ساحل رادیو دریا

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

استان های شمالی به دلیل موقعیت مکانی که در کنار دریای خزر و رشته کوه های البرز دارند، همگی در کنار هم طبیعت زیبایی را به ارمغان آورده اند که سالانه شاهد جمع کثیری از گردشگران و مسافران به این استان ها هستیم. همیشه یکی از جذاب ترین و بهترین مناطقی که برای سفر انتخاب می کنیم، شهرهای شمالی کشور می باشند.

شهر چالوس با داشتن جاذبه های طبیعی و گردشگری یکی از مشهورترین شهرهای شمالی محسوب می شود. ساحل رادیو دریا از جمله مناطق توریستی و گردشگری مناطق شمال ایران، بوده که دارای طبیعت زیبا و سرسبز و آب و هوای مطبوع می باشد. در کنار ساحل رادیو دریا می توانید از دریا و تماشای غروب و یا طلوع آفتاب نهایت لذت را ببرید.

ما در این مقاله قصد معرفی این جاذبه دیدنی بی نظیر را داریم، پس در ادامه این مقاله با معرفی ساحل زیبای ردیو دریا با لوکس ویلا همراه باشید تا در این باره اطلاعاتی جامع و کامل را به شما عزیزان ارائه دهیم.

بهترین ساحل چالوس

معرفی ساحل رادیو دریا

همان طور که در ابتدا نیز اشاره نمودیم شمال کشور به خصوص شهر چالوس به دلیل موقعیت جغرافیایی آن که نزدیک به تهران می باشد و به دلیل اینکه ساحل های زیبایی دارد در بین گردشگران بسیار محبوب است که از جمله سواحل زیبای آن می توان به ساحل محبوب و پر طرفدار رادیو دریا اشاره نمود.

این ساحل از جمله سواحل شنی با تفریحات متعدد شهر چالوس است که دارای زیبایی چشم بی نظیری می باشد. علاوه بر آن می توانید هیجان و آرامش یکجا باهم در این ساحل بی نظیر و خارق العاده تجربه کنید. ساحل رادیو دریا یکی از بهترین مکان ها برای دوستداران هیجان است زیرا که اگر شنا بلد باشید می توانید ازساحل وارد منطقه حفاظت شده برای شنا کردن شوید و از شنا در دریا در کنار ماهی ها اوج لذت را ببرید اما پیش از شنا در دریا حتما از وسایل مناسب برای شنا نظیر کلاه، عینک، دماغ گیر و گوش گیر استفاده کنید.

زیرا که آب دریا بسیار شور است و عدم استفاده از وسایل شنا می تواند مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد. همچنین می توانید کنار ساحل و لب دریا از به تماشای غروب دل انگیز در کنار دریا بنشینید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

علت نامگذاری ساحل رادیو دریا

ساحل رادیو دریا چالوس هر سال تعداد بسیاری از گردشگران و مسافرانی که چالوس را مقصد سفر خود قرار می دهند، را به خود جذب می کند تا شگفتی های خارق العاده خود را برای همه به نمایش بگذارد. با این حال، جالب است بدانید این ساحل با تمام این تعاریف، همچنان برای بیشتر ایرانیان عزیز کمتر شناخته شده است.

علت نامگذاری این ساحل خیابان رادیو دریا چالوس است که در شهر چالوس قرار داشته که یک مرکز رادیویی در انتهای این خیابان است و در قبل از انقلاب برنامه های رادیویی در آن اجرا و از طریق این ایستگاه پخش می شد، پس از گسترش شهر چالوس این خیابان، رادیو دریا نامگذاری گردید. اگر قصد سفر به یکی از شهرهای ساحلی شمال کشور را دارید، پیشنهاد می شود برای یک بار هم که شده به شهر ساحلی چالوس هم سری بزنید.

ساحل رادیو دریا نسبت به دیگر سواحل شهرهای شمالی خلوت تر بوده و همین باعث شده طبیعت پاکیزه تری داشته باشد. اگر به دنبال منطقه ای آرام برای مسافرت هستید و می خواهید از شلوغی های شهر برای چند روزی رها شوید، شهر ساحلی چالوس می تواند پذیرای خوبی برای شما باشد. ساحل رادیو دریا یکی از ناب ترین و آرام ترین ساحلی است که می توان در میان سواحل شمالی پیدا کرد. در سواحل چالوس دریای بی کران خزر را در آبی ترین حالت ممکن خود خواهید یافت و منظره ای بی نظیر و بی بدیلی را برایتان به وجود می آورد که گویا به تابلوی نقاشی خیره شده اید.

ساحل رادیو

تفریحات ساحل رادیو دریا

ساحل رادیو دریا یکی از مدرن ترین و مجهزترین سواحل شمالی از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی می باشد. مناسب ترین ساحلی که می توانید برای شنا و آب تنی انتخاب کنید دریای ساحل این منطقه است. در بخش ساحل رادیو دریا تمام امکانات رفاهی و تفریحی در کنار یکدیگر جمع شده اند تا سفر و گردش خوشی را برای گردشگران و مسافران به وجود آورند.

در ساحل رادیو دریا انواع امکانات گردشگری و تفریحی مورد نیاز برای خانواده وجود دارد، از جمله امکانات ورزشی، وجود قایق های ماهیگیری برای تفریحات دریایی، دوچرخه های اجاره ای، جت اسکی، پلاژ اختصاصی جهت رفاه حال خانواده ها و شنا کردن خانم ها و آقایان در منطقه ی حفاظت شده همراه با غریق نجات و اسکی روی آب است. از امکانات رفاهی می توان به وجود سکوها و آلاچیق هایی که با سنگ مرمر ساخته شده اند برای کمپینگ، بر پا کردن چادر و اسکان مسافران با چادر های مسافرتی ، آب خوری، سرویس بهداشتی عمومی، پارکینگ و حضور پارک بان جهت بالا بردن امنیت برای گردشگرانی که در ساحل رادیو دریا اقامت دارند.

همچنین هایپر مارکت و غرفه ی صنایع دستی برای تامین مایحتاج و خرید سوغاتی محلی اشاره کرد، علاوه براین ها جهت سرگرم شدن کودکان فضای سبز برای بازی هایی مثل فوتبال و والیبال، پیست خودروهای برقی کوچک مخصوص بچه ها و شهر بادی در نظر گرفته شده است. توریست ها و گردشگران می توانند از کافه و رستوران هایی که د ساحل رادی دریا چالوس هستند برای صرف صبحانه، ناهار و یا شام استفاده کنند و هنگام غذا خوردن از منظره زیبای دریا نیز لذت ببرند.

رستوران ها و کافه های ساحل رادیو دریا

یکی از بهترین قسمت های گردش و تفریح در شهر چالوس و ساحل رادیو دریا، خوردن غذا های محلی و لذیذ آن ها است. بعد از گشت و گذار و تفریح و بازدید از ساحل رادیو دریا نوبت به استراحت و خوردن غذا می رسد که می توانید از رستوران هایی که غذاهای دلپذیر و محلی طبخ می کند لذت ببرید همچنین کسانی که در این ساحل چادر می زنند و کمپ می کنند می توانند از این رستوران ها و کافه ها که در خود ساحل می باشد، برای تامین وعده غذایی خود استفاده کنند.

رستوران و کافه تریا کولاک

این رستوران دارای منویی بسیار جامع با انواع غذا ها می باشد که پذیرای شما در وعده های صبحانه، ناهار و شام است. ساعت کاری رستوران تریا کولاک از ساعت 10 صبح تا 12 و 30 دقیقه شب می باشد و یکی از مزیت هایی که این رستوران را منحصر به فرد کرده، منظزه بسیار زیبا از دریای خزد می باشد که شما هنگام غذا خوردن می توانید از آن لذت ببرید.

همچنین علاوه بر منوی غذا های این مکان شما می توانید از منوی کافه ی آن که انواع نوشیدنی های گرم و سرد می باشد نیز استفاده کنید. کافه رستوران کولاک دو محیط روباز و سرپوشیده دارد. محیط سرپوشیده از دکوراسیون زیبا و دیدنی برخوردار است و در آن طرف، محیط روباز دارای چشم انداز زیبا از ساحل می باشد.

محیط بیرونی کافه رستوران بخاطر چشم انداز زیبا همیشه شلوغ تر است و میز و صندلی های مختلف به همراه چتر در آنجا قرار دارد. کافه رستوران تریا کولاک در در مازندران، شهرستان چالوس و خیابان ساحل رادیو دریا واقع شده است.

رستوران کولاک چالوس

رستوران لقمه کباب بی همتا

شاید وقتی که از بیرون که به رستوران بی همتا نگاه می کنید تصور کنید قرار است وارد رستورانی ساده اما بزرگ شوید ولی هنگامی که وارد می شوید، با محیطی بسیار بزرگ و لوکس، نورپزدازی خاص، میز و صندلی های زیبا و تزئینات شکیل روبرو خواهید شد. ظرفیت رستوران بی همتا بالا می باشد و برای همین، جهت برگزاری مراسم ها و جشن ها هم گزینه ایده آلی خواهد بود اما برای برگزاری جشن ها و مراسم ها باید از قبل رزرو کنید.

برای جشن های تولد هم رستوران تدارکات ویژه ای دارد که شامل تزئینات دوست داشتنی، کیک و غیره هستند. رستوران ساحلی بی همتا در محیط لوکسی که دارد، منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و محلی را برای مشتریانش سرو می کند. کیفیت بالای غذا های سرو شده، تزئین غذاها با خلاقیت بالا و همچنین تنوع بالای منو باعث شده مشتریان بسیاری به رستوران کباب لقمه بی همتا مراجعه کنند و این رستوران هم توانسته با جلب رضایت مشتریان، خود را میان بهترین رستوران هایی که در اطراف ساحل رادیو دریا وجود دارند، قرار بدهد.

کافه و رستوران تنی

مراجعه به کافه رستورانی که در سمت ساحل قرار دارد و از طرفی، در فاصله چند قدمی تا دریا هم می باشد از تفریحات رایج جوانان در رستوران گردی میان رستوران ها و کافه های چالوس به حساب می آید. در نوار ساحل رادیو دریا کافه ها و رستوران های مخلتفی هستند که از نظر گردشگران و رستوران گردها، کافه رستوران تنی یکی از بهترین آن ها به شمار می رود.

کافه رستوران تنی در منطقه معروف رادیو دریا قرار دارد و از این رو، جزء شلوغ ترین کافه رستوران های چالوس هم به حساب می آید. این کافه رستوران همه روزه از صبح تا شب آماده پذیرایی از مشتریانش است و برای همین، سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در این رستوران سرو می شود. منوی غذایی رستوران تنی تنوع بالایی دارد تا پاسخگوی هر ذائقه ای باشد.

برای صبحانه، انواع صبحانه های انگلیسی و ایرانی و غیره سرو می شود و برای ناهار و شام هم رستوران دارای منویی از غذاهای ایرانی، غذاهای محلی و غذاهای فست فودی است. تمامی غذاها کیفیت مطلوبی دارند و در کنار آن، از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند. پیشنهاد می کنیم در کنار غذاها نگاهی هم به منوی پیش غذاها و نوشیدنی های کافه رستوران تنی هم بیاندازید. در منوی نوشیدنی، انواع نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شود و تمامی نوشیدنی ها بخصوص موکتل ها در کنار خوشمزه بودن، ظاهر بسیار زیبایی هم دارند.

کمپینگ در ساحل رادیو دریا

همانند بسیاری از نقاط دیگر کشور، می توانید در اینجا نیز برای کمپینگ اقدام نمایید. برای این کار حتما لوازم ضروری مثل کیسه خواب، چادر مسافرتی و لوازم ضروری مثل کیسه زباله، وعده غذایی، کارت بانکی یا وجه نقد، پاور بانک، کفش مناسب برای جنگل و هوای بارانی، پلاستیک زباله، لباس گرم در فصول سرد سال، جعبه کمک های اولیه، داروهای مسکن عمومی، لوازم آشپزی، چراغ قوه، هیزم و وسایل شخصی به همراه داشته باشید.

شما می توانید برای کمپ کردن در نزدیکی ساحل رادیو دریا بدین منظور اقدام نمایید. اگر در تابستان می خواهید برای کمپ کردن به این منطقه بروید، سعی کنید کرم ضد آفتاب و عینک دودی و لوازم زیر ضروری که برای شما لیست کردیم را نیز به همراه داشته باشید.

وسایل مورد نیاز برای کمپینگ در ساحل رادیو دریا

  • غذا به تعداد وعده هایی که در کمپ هستید تهیه کنید و باکس های آب معدنی همراه خود داشته باشید.
  • وسایل کمپ، بادگیر و لباس گرم در فصول سرد سال
  • کیف کمری و کوله یک ‌روزه برای پیاده‌ روی در منطقه برای طبیعت گردی و بازدید ساحل
  • کیسه خواب، زیر انداز و چادر مسافرتی ضد آب
  • کیف کمک‌ های اولیه، کرم ضد آفتاب و کلاه آفتاب‌ گیر و عینک آفتابی
  • هیزم خشک برای بر پا کردن آتش
  • حتما قبل از سفر به این منطقه از اطلاعات هوا شناسی و وضعیت آب و هوایی استان با خبر شوید.
  • حتما باید تجهیزات روشنایی مثل چراغ قوه و باتری اضافه همراه خود داشته باشید.
  • از انجام کار هایی مثل ریختن زباله، شکستن شاخه های درختان و شکار حیوانات به شدت بپرهیزید.
  • برای جنگل ‌نوردی، کوهنوردی در اطراف و پیاده‌ روی در منطقه کفش راحت و مناسب را فراموش نکنید.
  • هنگام سفر به این منطقه و بازدید از طبیعت زیبای آن، مانند یک گردشگر حرفه‌ ای عمل کنید و حتما کیسه زباله برای جمع‌ آوری زباله‌ های تولیدی خود به همراه داشته باشید.

بازدید از ساحل دریا

نکاتی که در سفر به ساحل رادیو دریا باید بدانید

در جای جای شهر چالوس گردشگری و بسیار زیبا و بکر فضا برای کمپینگ وجود دارد ولی  برای کمپ کردن در محوطه ساحل رادیو دریا بهتر است به صورت گروهی و با تجهیزات کامل و مناسب به کمپ کردن در این مکان بپردازید. بهترین زمان کمپینگ اواخر بهار می باشد زیرا در فصل های دیگر هوا بسیار گرم است و یا بارش باران وجود دارد و تحمل آن برای هر کسی راحت نیست همچنین حتما سعی هنگام بر پا کردن چادر های مسافرتی از جاده ی اصلی زیاد دور نشوید.

زیرا امکان گم شدن در جنگلی های اطراف این منطقه که دارای انواع حیوانات می باشد، زیاد است پس در کنار گروه خود بمانید تا موجب حراس و ترس خود و حیوانات منطقه نشوید.

جاذبه های دیدنی اطراف ساحل رادیو دریا چالوس

از آنجا محل قرار گیری ساحل رادیو دریا نزدیک به استان مازندران است، در نتیجه موقعیت جغرافیایی این ساحل در بهشت شمال کشور است و طبیعی است که اطراف آن، مملو از جاذبه های طبیعی و دیدنی و گردشگری منحصر به فردی باشند و قطعا بعد از بازدید و یا اقامت در ساحل رادیو دریا، علاقمند به بازدید دیگر نقاط دیدنی نزدیک به آن خواهید بود تا بتوانید تجربه ای جدید در دل طبیعت ثبت نمایید. در ادامه چند مورد از دیدنی های اطراف ساحل رادیو دریا را برایتان آورده ایم.

مرداب هسل

مرداب هسل یا تالاب کنیچال یکی از جاذبه‌ های شگفت‌ انگیز چالوس است که در میان جنگلی سرسبز با درختان سر به فلک کشیده و انبوه پنهان شده و برای رسیدن به این مرداب رویایی و زیبا باید در دل جنگلی سحرانگیز پیاده ‌روی کنید و هرچه به ‌سمت آن پیش بروید، متوجه اسیدی شدن و ترش مزه بودن هوا خواهید شد و این نوید دهنده نزدیک شدن به این مکان شگفت‌ انگیز است.

این مرداب در ارتفاع ۲۵۰ متری از سطح دریا قرار دارد و مساحت آن در زمانی که دارای بیشترین آب است به کمتر از یک هکتار می رسد. در مطالعات و اندازه‌ گیری‌ های سال ۱۳۸۵، مساحت مرداب حدود ۳,۸۰۰ متر بوده است. عمق آب در این بازه در عمیق ‌ترین نقطه که در سمت جنوب غربی قرار داشت، ۲/۳۰ متر و عمق آن با اتکا به داغ‌ آب موجود بر تنه درختان و سنگ‌ ها در زمان ظرفیت کامل ۴/۴۰ متر می باشد. در گذشته حجم آب هسل بیشتر بود و در بعضی از نقاط عمق به بیش از ۱۵ متر نیز می ‌رسید.

آبشار هریجان

یکی از این مناطق دیدنی چالوس، روستای «هریجان» است. این روستا آبشاری بلند دارد و با کمتر از ۱۰ کیلومتر فاصله از جاده چالوس و پیچ ‌های مختلف، شما را به یک طبیعت بکر و آرام می ‌رساند. آبشار باریک هریجان در غرب روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن جاده خاکی را تا داخل روستا پس از آنکه حدود ۳۰۰، ۴۰۰ متر وارد روستا شدید، در کنار پرچین ‌های سنگی در سمت چپ، جاده‌ای فرعی وجود دارد که مسیر دسترسی به آبشار است.

بهترین زمان بازدید از این آبشار در اردیبهشت ماه، است. حواستان باشد به آبشار که رسیدید، هوس رسیدن به بالاترین نقطه‌ اش به سرتان نزند چون علاوه بر خطر سقوط، ممکن است به حیوانات خطرناک بربخورید. علاوه بر اردبیهشت، خرداد و فصل تابستان نیز فرصت مناسبی برای بازدید از این آبشار به شمار می‌آیند.

آبشار هریجان چالوس

مرداب کندوچال

اگر به جنگل فین سفر کردید، بازدید از مرداب کندوچال را از دست ندهید. این مرداب در دل جنگل فین و در میان انبوهی از درختان سرسبز قرار گرفته است. تالاب کندوچال یک هکتار مساحت دارد و عمق آن چیزی حدود 4 تا 5 متر می ‌باشد. غیر از درختانی که اطراف این مرداب را احاطه کرده و جلوه‌ای خاص به آن داده‌اند، بخش‌هایی از مرداب نیز پوشیده از نی و گیاهان مردابی است.

اگر در اریبهشت‌ ماه به بازدید از مرداب کندوچال بروید، سطح آن را پوشیده از نیلوفر مرداب خواهید دید. علاوه بر گیاهان زیبا و درختان سرسبزی که در اطراف این مرداب دیده می ‌شوند، پرندگان و جانوران جنگل نیز این مکان را به عنوان پناهگاه و محل آبشخور خود انتخاب کرده و جلوه‌ای خاص و بی‌ نظیر به آن بخشیده‌اند. بسیاری از افراد نیز این دو فصل بهار تابستان را برای بازدید از مرداب کندو چال و اقامت در جنگل فین انتخاب می ‌کنند.

دریاچه سد دریوک

دریاچه سد دریوک با آبی شیرین، حدود یک هکتار وسعت دارد و روبروی دره ولی‌آباد هزارچم، در دامنه کوه دال کمر قرار گرفته و یکی از مکان های دیدنی شهر چالوس است. عمق دریاچه حدود پنج متر تخمین زده می ‌شود و پیرامون آن را مراتع سر سبز و مرغزارها احاطه کرده‌اند.

دریاچه سد دریوک زیستگاه پرندگان بومی و وحشی است و در ماه‌ های زمستان نیز پرندگان مهاجری مانند غاز و مرغابی در اطراف آن مشاهده می‌ شود و به این دریاچه مهاجرت می کنند. اقلیم مناسب، فضای طبیعی و دلنشین و چشم ‌اندازهای بسیار زیبا و بکر، جلوه تفرجگاهی جذابی به این منطقه بخشیده است و آن را در ردیف جاهای دیدنی چالوس قرار داده‌اند.

وجود راه‌ های دسترسی، محوطه‌ های اتراق و پیکنیک، مرغزارهای وسیع و پرندگان گوناگون از دیگر قابلیت‌های گردشگری دریاچه سد دریوک به ‌شمار می‌ روند.

بهترین زمان بازدید و سفر به ساحل رادیو دریا

تقریبا همه افراد می‌ دانند که بهترین فصل سفر برای شمال کشور بهار و یا تابستان است. 6 ماه دوم سال به دلیل سردی هوا و موقعیت جغرافیایی این منطقه از کشور مسافران با سختی مواجه می‌ شوند. البته کسانی هم هستند که از سرما لذت می ‌برند و خنکی ماه‌ های اول پاییز را به هیچ گرمایی نمی‌ فروشند. ولی با این حال بهترین فصل سفر به پارک جنگلی فین در چالوس تابستان است و نکته مهم اینجاست که در تابستان نیز باید با هوای گرم و فوق‌ العاده شرجی دست و پنجه نرم کنید.

اگر از عاشقان طبیعت به رنگ سبز هستید حتما فصل بهار را برای دیدن ساحل رادیو دریا انتخاب کنید. در این فصل هوای شمال نیز بسیار مطلوب تر و دلچسب تر از دیگر فصول سال و دشت‌های لاله و شالیزارهای برنج، به اوج زیبایی خود می‌رسند و شما علاوه بر لذت بردن از دریا از طبیعت اطراف نیز می توانید لذت ببرید. اگر فصل زمستان را برای سفر به این منطقه انتخاب می کنید باید بدانید که این ساحل در زمستان نیز از زیبایی خاص خود برخوردار است و شما می توانید از این ساحل نهایت لذت را ببرید.

بازدید از ساحل رادیو

قیمت بلیط و ساعت بازدید از ساحل رادیو دریا

ساحل رادیو دریا یکی از مکان های گردشگری چالوس به شمار می رود که به ‌صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی فعال و پذیرای مسافران و گردشگران عزیز است. قیمت ورودی ساحل رادیئ دریا برای مسافران ایرانی و خارجی به صورت کاملا رایگان است ولی برای استفاده از تخت های سنتی لب دریا و پیکنیک در آنجا باید به ازای هر ساعت 10000 تومان پرداخت کنید و همچنین امکانات تفریحی در لب این ساحل هر کدام مبلغ مختص به خودش را دارد.

ساحل رادیو چالوس

ساحل رادیو دریا کجاست و مسیر دسترسی به آن

ساحل رادیو دریا در شهر چالوس است و برای رفتن به رادیو دریای چالوس باید از مرکز شهر خیابان اصلی به سمت شمال حرکت کنید در انتهای خیابان ساحل رادیو دریا قرار دارد. شهر چالوس ، فاصله بسیار کمی با تهران دارد و طی ‌کردن مسافت بین دو شهر، حدود ۴ ساعت زمان می ‌برد.

برای رسیدن به چالوس، می ‌توانید راه جاده چشم ‌نواز و سر سبز و پر پیچ و خم چالوس را پیش بگیرید. پس از رسیدن به شهر، باید خود را به بلوار رادیو دریا برسانید. از مرکز شهر تا ساحل، حدود ۵ کیلومتر فاصله است. در انتهای خیابان، با یک میدان رو به ‌رو خواهید شد. سمت چپ میدان، جاده‌ای خاکی است که امکانات مناسبی ندارد اما از سمت راست خلوت ‌تر است.

سمت راست میدان، امکانات بسیار بیشتری دارد و می ‌تواند تمام نیازهای شما را هنگام سفر رفع کند. البته، بی ‌شک این سمت ساحل، شلوغ‌ تر بوده و ممکن است برای برخی از مسافران خوشایند نباشد. فاصله ی ساحل رادیو دریا از شهر چالوس در شرایط بدون ترافیک و آب و هوای عادی 12 دقیقه می باشد و طول مسیر این ساحل زیبا از شهر تهران در شرایط بدون ترافیک و شرایط جوی عادی 2 ساعت و 40 دقیقه است.

اجاره ویلا و سوئیت ساحلی در چالوس

امروزه با توسعه شهر چالوس و سواحل چالوس، که یکی از مقاصد سفر و گردشگری مخصوصا از ساکنان شهر تهران می باشد. همچنین بسیاری از مردم سرمایه گذاری هایی در اقامتگاه های چالوس انجام می دهند. با همراه داشتن تجهیزات مناسب در این منطقه امکان کمپینگ نیز وجود دارد. از طریق سایت لوکس ویلا و با تماس تلفنی با کارشناسان ما می توانید اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید تا در هنگام سفر به این منطقه خیالتان از بابت اقامت خود آسوده خاطر باشد. پشتیبان های سایت لوکس ویلا همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان جهت رزرو و اجاره اقامتگاه و سوئیت در منطقه چالوس و اقصی نقاط مناطق توریستی کشور عزیزمان  ایران هستند.

از این رو برای اقامت در شهر چالوس گزینه های زیاد و متنوعی برای شما وجود دارد. اجاره ویلا ساحلی در چالوس دارای تنوع در امکانات و قیمت بوده که شما می توانید به راحتی با مراجعه به وب سایت لوکس ویلا و بخش اجاره ویلا چالوس، مناسب ترین اقامتگاه را انتخاب کرده و پس از آن با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را در رابطه با اجاره اقامتگاه دریافت کنید و سپس به اجاره ویلا در شهر چالوس بپردازید.

راهنما سایت

آدرس

استان مازندران، چالوس

شماره تماس

هزینه بازدید

۱۰/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه