رستوران های دماوند

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

دماوند یکی از بهترین مناطق دیدنی اطراف تهران برای سپری کردن روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه است تا مردم بخصوص پایتخت نشین ها بتوانند برای مدتی هرچند کوتاه به دور از شلوغی و آلودگی شهر، برای خود خاطرات خوشی را از سفر به دماوند، گشت و گذار در میان جاهای دیدنی منطقه، آب و هوا و طبیعت بی نظیرش برای خود رقم بزنند. اما یکی از تفریحاتی که در این شهر وجود دارد رستوران گردی است چراکه در دماوند رستوران ها و باغ رستوران های مختلفی وجود دارد که غذاهای لذیذی را در محیط های دلنشین سرو می کنند. اگر میخواهید با برخی از بهترین رستوران های دماوند بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

#1 کافه رستوران دشت بهشت جابان

کافه رستوران دشت بهشت دماوند از معدود رستوران های اقتصادی شهر است غذاهای باکیفیتی را برای مشتریانش سرو می کند. کافه رستوران دشت بهشت در منطقه جابان دماوند قرار دارد و در صورتیکه در میان بهترین رستوران های دماوند در منطقه جابان هستید، این کافه رستوران می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

کافه رستوران دشت بهشت شاید محیطی لوکس و آنچنانی نداشته باشد اما درکنار میز و صندلی، دارای تخت های چوبی هم می باشد هرچند در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، به دلیل شلوغی رستوران، اکثر تخت های چوبی پر بوده و یا رزرو شده اند. به سراغ غذاهای رستوران که برویم، در منوی رستوران تنوع مطلوبی از انواع غذاهای ایرانی و نوشیدنی های گرم و سرد به چشم می خورد که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و از مواد اولیه باکیفیتی هم تهیه شده اند. همچنین در نظر داشته باشید جلوی رستوران، جای پارک وجود دارد اما در روزهای شلوغ منطقه، پیدا کردن جای پارک مناسب و حتی نزدیک به رستوران دشوار خواهد بود.

آدرس کافه رستوران دشت بهشت جابان

در شهر دماوند هنگامی که وارد جاده فیروزکوه شده و راهی منطقه جابان می شوید، در روستای جابان بعد از خیابان اوچونگ، به خیابان سپیدار خواهید رسید و رستوران در ابتدای ورودی خیابان قرار دارد.

شماره تماس کافه رستوران دشت بهشت جابان: 76397290-021

ساعت کاری کافه رستوران دشت بهشت جابان: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 23:55

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.64005868625913%2C52.24510380833853%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

کافه رستوران دشت بهشت جابان

#2 سفره خانه سنتی باغ بهشت

به دلیل تشابه اسمی، اکثر افراد ممکن است تصور کنند رستوران باغ بهشت همان رستوران دشت بهشت است اما سفره خانه سنتی باغ بهشت از دیگر بهترین رستوران های دماوند است که در فاصله 50 کیلومتری آبعلی قرار دارد. سفره خانه سنتی باغ بهشت از معدود باغ رستوران های دنج و دلنشین دماوند است که در محیطی سرسبز و خوش آب و هوا، از مهمانان خود پذیرایی می کند تا با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی، تجربه ای فراموش نشدنی را برای مشتریان رقم زند.

در مقابل باغ رستوران دشت بهشت دماوند، پارکینگ اختصاصی رایگان وجود دارد اما در روزهای آخر هفته و بخصوص ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که افراد بسیاری راهی دماوند می شوند، پارکینگ مجموعه پر خواهد شد اما به دلیل وجود نگهبانی، مشکلی برای جای پارک نخواهید داشت. در منوی رستوران باغ بهشت دماوند تنوعی از غذاهای ایرانی به چشم می خورد که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و از نظر مشتریان، کیفیت و حجم نسبت به قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد. لازم به ذکر است با اینکه محیط رستوران به صورت باغ بوده و دارای آلاچیق های مختلفی می باشد اما می توانید در محیط داخلی رستوران هم بر روی میز و صندلی بنشینید.

آدرس سفره خانه سنتی باغ بهشت دماوند

همانطور که پیش تر گفتیم، رستوران باغ بهشت دماوند در فاصله 51 کیلومتری شهر آبعلی قرار دارد و برای دسترسی به رستوران می بایست از جاده هراز به شهر مشاء رسیده و وارد جاده مشاء شوید تا در انتهای جاده به خیابان چشمه اعلا برسید. رستوران در کوچه پارکینگ چشمه اعلا واقع در اوایل خیابان چشمه اعلا قرار دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.74663476183369%2C52.05879791457835%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

سفره خانه سنتی باغ بهشت

#3 رستوران اکبرجوجه دماوند

کسی نیست رستوران اکبر جوجه را نداند. شعبه اصلی اکبرجوجه در شمال کشور قرار دارد و در گذشته تنها یه سفره خانه سنتی بود که وعده های غذایی بسیار محدودی برای سرو داشت. یکبار صاحب سفره خانه تصمیم گرفت تا ایده را پیاده سازی کند و مرغ را ابتدا سرخ نمود و سپس، بر روی آن سس انار ریخت اما تصور نمیکرد ایده او تا این اندازه معروف شود که امروزه، هزاران شعبه در سراسر ایران داشته باشد. در دماوند هم یکی از شعبات رستوران اکبرجوجه وجود دارد که در میان بهترین رستوران های دماوند قرار دارد.

