ساحل نقره ای

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

همان طور که ممکن است بدانید جزیره هرمز یکی از زیبا ترین و دیدنی مناطق گردشگری و دیدنی جنوب ایران محسوب می شود و با جاذبه های طبیعی و بکری که دارد، هرساله افراد بسیاری به این منطقه جهت بازدید از دیدنی های آن به این جزیره سفر می کنند. در این مطلب شما را با یکی از زیبا ترین سواحل ایران، ساحل نقره ای  هرمز آشنا خواهیم کرد که در جنوب کشور عزیزمان ایران قرار دارد.

ساحل نقره ای هرمز به عنوان یکی از زیبا ترین نقاط گردشگری ایران شناخته شده است و یکی از دیدنی ترین جاذبه های جزیره هنگام محسوب می شود و در بین گردشگران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور دقیق این ساحل در سواحل آب های نیلگون خلیج همیشه فارس ایران قرار دارد و به علت درخشش شن های این ساحل که او را از بقیه ساحل ها متمایز کرده، توجه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جلب کرده است.

ما در این مقاله قصد معرفی این جاذبه دیدنی بی نظیر را داریم، پس در ادامه این مقاله با معرفی ساحل زیبای نقره ای با لوکس ویلا همراه باشید تا در این باره اطلاعاتی جامع و کامل را به شما عزیزان ارائه دهیم.

علت درخشش شن ساحل نقره ای

معرفی ساحل نقره ای هنگام

کشور ایران که به کشوری چهار فصل معروف است، مناطق گردشگری مختلفی با آب و هوای متفاوتی دارد، از جنگل های سرسبز شمال کشور گرفته تا کویر های داغ جنوب، همه این ها مکان هایی تفریحی و گردشگری زیبایی را فراهم کردند. ساحل نقره ای هرمز به جد یکی از بهترین مکان هایی است که در این میان می توان به همه دوستان خود پیشنهاد دهید.

این ساحل بی نظیر در جزیره هرمز و استان بی نظیر هرمزگان و در میان تنگه هرمز واقع شده است و جزء جاذبه های دیدنی هرمز محسوب می شود و شهرتی جهانی دارد. افرادی که تا به حال به این ساحل زیبا سر نزدند و از آن بازدید نکرده اند، شاید این سوال برای آنها پیش بیایید که «ساحل نقره ای هرمز با دیگر سواحل ایران چه تفاوتی دارد؟»، اما واقعیت این است که این مکان زیبا و دیدنی شهرتی در سراسر جهان بدست آورده است.

ساحل تقره ای هرمز هر سال تعداد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می کند تا شگفتی های خارق العاده خود را برای همه به نمایش بگذارد. با این حال، جالب است بدانید این ساحل با تمام این تعاریف، همچنان برای بیشتر ایرانیان عزیز کمتر شناخته شده است. علت شهرت و جهانی شدن این ساحل زیبا، ماسه و شن های درخشان آن می باشد که هم در زیر نور آفتاب و هم در زیر نور مهتاب بسیار درخشان و چشم نواز است. این درخشندگی و زیبایی با برخورد آب دریا به این شن و ماسه ها چندین برابر می شود و برق آنها تا چند ثانیه بعد همچنان باقی می ماند.

این ساحل و دریا به قدری زیبا و خارق العاده است که گذر زمان در آنجا حس نمی شود و می توان ساعت ها در این مکان بی نظیر نشست و از زیبایی آن لذت برد. هم چنین خوب است بدانید همان طور که پیش تر گفته شد، تماشای این ساحل شگفت انگیز در هنگام طلوع آفتاب زیبا تر است و به دلیل زاویه تابش نور خورشید موجب برق زدن و درخشش شن و ماسه های این ساحل می شوند که دلیل درخشش آنها وجود چندین ماده و کانی مختلف و عنصر در این خاک است که موجب درخشش آن مانند اکلیل می شود.

علت درخشش شن در ساحل نقره ای قشم

شن های این ساحل درخششی بسیار متفاوت دارند که مانند آن را در هیچ ساحل دیگری نمی توانید یافت کنید. طبق بررسی ها و تحقیقاتی که دانشمندان علوم دریایی بر روی شن های این ساحل انجام دادند به این نتیجه رسیدند که علت درخشش و جذابیت شن‌ ها و ماسه های ساحل نقره‌ای هنگام، وجود کانی ‌ها و عناصر معدنی براق است که این ذرات زیر نور آفتاب می‌ درخشند و در واقع با منعکس کردن نور باعث درخشش می شوند. پلانگتون‌ ها و صدف ‌های دریایی پودر شده هم در درخشش این ساحل زیبا نقش دارند.

