بهترین رستوران های رضوانشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

رضوان شهر در شمال غربی گیلان قرار گرفته و دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی زیادیست. این شهر توانسته توریست های زیادی را به خود جذب نماید و به همین دلیل دارای مراکز خرید و رستوران های زیادی می باشد. اگر قصد دارید به رضوانشهر سفر کنید بهتر است از قبل با انواع رستوران های موجود در آن آشنا شوید تا در هنگام ورود برای صرف غذا دچار مشکل نشوید. ما در این مقاله به معرفی رستوران های رضوانشهر پرداختیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران سیکاس

یکی از بهترین رستوران های رضوانشهر که در خیابان رشت-آستارا واقع شده، رستوران سیکاس می باشد. این رستوران طراحی زیبایی دارد و به همین دلیل توانسته عده زیادی از گردشگران را به خود جذب نماید. محیط داخلی رستوران حس خوبی به شما منتقل می کند و بودن در فضایی آرام باعث آرامش شما در سفر خواهد شد. کیفیت غذا های رستوران سیکاس مناسب بوده و مشتریان معمولا راضی رستوران را ترک کرده اند.

منظره اطراف رستوران بسیار زیباست و شما می توانید میزی را درون سالن انتخاب کنید که کنار پنجره بوده و نمای زیبای بیرون را به شما نشان می دهد. رستوران سیکاس در تمامی روز های هفته آماده سرویس دهیست و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. با توجه به این که در زمان کرونا در بعضی اوقات رستوران تعطیل بوده بهتر است از قبل برای اطمینان تماس بگیرید.

آدرس رستوران سیکاس

شما از مسیر های مختلفی می توانید به رستوران سیکاس برسید. یکی از این مسیر ها راه خیابان شهید باهنر می باشد که مسافت آن 8.4 کیلومتر است. برای پیمودن این مسیر ابتدا به سمت جنوب و جاده انزلی-رضوانشهر رفته و به سمت خیابان هشتم شهریور برانید. کمی بعد به خیابان باهنر وارد شوید و مسیر جاده رشت-آستارا را در پیش بگیرید. این مسیر را تا رسیدن به مقصد که در سمت راست شما قرار دارد دنبال نمایید. راه گفته شده بدون ترافیک 18 دقیقه طول می کشد تا به رستوران سیکاس برسید. مسیر های دیگر را نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر دنبال نمایید.

شماره تماس رستوران سیکاس رضوانشهر: 44635554-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.51812283010051%2C%2049.12594536495945%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”146″ name=”رستوران سیکاس”]

#2 رستوران طلایی شمال

رستوران طلایی شمال توانسته امتیاز خوبی در بخش کیفیت غذا ها از کاربران دریافت نماید. قیمت غذا ها نیز با توجه به کیفیت خوبشان بالا نیست و همین موضوع سبب شده تا عده زیادی از مسافران این مکان را انتخاب نمایند و این مکان در فهرست بهترین رستوران های رضوانشهر قرار بگیرد. اگر به رستوران طلایی شمال رفتید کباب کوبیده آن را از دست ندهید چرا که عده زیادی مزه آن را در منو برتر دانسته اند. این رستوران که در بلوار معلم واقع شده از نظر موقعیت جغرافیایی نیز نزدیک به مراکز مختلفی بوده که همین موضوع سبب شده بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد. این رستوران در تمام روز های هفته از ساعت 9 تا 23:30 آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید در هر زمان که خواستید به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران طلایی شمال

برای رسیدن به رستوران طلایی شمال می توانید از مسیرهای زیادی استفاده کنید که در زیر یک لوکشن برای این منظور قرار داده شده است. یکی از این مسیر ها راه امام خمینی می باشد که بعد از ورود به رضوانشهر کافیست به طرف جنوب و به سوی امام خمینی بروید و راهتان را به سمت خیابان هشتم شهریور ادامه دهید. کمی بعد به راست بپیچید و از فروشگاه شبانه روزی سورنا که در سمت راست واقع شده عبور نمایید.

بعد از رسیدن به میدان به طرف اولین خروجی رفته و به سوی بلوار رضوانشهر برانید و سپس به راه شهید چوپانی وارد شوید. از چاپ بنر سایه روشن بگذرید تا به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته برسید. مسافت این مسیر 3.2 کیلومتر می باشد که در حدود 10 دقیقه طول می کشد تا به رستوران طلایی شمال برسید.

شماره تماس رستوران طلایی شمال رضوانشهر: 44266558-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.542755136969554%2C%2049.128725933825734%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”141″ name=”رستوران طلایی شمال”]

#3 رستوران قصر طلایی

این رستوران در خیابان امام خمینی قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران های رضوانشهر می باشد. هم چنین نزدیکی به مراکز مهم نیز یکی از برتری های رستوران قصر طلایی به شمار می رود. غذا های این رستوران کیفیت بالایی دارند و قیمت ها نیز با توجه به هزینه ها بسیار مناسب می باشد. این رستوران سنتی رضوانشهر در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 12 شب در تمامی وعده های غذایی سرویس دهی دارد و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این رستوران مراجعه نمایید. پرسنل این رستوران آموزش دیده و مودب هستند و سرویس دهی در سطح خوبی قرار دارد.

سالن رستوران قصر طلایی بزرگ بوده و هر چند طراحی خاصی ندارد ولی همیشه تمیز و دارای محیط خوبیست. اگر به این رستوران رفتید حتما ماهی و کوبیده آن را تست کنید. محیط رستوران برای کودکان نیز مناسب است و شما می توانید به همراه خانواده بری صرف غذا مراجعه نمایید. هم چنین یکی از امکانات رستوران غذای بیرون بر است که در زمان کرونا بسیار از آن استقبال شد.

آدرس رستوران قصر طلایی

یکی از مسیر هایی که می توانید برای رسیدن به رستوران از آن استفاده نمایید، راه امام خمینی می باشد و مسافتی معادل 1.9 کیلومتر دارد. بدین منظور ابتدا به سمت جنوب و خیابان هشتم شهریور بروید. کمی بعد به طرف راست پیچیده و از فروشگاه شبانه روزی سورنا عبور نمایید. پس از رسیدن به تجهیزات پزشکی سهرابی به سمت راست و رضوانشهر-پونل بپیچید. در همین مسیر بعد از رسیدن به آموزشگاه نقاشی رنگینه به طرف چپ بپیچید تا از نان سنتی آذربایجان که در سمت چپ واقع شده بگذرید. چند متر جلوتر از ابزار یراق کادوس گذشته و تا رسیدن به مقصد در همین مسیر بمانید. پیمودن این مسیر بدون ترافیک 3 دقیقه طول می کشد.

البته باید گفت راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از طریق آن ها به رستوران قصر طلایی برسید که برای شما یک لوکیشن در زیر قرار داده شده تا هر کجای رضوانشهر بودید از آن استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران قصر طلایی رضوانشهر: 44625495-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.553662468332256%2C%2049.14370063603407%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”142″ name=”رستوران قصر طلایی”]

#4 کافه رستوران ترنج

کافه رستوران ترنج در خیابان امام خمینی قرار گرفته و بسیار زیبا طراحی شده و محیط جذابی دارد که به همین دلیل توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید. این مجتمع تفریحی و گردشگری دارای آلاچیق های بسته فراوانی بوده و از هر کدام بخواهید می توانید استفاده کنید. زیبایی فضا و طراحی خوب رستوران سبب شده تا در فهست بهترین رستوران های رضوان شهر باشد. غذا های موجود در منوی این رستوران نیز متنوع بوده و دارای انواع غذا ها، فست فودها، نوشیدنی ها و کیک ها می شود که می توانید از هر کدام خواستید سفارش دهید.

غذا های این رستوران کیفیت بالایی دارند و در مقایسه با قیمت آن ها مناسب بوده و شما می توانید با خیال راحت به این مکان زیبا رفته و هر چه خواستید سفارش دهید. هم چنین فضا و طراحی رستوران به گونه ایست که اکثر عکاسان و علاقه مندان به هنر می توانند تصاویر زیبا با قاب هایی فوق العاده ثبت نمایند. اگر قصد دارید برای دیدن جاذبه های گردشگری رضوانشهر به این منطقه سفر کنید، این رستوران یک مکان تفریحی و دیدنی نیز به حساب می آید. در کل امتیازی که این رستوران از کاربران دریافت کرده بالا بوده و این نشان دهنده رضایت بالای آن ها از رستوران می باشد.

آدرس کافه رستوران ترنج

امروزه داشتن تلفن همراه و استفاده از گوگل مپ برای رسیدن به مقصد مورد نظر بسیار مهم می باشد. ما نیز در زیر یک لوکیشن قرار داده ایم تا در هر کجای رضوانشهر که بودید بتوانید به راحتی به رستوران ترنج برسید. یکی از مسیر هایی که می توانید از آن استفاده نمایید، راه خلخال-اردبیل-خیابان هشتم شهریور می باشد. بدین منظور ابتدا به سمت جنوب و به طرف امام خمینی بروید. کمی بعد به راست پیچیده و وارد خیابان هشتم شهریور شوید و از فروشگاه شبانه روزی سورنا عبور نمایید.

بعد از رسیدن به تجهیزات پزشکی سهرابی به سمت امام خمینی رفته و از صندوق کار آفرینی امید در سمت راست بگذرید. چند متر بعد از آموزشگاه نقاشی رنگینه به سوی رضوانشهر-پونل بپیچید و از نان سنتی آذربایجان عبور کنید. پس از گذشتن از سوپر مارکت سامر از ابزار یراق کادوس گذشته و کمی بعد به میدان وارد شوید. مقصد شما در سمت راستتان قرار گرفته است.

شماره تماس کافه رستوران ترنج رضوانشهر: 44629070-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.557141411354365%2C%2049.147816031863734%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”147″ name=”کافه رستوران ترنج”]

#5 رستوران شمعدونی

یکی دیگر از رستوران های رضوانشهر که در خیابان امام خمینی قرار گرفته، رستوران شمعدونی می باشد. این رستوران در نزدیکی مراکز مهمی واقع و همین موضوع باعث شده تا عده زیادی از افرادی که به این منطقه می روند به رستوران شمعدونی برای صرف غذا مراجعه نمایند. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 22:30 آماده خدمت رسانی بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن جا بروید. کیفیت غذا های این رستوران بالاست و کسانی که به رستوران شمعدونی رفته اند امتیاز خوبی به کیفیت غذاهای موجود در منو داده اند. اگر به این رستوران رفتید کوبیده و چلو های آن را از دست ندهید چون طعم بی نظیری دارند.

یکی از امکانات این رستوران گزینه غذای بیرون بر می باشد که اگر قرار است چند روزی را در این شهر سپری کنید، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ظرفیت این رستوران 100 نفر بوده و در دو طبقه و دو سالن آماده پذیرایی از مسافران و یا کسانی که برای مناسبت خاصی قصد رزرو دارند می باشد. این رستوران در منوی خود انواع غذاهای ایرانی، شمالی و انواع ماهی دارد که هر کدام را خواستید می توانید سفارش دهید.

آدرس رستوران شمعدونی

برای رسیدن به رستوران شمعدونی کافیست بعد از ورود به رضوانشهر ابتدا به طرف جنوب و به سمت امام خمینی بروید و تا خیابان هشتم شهریور برانید. بعد از تقریبا 900 متر از فروشگاه شبانه روزی سورنا عبور کنید. پس از رسیدن به تجهیزات پزشکی سهرابی به سوی رضوانشهر-پونل بپیچید. بعد از این که به آموزشگاه نقاشی رنگینه رسیدید به سمت خیابان هشتم شهریور رفته و از نان سنتی آذربایجان عبور نمایید.

چند متر بعد از ابزار یراق کادوس که در سمت راست واقع شده بگذرید تا به مقصدتان وارد شوید. مسیر گفته شده مسافتی معادل 2.1 کیلومتر دارد که در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران شمعدونی برسید. لازم به ذکر است در هر نقطه از رضوانشهر کگه بودید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران شمعدونی رضوانشهر: 09114691546

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.554757952488735%2C%2049.14516826878093%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”143″ name=”رستوران شمعدونی”]

#6 رستوران شاطر عباس

رستوران شاطر عباس در خیابان امام خمینی قرار گرفته و با توجه به امتیازی که کاربران به آن داده اند به عنوان یکی از با کیفیت ترین رستوران های رضوانشهر شناخته می شود. کیفیت غذا های موجود در منو در سطح خوبیست و قیمت غذا ها نیز با توجه به کیفیت آن ها مناسب می باشد. سرویس دهی و فضا و اتمسفر در سطح معمولی بوده و امتیاز متوسطی از مشتریان دریافت نموده است. اگر قصد دارید یک سفر اقتصادی به رضوانشهر داشته باشید، این رستوران سنتی رضوانشهر گزینه خوبی از بین دیگر رستوران های این شهر می باشد. رستوران شاطر عباس در تمامی روز های هفته آماده سرویس دهیست و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن جا بروید.

آدرس رستوران شاطر عباس

بعد از ورود به رضوانشهر مسیر های مختلفی برای رسیدن به این رستوران پیش روی شماست. یکی از این مسیر ها که می توانید به صورت پیاده آن را طی کنید، راه بلوار امام رضا و جاده انزلی-رضوانشهر می باشد. بدین منظور ابتدا به طرف جنوب و جاده انزلی-رضوانشهر رفته و بعد وارد خیابان هشتم شهریور شوید. بعد از عبور از میدان از مجموعه تفریحی گردشگری ترنج بگذرید.

کمی بعد از رسیدن به خودپرداز بانک ملی دادگستری بلافاصله به سمت چپ و به سوی بلوار امام رضا برانید. از دادگستری رضوانشهر عبور کنید و به مقصد که در سمت راست قرار گرفته برسید. مسافت این مسیر 1.9 کیلومتر بوده و پیاده 20 دقیقه در راه خواهید بود. هم چنین اگر با خودروی شخصی در جای دیگری از شهر بودید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر به این رستوران سنتی رضوانشهر برسید.

شماره تماس رستوران شاطر عباس رضوانشهر: 44628081-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.55857334409572%2C%2049.15026233458745%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”144″ name=”رستوران شاطر عباس”]

#7 رستوران فردین

رستوران و کبابی فردین به طور اختصاصی در طبخ کباب مهارت دارد و شما می توانید در این رستوران با کیفیت ترین کوبیده ها و کباب های رضوانشهر را تست نمایید. کبابسرای فردین در بین مردم رضوانشهر نیز معروف بوده و به دلیل استفاده از متریال تازه و مرغوب طرفداران زیادی دارد. رستوران فردین به کباب هایش معروف است و همین دلیل قرار گیری آن در فهرست بهترین رستوران های رضوانشهر می باشد.

علاوه بر انواع کباب ها، در این رستوران شما می توانید غذا های محلی و ماهی های مختلف را سفارش دهید. امتیازی که این رستوران از مشتریان دریافت کرده قابل قبول است و در سطح نرمالی قرار دارد. رستوران فردین در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 23:30 شب آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این کبابی مراجعه نمایید.

آدرس رستوران فردین

مسیر امام خمینی یکی از راه هاییست که می توانید برای رسیدن به رستوران فردین از آن استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به طرف جنوب و به سمت خیابان هشتم شهریور بروید و از فروشگاه شبانه روزی سورنا عبور کنید. از تجهیزات پزشکی سهرابی به سوی امام خمینی رفته و از صندوق کارآفرینی امید بگذرید. کمی بعد به کانون قلمچی که رسیدید به طرف رضوانشهر-پونل بپیچید.

از آموزشگاه نقاشی رنگینه به سمت جپ رفته و از نان سنتی آذربایجان نیز رد شوید. مقصد شما بعد از ابزار یراق کادوس واقع شده است. اگر می خواهید از مسیر های دیگر به رستوران بروید، می توانید از لوکیشن زیر استفاده نمایید. مسافت مسیر گفته شده 1.9 کیلومتر بوده که در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود.

شماره تماس رستوران فردین رضوانشهر: 44628070-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.5537089698552%2C%2049.14373268462467%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”145″ name=”رستوران فردین”]

#8 فست فود دهکده

اگر تمایل داشتید برای صرف غذاهای فست فودی اقدام کنید بهتر است به فست فود دهکده مراجعه نمایید. اینجا بهترین فست فود رضوانشهر شناخته می شود چرا که امتیاز بالایی دریافت کرده و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر به آن مراجعه نمایید. دهکده دارای ساندویچ های خوش طعمی بوده که لیست سفارشات خود نباید برگر را از دست بدهید چون امتیاز خوبی گرفته و طعم خوبی دارد. این فست فود رضوانشهر امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل در لیست بهترین فست فود های رضوانشهر نیز قرار دارد. اگر به این شهر سفر کردید بهتر است استفاده از فست فود دهکده را از قلم نیندازید.

آدرس فست فود دهکده

برای رسیدن به فست فود دهکده بهتر است ابتدا خود را به بلوار رضوانشهر برسانید و در جهت شمال شرقی آن برانید. کمی بعد با رسیدن به میدان نماز از باهنر عبور نمایید و آن طرف میدان به مقصدتان وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده در حدود 140 متر از نزدیکی میدان نماز می باشد و تقریبا یک دقیقه در راه خواهید بود. یک مسیر دسترسی نیز برایتان قرار داده شده تا از طریق ان به آسانی با نقشه خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس فست فود دهکده رضوانشهر: 44626601-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.54814473062025%2C%2049.135579100206925%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”844″ name=”فست فود دهکده”]

سوالات متداول

بهترین کافه رستوران رضوانشهر کدام گزینه می باشد؟

کافه رستوران ترنج بهترین است.

مدرن ترین رستوران های رضوانشهر کدام موارد هستند؟

رستوران های سیکاس و ترنج مدرن ترین ها هستند.

بهترین رستوران های سنتی رضوانشهر کدام موراد هستند؟

از بهترین رستوران های سنتی این شهر می توان به قصر طلایی و شاطر عباس اشاره نمود.

بهترین کبابی رضوانشهر کدام است؟

رستوران فردین بهترین کبابی رضوانشهر می باشد.