بهترین رستوران های لاهیجان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا پنهان

یکی از جذاب ترین مناطق شمالی کشور که به عنوان عروس شهر های شمالی شناخته می شود، لاهیجان است. جاذبه های گردشگری موجود در این ناحیه توانسته عده زیادی از توریست ها را به خود جذب نماید. یکی از مهم ترین مواردی که در سفر مورد توجه بسیاری از مسافران می باشد، انتخاب رستوران برای صرف غذاست. در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های لاهیجان پرداختیم تا در زمان رسیدن به این شهر در انتخاب رستوران دچار مشکل نشوید.

#1 رستوران آقای کباب

یکی از بهترین رستوران هایی که در لاهیجان می توانید به آن مراجعه نمایید، رستوران آقای کباب می باشد. این رستوران به صورت تخصصی در زمینه پخت غذاهای خوش طعم و بومی این منطقه مشغول به ارائه خدمات است. رستوران آقای کباب می تواند به شما کمک کند تا اگر به دنبال جایی برای یک جلسه کاری مهم هستید یا میهمانی مهمی دارید، از فضای دل نشین این رستوران استفاده نمایید و یا در صورت نیاز از طریق سایت آقای کباب اقدام به رزرو اتاق وی آی پی نمایید.

این رستوران توانسته امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت اکثر کسانی که به این رستوران لاهیجان رفته اند رضایت بالایی از کیفیت غذاها و رستوران داشته اند. این رستوران شامل یک پشت بام به منظور استفاده از فضای باز و ویویی زیبا دارد تا مراجعه کننده ها بتوانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند. رستوران آقای کباب قبل از آغاز به کار یک سری موارد را به عنوان مهم ترین عواملی که سبب می شود تا رستوران با کیفیت تر از روز قبل شود را مبنی بر تهیه سبزیجات تازه و گوشت گرم، ماهی تازه و دیگر محصولات لازم برای پخت غذا را متعهد شدند.

همین اقلام غذایی تازه و البته پخت عالی آن ها سبب شده تا به امروز عده زیادی از افراد خواستار استفاده از این رستوران شوند. رستوران آقای کباب به عنوان یکی از بهترین رستوران های لاهیجان معرفی می شود و بهتر است در سفر به این شهر حتما در اولویت رستوران هایی قرار دهید که قرار است وعده غذایی مورد نظرتان را در آن میل نمایید. لازم به ذکر است فضای داخلی رستوران مدرن طراحی شده و به همین دلیل مورد پسند شما قرار خواهد گرفت. اگر به رستوران آقای کباب مراجعه کردید بهتر است استفاده از ماهی و کوبیده را به لیست سفارشات خود بیفزایید چرا که امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده اند.

آدرس رستوران آقای کباب

برای مراجعه به رستوران آقای کباب بهتر است ابتدا خود را به جاده لاهیجان به لنگرود برسانید و در این جاده برانید. با حرکت به سمت شمال غربی جاده به سوی خیابان نیکفر چای رفته تا در نهایت به رستوران آقای کباب که در کنار برج لیالستان واقع شده وارد شوید. این مسیر با توجه به این که در کجای جاده باشید مسافتی متفاوت خواهد داشت ولی پیدا کردن مقصد با استفاده از لوکیشن زیر می تواند بهترین گزینه باشد. در هر جایی از مسیر خود که بودید کافیست بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید تا به آسانی به رستوران آقای کباب برسید.

شماره تماس رستوران آقای کباب: 42368070-013

ساعت کاری رستوران آقای کباب: همه روزه از ساعت 12 تا 24

وبسایت: aghayekabab.com

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.19877079932303%2C%2050.07594635788465%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”757″ name=”رستوران آقای کباب”]

#2 رستوران هتل رسپینا

از بهترین رستوران های لاهیجان که می توانید به آن مراجعه کنید، کافه رستوران رسپیناست. این رستوران در مجموعه هتل رسپینا قرار گرفته و منظره اطراف آن فوق العاده زیباست. بسیاری از کسانی که به لاهیجان سفر می کنند برای انتخاب اقامتگاه به سراغ این هتل می روند تا بتوانند با یک تیر چند نشان بزنند. بخشی از رستوران روی تراس قرار گرفته و بخش دیگر در یک فضای مدرن و زیبا در داخل می باشد. فضای بیرونی به قدری زیباست که در ماه های گرم سال بهترین محیط برای خوردن انواع نوشیدنی ها و غذا هاست. قیمت ها عالی بوده و می توانید با خیال راحت به این رستوران رفته و هر چه خواستید سفارش دهید. بالکن این کافه رستوران رو به مزارع چای است و شما گذر زمان را به هیچ وجه حس نخواهید کرد.

هم چنین باید گفت سرویس دهی و رفتار پرسنل خوب بوده و امتیاز مناسبی دریافت کرده. در رستوران هتل رسپینا در تمامی روز های هفته از ساعت 8:30 تا 11 صبحانه، از ساعت 13 الی 16 نهار و از 20 تا 23 شام سرو می شود. اگر گذرتان به این رستوران افتاد حتما باقالی قاتوق و مرغ ترش را که از غذاهای سنتی منوی رستوران می باشد، سفارش دهید. به خاطر داشته باشید که هتل 5 ستاره رسپینا می تواند برای اقامت شما نیز مفید واقع شود.

آدرس رستوران هتل رسپینا

برای رفتن به رستوران هتل رسپینا می توانید از مسیر 5.6 کیلومتری جاده لاهیجان به لنگرود استفاده کنید. بدین منظور ابتدا به طرف خیابان استقالال رفته و راه خیابان شیرودی را دنبال نمایید. بعد از رسیدن به میدان به خروجی دوم وارد شوید و به سوی بلوار امام رضا ادامه دهید. پس از رسیدن به میدان از اولین خروجی به جاده لاهیجان-لنگرود وارد شوید و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. این راه 10 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به کافه رستوران هتل رسپینا وارد شوید. در هر کجای لاهیجان هم که بودید از طریق لوکیشن زیر به مقصد خواهید رسید.

شماره تماس رستوران هتل رسپینا لاهیجان: 42368000-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2006038189359%2C%2050.065136379484514%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”121″ name=”رستوران هتل رسپینا”]

#3 رستوران چای باغ

یکی از زیبا ترین و بهترین رستوران های لاهیجان که در میدان شیخ زاهد قرار گرفته، رستوران چای باغ می باشد و توانسته در همه ماه های سال حتی زمستان افراد زیادی را به خود جذب نماید. کیفیت غذا های درون منو بالا بوده و قیمت ها نیز کمی گران هستند ولی با رفتن به این رستوران تجربه جذابی خواهید داشت. پرسنل رستوران چای باغ مجرب و مودب بوده و فضای بیرونی و داخلی نیز همگی زیبا می باشند. اطراف رستوران در فصول مختلف زیبایی های خاص خود را دارد و بهترین زمان برای دیدن این مکان در پاییز و زمستان است. با این که در این دو فصل هوا سرد بوده و کمتر کسی به فکر مسافرت میفتد ولی لحظات خاطره انگیزی را خواهید داشت.

رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب در دو وعده ناهار و شام و هم چنین میان وعده سرویس دهی دارد. لازم به ذکر است که رستوران بین کسانی که به آن رفته اند مکانی دوست داشتنی بوده و امتیاز بالایی از آن ها دریافت کرده. لازم به ذکر است که اینجا به دلیل نمای زیبا به عنوان یکی از بهترین باغ رستوران های لاهیجان نیز در نظر گرفته می شود.

آدرس رستوران چای باغ

رستوران چای باغ لاهیجان کجاست و مسیر رسیدن به آن چگونه می باشد؟ یکی از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران چای باغ از آن استفاده نمایید، مسیر توحید شرقی است. بدین منظور ابتدا به طرف جنوب شرقی رفته و به سمت خیابان استقلال ادامه دهید. سپس به سمت خیابان شیرودی رفته و از نزدیکی داروخانه به چپ و به داخل آزادگان شمالی بروید. بعد از رسیدن به میدان به طرف خروجی چهارم رفته و به آزادگان شمالی برسید و از مشاور املاک نقی پور بگذرید. به سمت کمبرندی لاهیجان ادامه دهید و بعد از رسیدن به میدان به سمت خروجی دوم رفته و به طرف جاده لاهیجان به لنگرود برانید. تا رسیدن به مقصد این راه را ادامه دهید. مسافت مسیر گفته شده 3.3 کیلومتر در حدود 4 دقیقه بدون ترافیک می باشد. اگر از مسیر دیگری برای رفتن به رستوران چای باغ می خواهید استفاده نمایید می توانید با لوکیشن زیر به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران چای باغ لاهیجان: 09113410638

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.204228138586465%2C%2050.04038711018247%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”122″ name=”رستوران چای باغ”]

#4 رستوران داریوش

این رستوران یکی از بهترین رستوران های لاهیجان است و دارای یک محیط مجلل بوده که مشتریان در آن احساس لذت می کنند. پرسنل این رستوران آموزش دیده و تحصیل کرده هستند و فضای رستوران داریوش منحصر به فرد می باشد و این مکان در بین گردشگران امتیاز خوبی دریافت نموده. این رستوران پنج شنبه و جمعه های هر هفته با پخش موسیقی زنده در کنار غذا های با کیفیت لذتی بی نظیر را برای مشتریان فراهم می کند. رستوران داریوش در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 23 در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی می باشد.

رستوران زیبا از جذاب ترین رستوران های این شهر بوده و قیمت غذا های موجود در آن بالا نیست و شما می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید. یکی از غذا های محلی گیلکی به نام دوش کباب در این رستوران خوب طبخ شده و بهتر است آن را در لیست سفارشات خود قرار دهید.

آدرس رستوران داریوش

برای رسیدن به رستوران داریوش ابتدا به طرف جنوب شرقی و به سمت خیابان استقلال بروید. بعد از رسیدن به مسکن ابراهیم نژاد به سوی خیابان شیرودی رفته و از دبیرستان بنت الهدی بگذرید. در میدان به سمت خروجی دوم حرکت کنید و به سمت بزرگراه توحید برانید. کمی بعد از پیشرو سیال دیلم، مقصدتان قرار گرفته است. مسافت این مسیر 3.4 کیلومتر بوده که چیزی در حدود 9 دقیقه بدون ترافیک زمان نیاز دارید تا به رستوران داریوش برسید. یک مسیر دیگر نیز وجود دارد که از کمربندی لاهیجان می باشد و مسافت آن 5.6 کیلومتر می باشد.

شماره تماس رستوران داریوش لاهیجان: 42427971-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.210355485355116%2C%2050.02681420578338%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”123″ name=”رستوران داریوش”]

#5 رستوران سنتی مهتاب

یکی دیگر از بهترین رستوران های لاهیجان که در بلوار امام رضا قرار گرفته، رستوران سنتی مهتاب می باشد. این رستوران دارای منوی تکمیلی از انواع غذا های دریایی، ایرانی، مدیترانه ای و استیک ها، سوپ ها و نوشیدنی هاست. رستوران نگین در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 17 و 19:30 تا 23:30 در وعده های ناهار و شام با امکان رزرو آماده سرویس دهی است. این رستوران فضای داخلی گرم و صمیمی دارد و با وجود میز و صندلی های چوبی، می توانید روی تخت هایی که برای راحتی بیشتر تعبیه شده اند نیز بنشینید. اگر به رستوران مهتاب رفتید حتما میرزا قاسمی و باقلا قاتوق این رستوران را سفارش دهید.

هم چنین نزدیکی به مراکز و جاذبه هایی مثل استخر لاهیجان باعث شده تا گردشگران زیادی برای صرف غذای خود به رستوران مهتاب بروند. سعی کنید در صورت رفتن به این رستوران غذا هایی همانند کوبیده و جوجه کباب آن را از دست ندهید. پرسنل این رستوران آموزش دیده و مودب هستند و سرویس دهی نیز در سطح بالایی قرار دارد.

آدرس رستوران سنتی مهتاب

برای رفتن به رستوران مهتاب دو راه پیش روی شماست که یکی از بلوار امام رضا و دیگری از بلوار مطهری می باشد. مسیر اول مسافت کمتری دارد و می توانید ابتدا به طرف خیابان استقلال بروید و بعد از آن به اطلاعات مسکن ابراهیم نژاد رسیده و با عبور از آن به طرف خیابان شیرودی برانید. پس از آن که از دبیرستان بنت الهدی گذشتید با رسیدن به میدان به طرف خروجی دوم رفته و از میدان بسیج بگذرید. راه بلوار امام رضا را ادامه دهید و در ادامه مسیر از میدان گلستان به سمت خروجی سوم بروید و در بلوار امام رضا بمانید. تا رسیدن به مقصد نیز همین مسیر را ادامه دهید.

اگر در نقطه دیگری از شهر هستید هم می توانید از طریق لوکیشن زیر به رستوران سنتی مهتاب برسید. مسافت مسیر گفته شده 1.4 کیلومتر در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک می باشد. این راه را هم چنین می توانید به صورت پیاده با تایمی در حدود 20 دقیقه طی کنید. از راه بلوار مطهری مسافتی معادل 2.2 کیلومتر را باید طی نمایید تا به رستوران برسید.

شماره تماس رستوران سنتی مهتاب لاهیجان: 42426005-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.20690120972965%2C%2050.01909875423164%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”124″ name=”رستوران سنتی مهتاب”]

#6 رستوران وحید

این رستوران که در محله گلستان قرار گرفته توانسته با کیفیت مناسب غذاها و هم چنین محیط خوب، عده زیادی از گردشگران را به سمت خود بکشاند. رستوران وحید هم چنین در نزدیکی مراکزی هم چون بام سبز لاهیجان و مرکز خرید نادری قرار گرفته که جاذبه های گردشگری لاهیجان می باشند و عده زیادی از افراد از نقاط مختلف ایران برای دیدن این مناطق اقدام می کنند و همین موضوع سبب شده تا برای صرف غذا به یک رستوران در نزدیکی این مکان های دیدنی بروند. اگر شما نیز قرار است به این رستوران بروید حتما چنجه و کباب ترش موجود در منو را نیز سفارش دهید چرا که بسیار خوش طعم می باشند.

کیفیت غذا ها در کل نسبت به قیمت آن ها مناسب بوده و تفاوت چندانی با دیگر رستوران ها ندارد. رستوران وحید در دو وعده ناهار و شام در تمامی روز های هفته از ساعت 14 تا پایان شب آماده سرویس دهی می باشد. پرسنل رستوران رفتار خوبی دارند و جو این مکان نیز امتیاز خوبی از مسافران دریافت کرده. این مکان یکی از بهترین رستوران های لاهیجان به شمار می رود که میتوانید تجربه ای خوب از صرف غذا در آن را کسب کنید.

آدرس رستوران وحید

برای رسیدن به رستوران وحید می توانید از مسیر بلوار امام رضا استفاده کنید تا به مقصد خود برسید. برای این منظور ابتدا به طرف خیابان استقلال بروید سپس از اطلاعات مسکن ابراهیم نژاد به سمت خیابان شیرودی رهسپار شوید. از دبیرستان بنت الهدی عبور کرده و بعد از رسیدن به میدان از خروجی دوم بگذرید و راهتان را در بلوار امام رضا دنبال نمایید تا به رستوران وحید که در سمت راست قرار گرفته برسید.

مسافت این راه 1.8 کیلومتر در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک می باشد. هم چنین می توانید این مسیر را به صورت پیاده نیز طی کنید که در این صورت در حدود 23 دقیقه در راه خواهید بود. در غیر این صورت در هر نقطه ای از لاهیجان که بودید می توانید از لوکیشن زیر برای رسیدن به مقصد استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران وحید لاهیجان: 42423001-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.20610720710401%2C%2050.02198853395888%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”125″ name=”رستوران وحید”]

#7 رستوران بهروز

یکی دیگر از رستوران های لاهیجان که دارای غذا های با کیفیتی می باشد، رستوران بهروز بوده که در منوی خود دارای غذا های سنتی و انواع فست فودهاست. این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار و شام از ساعت 7 تا 23 آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد. رستوران بهروز شاید محیط داخلی مدرنی نداشته باشد ولی کیفیت غذا هایش راضی کننده می باشد به طوری که توانسته امتیاز خوبی از افرادی که به این مکان می روند دریافت نماید.

لاهیجان یک ساندویچ کتلت دارد که با نان بربری سرو می شود. این غذا را می توانید با کیفیت عالی در این رستوران میل نمایید. ولی اگر به این رستوران رفتید حتما برگر های آن را امتحان نمایید چون طعم بسیار لذیذی دارند.

قیمت غذا ها در مقایسه با کیفیت آن ها کاملا مناسب بوده و هر چه خواستید بدون نگرانی سفارش دهید. این رستوران در اطراف جاذبه هایی هم چون حمام گلشن بوده که بعد از رسیدن به لاهیجان و بازدید از دیدنی های موجود می توانید برای صرف غذا به رستوران بهروز بروید.

آدرس رستوران بهروز

برای رفتن به رستوران می توانید هم با خوردو و هم پیاده از راه سردار جنگل استفاده نمایید. اگر می خواهید با خودروی خود به رستوران بهروز بروید ابتدا به طرف شمال غرب به سمت کوچه هوشمند رفته و بعد از رسیدن به ساختمان تجاری تندیس به سمت شهدا برانید. به میدان شهدا که رسیدید راهتان را مستقیم به سمت شهید کریمی ادامه دهید و تا رسیدن به سردار جنگل در همین راه بمانید. بعد از عبور از قصابی سعیدی به مقصد خود که در سمت راست قرار دارد وارد شوید.

این مسیر مسافتی 1.2 کیلومتری دارد که بدون ترافیک 5 دقیقه در راه خواهید بود. این راه به صورت پیاده 15 دقیقه طول می کشد و اگر در نقطه دیگری از شهر بودید بهتر است از لوکیشن زیر استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران بهروز لاهیجان: 09116501179

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.20097290630527%2C%2049.995984823171604%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”126″ name=”رستوران بهروز”]

#8 رستوران کاشف السلطنه

این رستوران در محله بازکیا گوراب گیلان قرار گرفته و یکی دیگر از رستوران های لاهیجان می باشد که دارای کیفیت خوبی در غذاهاست. ساختمان رستوران دو طبقه بوده و پنجره های چوبی دارد که نمای زیبایی را از بیرون نشان می دهد. شیشه های پنجره ها نیز رنگی هستند و در کنار پخش موسیقی در محیط رستوران فضایی زیبا به وجود می آورند. این رستوران قبل از آماده شدن سفارش مشتریان، با چای و قند از آن ها پذیرایی می کند. حجم غذا ها در کنار کیفیت خوب آن ها مناسب بوده و بهتر است اگر قصد دارید به رستوران کاشف السلطنه بروید، سلطانی یا چلو وزیری موجود در منو را امتحان کنید.

قیمت غذا ها نیز با توجه به کیفیت آن ها نرمال است و همانند دیگر رستوران ها می باشد. از جاذبه های دیدنی که در نزدیکی رستوران وجود دارد می توان به پل خشتی لاهیجان اشاره کرد که در فاصله 2.8 کیلومتری آن قرار گرفته است. این رستوران در لیست غذا های خود انواع غذا های ایرانی و ستنی را ارائه می دهد و در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 12 شب در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی می باشد.

آدرس رستوران کاشف السلطنه

براری رسیدن به رستوران کاشف السلطنه کافیست ابتدا به سمت خیابان شهدا رفته و بعد از ورود به آن مسیر را ادامه داده و سپس به خیابان امام خمینی وارد شوید. بعد از آن بلوار انصاری را به  سمت بزرگراه رشت-لاهیجان دنبال نمایید و تا رسیدن به مقصد در همین بمانید. مسافت این مسیر 4.1 کیلومتر در حدود 13 دقیقه بدون ترافیک می باشد. اگر در قسمت دیگری از لاهیجان هستید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر به رستوران بروید. فراموش نکنید وجود لوکیشن زیر به شما کمک می کند تا در هر نقطه از این شهر که بودید بتوانید به راحتی به یکی از بهترین رستوران های لاهیجان یعنی کاشف السلطنه برسید.

شماره تماس رستوران کاشف السلطنه لاهیجان: 42294035-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2184285835655%2C%2049.96356459881164%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”127″ name=”رستوران کاشف السلطنه”]

#9 رستوران دارچین

یکی دیگر از رستوران های لاهیجان که کمتر شناخته شده می باشد، رستوران دارچین است و در میدان ابریشم قرار گرفته. این رستوران با توجه به قیمت های مناسب در کنار کیفیت بالایی که دارد می تواند یک گزینه خوب برای صرف غذا باشد. رستوران دارچین یک مکان لوکس با طراحی مدرن نیست ولی می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد تا با هزینه کمتر در سفر به صرف وعده غذایی خود بپردازید.

البته باید عنوان کرد که تعداد زیادی از مسافران این رستوران را به عنوان مکان مورد نظر خود برای خوردن غذا انتخاب می کنند و رستوران دارچین توانسته امتیاز بالایی را از این افراد کسب کند. داخل رستوران هم میز و صندلی وجود دارد و هم می توانید از تخت ها استفاده نمایید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 23:45 سرویس دهی دارد و می توانید به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران دارچین

یکی از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران دارچین از آن استفاده نمایید، راه بلوار انصاری می باشد. ابتدا وارد شهدا 5 شده و بعد به سمت خیابان شهدا بروید. بعد از ورود به خیابان امام خمینی به سوی بلوار انصاری برانید و تا مقصد ادامه دهید. مسافت این مسیر 3.5 کیلومتر بوده و در حدود 9 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود. مسیر دیگری که می توانید از آن استفاده کنید کمربندی لاهیجان است که مسافت آن تا رستوران همان 3.5 کیلومتر می باشد. اگر در جای دیگری از شهر هستید نیز از طریق لوکیشن زیر برای رفتن به مقصد استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران دارچین لاهیجان: 42216381-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.21567073149654%2C%2049.97201436779472%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”128″ name=”رستوران دارچین”]

#10 رستوران زیبا

یکی از رستوران هایی که در آن حسی نوستالژیک خواهید داشت، رستوران زیباست و یکی از زیبا ترین رستوران های لاهیجان معرفی می شود. شما با ورود به رستوران عکس های قدیمی مربوط به شهر لاهیجان را دیده و از دکور آن لذت می برید. این رستوران یکی از قدیمی های شهر بوده و رو به روی استخر لاهیجان قرار گرفته که همین موضوع از این نظر که نزدیک به یک جاذبه گردشگری هستید عالیست و می توانید از مناظر استفاده کنید ولی جای پارک کم پیدا می شود که این مورد جزو معایب این منطقه می باشد. اگر به رستوران زیبا رفتید ماهی غزل آلا و جوجه کباب ترش آن را حتما سفارش دهید.

بسیاری از کسانی که به این رستوران می روند حس خوبی از آن دریافت می کنند. در کل جو و اتمسفر رستوران نسبت به موارد دیگر برتر بوده و بهتر است برای تجربه آن اقدام نمایید. رستوران زیبا در دو وعده ناهار و شام از شنبه تا جمعه از ساعت 12 تا 15:30 و 19:30 تا 22 و در روز های دوشنبه از ساعت 12 تا 15:30 آماده خدمت رسانی است.

آدرس رستوران زیبا

برای رفتن به رستوران زیبا می توانید پیاده با طی کردن مسیری 450 متری در زمانی حدود 10 دقیقه به مقصد برسید. برای این منظور ابتدا به خیابان استقلال رفته و بعد از رسیدن به مسکن ابراهیم نژاد به طرف خیابان شیرودی بروید. از دبیرستان بنت الهدی گذر کنید و بعد از رسیدن به چای آرمان کمی به چپ بپیچید تا به خیابان شیرودی برسید. در نهایت بعد از رسیدن به میدان از اولین خروجی به طرف بلوار امام رضا بروید. مقصد در سمت چپ شما قرار دارد. اگر از جای دیگری در لاهیجان خواستید به رستوران زیبا برسید می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید.

شماره تماس رستوران زیبا لاهیجان: 42333844-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.20766999220444%2C%2050.01132560054706%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”129″ name=”رستوران زیبا”]

#11 رستوران فیروزه

رستوران فیروزه در طبقه چهارم و رو به استخر لاهیجان قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران های لاهیجان می باشد. ویوی رو به رستوران و در کنار پنجره ها بسیار زیباست و می توانید با انتخاب میز های کنار پنجره برای خوردن غذای مورد علاقه تان لحظات جذابی داشته باشید. امتیازی که این رستوران از مشتریان دریافت کرده از لحاظ کیفیت غذا و سرویس دهی امتیاز نسبتا مناسبیست که در کنار زیبایی های اطراف می توان نادیده گرفت و برای صرف غذا به این مکان رفت.

اگر به این رستوران مراجعه کردید زرشک پلو با مرغ این رستوران را امتحان کنید. رستوران فیروزه در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 12 شب در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی می باشد. اگر به بام سبز لاهیجان یا استخر آن مراجعه کردید برای صرف عذا می توانید از این رستوران استفاده نمایید.

آدرس رستوران فیروزه

برای رسیدن به رستوران ابتدا به خیابان استقلال رفته و بعد از آن وارد خیابان شیرودی شوید. با ادامه دادن این خیابان از بلوار مطهری به بلوار خلیج فارس وارد شوید. این مسیر را تا رسیدن به مقصد دنبال کنید. مسافت این راه 1.9 کیلومتر بوده و چیزی در حدود 6 دقیقه طول می کشد تا به رستوران فیروزه برسید. لازم به ذکر است در هر کجای این شهر بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به مقصدتان وارد شوید. یک لوکیشن نیز برای شما در زیر قرار داده شده که در رسیدن شما به یکی از بهترین رستوران های لاهیجان یعنی رستوران فیروزه کمک خواهد کرد.

شماره تماس رستوران فیروزه لاهیجان: 42428670-013[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.205114709396355%2C%2050.01946058227709%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”130″ name=”رستوران فیروزه”]

#12 رستوران شاندیز

یکی از رستوران هایی که می توانید به عنوان یک خاطره به آن نگاه کنید، رستوران شاندیز می باشد. این رستوران نما و طراحی زیبایی دارد و به همین دلیل می تواند خاطره ای زیبا در ذهنتان ثبت کند. رستوران شاندیز یکی از بهترین رستوران های لاهیجان بوده و توانسته افراد زیادی را به خود جذب نماید. امتیازی که این رستوران از کاربران دریافت کرده امتیاز متوسطی بوده که بخش زیادی از این امتیاز مربوط به نما و طراحی منحصر به فرد آن می باشد.

کیفیت غذا ها در این رستوران به نسبت رستوران های هم سطح پایین تر بوده و هم چنین در مقایسه با سال های اخیر کمی بی کیفیت تر شده است. این مقایسه و امتیازات بر طبق نظرات مختلف افراد متفاوتیست که به این رستوران مراجعه کرده اند. محیط داخلی رستوران شاندیز لاهیجان چوبی بوده و یک قایق بزرگ در وسط این رستوران طراحی شده تا زیبایی فضا را چند برابر نماید.

این مکان در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 12 شب آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی برای رفتن به رستوران اقدام نمایید. سرویس دهی در این رستوران درسطح قابل قبولی بوده و رفتار پرسنل با مشتریان نیز امتیاز بالایی نگرفته است. یکی از مزایای رستوران شاندیز موسیقی زنده آن می باشد که گاهی برای مراجعین پخش می شود. اگر قصد داشتید در سفرتان به لاهیجان از این رستوران برای صرف غذایتان استفاده نمایید بهتر است در لیست غذاهایتان چنجه را نیز بیفزایید.

آدرس رستوران شاندیز

از مسیر هایی که بعد از ورود به لاهیجان می توانید برای رسیدن به رستوران شاندیز از آن استفاده نمایید، راه بلوار انصاری می باشد که رستوران نیز در همین بلوار واقع شده است. برای رانندگی در این مسیر باید ابتدا وارد کوچه هوشمند شده و بعد از تیپاکس لاهیجان به طرف چپ و خیابان شهید فهمیده بروید. بعد از آموزشگاه زبان گویا که در سمت راست شما قرار دارد وارد خیابان ولیعصر شده و این خیابان را تا رسیدن به خیابان امام خمینی ادامه دهید، 600 متر بعد به سمت بلوار انصاری برانید و این راه را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید.

مسافت این مسیر معادل 1.9 کیلومتر است و بدون ترافیک در حدود 6 دقیقه طول می کشد تا به رستوران لاهیجان برسید. اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از این راه را نداشتید می توانید اینترنت گوشی خود را روشن نمایید و از طریق لوکیشن زیر به راحتی راهتان را به سمت یکی از بهترین رستوران های لاهیجان یعنی شاندیز لاهیجانپیدا کنید.

شماره تماس رستوران شاندیز لاهیجان: 42233134-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.212246588233235%2C%2049.98719346240698%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”288″ name=”رستوران شاندیز”]

#13 کافه رستوران میورا

اگر می خواهید جایی بروید که لاهیجان را در یک نمای زیبا در کنار صرف غذا تماشا کنید، کافه رستوران میورا گزینه خوبی می باشد. این رستوران در طبقه پنجم قرار دارد و دارای یک روف گاردن نیز می باشد که سیستم گرمایشی هم دارد. این مکان به عنوان پاتوق افراد ملی شناخته می شود و مسافرانی که یک بار از این کافه رستوران استفاده کرده باشند در سفر های بعدی نیز دوباره به آن مراجعه خواهند کرد چرا که فضای زیبایی دارد و لاهیجان زیر پایتان است.

شب ها نیز این جا بسیار زیبا بوده و نمای زیبایی از مناظر اطراف را می توانید تماشا نمایید. غذا های کافه رستوران میورا با توجه به امتیازی که کاربران به آن داده اند، در سطح خوبی قرار دارد و کیفیت غذاها بالا می باشد. رفتار پرسنل مودبانه و مناسب بوده و سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد. قیمت غذا های موجود در منو با توجه به کیفیت و در مقایسه با رستوران های هم سطح کمی بالاست ولی ارزش امتحان کردن دارد.

در بخش کافه نیز منوی متنوعی را شاهد خواهید بود که هر چه بخواهید می توانید سفارش دهید ولی بهتر است پیتزا چهار پنیر و سالاد میورا را از بخش فست فود منو حتما سفارش دهید. این کافه رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 23:45 باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای مراجعه به این مکان اقدام نمایید. شما با رفتن به کافه رستوران میورا می توانید نهایت استفاده را از دکورو طراحی زیبای آن ببرید و لحظات زیبایی را در یک محیط آرام و فوق العاده در کنار همسر یا دوست خود بگذرانید.

آدرس کافه رستوران میورا

از ابتدای لاهیجان تا کافه رستوران میورا می توانید با طی کردن یک مسیر پیاده روی با مسافتی معادل یک کیلومتر و با 13 دقیقه پیاده روی خود را به مقصد برسانید. کافیست ابتدا به سمت جنوب و سپس به طرف خیابان استقلال بپیچید. پس از رسیدن به اطلاعات مسکن ابراهیم نژاد به طرف خیابان شیرودی رفته و از مزار پریدخت زنگانه عبور نمایید. با ادامه دادن خیابان شیرودی به میدان خواهید رسید که از اولین خروجی می توانید به خیابان بهشتی وارد شوید. کمی بعد به سوی میدان کاج پیچیده و تا مقصدتان ادامه دهید. اگر در نقطه ای دیگر از لاهیجان حضور داشتید کافیست از طریق لوکیشن زیر راهتان را به سمت رستوران لاهیجان بیابید.

شماره تماس کافه رستوران میورا لاهیجان: 42211212-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.20417420747396%2C%2050.009802529488%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”289″ name=”کافه رستوران میورا”]

#14 باغ رستوران نگین

این رستوران که در خیابان کمربندی قرار گرفته از دیگر رستوران های لاهیجان می باشد که می توانید در سفر خود به این شهر برایی صرف غذا به آن مراجعه نمایید. رستوران نگین توانسته امتیاز نسبتا خوبی را از کاربران دریافت کند و یکی از رستوران های با کیفیت متوسط در لاهیجان می باشد. در رستوران و سفره خانه سنتی نگین که از بهترین باغ رستوران های لاهیجان می باشد، می توانید از فضای زیبای محوطه رستوران نیز برای صرف غذا استفاده کرده و از نمای تماشایی اطراف لذت ببرید.

فضای داخلی هم طراحی خوبی دارد و دارای پنجره های قدی رو به محوطه می باشد. کیفیت غذاهای موجود در منوی این رستوران در سطح خوبی بوده و امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نموده است. فضای داخلی رستوران آرام و دنج می باشد و اکثر کسانی که به این مکان مراجعه کرده اند معمولا راضی بوده اند و از کیفیت غذا ها نیز رضایت داشته اند. اگر تمایل به استفاده از این رستوران برای میل کردن غذای مورد نظرتان دارید می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 6 غروب اقدام نمایید.

در محوطه رستوران می توانید تزیینات زیبایی مثل درختان زیبای موجود و آلاچیق های چوبی با طراحی زیبا را ببینید که شما را وسوسه می کنند تا در فضای باز به صصرف غذا بپردازید. البته باید گفت در تابستان استفاده از فضای باز رستوران ها به دلیل هوای شرجی و گرم شمال توصیه نمی شود ولی در بهار و پاییز این امکان برایتان وجود دارد تا هم از هوای آزاد استفاده نمایید و هم از محوطه جذاب رستوران بهره ببرید.

آدرس باغ رستوران نگین

برای رسیدن به یکی از بهترین باغ رستوران های لاهیجان یعنی نگین، می توانید از مسیر خیابان مولانا و بزرگراه توحید شرقی استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به سمت جنوب شرقی رفته و سپس به ططرف خیابان استقلال برانید. بعد از رسیدن به اطلاعات مسکن ابراهیم نژاد به سمت چپ و خیابان دانش بپیچید. کمی بعد به میوه فروشی امیر شهید خواهید رسید که از آن جا باید به سمت خیابان مولانا بروید. 800 متر بعد به سوی بزرگراه توحید شرقی بپیچید.

این راه را ادامه دهید تا به مقصدتان که در سمت راست قرار دارد برسید. این مسیر تنها یکی از مسیرهای منتهی به رستوران لاهیجان می باشد پس اگر تمایل به استفاده از مسیر دیگری داشتید کافیست از لوکیشن زیر برای این منظور استفاده نمایید تا به یکی از بهترین رستوران های لاهیجان یعنی رستوران نگین وارد شوید.

شماره تماس باغ رستوران نگین لاهیجان: 09191870756

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.210991299076994%2C%2050.021787415710044%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”290″ name=”رستوران نگین”]

#15 رستوران ایتالیایی پومودورو

یکی دیگر از بهترین رستوران های لاهیجان که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران ایتالیایی پومودورو می باشد. این رستوران در محله دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده و امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. هم چنین به دلیل نزدیکی به مراکز مهم معمولا مورد خوبی برای مسافران بوده و تعداد زیادی از افراد را به خود جذب می کند.

کیفیت غذا های این رستوران در سطح مناسبی می باشد و همین موضوع نیز سبب شده تا بین مردم معروف شود. رستوران ایتالیایی پومودورو از ساعت 11 تا 16 و هم چنین از ساعت 18 تا 12 شب آماده خدمت رسانی و در این بازه زمانی می توانید به آن مراجعه نمایید. فضای داخلی رستوران مدرن و شیک بوده و آرامش خوبی را می توانید با ابودن در آن تجربه نمایید. غذا های این رستوران طعم خوبی دارند و توانسته اند مشتری ها را راضی نگه دارند.

اگر به این رستوران رفتید در لیست سفارشات خود چیزبرگر مخصوص و سالاد ویژه پومودورو را نیز سفارش دهید چرا که بسیار خوش مزه می باشند و امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده اند. نمای بیرونی رستوران نیز زیبا بوده و هم چنین در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودروی شما موجود است.

آدرس رستوران ایتالیایی پومودورو

از مسیر های مختلفی می توانید به این رستوران برسید که یکی از آن ها راه خیابان شقایق می باشد. ابتدا خیابان استقلال را به سمت خیابان شیرودی بپیمایید. با ادامه دادن این خیابان وارد خیابان قیام و کاشف شرقی شده و به طرف خیابان شقایق برانید. بعد از رسیدن به میدان به سمت خروجی سوم رفته و از خدمات دانشجویی پیام که در سمت راست قرار دارد عبور نمایید. با ادامه دادن به سمت سوستان به مقصدتان که یکی از بهترین رستوران های لاهیجان می باشد خواهید رسید.

مسافت مسیر گفته شده معادل 3 کیلومتر بوده و مدت زمان 8 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران ایتالیایی پومودورو وارد شوید. فراموش نکند این راه تنها یکی از مسیر هایی می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید اگر مایل به استفاده از راه دیگری بودید لوکیشن زیر به شما کمک خواهد کرد تا راهتان را به سمت مقصد بیابید.

شماره تماس رستوران ایتالیایی پومودورو لاهیجان: 42210027-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.188720494003555%2C%2050.01197629446485%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”291″ name=”رستوران ایتالیایی پومودورو”]

#16 کافه رستوران کولاک

مجموعه کولاک یکی از بهترین مکان های لاهیجان بوده که افراد زیادی را در تمام طول سال به خود جذب می کند. مدیریت این مجموعه بسیار عالی بوده و توانسته اند با ارائه بهترین خدمات مشتری ها را راضی نمایند. اگر به لاهیجان سفر کردید، این رستوران یکی از مکان هایی است که می تواند برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان شما را راضی نماید.

از قابلیت های رستوران می توان به دنج بودن و پخش زنده موسیقی اشاره نمود. رستوران کولاک بیشتر پاتوق جوانان است و مسافران زیادی را به خود جذب می کند. این رستوران کیفیت غذاهایش امتیاز خوبی گرفته اند و رفتار پرسنل با مشتریان در سطح مناسبی قرار دارد. قیمت غذا های رستوران با توجه به کیفیتشان در سطح معقولی بوده و شما می توانید هر چه خواستید هر در بخش کافه و هم منوی غذاها با خیال راحت سفارش دهید.

سرویس دهی در این رستوران با توجه به نظرات کاربران در سطح مناسبی می باشد و معمولا افراد از این مورد رضایت داشته اند. اگر به لاهیجان سفر کردید حتما به این رستوران نیز سری بزنید و از غذاها و محیط آن در کنار دوستانتان لذت ببرید. در جلوی کافه رستوران کولاک فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و خودرویتان را در این فضا پارک کنید تا از این نظر خیالتان راحت تر باشد.

آدرس کافه رستوران کولاک

در این مقاله در قسمت آدرس ها ما فقط یکی از راه هایی که به مقصد ختم می شود را عنوان می کنیم چنان چه تمایل به استفاده از مسیر دیگری داشتید می توانید از طریق لوکیشن های گذاشته شده بدین منظور استفاده نمایید. برای رسیدن به کافه رستوران کولاک نیز یک لوکیشن برایتان قرار داده شده تا در هر نقطه از لاهیجان که بودید به واسطه آن بتوانید خود را به راحتی به رستوران لاهیجان برسانید.

یک مسیر پیشنهادی که از ابتدای لاهیجان می باشد نیز وجود دارد که برای استفاده از آن باید ابتدا به طرف جنوب شرقی رفته و بعد از رسیدن به مجتمع اداری تجاری مظفر بلافاصله به چپ و خیابان استقلال بپیچید. چند متر بعد بع داز رسیدن به اطلاعات مسکن ابراهیم نژاد به سمت خیابان شیرودیی ادامه دهید. کمی بعد به سمت آزادگان شمالی رفته و در کاریزما یدک به راست و به طرف بزرگراه توحید شرقی بروید.

با ادامه دادن این مسیر می توانید خود را به مقصد برسانید. مسافت راه گفته شده 3 کیلومتر است و در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران کولاک که یکی از بهترن رستوران های لاهیجان می باشد وارد شوید.

شماره تماس کافه رستوران کولاک لاهیجان: 09305731859

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.20953272867806%2C%2050.029110246283196%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”293″ name=”کافه رستوران کولاک”]

#17 رستوران شقایق

این رستوران یکی دیگر از رستوران های لاهیجان می باشد که می توانید برای صرف غذایتان به آن مراجعه نمایید و در کنار خانواده یا دوستانتان یک روز خوب را سپری نمایید. این رستوران در خیابان شقایق قرار دارد و در نزدیکی مراکز مهمی قرار دارد که همین موضوع نیز باعث شده تا عده زیادی از مسافران به آن بروند. فضای داخلی رستوران ساده بوده و طراحی آن همانند رستوران های هم سطح می باشد ولی همیشه تمیز است و بهداشت در آن رعایت می شود.

نمای رستوران که درنبش قرار گرفته نیز نرمال و جلوی رستوران در کنار خیابان فضای کافی برای پارک کردن خودرو وجود دارد و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست. منوی رستوران دارای غذای های ایرانی و سنتی می باشد که هر کدام را بخواهید می توانید سفارش دهید. البته در سال های اخیر منو کمی تغییر داشته و امکان دارد بعضی از غذا ها را دیگر نتوانید در منو پیدا کنید ولی غذاهای دیگری جایگزین شده اند که در صورت تمایل می توانید از آن ها سفارش دهید.

اگر به رستوران شقایق مراجعه کردید بهتر است در لیست سفارشات خود کباب ترش را نیز اضافه نمایید چرا که این غذا امتیاز خوبی از مشتریان دریافت کرده و خوش طعم می باشد. کیفیت غذا های این رستوران امتیاز خوبی دریافت کرده و توانسته افراد را راضی از رستوران خارج نماید. در منو از قیمت فست فود ها قارچ برگر را فراموش نکنید چرا که طعم بسیار خوبی دارد. سرویس دهی در رستوران شقایق قابل قبول بوده و رفتار کارکنان نیز مودبانه می باشد.

آدرس رستوران شقایق

برای رسیدن به رستوران می توانید از راه خیابان قیام اقدام نمایید. بدین منظور بعد از رسیدن به لاهیجان به سمت خیابان استقلال رفته و سپس به سوی خیابان شیرودی رهسپار شوید. خیابان شیرودی را ادامه دهید تا به خیابان قیام برسید. کمی بعد، از سوپر میوه کاشف به طرف راست و خیابان شقایق بپیچید. مقصد شما بعد از پارک و در سمت راست قرار دارد.

مسافت مسیر گفته شده 2.3 کیلومتر می باشد و در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران لاهیجان برسید. یک لوکیش از مقصد نیز در زیر برایتان قرار داده شده که به وسیله آن می توانید در هر نقطه از شهر که بودید به راحتی مسیر خود را به سمت یکی از بهترین رستوران های لاهیجان یعنی رستوران شقایق بیابید.

شماره تماس رستوران شقایق لاهیجان: 42244730-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.193939150450724%2C%2050.01090156038905%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”295″ name=”رستوران شقایق”]

#18 رستوران لومانو

رستوران لومانو نیز در زمره بهترین رستوران های این منطقه بوده و توانسته امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نماید. این امتیاز نشان می دهد اکثر کسانی که به این رستوران لاهیجان مراجعه کرده اند رضایت داشته و به همین دلیل بهتر است شما نیز آن را امتحان کنید. لومانو هم چنین در زمره رستوران های لاهیجان با موسیقی زنده بوده و این موضوع به عنوان یکیی از نکته های مثبت در این زمینه قلمداد می شود.

رستوران لومانو فضای داخلی مدرن و شیکی دارد و به عنوان یکی از رستوران های قدیمی لاهیجان می باشد. بهتر است در هنگام سفارش غذای خود در این رستوران لاهیجان کوبیده را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید. این غذا امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل نباید چشیدن طعم آن را از دست بدهید.

آدرس رستوران لومانو

برای رسیدن به رستوران لومانو بهتر است ابتدا خود را به بزرگراه توحید شرقی برسانید و سپس در جهت شرق آن برانید. با ادامه دادن کمربندی لاهیجان از گلستان 35 بگذرید تا به مقصدتان برسید. این مسیر از نزدیکی گلستان 35 تا رستوران لاهیجان مسافتی در حدود 250 داشته و تنها یک دقیقه در راه هستید. اگر در جای دیگری بودید و نیاز به نقشه داشتید نیز می توانید با کلیک بر روی لوکیشن زیر به آسانی به مقصدتان وارد شوید.

شماره تماس رستوران لومانو لاهیجان: 09021867666
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.20877905631094%2C%2050.03395118806988%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”839″ name=”رستوران لومانو”]

#19 فست فود فلامینگو

اگر دلتان هوس یک ساندویچ خوشمزه را داشت و تمایل داشتید به جای غذای سنتی در رستوران محلی لاهیجان به یک فست فودی بروید، می توانید فلامینگو را انتخاب کنید. این فست فودی امتیاز بالایی دریافت کرده و برگر های آن نیز بین افراد زیادی به شهرت رسیده است. فضای داخلی فلامینگو دارای میز و صندلی های زیبا و چوبی بوده و دیزاین این کافه مدرن می باشد. گفته می شود فلامینگو بهترین فست فود لاهیجان بوده و به همین دلیل است که امتیاز دریافتی آن نیز بالا می باشد. یکی از مهم ترین غذا های این فست فودی یعنی برگر را نباید از دست بدهید چرا که رضایت از آن در مراجعین زیاد بوده است. اگر به لاهیجان مراجعه کردید بهتر است استفاده از فست فود فلامینگو را از دست ندهید.

آدرس فست فود فلامینگو

برای رسیدن به این رستوران می توانید ابتدا به میدان گلستان بروید و سپس به سمت جنوب این میدان برانید. از این میدان به سمت بلوار امام رضا رفته و بعد به بلوار خلیج فارس وارد شوید. کمی بعد یک دور کامل از خیابان شیخ زاهد به طرف دیگر بلوار خلیج فارس بزنید تا در نهایت به مقصدتان وارد شوید. مسافت این مسیر از میدان گلستان تا بهترین فست فود لاهیجان تقریبا 120 متر بوده و در حدود 1 دقیقه در راه خواهید بود. در هر جایی از شهر که بودید نیز می توانید با استفاده از مسیر دسترسی زیر و با نقشه خود را به فست فود فلامینگو برسانید.

شماره تماس فست فود فلامینگو لاهیجان: 42426335-013
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.20597971441658%2C%2050.02013373008791%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”840″ name=”فست فود فلامینگو”]

#20 فست فود بیست تیکه

از دیگر فست فود های لاهیجان نیز می توانید به بیست تیکه بروید که اینجا نیز امتیاز بالایی دریافت نموده است. نامی که بین مردم شناخته شده تر می باشد، پیتزا سوخاری بیست تیکه است چرا که پیتزا های این فست فودی معروف بوده و بهتر است آن را از دست ندهید. این جا نیز بهترین فست فود لاهیجان معرفی می شود و مسافران زیادی از آن استفاده می کنند. با توجه به امتیاز آن نیز می توان نتیجه گرفت که از مراجعه به آن پشیمان نخواهید شد. بهتر است در این رستوران پیتزا سفارش دهید تا طعم پیتزا های آن را از دست ندهید.

آدرس فست فود بیست تیکه

می توانید از میدان گلستان برای رسیدن به این بهترین فست فود لاهیجان استفاده نمایید و یکی مسیر کوتاه را تا ورود به آن بپیمایید. کافیست بعد از رسیدن به میدان گلستان به سمت بلوار خلیج فارس رفته و بعد از رسیدن به کافی شاپ نوستالژی به سمت چپ و خیابان شیخ زاهد بروید. در این خیابان بمانید تا بعد از گلستان 4 و قبل از شیخ زاهد سوم به مقصدتان برسید. مسافت مسیر گفته شده در حدود 250 متر است و 2 دقیقه در اره خواهید بود. یک لوکیشن برایتان قرار داده شده تا با استفاده از آن به آسانی به فست فود بیست تیکه وارد شوید.

شماره تماس فست فود بیست تیکه لاهیجان: 42421920-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2054929562096%2C%2050.02188015453382%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”841″ name=”فست فود بیست تیکه”]

سوالات متداول

کدام رستوران های لاهیجان مدرن ترین هستند؟

رستوران هتل رسپینا، آقای کباب، شاندیز، پومودورو، کولاک و لومانو از مدرن ترین ها هستند.

کدامیک از رستوران های لاهیجان موسیقی زنده دارند؟

رستوران داریوش، شاندیز و لومانو موسیقی زنده اجرا می کنند.

بهترین رستوران های سنتی لاهیجان کدام یک از موارد هستند؟

رستوران سنتی مهتاب، نگین و کاشف السلطنه از بهترین ها می باشند.

بهترین باغ رستوران های لاهیجان کدام موراد می باشند؟

رستوران چای باغ و رستوران نگین از بهترین ها هستند.

[html_block id=”69268″]