فیتوپلانکتون ها موجودات مغذی زنده و ریزی هستند که در آب اقیانوس ‌ها و دریاها زندگی می ‌کنند که با چشم غیر مسلح دیده نمی‌ شوند و بر اساس ویژگی های زیست بومی شان درطبقه بندی های مختلف قرار می گیرند. اگر تعداد زیادی از پلانگتون ها در آب دریا تجمع داشته باشند و تعداد آنها زیاد شود، به علت داشتن سبزینه آب دریا را به رنگ سبز نشان می دهند.

هنگامی که دریا مواج می شود، این موجودات بسیار ریز از خود نور آبی رنگ ساطع می کنند برای دیدن این پلانکتون‌ ها نمی‌ توان زمان مشخصی را پیدا کرد چون همه چیز بستگی به وضعیت آرام بودن دریا دارد ولی این پدیده بیشتر در زمان هایی مثل ظهر پاییز رخ می ‌دهد و البته این درخشش در شب ها و نور کم جلوه‌ای چند برابر دارد. برای دیدن درخشش و زیبایی بسیار زیاد این ساحل می توان شب هنگام با چراغ قوه بر روی شن های این ساحل قدم بزنید و ذرات درخشان شن‌ های ساحل را زیر نور چراغ مشاهده کنید که چه زیبا یی و جلوه حیرت انگیزی پیدا می کنند.

ساحل نقره ای چگونه به وجود آمده است؟

علت پدید آمدن این جاذبه شگف انگیز این است که در جزیره هنگام و ساحل نقره‌ای انواع کانی‌ های شفاف و درخشان و عنصر های فراوان به ‌تدریج و در دوران زمین‌ شناسی مختلف فرسایش یافته و پودر شده‌اند که همین عمل باعث ترکیب ذرات ریز درخشان با ماسه‌ های ساحل شده و این جاذبه طبیعی خارق ‌العاده را شکل داده است. بدون شک این ساحل عجیب‌ ترین و در عین حال زیبا ترین ساحلی است که در ایران پیدا خواهید کرد.

ساحل نقره ای

جاذبه های دیدنی اطراف ساحل نقره ای هنگام

جزیره هنگام مانند یک جوتهر در جنوب کشورمان، مملو از جاذبه های جذاب دیدنی و گردشگری می باشد و در مجاورت و ساحل نقره ای پر از جاذبه های تفریحی و گردشگری است که می توانید در سفر به جزیره هنگام از آنها نیز دیدن نمایید.

این جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیار زیبا و ارزشمند هستند. شما در هنگام بازدید غیر از ساحل نقره ای هنگام می ‌توانید روی جاذبه‌های طبیعی دیگر آن مثل حیات وحش خاص آن با حیواناتی مثل آهو و آفتاب پرست، حرکت دسته‌ جمعی دلفین‌ ها در مسیر، مراسمات و آداب و رسوم محلی، غذاهای بومی مثل قلیه ماهی و … هم لذت ببرید. ما در ادامه این مقاله چند مکان زیبا و جاذبه دیدنی اطراف ساحل نقره ای را برای شما آورده ایم.

دیدن دلفین های خلیج فارس

دلفین های خلیج فارس در جنوب کشور بسیار مشهور هستند که دیدن آنها از جزیره هنگام امکان پذیر است زیرا در زمان فصل پاییز که دلفین ها به دریای خلیج فارس می آیند به جزیره هنگام خیلی نزدیک می شوند. جال است بدانید که تا امروز حدود ۱۳ گونه از ۴۰ نوع دلفین شناخته شده در سطح جهان، در آب‌ های خلیج همیشه فارس دیده شده‌اند.

این دلفین ها از اوایل فصل پاییز و با شروع مهر ماه به آب های خلیج فارس می آیند و تا اواخر اردیبهشت ماه در این مکان حضور دارند. شما برای دیدن این دلفین های زیبا و بازیگوش باید صبح زود با استفاده از قایق هایی که برای  تماشای ماهی‌ های خلیج فارس در ساحل هنگام قرار دارند به وسط های آب بروید و زمانی که آب سرد است و دلفین ها سرشان را بیرون می آورند و در آب بالا و پایین می پرند و نمایشی بی ‌نظیر از توانایی‌ های خود را در آب اجرا می کنند، آنها را ببینید و از این صحنه ی زیبا نهایت لذت را ببرید.

کشتی پرتغالی ها

کشتی به گل نشسته پرتغالی ها که به دست انگلیسی ها تاسیس شده در گوشه ای از ساحل جزیره هرمز به چشم می خورد. در زمان حکومت دوره صفویه پرتغالی ‌ها به جزیره هنگام وارد شدند و مدتی آن را به تسخیر خود در آورده اند. گویا استعمارگران آن زمان، این منطقه را به ‌عنوان مکانی با ارزش، با موقعیت جغرافیایی بسیارمناسب می ‌دانستند و فکر می‌ کردند که تا ابد در این جزیره ماندگار خواهند شد.

همه ‌ی این آثار برجای مانده، بیان ‌گر دورانی غمبار در تاریخ ایران است. امروزه بقایای ناچیزی از کشتی به گل نشسته پرتغالی در اطراف جزیره وجود دارد. این جاذبه تاریخی در نزدیکی بخشی از جزیره هنگام واقع شده است که به آکواریوم طبیعی معروف است.

ساحل سرخ هرمز

یکی از جاذبه های زیبا که در اطراف جزیره هنگام و کمی دور تر از ساحل نقره ای قرار دارد، ساحل سرخ هرمز است. علت سرخ بودنخاک این ساحل این می باشد که هرمز سرشار از مواد معدنی مختلف است که هرکدام رنگی دارند و ترکیب آن‌ ها با هم طیف رنگی گسترده و بسیار ملموسی را ایجاد کرده‌اند. این تنوع رنگ‌ در سراسر جزیره نظرها را به خود جلب می‌ کند.

رنگ خاک ساحل سرخ حاصل ترکیب کانی‌های مختلف و حضور پررنگ اکسیدآهن است. جالب است بدانید که خاک این جزیره خوراکی می باشد و  مردم بومی جزیره هرمز از این خاک به‌ عنوان سس و ادویه در تهیه انواع غذا، نان، ترشی و مربا استفاده می‌ کنند و طعم خاصی به غذاهایشان می‌ دهند. قیمت این خاک به علت وجود کانی های ارزشمند در آن حدود ۶۵۰ دلار است.

ساحل سرخ هرمز

سنگ مادر و دختر

یکی از روستاهای مشهور در جزیره هنگام روستای غیل نام دارد که در آن می توان جاذبه هایی مثل  سنگ هایی پیدا کرد که شباهت بسیاری به انسان دارند. به دلیل شباهت این سنگ ها به انسان نقل قول هایی از بومیان منطقه وجود دارد. از دوران بسیار قدیم مردمان این منطقه مهربان و خوش قلبی بودند و هیچ گونه آشنایی با ظلم و ستم نداشتند.

کاروانی وارد جزیره شد و مردم مهمان نواز و خونگرم روستا طبق عادت معمول به استقبال کاروان رفتند. اما با صحنه ای رو به رو شدند که کاروانیان سوار بر اسب با سرعت زیای به سمت مردم در حال تاخت بودند. مردم روستا نیز با دیدن چنین صحنه ای متوجه شدند که افراد سوار بر اسب، دشمن هستند و می خواهند روستا و منازل آن ها را به تصرف درآورند. در میان مردم روستا مادر و دختری در حال فرار کردن بودند که بسیار وحشت زده تر از دیگران بودند و در همان حین از خداوند درخواست کمک کردند.

مادر و دختر در میان سنگ ها فرار کردند و امید داشتند که شاید دشمنان آن ها را پیدا نکنند. مادر و دختر همچنان که در حال فرار بودند به ساحل جزیره هنگام رسیدند. در آن لحظه فکر کردند که اگر به سمت جلو فرار کنند در دریای خلیج فارس غرق می شوند و اگر همان جا می ماندند به اسارت دشمنان در می آمدند. مادر و دختر یکدیگر را محکم در آغوش گرفته بودند و سپس خداوند درخواست کمک کردند.