همانند سایر شعبات رستوران اکبرجوجه، شعبه دماوند هم از محیطی با دکوراسیونی معمولی و مطلوب برخوردار است و تنها اکبرجوجه هم در این رستوران سرو می شود. جالب است بدانید در میان بهترین رستوران های دماوند، رستوران اکبرجوجه از معدود رستوران هایی به شمار می رود که همیشه شلوغ بوده و در ایام اوج سفر مردم به دماوند، یکی از شلوغ ترین رستوران های منطقه خواهد شد.

آدرس رستوران اکبرجوجه دماوند

رستوران اکبرجوجه دماوند بعد از منطقه گیلاوند قرار دارد و در بلوار آیت الله خامنه ای، بعد از امامزاده محمد و در شمال روستای کالدشت بالا، رستوران و شلوغی جلویش را مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید اکبرجوجه های دیگری هم در دماوند وجود دارد که جزء شعبات تایید شده رستوران اکبرجوجه نیستند.

شماره تماس رستوران اکبرجوجه دماوند: 76310659-021

ساعت کاری رستوران اکبرجوجه دماوند: همه روزه از ساعت 11:00 الی 23:45

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.67748510110332%2C52.054936739073966%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رستوران اکبرجوجه دماوند

#4 رستوران صفری دماوند

رستوران صفری جزء قدیمی تریون رستوران های دماوند است که از سال 1334 با ارائه بهترین غذاهای ممکن و سرویس دهی باکیفیت، جزء بهترین رستوران های دماوند بوده و امروزه هم حتی شلوغ تر قبل می باشد. رستوران از محیط دوست داشتنی برخوردار بوده و دکوراسیونی شیک و سنتی هم دارد بطوریکه معماری درب ها و چهارچوب ها به صورت سنتی بوده و در روی صقف رستوران هم نقاشی زیبا مشاهده می شود.

معروف ترین غذاهای رستوران که مهم ترین دلیل محبوبیت رستورران صفری دماوند شده اند، دیزی آبگوشت و گان کباب هستند و جالب است بدانید اینکه در دماوند دیزی سراهای بسیار باکیفیتی هم وجود دارد اما دیزی های رستوران صفری حرفی واسه گفتن دارند. درکنار این دو غذا، انواع غذاهای ایرانی لذیذ هم در منوی رستوران مشاهده می شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده، توسط سرآشپزان مجرب سرو می شود و از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند.

آدرس رستوران صفری دماوند

رستوران صفری دماوند در محله فرامه این شهرستان قرار دارد و اگر میخواهید خاطرات خوشی را از رستوران گردی در شهرستان دماوند برای خود رقم زده و در میان بهترین رستوران های دماوند به سراغ رستوران صفری بروید، کافیست در شهر دماوند وارد میدان امام خمینی شده و راهی محله فرامه شوید تا رستوران را مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید در شعاع 500 متری رستوران هم برخی از محبوب ترین جاذبه های دیدنی دماوند قرار دارد که شامل برج شیخ شبلی ، مسجد جامع دماوند و مرکز نجوم دماوند قرار دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست.

شماره تماس رستوران صفری دماوند: 76324741-021

ساعت کاری رستوران صفری دماوند: همه روزه از ساعت 10:30 الی 17:00

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.71481349450563%2C52.06798135962384%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”728″ name=”رستوران صفری دماوند”]

#5 رستوران زمرد دماوند

دلیل اینکه رستوران زمرد را در میان بهترین رستوران های دماوند قرار دادیم، قیمت های بسیار مناسب و کیفیت بالای غذاهای رستوران است. رستوران زمرد جزء رستوران های خوش قیمت دماوند است و اگر به دنبال کیفیت هستید تا محیط جذاب و با دکوراسیونی زیبا و از طرفی هم میخواهید غذاها علاوه بر کیفیت مناسب از حجم و قیمت خوبی هم برخوردار باشد، بی شک رستوران مزدر از معدود رستوران های دماوند است که شما را کاملاً راضی نگه میدارد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع کباب ها و خورشت ها بوده و دارای منوی دسر هم می باشد که انواع ژله ها و سایر دسرهای لذیذ در آن مشاهده می شود.

آدرس رستوران زمرد دماوند

در شهر دماوند بعد از اینکه به منطقه گیلاوند رسیدید، وارد بلور بهشتی شوید تا به محله سمیه رسیده و در سه راهی که در مقابل قرار دارد، خیابان وسط مطهری نام دارد و رستوران در این خیابان و نزدیک به کوچه مهر قرار دارد.

شماره تماس رستوران زمرد دماوند: 76329565-021

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.70518894861541%2C52.05930262199328%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”714″ name=”رستوران زمرد دماوند”]

#6 رستوران ملل دماوند

اما در میان رستوران های دماوند می رسیم به یکی از معروف ترین و لوکس ترین رستوران های شهر که در منطقه گلاوند قرار دارد. رستوران ملل دماوند وسعتی بیش از 3 هزار متر مربع دارد و بزرگترین رستوران دماوند هم شناخته می شود. این رستوران دارای سه سالن بزرگ برای پذیرایی از مشتریان دارد که شامل سالن سی آی پی، سالن وی آی پی و سالن تشریفات برای برگزاری مراسم ها می باشد. محیط رستوران بسیار لوکس بوده و ظاهری بسیار دوست داشتنی و جذاب دارد و همچنین گفته می شود تمام متریال رستوران برند بوده و همچنین این رستوران توسط یکی از کارآفرینان شناخته شده کشور ساخته شده است.

در منوی رستوران ملل دماوند، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و غیره مشاهده میشود که از بهترین مواد اولیه تهیه شده و توسط سرآشپزان حرفه ای هم سرو می شوند. همچنین غذاها در ظروف بسیار باکیفیت و شکیل سرو خواهند شد اما از آنجایی که رستوران ملل جزء رستوران های لوکس منطقه به شمار میرود، طبیعیست قیمت های قابل توجهی داشته باشد.

