رستوران های سهیلیه و چهارباغ کرج

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

سهیلیه به اینکه دارای زمین های سرسبز، دشت های وسیع و باغ ویلاهای جذاب و لوکسی می باشد اما کمتر از مناطق اطرافش همانند کردان، چهارباغ و غیره محبوب است. در این منطقه و محله مجاورش، چهارباغ کرج رستوران های مختلفی وجود دارد که از کیفیت و محبوبیت قابل توجه برخوردار بوده و اگر از علاقمندان به رستوران گردی هستید یا میخواهید در سفر به سهیلیه، گشت و گذاری در میان رستوران های منطقه داشته باشید، در ادامه میخواهیم به برخی از بهترین رستوران های سهیلیه و چهارباغ کرج اشاره کنیم.

رستوران سنتی مولانا

در میان رستوران های سهیلیه، یکی از بهترین رستوران هایی که می توان رفت رستوران سنتی مولانا است. این رستوران که در خیابان اصلی سهیلیه قرار دارد از محیطی شیک و با دکوراسیون زیبا برخوردار بوده و همچنین می توانید در دو محیط روباز و یا سرپوشیده رستوران، غذاهای باکیفیت و لذیذ رستوران سنتی مولانا را میل کنید. رستوران سنتی مولانا از کیفیت غذای قابل قبولی برخوردار است و جای دارد به لطف رضایت مشتریان و استنفاده از مواد اولیه باکیفیت برای سرو غذاها، این رستوران را در میان بهترین رستوران های سهیلیه قرار دهیم. در نظر داشته باشید در جلوی رستوران سنتی مولانا جای پارک وجود دارد اما در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه به دلیل شلوغی رستوران، شاید پیدا کردن جای پارک کمی دشوار باشد.

آدرس رستوران سنتی مولانا

برای اینکه به رستوران سنتی مولانا دسترسی راحت داشته باشید، کافیست وارد خیابان سهیلیه شوید تا پس از 2 کیلومتر یا کم تر، خیابان ولیعصر را در سمت چپ جاده مشاهده کرده و وارد آن شوید و در خیابان ولیعصر بعد از طی کردن مسیری 3 کیلومتری، رستوران سنتی مولانا را در سمت راست خیابان مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سنتی مولانا سهیلیه: 09355573320
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.86086199209144%2C50.790614992600894%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رستوران سنتی مولانا

رستوران جوان سهیلیه

در منطقه سهیلیه کبابی هایی که انواع کباب های لذیذ و باکیفیت را سرو کنند کم است. در میان بهترین رستوران های سهیلیه، اگر کیفیت برایتان بیشتر از محیط و دکوراسیون اهمیت دارد و از طرفی علاقه زیادی به کباب دارید پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران جوان بیاندازید. رستوران جوان سهیلیه یکی از بهترین کبابی های منطقه است و همیشه مشتریان زیادی را در این رستوران مشاهده می کنیم. همچنین جالب است بدانید به دلیل کیفیت بالای غذاها، اکثر مشتریان رستوران جوان سهیلیه درواقع مشتریان ثابت رستوران هستند.

آدرس رستوران جوان سهیلیه

رستوران جوان سهیلیه در کیلومتر 8 جاده سهیلیه قرار دارد و بعد از اینکه وارد جاده سهیلیه شدید، کافیست بعد از طی کردن مسیری 8.7 کیلومتری، به دنبال جای پارک باشید تا رستوران را در سمت راست جاده مشاهده کنید. لازم به ذکر است بخاطر اینکه باغ رستوران تخت جمشید و قنادی تاج محل در مجاورت رستوران جوان قرار دارند، شاید در روزهای شلوغ سال، به راحتی نتوانید جای پارک مناسب پیدا کنید.

شماره تماس رستوران جوان سهیلیه: 44583797-026

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.836409319760996%2C50.73590899653344%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران جوان سهیلیه

باغ تالار ارم چهارباغ کرج

اگر به دنبال بهترین تالار در منطقه چهارباغ کرج برای برگزاری مراسم هایی هموچن عروسی دارید، باغ تلار ارم در میان باغ تالارهای مختلف این منطقه توانسته با ارائه خدمات و امکانات مطلوب به همراه سرویس دهی رضایت بخش، یکی از بهترین رستوران های سهیلیه و چهارباغ کرج در زمینه برگزاری مراسم ها باشد. باغ تالار ارم چهارباغ کرج همانطور که از نامش معلوم است، در منطقه چهارباغ قرار دارد و دارای ظاهری بسیار زیبا بوده و مناسب عکاسی های حرفه ای می باشد.

به داخل باغ تالار که برویم، با محیطی لوکس به همراه دکوراسیونی زیبا روبرو می شویم و به دلیل میز و صندلی های بسیاری که در محیط داخلی باغ قرار دارد، باغ تالار ارم چهارباغ ظرفیت بالایی دارد و همچنین امکاناتی هم در این مجموعه وجود دارد که شامل نورپردازی های زیبا، سیستم های صوتی، میزهای سلف سرویس و غیره می باشد.

آدرس باغ تالار ارم چهارباغ کرج

در منطقه چهارباغ کرج کافیست وارد خیابان چهارباغ شده و به سمت شمال بروید تا به بلوار امام خمینی برسید و سپس در سمت راست جاده وارد خیابان گلستان ششم شده و در ابتدای خیابان، باغ تالار ارم را مشاهده کنید.

شماره تماس باغ تالار ارم چهارباغ کرج: 09127676174

باغ تالار ستاره چهارباغ کرج

از دیگر باغ تالار جذاب و محبوب در منطقه چهارباغ کرج می توان به باغ تالار ستاره اشاره کرد. باغ تالاری که به لطف خدمات مطلوبی که ارائه می دهد، یکی از بهترین رستوران های سهیلیه و چهارباغ کرج برای برگزاری مراسم ها و بخصوص عروسی ها به شمار می رود. باغ تالار ستاره در منطقه ای امن و نزدیک به کلانتری چهارباغ قرار دارد و در صورتیکه با اتمام ظرفیت پارکینگ مجموعه، خودرو در بیرون از باغ پارک کردید مشکلی از بابت امنیت نخواهید داشت.

باغ تالار ستاره چهارباغ کرج هم همانند دیگر باغ تالارهای محبوب منطقه دارای محیطی بزرگ و لوکس بوده و ظرفیت بسیار بالایی دارد. در داخل باغ، تزئینات و دکوراسیونی شیک مختص عروسی ها وجود دارد که بسیار دیدنی می باشد. در داخل تالار هم با محیطی لوکس و مجلل به همراه دکوراسیونی دوست داشتنی روبرو خواهید شد و امکاناتی هم برای مراسم ها وجود دارد که شامل سکوی نورپردازی و سیستم صوتی، میزهای سلف سرویس و غیره هستند.

آدرس باغ تالار ستاره چهارباغ کرج

برای دسترسی به باغ تالار ستاره چهارباغ کرج می بایست در منطقه چهارباغ وارد خیابان اصلی چهارباغ شده و به سمت شمال بروید تا به میدان مرکزی چهارباغ برسید و سپس در سومین خروجی به سمت غرب، وارد خیابان مریم شده و به انتهای خیابان مراجعه کنید تا به ورودی باغ تالار برسید.

ساعت کاری باغ تالار ستاره کرج: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11:30 شب