بهترین رستوران های هشتگرد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

هشتگرد شهریست در استان البرز که توانسته عده زیادی از گردشگران را به خود جذب نماید. این شهر با داشتن جاذبه های توریستی فراوان درون خود باعث شده تا افراد همواره این منطقه را به عنوان مقصد سفر خود برگزینند. یکی از موارد مهم در سفر رستوران های موجود در مقصد می باشد بدین منظور در این مقاله به سراغ بهترین رستوران های هشتگرد رفتیم تا با داشتن اطلاعات کافی درباره این موضوع بتوانید انتخاب های درست داشته باشید پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رستوران پسر خاله

یکی از بهترین رستوران های هشتگرد که در بلوار اصلی هشتگرد واقع شده، رستوران پسرخاله یا نقش جهان می باشد. در ورودی رستوران تندی هایی را مشاهده خواهید کرد که متعلق به شاعران ایرانی می باشد و ستون های تخت جمشید نیز خود نمایی می کنند. در رستوران سالن های مختلفی برای پذیرایی از افراد وجود دارد که هر کدام را بخواهید می توانید انتخاب نمایید. فضای داخلی رستوران مدرن بوده و بسیار شیک می باشد و همچنین در فضای  باز رستوران آلاچیق هایی جهت استفاده قرار داده شده اند تا شما گزینه های بیشتری برای لوکیشن صرف غذا داشته باشید.

کیفیت غذا های رستوران بسیار بالا بوده و امتیاز بسیار خوبی از مشتریان دریافت نموده است. یکی از غذا های معروف رستوران پسرخاله که به واسطه آن شناخته می شود، باقالی پلو با گردن بوده که طرفداران زیادی دارد و مردم بومی این منطقه بیشتر برای صرف این غذا به رستوران نقش جهان مراجعه می کنند. از دیگر مواردی که در بین مرددم بسیار مورد توجه بوده و تقریبا زبانزد همه می باشد، رفتار مناسب پرسنل رستوران است. سرویس دهی در این مکان نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و در کل این رستوران یک محل مناسب از همه نظر برای صرف غذا محسوب می شود.

علاوه بر باقالی پلو بهتر است در لیست سفارشات خود انواع خورشت را نیز بیفزایید چرا همگی طعم خوبی دارند و امتیاز خوبی نیز دریافت کرده اند. قیمت ها با توجه به کیفیتشان مناسب بوده و هر چه بخواهید می توانید سفارش دهید. لازم به ذکر است یکی از سالن های رستوران مختص کسانیست که به صورت گروهی و برای مراسم های مختلف به آن مراجعه می کنند.

آدرس رستوران پسر خاله

برای رسیدن به رستوران نقش جهان راه های زیادی پیش روی شماست که از هر کدام بخواهید می توانید استفاده نمایید. یکی از راه ها مسیر بلوار مدرس می باشد که باید بعد از ورود به هشتگرد ابتدا به سمت شرق بروید و سپس به سوی خیابان پاسگاه ادامه دهید. کمی بعد به طرف بلوار مدرس شمالی رفته و از کالای خواب پریسا که در سمت راست قرار گرفته بگذرید. از رستوران اصفهان نو بگذرید و بعد از رسیدن به تبلیغات شعله بلافاصله به طرف چپ بروید. مقصد شما در ادامه همین مسیر قرار گرفته است.

مسافت مسیر گفته شده 1.8 کیلومتر بوده و در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران پسر خاله که یکی از بهترین رستوران های هشتگرد می باشد برسید. یک لوکیشن نیز از مقصد برایتان قرار داده شده تا به راحتی در هر نقطه ای از شهر بودید بتوانید مسیرتان را بیابید.

شماره تماس رستوران پسر خاله هشتگرد: 44222729-026

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.95266234528345%2C%2050.68980340746461%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”263″ name=”رستوران پسر خاله”]

رستوران مدیران

این رستوران را به عنوان یک جای خوب می توانید برای صرف غذا انتخاب کنید. رستوران مدیران از جانب کاربران امتیاز خوبی دریافت کرده و همین موضوع نیز نشان دهنده کیفیت رستوران می باشد. رستوران مدیران در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 11 شب در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید.