آدرس رستوران ملل دماوند

در منطقه گیلاوند، وارد بلوار آیت الله خامنه ای شود تا به پل شلمبه برسید اما قبل از پل شلمبه، مرکز خریدی با نام ملل وجود دارد که یکی از لوکس ترین و بزرگترین مراکز خرید دماوند به شمار میرود. این مرکز خرید دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا بوده و می توانید خودروی خود را در پارکینگ مرکز خرید پارک کرده و به طبقه آخر مجتمع مراجعه کنید تا رستوران ملل را مشاهده فرمائید. لازم به ذکر است در این رستوران چشم انداز زیبایی از شهر دماوند، کوه ها و دشت های سرسبز اطراف هم مشاهده می شود.

شماره تماس رستوران ملل دماوند: 76331000-021

ساعت کاری رستوران ملل دماوند: همه روزه از ساعت 9:00 الی 24:00

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.68141464670871%2C52.03877984939231%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
[widgetkit id=”729″ name=”رستوران ملل دماوند”]

#7 رستوران ایتالیایی استلا

اگر از غذاهای ایرانی خسته شدید و به دنبال تنوع هستید تا نگاهی هم به غذاهای ایتالیایی جذاب و لذیذ بیاندازید، در شهر دماوند رستورانی با نام رستوران ایتالیایی استلا وجود دارد که به جرات می توان گفت یکی از بهترین رستوران های دماوند در زمینه انواع غذاهای ایتالیایی به شمار می رود. رستوران ایتالیایی استلا از منوی نسبتاً کاملی برخوردار بوده و انواع غذاهای ایتالیایی در منوی رستوران به چشم می خورد که شامل انواع پیتزاهای لذیذ، انواع سالادهای جذاب و دوست داشتنی، پیش غذاهای متنوع، نوشیدنی های گرم و سرد و غیره هستند. همچنین استیک های مختلفی هم در این رستوران سرو می شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از جمله مهم ترین دلایل محبوبیت رستوران در میان مردم به شمار می روند.

رستوران ایتالیایی استلا محیطی شیک و به همراه دکوراسیونی دوست داشتنی دارد تا تجربه میل کردن غذاهای بی نظیر رستوران را در محیطی آرامش بخش برای مشتریانش ارائه دهد. لازم به ذکر است در ایام شلوغ دماوند، می توانید قبل از اینکه وارد رستوران شوید و از چند روز قبل، میز هم رزرو کنید تا نیازی نباشد مدت زمانی را منتظر خالی شدن میز بمانید.

آدرس رستوران ایتالیایی استلا

رستوران ایتالیایی استلا در مجتمع سوپراستار دماوند قرار دارد و می بایست ابتدا به منطقه گیلاوند مراجعه کرده و سپس، وارد بلوار امام خمینی شوید تا مجتمع را قبل از پمپ بنزین مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید اگر به خودروی شخصی مراجعه می کنید می توانید از پارگینگ رستوران هم بهرمند شوید.

شماره تماس رستوران ایتالیایی استلا: 76331877-021

ساعت کاری رستوران ایتالیایی استلا: همه روزه از ساعت 12:00 الی 23:00

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.68157669035004%2C52.03267938745886%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رستوران ایتالیایی استلا

#8 رستوران توحید دماوند

بین بهترین رستوران های شهر دماوند کمتر رستورانی پیدا می شود که سلف سرویس باشد. رستوران هایی که به صورت سلف سرویس هستند به دلایل مختلفی بین مردم محبوب تر می باشند و انتخاب غذا و پیش غذا برایشان آسان تر خواهد بود. در شهر دماوند رستوران توحید شاید بهترین سلف سرویس دماوند نباشد اما بی شک یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال رستوران سلف سرویس خوب در دماوند می گردند. رستوران توحید دماوند رستورانی است که مشتریانش کلاً به دو دسته تقسیم می شوند برخی میگویند اینجا بهترین رستوران دماوند است و حرف ندارد اما از سوی دیگر هم خیلی ها از کیفیت غذا و بخصوص خدمات سرویس دهی و برخورد پرسنل ناراضی هستند.

رستوران توحید چون در مجاورت جاده فیروزکوه قرار دارد درواقع یک رستوران بین راهی محسوب می شود که بالای 30 سال قدمت دارد اما برای اهالی منطقه گیلاوند یک رستوران خوب به شمار میرود. رستوران توحید در گذشته به صورت سلف سرویس نبوده و مشتریان قدیمی رستوران هم بر این باروند در گذشته، کیفیت رستوران و خدمات سرویس دهی خیلی بهتر از الان بود اما امروزه، رستوران توحید که به یک سلف سرویس تبدیل شده، فضایی بزرگ و با ظرفیت معقول دارد و تا به حال پیش نیامده مشتریان منتظر خالی شدن میز در رستوران باشند با اینکه رستوران در روز های آخر هفته و تعطیلات فوق العاده شلوغ می شود.

با اینکه رستوران توحید یک سلف سرویس است و اکثراً دیده ایم که رستوران های سلف سرویس غذا های ایرانی ارائه می دهند اما در اینجا علاوه بر ایرانی ها، غذا های فست فودی هم ارائه می شود. غذا های ایرانی همچون کباب شاندیز، گردن و ماهیچه گوسفند، کباب ها و جوجه های متنوع، خورشت هایی همچون فسنجان، قیمه، قرمه و غذا های خاصی همچون ته چین مرغ، کوفته تبریزی، ماهی های سفید و قزل آلا. غذا ها همگی به صورت خوراک هستند و اگر برنج میخواهید باید به صورت جداگانه درخواست دهید و برای برنج هم رستوران سه مدل چلو کره، چلو ته دیگی و باقالی پلو در نظر گرفته است.

اما در بخش فست فود، رستوران توحید در سال 1399 قسمت فست فود خود را افتتاح کرد بخش فست فود دیگر مانند غذا های سنتی و ایرانی به صورت سلف سرویس نیست و شما می بایست با مشاهده منو، غذایی که میخواهید را سفارش دهید. البته بخش فست فودی رستوران محیطی زیباتر، شکیل ترو مدرن تر دارد و از طرفی، خبری از شلوغی سلف سرویس هم در قسمت فست فودی نیست. همانطور که از نامش مشخص است، در قسمت فست فود رستوران توحید غذا های خوشمزه و پرطرفداری مثل کلی پیتزا در سایز های یک نفره و دو نفره، برگر ها، کلی ساندویچ، مرغ های سوخاری، دونر و پیش غذا هایی همچون سیب زمینی ساده تا تنوری و مخصوص، نان سر، پنیر، بال، قارچ و پیاز سوخاری با سه مدل سالاد فصل، کلم و سزار ارائه می شود.

البته ناگفته نماند در قسمت سلف سرویس هم زمانی که وارد صف سلف می شوید، ابتدا باید پیش غذا های مورد نظر را انتخاب کنید و این پیش غذا ها شامل سالاد، انواع ماست، نوشیدنی های خنک و یکسری نوشیدنی های اختصاصی رستوران شامل خاکشیر و تخم شربتی، شربت زعفران و غیره هستند. در کنار پیش غذا ها هم دسر های مجموعه مشاهده می شود و بیشترشان هم ژله های رنگارنگ هستند.

در نگاه اول، غذا ها در رستوران توحید چه در بخش ایرانی و چه در بخش فست فود تنوع خوبی دارند اما تقریباً اکثر مشتریان از غذا های فست فودی راضی هستند ولی در بخش سلف سرویس، تفاوت هایی هست. اینجا مشتریان در بیشتر مواقع از نحوه رفتار پرسنل و خدمات سرویس دهی ناراضی هستند و بعضاً هم افرادی بودند که یا بطور کلی از کیفیت غذا ناراضی هستند یا بر این باورند در گذشته کیفیت غذا ها بالاتر بوده و الان با اینکه کاهش پیدا کرده ولی همچنان جزء بهترین رستوران های دماوند محسوب می شود.

آدرس رستوران توحید دماوند

رستوران توحید در ابتدای شهر دماوند و منطقه گیلاوند قرار دارد. همانطور هم که گفتیم، رستوران در مجاورت جاده فیروزکوه قرار دارد و اگر تصمیم دارید بین بهترین رستوران های شهر دماوند، رستوران سلف سرویس توحید را تجربه کنید، در نظر بگیرید رستوران بین بلوار های شهید باهنر و شهید بهشتی قرار دارد اما در آنسوی جاده.

شماره تماس رستوران توحید دماوند: 76315004-021

ساعت کاری رستوران توحید دماوند: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fq9EUMu4SkGU26XyJ9|target:_blank”]

[widgetkit id=”726″ name=”رستوران توحید دماوند”]

#9 رستوران سفیر دماوند

اگر در شهر دماوند و منطقه گیلاوند به دنبال یک رستوران ایرانی خوب هستید که کباب ها و غذا های گوشتی خوشمزه و باکیفیتی را سرو کند، بین صد ها رستوران خوب در شهر دماوند، رستوران سفیر از جمله رستوران هایی است که نباید از دستش بدهید. رستوران سفیر نه تنها بین گردشگران و رستوران گرد ها توانسته به محبوبیت بالایی برسد بلکه بین اهالی دماوند و منطقه گیلاوند هم جای بسیار خوبی محسوب می شود.

رستوران سفیر هم در مجاورت جاده فیروزکوه قرار دارد برای همین می توان اینجا را به عنوان یک رستوران بین راهی هم قلمداد کرد که نسبت به ماهیت رستوران بین راهی، زمین تا آسمان تفاوت دارد چه از نظر محیط و خدمات سرویس دهی و چه از نظر غذا ها و کیفیت. رستوران سفیر جزء رستوران های با ظرفیت بالا در دماوند به شمار میرود و در اکثر مواقع بخصوص روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه فوق العاده شلوغ می شود. اینجا محیطی ساده و در عین حال شکیل دارد و بیشتر میز ها هم 4 نفره هستند اما میز های 6 تا 12 نفره هم در رستوران تعبیه شده تا اینجا میزبان قرار های دوستانه، کاری و خانوادگی هم باشد.

رستوران سفیر دماوند همانطور که گفتیم، غذا های ایرانی برای مشتریان خود سرو می کند. منوی رستوران شامل انواع کباب ها و غذا های گوشتی است اما نکته مثبتش این است که تمامی غذا ها در ظروف روحی سرو می شوند که جذاب است. برای جذاب تر کردن کار هم دورچین رنگارنگ و پر هم در دیس قرار داده می شود تا همه چی تکمیل باشد تازه اگر ماهیچه با باقالی پلو یا دیس های کباب را هم سفارش دهید برای شما ته چین یا همان ته دیگ مشهدی هم قرار می دهند. درست است که رستوران سفیر کلی غذای ایرانی و کبابی جات دارد اما همه اینجا را با چلو ماهیچه دارد چون به گفته بسیاری از رستوران گرد ها و طرفداران غذا های گوشتی، بین بهترین رستوران های شهر دماوند رستوران سفیر بهترین و خوشمزه ترین چلو ماهیچه را سرو می کند.

کاری با این نداریم که رستوران سفیر یک رستوران بین راهی قلمداد می شود اما اینجا غذا های بسیار خوشمزه و باکیفیتی را ارائه می دهد و همه مشتریانش از خدمات سرویس دهی گرفته تا حجم و مزه و کیفیت غذا ها راضی بودن و هستند. از نظر قیمتی هم با توجه به غذایی که سرو می شود مناسب می باشد و به ندرت پیش آمده مشتریان از قیمت ها ناراضی باشند.

آدرس رستوران سفیر دماوند

بعد از رودهن زمانی که وارد جاده فیروزکوه می شوید تا به دماوند برسید، گیلاوند اولین شهری است که واردش خواهید شد. در همین جاده فیروزکوه و منطقه گیلاوند چهارراه بزرگ و معروفی هست با نام چهارراه گیلاوند که همیشه هم شلوغ می باشد. رستوران سفیر در ضلع جنوب شرقی این چهارراه قرار دارد اما بخاطر شلوغی منطقه، سعی کنید زودتر مراجعه کنید تا جای پارک به راحتی در نزدیکی یا مقابل رستوران پیدا شود. لازم به ذکر است اگر نمیدانید چهارراه گیلاوند کجای دماوند قرار دارد، در جاده فیروزکوه زمانی که به گیلاوند رسیدید، چهاراهی هست که ضلع جنوبی آن خیابان سپه و ضلع شمالی آن بلوار شهید بهشتی می باشد.

شماره تماس رستوران سفیر دماوند: 76345810-021 و 76345811-021

ساعت کاری رستوران سفیر دماوند: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FVMazXWWh8iPV1ver8|target:_blank”]

[widgetkit id=”727″ name=”رستوران سفیر دماوند”]

#10 باغ رستوران بابک

باغ رستوران های دماوند جاهایی هستند که برای سپری کردن اوقات فراغت لحظات آرامش بخشی را رقم خواهند زد. در شهر گیلاوند باغ رستوران های مختلفی هست که برخی از ان ها در مرکز شهر قرار دارند که جاهایی شلوغ هستند و برخی هم در اطراف شهر واقع شده اند که به مراتب خلوتر تر بوده و جاهای ایده آلی هستند. اگر به دنبال باغ رستورانی در دماوند هستید که در جایی بکر به دور از شلوغی قرار داشته باشد تا از طبیعت و فضای سبز بکر لذت ببرید می توانید روی باغ رستوران بابک حساب کنید.

در موقعیت فعلی باغ رستوران بابک، رستورانی با نام صبا بود اما با تغییر مدیریت و تغییر مسیر پیشرفت، رستوران بابک افتتاح گردید و به جایی فوق العاده تبدیل گشت. باغ رستوران بابک از معدود باغ رستوران های دماوند است که علاوه بر امکان نشستن در فضای باز، سالن سرپوشیده با طراحی و دکوراسیون شیک هم دارد. در قسمت فضای روباز رستوران بابک، یک طبیعت سبزی می بینیم که در وسطش میز و صندلی قرار داده شده تا آن هایی که میخواهند از فضای باز و هوای تازه لذت ببرند از آن ها استفاده کنند و دور تا دور باغ هم کلبه های کوچک با ظرفیت های مختلف هست تا آن هایی که با خانواده یا دوستان میخواهند مراجعه کنند و تعدادشان بالا است یا آن هایی که قصد برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف و قرار های کاری دارند با رزرو این کلبه ها بسته به تعداد نفراتشان، محیطی دربست داشته باشند بدون مزاحمت.

باغ رستوران بابک همچنین از معدود رستوران های با موسیقی زنده در دماوند است و موسیقی زنده آخر هفته ها برگزار می شود. از طرفی، سالن داخلی مجموعه دو طبقه دارد و فقط در طبقه بالا سرویس چای و قلیان سرو می شود چون شاید برخی از مشتریان از بوی قلیان خوششان نیاید. البته در هر دو طبقه رستوران علاوه بر تخت های سنتی، میز و صندلی های شیک و رنگارنگ هم قرار داده شده و بیشتر مشتریان برای برگزاری جشن های تولد مجلل و خاطره انگیز به سالن سرپوشیده رستوران روی می آورند.

باغ رستوران بابک درست است که در شهر دماوند قرار دارد و نزدیک به تهران است اما در منوی غذایی مجموعه، علاوه بر غذا های ایرانی برخی از غذا های شمالی هم به چشم میخورد از جمله میرزا قاسمی، اکبر جوجه و کته کباب های وسوسه انگیز و غیره. چون بابک یک باغ رستوران است و میخواهد بهتر از سایر باغ رستوران های دماوند باشد، غذا های خود را در ظروف روحی سرو می کند. شاید چون اینجا چندان شلوغ نیست خیلی ها فکر کنند غذا های خوشمزه ای ندارند اما زمانی حه نظرات مشتریان و رستوران گرد ها را میخوانیم میبینیم رستوران بابک توانسته با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، غذا هایی با مزه ای خوب و کیفیتی بالا در کنار حجمی ایده آل رضایت همه را جلب کند.

آدرس باغ رستوران بابک

کمی جلوتر از شهر گیلاوند، در ادامه جاده فیروزکوه وارد بلوار آیت الله خامنه ای خواهید شد. در این بلوار از روی پلی با نام پل شلمبه عبور خواهید کرد و جلوتر می توانید مجدد دور بزنید اما قبل از اینکه به پل برسید، سمت راست وارد خیابان پروفسور حسابی شوید و بلافاصله وارد اولین فرعی در سمت چپ شوید تا به باغ رستوران بابک برسید.

