ساحل صدف آستارا

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

ساحل صدف آستارا از زیباترین جاذبه های گردشگری آستارا برای فصل های بهار و به خصوص تابستان می باشد که در فاصله 7 کیلومتری از جنوب آستارا واقع شده است. خطه شمال ایران به دلیل بهره مندی از طبیعتی بی نظیر و زیبا، همیشه یکی از گزینه های مقاصد گردشگری برای گردشگران به حساب می آید و سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی برای تفریح و استراحت به شهرهای شمالی سفر می کنند. شهر آستارا جزء یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور است که میان رشته کوه های سر به فلک کشیده و دریای بی کران خزر و در استان گیلان جای گرفته و از پر جاذبه ترین شهرهای شمالی محسوب می شود. سواحل شمالی کشور از پرطرفدارترین جاذبه های تفریحی و گردشگری هستند که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. در این میان برخی از سواحل دارای انواع امکانات تفریحی و رفاهی هستند که گردشگران می توانند برای بیشتر لذت بردن از طبیعت به سراغ آن ها بروند. ساحل صدف آستارا نیز از زیباترین سواحل شهرهای شمالی بوده که گردشگران زیادی آن را به عنوان محلی برای استراحت و تفریح انتخاب می کنند و با نشستن در کنار آن، از تماشای دریا لذت خواهند برد. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با ساحل صدف که از زیباترین جاذبه های دیدنی آستارا به شمار می آید آشنا شویم.

ساحل صدف آستارا کجاست و مسیر دسترسی

ساحل صدف آستارا که از زیباترین و هیجان انگیز ترین جاذبه های دیدنی و گردشگر آستارا می باشد، در فاصله 7 کیلومتری از جنوب شهر آستارا و در جاده آستارا به تالش قرار گرفته است. اگر در شهر آستارا قرار دارید و می خواهید به سراغ این ساحل زیبا و پر جاذبه بروید، می بایست به سمت جنوب این شهر حرکت کنید. برای این منظور وارد بلوار بسیج شده و در این بلوار به مسیر خود ادامه دهید تا به میدان لا برسید. سپس وارد بلوار امام رضا شده و از طریق آن خود را به جاده رشت – آستارا برسانید. در این جاده به مسیر خود ادامه داده و از طریق دوربرگردان به سمت جاده صدف حرکت کنید و وارد این جاده شوید. جاده صدف می تواند شما را به ساحل زیبای صدف آستارا برساند.

آدرس ساحل صدف آستارا: استان گیلان، شهر آستارا، 7 کیلومتری جنوب مرکز شهر آستارا

ساحل صدف آستارا

آشنایی با ساحل صدف آستارا

شهرهای شمالی اغلب به عنوان نخستین گزینه گردشگری برای افرادی به شمار می رود که قصد لذت بردن و استراحت در طبیعت را دارند. قدم زدن در کنار دریا و ساحل از لذت بخش ترین تفریحاتی است که می توانید از آن بهره مند شوید و به آرامشی عمیق برسید. تماشای امواج دریا، آسمان پاک، شنیدن صدای امواج کوتاه و بلند دریا، تماشای طلوع و یا غروب آفتاب از بهترین لذت هایی است که می توانید در کنار ساحل صدف آستارا آن ها را تجربه کنید. این ساحل مساحتی حدود 17 هکتار را به خود اختصاص داده و انواع امکانات در آن جای گرفته اند. گردشگرانی که شهر زیبای آستارا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند، می توانند علاوه بر طبیعت زیبای اطراف خود، از انواع امکاناتی که در این ساحل تعبیه شده اند، نهایت لذت را ببرند.

جالب است بدانید ساحل صدف آستارا با نام های دیگری نظیر ساحل لوندویل سیبلی و ساحل داداش آباد شناخته می شوند. پس اگر این نام ها را به جای ساحل صدف شنیدید، تعجب نکنید. اگر به شهر آستارا سفر کرده اید و به دنبال جاذبه ای در میان طبیعت هستید تا بتوانید از تفریح و طبیعت در کنار یکدیگر لذت ببرید، ساحل صدف آستارا از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید و به سمت آن بروید. این ساحل از زیباترین و پاک ترین سواحل شمالی ایران است که به لحاظ زیست محیطی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هنگامی که در این ساحل در حال قدم زدن و تماشای دریا هستید، آرامشی بی نظیر تمام وجود شما را فرا خواهد گرفت. همچنین وجود صدف ها در کنار ساحل، چهره ای بسیار زیبا و متفاوت را برای ساحل صدف آستارا پدید آورده است.

اگر به شهر آستارا سفر کرده اید و به دنبال ساحلی هستید تا بتوانید از انواع تفریحات آبی لذت ببرید، ساحل صدف آستارا بهترین گزینه ای است که می توانید به سراغ آن بروید. همچنین از دیگر ویژگی های خوب ساحل صدف این است که تیم ناجیان غریق و گروه هلال احمر در کنار این ساحل مستقر شده اند و از به وجود آمدن حوادث ناگوار جلوگیری خواهند نمود. به صورت کلی می توان گفت دلایل متعددی وجود دارند که این ساحل زیبا و تماشایی را برای گردش و تفریح خود انتخاب کرده و از گردش در آن لذت ببرید. منطقه حفاظت شده جنگلی لوندویل که در نزدیکی این ساحل واقع شده است نیز توانسته محبوبیت ساحل صدف آستارا را چندین برابر سازد و برای گردش و لذت بردن بیشتر از طبیعت، به سراغ آن نیز بروید. جالب است بدانید ساحل زیبای صدف آستارا در تاریخ 2 اردیبهشت ماه سال 1393 به مناسبت روز جهانی زمین پاک، پاکسازی گردید و هیچگونه زباله ای در آن دیده نشد.

ساحل صدف آستارا

امکانات ساحل صدف آستارا

ساحل صدف آستارا که از زیباترین و بهترین جاهای دیدنی آستارا به شمار می آید، انواع امکانات تفریحی و رفاهی را در خود جای داده و سبب گردیده گردشگران زیادی آن را به عنوان جاذبه ای گردشگری آن را انتخاب کنند و از گردش در آن لذت ببرند. از مهمترین مواردی که سبب جذب گردشگران به این منطقه شده، وجود تیم نجات غریق و گروه هلال احمر می باشد که امنیت را برای گردشگران به وجود آورده اند و افراد می توانند با خیال راحت به شنا و تفریح و لذت بردن از انواع تفریحات آبی بپردازند و لحظات شاد و مهیجی را برای خود به ارمغان بیاورند. وجود انواع تفریحات آبی سبب به وجود آمدن جاذبه ای تفریحی شده که گردشگران می توانند به همراه خانواده و دوستان خود از انواع تفریحات لذت ببرند.

یکی از لذت بخش ترین تفریحاتی که می توانید در این سحال از آن لذت ببرید، قایق سواری در میان دریای خزر می باشد. همچنین انواع تفریحات هیجان انگیز برای کودکان در این ساحل در نظر گرفته شده اند و کودکان نیز می توانند در میان طبیعت زیبای ساحل صدف آستارا از لحظات خود لذت ببرند. آلاچیق هایی که در این ساحل وجود دارند، بهترین محیط را برای گردشگران پدید آورده اند تا بتوانند علاوه بر استراحت، از فضای زیبا و تماشایی اطراف خود نهایت لذت را ببرند. از دیگر امکانات تفریحی که در ساحل صدف برای گردشگران وجود دارند، محل های مناسبی هستند که به صورت جداگانه برای شنا طراحی شده اند و آقایان و بانوان می توانند به صورت مجزا از شنا کردن در آب های دریای خزر بهره مند شوند.