کیفیت غذا های موجود در منوی رستوران نسبتا بالا بوده و توانسته اکثر کسانی را که به آن مراجعه می کنند را راضی کند. اگر به این رستوران مراجعه کردید سعی کنید کباب برگ و جوجه کباب آن را از دست ندهید. سرویس دهی در این رستوران امتیاز نسبتا خوبی دریافت کرده و رفتار پرسنل نیز مودبانه می باشد. این رستوران دارای سالاد بار رایگان بوده و همین موضوع نیز مورد نظر بسیاری از افراد می باشد.

قیمت غذا ها در رستوران مدیران با توجه به کیفیتشان بسیار معقول بوده و این مورد نیز یکی از مهم ترین عوامل معروف شدن رستوران می باشد. اگر به هشتگرد سفر کردید برای صرف یکی از وعده های غذایی خود حتما به این رستوران مراجعه نمایید. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.

آدرس رستوران مدیران

بعد از ورود به هشتگرد یکی از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران هشتگرد از آن استفاده نمایید، راه بلوار خامنه ای می باشد. بدین منظور ابتدا باید به سمت شرق بروید و در بلوار خامنه ای به سمت خیابان پاسگاه ادامه دهید. بعد از رسیدن به میدان به اولین خروجی رفته و از مدرسه شهید زارعی که در سمت راست قرار گرفته بگذرید. ادامه مسیر را به سمت بلوار خبرنگار رفته و از سفره خانه سنتی آتا عبور نمایید. به میدان بعدی که رسیدید وارد اولین خروجی شده و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید.

مسافت این مسیر 3.3 کیلومتر است و در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران مدیران که یکی از بهترین رستوران های هشتگرد می باشد برسید. در هر نقطه از این شهر بودید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر راهتان را به سمت رستوران پیدا کرده و به آسانی به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران مدیران هشتگرد: 91010120-026

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.94947030862146%2C%2050.69599916959876%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”262″ name=”رستوران مدیران”]

رستوران مزرعه

در بلوار بسیج شهر، یکی دیگر از جالب ترین رستوران های هشتگرد قرار گرفته که می توانید برای صرف غذا از آن استفاده نمایید. این رستوران امتیاز متوسطی از کاربران دریافت کرده و کیفیت غذا های موجود در منوی آن نیز در حد متوسطی قرار دارد. رستوران مزرعه در تمامی روز های هفته از ساعت 11:30 تا 23:30 آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به رستوران مراجعه نمایید. فضای داخلی رستوران تمیز و زیبا بوده و نحوه سرویس دهی نیز در سطح مناسبی قرار دارد.

کارکنان رستوران آموزش دیده هستند و رفتار مناسبی با مراجعین دارند به همین دلیل رستوران مزرعه از این مورد امتیاز خوبی دریافت کرده است. قیمت غذا ها در سطح معقولی بوده و نسبت به سایر رستوران های هم تراز نیز مناسب می باشد. اکبر جوجه این رستوران طعم خوبی دارد و تقریبا همه از آن راضی هستند. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و افراد خودروی خود را بدون نگرانی پارک می کنند.

آدرس رستوران مزرعه

در هنگام ورود به شهر یکی از مسیر های پیش رویتان برای رسیدن به رستوران هشتگرد، راه کوچه شهریور می باشد. بدین منظور ابتدا باید به سمت شرق رفته و به سوی خیابان پاسگاه برانید. کمی بعد به طرف راست و بلوار مدرس شمالی رفته و پس از رسیدن به چهار راه به کوچه شهریور وارد شوید. در کوچه شهریور به آرامی به سمت راست رفته و به بلوار خبرنگار برسید. در مسیرتان بعد از رسیدن به میدان به خروجی سوم رفته و این راه را تا رسیدن به مقصد ادامه دهید.

مسافت راه گفته شده 2.9 کیلومتر بوده و در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران مزرعه که از بهترین رستوران های هشتگرد می باشد وارد شوید. فرامش نکنید این تنها یکی از راه های پیشنهادی بود، اگر به هر دلیل مسیر دیگری را برای طی کردن تا مقصد انتخاب کردید بهتر است برای راحتی خودتان از لوکیشن زیر استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران مزرعه هشتگرد: 44237700-026

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.945274414078774%2C%2050.70192884891218%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”261″ name=”رستوران مزرعه”]

رستوران آذربایجان

رستوران آذربایجان هم از رستوران های هشتگرد بوده که می توانید برای صرف غذا به آن جا رفته و از منوی رستوران هر چه خواستید سفارش دهید. این رستوران در تمامی روزهای هفته مشغول به کار می باشد و در دو وعده ناهار و شام سرویس دهی دارد. کارکنان رستوران آذربایجان مودب هستند و رفتار خوبی با مراجعین دارند و هم چنین سرویس دهی و نظم آن در سطح خوبی می باشد. رستوران آذربایجان توانسته رضایت مشتری ها را به دست آورد و کیفیت غذا های موجود در آن توانسته امتیاز متوسطی را دریافت نماید.

محیط داخلی رستوران تمیز بوده ولی دکور یا طراحی خاصی ندارد. این رستوران یکی از بهترین گزینه ها برای سفر اقتصادی بوده چرا که قیمت ها در آن بالا نمی باشد و هزینه زیادی بابت پرداخت یک پرس غذا نخواهید پرداخت و همین موضوع نیز برای بعضی از مسافران مهم است. اگر با خودروی شخصی به این رستران مراجعه کردید می توانید در جلوی رستوران ماشینتان را پارک نمایید.

آدرس رستوران آذربایجان

بلوار خامنه ای می تواند یکی از مسیر های پیش رویتان بعد از ورود به هشتگرد باشد. برای استفاده از مسیر این بلوار باید ابتدا به طرف شرق بلوار خامنه ای به سوی خیابان پاسگاه رفته و در امتداد پارک برانید. بعد از رسیدن به میدان به اولین خروجی بروید و از مدرسه شهید زارعی که در سمت راست قرار گرفته بگذرید. با ادامه دادن این مسیر به مقصدتان خواهید رسیدن. مسافت مسیر گفته شده 2.3 کیلومتر بده و در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران آذربایجان که یکی از بهترین رستوران های هشتگرد می باشد برسید.

شماره تماس رستوران آذربایجان هشتگرد: 44221747-026

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.95276538397269%2C%2050.70050820662072%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”260″ name=”رستوران آذربایجان”]

رستوران پاسارگاد

از دیگر رستوران های هشتگرد که مناسب برای صرف غذا در زمان سفر می باشد، رستوران پاسارگاد می باشد. این رستوران در خیابان سیاوش کیان واقع شده و به عنوان یک مکان اقتصادی دیگر در هشتگرد معرفی می شود. این رستوران در تمامی روز های هفته سرویس دهی دارد و شما می توانید برای صرف یک وعده غذایی اقتصادی به رستوران پاسارگاد مراجعه نمایید. یکی از امکانات رستوران غذای بیرون بر می باشد و برای کسانی مناسب می باشد که نمی خواهند به هر دلیل در رستوران بمانند.

کیفیت غذا های این رستوران در سطح متوسطی قرار دارد ولی اگر به این مکان رفتید قرمه سبزی آن را تست کنید. فضای داخلی رستوران طراحی خاصی ندارد ولی تمیز بوده و کارکنان به کارشان تسلط کافی دارند و از این نظر امتیاز قابل قبولی از کاربران دریافت نموده اند. در جلوی رستوران هم می توانید به راحتی خودروی خود را پارک نمایید و از این بابت با مشکل مواجه نخواهید شد.

آدرس رستوران پاسارگاد

یکی از مسیر های پیشنهادی برای ورود به رستوران، راه پیاده روی از بلوار خامنه ای می باشد که مسافتی معادل 550 متر دارد و در حدود 5 دقیقه طول می کشد تا این راه را طی کنید و به مقصد برسید. برای استفاده از این مسیر باید ابتدا به طرف غرب و بلوار آیت الله خامنه ای بروید تا از رستوران زعفرون عبور نمایید. این مسیر را ادامه دهید تا از لوازم قنادی لبخند بگذرید و به دفتر اسناد رسمی شماره 12 که در سمت چپ واقع شده برسید. سپس پیچیده و از شرکت محا وب عبور کنید تا در ادامه مسیر به خورشید البرز رسیده و از آن جا به سمت راست بپیچید و به رستوران پاسارگاد وارد شوید. اگر مایل نبودید این مسیر را استفاده کنید می توانید از طریق لوکیشن زیر به راحتی راهتان را پیدا کرده و به رستوران هشتگرد برسید.

شماره تماس رستوران پاسارگاد هشتگرد: 09383895640

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.9603315206259%2C%2050.68114878591596%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”259″ name=”رستوران پاسارگاد”]

رستوران زعفرون

رستوران زعفرون در بلوار آیت الله خامنه ای و بین ایثارگران و بسیج قرار گرفته است. این رستوران به دلیل نزدیکی به مراکزی مثل پاساژ و کافه در جذب افراد موفق بوده و مسافران نیز برای صرف غذا به این رستوران مراجعه می کنند. رستوران زعفرون از شنبه تا جمعه در بازه زمانی 7 صبح تا 6 عصر مشغول به کار بوده و شما می توانید در این زمان به رستوران مراجعه نمایید. در این رستوران که تهیه غذا نیز می باشد، انواع غذاهای خانگی برای سفارش دادن موجود بوده و هم چنین به دلیل مناسب بودن قیمت ها این مکان برای افرادی خوب است که قصد دارند در یک سفر اقتصادی به شهر به یکی از بهترین رستوران های هشتگرد سفر نمایند.

هر چند رستوران محیط کوچکی دارد و امکان گروهی مراجعه کردن به آن وجود ندارد، ولی کیفیت غذا ها خوب بوده و می توانید با کمی تامل و صبر از فرصت خود برای نشستن استفاده نمایید. سرویس دهی در رستوران به دلیل کوچک بودن سریع و منظم بوده وتعداد کارکنان زیاد نیست اما رفتار خوبی با مراجعین دارند. اگر به رستوران زعفرون رفتید لوبیا پلوی آن را از دست ندهید.

آدرس رستوران زعفرون

یک لوکیشن از مقصد در زیر برایتان قرار داده شده تا از طریق آن بتوانید در هر نقطه از این منطقه بودید به راحتی مسیرتان را به سمت رستوران هشتگرد بیابید و روانه شوید. کافیست اینترنت گوش خود را روشن نمایید و با مسیر دسترسی زیر به رستوران زعفرون برسید. البته از آنجا که این رستوران در ابتدای هشتگرد قرار گرفته می توانید در یک مسیر 50 متری و با طی کردن مدت زمان دو دقیقه ای در بلوار آیت الله خامنه ای برانید تا به رستوران زعفرون برسید.

شماره تماس رستوران زعفرون هشتگرد: 09371388308

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.96164680347144%2C%2050.684029420291694%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”258″ name=”رستوران زعفرون”]

رستوران و کباب سرای دو سیخ

این رستوران در بلوار امام خمینی واقع شده و در زمره بهترین رستوران های هشتگرد قرار می گیرد چرا که توانسته با کیفیت خوب افراد را راضی نگه دارد. اگر به هشتگرد سفر کردید بهتر است این مکان را از دست ندهید چون کباب ها و جوجه های خوش طعمی دارد. فضای داخلی رستوران تمیز و شیک بوده ولی سالن بزرگ نیست و گنجایش تعداد بالای نفرات در این رستوران وجود ندارد. نمای بیرونی رستوران دو سیخ نیز زیبا بوده و پرسنل مودبی در این مکان مشغول به کار هستند.

سرویس دهی امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و قیمت ها با توجه به کیفیتشان در سطح مناسبی هستند و نسبت به رستوران های هم تراز معقول می باشند. به طور کلی این رستوران در سطح متوسطی بوده و مناسب برای کسانیست که می خواهند با یک هزینه متوسط به یک مکان خوب و شیک با غذا های نسبتا عالی بروند. رستوران در تمامی روز های هفته به غیر از جمعه ها از ساعت 12 ظهر تا 23:30 و جمعه ها از ساعت 7 صبح تا 23:30 آماده سرویس دهی بوده و می توانید در هر تایمی که خواستید در بازه زمانی گفته شده برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان مراجعه نمایید.

البته بهتر است قبل از رسیدن به رستوران و کباب سرای دو سیخ از طریق تماس تلفنی از باز بودن و تایم کاری آن جا اطمینان حاصل فرمایید چون در زمان کرونا و ماه رمضان تایم کاری کمی تغییر کرده است. برای پارک ماشین خود نیز جای نگرانی نیست چرا که جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد.

آدرس رستوران و کباب سرای دو سیخ

شما بعد از رسیدن به هشتگرد می توانید از طریق مسیر مدرس به مقصد برسید. بدین منظور ابتدا به سمت شرق در بلوار خامنه ای رفته و سپس به سوی خیابان پاسگاه بروید. کمی بعد به سمت بلوار مدرس شمالی ادامه دهید تا به کالای خواب مهرآسا که در سمت راست قرار دارد برسید. پس از رسیدن به فروشگاه ایران چرخ به طرف چپ به سوی مدرس بپیچید. بعد از مجتمع مسکونی لوتوس هشتگرد به طرف مسیر 32 رفته تا با ادامه دادن همین راه در نهایت به رستوران هشتگرد برسید. این مسیر تنها یکی از راه های پیش روی شما برای رسیدن به رستوران و کباب سرای دو سیخ می باشد و برای استفاده از مسیر های دیگر کافیست تا از لوکیشن زیر استفاده نمایید تا به راحتی به یکی از بهترین رستوران های هشتگرد که در بلوار امام خمینی و نرسیده به بلوار والفجر قرار دارد برسید.

در نظر داشته باشید که تمامی مسیر های پیشنهادی در این مقاله از ابتدای هشتگرد می باشند و اگر شما در هر جایی از این ناحیه بودید برای راحتی کارتان در پیدا کردن مسیر رستوران مورد نظر، کافیست با روشن نمودن اینترنت همراه خود بهترین راه را از طریق لوکیشن قرار داده شده بیابید تا به آسانی بتوانید به مقصدتان وارد شوید.

شماره تماس رستوران و کباب سرای دو سیخ هشتگرد: 44226688-026

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.954244525706194%2C%2050.688368500315526%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”257″ name=”رستوران و کباب سرای دو سیخ”]

رستوران لوکس پدیده

از دیگر رستوران های هشتگرد که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران لوکس پدیده می باشد. این رستوران در بلوار مقداد واقع شده و از لحاظ موقعیت جغرافیایی نزدیک به مرکز های مهمی هم چون شهربازی و پاساژ قرار دارد که همین موضوع باعث شده تا عده بیشتری از مسافران را به خود جذب نماید. این رستوران توانسته امتیاز نسبتا خوبی از مشتری ها دریافت نماید و به عنوان یکی از رستوران های خوب شهر شناخته شود. کیفیت غذا های موجود در منو در سطح متوسطی بوده و تقریبا توانسته افراد را راضی نگه دارد.

رستوران لوکس پدیده در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب مشغول به کار می باشد و افراد در این بازه زمانی می توانند به رستوران مراجعه نمایند. رستوران لوکس پدیده دارای پرسنل مودبی بوده که به کارشان وارد هستند و برای این امر آموزش دیده اند. هم چنین سرویس دهی در این مکان در سطح خوبی قرار دارد و قیمت غذا ها نیز بر طبق کیفیت آن ها متوسط می باشد. اگر به هشتگرد سفر کردید این رستوران را از دست ندهید و حتما در یکی از وعده های غذایی خود به آن جا بروید. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن خودرو وجود دارد و شما می توانید ماشینتان را جلوی در یا کنار خیابان پارک نمایید.

آدرس رستوران لوکس پدیده

راه پیاده روی از بلوار آیت الله خامنه ای یکی از مسیر هایی است که می توانید بعد از ورود به هشتگرد از آن استفاده نمایید تا به مقصد برسید. این مسیر مسافتی 800 متری دارد که پیاده تنها 10 دقیقه در راه خواهید بود. بدین منظور باید ابتدا به طرف غرب بلوار آیت الله خامنه ای و به طرف بلوار شهید صبایی بروید و پس از عبور از رستوران زعفرون که در سمت چپ قرار گرفته در مسیر بلوار مقداد قرار بگیرید. بعد از این که از فروشگاه و مرکز کامپیوتر کارا سیستم گذشتید می توانید مقصدتان را ببینید. اگر به هر دلیلی تمایل به پیاده روی نبودید یا جایی دیگر از هشتگرد بودید از طریق لوکیشن زیر راهتان را تا رستوران لوکس پدیده که یکی از بهترین رستوران های هشتگرد می باشد بیابید.

شماره تماس رستوران لوکس پدیده هشتگرد: 44212907-026

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.962325642431146%2C%2050.67708061678207%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

راهنما سایت

آدرس

شماره تماس

هزینه بازدید

ساعات بازدید از این جاذبه

مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه