بهترین رستوران های لنگرود 

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

لنگرود یک نگین زیبا در بین کوه و دریاست و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری گیلان مقصد بسیاری از افراد برای سفر می باشد. یکی از موضوعات مهم در سفر، صرف غذا بوده و اطلاع از بهترین رستوران های مقصد می تواند تا حد زیادی برنامه شما را آسان نماید. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های لنگرود پرداختیم تا با اطلاع از آن ها راحت تر به این شهر سفر نمایید.

#1 رستوران ضیافت

یکی از بهترین رستوران های لنگرود، رستوران ضیافت بوده و در ابتدای جاده لیلا کوه قرار گرفته است. فضای داخلی رستوران معمولی بوده ولی کیفیت طبخ غذا های موجود در منوی آن خوب می باشد. هم چنین قیمت های رستوران در مقایسه با کیفیت آن ها بسیار مناسب بوده و شما می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید. اگر به این رستوران رفتید حتما قیمه و کوبیده ضیافت را تست کنید.

رستوران ضیافت توانسته در کل امتیاز خوبی را از مشتریان دریافت نماید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 9 صبح تا 12 شب در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی می باشد. از امکانات رستوران ضیافت می توان به پارکینگ رایگان و امکان رزرو و هم چنین نزدیک بودن جاذبه های گردشگری لنگرود همانند پل خشتی اشاره کرد. گفته می شود رستوران مسعود به عنوان بهترین کبابی لنگرود نیز شناخته می شود و عده زیدی برای صرف کوبیده های اینجا به آن مراجعه می کنند.

آدرس رستوران ضیافت

برای رسیدن به رستوران ضیافت می توانید از راه خیابان شورا به آن برسید که باید ابتدا به سمت شرق و بلوار شهید عبدالکریمی رفته و سپس به سوی بن بست شهید وحید رزاقی بروید. به میدان که رسیدید به سمت اولین خروجی و بلوار شهدای گمنام ادامه دهید و دوباره در میدان به طرف خروجی دوم و خیابان شورا رهسپار شوید. کمی بعد از تهیه غذای بیرون بر سفره چین به طرف بلوار کشاورز بپیچید و تا رسیدن به مقصد که در سمت راست شما قرار گرفته در این مسیر بمانید. مسافت این راه 2.3 کیلومتر در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک می باشد. اگر در هر جای دیگر شهر بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر برای رسیدن به رستوران ضیافت استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران ضیافت لنگرود: 42527446-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.18878427689497%2C%2050.146646916774685%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”73″ name=”رستوران ضیافت”]

#2 رستوران مسعود

رستوران مسعود در جنوب شهر لنگرود واقع شده و در هفت کیلومتری غرب املش قرار گرفته است. هر چند فضای داخلی چنگی به دل نمی زند و طراحی مدرن و دل انگیزی ندارد، ولی کیفیت غذا ها در این رستوران بالا بوده و سرویس دهی خوب می باشد. مقدار غذایی که سرو می شود مناسب و به اندازه بوده و شما می توانید به راحتی با یک پرس غذا سیر شوید. پرسنل رستوران مسعود بسیار مودب هستند و با مشتریان به گرمی رفتار می کنند. قیمت غذا های موجود در منو نیز با توجه به کیفیت آن ها مناسب می باشد و می توانید هر چه خواستید سفارش دهید. رستوران مسعود به عنوان یکی از بهترین های رستوران سنتی لنگرود شناخته می شود و توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید.

اکثر کسانی که به این رستوران می روند راضی و خشنود از آن خارج می شوند که این موضوع نشانه رضایت بالای مشتریان از کیفیت غذا های موجود می باشد. در منوی رستوران مسعود می توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سفارش دهید. هم چنین لازم به ذکر است که رستوران در دو وعده ناهار و شام در تمامی روز های هفته آماده سرویس دهی است و شما می توانید در هر زمان که خواستید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان اقدام نمایید. این رستوران بهترین کبابی لنگرود نیز معرفی می شود و بهتر است استفاده از آن را از دست ندهید.

آدرس رستوران مسعود

برای رسیدن به رستوران مسعود ابتدا به سمت روستای پرشکوه رفته و سپس کولمه را به طرف بلوار امام خمینی ادامه دهید و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. این مسیر مسافتی معادل 13.8 کیلومتر دارد و می توانید در مدت زمانی معادل 20 دقیقه بدون ترافیک به رستوران مسعود برسید. یک مسیر 14.54 کیلومتری نیز وجود دارد که از کمربندی املش می گذرد و زمانی در حدود 26 دقیقه برای رسیدن به مقصد نیاز است. در هر نقطه از لنگرود که بودید می توانید از لوکیشن زیر استفاده نمایید تا به رستوران برسید. وجود لوکیشن زیر نیز به شما کمک می کند تا در هر نقطه از این منطقه بودید بتوانید به راحتی مسیرتان را به سمت یکی از بهترین رستوران های لنگرود بیابید و به راحتی به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران مسعود لنگرود: 09112451876

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.112043370917554%2C%2050.11519054542001%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]
[widgetkit id=”74″ name=”رستوران مسعود”]

#3 رستوران پدر خوب

یکی از بهترین رستوران های لنگرود که در محله پارک بازار این شهر واقع شده و شما با رفتن به بلوار بهار نارنج می توانید این رستوران را ببینید، رستوران پدر خوب می باشد. در فضای داخل رستوران تخت های راحتی و میز و صندلی های نیمکت مانند وجود دارد که می توانید از هر کدام که خواستید استفاده نمایید. رستوران پدر خوب در تمامی روز های هفته از ساعت 7 تا 12 شب در حال خدمت رسانیست و شما می توانید برای صرف هر وعده غذایی که خواستید به این رستوران بروید. اگر به لنگرود رفتید این رستوران را برای خوردن یکی از بهترین غذا های ایرانی که با کیفیت مناسب طبخ می شود یعنی کباب کوبیده از دست ندهید.

کیفیت غذا ها در این رستوران مناسب می باشد و شما می توانید هر چه خواستید با توجه به این که قیمت ها بالا نیستند، سفارش دهید. این رستوران هم چنین از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مکان های دیگر قرار گرفته که می توانید قبل یا بعد از رفتن به رستوران از آن ها نیز استفاده نمایید.

آدرس رستوران پدر خوب

برای رسیدن به رستوران پدر خوب می توانید از خیابان شورا استفاده کنید که مسافتی معادل 3.6 کیلومتر پیش روی شماست. بدین منظور ابتدا به سمت بن بست شهید رزاقی رفته و بعد از رسیدن به میدان از خروجی اول به طرف بلوار شهدای گمنام حرکت نمایید. بعد از رسیدن به میدان بعدی به طرف خیابان شورا رفته و سپس مسیر رسیدن به بلوار کشاورز را دنبال نمایید. بلوار کشاورز بعد از اولین خروجی میدان بعدی قرار دارد. در نهایت در میدان چهارم به سمت خروجی چهارم رفته و از کافه کبابی حمید بگذرید تا به مقصدتان که در سمت راست شما واقع شده برسید. پیمودن این مسیر 9 دقیقه بدون ترافیک می باشد که البته اگر در نقاط دیگر شهر باشید نیز می توانید از لوکیشن زیر برای رسیدن به رستوران پدر خوب استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران پدر خوب لنگرود: 42578410-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.17554868212825%2C%2050.13423964474128%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”75″ name=”رستوران پدر خوب”]

#4 رستوران سنتی جزیره

هنگامی که به کولمه وارد شدید بعد از اینکه استخر کولمه را پیدا کردید می توانید این رستوران را نیز بیابید. رستوران سنتی جزیره یکی از بهترین رستوران های لنگرود است و در وسط یک استخر بزرگ قرار گرفته. حتی اگر در ماه های سرد سال نیز به این رستوران بروید می توانید از آلاچیق های بسته موجود استفاده نمایید و یا در فصول گرم سال از محیط های روباز بهره ببرید. شاید قیمت غذا های این رستوران کمی بالا باشد ولی با توجه به کیفیت و محیط دلچسب خود توانسته عده زیادی از افراد را جذب نماید. طعم چنجه و میرزا قاسمی این رستوران سنتی لنگرود بسیار خوشمزه بوده و طرفداران زیادی دارد.

اگر قصد دارید به لنگرود سفر کنید حتما به این رستوران رفته و از فضای زیبای آن که در محیطی جذاب قرار دارد نهایت استفاده را ببرید تا سفر بهتری برایتان رقم بخورد. هم چنین می توانید برای استفاده از قلیان و چای نیز چند دقیقه ای را در کنار عزیزانتان بگذرانید. باید گفت طبیعت اطراف این رستوران یکی از جاذبه های گردشگری لنگرود نیز می باشد که می توانید برای دیدن آن اقدام نمایید. باید اضافه کرد کافه رستوران جزیره در تمامی روز های هفته آماده سرویس دهی است.

آدرس رستوران سنتی جزیره

یکی از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران سنتی جزیره از آن استفاده نمایید، راه بلوار سعدی می باشد. بدین منظور ابتدا به سمت بن بست شهید وحید رزاقی رفته و بعد از رسیدن به میدان از خروجی سوم به طرف بلوار سعدی برانید. با ادامه دادن مسیر و رسیدن به میدان بعدی به خروجی اول رفته و سپس از دفتر فنی مهندسی رونیز به راست بپیچید. بعد از رسیدن به جهاد کشاورزی کولمه به طرف چپ رفته و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. مسافت راه گفته شده 5.4 کیلومتر بوده که بدون ترافیک 9 دقیقه تا رسیدن به رستوران طول می کشد. در هر نقطه دیگری از لنگرود که بودید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر برای رسیدن به این رستوران سنتی لنگرود اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران سنتی جزیره لنگرود: 09116372329

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.152944901556864%2C%2050.171976411380506%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”76″ name=”رستوران سنتی جزیره”]

#5 رستوران شهر سبز

یکی دیگر از رستوران های لنگرود که در بخش کولمه قرار گرفته، رستوران شهر سبز می باشد. این رستوران با داشتن غذا های با کیفیت توانسته عده زیادی از مسافران را به خود جذب کند. اگر چه فضای داخلی رستوران طراحی یا دیزاین خاصی ندارد ولی سادگی و کیفیت سرویس دهی آن بسیار مناسب می باشد. در روز های تعطیل جلوی رستوران صف تشکیل می شود و عده زیادی از مردم برای تهیه و صرف غذای مورد نظر خود به رستوران شهر سبز می روند. رستوران در تمامی روز های هفته در دو وعده ناهار و شام سرویس دهی دارد. لازم به ذکر است قیمت غذا ها در مقایسه با کیفیت آن ها بسیار مناسب بوده و با خیال راحت می توانید هر چه خواستید تهیه نمایید. اگر به این رستوران رفتید حتما چنجه و کباب ترش آن را سفارش دهید.

آدرس رستوران شهر سبز

برای رسیدن به رستوران شهر سبز کولمه ابتدا به سمت شرق در بلوار شهید عبدالکریمی رفته و بعد به طرف بن بست رزاقی ادامه دهید. به اولین میدان مسیرتان که رسیدید، از خروجی سوم به طرف بلوار سعدی بروید. در میدان بعدی به اولین خروجی برانید و از گلخانه بنفشه آفریقایی عبور کنید. در میدان سوم به طرف خروجی دوم رفته و از مشاور املاک بعثت بگذرید. در ادامه همین مسیر می توانید به مقصد خود برسید. این راه مسافتی معادل 6.5 کیلومتر داشته که بدون ترافیک 10 دقیقه طول می کشد به رستوران برسید. با وجود لوکیشن زیر نیز می توانید در هر نقطه ای از شهر که بودید برای رفتن به مکان مورد نظر اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران شهر سبز لنگرود: 5442968-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.140729137103186%2C%2050.172828792364115%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”77″ name=”رستوران شهر سبز”]

#6 رستوران سارای

از دیگر رستوران های لنگرود که می توان به آن اشاره نمود، رستوران سارای می باشد. قیمت غذا ها در این رستوران پایین بوده و کیفیت غذا ها نیز متناسب با هزینه آن هاست. اگر می خواهید یک سفر اقتصادی داشته باشید بهتر است این مکان را برای صرف غذا انتخاب نمایید. البته باید عنوان کرد که قیمت بعضی از غذا های موجود در منوی این رستوران بالا بوده و کیفیت ها با توجه به قیمتشان کمی پایین می باشد. بهتر است قبل از رفتن به هر رستورانی از کیفیت غذا های آن مطمئن شوید تا با مشکل مواجه نشوید.

ولی به طور کلی کیفیت قرمه سبزی و کباب ترش آن با توجه به امتیازی که کاربران داده اند از باقی غذا های موجود در منو کیفیت بهتری دارند. این رستوران در بخش کولمه واقع شده و در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 12 شب سرویس دهی دارد.

آدرس رستوران سارای

برای رسیدن به این رستوران بعد از ورود به لنگرود به طرف شرق و به بن بست شهید رزاقی بروید. پس از رسیدن به میدان به سمت خروجی سوم و به طرف بلوار سعدی رفته و از پیتزا فلفلی عبور کنید. در میدان بعدی از خروجی دوم به طرف جاده رودسر-لنگرود بروید و از فروشگاه بهروز گذشته تا به مقصد خود که در سمت راست شما قرار گرفته برسید. مسافت این مسیر 2.6 کیلومتر می باشد و بدون ترافیک در حدود 3 دقیقه طول می کشد تا به رستوران سارای برسید. هم چنین در هر مسیر یا موقعیت دیگری که بودید نیز از طریق لوکیشن زیر به مقصد خواهید رسید. لازم به ذکر است در هر مسیر دیگری بودید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر به یکی از بهترین رستوران های لنگرود یعنی رستوران سارای برسید.

شماره تماس رستوران سارای لنگرود: 42581776-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.17685604541584%2C%2050.18291433520112%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”78″ name=”رستوران سارای”]

#7 رستوران گلشهر

یکی دیگر از بهترین رستوران های لنگرود، رستوران گلشهر می باشد و در بلوار سعدی واقع شده است. این رستوران یکی از قدیمی های لنگرود بوده و غذا های با کیفیت و خوبی دارد. این رستوران را با نام چلو کبابی گلشهر نیز می شناسند و از نظر جغرافیایی نیز نزدیک به مراکز مهمی همانند بقعه سید محمد کلیدبر و فروشگاه لنگر جوجه می باشد. قیمت ها با توجه به کیفیت آن ها بسیار مناسب بوده و می توانید بهترین غذاهای سنتی را با خیال راحت سفارش دهید. کباب ترش و جوجه ترش موجود در منوی رستوران امتیاز بالایی از مشتریان دریافت کرده پس اگر قصد دارید به این رستوران بروید این دو گزینه را از دست ندهید.

رستوران گلشهر در تمامی روز های هفته آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد و با داشتن پرسنل خوب و مودب بین مردم به شهرت رسیده. فضای داخلی رستوران با وجود در و پنجره های شیشه ای و میز و صندلی های خوب توانسته امتیاز قابل قبولی را از سمت کاربران دریافت نماید. در کل فضا و کیفیت غذا ها و هم چنین قیمت های آن ها یک پکیج خوب و راضی کننده برای مسافران می باشد. در سفر به این منطقه مراجعه به این رستوران سنتی لنگرود را از دست ندهید.

آدرس رستوران گلشهر

همان طور که گفته شد از مسیر های مختلف می توانید به رستوران برسید که از طریق لوکیشن زیر برای آن اقدام خواهید کرد. بعد از رسیدن به لنگرود هم چنین می توانید از راه بلوار سعدی به رستوران گلشهر برسید. برای این منظور ابتدا به طرف شرق و بلوار شهید رزاقی رفته و بعد از عبور از فروشگاه در سمت راست به میدان برسید. در میدان به خروجی سوم به طرف بلوار سعدی بروید و از پیتزا فلفلی که در سمت راست قرار گرفته بگذرید تا به مقصد که در طرف راست شما واقع شده برسید. مسافت این مسیر 1.4 کیلومتر می باشد و زمانی 3 دقیقه ای بدون ترافیک را طی خواهید کرد تا در نهایت به گلشهر برسید. باید عنوان کرد این مسیر را به صورت پیاده نیز می توانید طی کنید که در این صورت 21 دقیقه در راه خواهید بود.

شماره تماس رستوران گلشهر لنگرود: 42522311-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.180971655722054%2C%2050.17385382041076%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”79″ name=”رستوران گلشهر”]

#8 رستوران باران

یکی دیگر از رستوران های لنگرود که در خیابان حافظ واقع شده، رستوران باران می باشد. این رستوران از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز در نزدیکی مراکز مهم شهر قرار گرفته و برای گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند می تواند مکان خوبی برای انتخاب رستوران باشد. رستوران باران در تمامی روز های هفته به صورت شبانه روزی سرویس دهی دارد. اگر چه این رستوران فضای مدرن و امروزی ندارد ولی توانسته عده زیادی را به خود جذب کند. قیمت غذا ها به نسبت کیفیت آن ها مناسب بوده و هر کس به این رستوران مراجعه کرده تقریبا از غذا ها راضی بوده چرا که گزینه مناسبیست برای یک سفر اقتصادی. اگر قصد سفر به لنگرود را دارید رستوران باران یک گزینه مناسب برای صرف غذا می باشد که می توانید در کنار خانواده خود یا دوستانتان از آن بهره ببرید.

آدرس رستوران باران

برای رسیدن به رستوران باران می توانید از راه حافظ و بلوار شهید عبدالکریمی استفاده نمایید. برای این منظور بعد از رسیدن به لنگرود ابتدا به سمت شرق و به طرف بلوار شهید عبدالکریمی رفته و بعد از رسیدن به میدان، خروجی پنجم را انتخاب کرده و در بلوار عبدالکریمی بمانید. از اغذیه باب اسنجی عبور کنید و بعد از رسیدن به میدان بعدی از اولین خروجی به سمت خیابان حافظ بروید. بعد از ادامه دادن همین مسیر به مقصد خود که در سمت راست قرار گرفته خواهید رسید. مسافت این راه 2.8 کیلومتر است و در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران باران برسید. در هر کجای لنگرود بودید با استفاده از لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران باران لنگرود: 09117658286

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.18709359445173%2C%2050.13260412471415%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”81″ name=”رستوران باران”]

#9 رستوران اکبر جوجه لنگرود

رستوران های زنجیره ای اکبر جوجه که در نقاط مختلف ایران وجود دارد بین بسیاری از مردم شناخته شده است. یکی از شعبه های این رستوران در لنگرود بوده و توانسته مسافران زیادی را به خود جذب نماید. این رستوران دارای فضای داخلی زیبا و پرسنل خوبیست و همان طور که احتمالا می دانید کیفیت غذای اکبر جوجه نیز در سطح خوبی قرار دارد. این رستوران در خیابان حافظ واقع شده و به دلیل نزدیکی با مکان های دیگری هم چون مجموعه ورزشی بهمن، موقعیت مناسبی در بین رستوران ها داراست. اگر به این رستوران رفتید جوجه ای که سفارش دادید را با سیر ترشی استفاده کنید.

اکبر جوجه برادران کلبادی لنگرود در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 23:59 دقیقه آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید در هر زمان که خواستید از آن استفاده نمایید. این مکان یکی از بهترین رستوران های لنگرود است که شعبه های مختلف آن در شهر های دیگر نیز بهترین می باشند.

آدرس رستوران اکبر جوجه لنگرود

برای رفتن به اکبر جوجه شعبه لنگرود بعد از ورود به این شهر به طرف شرق و بن بست شهید رزاقی بروید. بعد از رسیدن به میدان اول از خروجی پنجم به بلوار شهید عبدالکریمی برانید و تا رسیدن به میدان دوم همین مسیر را دنبال کنید. از اولین خروجی به سمت خیابان حافظ رفته و از اداره ثبت اسناد بگذرید. این مسیر را تا رسیدن به میدان سوم ادامه دهید و بعد از رسیدن به میدان از خروجی دوم به جاده لاهیجان به لنگرود رفته و این راه را تا رستوران اکبر جوجه دنبال نمایید. مسافت این مسیر 3.8 کیلومتر است و در حدود 4 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود تا به مقصدتان برسید. در هر کجای لنگرود که بودید از طریق لوکیشن زیر به رستوران اکبر جوجه خواهید رسید.

شماره تماس رستوران اکبر جوجه لنگرود: 42427971-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.18500806163272%2C%2050.1210468202164%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”80″ name=”رستوران اکبر جوجه لنگرود”]

#10 کافه رستوران همای

یکی دیگر از رستوران های لنگرود که در جاده کومله واقع شده، کافه رستوران همای می باشد. این رستوران محیط درونی قابل قبولی دارد و در جذب گردشگر تا الان موفق عمل کرده. رستوران همای لنگرود در تمامی روز های هفته از ساعت 9 تا پایان شب آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن جا بروید. این کافه رستوران امتیاز بالایی از مشتریان دریافت کرده و کیفیت خوب غذا ها و نوشیدنی های موجود در منوی آن از مواردی است که ذکر شده اند.

شما در بخش کافه می توانید هر چه دوست داشتید از فست فود و انواع ساندویچ تا نوشیدنی های مختلف را سفارش دهید و یا از منو غذا های دیگر رستوران را انتخاب نمایید. اگر به کافه رستوران همای لنگرود رفتید مرغ برگر ایتالیایی آن را حتما امتحان کنید.

آدرس کافه رستوران همای

برای رفتن به رستوران همای بعد از ورود به لنگرود ابتدا به سمت شرق و به طرف بن بست وحید رزاقی بروید. بعد از رسیدن به اولین میدان از خروجی سوم به سوی بلوار سعدی رفته و مسیر را تا رسیدن به دومین میدان ادامه دهید. در میدان از اولین خروجی استفاده کرده و از کارواش شهریار گذر کنید. این مسیر را ادامه دهید تا به مقصدتان که در سمت راست واقع شده برسید.

مسافت این مسیر 2.3 کیلومتر بوده که در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به کافه رستوران همای برسید. همان طور که پیش تر نیز گفته شد، در هر کجای لنگرود که بودید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به این مکان برسید. یک لوکیشن در زیر برایتان قرار داده شده که با استفاده از آن به یکی از بهترین رستوران های لنگرود یعنی رستوران همای خواهید رسید.

شماره تماس کافه رستوران همای لنگرود: 09391137704

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.17531358561461%2C%2050.17820494966438%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”82″ name=”کافه رستوران همای”]

#11 باغ رستوران هفت خوان

یکی از جاهایی که به عنوان رستوران سنتی لنگرود می باشد، باغ رستوران هفت خوان بوده که توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. این رستوران امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند از کیفیت غذاها و محیط داخل این باغ رستوران لنگرود رضایت داشته اند. باغ هفت خوان دارای کارکنانی خوش برخود است و سرویس دهی در آن در سطح خوبیست.

انواع غذاهای محلی این منطقه در کنار غذاهای ایرانی سرو می شوند و شما می توانید با نشستن بر روی تخت های قرار داده شده از آرامش رستوران لذت ببرید. یک سری میز و صندلی در حیاط نیز قرار داده اند تا هر کس که تمایل داشت از آن ها استفاده کند. چای و قلیان نیز در این رستوران سنتی لنگرود سرو می شود و اگر تمایل داشته باشید می توانید آن را سفارش دهید. اگر به لنگرود مراجعه کردید بهتر است مراجعه به رستوران سنتی هفت خوان را از دست ندهید چرا که یکی از بهترین باغ رستوران های لنگرود می باشد.

آدرس باغ رستوران هفت خوان

برای رسیدن به هفت خوان که یکی از بهترین باغ رستوران های لنگرود می باشد، می توانید ابتدا خود را به خیابان شیخی برسانید و سپس در جهت جنوب شرقی آن برانید. کم بعد به سمت چپ پیچیده تا به میدان شهدای لیلا کوه برسید. به طرف خروجی سوم میدان بروید و وارد جاده ملاط-پرشکوه شوید. کمی بعد می توانید مقصدتان را که در سمت راست شما قرار دارد ببینید. این مسیر مسافتی در حدود 1.5 کیلومتر دارد و تنها 3 دقیقه در راه خواهید بود. یک لوکیشن از باغ هفت خوان برایتان قرار داده شده تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

شماره تماس باغ رستوران هفت خوان لنگرود: 42578042-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.17124891872668%2C%2050.13214300196926%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”842″ name=”باغ رستوران هفت خوان”]

سوالات متداول

معروف ترین رستوران های لنگرود کدام موارد هستند؟

رستوران پدر خوب، ضایفت و گلشهر معروفترین ها هستند.

کدامیک از باغ رستوران های لنگرود بهترین است؟

باغ رستوران هفت خوان از بهترین گزینه هایی است که می توانید به آن مراجعه نمایید.

بهترین رستوران های سنتی لنگرود کدام موارد می باشند؟

رستوران سنتی جزیره، هفت خوان و مسعود بهترین رستوران های سنتی هستند.

بهترین کباب های لنگرود را در کدام رستوران ها می توان میل کرد؟

رستوران مسعود، پدر خوب و ضیافت بهترین کبابی های لنگرود هستند.