رستوران های چالوس

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

بدون شک چالوس بهترین شهر یا اگر اغراق نکنیم، یکی از بهترین شهرهای شمالی کشور برای لذت بردن از طبیعت زیبا و هوایی دلنشین است. هرچقدر از زیبایی های چالوس بگوییم کم گفتیم از جاده زیبا و دوست داشتنی اش تا جاهای دیدنی، جنگل ها، مناطق دیدنی، ساحل بکر و حتی جاذبه های تاریخی که همه این ها دست به دست هم دادن تا چالوس را به عنوان یکی از برترین شهرها و البته شلوغ ترین شهرهای مازندران تبدیل کند. گشت و گذار میان رستوران های چالوس امروزه یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که گردشگران در این شهر انجام می دهند. در نقاط مختلف چالوس از جاده تا ساحل انواع و اقسام رستوران ها رستوران های بین راهی تا فست فودها و رستوران های لاکچری وجود دارد. اگر علاقمند به رستوران گردی در چالوس هستید، میخواهیم بهترین رستوران های چالوس را برای شما معرفی کنیم.

#1 رستوران حاج عظیم چالوس

رستوران حاج عظیم به خوبی در میان گردشگران چالوس و ساکنان منطقه معروف شده. این رستوران از جمله بهترین رستوران های چالوس در زمینه سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی است و از نظر کیفیت توانسته نظر خیلی ها را به سمت خود جلب کند اما با نگاه به منوی رستوران شاید تصور کنید رستوران حاج عظیم رستورانی گران قیمت است اما با مشاهده غذاها و چیشدن مزه بی نظیر آن ها نه تنها با خود میگویید ارزش پرداخت این هزینه را دارد بلکه به یکی از مشتریان ثابت رستوران تبدیل خواهید شد.

رستوران حاج عظیم چالوس رستورانی با محیطی زیبا و خاص است و از وقتی که وارد رستوران می شوید، مجذوب دکوراسیون جذاب و تزئینات خاص رستوران خواهید شد. رستوران حاج عظیم از نظر مشتریان یکی از زیباترین محیط ها را دارد و در عین سادگی و زیبایی، بسیار شکیل، لوکس و دوست داشتنی است. اما در این محیط زیبا و منحصر به فرد باید غذاهای بی نظیری هم سرو شود تا از نظر محیط و از نظر غذا، رستوران حاج عظیم جزء برترین رستوران های چالوس باشد.

در منوی رستوران حاج عظیم چالوس غذاهای ایرانی و محلی مشاهده می شود. تمامی غذاها از قیمت های معقولی برخوردار هستند که از نظر مشتریان ثابت و قدمی رستوران، با توجه به کیفیت و حجم و خدمات سرویس دهی بسیار مناسب هستند. تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه به صورت روزانه تهیه میشود و سرآشپزان مجربی هم این غذاها را سرو می کنند. همچنین تمامی غذاهای رستوران با خلاقیت بالا تزئین می شود که تاثیر بالایی در جذب مشتری دارد. پیشنهاد می کنیم اگر بین رستوران های چالوس تصمیم گرفتید به رستوران حاج عظیم مراجعه کنید، مرغ شکم پر را حتماً امتحان کنید که از نظر بسیاری، یکی از بهترین غذاهای رستوران از بهترین غذاهایی است که در چالوس پیدا می شود.

از محبوب ترین جاهای دیدنی چالوس که در نزدیکی رستوران حاج عظیم قرار دارند می توان به کاخ چای خوران، بام چالوس و سینما جهان نما معروف به سینما تخت جمشید اشاره کرد که همگی در شعاع 500 متری از رستوران واقع شده اند.

آدرس رستوران حاج عظیم چالوس

رستوران حاج عظیم در خیابان 17 شهریور چالوس قرار دارد و بهترین مسیر برای دسترسی به رستوران از مرکز شهر چالوس، میدان معلم است. کافیست از طریق خیابان شهید بهشتی یا بلوار استاد مطهری به میدان معلم رسیدن و در شرق میدان وارد خیابان 17 شهریور شوید تا با طی کردن مسافتی 500 متری، رستوران را جلوتر از کوچه کوروش مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران حاج عظیم چالوس: 52227255-011

ساعت کاری رستوران حاج عظیم چالوس: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6482979%2C51.428051%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”563″ name=”رستوران حاج عظیم چالوس”]

#2 رستوران پارسه چالوس

رستوران پارسه یکی از رستوران های لوکس چالوس است که در هتل پارسیان خزر قرار دارد. هتل پارسیان خزر از جمله بهترین، معروف ترین و لوکس ترین هتل های چالوس است که در شمال غرب چالوس و نزدیک به نمک آبرود قرار دارد. این هتل جذاب و لوکس دارای چند رستوران با تم ها مختلف است که یکی از آن ها، رستوران پارسه چالوس می باشد. رستوران پارسه بخاطر اینکه در یک هتلی لوکس واقع شده است از محیطی لوکس و پر زرق و برق به همراه دکوراسیون و تزئینات جذاب و شکیل برخوردار است.

همانند سایر رستوران های هتل پارسیان، رستوران پارسه همه روزه از ساعت 7 صبح الی 11 شب آماده پذیرایی از مشتریان است و سه وعده صبحانه، ناهار و شام در این رستوران سرو می شود. وعده صبحانه به صورت سلف سرویس است و برای وعده ناهار و شام، پیش غذاها و دسرها به صورت سلف بوده و برای غذای اصلی باید سفارش دهید. منوی غذایی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی به همراه برخی از غذاهای محلی است و در کنار آن ها، برخی از غذاهای دریایی شامل میگو هم مشاهده می شود. غذاهای خاص رستوران پارسه هتل پارسیان خزر شامل کباب بلغاری، پای مرغ چینی، میگو دو پیازه، شنیسل گوشت، روتی مرغ، تمپوران میگو، جوج کباب ژاپنی، چیکن پارمیزان و میگو سرخ شده هستند که از مزه بی نظیر و خاصی برخوردارند.

اگر میخواهید برای اقامت در اطراف چالوس به سراغ هتل پارسیان خزر بروید، غذاهای رستوران پارسه را از دست ندهید. عده صبحانه برای ساکنان هتل رایگان است و غذاهای اصلی برای ناهار و شام شامل تخفیف می شود.

آدرس رستوران پارسه چالوس

افرادی که رستوران پارسه چالوس را برای صرف وعده های غذایی لذیذ در محیطی لاکچری انتخاب کرده اند جهت دسترسی به رستوران ابتدا باید چالوس را به سمت نمک آبرود ترک کنند. در شمال غربی چالوس بعد از روستای نورسر در مقابل شهرک دریا نورد به ورود هتل پارسیان خزر خواهید رسید.

شماره تماس رستوران پارسه چالوس: 52188800-011

ساعت کاریرستوران پارسه چالوس: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6950101%2C51.2997258%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران پارسه چالوس

#3 رستوران ساحلی امیر

چه برای رستوران گردی و چه برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف، رستوران ساحلی امیر از جمله رستوران های پرطرفدار، شلوغ، لوکس و محبوب در شهر چالوس است و اگر تا به حال میان رستوران های چالوس به رستوران امیر مراجعه نکردید، حتی برای یکبار هم که شده یک وعده غذایی را در این رستوران میل کنید تا به یکی از مشتریان دائمی رستوران تبدیل شوید. رستوران ساحلی امیر همانطور که از نامش پیداست، در سمت ساحل واقع شده و فاصله کمی هم تا دریا دارد از این رو، رستوران چشم انداز زیبایی از دریا را ارائه می دهد.

شاید از بیرون که به رستوران نگاه می کنید تصور کنید قرار است وارد رستورانی ساده اما بزرگ شوید ولی هنگامی که وارد رستوران امیر می شوید، با محیطی بسیار بزرگ و لوکس، نورپزدازی خاص، میز و صندلی های زیبا و تزئینات شکیل روبرو خواهید شد. ظرفیت رستوران امیر بالا می باشد و برای همین، جهت برگزاری مراسم ها و جشن ها هم گزینه ایده آلی خواهد بود اما برای برگزاری جشن ها و مراسم ها باید از قبل رزرو کنید. برای جشن های تولد هم رستوران تدارکات ویژه ای دارد که شامل تزئینات دوست داشتنی، کیک و غیره هستند.

رستوران ساحلی امیر در محیط لوکسی که دارد، منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی و محلی را برای مشتریانش سرو می کند. کیفیت بالای غذاهای سرو شده، تزئین غذاها با خلاقیت بالا و همچنین تنوع بالای منو باعث شده مشتریان بسیاری به رستوران امیر مراجعه کنند و این رستوران هم توانسته با جلب رضایت مشتریان، خود را میان بهترین و لوکس ترین رستوران های چالوس قرار دهد.

آدرس رستوران ساحلی امیر

رستوران ساحلی امیر در شمال غرب چالوس قرار دارد. برای مراجعه به رستوران در شهر چالوس وارد جاده چالوس به تنکابن شوید و 500 متر جلوتر از پل رودخانه، رستوران را مشاهده خواهید کرد. این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی بوده و در مقابل رستوران هم فضای پارک کافی وجود دارد.

شماره تماس رستوران ساحلی امیر: 52256570-011 و 52256571-011

ساعت کاری رستوران ساحلی امیر: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6869277%2C51.3936128%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”564″ name=”رستوران ساحلی امیر چالوس”]

#4 رستوران سفید رود چالوس

هر کسی که به شمال کشور سفر می کند به دنبال رستورانی جذاب، خوش قیمت و با غذاهای باکیفیت است تا انواع غذاهای محلی شمال را میل کند. اگر به چالوس سفر می کنید، در میان رستوران های چالوس چه رستورانی بهتر از سفید رود برای صرف یک وعده غذای محلی لذیذ وجود دارد؟ رستوران سفید رود در میان رستوران هایی که غذاهای محلی را برای مشتریانشان سرو می کند یکی از بهترین ها است اما این را ما نمیگوییم بلکه مشتریان قبلی رستوران گفته اند.

با اینکه رستوران سفید رود رستورانی محبوب و شلوغ است اما توقع محیطی آنچنانی با دکوراسیون پر زرق و برق را از این رستوران نداشته باشید. رستوران سفید رود از جمله رستوران های کوچک چالوس است که در داخلش، محیطی ساده و در عین حال شیک با تزئینات مختلف به چشم می خورد و در بیرون رستوران هم تعداد میز و صندلی قرار دارد که پیشنهاد می کنیم در روزهای خوش آب و هوا اگر به رستوران سفید رود مراجعه کردید، حتماً در فضای بیرونی رستوران بنشینید.

