رستوران های کردان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

اکثر افرادی که تعطیلات آخر هفته خود را در کردان میخواهند سپری کنند، قبل از اینکه وارد ویلا شوند به یکی از معتبرترین هایپرمارکت ها مراجعه میکنند تا مایحتاج مورد نیاز و اقلام خوراکی برای چند روز اقامت خود را تهیه کنند. اما عده ای هم هستند که ترجیح می دهند وعده های غذایی خود را بجای اینکه با خرید مواد اولیه، در ویلا تهیه کنند به سراغ بهترین رستوران های کردان بروند تا تجربه ای خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند. اگر میخواهید با برخی از بهترین رستوران های کردان بیشتر آشنا شوید در ادامه میخواهیم نگاهی به رستوران های کردان بیاندازیم.

10# رستوران سنتی ارم کردان

در روستای کردان و بخصوص شمال روستا که طبیعت زیباتر می شود، شاهد حضور باغ رستوران های مختلفی می شویم که هرکدام با ارائه غذاهای جذاب و لذیذ و باکیفیت درکنار ارائه محیطی دنج و دلنشین، سعی در جذب مشتریان بیشتری داشته و درکنار سایر رستوران های کردان با هم رقابت می کنند. در میان باغ رستوران های کردان، رستوران سنتی ارم از معدود باغ رستوران هایی است که امروزه به لطف سرویس دهی بهتر و ارائه غذاهای باکیفیت تر، در میان افرادی که علاقمند به باغ رستوران ها هستند محبوب واقع شده است.

رستوران سنتی ارم کردان همانطور که گفتیم، از جمله رستوران های سنتی کردان است و در داخل رستوران هم دکوراسیونی سنتی با معماری زیبا هرچند شلوغ مشاهده می شود. اما در حیاط رستوران، آلاچیق های مختلفی مشاهده می شود که در محیط سرسبز و دلنشین قرار دارند و اگر به صورت خانوادگی یا چند نفره میخواهید به کردان سفر کنید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به آلاچیق های رستوران بیاندازید. غذاهای رستوران سنتی ارم کردان از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در عین کیفیت بالا، قیمت های بسیار مناسبی هم دارند.

آدرس رستوران سنتی ارم کردان

برای دسترسی به رستوران سنتی ارم کردان می بایست مسافت قابل توجهی را نسبت به سایر رستوران های کردان طی کنید بطوریکه ابتدا وارد بلوار شهدای کردان شده و این مسیر را تا انتها ادامه میدهید تا در خارج از کردان و نزدیک به روستای چلنگدار، در سمت چپ جاده ورودی رستوران را مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید در جلوی رستوران پارکینگ اختصاصی بوده و حتی در روزهای شلوغ که افراد بسیاری راهی رستوران سنتی ارم کردان می شوند هم مشکلی از بابت جای پارک نخواهید داشت.

شماره تماس باغ رستوران ارم کردان: 44693350-026
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.96153592259491%2C50.857509693199574%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”837″ name=”رستوران سنتی ارم کردان”]

9# رستوران سنتی آلما

محیط های رستوران ها برایتان عادی شده و به دنبال رستورانی با دکوراسیون متفاوت و جذاب هستید تا در عین تنوع محیطی، غذاهای لذیذی را هم سرو کند؟ پیشنهاد می کنیم در کردان نگاهی به رستوران سنتی آلما بیاندازید. رستوران سنتی آلما از جمله رستوران های خاص و متفاوت در کردان است که دارای محیطی بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد. رستوران سنتی آلما علاوه بر میز و صندلی ها، تخت های سنتی هم دارد و غذاها هم درون سینی سرو می شود. غذاهای رستوران طبق نظر مشتریانش از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و در منوی رستوران هم انواع غذاهای ایرانی و برخی از غذاهای محلی شهرهای دیگر شامل کوفته تبریزی، ماهی و غیره هم مشاهده می شود

آدرس رستوران سنتی آلما

برای دسترسی به رستوران سنتی آلما کافیست وارد بلوار شهدای کردان شوید تا مسیری یک کیلومتری را طی کنید. سپس در سمت شرق بلوار شهدای کردان، قبل از اینکه به خیابان چناران برسید رستوران سنتی آلما را مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید در روزهای عادی و زمانی که روستای کردان چندان شلوغ نیست، میتوانید به راحتی جای پارک پیدا کنید اما در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، به دلیل محبوبیت رستوران آلما و همچنین سایر رستوران های کردان که در اطراف قرار دارند، شاید پیدا کردن جای پارک مناسب کمی دشوار باشد.

شماره تماس رستوران سنتی آلما کردان: 44333715-026
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.92489675605104%2C50.82757484116115%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

رستوران آلما کردان

8# رستوران سمائی کردان

اگر در میان رستوران های کردان به دنبال رستورانی شیک و خوش قیمت هستید تا غذاهای ایرانی لذیذ و باکیفیت را میل کنید، رستوران سمائی می تواند انتخاب مناسبی باشد. رستوران سمائی جزء رستوران های لوکس کردان محسوب می شود و محیط رستوران از دکوراسیون شیکی برخوردار است و همچنین افرادی هم که میخواهند مراسم های مختلفی را در کردان برگزار می کنند می توانند روی این رستوران حساب بازکنند.

رستوران سمائی کردان تنوعی از غذاهای ایرانی شامل انواع کباب ها، خورشت ها و غیره را به همراه انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ سرو می کند و تمامی غذاها نه تنها از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده اند بلکه توسط سرآشپزان مجربی هم سرو می شوند. لازم به ذکر است یکی از آفرهای رستوران سمائی کردان برای برگزاری جشن های تولد، پخت انواع کیک های تولد به همراه تزئینات زیبا و شکیل می باشد.

آدرس رستوران سمائی کردان

رستوران سمائی در فاصله 2 کیلومتری میدان اول بلوار شهدای کردان قرار دارد اما در آنطرف خیابان واقع شده و می بایست بعد از اینکه مسیری 2 کیلومتری را طی کردید به اولین دوربرگردان برسید تا بعد از خیابان کیایی، رستوران را مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید رستوران سمائی از معدود رستوران های کردان است که در مقابلش جای پارک وجود داشته و مشتریان مشکل چندانی با جای پارک نخواهند داشت.

شماره تماس رستوران سمائی کردان: 44333470-026
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.92981104342061%2C50.83045932250818%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”834″ name=”رستوران سمائی کردان”]

7# دیزی و طباخی چهارفصل کردان

دیزی و طباخی چهارفصل با نام طباخی فیروزه معروف است. بی شک در میان رستوران ها و فست فودها، دیزی سراها هم محبوبیت بالایی دارند چراکه سفارش دیزی بجای انواع غذاهای برنجی و ایرانی تنوع جذابی خواهد بود. تعداد دیزی سراها در کردان بسیار کم است و در میان آن ها و رستوران های کردان هم دیزی سرای چهارفصل به عنوان معروف ترین دیزی سرا شناخته می شود چراکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قیمت های خوبی هم دارد هرچند کیفیت بالا درکنار قیمت مناسب باعث شده دیزی سرای چهارفصل کردان همیشه شلوغ باشد.

آدرس دیزی سرای چهارفصل (طباخی فیروزه)

اگر تا به حال سفری به کردان داشته باشید، قطعاً با هارمارکت امیران آشنا هستید. هایپرمارکت امیران یکی از معروف ترین فروشگاه های کردان است که تنوع بالایی از اقلام و مایحتاج برای سفری چند روزه در کردان را دارد لذا به جرات می توان در میان مراکز خرید و فروشگاه های روستا، هایپرمارکت امیران به عنوان معروف ترین و شلوغ ترین فروشگاه شناخته می شود. دیزی سرای چهارفصل هم دقیقاً در مقابل هایپرمارکت امیران قرار دارد و هنگامی که در بلوار شهدای کردان به این هایپرمارکت رسیدید، کافیست اولین دوربرگردان را پیدا کنید تا در آنطرف بلوار، دیزی سرا را مشاهده کنید.

شماره تماس طباخی فیروزه کردان: 09122773743
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.92844263918638%2C50.82794316417003%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
دیزی سرای چهارفصل کردان

6# رستوران کردان

در میان بهترین رستوران های کردان، اگر به دنبال بهترین باغ رستوران هستید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران کردان بیاندازید. باغ رستوران کردان از معدود رستوران های این روستا است که در باغی سرسبز و دلنشین، انواع غذاهای ایرانی لذیذی و باکیفیت را میل کنید. باغ رستوران کردان همه روزه برای دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است تا با ارائه خدمات باکیفیت، تجربه خوشی را از خود برجای بگذارد.

باغ رستوران کردان دارای آلاچیق های مختلفی است که در فضای سرسبز باغ رستوران قرار دارند. این آلاچیق ها به صورت خصوصی بوده و برای دورهمی ها و خانواده ها بسیار مناسب هستند. منوی رستوران هم انواع غذاهای ایرانی شامل انواع کباب ها، خورشت ها و غیره به چشم میخورد که از بازه قیمتی مناسب برخوردار هستند و طبق نظر گردشگران، قیمت غذاها نسبت به حجم و کیفیت بسیار مناسب هستند. در نظر داشته باشید امکان رزرو هم در این باغ رستوران وجود دارد لذا پیشنهاد می کنیم اگر در روزهای شلوغ کردان میخواهید به رستوران کردان مراجعه کنید حتماً از چند ساعت یا حتی چند روز قبل، آلاچیق مورد نظر خود را رزرو کنید.

آدرس رستوران کردان

همانند دو رستوران قبلی آشکده کوهپایه و کافه رستوران دامنه البرز، می بایست به انتهای بلوار شهدای کردان بروید تا به میدان ولایت و میدان را دور بزنید تا مجدد وارد بلوار شوید تا پس از مسافتی 200 متری، ورودی رستوران کردان را مشاهده کنید. لازم به ذکر است در مجاورت رستوران کردان هم دو ویتامینه وجود دارد که برای وعده دسر می توانند مقصد جذابی باشند.

شماره تماس باغ رستوران کردان: 44333979-026
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.94017410903031%2C50.83084538787623%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”836″ name=”رستوران سنتی کردان”]

5# رستوران گیلانی گیله وا

رستوران گیله وا را بسیاری از افراد میشناسند. رستورانی با سرو انواع غذاهای محلی استان گیلان که به لطف محبوبیت بالایی که دارد، امروزه در اکثر شهرها و مناطق توریستی ایران دارای شعبه بوده و همیشه هم شلوغ هستند چراکه طرفداران غذاهای محلی گیلان کم نیست. شعبه کردان رستورانی گیلانی گیله وا یکی از شلوغ ترین رستوران های روستای کردان است که برای طعم بی نظیر غذاهای بی نظیرش، در برخی از روزهای شلوغ سال مردم زمانی را منتظر میمانند تا میزی در رستوران خالی شود.

در منوی غذایی رستوران گیلانی گیله وا انواع کباب های ترش، جوجه ترش، کته کباب، باقلاقاتوق، خورشت مرغ ترش، ماهی و غیره سرو می شوند که همگی از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده و توسط سرآشپزان حرفه ای هم طبخ می شوند. همچنین تمامی غذاهای رستوران گیلانی گیله وا درکنار کیفیت بالایی که دارند، از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند که مهم ترین دلیل شلوغی همیشگی رستوران به شمار می روند.

آدرس رستوران گیلانی گیله وا کردان

رستوران گیلانی گیله وا در اواسط بلوار شهدای کردان قرار دارد بطوریکه وارد بلوار شهدای کردان شده و از میدان اول، مسیری 2.3 کیلومتری را طی می کنید تا بعد از پمپ بنزین، در مجاورت فروشگاه زنجیره ای رفاه به رستوران گیلانی گیله وا برسید.

شماره تماس رستوران گیلانی گیله وا کردان: 44334161-026
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.93217452704679%2C50.83328581843024%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
رستوران گیلانی گیله وا کردان

4# رستوران شب های رویایی کوهسار

با اینکه رستوران شب های رویایی در روستای کوهسار واقع در مجاورت کردان قرار دارد اما به دلیل فاصله نزدیک تا کردان و همچنین کیفیت بالای غذاهای رستوران و محیط جذابش، در میان مردم هم بسیار محبوب می باشد هرچند دسترسی آسان رستوران هم می تواند از جمله دلایل محبوبیت رستوران شب های رویایی کوهسار در میان مردم به شمار رود.

رستوران شب های رویایی کوهسار درواقع یکی از معدود تالارهای لوکس و بزرگ کردان و مناطق اطرافش است که ظرفیتی بین 300 تا 700 نفر را دارد. رستوران شب های رویایی از محیطی بسیار لوکس و مجلل به همراه دکوراسیونی شیک برخوردار است اما افراد بسیاری تصور می کنند همچین رستورانی با ظاهری لوکس قطعاً غذاهای گران قیمتی دارد اما غذاهای رستوران شب های رویایی کوهسار علاوه بر آنکه از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند، دارای قیمت های بسیار خوبی بوده و اکثر افرادی که قبلاً به این رستوران مراجعه کرده اند، از کیفیت بالای غذاها نسبت به هزینه پرداختی کاملاً راضی بودند.

رستوران شب های رویایی کوهسار یا باغ تالار شب های رویایی، اکثراً برای برگزاری مراسم ها بخصوص مراسم های عروسی رزرو می شود و امکانات و خدمات مختلفی را هم برای مراسم های عروسی ارائه می دهند که شامل خودروهای تزئین شده، پارکینگ اختصاصی برای مهمانان، کارت عروسی، گل آرایی و تزئین باغ و تالار، مه سرد، دفتر یادبود و غیره می باشد.

آدرس رستوران شب های رویایی کوهسار

مسیر رستوران شب های رویایی کوهسار بسیار آسان و سریع است بطوریکه ابتدا وارد بلوار شهدای کردان خواهید شد و در انتها، هنگامی که به میدان ولایت رسیدید دومین خروجی را به سمت غرب ترک می کنید تا با عبور از رود کردان، باغ تالار را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید پل بانو صحرا، یکی از تاریخی ترین جاهای دیدنی کردان هم در نزدیکی رستوران قرار دارد که بازدید از آن هم برای علاقمندان به جاهای تاریخی و دیدنی خالی از لطف نیست.

شماره تمای رستوران شب های رویایی کوهسار: 44836517-026
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.945822777355374%2C50.82210531273566%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
رستوران شب های رویایی کوهسار

3# آشکده کوهپایه

در هر منطقه ای، تعداد بسیار کمی آشکده وجود دارد که بهترین انواع آش ها و حلیم ها را برای مشتریانشان عرضه کنند. شهر تهران می تواند مثال خوبی برای این موضوع باشد چراکه در تهران تعداد آشکده های معروف و همیشه شلوغ شاید کمتر از تعداد انگشتان دست باشد. معروف ترین آشکده در میان رستوران های کردان برای کسانی که به دنبال بهترین آش ها در این روستا هستند، آشکده کوهپایه است. آشکده کوهپایه در نزدیکی کافه رستوران دامنه البرز که پیش تر به معرفی آن پرداختیم قرار دارد و همیشه افرادی بسیاری را در جلوی آشکده میبینیم که میخواهند آش های لذیذ کوهپایه را تهیه کنند. در روزهای شلوغ گردشگری و بخصوص ماه رمضان، صف های بسیار طولانی در مقابل آشکده کوهپایه وجود دارد.

آدرس آشکده کوهپایه کردان

برای میل کردن بهترین آش ها و حلیم های کردان در آشکده کوهپایه، می بایست هنگامی که وارد بلوار شهدای کردان شدید مسیر را تا انتها ادامه دهید تا در نهایت به میدان ولایت برسید. سپس میدان ولایت را دور زده و وارد بلوار شهدای کردان شوید تا پس از 130 متر، در مجاورت کافه رستوران دامنه البرز، آشکده کوهپایه را ببینید.

شماره تماس آشکده کوهپایه کردان: 09125685231
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.94151866179005%2C50.83112197986184%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
آشکده کوهپایه

2# رستوران مشایخی (کافه بام سبز کردان)

رستوران مشایخی معروف به کاخ بام سبز، رستوررانی منحصر به فرد و محبوب در این روستای خوش آب و هوا است که پیشنهاد می کنیم اگر در بلوار شهدای کردان گذرتان به این رستوران خورد حتماٌ چند دقیقه ای را به داخل رستوران بروید تا انواع غذاهای سالم و لذیذ در محیطی دنج و دوست داشتنی را میل کنید.

کافه رستوران رستوران مشایخی کردان یا همان کافه بام سبز، رستورانی با دکوراسیونی جذاب و دلنشین است که در دو محیط روباز و سرپوشیده، آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. محیط روباز رستوران در طبقه بالای ساختمان قرار دارد که محیطی سرسبز و دنج بوده و به اصطلاح، روف گاردن نامیده می شود. در این محیط، مهمانان می توانند غذاهای لذیذ رستوران را به همراه چشم انداز زیبا از روستای کردان و دشت های اطراف میل کنند. محیط سرپوشیده رستوران هم از دکوراسیونی جذابی برخوردار است و تزئینات مختلفی هم بر روی دیوارهای رستوران مشاهده می شود که زیبایی محیط را دو چندان کرده اند.

به سراغ غذاهای رستوران که برویم، در منوی رستوران مشایخی کردان انواع غذاهای ایرانی مشاهده می شود که از حجم بسیار خوب، کیفیت بسیار بالا و همچنین برچسب قیمتی بسیار مناسبی برخوردار هستند. رستوران مشایخی یا بام سبز کردان شعارش، سرو غذاهای سالم است و اکثر افرادی که به این رستوران مراجعه کرده اند از خدمات سرویس دهی و کیفیت غذاها رضایت بالایی داشتند. لازم به ذکر است رستوران مشایخی کردان همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب باز بوده و برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریان می باشد.

آدرس رستوران مشایخی کردان

برای مراجعه به رستوران مشایخی کردان یا همان رستوران بام سبز، کافیست هنگامی که میخواهید وارد کردان شوید، به میدان اول بلوار شهدای کردان مراجعه کنید تا پس از طی کردن 2 کیلومتر، جلوتر از شعبه کردان بانک صادرات، رستوران و شلوغی جلویش را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران مشایخی کردان: 44334510-026
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.93081166985942%2C50.833427782468064%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”835″ name=”رستوران مشایخی کردان”]

1# کافه رستوران دامنه البرز

لیست بهترین رستوران های کردان را با کافه رستوران دامنه البرز شروع می کنیم. کافه رستورانی شیک و محبوب که در شمال روستای کردان قرار دارد و بخاطر منوی غذایی متنوع و ارائه انواع وعده های غذایی باکیفیت، توانسته به خوبی در میان مردم پرطرفدار باشد. کافه رستوران دامنه البرز که امروزه با نام کافه رستوران رویال کردان هم شناخته می شود همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح الی 11 شب آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد و با سرو بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی، تجربه متفاوت و جذابی را برای مشتریان خود فراهم میسازد.

در منوی غذایی کافه رستوران دامنه البرز کردان سه وعده غذایی برای صبحانه، ناهار و شام وجود دارد و در کنار آن ها هم منوی پیش غذا و دسر هم مشاهده می شود. تمامی غذاهای رستوران از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند و به صورت خلاقانه و دوست داشتنی تزئین می شوند. اکثر افرادی که یکبار و حتی چندین بار به کافه رستوران دامنه البرز کردان مراجعه کردند از کیفیت غذاها، حجم، طعم و هزینه پرداختی کاملاً راضی بودند. در نظر داشته باشید تمامی آیتم های منوی کافه رستوران دامنه البرز دارای بازه قیمتی متوسط بوده و در روزهای شلوغ کردان هم شاهد حضور جمعیت قابل توجهی در کافه رستوران دامنه البرز هستیم.

آدرس کافه رستوران دامنه البرز کردان

اگر در میان رستوران های کردان میخواهید تجربه طعم بی نظیر غذاها و نوشیدنی های رنگارنگ و لذیذ کافه رستوران دامنه البرز را داشته باشید، کافیست وارد بلوار شهدای کردان شوید تا در انتهای بلوار، به میدان ولایت برسید. در میدان ولایت، وارد خروجی سوم شوید تا مجدد وارد بلوار شهدای کردان شده و پس از طی کردن مسافتی صد متری، کافه رستوران دامنه البرز را مشاهده کنید.

شماره تماس کافه رستوران دامنه البرز کردان: 44333343-026
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.94166150395109%2C50.83123085155912%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
کافه رستوران دامنه البرز کردان

رزرو ویلا در کردان

از آنجایی که کردان مقصدی خوش آب و هوا و بکری برای تهرانی ها محسوب می شود و امروزه هم پاتوق جوانان ما برای سپری کردن اوقات فراغت شده، برای اجاره ویلا در کردان با بهترین قیمت و شرایط می توانید با کارشناسان سایت لوکس ویلا تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

رستوران های با موسیقی زنده در کردان کدام ها هستند؟

رستوران های هزار و یک شب و باغ ارم رستوران های کردان با موسیقی زنده محسوب می شوند.

بهترین رستوران های سنتی کردان کدام ها هستند؟

رستوران سنتی ارم و رستوران سنتی آلما معروف ترین رستوران های سنتی کردان هستند.

رستوران های قیمت مناسب کردان کدام ها هستند؟

فست فود تایگر، رستوران های پیلاس، آشکده کوهپایه و گیلانی گیله وا رستوران های قیمت مناسب کردان هستند.

رستوران های معروف کردان کدام ها هستند؟

رستوران های چناران، دامنه البرز، آلما، آشکده کوهپایه، مشایخی و پیلاس