بسیار پرطرفدار شده می تواند همین محیط جذاب و زیبایش هم باشد.

اینجا ما با یک فست فودی طرف هستیم که منویی متنوع از انواع غذا ها و پیش غذا ها دارد. تمامی غذا هایی که در این مجموعه سرو می شود همگی از مواد اولیه مرغوبی تهیه می شوند و از نظر مزه، حجم و کیفیت در سطح بالایی قرار دارند لذا از بسیاری از فست فود های کیش می شود گفت یک سر و گردن در زمینه سرو غذا و تنوع منوی غذایی بالاتر است. فست فود وقت برگر و سیب زمینی بخاطر نامش، بیشتر تمرکز خود را روی سرو انواع سیب زمینی و برگر های خوشمزه کرده. سیب زمینی هایی ترد با حجم زیاد و مخلفات متنوع که بسته به سلیقه و ذائقه خود می توانید سفارش دهید و برگر های بی نظیر و آبداری که همگی از گوشت های دست ساز تهیه شده اند برخلاف برخی از فست فود های کیش که برگر های آن ها گوشت های شرکتی است.

فست فود وقت برگر و سیب زمینی در کنار برگر ها و سیب زمینی های خوشمزه، کلی پیتزا دارد از پیتزا های پرطرفداری که در همه فست فود های کیش پیدا می شود تا پیتزا های خاص مانند پیتزای میگو و بیکن گوشت و غیره. البته در بخش پیتزاها، دو پیتزای مخصوص تایم و مخصوص گرند بخاطر حجم بالا و مزه ای بی نظیر بین مشتریان رستوران پر طرفدار هستند. غذا ها به اینجا ختم نمی شود و از دیگر غذا هایی که در فست فود وقت برگر و سیب زمینی کیش می توان سفارش داده به انواع مرغ های سوخاری با تکه های مختلف به صورت نرمال یا اسپایسی، ساندویچ های متنوع، انواع پاستا و غیره اشاره کرد.

مانند هر فست فود خوب در کیش، فست فود وقت برگر و سیب زمینی همیشه کیفیت بالای خود را حفظ کرده و همیشه مشتریان از اینجا بسیار راضی بودند چه از لحاظ محیط و خدمات سرویس دهی و چه از لحاظ غذا ها بخصوص مزه و کیفیتی که دارند. لازم به ذکر است ساعت کاری مجموعه فست فود وقت برگر و سیب زمینی کیش همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد است و در این بازه ساعنی فرقی ندارد در کجای جزیره کیش قرار دارید می توانید به صورت تلفنی سفارش دهید و داغ داغ و سریع تحویل بگیرید البته بخاطر پیک های کم و از طرفی، تقاضای بالا در روزهای شلوغ کیش، طی این ایام شاید غذا ها با کمی تاخیر ارسال شود.

آدرس فست فود وقت برگر و سیب زمینی کیش

فست فود وقت برگر و سیب زمینی کیش در باوار خلیج فارس و دسترسی محلی امیرکبیر قرار دارد. بلوار خلیج فارس و خیابان امیرکبیر مابین میدان های امیرکبیر و حافظ قرار دارد اما بهترین راه برای دسترسی به فست فود وقت برگر و سیب زمینی از طریق میدان حافظ است چراکه هنگام ورود به بلوار امیرکبیر از طریق میدان حافظ، همان ابتدا می بایست وارد مسیر کندرو شوید تا بعد از خیابان امیرکبیر 7، فست فود وقت برگر و سیب زمینی را مقابل کارتینگ کیش مشاهده کنید.

شماره تماس فست فود وقت برگر و سیب زمینی کیش: 44467802-076

ساعت کاری فست فود وقت برگر و سیب زمینی کیش: همه روزه از ساعت 12 ظهار الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FnM2We1KSpTiPFdRb6|target:_blank”]

[widgetkit id=”734″ name=”فست فود وقت برگر و سیب زمینی کیش”]

فست فود تنورک کیش

فست فود بازها در تهران، کرج و بسیاری از شهرهای ایران شعبه دارد. در کیش هم بین بهترین فست فود های کیش توانسته از نظر مردم جایگاه خوبی را به دست بیاورد. فست فود تنورک از برند های زیر مجموعه هلدینگ بابک بختیاری است. بابک بختیاری مالک بیش از 40 برند غذایی در ایران است که آیس پک، چاکوچ، تنورک، پک مک، بابل تیله، سینی پز، چوبیک، بابا رحیم، کشکینه، توت طلایی و غیره تنها بخشی از این برند ها هستند. هلدینگ بابک بختیاری به صورت فرنچایز یا فرانچایز تجارت می کند یعنی افرادی که میخواهند نمایندگی یکی از برند های بابک بختیاری را داشته باشند، هلدینگ به آن ها برند، امکانات و تجهیزات و دانش لازم را ارائه می دهد و در عوض، از سودی که آن نمایندگی به دست می آورد به صورت ماهانه درصد خود را برمیدارد.

یکی از برند های هلدینگ بابک بختیاری، تنورک نام دارد. زمانی که برند تنورک متولد شد، از جدیدترین دانش صنایع غذایی برای آن استفاده گردید و تمام مواد اولیه ای که در فست فود تنورک ارائه می شود همگی بدون مواد نگهدارنده هستند و از طرفی، چون به صورت روزانه تولید می شوند از فرمول های اختصاصی که توسط مهندسان هلدینگ بابک بختیاری ساخته شده نیز استفاده می شود. هلدینگ بابک بختیاری با کمک اوستا فخری، سرآشپزی ماهر و معروف این برند را افتتاح کرد و اولین شعبه تنورک هم که مدیریتش را اوستا فخری برعهده دارد در کرج واقع شده و از قضی، معروف ترین شعبه هم می باشد. امروزه در بسیاری از شهرهای ایران تنورک شعبات متعددی دارد و با طعم بی نظیر، قیمتی بسیار مناسب و تنوع بالا معروف شده.

شعبه کیش فست فود تنورک روبروی بازار مروارید قرار دارد همان راسته ای که تعدادی رستوران و کافه و فست فود در کنار هم قرار دارند و نه تنها همیشه شلوغ هستند بلکه با هم نیز همیشه رقابت دارند. فست فود تنورک با پیتزا های مثلثی اش معروف است و از نظر کیفیت و تنوع و قیمت ها، شعبه کیش فست فود تنورک هیچ فرقی با سایر شعبات این برند نیست. فست فود تنورک کیش در منویش 5 مدل برگر، 8 مدل پیتزای مثلثی، 5 آیتم غذای ویژه شامل اسموکی، همپیز، سوخاری، چات برگر و چیکن، 3 آیتم از ساندویچ های هات داگ و ویژه های تنورک و در نهایت، منویی از پیش غذا های لذیذ از سیب زمینی های ساده و استیکی گرفته تا سالاد های سزار و نان سیر.

آدرس فست فود تنورک کیش

برای دسترسی به فست فود تنورک کیش کافیست در شرق جزیره کیش از طریق بلوار تهران وارد بلوار مروارید شوید تا قبل از اینکه به بازار مروارید در آنسوی بلوار برسید، فست فود تنورک را در سمت راست بلوار مشاهده کنید.

شماره تماس فست فود تنورک کیش: 44458411-076 و 44458412-076

ساعت کاری فست فود تنورک کیش: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1:30 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F5f5y9np4iHvujPDV9|target:_blank”]

[widgetkit id=”653″]

فست فود پیتزا قاجار

درست است که فست فود پیتزا قاجار در راسته فست فود ها و رستوران های مقابل بازار مروارید کیش قرار دارد اما قاجار، جزء معروف ترین و بهترین فست فود های کیش در زمینه سرو پیتزاهای آمریکایی و غذا های با کیفیت محسوب می شود. نسبت به خیلی از فست فود های کیش و حتی فست فود هایی که در مقابل بازار مروارید قرار دارند، پیتزا قاجار منوی متنوع تری دارد و هرچه که از غذا های آمریکایی میخواهید را در اینجا پیدا خواهید کرد. پیتزا قاجار همانند سایر فست فود های مقابل بازار مروارید، دو فضا برای نشستن دارد یکی محیط سرپوشیده که از دکوراسیون شیک و مطلوبی برخوردار است و دیگری محیط روباز که درواقع، محیط هوای آزاد است و مجهز به سایبان می باشد.

مشتریان در فست فود پیتزا قاجار 20 آیتم پیتزای آمریکایی می توانند سفارش دهند و با توجه به نظرات مشتریان و رستوران باز ها، بهترین و لذیذترین آیتمی که در فتس فود پیتزا قاجار سرو می شود پیتزا جزیره نام داردو کنار پیتزا ها، 6 آیتم هست با نام پن پن که طرفداران خاص خود را دارند. 14 آیتم در بخش برگر ها 8 آیتم برای ساندویچ از ساندویچ های ژامبون و هات داگ تا ساندویچ های بمبی، بشقاب های استیک، کلی مرغ سوخاری و منوی پیش غذای جذاب شامل انواع سالاد و سیب زمینی اینجا را به فست فودی برای همه سلیقه ها تبدیل کرده البته ناگفته نماند تمامی غذا هایی که در پیتزا قاجار سرو می شود همگی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و شما را به یکی از مشتریان ثابت اینجا تبدیل خواهند کرد.

آدرس فست فود پیتزا قاجار

پیتزا قاجار نیز در مقابل بازار مروارید قرار دارد. پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید بین فست فود های کیش تجربه پیتزا قاجار را داشته باشید، در صورتیکه زمانی قرار است مراجعه کنید که کیش شلوغ و مملو از گردشگر می باشد، چون پیتزا قاجار به صورت بیرون بر هم ارسال دارد غذا را به صورت تلفنی سفارش دهید چون به علت شلوغی، مشتریان با زمان قابل توجهی را در صف صندوق و همچنین در صف خالی شدن میز سپری کنند.

شماره تماس فست فود پیتزا قاجار: 44458487-076

ساعت کاری فست فود پیتزا قاجار: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FW42JvwXit6fLDU4g7|target:_blank”]

[widgetkit id=”657″ name=”فست فود قاجار کیش”]

برگر مرزالتس کیش

یکی از خاص ترین و شاید خاص ترین فست فود کیش، برگر مرزالتس نام دارد. فست فودی که خبری از پیتزا و مرغ سوخاری و سالاد های متنوع و آیتم های گران قیمت در آن نیست و فقط چند آیتم برگر خاص سرو می کند. برگر مرزالتس اولین برند اروپایی فست فود و برگر در کیش محسوب می شود که مدیریتش را خانم هانیه سادات صفی زاده برعهده دارد و توانسته و با سرو غذا هایی که مواد اولیه آن از اروپا تامین می شود، برگرها و غذا های خاص و متفاوتی را بین فست فود های کیش عرضه کند.

فست فود برگر مرزالتس یک فست فود آلمانی است و مواد اولیه آن مستقیم از خود آلمان تهیه می شود البته در برگر مرزالتس کنار برگر های آلمانی، آیتم های دیگری هم هست مانند سالاد های خوشمزه، انواع فرایز ها، فیله مرغ های گریل شده و کلی آبمیوه و بستنی که با نام دیتاکس شناخته می شود که منبع غنی از ویتامین هستند. در فست فود برگر مرزالتس، تمامی برگرها به همراه دورچین سیب زمینی سرو می شوند. به منوی فست فود که نگاه کنیم، آیتم هایی همچون کمبو کلاسیک، کمبو فرانک، گروسا برگر، گروسا تاپس برگر، گروساتاپس برگر باربکیو، انواع هات داگ فرانکفورتر از خردلی، رلیش و مخصوص تا بیکن و هالوپینو، فیله مرغ گریل شده یا سوخاری و غیره به چشم میخورد.

مثل سایر فست فود های کیش، در فس تفود برگر مرزالتس دو فضا برای نشستن مشتریان در نظر گرفته شده. فضای سرپوشیده که سالن داخلی فست فود محسوب می شود، محیطی شیک و خاص است و سعی داشته به سبک فست فود های آلمانی باشد. فضای بیرون هم در مقابل فست فود واقع شده و بالای میز و صندلی ها هم سایبان تعبیه شده البته چون فست فود برگر مرزالتس در پاساژ کوروش برند سنتر قرار دارد و محیطی شلوغ به شمار میرود، ما سالن داخلی را برای نشستن پیشنهاد می کنیم.

آدرس برگر مرزالتس کیش

برای دسترسی به فست فود برگر مرزالتس کیش کافیست در بخش شرقی جزیره، از طریق یکی از بلوارهای نیما یا پارس به میدان پارس برسید. در ضلع شمالی میدان پارس وارد مجتمع کوروش برند سنتر می شوید و در همان طبقه اول فست فود برگر مرزالتس را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس برگر مرزالتس کیش: 44478648-076

ساعت کاری برگر مرزالتس کیش: همه روزه از ساعت 18:00 الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FZSqsjHQMDewvHwDN7|target:_blank”]

[widgetkit id=”655″ name=”فست فود برگر مرزالتس کیش”]

فست فود هالوپینو کیش

اگر در اطراف پارک هنگام کیش در جستجوی فست فودی خوب و باکیفیت در کنار قیمت مناسب هستید، ما به شما فست فود هالوپینو را معرفی می کنیم. فست فود هالوپینو اولین شعبه خود را در شهر تهران افتتاح کرده بود و چون در ولیعصر، بالاتر از زعفرانیه قرار داشت آن هم مقابل باغ فردوس که از پرترددترین جاهای تهران به شمار میرفت، توانست خیلی سریع جایگاه خوبی را بین فست فود بازها به دست بیارد. بعد از مدتی، هالوپینو تصمیم گرفت شعبه دوم خود را در جزیره کیش افتتاح کند.

فست فود هالوپینو در نزدیکی پارک هنگام قرار دارد و در آن منطقه، از بهترین فست فود های کیش است که می توانید روی غذا های باکیفیت و خوشمزهع و خوش قیمتش حساب کنید. فست فود هالوپینو برگر ساندویچ های گرم شامل هات داگ، ژامبون، فیله و بندری، ساندویچ های سرد از جمله چیز کلد ویژه و ژامبون گوشت، 4 آیتم پاستا شامل پاستا بیف آلفردو، بلونز، پستو، چیکن آلفردو، غذا های فرنگی شامل لازانیا، فیله استریپس، چیکن استیک و چیکن پارمزان، کلی برگر و پیتزاهای آمریکایی که پرحجم و پرپنیر هستند اشاره کرد.

فست فود هالوپینو دو فضای روباز و سرپوشیده برای مشتریان خود در نظر گرفته. سالن داخلی فست فود هالوپینو طراحی ساده به همراه نورپردازی شکیل دارد و فضای روباز هم علاوه بر نورپردازی مناسب، فاقد سایبان می باشد برای همین، اگر تمایل دارید بین بهترین فست فود های کیش تجربه فست فود هالوپینو را داشته باشید و میخواهید در فضای روباز بنشینید از هوای تازه لذت ببرید، بی شک بعد از غروب آفتاب بهترین زمان مراجعه خواهد بود. لازم به ذکر است مانند هر فست فود کیش بخصوص آن هایی که بین رستوران گردها و گردشگران محبوب هستند، فست فود هالوپینو ارسال هم دارد و در هر کجای جزیره کیش که باشید، می توانید غذا های لذیذ و خوش قیمت اینجا را داغ داغ درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس فست فود هالوپینو کیش

فست فود هالوپینو در بازارچه حافظ کیش قرار دارد. برای دسترسی به بازارچه حافظ کیش کافیست وارد خیابان فردوسی شوید تا قبل از اینکه به پارک هنگام برسید، روبروی بازار پانیذ بازارچه را مشاهده کنید. در بازارچه حافظ، غرفه شماره 9 فست فود هالوپینو است.

شماره تماس فست فود هالوپینو کیش: 44420130-076

ساعت کاری فست فود هالوپینو کیش: همه روزه از ساعت 18:00 الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FYHdVg1BzMHGenjh68|target:_blank”]

[widgetkit id=”652″ name=”فست فود هالوپینو کیش”]

فست فود ایرانویچ کیش

گروه تخصصی مشاوره و راه اندازی رستوران و فست فود ایرانویچ در سال 1384 افتتاح شد و فست فود های زنجیره ای ایرانویچ را در اقصی نقاط کشور راه اندازی کرد. فست فود های زنجیره ای ایرانویچ بخاطر غذا هایی با کیفیت مطلوب و قیمت های رقابتی توانسنتند جایگاه خوبی را بین مردم به دست بیاورند و شعبه ای هم که در کیش افتتاح شده، توانست خیلی خوب به محبوبیت قابل توجهی برسد. فست فود ایرانویچ شعبه کیش کنار مرکز تجاری کیش قرار دارد. ایرانویچ مانند بیشتر فست فود های کیش که معرفی کردیم، دو سالن روباز و سروپشیده دارد اما برخلاف بسیاری از آن ها، ظرفیت رستوران بالا است و هر دو محیط روباز و سرپوشیده ایرانویچ بزرگ هستند.

ایرانویچ هیچ ارتباطی با کلمه ساندویچ ندارد. اینجا تخصصش فقط برگر و ساندویچ نیست و غذاهای فست فودی متنوعی سرو می کند و از آن جذاب تر، نام ایرانویچ است. ایرانویچ در فرهنگ نامه یعنی ذات اصیل ایرانی و آریایی و در روزگار کهن، نام بخشی از ایران ایرانویچ بود. فست فود ایراونیچ شعبه کیش سالنی بزرگ دارد که از دکوراسیون شیک و نورپردازی مطلوبی برخوردار است اما این سالن بزرگ همیشه شلوغ است و مشتریان معمولاً از سر و صدای زیاد سالن ناراضی هستند برای همین به شما پیشنهاد می کنیم اگر قرار است بین فست فود های کیش تجربه ایرانویچ را داشته باشید، در قسمت روباز بنشینید البته قسمت روباز نیز فاقد سایبان می باشد و بهتر است بعد از غروب آفتاب به اینجا مراجعه کنید.

در فست فود ایرانویچ شعبه کیش تنوع مطلوبی از غذا های فست فودی سرو می شود. منوی فست فود ایرانویچ شامل پیتزاهایی از مخصوص گفته تا قارچ و پنیر و کراست و فیلتا و رویا و غیره که به صورت یک نفره یا دو نفره سرو می شوند، 10 آیتم در بخش برگرها، ساندویچ های متنوع با حجم مطلوب، انواع مرغ سوخاری و پیش غذا های لذیذ هستند. نه تنها شعبه کیش بلکه تمامی شعبات فست فود ایرانویچ نظارت های سختگیرانه ای روی آن ها صورت می گیرد از تهیه مواد اولیه تا خدمات سرویس دهی و نظافت محیط و غیره برای همین، اینجا مانند برخی از فست فود های خوب و معروف کیش از بهترین مواد اولیه برای تهیه غذا ها استفاده می شود و از سوی دیگر، تمامی غذا ها نسبت به این کیفیت و مزه و حجم در کنار خدمات سرویس دهی مطلوب از قیمت های مناسبی هم برخوردار هستند.

آدرس فست فود ایرانویچ کیش

فست فود ایرانویچ کیش در خیابان سنائی قرار دارد. در خیابان سنائی زمانی که به مرکز تجاری کیش رسیدید، جنب مرکز تجاری فست فود ایرانویچ را مشاهده خواهید کرد. از آنجایی که ایرانویچ جای همیشه شلوغی است و بخصوص کنار یکی از معروف ترین مراکز خرید کیش واقع شده، مشتریان می توانند در صورت نیاز به صورت تلفنی نیز سفارش دهند و هر کجای کیش که باشند، غذا را داغ و به موقع تحویل بگیرند.

شماره تماس فست فود ایرانویچ کیش: 44422004-076 و 44422005-076

ساعت کاری فست فود ایرانویچ کیش: همه روزه از ساعت 13:00 الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F8CqCZjwXddZQnP3VA|target:_blank”]

[widgetkit id=”656″ name=”فست فود ایرانویچ کیش”]

رستوران بین المللی ناندوز

گروه رستوران های بین المللی ناندوز از جمله رستوران های نسبتاً لوکس هستند که غذا های فوق العاده ای هم سرو می کنند. رستوران های بین اللملی ناندوز  در جزیره کیش نیز شعبه دارد و اگر از طرفداران پر و پاقرص این برند هستید یا به کیش سفر کردید و تمایل دارید تجربه این رستوران را داشته باشید، می توانید همه روزه از ساعت 13:00 الی 12 شب به این رستوران واقع در خیابان راضی مراجعه کنید.

با اینکه نام اینجا  رستوران بین المللی است اما بیشتر غذا هایی که سرو می کند فرنگی و فست فودی هستند برای همین جای دارد اینجا را جزء لوکس ترین فست فود های کیش بنامیم البته که در کنار لوکس بودن، جایی با غذا های فوق العاده خوشمزه و باکیفیت نیز محسوب می شود. همیشه در بیشتر فست فود های کیش منویی دیده ایم که چند آیتم پیتزا، برگر، سوخاری ساندویچ و غیره دارد اما در رستوران بین المللی ما با یکی از متنوع ترین منوها روبرو هستیم که کلی غذای خاص هم دارد برای همین، مشتریانی که برای اولین بار تجربه رستوران بین المللی ناندوز را دارند با مشاهده منو تعجب خواهند کرد هرچند مقابل هر آیتم، محتویاتش نوشته شده.

در منوی رستوران بین المللی ناندوز، بخش برگر استیشن را داریم که فقط 4 ایتم سیگنیچر، کا ام برگر، ناندوز برگر و مک برگر دارد، بخش اسپشیال را داریم که شمال آیتم هایی هموچن اسپتادا، فول پلاتر، هاف پلاتر، کواتر، چیکن باترفلای، پری پری وینگز و ساید ناندوز است و ناندوز درواقع دورچینی است که می توانید کنار غذای خود سفارش دهید.8 آیتم پیتزا هست که برخی از آن ها اختصاصی خود رستوران بین المللی ناندوز هستند، در قسمت رپ ها 3 ایتم چیکن رپ، بیف رپ و کریسپی رپ مشاهده می شود و کنار همه این ها، کلی غذای سوخاری، سالاد، غذا های مخصوص کودکان و گیاهخواران و غیره نیز قرار دارد.

رستوران بین المللی ناندوز که از باکیفیت ترین فست فود های کیش به شمار میرود، غذا هایی سرو می کند که طعم بی نظیری دارند و در بحث کیفیت، حرف ها برای گفتن دارند اما از قیمت های به نسبت قابل توجهی هم برخودار هستند هرچند از نظر مشتریان کاملاً ارزشش را دارد. شعبه کیش رستوران بین المللی ناندوز یک محیطی بسیار زیبا، شکیل، مدرن و دوست داشتنی دارد که پر زرق و برق بوده و بیشتر جوان پسند است.

آدرس رستوران بین المللی ناندوز

شعبه کیش رستوران بین المللی ناندوز در نزدیکی پارک هنگام کیش قرار دارد. بدین منظور برای دسترسی به رستوران بین المللی ناندوز از طریق میدان های راضی یا پردیس وارد خیابان راضی شوید. در بخش شمالی خیابان راضی واقع در کندرو، نبش کوچه رستوران بین المللی ناندوز را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران بین المللی ناندوز: 09925559011

ساعت کاری رستوران بین المللی ناندوز: همه روزه از ساعت 1 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FQVjutBZMj7PQrs7w7|target:_blank”]

[widgetkit id=”654″ name=”فست فود ناندوز کیش”]

رزرو ویلا در کیش

اگر تصمیم دارید بجای پرداخت هزینه های گزاف به هتل ها، به سمت اجاره ویلا در کیش بروید یا حتی با اجاره آپارتمان مبله در شهرک های معروف کیش مانند صدف، میرمهنا، دامون ساحلی و غیره، در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید و از امکانات مطلوب و اقامتگاهی دربست به دور از شلوغی بهرمند شوید، کافیست با کارشناسان لوکس ویلا تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

بهترین فست فود های ساحلی کیش کدام ها هستند؟

فست فود یا کافه رستوران ساحلی آبنبات چوبی

فست فود های قیمت مناسب کیش کدامند؟

فست فود های وقت برگر و سیب زمینی و خانه سوخاری

بهترین فست فود های نزدیک به بازار مروارید کدامند؟

فست فود های خانه سوخاری و بومرنگ