رستوران سفید رود در زمینه سرو انواع غذاهای شمالی حرفی برای گفتن دارد. انواع غذاهای محلی از میرزا قاسمی و ماهی تازه گرفته تا انواع جوجه های ترش و سایر غذاهای شمالی در این رستوران سرو می شود که همگی به لطف استفاده از مواد مرغوب و سرو شدن توسط سرآشپزان مجرب طعمی به یاد ماندنی دارند. در کنار تمامی غذاهای سرو شده در رستوران، انواع ترشیجات هم سرو می شود. رستوران برای دو وعده ناهار و شام از مشتریان خود پذیرایی می کند و اگر علاقمند به غذاهای شمالی هستید، رستوران سفید رود نظر شما را جلب خواهد کرد.

آدرس رستوران سفید رود چالوس

جهت دسترسی به رستوران سفید رود چالوس باید به شمال غرب چالوس مراجعه کنید. از طریق جاده ساحلی یا بلوار امام رضا به میدانی خواهید رسید که تقاطع بلوار امام رضا، جاده ساحلی و جاده چالوس به تنکابن است و رستوران سفید رود در ضلع شمال شرقی میدان واقع شده است. با اینکه در مقابل رستوران فضای پارک مناسبی وجود دارد اما در روزهای آخر هفته و بخصوص ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه بخاطر شلوغی رستوران خودروی خود را شاید مجبور شوید کمی دورتر پارک کنید.

شماره تماس رستوران سفید رود چالوس: 52256345-011

ساعت کاری رستوران سفید رود چالوس: همه روزه از ساعت 1 ظهر الی 20:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6821637%2C51.4024103%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران سفید رود چالوس

#5 کافه رستوران کولاک چالوس

مراجعه به کافه رستورانی که در سمت ساحل قرار دارد و از طرفی، در فاصله چند قدمی تا دریا هم می باشد از تفریحات رایج جوانان در رستوران گردی میان رستوران ها و کافه های چالوس به حساب می آید. در نوار ساحلی جاده چالوس کافه ها و رستوران های مخلتفی هستند که از نظر گردشگران و رستوران گردها، کافه رستوران کولاک یکی از بهترین آن ها به شمار می رود. کافه رستوران کولاک در منطقه معروف رادیو دریا قرار دارد و از این رو، جزء شلوغ ترین کافه رستوران های چالوس هم به حساب می آید.

کافه رستوران کولاک دو محیط روباز و سرپوشیده دارد. محیط سرپوشیده از دکوراسیون زیبا و دیدنی برخوردار است و در آن طرف، محیط روباز دارای چشم انداز زیبا از ساحل می باشد. محیط بیرونی کافه رستوران بخاطر چشم انداز زیبا همیشه شلوغ تر است و میز و صندلی های مختلف به همراه چتر در آنجا قرار دارد.

کافه رستوران کولاک همه روزه از صبح تا شب آماده پذیرایی از مشتریانش است و برای همین، سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در این رستوران سرو می شود. منوی غذایی رستوران کولاک تنوع بالایی دارد تا پاسخگوی هر ذائقه ای باشد. برای صبحانه، انواع صبحان های انگلیسی و ایرانی و غیره سرو می شود و برای ناهار و شام هم رستوران دارای منویی از غذاهای ایرانی، غذاهای محلی و غذاهای فست فودی است. تمامی غذاها کیفیت مطلوبی دارند و در کنار آن، از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند. پیشنهاد می کنیم در کنار غذاها نگاهی هم به منوی پیش غذاها و نوشیدنی های کافه رستوران کولاک هم بیاندازید. در منوی نوشیدنی، انواع نوشیدنی های گرم و سرد سرو می شود و تمامی نوشیدنی ها بخصوص موکتل ها در کنار خوشمزه بودن، ظاهر بسیار زیبایی هم دارند.

آدرس کافه رستوران کولاک چالوس

کافه رستوران کولاک در منطقه رادیو دریا واقع شده است. بهترین مسیری که شما را به کافه رستوران کولاک میرساند بلوار رادیو دریا می باشد. در شهر چالوس از طریق خیابان امام خمینی یا خیابان شهید بهشتی به سه راه رادیو دریا برسید و در شمال سه راه وارد بلوار رادیو دریا شوید. به انتهای بلوار مراجعه کنید و هنگامی که به میدان انتهای بلوار رادیو دریا رسیدید، به سمت راست مراجعه کرده و بعد از 300 متر، رستوران را در سمت ساحل مراجعه خواهید کرد.

شماره تماس کافه رستوران کولاک چالوس: 52248848-011

ساعت کاری کافه رستوران کولاک چالوس: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6792471%2C51.4391309%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”562″ name=”کافه رستوران کولاک چالوس”]

#6 فست فود کوروش چالوس

افراد کمی هستند که در سفر به شهرهای شمالی کشور بخصوص شهر توریستی و سرسبز چالوس فقط غذاهای ایرانی و محلی را میل کنند و اکثراً ترجیح می دهند در کنار غذاهای ایرانی و محلی، تجربه انواع فست فود ها در میان بهترین فست فود های چالوس را هم داشته باشند. در شهر چالوس فست فودهای بسیاری وجود دارد که گفته می شود تعداد آن ها از رستوران ها هم حتی بیشتر است اما تعداد انگشت شماری از این فست فود ها توانسته اند در میان بهترین فست فودهای چالوس قرار بگیرند یکی از آن ها، فست فود کوروش است.

فست فود کوروش چالوس بخاطر اینکه غذاهای بی نظیری را سرو می کند همیشه شلوغ است و به همین دلیل، فضایی بزرگ با گنجایش بالایی دارد. فست فود کوروش همانند اکثر فست فودهای خوب، مضمونی قرمز رنگ دارد از میز و صندلی ها گرفته تا رنگ سقف و دیوار ترکیبی از قرمز و نقره ای هستند. همچنین برخلاف اکثر رستوران ها و فست فودها که از صندلی استفاده می کنند، در فست فود کوروش مبل های راحتی قرار دارد تا در صورت امکان، تعداد افراد بیشتری بتوانند به دور میز بنشینند.

فست فود کوروش انواع غذاهای فست فودی را برای مشتریانش سرو می کند. در منوی رستوران پیتزاهای آمریکایی، ساندویچ ها و برگرهای مختلف، انواع پیش غذاها و نوشیدنی ها مشاهده می شود. تمامی غذاها مزه ای جذاب دارند و بخاطر کیفیت بالای آن ها که از مهم ترین فاکتورهای محبوبیت یک فست فود در میان مردم است، فست فود کوروش همیشه شلوغ است. غذاها از مواد اولیه مرغوبی تهیه می شوند اما قیمت های غذاها شاید در نگاه اول کمی بالا باشند نسبت به سایر فست فود ها اما بخاطر کیفیت مطلوب، سرویس دهی مناسب و همچنین داشتن حجم خوب کاملاً ارزشش را دارد.

آدرس فست فود کوروش چالوس

فست فود کوروش در شرق چالوس قرار دارد و اگر میان بهترین فست فود های چالوس، فست فود کوروش را انتخاب کرده اید برای دسترسی به فست فود کافیست وارد خیابان هفده شهریور شوید. از طریق خیابان شهید بهشتی یا بلوار استاد مطهری به میدان معلم خواهید رسید و در شرق میدان وارد خیابان هفده شهریور خواهید شد. بعد از طی کردن مسیری 2.6 کیلومتری، هنگامی که کوچه تماشای اول را رد کردید قبل از اینکه به دو راهی برسید فست فود کوروش را در سمت راست خیابان مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس فست فود کوروش چالوس: 522212344-011

ساعت کاری فست فود کوروش چالوس: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.3163661%2C51.4508511%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”561″ name=”فست فود کوروش چالوس”]

#7 رستوران همسفر چالوس

از آنجایی که جاده چالوس یکی از زیباترین جاده های ایران به شمار می رود و همیشه در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، ترافیک های سنگینی در این جاده به وجود می آید، رستوران ها و باغ رستوران های بسیاری در این جاده ساخته شده و همچنین، افراد بسیاری جاده چالوس از همان ابتدایش را جزء شهر چالوس می دانند. در این جاده، صدها رستوران وجود دارد که برخی از آن ها تنها یک رستوران بین راهی بوده و برخی هم واقعاً جزء بهترین رستوران های چالوس هستند چراکه از محیطی بسیاری عالی، غذای باکیفیت و سرویس دهی مطلوبی برخوردار هستند. یکی از این رستوران های محبوب ردر جاده چالوس، رستوران همسفر است.

رستوران همسفر در نزدیکی روستای انارک قلعه گنج قرار دارد و از جمله رستوران هایی است که در مجاورت رودخانه چالوس واقع شده و محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی هم دارد. احتما زیاد فیلم همسفر را دیده باشید که یکی از محبوب ترین فیلم های سینمای ایران به شمار میرود. محل فیلم برداری این فیلم در رستوران همسفر بوده و برای همین، یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت رستوران در میان مردم، بخاطر فیلم همسفر است. رستوران از همان ابتدا که تاسیس شد بخاطر اینکه نسبت به خیلی از رستوران های چالوس از کیفیت بالاتری برخوردار بود سریع در میان شلوغ ترین رستوران های منطقه قرار گرفت.

رستوران همسفر چالوس دو محیط روباز و سرپوشیده دارد. محیط سرپوشیده رستوران از کوراسیون ساده و شیکی برخوردار است و بخاطر میز و صندلی های مختلفی که دارد از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد. محیط روباز رستوران هم در فضایی سرسبز و دنج قرار دارد و صدای دلنشین جریان آب رودخانه چالوس هم بسیار لذت بخش است. رستوران همسفر همانند اکثر رستوران هایی که در جاده چالوس قرار دارند، غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند. از نظر مشتریانی که به مشتریان ثابت رستوران تبدیل شده اند، کیفیت غذاها بسیار بالا است چراکه رستوران تاکید بالایی بر روی مواد اولیه غذاها دارد و در کنار استفاده از مواد اولیه مرغوب، سرآشپزان حرفه ای هم در این رستوران غذاهای لذیذ را سرو می کنند.

رستوران همسفر بخاطر خدمات سرویس دهی مطلوب و غذاهای باکیفیت و لذیذ، قیمت غذاهایش کمی نسبت به سایر رستوران های جاده چالوس گران تر است هرچند اگر به دنبال کیفیت غذا هستید، کاملاً ارزشش را دارد.

آدرس رستوران همسفر چالوس

اگر از شهر چالوس میخواهید به رستوران همسفر دسترسی داشته باشید، وارد جاده چالوس شده و مسیری 44 کیلومتری را طی کنید تا بعد از روستای صید خانه سر، به رستوران همسفر برسید. برای دسترسی به رستوران همسفر از شهر تهران هم کافیست وارد آزادراه تهران – شمال شوید و با طی کردن مسیری 90 کیلومتری به رستوران برسید. هچنین افرادی که از شهر کرج میخواهند وارد جاده چالوس شوند تا به رستوران همسفر برسند و از طرفی، میخواهند از جاده قدیم چالوس استفاده کنند هم می بایست مسیری 106 کیلومتری را طی کنند تا به رستوران دسترسی داشته باشند. لازم به ذکر است بخاطر اینکه رستوران همسفر یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین رستوران های چالوس است، جای پارک کافی در مقابل رستوران برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

شماره تماس رستوران همسفر چالوس: 09113923003

ساعت کاری رستوران همسفر چالوس: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D51.4092558%2C51.2467961%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”550″ name=”رستوران همسفر چالوس”]

#8 رستوران سنتی رودخانه چالوس

از نظر بسیاری از رستوران گردها، بهترین سفره خانه در شهر چالوس که از همه لحاظ یکی از بهترین ها به شمار میرود سفره خانه سنتی رودخانه چالوس است که در جنوب شهر و در واقع، انتهای جاده چالوس قرار دارد. سفره خانه سنتی رودخانه چالوس به قدری محبوب و شلوغ است که پیشنهاد می کنیم برای ایام تعطیلات بخاطر مشتریان بسیاری که رستوران دارد از یک هفته قبل رزرو کنید.

رستوران سنتی رودخانه چالوس در میان رستوران های شهر یکی از زیباترین محیط ها را دارد و از همان ابتدا که وارد رستوران می شوید، با محیطی دنج همراه با پخش موسیقی دلنشین، صدای دلنشین جریان آب و غیره روبرو خواهید شد. اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات، این محیط زیبا و دوست داشتنی در میان جمعیت شلوغ مشتریان رستوران پنهان می شود. همانطور که از نام رستوران پیداست، رستوران رودخانه چالوس دارای تخت های سنتی است و خبری از میز و صندلی در این رستوران نیست.

سفره خانه سنتی رودخانه چالوس از ساعت 9 صبح آماده پذیرایی از مشتریانش است و برای همین، سه وعده صبحانه، ناهار و شام در این رستوران سرو می شود. برای وعده صبحانه هم انواع نیمرو ها سرو می شود و هم انواع صبحانه های ایرانی و انگلیسی در کنار انواع نوشیدنی های گرم و سرد. برای وعده ناهار و شام هم رستوران دارای منوی از انواع غذاهای ایرانی است که از کیفیت مطلوب و حجم مناسبی برخوردار هستند. تمامی غذاها بطور کلی حجم به مراتب بالاتری نسبت به رستوران های دیگر دارند و از طرفی، با توجه به خدمات سرویس دهی، کیفیت و حجم غذاها و محیط رستوران، قیمت غذاها بسیار منطقی هستند.

آدرس رستوران سنتی رودخانه چالوس

سفره خانه سنتی رودخانه چالوس در غرب جاده چالوس قرار دارد و برای همین، بهترین مسیری که می توانید به رستوران دسترسی داشته باشید جاده ساحلی است. هم از طریق خیابان استاد مطهری می توانید به جاده ساحلی جنوب دسترسی داشته باشید و هم از طریق انتهای جاده نوشهر به چالوس که به جاده ساحلی ختم می شود. بعد از اینکه وارد جاده ساحلی شدید، با طی کردن مسیبری 1.4 کیلومتری و عبور از پل کمربندی رستوران و سفره خانه سنتی رودخانه چالوس را در سمت راست جاده و مجاور رودخانه چالوس مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سنتی رودخانه چالوس:52240399-011

ساعت کاری رستوران سنتی رودخانه چالوس: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6334975%2C51.4092558%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”552″ name=”رستوران سنتی رودخانه چالوس”]

#9 فست فود نانو چالوس

روزی روزگاری فست فود نانو بهترین فست فود چالوس بود و کلی هم مشتری داشت. کیفیت بالا، قیمتی بسیار خوب و از همه مهم تر، غذا های پر ملاتش اینجا را به جایی محبوب و شلوغ تبدیل کرده بود بطوریکه در ایام تعطیلات که مسافران بسیاری راهی چالوس میشدند نه تنها جای سوزن انداختن نبود بلکه مردم هم در صف منتظر میماندند تا جای خالی در رستوران شود. اما امروزه فست فود نانو بخاطر افتتاح فست فود های رقیب و صد البته کاهش کیفیت و افزایش قیمت دیگر آن محبوبیت سابق را ندارد اما همچنان جزء بهترین فست فود های چالوس است.

فست فود نانو محیطی بزرگ و دلنشینی دارد. استفاده از میز و صندلی های شکیل و صندلی های راحت و مبل های رنگارنگ تجربه خوبی را به مشتریان ارائه می دهد. همچنین تمامی میز و صندلی ها با فاصله خوبی از یکدیگر قرار گرفتند تا مشتریان به راحتی با هم گفتگو کنند و با آرامش غذا های لذیذ فست فود را میل کنند. از طرفی، میز و صندلی برای ظرفیت های مختلف از دو تا 8 نفره در نظر گرفته شده است. محیط رستوران از دکوراسیون و تزئینات زیبا و شکیلی برخوردار می باشد و چون فست فود ها اصولاً بین جوانان محبوب تر هستند، تزئینات هم بیشتر باب میل جوانان است و همینکه طراحی محیط داخلی فست فود نانو مانند سایر فست فود ها نیست خودش یک مزیت محسوب می شود و اینجا هم دو طبقه با ظرفیت مناسب دارد.

اینجا در دوران اوج خود بهترین خدمات سرویس دهی را ارائه میداد و کارکنان همیشه حواسشان به مشتریان بود تا کم و کسری نداشته باشند و از طرفی همیشه در دسترس بودند تا مشتریان در اسرع وقت درخواست خود را ارائه دهند. امروزه با توجه به گفته مشتریان، دیگر فست فود نانو آن خدمات سرویس دهی گذشته را ندارد و بعضاً بخصوص در روز های شلوغ شاهد کاهش سرویس دهی هستیم و پیش آمده که سفارش ها به اشتباه آورده شده اند یا غذا به دست مشتری دیر رسیده. با این حال بطور کلی خدمات سرویس دهی در فست فود نانو نمره قبل قبولی در شرایط های مختلف می گیرد.

در فست فود نانو چالوس غذا های فست فودی خوشمزه و باکیفیتی ارائه می شود. پیتزا های آمریکایی، برگر، ساندویچ ها و غذا های اختصاصی رستوران که در هیچ جای دیگر پیدا نمی کنید. در گذشته، تمامی غذا ها بسیار پر ملات بودند و یک وعده غذایی بخصوص پیتزا، به راحتی یک شکم پرست را سیر میکرد و غالب مشتریان یک پیتزا را برای دو نفر سفارش می دادند. فست فود نانو از مواد اولیه مرغوبی برای تهیه غذا ها استفاده میکرد و همچنان هم مواد اولیه رستوران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از مزه غذا ها به خوبی می توان به این مورد پی برد. امروزه با توجه به نظراتی که مشتریان داده اند، از حجم غذا ها کاسته شده ولی همچنان نسبت به بسیاری از فست فود های چالوس پرملات و خوشمزه هستند.

در آخر هم خوب است بدانید فست فود نانو چالوس همه روزه از ساعت 16:00 باز می شود و برای یک وعده شام خاطره انگیز اگر به دنبال فست فود خوب در چالوس هستید می توانید روی نانو حساب کنید.

آدرس فست فود نانو چالوس

برای دسترسی به فست فود نانو کافیست در شهر چالوس وارد بلوار امام رضا شوید. دسترسی به بلوار امام رضا از سمت جنوب و شمال غربی چالوس امکان پذیر است. در بخش شمال غربی از طریق جاده اصلی که وارد میدان می شوید، در ضلع جنوب شرقی میدان بلوار امام رضا قرار دارد. فست فود نانو فاصله ای 1.5 کیلومتری تا میدان دارد و در آنسوی بلوار واقع شده لذت چند متر جلوتر هم دوربرگردان هست. در آنسوی میدان هم از طریق خیابان های قدمگاه، رادیو دریا، بهشتی و امام خمینی می توانید به بلوار امام رضا دسترسی داشته باشید و فاصله فست فود نانو تا تقاطع این خیابان ها نزدیک به 2 کیلومتر است. همچنین در جلوی رستوران هم فضای پارک هست اما در روز های شلوغ سال شاید نیاز باشد بخاطر شلوغی، کمی از رستوران فاصله بگیرید تا جای پارک مناسب پیدا کنید.

شماره تماس فست فود نانو چالوس: 52255613-011 و 52255614-011

ساعت کاری فست فود نانو چالوس: همه روزه از ساعت 16:00 الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.670493%2C51.40798%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”553″ name=”فست فود نانو چالوس”]

#10 رستوران شرفشاهی چالوس

رستوران گرد ها و آن هایی که به کیفیت غذا بیشتر اهمیت می دهند تا برخورداری از محیطی لوکس و غیره، بین رستوران های خوب چالوس رستوران شرفشاهی را به خوبی میشناسند. جایی که یک محیط ساده دارد اما غذا هایش حرف ندارد و به واسطه همین غذا ها توانسته خود را بین بهترین ها قرار دهد.

رستوران شرفشاهی در بلوار امام رضا قرار دارد و میدانیم که بلوار امام رضا یکی از بلوار های معروف و شلوغ چالوس است و رستوران ها و کافه های مختلفی در این بلوار هست و بین آن ها، شرفشاهی توانسته در زمینه سرو غذا های خوشمزه و خوش قیمت به خوبی بدرخشد. اینکه میگوییم رستوران شرفشاهی محیطی ساده دارد منظورمان نسبت به رستوران های خوب چالوس است اما در نوع خودش با محیطی مواجه هستیم که نورپردازی و دکوراسیون ساده و شیکی دارد و خبری از تزئینات پر زرق و برق در رستوران نیست. میز و صندلی های تیره و مدرن در رستوران قرار داده شده و فاصله آنقدری هم با هم ندارند تا رستوران بتواند ظرفیت بالایی داشته باشد البته میز ها دارای ظرفیت های مختلف هستند و از دو نفره تا 12 نفره می باشند.

شرفشاهی در زمینه سرو غذا های ایرانی و محلی نسبت به بسیاری از رستوران ها برتر دارد و اینجا غذا هایی بسیار خوشمزه و باکیفیت را می توانید میل کنید. تمامی غذا های برنجی از برنج های ایرانی با عطر مست کننده سرو می شوند و در کنارشان هم دورچین قرار میگیرد. غذا های رستوران فرقی ندارد محلی باشد یا ایرانی همگی در ظروف روحی قرار میگیرند تا هم میل کردنشان راحت تر باشد و هم حس و حال خوبی را ارائه دهند. غذا های ایرانی رستوران شامل کباب و جوجه، شیشلیک، چنجه، برگ و غیره. غذا های محلی هم چند مدل خورشت، ماهی سفید و غیره هستند. بار ها گفتیم که غذا های رستوران شرفشاهی چقدر خوشمزه و باکیفیت هستند و در کنار آن هم از قیمت های خیلی خوبی برخوردارند. خدمات سرویس دهی هم در رستوران به بهترین شکل ممکن ارائه می شود.

آدرس رستوران شرفشاهی چالوس

رستوران شرفشاهی در اواسط بلوار امام رضای چالوس قرار دارد. از سمت شرق می توانید از طریق بلوار رادیو دریا به بلوار امام رضا دسترسی داشته باشید. از سمت غرب هم بلوار امام رضا در ضلع جنوب شرقی میدان قرار دارد. بطور کلی فاصله رستوران شرفشاهی چه از سمت بلوار رادیو دریا و چه از سمت میدان نزدیک به 2 کیلومتر است اما در صورتیکه از سمت میدان میخواهید وارد بلوار شوید، زمانی که به رستوران رسیدید کمتر از 100 متر جلوتر دوربرگردان هست که با استفاده از آن به مقابل رستوران خواهید رسید.

شماره تماس رستوران شرفشاهی چالوس: 52253851-011

ساعت کاری رستوران شرفشاهی چالوس: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6666126%2C51.4103276%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

رستوران شرفشاهی چالوس

#11 آش و حلیم مولانا چالوس

تهرانی ها آش و حلیم سید مهدی، نیکو صفت و غیره را دارند و چالوسی ها آش و حلیم مولانا. معروف ترین آش و حلیم فروشی چالوس و مناطق حومه از جمله نوشهر و نمک آبرود که هرموقع مراجعه کنید میبینید جمعیت زیادی در رستوران هستند تا طعم بی نظیر انواع آش و حلیم مولانا را بچشند.

اگر عاشق آش و حلیم هستید و از آنجایی که در هوای سرد و بارانی شمال، یک آش داغ و تازه حسابی می چسبد اصلاً آش و حلیم مولانا را از دست ندهید. از یک آش و حلیم نمی توان انتظار محیطی جذاب و بزرگ و شیک و غیره را داشت. راه های مختلفی هست که می توانید تجربه آش و حلیم های بی نظیر مولانا را داشته باشید. یک روش حضوری است و به رستوران مراجعه می کنید و در محیط داخلی رستوران، غذا ها را داغ داغ میل می کنید. می توانی در خانه بنشینید و زنگ بزنید برایتان به صورت بیرون بر ارسال کنند یا با ظرف و قابلمه خود به رستوران مراجعه کرده و آش و حلیم را دریافت کنید.

آش و حلیم مولانا چالوس برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه غذا های خوشمزه و باکیفیت به مشتریان است. آش و حلیم که شامل حلیم، آش دوغ، آش رشته و آش قلمکار که همیشه هست و کلی هم طرفدار دارد. در کنار آن ها مشتریان می توانند بندری، املت لوبیا، خوراک لوبیا، نیمرو عدسی، املت عدسی و نیمرو لوبیا هم سفارش دهند و همچنین سوپ هم در رستوران سرو می شود. اما برای وعده صبحانه، نیمرو، نان و پنیر، انواع املت ساده، لوبیا، عدسی، نیمرو لوبیا و نیمرو عدسی را می توانید سفارش دهید. غذا های رستوران آش و حلیم مولانا در ظاهر ساده هستند اما در باطن بسیار خوشمزه و باکیفیت می باشند و همین هم هست که اینجا را به یکی از معروف ترین رستوران های چالوس تبدیل کرده است.

آدرس آش و حلیم مولانا چالوس

آش و حلیم مولانا در بلوار امام رضا قرار دارد و اگر از خیابان رادیو دریا میخواهید به رستوران دسترسی داشته باشید، وارد بلوار امام رضا شوید و بعد از طی کردن مسافتی 1.2 کیلومتری، به خیابان چالوس محله می رسید. در مقابل خیابان چالوس محله دوربرگردان هست و زمانی که وارد دوربرگردان می شوید و از مرکز خرید الماس چالوس عبور می کنید آش و حلیم مولانا را در سمت راست بلوار مشاهده خواهید کرد. فاصله آش و حلیم مولانا تا ابتدای بلوار امام رضا از جاده کمربندی هم به 2.5 کیلومتر می رسد.

شماره تماس آش و حلیم مولانا چالوس: 52253300-011

ساعت کاری اش و حلیم مولانا چالوس: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 10 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6649872%2C51.3775588%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”560″ name=”آش و حلیم مولانا چالوس”]

#12 فست فود ترنج چالوس

فست فود خوب در چالوس و نوشهر و جایی مطرح و معروف برای عاشقان غذا های فست فودی، رستوران ترنج است. به همان اندازه که در چالوس رستوران محلی و ایرانی میبینیم فست فود هست و بهترین فست فود های چالوس هم همیشه با یکدیگر در حال رقابت هستند تا خود را فست فود برتر چالوس بدانند در حالیکه فتس فود ترنج یکی از فست فود های قدیمی و معروف منطقه می باشد و با سرو غذا های خوب و باکیفیت در محیطی جذاب و دوست داشتنی با ارائه خدمات سرویس دهی مطلوب در این رقابت پیشی گرفته.

فست فود ترنج چالوس در بلوار امام رضای شهر قرار گرفته و زمانی که به فست فود می رسید، از شلوغی و ازدحام جمعیت در اینجا متعجب خواهید شد. فست فود ترنج چالوس کمی ریزبینانه که به محیط نگاه کنید می بینید دکوراسیون خاص و تزئینات آنچنانی ندارد اما به لطف نورپردازی و طراحی قشنگ توانسته محیطی دلنشین داشته باشد. رستوران دو طبقه دارد و ظرفیت رستوران هم بالا می باشد اما در ایام شلوغی سال بخصوص ایامی مانند تعطیلات نوروز در بیرون رستوران جمعیتی را میبینید که منتظر جای خالی در رستوران هستند یا غذای خود را به صورت بیرون بر دریافت کنند.

فست فود ترنج پیتزا، ساندویچ، همبرگر و کلی پیش غذا سرو می کند و تمامی غذا هایش خوشمزه هستند. سیب زمینی های فست فود ترنج ترد و بیسکوئیت مانند هستند که کلی طرفدار دارد. قارچ های سوخاری حجم خوبی دارند و مزه آن ها هم بی نظیر است. پیتزا ها به صورت یک نفره و دو نفره سرو می شوند اما چون پرملات هستند، یک نفره آن ها به راحتی می تواند دو نفر را سیر کند و همچنین، از مواد اولیه باکیفیت و مرغوبی هم در تهیه پیتزا ها استفاده شده است. برگر ها اما که گوشتش برای طرفداران برگر خیلی اهمیت دارد دست ساز هستند و از برگر های شرکتی استفاده نشده تا هم مزه ای لذیذ داشته باشند و هم پرحجم باشند.

آدرس فست فود ترنج چالوس

فست فود ترنج در قسمت شرقی بلوار امام رضا قرار دارد و دسترسی به این فست فود از طریق بلوار دریا نزدیک تر است لذا زمانی که از بلوار دریا وارد بلوار امام رضا می شوید، با طی کردن مسافتی 650 متری به فست فود ترنج خواهید رسید درحالیکه اگر از سمت دیگر بلوار امام رضا و میدان کمربندی بخواهید به فست فود ترنج دسترسی پیدا کنید، می بایست مسافتی 3 کیلومتری را طی کنید هرچند در مقابل رستوران دوربرگردان هست تا به مقابل رستوران برسید.

شماره تماس فست فود ترنج چالوس: 52286400-011

ساعت کاری فست فود ترنج چالوس: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6586022%2C51.4147422%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”551″ name=”فست فود ترنج چالوس”]

رزرو ویلا در چالوس

درست است که چالوس شهری ساحلی محسوب می شود و گردشگران برای اجاره ویلا در چالوس می توانند انتخاب کنند نزدیک به دریا باشند یا جنگل اما از آنجایی که چالوس و مجاورش نوشهر، یکی از زیباترین و سرسبزترین مناطق جنگلی استان مازندران را در خود جای داده اند بیشتر گردشگران تمایل دارند نزدیک به جنگل باشند. در بخش جنگلی چالوس بخاطر اینکه بین مردم پرطرفدارتر هست، اقامتگاه های متنوعی از سوئیت های ارزان قیمت تا باغ ویلاهای استخردار و لوکس با امکانات مختلف ارائه شده و می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان لوکس ویلا هر اقامتگاهی که میخواهید را با بهترین قیمت ها رزرو کنید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های محلی چالوس کدام ها هستند؟

رستوران های حاج عظیم، پارسه، ساحلی امیر، سفید رود، کولاک و شرفشاهی.

رستوران های سنتی چالوس کدام ها هستند؟

رستوران سنتی رودخانه بهترین رستوران سنتی چالوس محسوب می شود.

بهترین رستوران های ساحلی چالوس کدام ها هستند؟

کافه رستوران کولاک و رستوران ساحلی امیر جزء بهترین رستوران های ساحلی چالوس هستند.

بهترین رستوران با موسیقی زنده چالوس کدام است؟

رستوران سنتی رودخانه از بهترین رستوران های چالوس با موسیقی زنده محسوب می شود.