شماره تماس باغ رستوران بابک: 76345922-021 و 76345911-021

ساعت کاری باغ رستوران بابک: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FhxzLLMigUgXjKuhL6|target:_blank”]

[widgetkit id=”734″ name=”باغ رستوران بابک دماوند”]

#11 کافه رستوران کوک

کافه رستورانی شکیل، بزرگ، نسبتاً لوکس و صد البته با غذا های متنوع و خوشمزه در دماوند می خواهید؟ ما به شما کافه رستوران کوک را پیشنهاد می کنیم که در منطقه گیلاوند قرار دارد و چون در منطقه گیلاوند کافه رستوران آنقدر پیدا نمی شود، اینجا جایی است که توانسته در بازار رقابت از رستوران های متعددی پیشی بگیرد و در ادامه میخواهیم شما را با کافه رستوران کوک بیشتر آشنا کنیم.

از جمله دلایل و شاید مهم ترین دلیلی که کافه رستوران کوک توانسته خود را به خوبی بین اهالی شهر دماوند، گیلاوند و رستوران گرد ها جای دهد، منوی غذایی و تمامی آیتم هایی است که در این مجموعه سرو می شود. از اسمش مشخص است که اینجا علاوه بر غذا های فست فودی، کافی شاپ با سرو نوشیدنی های سرد و گرم هم دارد. کافه رستوران کوک غذا های پیتزا های آمریکایی و ایتالیایی دارد که در دو ساط بزرگ و متوسط ارائه می شود. از نظر رستوران گرد ها و علاقمندان به غذا های ایتالیایی گفته می شود کافه رستوران کوک اگر تنها رستوران نباشد از انگشت شمار رستوران های دماوند است که برای پیتزا های ایتالیایی خود از خمیر های وارداتی ایتالیایی استفاده می کند که خودش یک مزیت محسوب می شود. پیتزا ها حتی در سایز متوسط به راحتی می توانند برای دو نفر جواب باشند.

در کنار پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی که تنوع خوبی هم دارند، کلی برگر و ساندویچ هم کافه رستوران کوک ارائه می دهد و با اینکه برگر ها بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند اما همچنان مشتریان علاقه بالایی به پیتزا های کافه رستوران کوک دارند. مثل عرف هر کافه رستورانی، کوک هم بشقاب های پرسی دارد که شامل استیک های گوشت و مرغ، پاستا و استراگانف ها می باشد. اما محبوب ترین غذایی که در کافه رستوران کوک سرو می شود فیله های سوخاری است چرا محبوب چون اکثراً این غذا را بخاطر حجم خوب، قیمت مناسب و مزه بی نظیرش سفارش می دهند و اگر دیر به رستوران برسید میبینید سوخاری ها تمام شده. به گفته مشتریان، مرغ های سوخاری کوک بسیار ترد هستند، سیب زمینی های ترد هم در کنارش قرار داده می شود و راحت چند نفر را سیر می کند.

با این حال در کنار غذای خوشمزه آن هم در یک کافه رستوران، یک سالاد پرحجم هم باید باشد و در کافه رستوران کوک شما 7 مدل سالاد می توانید سفارش دهید البته بطور کلی سالاد ها شامل سزار، فصل، یونانی و اسپشیال است اما سزار را می توانید انتخاب کنید با مرغ سوخاری سرو شود یا مرغ گریل آن هم به صورت ساده یا ویژه. در بخش کاف شاپ کافه رستوران کوک هم نوشیدنی سرد از جمله شیک، اسموتی و آبمیوه طبیعی و در بخش نوشیدنی های گرم هم کلی چای، دمنوش و قهوه ارائه می شود. با این حال، هرچقدر از کیفیت غذا های کافه رستوران تعریف کنیم تا زمانی که حضوری مراجعه نکنید متوجه کیفیت و مزه آن بخصوص نسبت به هزینه پرداختی نخواهید شد البته رستوران غذا ها را به صورت بیرون بر هم ارائه می دهد.

آدرس کافه رستوران کوک

مسیر دسترسی به کافه رستوران برخلاف برخی از رستوران های خوب گیلاوند که معرفی کردیم بسیار سرراست است بطوریکه اگر از سمت تهران میخواهید به کافه رستوران کوک مراجعه کنید، در شهر دماوند و منطقه گیلاوند جلوتر از بلوار باهنر که در آنسوی جاده قرار دارد، دور می زنید تا بعد از 300 متر و جلوتر از ورودی بلوار شهید باهنر کافه رستوران کوک را در سمت راست مشاهده کنید. اما بطور کلی، چون کافه رستوران کوک در منطقه گیلاوند قرار دارد ما مبدأ را چهارراه گیلاوند در نظر میگیریم که همان بلوار شهید بهشتی است. از بلوار شهید بهشتی کافیست وارد جاده فیروزکوه به سمت غرب شوید تا بعد از 800 متر به کافه رستوران کوک برسید.

شماره تماس کافه رستوران کوک: 76333686-021 و 76311535-021

ساعت کاری کافه رستوران کوک: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FLN7kazhuh9oS951F7|target:_blank”]

[widgetkit id=”733″ name=”کافه رستوران کوک دماوند”]

#12 فست فود لاکی برگر دماوند

کسی نیست که برگر دوست نداشته باشد بخصوص زمانی که قرار باشد برگر از گوشت های دست ساز باکیفیت تهیه و مخلفات خوشمزه و متنوعی هم بر روی آن قرار داده شود. بین فست فود های دماوند، فست فود لاکی برگر جایی است که اگر از عاشقان برگر هستید نیابد ازش غافل شوید. اینجا یک فست فودی است که تخصصش فقط برگر بوده و در کل شهر دماوند در زمینه سرو انواع برگر ها حرف ها برای گفتن دارد.