اگر به ماهیگیری نیز علاقه مند باشید، این ساحل امکان ماهیگیری را برای شما فراهم آورده تا بتوانید ماهی های تازه را برای خود صید کنید. ساحل صدف آستارا نیز همانند بسیاری از پارک های ساحلی قشم، امکان اسکان مسافران را فراهم آورده تا گردشگران بتوانند در محیطی زیبا و آرامش بخش از اقامت خود لذت ببرند. همچنین مسیرهایی مناسب برای پیاده روی و دوچرخه سواری در کنار این ساحل وجود دارند که می توانید از این ورزش و تفریح در محیطی آرام و با چشم اندازی زیبا و بی نظیر از دریای خزر بهره مند شوید. از آنجایی که ساحل صدف آستارا از بهترین و مجهزترین سواحل این شهر به حساب می آید، انواع اقامتگاه های مختلف در اطراف آن وجود دارند و گردشگران می توانند برای اقامت خود به سراغ این هتل ها و ویلاها بروند و در مدت زمان اقامت خود در این منطقه، در مدت زمانی کوتاه خود را به ساحل برسانند.

همانطور که گفته شد، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی در ساحل صدف آستارا در نظر گرفته شده اند و می توان به انواع رستوران ها، فروشگاه و بوفه های خوراکی، مرکز سلامت و بهداشت، مأموران ساحلی، هتل اسپیناس و غیره اشاره نمود. وجود تمام این امکانات در ساحل صدف، محیطی آرام و در عین حال هیجان انگیز را برای گردشگران پدید آورده اند تا بتوانند نهایت لذت را از سفر و گردش خود در این منطقه تجربه کنند. دوش های آب شیرین نیز در این منطقه تعبیه شده اند تا شناگران بتوانند پس از شنای حسابی در میان آب های دریای خزر دوش بگیرند.

همچنین بازار بزرگ ساحلی آستارا نیز در نزدیکی این ساحل قرار داشته و گردشگران می توانند پس از خرید و گردش در این بازار، به سراغ ساحل صدف بروند و به استراحت و لذت بردن از طبیعت بپردازند. همانطور که می دانیم، با توجه به امکاناتی که در این ساحل وجود دارند، آرامش و هیجان را در کنار یکدیگر می توانید تجربه کنید و این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی دارد که خواسته شما در این منطقه آرامش باشد یا تجربه هیجان!

اما اگر به شهر زیبای آستارا سفر کردید، پیشنهاد می شود حتما در زمان طلوع و یا غروب آفتاب در این ساحل حضور پیدا کنید و از تماشای آفتاب که در حال طلوع و یا غروب می باشد، لذت ببرید. در این زمان آرامشی خاص در ساحل حکم فرماست و سرشار از آرامشی بی بدیل خواهید شد.

شرایط بازدید از ساحل صدف آستارا

ساحل صدف آستارا به صورت شبانه روزی فعالیت داشته و گردشگران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهند به بازدید از این ساحل اقدام نمایند. اما امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی که در این ساحل وجود دارند، دارای ساعت کاری های مشخص و محدودی می باشند. همچنین ورود به این ساحل نیز همانند بسیاری دیگر از سواحل شمالی کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ای نمی باشد.

ساحل صدف آستارا

سوالات متداول

ساحل صدف آستارا کجاست؟

استان گیلان، شهر آستارا، 7 کیلومتری جنوب مرکز شهر آستارا

مساحت ساحل صدف آستارا چقدر است؟

ساحل صدف آستارا مساحتی حدود 17 هکتار دارد.

امکانات ساحل صدف آستارا کدام اند؟

ساحل صدف آستارا از انواع امکانات تفریحی و رفاهی نظیر آلاچیق، بوفه های خوراکی، تفریحات آبی و غیره برخوردار است.

ساعت کاری ساحل صدف آستارا چگونه است؟

ساعت فعالیت ساحل صدف آستارا به صورت شبانه روزی بوده، تنها امکانات تفریحی و رفاهی آن دارای ساعات فعالیت خاص می باشند.

[html_block id=”71106″]

راهنما سایت

آدرس

استان گیلان، شهر آستارا، 7 کیلومتری جنوب مرکز شهر آستارا

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه