بهترین رستوران های رودسر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از زیباترین شهرستان های استان گیلان رودسر می باشد که به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و مناظر فوق العاده بین گردشگران به شهرت رسیده است. این منطقه دارای رستوران های زیادی بوده که داشتن اطلاعات درباره آن ها می تواند سفرتان را پربار تر نماید. ما در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های رودسر خواهیم پرداخت تا در هنگام ورود به این شهرستان برای انتخاب مکانی مناسب برای صرف غذا دچار مشکل نشوید.

#1 رستوران تلار

یکی از بهترین رستوران های رودسر که در پارک ملت این شهر قرار گرفته، رستوران تلار می باشد که از بهترین های رستوران محلی رودسر شناخته می شود. منظره بیرونی رستوران بسیار زیباست و دارای یک محوطه سرسبز است که دارای میز های چوبی بوده و می توانید در بدو ورود ساختمان را با دو بالکن ببینید که خودنمایی می کند. در فضای بالکن ها میز هایی وجود دارد که می توانید برای صرف غذا در محیط باز از آن ها استفاده نمایید. این رستوران سنتی رودسر ساختمانی سنتی دارد و همین موضوع نما را بسیار زیبا کرده است. اگر به این رستوران رفتید در بالکن طبقه دوم بنشینید تا منظره بهتری را شاهد باشید.

مرز رستوران با کوچه از طریق درخت های زیبای کاشته شده است و وجود این درخت ها در کنار گلکاری ها و گلدان های مختلف فضا را زیبا تر کرده اند. کیفیت غذا های این رستوران بالا بوده و توانسته اکثر مشتریان را راضی نگه دارد و قیمت ها نیز در مقایسه با کیفیت مناسب هستند و می توانید هر چه خواستید سفارش دهید. سرویس دهی و برخورد پرسنل در رستوران تلار در سطح خوبی بوده و دیزاین غذا ها نیز بسیار خوب می باشد.

در لیست سفارشات خود حتما باقالی قاتوق و کباب ترش را نیز بگذارید تا مزه خوب این غذا ها را که امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده بچشید. در منوی رستوران انواع غذا های ایرانی و سنتی یافت می شود که شما می توانید در دو وعده ناهار و شام برای سفارش هر چه خواستید اقدام نمایید. تلار در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 12 شب آماده سرویس دهی می باشد و افراد در هر تایمی که بخواهند می توانند به رستوران مراجعه کنند. لازم به ذکر است در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد.

آدرس رستوران تلار

از جمله راه هایی که می توانید برای رسیدن به این رستوران سنتی رودسر از آن استفاده نمایید، مسیر خیابان بسیج می باشد. برای استفاده از این راه ابتدا به طرف جنوب شرقی رفته و از دفتر فنی عمارت عبور کنید. بعد از رسیدن به مطب دکتر میربلوک به سمت راست پیچیده و کمی بعد به سوی خیابان بسیج بروید. از اطلاعات مسکن البرز گذشته و به میدان که رسیدید به طرف اولین خروجی رفته و از نشر جیسا عبور نمایید تا به مقصدتان که در سمت چپ قرار گرفته برسید. مسافت مسیر گفته شده 1.2 کیلومتر است و در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران تلار برسید.

شماره تماس رستوران تلار رودسر: 09383691228

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.140363863397134%2C%2050.29526454002791%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”171″ name=”رستوران تلار”]

#2 رستوران کامکار

از دیگر رستوران های رودسر که در خیابان انقلاب قرار گرفته، رستوران و کافیشاپ کامکار است. فضای داخلی رستوران بسیار شیک بوده و دارای دکور مدرن می باشد. سالن بزرگ رستوران نیز سبب شده تا مراجعه کنندگان بیشتری را در خود جای دهد. این رستوران در وعده های ناهار و شام و هم چنین میان وعده در تمامی روز های هفته به صورت شبانه روزی آماده سوریس دهی بوده و شما می توانید در هر زمان که خواستید برای صرف غذای مورد نظرتان به رستوران کامکار مراجعه نمایید.

در منوی رستوران انواع غذا های ایرانی، فرنگی و فست فود وجود دارد و هر کدام را خواستید سفارش دهید. شما می توانید بعد از تماشای جاذبه های گردشگری رودسر برای خوردن یکی از بهترین غذا های این رستوران یعنی سردست تنوری به کامکار بروید و از فضای دلنشین رستوران بهره مند شوید. کیفیت غذا ها در این رستوران بالا بوده و قیمت ها نیز بر طبق این کیفیت در سطح خوبی قرار دارند.

پرسنل رستوران کامکار آموزش دیده و مجرب هستند و با مشتریان برخورد مناسبی دارند. در کل رستوران و کافیشاپ کامکار توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید که این نشان دهنده رضایت افراد از بخش های مختلف رستوران می باشد. لازم به ذکر است این رستوران در طبقه آخر مجتمع تجاری کامکار قرار گرفته و همین موضوع نیز سبب شده تا مشتریان زیادی جذب این رستوران کافیشاپ شوند.

آدرس رستوران کامکار

از جمله راه هایی که برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان پیش روی شما قرار دارد، راه خیابان امام خمینی و خیابان انقلاب می باشد. برای رسیدن به رستوران از این مسیر باید ابتدا به سمت جنوب غربی رفته و بعد از رسیدن به خودپرداز بانک توسعه تعاون به طرف چپ و خیابان امام خمینی بروید. از گلفروشی پردیس بگذرید و چند متر بعد به راست پیچیده تا وارد خیابان انقلاب شوید. بعد از عبور از پوشاک کودک مامالند که در سمت چپ واقع شده می توانید به مقصدتان وارد شوید. مسیر گفته شده مسافتی معادل 1.1 کیلومتر دارد و در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران و کافیشاپ کامکار برسید. در هر جایی از رودسر بودید نیز با استفاده از لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران کامکار رودسر: 42627464-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.134739277165025%2C%2050.28798297322057%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”177″ name=”رستوران کامکار”]

#3 رستوران کُ کُ پلاس

رستوران کُ کُ پلاس در مجتمع تجاری هوسم واقع شده و دارای انواع غذا های ایرانی و فست فود بوده که می توانید هر چه خواستید از بین آن ها سفارش دهید. رستوران در دو طبقه و در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی است. اگر قصد دارید به رودسر سفر کنید سعی کنید حتما به این رستوران رفته و از غذا های آن سفارش دهید. کُ کُ پلاس از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی قرار دارد که همین موضوع سبب شده تا مسافران زیادی نیز اینجا را برای صرف غذا انتخاب نمایند.

شایان ذکر است رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11:30 تا 12 شب آماده خدمت رسانی بوده و شما می توانید در هر تایم از این بازه زمانی که خواستید به کُ کُ پلاس مراجعه نمایید. این رستوران توانسته در فهرست بهترین رستوران های رودسر قرار بگیرد پس می تواند گزینه خوبی برای صرف غذا باشد. در صورت رفتن به این رستوران کباب کوبیده را از دست ندهید چون طعم خوبی دارد و می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

آدرس رستوران کُ کُ پلاس

برای رسیدن به رستوران می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید تا بهترین مسیر را به شما نشان دهد. هم چنین می توانید از راه خیابان امام خمینی نیز به صورت پیاده به کُ کُ پلاس برسید. پس باید ابتدا به سمت جنوب غربی رفته و به طرف خیابان امام خمینی بپیچید. بعد از عبور از گلفروشی پردیس که در سمت چپ واقع شده از موبایل تکسل به سمت راست رفته تا به ساختمان شهرداری برسید. مسیر خیابان فرهنگ را در پیش گرفته و از املاک پاسیو بگذرید و خیابان فرهنگ را ادامه دهید تا به مقصدتان وارد شوید. مسافت این مسیر 400 متر و پیاده 9 دقیقه در راه خواهید بود.

شماره تماس رستوران کُ کُ پلاس رودسر: 09113412448

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.132768394969204%2C%2050.284443676459055%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”172″ name=”رستوران کُ کُ پلاس”]

#4 کافه رستوران کوتم

کافه رستوران کوتم در خیابان شهدا قرار گرفته و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی بوده که همین موضوع نیز در جذب مسافر موثر بوده است. کافه رستوران کوتم در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 12 شب آماده سرویس دهی بوده و شما برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان در این بازه زمانی می توانید اقدام نمایید. این کافه رستوران در نزدیکی ساحل رودسر واقع شده و بسیاری از مسافران به همین دلیل این مکان را برای صرف غذا انتخاب می کنند.

در منوی رستوران می توانید انواع غذا های محلی و ایرانی از کباب ترش تا انواع ماهی و میگو و چنجه را سفارش دهید. فراموش نکنید این رستوران توانسته در  فهرست بهترین رستوران های رودسر قرار بگیرد پس ارزش انتخاب شدن را دارد. یک تراس نیز در رستوران وجود دارد که برای خوردن غذا در محیط باز مناسب می باشد. لازم به ذکر است نام رستوران نام قدیمی رودسر می باشد که تنها مردم بومی از آن اطلاع دارند. اگر به این رستوران رفتید در لیست سفارشات خود ماهی شکم پر را نیز اضافه کنید.

آدرس کافه رستوران کوتم

از جمله مسیر های پیش رویتان برای رسیدن به مقصد راه شهدا می باشد که ابتدا باید به طرف جنوب غربی بروید. کمی بعد از خودپرداز بانک تعاون به سمت راست و خیابان امام خمینی بپیچید. بعد از رسیدن به میدان طالقانی به طرف اولین خروجی رفته و به سوی شهدا برانید. پس از رسیدن به املاک کاندیدا به سمت راست پیچیده و تا کافه رستوران کوتم که در سمت چپ قرار گرفته در همین مسیر بمانید. مسافت راه گفته شده 1.6 کیلومتر بوده و در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد برسید. وجود لوکیشن زیر نیز شما را یاری می کند تا بدون مشکل در هر نقطه از رودسر بودید به رستوران رودسر برسید.

شماره تماس کافه رستوران کوتم رودسر: 42624912-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.14959173825401%2C%2050.28676846132154%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”174″ name=”کافه رستوران کوتم”]

#5 رستوران قصر

این رستوران که بعد از بلوار ولیعصر قرار گرفته، یکی دیگر از زیبا ترین رستوران های رودسر می باشد که می توانید برای صرف غذا به آن جا مراجعه کرده و از ویوی رو به رستوران استفاده نمایید. محیط داخلی رستوران نیز فضای خوبی دارد و می توانید در یک مکان بزرگ و آرام به صرف غذا در کنار خانواده یا دوستانتان بپردازید. کیفیت غذا ها در این رستوران در سطح خوبیست و توانسته امتیاز بالایی از افراد دریافت کند.

قیمت ها نیز در مقایسه با کیفیت آن ها مناسب است و می توانید با خیال راحت هر چه خواستید سفارش دهید. پرسنل رستوران قصر مودب بوده و با مشتریان خوب رفتار می کنند و هم چنین سرویس دهی در اینجا در سطح خوبی قرار دارد. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 23 آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران قصر

شما از چندین مسیر می توانید به رستوران قصر برسید. یکی از این مسیر ها راه خیابان انقلاب و بلوار ولیعصر می باشد که ابتدا باید به سمت جنوب غربی رفته و سپس به سوی امام خمینی بپیچید. بعد از رسیدن به پوشاک کودک مامالند به سمت خیابان انقلاب بروید. کمی بعد به میدان رسیده و راهتان را به طور مستقیم به سمت بلوار ولیعصر ادامه دهید. پس از گذشتن از املاک اطلس که در سمت راست قرار گرفته به رستوران قصر خواهید رسید. مسافت این راه 2.8 کیلومتر است و در حدود 9 دقیقه طول می کشد  تا به مقصد برسید. هم چنین از طریق لوکیشن زیر هم می توانید به راحتی برای رسیدن به رستوران اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران قصر رودسر: 42634733-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.12560429736172%2C%2050.30981815878228%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”173″ name=”رستوران قصر”]

#6 رستوران کاکوشاه

از دیگر مکان هایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران کاکوشاه می باشد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های رودسر است چرا که امتیاز خوبی برای کیفیت غذا ها از کاربران دریافت نموده. کباب های رستوران کاکوشاه بسیار خوش طعم هستند و گزینه مناسبی برای دوستداران این غذا می باشد. رستوران از ساعت 12 ظهر تا 23:30 در دو وعده ناهار و شام آماده خدمت رسانی بوده و شما می توانید برای صرف غذا به این مکان زیبا مراجعه نمایید. فضای داخلی رستوران تمیز است و پرسنل با روی خوش از مشتریان پذیرایی می کنند.

محیط بیرونی نیز منظره زیبایی دارد و فضای خالی در ورودی نیز مناسب برای پارک ماشین می باشد تا با خیال راحت خودرویتان را پارک نمایید. اگر به این رستوران مراجعه کردید در لیست سفارشات خود در کنار کوبیده، میرزا قاسمی نیز سفارش دهید. قیمت غذا های موجود در منو با توجه به کیفیت آن ها مناسب بوده و می توانید با خیال راحت هر چه خواستید تهیه نمایید. بهتر است در سفرتان به این رستوران سنتی رودسر نیز سری بزنید و از غذاهای خوش طعم آن بچشید.

آدرس رستوران کاکوشاه

برای رسیدن به رستوران کاکوشاه می توانید از مسیر جاده رامسر به رودسر استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به سوی جنوب غربی رفته و بعد از رسیدن به خودپرداز بانک تعاون به سمت خیابان امام خمینی بروید. کمی بعد از گلفروشی پردیس به طرف راست و به سوی خیابان فرهنگ بپیچید. پس از رسیدن به میدان امام رضا به طرف خروجی دوم و به سوی جاده رامسر به رودسر رفته و از کافه لبخند بگذرید.

در میدان بعدی به طرف خروجی سوم بروید و در همین جاده رامسر به رودسر بمانید تا با ادامه دادن این راه در نهایت به مقصد برسید. مسافت مسیر گفته شده 5 کیلومتر است و بدون ترافیک در حدود 8 دقیقه طول می کشد تا به رستوران کاکوشاه برسید. البته مسیر های دیگر نیز برای رسیدن به این رستوران محلی رودسر وجود دارد که از طریق لوکیشن زیر می توانید از آن ها استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران کاکوشاه رودسر: 09362668686

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.129099941463906%2C%2050.29440049566411%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”175″ name=”رستوران کاکوشاه”]

#7 کافه رستوران رودلند

از دیگر رستوران های رودسر که می توانید هم از بخش کافه و هم از بخش رستوران آن استفاده نمایید، کافه رستوران رودلند است. در این کافه رستوران می توانید انواع نوشیدنی و فست فود و هم چنین غذاهای دیگر را نیز سفارش دهید. رودلند در تمامی روز های هفته از ساعت 15 تا 23:59 مشغول به کار بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان و یا استفاده از بخش کافه به آن مراجعه کنید.

هم چنین می توانید از منوی مربوط به بخش کافه انواع دسر و بستنی را نیز سفارش دهید. کافه رستوران رودلند از کابران امتیاز بالایی دریافت کرده و این نشان دهنده رضایت مشتریان از فضای رستوران و کیفیت ارائه شده از غذا ها و دیگر موارد موجود در منوی بخش کافه می باشد. اگر به این مکان مراجعه کردید حتما پاستای آن را امتحان نمایید.

آدرس کافه رستوران رودلند

شما می توانید از راه خیابان انقلاب و امام خمینی به این کافه رستوران برسید. ابتدا باید به طرف جنوب غربی و خیابان شهید مهین پور رفته و بعد از رسیدن به خودپرداز بانک توسعه تعاون به سوی خیابان امام خمینی بپیچید. از گلفروشی پردیس بگذرید و کمی بعد به راست پیچیده تا وارد خیابان انقلاب شوید این مسیر را به همین صورت ادامه دهید تا به مقصدتان برسید. مسافت این راه 1.1 کیلومتر می باشد که در حدود 5 دقیقه طول می کشد تا به کافه رستوران رودلند برسید. با استفاده از لوکیشن زیر هم می توانید در هر نقطه از رودسر بودید خودتان را به مقصد برسانید.

شماره تماس کافه رستوران رودلند رودسر: 09118793760

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.13328381281147%2C%2050.293181896589594%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”176″ name=”کافه رستوران رودلند”]

#8 باغ رستوران پارادایس

یکی از بهترین رستوران های ساحلی رودسر که می توانید برای مراجعه به آن اقدام نمایید، باغ رستوران پارادایس می باشد. این باغ رستوران رودسر توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر به آن مراجعه نمایید. مدیریت این مجموعه عالی بوده و کارکنان بسیار خوش برخورد هستند. سرویس دهی در این رستوران ساحلی رودسر در سطح خوبی بوده و بهتر است در صورت مراجعه به آن از غذاهای محلی نیز سفارش دهید.

باغ رستوران پارادایس رودسر دارای یک سری آلاچیق بوده و شما می توانید برای استفاده از آن ها اقدام نمایید. این باغ رستوران رودسر در تمامی روز های هفته از ساعت 12:30 تا 24 باز بوده و مراجعین می توانند برای وعده های ناهار و شام به آن مراجعه نمایند. البته بهتر است در روز های تعطیل از ساعت دقیق باز بودن این باغ رستوران ساحلی رودسر اطلاع پیدا کنید.

آدرس باغ رستوران پارادایس

برای رسیدن به باغ رستوران پارادایس می توانید ابتدا خود را خیابان شهید رجایی برسانید و سپس در جهت شمال غربی آن ادامه دهید. کمی بعد با رسیدن به مرکز هواشناسی سینوپتیک به طرف راست بپیچید و تا رسیدن به مقصدتان که در سمت راست شما قرار گرفته ادامه دهید. این مسیر مسافتی در حدود 600 متر داشته و تقریبا 2 دقیقه در راه خواهید بود. هم چنین یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شد تا بتوانید با نقشه دقیق تر و آسان تر به سمت این باغ رستوران ساحلی رودسر بروید.

شماره تماس باغ رستوران پارادایس رودسر: 09112474739

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.126145786868264%2C%2050.32657022229741%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”858″ name=”باغ رستوران پارادایس”]

#9 فست فود میشف

اگر تمایلی به صرف غذاهای ایرانی و محلی ندارید می توانید در سفرتان به این منطقه به بهترین فست فود رودسر یعنی فست فود میشف مراجعه نمایید. این فست فودی امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند. فست فود میشف یکی از بهترین جاهایی است که شما می توانید برای صرف غذای مورد علاقه تان به آن مراجعه نمایید و به دلیل کیفیت خوب غذا های آن معمولا افراد رضایت دارند. این فست فود رودسر در تمامی روز های هفته از ساعت 15 تا 24 باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی گفته شده به آن مراجعه نمایید. اگر به رودسر سفر کردید بهتر است برای خوردن پیتزا، برگر یا غذاهای دیگر به این فست فودی مراجعه نمایید.

آدرس فست فود میشف

برای رسیدن به فست فود میشف می توانید ابتدا خود را به جاده رامسر رودسر برسانید و در جهت شمال غربی این جاده ادامه دهید. با ادامه دادن این جاده می توانید به مقصدتان که در کنار میدان معلم و در سمت راست شما واقع شده برسید. مسافت مسیر گفته شده از نزدیکی میدان تا مقصد تقریبا 250 متر بوده و در حدود 1 دقیقه در راه خواهید بود. یک لوکیشن نیز برایتن قرار داده شده تا از طریق آن بتوانید به راحتی به مقصدتان برسید.

شماره تماس فست فود میشف رودسر: 42634380-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.125343665689755%2C%2050.31133082689469%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”859″ name=”فست فود میشف”]

#10 رستوران حلاج

رستوران حلاج کیفیت غذاهای آن دلیل معروف شدنش است و تا الان هر کسی که به این رستوران رفته راضی از کیفیت و طعم غذا هایش بیرون آمده و همین موضوع نیز باعث شده تا این مکان را بهه عنوان ییکی از بهترین رستوران های رودسر بشناسند. قیمت غذا ها با توجه به کیفیت بالای آن ها مناسب بوده و ارزش تجربه کردن دارد و بهتر است در هنگام مراجعه چلو جوجه ترش و قرمه سبزی آن را حتما از بین غذا های منو سفارش دهید.

کیفیت سرویس دهی در این رستوران در سطح قابل قبولی بوده و فضای داخلی چلو کبابی نیز دارای دکور خوب و محیط تمیزی می باشد. چلو کبابی حلاج از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته که این موضوع نیز در تعداد مراجعه کنندگان در طول این مدت تاثیر داشته است. این رستوران در تمامی روز های هفته آماده خدمت رسانی بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذای مورد نظر خود به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران حلاج

یکی از مسیر هایی که به صورت پیاده می توانید برای رسیدن به رستوران حلاج از آن استفاده کنید، راه خیابان شهید مهین پور و خیابان امام خمینی می باشد. بدین منظور ابتدا به سمت جنوب غربی و خیابان شهید مهین پور رفته و چند متر بعد، از خودپرداز بانک توسعه تعاون گذشته و وارد خیابان امام خمینی شوید و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. رستوران حلاج در سمت راست شما قرار دارد. مسافت مسیر گفته شده 54 متر است و می توانید با طی کردن یک زمان دو دقیقه ای به رستوران حلاج برسید. البته اگر سوار خودروی خود باشید نیز از طریق لوکیشن زیر به مقصد خواهید رسید.

شماره تماس رستوران حلاج رودسر: 42623455-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.13717266676079%2C%2050.28359222152488%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی رودسر کدام موارد هستند؟

رستوران های تلار و کاکو شاه از بهترین ها هستند.

بهترین رستوران ساحلی رودسر کدام گزینه است؟

رستوران های پارادایس و گیلار می توانند در زمره رستوران های ساحلی شناخته شوند.

بهترین غذاهای فست فودی را در کدام رستوران ها می توان میل کرد؟

رستوران های کامکار و میشف بهترین هستند.

بهترین باغ رستوران رودسر کدام مورد است؟

باغ رستوران پارادایس بهترین باغ رستوران می باشد.