خداوند برای حفظ و در امان ماندن جانشان، آن ها را تبدیل به سنگ کرد. بعد از آن که مادر و دختر به اذن خداوند تبدیل به سنگ شدند سرباز دشمن به آنجا رسید و نتوانست آن ها را پیدا کند و از سنگ ها تشخیص دهد. از آن زمان به بعد تندیس مادر و دختر تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری جزیره هنگام شده است و گردشگران بسیاری به بازدید از آن می روند.

تجهیزات مورد نیاز برای بازدید از ساحل نقره ای

پپش از شروع سفرتان به جزیره برای بازدید از ساحل نقره ای که جاذبه گردشگری هنگام به شمار می رود، بهتر است که برخی از وسایل و تجهیزات مورد نیازتان را به همراه داشته باشید تا در هنگام سفرتان مشکلی برایتان پیش نیاید. از جمله وسایلی که باید به همراه داشته باشید می توان به کلاه آفتابی، کفش راحت، ضد آفتاب، لباس اضافی، لوازم شنا، لباس آزاد و خنک و دوربین عکاسی برای ثبت زیبایی های جزیره، از جمله زیبایی های ساحل نقره ی اشاره نمود.

هم چنین پیشنهاد می شود که اگر قصد کمپینگ در این مکان را دارید و می خواهید شب را در آنجا بمانید و به تماشای آسمان بی ‌نظیر شب و سواحل پر از فیتوپلانگون‌ های درخشان بپردازید، بهتر است که چادر، چراغ قوه و کیسه خواب و غذا به تعداد وعده ها به همراه خود داشته باشید.

نکاتی که در سفر به ساحل نقره ای هنگام باید بدانید

از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام سفرتان بدانید این است که حفاظت از محیط زیست وظیفه اصلی همه ماست از همین رو در هنگام سفرتان به جزیره و بازدید از ساحل نقره ای باید در حفظ این منابع طبیعی کوشا باشید. زیرا که شن و ماسه ساحل نقره ای از میراث کشور است وجزء منابع تجدید ناپذیر محسوب می شود، به همین منظور گردشگران باید توجه داشته باشند که به هیچ وجه این سرمایه های ملی را از این جزیره خارج نکنند تا آسیبی به  محیط زیست منطقه وارد نشود.

هم چنین از دیگر مواردی که باید بسیار به آن توجه داشته باشید این است که ، اغلب در فصل زمستان در این منطقه لاکپشت های دریای شروع به تخم ریزی و تولید مثل می کنند از همین رو گردشگران باید به حضور این حیوانات بسیار توجه داشته باشند و با ایجاد سر و صدا محیط زندگی این حیوانات را نا امن نکنند. زیر این مسئله می تواند موجب اختلال در تولید مثل این حیوانات شود و نظم محیط زیست را برهم بزند.

در هنگام سفرتان به جزیره نیز بهتر است که همراه خود کیسه زباله به همراه داشته باشید و از ریختن زباله در طبیعت بکر و پاک جزیره هنگان به شدت خودداری کنید. احترام به مردم محلی و بومیان آن منطقه نیز از دیگر مواردی است که بسیار باید به آن توجه کنید و قوانین جزیره را رعایت کنید.

بازدید از ساحل نقره ای

رستوران های اطراف ساحل نقره ای

یکی از بهترین قسمت های گردش و تفریح در جزیره هنگام، خوردن غذاهای محلی و لذیذ آن ها است. بعد از گشت و گذار و تفریح و بازدیدذ از ساحل نقره ای نوبت به استراحت و خوردن غذا می رسد که می توانید از رستوران هایی که غذاهای دلپذیر و محلی طبخ می کند لذت ببرید.

از جمله بهترین رستوران های جزیره هنگام می توان به رستوران جزیره نقره، رستوران ستاره دریایی و رستوران جزیره، رستوران هتل ساحل، رستوران مین و رستوران مش معصومه جزیره هنگام اشاره کرد که می توانید برای میل وعده غذایی خود به آن ها مراجعه کنید و از غذاهای خوشمزه رستوران ها لذت ببرید. پیشنهاد می شود از غذا های دریایی و محلی جزیره هنگام غافل نشوید.

