بهترین رستوران های قلعه رودخان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

قلعه رودخان در استان زیبای گیلان قرار گرفته و یکی از جاذبه های دیدنی این استان می باشد. این قلعه باشکوه در دل جنگلی انبوه ساخته شده و قدمت آن به زمان ساسانیان بر می گردد. این منطقه به دلیل داشتن پله های زیاد و وسعت بالای خود سبب شده تا نزدیک به آن رستوران های مختلفی ساخته شوند. ما در این مقاله به معرفی رستوران های قلعه رودخان خواهیم پرداخت تا در زمان حضور در این بنای باشکوه برای صرف غذا دچار مشکل نشوید پس تا انتها با ما همراه باشید.

#1 رستوران ترنگ طلایی

یکی از بهترین رستوارن های قلعه رودخان، رستوران ترنگ طلایی می باشد و در جاده قلعه رودخان واقع شده است. این رستوران به دلیل نزدیکی به مراکز مهم همانند شهربازی و هتل باعث شده تا مردم زیادی به آن جذب شوند. این رستوران از نظر کیفیت پخت غذا ها در سطح مناسبی قرار گرفته و قیمت ها نیز با توجه به کیفیتشان کمی بالا می باشد. در زمان بازدید از این منطقه زیبای گردشگری، رستوران ترنگ طلایی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای صرف غذا بوده که می توانید به آن مراجعه نموده و هر چه خواستید از منو سفارش دهید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 9 صبح تا 21 آماده سرویس دهی می باشد.

نمای بییرونی رستوران مناسب با محیط طراحی شده و چوبی می باشد و دارای دو بالکن بوده که بسیار زیبا هستند و ویوی جلوی رستوران منظوره جذابی می باشد. فضای داخلی رستوران نیز محیط زیبا و آرامی دارد و مناسب برای کسانیست که می خواهند غذای خود را در آرامش میل نمایند. سرویس دهی و برخورد پرسنل نیز امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده و در کل رستوران ترنگ طلایی یکی از بهترین رستوران های قلعه رودخان می باشد.

آدرس رستوران ترنگ طلایی

در هنگام ورود به جاده قلعه رودخان این رستوران در ابتدای جاده می باشد که می توانید به آن وارد شوید. در واقع تنها یک دقیقه بدون ترافیک با رستوران ترنگ طلایی فاصله دارید. البته اگر در جای دیگری از این منطقه بودید نیز کافیست از لوکیشن زیر استفاده نمایید تا مسیر خود را به سوی مقصد به راحتی پیدا کنید. فراموش نکنید مسیر های گفته شده در مقاله تنها حکم برنامه ریزی برای شما را دارند چون ممکن است موارد مختلف هم چون ترافیک، آب و هوا یا پروژه های ساخت و ساز شرایط را به گونه ای تغییر دهند که با نتیجه گیری های آدرس ها متفاوت شوند. پس سعی کنید در هنگام عبور از جاده ها حتما به تابلوها و اعلان های مسیرتان توجه کافی داشته باشید.

شماره تماس رستوران ترنگ طلایی قلعه رودخان: 09111383009

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.072822867010856%2C%2049.24896028269064%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”204″ name=”رستوران ترنگ طلایی”]

#2 رستوران سنتی دربند کوچولو

این رستوران یکی از بهترین رستوران های قلعه رودخان می باشد و در نزدیکی سفره خانه و سوپر مارکت قرار گرفته است. رستوران سنتی دربند کوچولو در جاده قلعه رودخان واقع شده و دارای غذا های با کیفیتی می باشد که باید حتما آن ها را امتحان نمایید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 01:30 بامداد مشغول به کار است تا شما بتوانید در هر زمان که خواستید برای خوردن غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید.

امتیازی که رستوران سنتی دربند کوچولو از مسافران دریافت کرده بالاست و می توان نتیجه گرفت این مکان از منظره اطراف، کیفیت غذاها، قیمت ها و دیگر موارد در سطح خوبیست و ارزش تجربه کردن دارد. این رستوران در مکانی زیبا و طبیعت بکر قرار گرفته و با داشتن پرسنل خوش برخورد توانسته به بهترین شکل به مسافران خدمت رسانی داشته باشد. اگر بعد از تماشای جاهای دیدنی فومن به قلعه رودخان رفتید حتما برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایید.

آدرس رستوران سنتی دربند کوچولو

برای رسیدن به رستوران سنتی دربند کوچولو می توانید از جاده قلعه رودخان به آن برسید. بدین منظور ابتدا به طرف شمال شرقی رفته و به سمت جاده برانید. با ادامه دادن این جاده از خانه مسافر قلعه رودخان که در سمت راست قرار گرفته عبور کنید. کمی بعد از کافه لاکچری به سوی جاده گشت-کردمحله ادامه دهید. بعد از رسیدن به املاک اطلس به طرف فومن رفته و از چلوکبابی باران به سمت جاده نوگوراب-گشت ادامه دهید. بعد از کارخانه چوب بری حبیب پناهبه مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته خواهید رسید. مسافت این مسیر 19.9 کیلومتر بوده و در حدود 30 دقیقه طول می کشد تا به رستوران برسید. هم چنین وجود لوکیشن زیر نیز در رسیدن شما به مقصد کمک خواهد کرد.

شماره تماس رستوران سنتی دربند کوچولو: 09119847556

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.21020162242629%2C%2049.29620277297654%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”205″ name=”رستوران سنتی دربند کوچولو”]

#3 رستوران سنتی آقای مهربون

اگر به این منطقه سفر کردید بهتر است سری به این رستوران هم بزنید که در جاده قلعه رودخان واقع شده و در تمامی روز های هفته به صورت شبانه روزی مشغول به کار می باشد. این رستوران در نزدیکی مراکز مهمی هم چون شهربازی و بازارچه قرار گرفته و همین موضوع سبب شده تا عده زیادی از مسافران را به خود جذب کند. کیفیت غذا های رستوران بالا بوده و امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. در بین غذا های موجود در منو که همگی کیفیت بالایی دارند، سعی کنید جوجه ترش و چنجه آن را از دست ندهید. قیمت غذا ها با توجه به کیفیت آن ها در سطح خوبیست و طعم و تنوع آن ها نیز بسیار مناسب می باشد.

در بازدید خود از قلعه رودخان اگر هوس غذای گیلکی داشتید رستوران سنتی آقای مهربون بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. برخورد پرسنل رستوران با مردم خوب بوده و سرویس دهی در سطح مناسبی قرار دارد. در منوی رستوران غذاهای سنتی و ایرانی و هم چنین انواع ماهی سرو می شود و همگی دارای طعم بی نظیری هستند. در ماه های گرم سال علاوه بر داخل رستوران می توانید از فضای بیرون نیز برای صرف غذا استفاده نمایید.

آدرس رستوران سنتی آقای مهربون

یکی از مسیر هایی که برای رسیدن به رستوران سنتی آقای مهربون می توانید از ان استفاده نمایید، جاده قلعه رودخان است که تا رسیدن به مقصد یک مسافت 3.2 کیلومتری پیش روی شماست. برای استفاده از این مسیر باید ابتدا به سمت شمال شرقی رفته و از پارک که در سمت چپ قرار دارد عبور نمایید. بعد از ورود به جاده قلعه رودخان آن را ادامه دهید و از آن خارج نشوید تا به مقصدتان که در سمت چپ شما قرار گرفته برسید. زمانی که باید طی کنید تا به رستوران سنتی آقای مهربون وارد شوید 9 دقیقه بدون ترافیک می باشد. هم چنین یک لوکیشن از مقصد برای شما در زیر قرار داده شده تا از طریق آن به راحتی در هر نقطه از قلعه رودخان بودید بتوانید خود را به رستوران برسانید.

شماره تماس رستوران سنتی آقای مهربون قلعه رودخان: 34712722-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.10438319597755%2C%2049.266461195203455%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”206″ name=”رستوران سنتی آقای مهربون”]

#4 رستوران کوهسار

یکی دیگر از رستوران های قلعه رودخان که می توانید برای صرف غذا آن را انتخاب نمایید، رستوران کوهسار می باشد. این رستوران در جاده قلعه رودخان قرار گرفته و در نزدیکی مراکز مهمی هم چون هتل آپارتمان، شهربازی و پارکینگ این منقطه واقع شده است. کیفیت غذا های موجود در منوی رستوران کوهسار، در سطح متوسط بوده و امتیازی که از کاربران دریافت کرده نیز بال نمی باشد ولی بعضی از غذا های آن بسیار خوش طعم بوده که می توانید از آن ها برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان استفاده نمایید. قیمت غذا ها نیز در مقایسه با کیفیتشان خوب وده و برای کسانی که به دنبال سفری اقتصادی هستند مناسب می باشد.

رستوران از شنبه تا جمعه از ساعت 7 صبح تا 23:45 در سه وعده آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید برای صرف هرکدام از وعده های غذایی خود که خواستید در این بازه زمانی به رستوران مراجعه نمایید. رفتار پرسنل و سرویس دهی امتیاز خوبی دریافت کرده و از این نظر رستوران خوب عمل کرده است. یکی از غذاهایی که با کیفیت بوده و طعم خوبی دارد، جوجه ترش می باشد و بهتر است در هنگام سفارش غذا این مورد را در بین سفارشات خود قرار دهید.

آدرس رستوران کوهسار

پس از ورود به قلعه رودخان تنها بعد از یکی دو دقیقه رانندگی می توانید به رستوران کوهسار برسید. این رستوران در ابتدای جاده قلعه رودخان قرار گرفته و حتی پیاده نیز زمان زیادی در راه نخواهید بود. این رستوران در نزدیکی رستوران آقای مهربون که پیشتر آدرس آن را گفتیم قرار گرفته است. با استفاده از لوکیشن زیر نیز قادر خواهید بود به آسانی به مقصد برسید. پس در هر نقطه از این قلعه بودید کافیست با اتصال به اینترنت لوکیشن زیر را باز کرده و از طریق آن خود را به رستوران کوهسار برسانید.

شماره تماس رستوران کوهسار قلعه رودخان: 09193250448

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.07281167251252%2C%2049.24919920067257%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”207″ name=”رستوران کوهسار”]

#5 رستوران بام سبز قلعه

رستوران بام سبز قلعه در نزدیکی شهربازی قرار گرفته است و شاید فضای بزرگی برای پذیرایی همزمان تعداد بالایی از افراد را نداشته باشد، ولی به دلیل زیبایی ساختما که حس خانه های قدیمی گیلان منتقل می شود و هم چنین قرار گرفتن آن در بین درختان سرسبز و زیبای اطراف سبب شده تا مسافران زیادی برای صرف وعده غذایی خود بعد از تماشای قلعه به این مکان مراجعه نمایند.

رستوران بام سبز قلعه در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا ساعت 23 مشغول به سرویس دهی و آماده غذاهاتی سفارشی مردم می باشد و مسافران برای وعده های صبحانه، ناهار و شام به این رستوران مراجعه می کنند. این رستوران در لیست بهترین رستوران های قلعه رودخان قرار دارد و بهتر است در سفرتان به این منطقه آن را مد نظر قرار دهید.

کیفیت غذاها در رستوران بام سبز قلعه امتیاز خوبی دریافت کرده و می توان گفت یکی دیگر از دلایل مراجعه مسافران به این مکان همین کیفیت خوب می باشد که در کنار باقی موارد ذکر شده می تواند لحظات خوبی بیافریند. سرویس دهی نیز در سطح قابل قبولی عنوان شده و تنوع غذاهای موجود در منو نیز قابل قبول می باشد. اگر به فومن سفر کردید و خواستار بازدید از قلعه رودخان شدید، حتما به این رستوران برای صرف غذا مراجعه نمایید.

آدرس رستوران بام سبز قلعه

این رستوران نیز در جاده قلعه رودخان قرار گرفته و با خودرو تنها یک دقیقه بعد از رود به قلعه رودخان می توانید به رستوران وارد شوید. در واقع رستوران بام سبز قلعه در همان ابتدای جاده در کنار دیگر رستوران ها و پارکینگ و مراکز مهم دیگر واقع شده است. لازم به ذکر است که زمان یک دقیقه ی گفته شده در صورت ترافیک و شرایط آب و هوایی امکان دارد تغییر کند. هم چنین وجود لوکیشن زیر نیز شما را در رسیدن به مقصد یاری خواهد کرد تا در هر نقطه از قلعه رودخان بودید به راحتی بتوانید خود را به رستوران بام سبز قلعه برسانید.

شماره تماس رستوران بام سبز قلعه رودخان: 09112473720

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.072340363766784%2C%2049.24862792718518%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”208″ name=”رستوران بام سبز قلعه”]

#6 رستوران و آشپزخانه لوکس طلایی

 رستوران و آشپزخانه لوکس طلایی در جاده قلعه رودخان واقع شده است که محیط زیبایی دارد و یکی از دلایل مهم انتخاب آن برای صرف غذا، نما و طراحی شیک آن می باشد. ویوی رو به رستوران منظره زیباییست و تماشای آن در هنگام صرف غذا می تواند تجربه ای بی نظیر را برایتان رقم بزند. در محوطه آلاچیق هایی بزرگ وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده نمایید. و هم چنین وجود درختان زیبای موجود در این مکان هم به زیبایی محیط افزوده اند.

کیفیت غذا های رستوران لوکس طلایی در سطح قابل قبولی بوده و قیمت ها نیز بر اساس کیفیت آن ها هزینه معقولی می باشند که در مقایسه با رستوران های هم تراز در سطح خوبی قرار دارد و به همین دلیل این مکان از دیگر گزینه های موجود در لیست بهترین رستوران های قلعه رودخان می باشد. اگر به این ناحیه سفر کردید حتما به این رستوران رفته و لذت استفاده از مناظر اطراف را از دست ندهید. هم چنین سرویس دهی نیز امتیار متوسطی از کاربران دریافت کرده و برخورد پرسنل با مراجعه کنندگان مودب می باشد. فضا و محوطه جلوی رستوران محیط مناسبی برای پارک ماشین بوده و می توانید با خیال راحت خودرویتان را پارک نمایید.

آدرس رستوران و آشپزخانه لوکس طلایی

از آن جا تقریبا تمامی رستوران های موجود در این منطقه در جاده قلعه رودخان قرار گرفته اند، این رستوران را نیز می توانید از همین مسیر بیابید. کافیست ابتا به سمت شمال شرقی رفته و سپس جاده قلعه رودخان را ادامه دهید تا به مقصد برسید. این رستوران در امتداد پارکینگ قلعه رودخان قرار گرفته و در سمت راست شما می باشد. از ورود به قلعه رودخان تا رسیدن به رستوران و آشپزخانه لوکس طلایی مسافتی 2.8 کیلومتری پیش رویتان قرار دارد که در حدود 4 دقیقه تا مقصد در راه خواهید بود. البته اگر ترافیک باشد این زمان افزایش خواهد داشت. یک لوکیشن از مقصد برایتان قرار داده شده تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید و خود را به راحتی به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران و آشپزخانه لوکس طلایی قلعه رودخان: 09116211258

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.09280178114048%2C%2049.262322542482394%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]
[widgetkit id=”209″ name=”رستوران و آشپزخانه لوکس طلایی”]

#7 رستوران و غذاخوری ننه خاور

این غذاخوری که از دیگر رستوران های قلعه رودخان به شمار می رود، در نزدیکی رستوران سنتی اقای مهربون قرار گرفته و از جاده قلعه رودخان می توان به آن رسید. شاید به ظاهر برای بسیاری از افراد جای مناسبی برای صرف غذا نباشد ولی به دلیل داشتن غذا های خوش طعم بین مردم به شهرت رسیده. این مکان در دل طبیعت ساخته شده و طراحی خاصی ندارد اما از رفتن به آنجا پشیمان نخواهید شد. غذاخوری ننه خاور در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده سرویس دهی می باشد و شما هم می توانید در این بازه زمانی برای صرف صبحانه، ناهار و شام به این مکان مراجعه نمایید.

قیمت ها مطابق با کیفیت آنها بوده و برای یک سفر اقتصادی مناسب می باشند. رستوران و غذاخوری ننه خاور توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و این نشان دهنده کیفیت غذا ها می باشد. میل کردن غذا در فضای باز و در طبیعت به خصوص اگر کیفیت پخت آن ها خوب باشد، تجربه ای ماندگار خواهد بود. اگر به این غذاخوری رفتید میرزا قاسمی و کته کباب آن را از دست ندهید.

آدرس رستوران و غذاخوری ننه خاور

همان طور که گفته شد این رستوران در نزدیکی رستوران های دیگر و در جاده قلعه رودخان واقع شده که برای رسیدن به آن بعد از ورود به این منطقه با خودرو تنها 1 دقیقه در راه خواهید بود چون در ابتدای جاده واقع شده است. در نظر داشته باشید اگر ترافیک باشد بیشتر در راه خواهید بود و زمان گفته شده در خوشبینانه ترین حالت ممکن است. غذاخوری ننه خاور در نزدیکی پارکینگ، شهربازی و بازارچه قلعه رودخان قرار گرفته و به دلیل نزدیکی به این مراکز توانسته در جذب مسافر موفق باشد. یکی از راه هایی که می توانید برای رسیدن به مقصد از آن استفاده نمایید، لوکیشن رستوران می باشد که به واسطه آن می توانید برای رسیدن به غذاخوری ننه خاور در هر نقطه ای از قلعه بودید اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران و غذا خوری ننه خاور قلعه رودخان: 09119335196

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.07167147298413%2C%2049.24836071381187%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”210″ name=”رستوران و غذاخوری ننه خاور”]

سوالات متداول

معروف ترین رستوران های قلعه رودخان کدام موارد هستند؟

رستوران ترنگ طلایی و رستوران کوهسار از معروف ترین ها هستند.

کدام رستوران های قلعه رودخان نمای زیبایی دارند؟

رستوران های لوکس طلایی، دربند کوچولو و ترنگ طلایی نمای زیبایی دارند.

بهترین رستوران های سنتی قلعه رودخان کدام گزینه ها هستند؟

رستوران های آقای مهربون و دربند کوچولو از بهترین رستوران های سنتی هستند.

ارزان ترین رستوران های قلعه رودخان کدام موارد می باشند؟

رستوران ننه خاور و بام سبز قلعه غذاهای خوش قیمتی دارند.

مطالب مشابه