فست فود لاکی برگر دماوند فست فودی نسبتاً جدید است و در سال 1395 افتتاح شده. تا به حال هر کسی که غذا های فست فود لاکی برگر را تجربه کرده به مشتری ثابت اینجا تبدیل شده برای همین هم هست که روز به روز بین رستوران گرد ها محبوب تر می شود. لاکی برگر چون سال های زیادی از عمرش نمی گذرد و هنوز به آن محبوبیتی که مد نظر داریم نرسیده برای همین فست فودی آنچنان بزرگی نیست اما می تواند پذیرای حداکثر 30 مشتری باشد. لاکی برگر قبلاً هم بوده اما در سال 1395 بعد از تغییر و تحولاتی مجدداً افتتاح شد و به لطف این تغییر و تحولات محیطی زیباتر، بزرگتر و شکیل تر دارد تا مشتریان برگرهای خوشمزه مجموعه را در جایی زیبا و دلنشین میل کنند و لذت ببرند.

لاکی برگر چند مدل برگر به همراه نوشیدنی ها و پیش غذا های مختلف در کنار چند مدل ساندویچ سرو می کند و آنقدری خوشمزه و باکیفیت هست که نیازی به تعریف ندارد. همینکه برگر های لاکی برگر دست ساز هستند و خبری از برگر های شرکتی نیست اینجا را جلوتر از بسیاری از فست فود های دماوند میاندازد. اینجا از برگر ساده گوشت یا مرغ ارائه می دهد تا مگا برگر های حجیم و آبدا تازه هر برگری هم به صورت دوبل ارائه می شود با کلی مخلفات. شما می توانید غذا های خوشمزه فست فود لاکی برگر را هم داغ داغ در خود رستوران و محیط دلنشینش میل کنید و هم می توانید به صورت بیرون بر سفارش دهید ولی هیچ چیز یک برگر داغ تازه از تنور آمده نمی شود.

برخلاف تصوری که از ظاهر فست فود لاکی برگر داریم، منویی که فقط به برگر و چند مدل ساندویچ اختصاص داده شده و فضایی نه چندان بزرگ، قیمت غذا های لاکی برگر متوسط هستند و همین موضوع باعث شده برخی از مشتریان بر این باور باشند این قیمت ها برای همچین جایی زیاد است در صورتیکه هرکسی تجربه غذا های اینجا را داشته نه تنها به مشتری ثابت مجموعه تبدیل شده بلکه بر این باور است آنقدری برگر ها خوشمزه و باکیفیت هستند که این قیمت ها ارزشش را دارند.

آدرس فست فود لاکی برگر دماوند

فاصله لاکی برگر تا چهارراه گیلاوند مسافتی نزدیک به 6 کیلومتر است. در چهارراه گیلاوند از طریق بلوار شهید بهشتی به انتهای بلوار و میدان معلم می رسیم تا در ادامه مسیر وارد خیابان فرهنگ شویم. کمی جلوتر از طریق دوراهی که مشاهده می شود مسیر سمت چپ و خیابان مطهری را انتخاب می کنیم تا بعد از 2 کیلومتر و با عبور از فرمانداری شهرستان دماوند، لاکی برگر را روبروی خیابان بنفشه یکم مشاهده کنیم.

شماره تماس فست فود لاکی برگر دماوند: 76338066-021

ساعت کاری فست فود لاکی برگر دماوند: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F9Dwq476evmC8yp4W6|target:_blank”]

[widgetkit id=”730″ name=”لاکی برگر دماوند”]

#13 کافه رستوران دالون بهشت

کافه رستوران دالون بهشت که برخی دالون پارادیس می نامند، از معدود رستوران های سنتی دماوند است که اگر از طرفداران پروپاقرص رستوران های سنتی هستید و به دماوند و شهر گیلاوند سفر کردید کافه رستوران دالون بهشت جایی است که حسابی عشق خواهید کرد.

کافه رستوران دالون بهشت از جمله زیباترین رستوران های سنتی دماوند است که محیطی کاملاً سنتی دارد از طراحی و دکوراسیون تا تزئینات عتیقه. برای نشستن اینجا تخت های سنتی دارد که تمیز هستند و بطور کلی، تم سنتی مجموعه دلچسب و دوست داشتنی است. کافه رستوران دالون بهشت رستورانی دو طبقه است و ظرفیت خوبی هم دارد و به لطف تخت های بزرگ و چند نفره، جایی ایده آل برای خانواده ها و قرار های دوستانه می باشد.

کافه رستوران دالون بهشت چون یک رستوران سنتی محسوب می شود برای همین غذا های ایرانی برای مشتریان خود ارائه می دهد که بیشترشان کبابی هستند اما ماهی و غذا های ایرانی دیگر هم در منوی رستوران مشاهده می شود. نکته مثبت سرو غذا در این رستوران، ظروف روحی است که هم حال و هوای سنتی را تکمیل تر می کند و هم بین رستوران گرد ها جذاب تر هستند. غذا های کافه رستوران دالون بهشت خوشمزه و باکیفیت هستند و از طرفی، قیمت های خوبی هم دارند. برای غذا های برنجی نه تنها از برنج های ایرانی استفاده می شود بلکه تمامی برنج ها به صورت قالب کته زعفرانی سرو می شوند ولی اگر ماهی بخواهید سفارش دهید سبزی پلو برایتان می آورند.

همانطور که از نامش پیداست، دالون بهشت یک کافه رستوران است و بخش کافی شاپ هم دارد اما به صورت سنتی. در بخش کافی شاپ یک سماور بزرگ قدیمی می بینیم که چایش حرف ندارد و قدیمی ها می دانند نوشیدن چای از این سماور قدیمی ها چقدر حال می دهد. برای قهوه ها و نوشیدنی های گرم علاوه بر دستگاه های اسپرسو، می توانید قهوه دمی هم سفارش دهید.

آدرس کافه رستوران دالون بهشت

مسیر دسترسی به کافه رستوران دالون بهشت هم همانند کافه رستوران کاج است چون در نزدیکی کاج قرار دارد. بدین منظور در شهر گیلاوند وارد بلوار شهید بهشتی می شوید و مسیر را ادامه می دهید تا در امتداد بلوار وارد خیابان فرهنگ شده و سپس به میدان 17 شهریور برسید. از میدان 17 شهریور بعد از 1.2 کیلومتر به انتهای خیابان که می رسید باید دور بزنید تا صد متر جلوتر، کافه رستوران دالون بهشت را در سمت راست خیابان مشاهده نمایید.

شماره تماس کافه رستوران دالون بهشت: 76324651-021

ساعت کاری کافه رستوران دالون بهشت: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F2srxqhqd1jcRzxi26|target:_blank”]

[widgetkit id=”732″ name=”رستوران سنتی بهشت دالون دماوند”]

#14 کافه رستوران کاج

کافه رستوران کاج با اینکه نام کافه رستوران را یدک می کشد اما یک فست فود است و جزء فست فود های خوب دماوند هم محسوب می شود. فست فود کاج شاید بهترین فست فود دماوند نباشد اما اگر به دنبال فست فودی هستید که پیتزا های آمریکایی پرملات و خوشمزه ارائه دهد و در منطقه گیلاوند هستید بد نیست نگاهی به کافه رستوران کاج بیاندازید.

کافه رستوران کاج فضایی کوچک و دوست داشتنی دارد که با تزئینات و میز و صندلی های رنگارنگ چهره زیبایی را به وجود آورده اما بخاطر همین فضای نسبتاً کوچک و با ظرفیت محدود، بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند غذا را به صورت بیرون بر سفارش دهند. رستوران خدمات دلیوری در منطقه دارد و ارسال به محدود هم رایگان است ولی اگر هم خواستید می توانید حضوری تشریف ببرید و از یک پیتزای داغ و خوشمزه لذت ببرید.

در فست فود کاج غذا هایی شامل چند نوع پیتزا، ساندویچ و همبرگر به عنوان غذای اصلی سرو می شود. در کنار آن، بخش سوخاری هم هست که از بال سوخاری تا مرغ های سوخاری 5 تکه را در خود جای داده. همچنین برای پیش غذا ها، سالاد های سزار، فصل، کلم، سیب زمینی های متنوع و نان سیر قابل سفارش است. بطور کلی، فست فود کاج منویی تقریباً ساده دارد و عرف یک فست فود خوب می باشد تفاوتی که اینجا با سایر فست فود ها دارد کیفیت، حجم و قیمت غذا ها است بطوریکه در برخی از مواقع، یک پیتزا جواب دو نفر را می دهد جدا از اینکه بسیار خوشمزه هم هست.

آدرس کافه رستوران کاج

برای دسترسی به کافه رستوران کاج کافیست به شمال گیلاوند مراجعه کنید. ابتدا وارد بلوار شهید بهشتی می شوید و مسیر را به سمت شمال آنقدری ادامه می دهید که بعد از منطقه جیلارد به میدان معلم برسید. در ضلع شمالی میدان معلم وارد خیابان فرهنگ شوید و در انتهای خیابان به میدان امام خمینی خواهید رسید. در امتداد مسیر خیابان شهرداری قرار دارد و بعد از 900 و با عبور از میدان 17 شهریور، کافه رستوران کاج را در سمت راست خیابان مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه رستوران کاج: 76324047-021

ساعت کاری کافه رستوران کاج: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FEETHMdYDAaz9iALR7|target:_blank”]

[widgetkit id=”731″ name=”کاج کافه دماوند”]

رزرو ویلا در دماوند

منطقه دماوند خود از روستاها و شهرستان های کوچکی از جمله گیلاوند، کیلاوند، مشاء، آبعلی، جابان، آبسرد و غیره تشکیل شده و از آنجایی که منطقه ای توریستی به شمار میرود، اقامتگاه های مختلفی برای اجاره ویلا در دماوند هست و از طریق کارشناسان سایت لوکس ویلا شما می توانید با هر بودجه و امکاناتی که میخواهید، بهترین ویلا را در دماوند با قیمت هایی استثنائی رزرو کنید.

سوالات متداول

کدام رستوران ها به عنوان رستوران خوب در گیلاوند شناخته می شوند؟

کافه رستوران های کوک و کاج و رستوران هایی همچون سفیر و ملل

بهترین باغ رستوران های دماوند کدام ها هستند؟

سفره خانه سنتی باغ بهشت و باغ رستوران بابک جزء باغ رستوران های خوب دماوند هستند

بهترین رستوران های سنتی دماوند کدام ها هستند؟

سفره خانه سنتی باغ بهشت و کافه رستوران دالون بهشت بین رستوران های سنتی خوب در دماوند قرار میگیرند

بهترین رستوران های شهر دماوند با سرو غذای ایرانی باکیفیت کدام ها هستند؟

رستوران های ملل، توحید، صفری، سفیر و زمرد محبوب ترین رستوران های دماوند هستند