هنگام سفر به ساحل نقره ای کجا اقامت کنیم؟

در جزیره هنگام هتل وجود ندارد اما چند اقامتگاه بوم‌ گردی فعال مثل اقامتگاه های به نام هنگامی، اقامتگاه بومگردی خندغ، دلفین و گاروم زنگی در جزیره با امکانات رفاهی قابل قبول آماده خدمت‌ رسانی به مسافران هستند. اجاره سوییت در روستای هنگام جدید گزینه دیگر اقامت است. ولی بیشتر گردشگران و مسافرانی که جزیره هنگام را برای سفر انتخاب می کنند برای اقامت به فکر کمپینگ می افتند.

زیرا در جای ‌جای جزیره می‌توان چادر زد و از آسمان زیبای جزیره لذت برد ولی اگر قصد کمپ کردن داشتید حتما محل کمپ خود را به پاسگاه محلی اطلاع دهید تا موقع گشت‌ زنی شبانه به آن منطقه سر بزنند.

برای اقامت در این جزیره گزینه های مختلفی همچون اجاره ویلا های استخردار، ویلا جنگلی، ویلا ساحلی، آپارتمان های مبله و سوئیت های مبله وجود دارند که گردشگران با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانند یکی از آن ها را برای اقامت خود انتخاب کنند.

شما می توانید به شب مانی در طبیعت هم فکر کنید و همچنین  می توانید به دنبال رزرو اقامتگاه در اطراف ساحل نقره ای باشید. برای اقامت در  اطراف ساحل نقره ای سه گزینه پیش روی شما قرار دارد که در ادامه برای شما توضیح می دهیم.

اقامت یا کمپینگ در طبیعت جزیره

اقامت و کمپ کردن در طبیعت زیبای جزیره هنگام و اماکن که در نزدیکی این ساحل است، جذاب‌ ترین و هیجان‌ انگیز ترین گزینه برای اقامت است. اگر اهل کمپینگ هستید، حتما چادر و تجهیزات کمپینگ را با خود برداشته و شبی را در منطقه بسیار زیبا و خوش آب و هوای اطراف سواحل هنگام که برای کمپینگ هم بسیار مناسب هستند سپری کنید. مطمئن باشید شبی خاطره ‌انگیز برایتان رقم خواهد خورد و حسابی لذت می ‌برید.

اقامت در اقامتگاه‌ های منطقه هنگام

اگر خیلی با کمپ کردن در طبیعت موافق نیستید و ترجیح می‌ هید شب را در یک اتاق آرام و سنتی سپری کنید. اقامت در اقامتگاه‌ های موجود در منطقه ساحل نقره ای و جزیره هنگام  یک گزینه عالی برای شماست که پیشنهاد می کنیم حتما به آن فکر کنید. با اقامت در این اقامتگاه‌ ها هم زندگی سنتی را تجربه کرده و هم می‌ توانید 2-3 روزی در جزیره هنگام اقامت داشته و به استراحت بپردازید.

با اقامت در اقامتگاه‌ های محلی هر روز صبح زود بیدار شده از فضای طنین ‌انگیز صبح لذت ببرید و روزتان را با جیک‌جیک گنجشکان و آواز پرندگان شروع کنید.

اقامت در مسافر خانه و هتل‌ های نزدیک به جزیره هنگام

اقامت در مسافرخانه‌ ها و هتل‌ های نزدیک به جزیره هنگام  مهم‌ ترین مزیتی که دارد این است که این دست از اقامتگاه‌ ها امکانات رفاهی بسیار کاملی را در اختیار شما قرار داده و تجربه ‌ای شبیه زندگی در منزل شخصی ‌تان را در اختیارتان قرار می ‌دهد و شما می توانید با خیال راحت در آنجا بمانید.

بنابراین اگر میانه خوبی با زندگی بدون امکانات در طبیعت ندارید، اقامت در هتل ‌ها و مسافرخانه ‌های نزدیک به ساحل نقره ای  بهترین گزینه برای شماست. شب را تا صبح در هتل یا مسافر خانه به سر برده و صبح‌ ها با اتومبیل شخصی به منطقه هنگام بروید و از بودن در منطقه لذت ببرید.

بهترین زمان بازدید از ساحل نقره ای

در فصل تابستان هوای جزیره هنگام بسیار گرم و شرجی است و گردشگران و مسافران کمتری در این زمان به هنگام سفر می ‌کنند. همان طور که گفته شد به علت اینکه پلانگتون ها در زمان فصل پاییز بیشتر خودشان را نشان می دهند و درخشش این ساحل بیشتر خود را نمایان می کند.

همچنین با توجه به این که جزیره هنگام در موقعیت جغرافیایی جنوب کشور قرار داشته و آب و هوایی بسیار گرم دارد، بنا به این دلایل بهترین زمانی که می توانید به جزیره هنگام سفر کنید و از ساحل نقره ای دیدن کنید و از گشت و گذار و تفریح در جزیره لذت ببرید، نیمه دوم سال فصل های پاییز و زمستان می باشد. فصل های پاییز و زمستان هوای جزیره رو به خنک شدن رفته و از دمای هوا منطقه کاسته شده است.

در این ساحل زیبا زمین با شن‌های مشکی و نقره‌ای فرش شده و متاسفانه اکنون به ‌دلیل خارج کردن شن‌ های ساحل نقره‌ای از منطقه توسط گردشگران و توریست ها برای جلوگیری از نابودی همیشگی این جاذبه دیدنی و طبیعی، اجازه ورود گردشگر به ساحل یا پیاده شدن گردشگران در آن داده نمی ‌شود و مسافران و بازدید کنندگان می‌ توانند فقط از دور و سوار بر لنج یا کشتی، ساحل را تماشا کنند.

ساحل نقره ای کجاست و مسیر دسترسی به آن

همان طور که در ابتدا نیز اشاره نمودیم ساحل نقره ای در جزیره هنگام و استان هرمزگان واقع شده است و از همین رو شما برای رفتن به این جزیره باید خود را با استفاده از قطار، هواپیما یا خودرو خود را به بندر عباس برسانید و از آنجا از طریق اسکله و قایق به جزیره هنگام بروید. برای رفتن به این جزیره باید از بندرعباس به قشم رفت.

فاصله بندر شهید ذاکری قشم تا اسکله کندالو یا شیب دراز حدود ۵۶ کیلومتر است و ۵۰ دقیقه طول می‌کشد تا به آنجا برسید. اگر با هواپیما به قشم سفر کنید فرودگاه قشم در نزدیکی اسکله کندالو قرار دارد. فاصله این دو نقطه ۱۲ کیلومتر تخمین زده شده و حدود ۱۴ دقیقه طول می ‌کشد. در اسکله کندالو می ‌توان با تهیه بلیط به ‌وسیله قایق ‌ها و شناورها به جزیره هنگام سفر کرد.

در صورتی که دریا طوفانی نباشد، کشتی ‌های گردشگری به ‌سمت جزیره هنگام در دو کیلومتری جنوب قشم حرکت می‌ کنند. این سفر دریایی هم حدود ۱۰ دقیقه زمان می ‌برد.

آدرس ساحل نقره ای: استان هرمزگان، جزیره قشم، جزیره هنگام، ساحل نقره ای

اجاره اقامتگاه بومگردی در هنگام

ممکن است بعد از خواندن این مقاله مشتاق باشید که به جزیره بی نظیر هنگام سفر کنید و مدتی را در این جزیره خارق العاده اقامت داشته باشید. خوب است بدانید که در این جزیره اقامتگاه های بومگردی متعددی وجود دارد که شما می توانید از طریق سایت لوکس ویلا  به رزرو اقامتگاه بومگردی در هنگام بپردازید و از جاذبه های بی نظیر این جزیره دیدن کنید و همچنن با زندگی و آداب رسوم مردم محلی این جزیره آشنا شوید و تجربه ای متفاوت داشته باشید.

باهمراه داشتن تجهیزات مناسب در این جزیره امکان کمپینگ نیز وجود دارد. از طریق سایت لوکس ویلا و با تماس تلفنی با کارشناسان ما می توانید اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید تا در هنگام سفر به این منطقه خیالتان از بابت اقامت خود آسوده خاطر باشد. پشتیبان های  سایت لوکس ویلا همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان جهت رزرو و اجاره اقامتگاه و سوئیت در جزیره هنگام و اقصی نقاط مناطق توریستی کشور عزیزمان  ایران هستند.

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، جزیره قشم، جزیره هنگام، ساحل نقره ای

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه