رستوران های جاده چالوس

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

جاده چالوس اگر زیباترین جاده ایران نباشد قطعاً میان جذاب ترین جاده های کشور قرار دارد. جاده چالوس یکی از شاهراه های اصلی دسترسی به شهرهای شمالی کشور است و بخاطر سرسبزی جاده، اکثراً از این جاده استفاده می کنند تا به شهرهای شمالی کشور برسند. بخاطر محبوبیت جاده چالوس و قرارگیری در کنار رودخانه، باغ رستوران ها و رستوران های بسیاری در نقاط مختلف جاده احداث شده و ما میخواهیم بهترین رستوران های جاده چالوس را در میان اینهمه رستوران و باغ رستوران معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

#1 مجتمع اقامتی گردشگری و رستوران ارغوان

یکی از قدیمی ترین رستوران های جاده چالوس رستوران ارغوان است که تا سال 1394 با نام رستوران یوسف فعالیت می کرد. از ابتدای سال 1394 نامش را به رستوران ارغوان تغییر داد و امکانات دیگری شامل مجتمع اقامتی و گردشگری را هم به مجموعه خود اضافه کرد.رستوران ارغوان یک باغ رستوران سرسبز و دنج در جاده چالوس است کره دارای آلاچیق های بسیار بوده و ظرفیت آلاچیق ها 6، 9 و 12 نفره هستند که می توانید برای روزهای شلوغ سال از قبل آلاچیق مورد نظر خود را هم رزرو کنید و همچنین در نظر داشته باشید تمام آلاچیق ها مجهز به سیستم های سرمایش و گرمایش هستند.

باغ رستوران ارغوان جاده چالوس برای مشتریانش غذاهای ایرانی را سرو می کند و در منوی رستوران هم برخی از غذاهای فست فودی مشاهده می شود. اما در کنار غذاهای رستوران که از نظر مشتریان، خوشمزه، باکیفیت و خوش قیمت هستند، چای و قلیان هم سرو می شود و بخاطر قلیان های معروفی که رستوران دارد، اکثر مشتریان رستوران تنها برای سرویس چای و قلیان به رستوران ارغوان مراجعه می کنند. بطور کلی، رستوران ارغوان جاده چالوس بخاطر اینکه در ابتدای جاده چالوس قرار دارد، ساکنان تهران و کرج که به دنبال بهترین رستوران های جاده چالوس برای سپری کردن لحظاتی خوش میگردند و از طرفی نمی خواهند تا انتهای جاده چالوس سفر کنند، بی شک رستوران ارغوان یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

آدرس مجتمع اقامتی گردشگری و رستوران ارغوان

رستوران ارغوان در ابتدای جاده چالوس قرار دارد. در واقع برای دسترسی به رستوران ارغوان باید به جاده قدیم چالوس مراجعه کنید. به این منظور ابتدا به شهر کرج مراجعه کرده و در شمال شرق کرج به سمت میدان امیرکبیر رفته و سپس وارد جاده چالوس شوید. در جاده چالوس مسیری 2.9 کیلومتری را باید طی کنید تا در سمت چپ جاده رستوران ارغوان را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران ارغوان جاده چالوس: 32280446-026

ساعت کاری رستوران ارغوان جاده چالوس: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.8540496%2C51.0586972%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران ارغوان جاده چالوس

#2 رستوران ارکیده جاده چالوس

هیچ رستورانی تا به حال نتوانسته جای رستوران ارکیده را به عنوان بهترین، لوکس ترین، معروف ترین و جذاب ترین رستوران جاده چالوس بگیرد. قبل از اینکه بگوییم چرا رستوران ارکیده توانسته بهترین رستوران در میان رستوران های جاده چالوس باشد، ابتدا برند ارکیده را معرفی می کنیم.

قدمت رستوران ارکیده به سال 1336 برمیگردد. در آن زمان مرحوم اژدری که موسس رستوران های زنجیره ای ارکیده است از یک کشاورز هدیه ای دریافت می کند که یک گل ارکیده بود. در آن دوران، گل ارکیده بسیار نایاب بود و برای همین، ارزش بالایی داشت. ایشان که در صدد افتتاح رستورانی بودند تصمیم گرفتند تا نام ارکیده را برای رستوران انتخاب کنند. رستوران ارکیده امروزه یکی از معروف ترین رستوران هایی است که تمامی رستوران گردها آن را میشناسند. تماامی شعبات رستوران ارکیده برای حفظ کیفیت و ارزش برند ارکیده نظارت های بسیار سختی بر روی آن ها صورت میگیرد که شامل نظارت بر محیط، سرویس دهی تا مواد اولیه غذاها هستند.

یکی از شعبات رستوران ارکیده در جاده چالوس قرار دارد و کافیست یکبار به این رستوران مراجعه کنید تا از نزدیک، شلوغ ترین رستوران جاده چالوس را مشاهده کنید. کیفیت اتفاقی نیست و امروزه، اکثر مردم ترجیح می دهند هزینه قابل توجهی را پرداخت کنند اما غذای بسیار باکیفیت و لذیذ با طعمی به یاد ماندنی برایشان سرو شود. برای همین طی روزهای آخر هفته و مخصوصاً تعطیلات چند روزه، بایدد ساعت ها در صف بمانید تا جایی در رستوران برای نشستن خالی شود. این نکته را هم بدانید رستوران ارکیده یکی از بزرگترین رستوران های جاده چالوس بوده و ظرفیت بالایی هم دارد.

شعبه جاده چالوس رستوران ارکیده بخش های مختلفی برای نشستن دارد. بطور کلی از آنجایی که رستوران ارکیده در نزدیکی رودخانه قرار دارد از جمله جذاب ترین باغ رستوران های جاده چالوس است و زیبایی و جذابیت در همه جای محیط به چشم میخورد. بخش اول، محیط سرپوشیده رستوران است که یک سالن بزرگ می باشد. در این سالن هم میز و صندلی با ظرفیت های مختلف مشاهده می شود و هم تخت های سنتی. در فضای روباز رستوران، باز هم میز و صندلی مشاهده می شود و تخت های سنتی که در کنار هم قرار دارند اما در فضای روباز رستوران آلاچیق های مختلفی هم قرار داده شده که قابل رزرو هستند. لازم به ذکر است برخی از تخت های سنتی رستوران ارکیده هم در مجاورت رودخانه قرار دارند و همیشه هم یا رزرو شده اند یا پر هستند.

رستوران ارکیده چالوس خدمات و امکانات مختلفی را هم به مشتریانش ارائه می دهد. مهم ترین آن پارکینگ اختصاصی است که ظرفیت بالایی دارد و مشتریان مشکلی از بابت جای پارک ندارند. مورد مهم بعدی، پارک بازی برای کودکان است تا در صورتیکه کودک به همراه دارید با آسایش کامل او را در این پارک رها کرده و لذت و هیجانش را تماشا کنید. امکانات دیگر رستوران ارکیده سالن ها و آلاچیق های اختصاصی و با ظرفیت های مختلف است که برای برگزاری جشن ها و همچنین جلسات کاری بهترین گزینه ها در کل رستوران های جاده چالوس هستند.

در نهایت به مهم ترین دلیل برتری رستوران ارکیده در جاده چالوس می رسیم که غذاهای بسیار باکیفیت و دوست داشتنی رستوران است. یکی از عوامل اصلی موفقیت رستوران های ارکیده، کیفیت بالای غذاهایش است. نظارت بسیار سختگیرانه ای بر روی کیفیت مواد اولیه غذاها صورت میگیرد و تمامی مواد اولیه به صورت روزانه و با بهترین کیفیت موجود در بازار تهیه می شود و از طرفی، این مواد اولیه مرغوب نیاز به سرآشپزان حرفه ای دارد تا نتیجه نهایی، غذاهایی بی نظیر باشد. جالب است بدانید تمامی سرآشپزان رستوران های ارکیده دوره های آموزشی حرفه ای آشپزی زیر نظر مجموعه رستوران های ارکیده را پشت سر می گذرانند تا بتوانند بهترین غذاها را تهیه کنند.

اگر میخواهید تجربه ای در رستوران ارکیده چالوس داشته باشید، خود را برای یکی از گران قیمت ترین رستوران های جاده چالوس آماده کنید. در این رستوران تمامی غذاها گران قیمت هستند و حتی برخلاف برخی از رستوران ها که سینی های چند نفره به صرفه تر هستند، در این رستوران اگر به صورت گروهی مراجعه می کنید، سینی های چند نفره قرار نیست به صرفه تر باشند چراکه همان کیفیت و حجم بالای خودشان را دارند. همچنین رستوران ارکیده چالوس منویی شامل انواع غذاهای ایرانی از جمله کباب ها و خورشت ها به صورت خوراک و برنجی، غذاهای فست فودی شامل پیتزاها، همبرگرها، پاستاها می باشد و در کنار آن، منویی متنوع از انواع نوشیدنی ها گرم و سرد در کنار پیش غذاها و دسرهای لذیذی هم در رستوران وجود دارد تا پاسخگوی هر ذائقه ای باشد.

آدرس رستوران ارکیده جاده چالوس

رستوران ارکیده در کیلوتر 9 جاده چالوس قرار دارد. مبدأ ما شهر کرج و میدان امیرکبیر است که ابتدای جاده چالوس می باشد. از میدان امیرکبیر وارد جاده چالوس می شوید و با طی کردن مسیری 9.6 کیلومتری، شعبه جاده چالوس رستوران ارکیده را در سمت چپ جاده مشاهده خواهید کرد. همچنین در مقابل رستوران ارکیده هم فضای پارکینگ بزرگی برای مشتریان رستوران در نظر گرفته شده است.

شماره تماس رستوران ارکیده جاده چالوس: 34122-026

ساعت کاری رستوران ارکیده جاده چالوس: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب و روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 12 ظهر الی 12:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.9061698%2C51.0427513%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”571″ name=”رستوران ارکیده جاده چالوس”]

#3 رستوران لاله جاده چالوس

رستوران لاله جاده چالوس در واقع رستوران لاله کهن نام دارد اما مردم این رستوران جذاب و دیدنی را با نام رستوران لاله میشناسند. رستوران لاله یک باغ رستورانی بزرگ، دلنشین و سرسبز است که در روزهای خلوت بخصوص ایام وسط هفته منطقه ای دنج و بی نظیر می باشد اما در روزهای آخر هفته، محیط دنج و آرامش بخش جای خود را به محیطی بسیار شلوغ و پر سروصدا می دهد. اما چرا رستوران لاله جاده چالوس که یک رستوران بین جاده ای به شمار می رود و از طرفی، میان صدها باغ رستوران در این جاده توانسته به یکی از بهترین رستوران ها تبدیل شود؟

از همان ابتدای جاده چالوس تا انتهای جاده، رستوران های بسیاری وجود دارد اما افراد بسیاری هستند که نمیخواهند مسیر زیادی را در جاده زیبا ولی خطرناک چالوس طی کنند تا به بهترین باغ رستوران های جاده چالوس برسند برای همین، آن ها به دنبال نزدیک ترین رستوران های جاده چالوس به تهران و یا کرج هستند. رستوران لاله کهن از بهترین رستوران های اوایل جاده چالوس است و توانسته با ارائه خدمات سرویس دهی مطلوب، برخورداری از محیطی سرسبز و دنج و همچنین سرو غذاهای باکیفیت خود را معروف کند.

رستوران لاله کهن جاده چالوس از ساعت 7 صبح تا 11 شب باز است. سه وعده صبحانه، ناهار و شام در این رستوران سرو می شود. برای وعده صبحانه، انواع صبحانه های ایرانی و محلی شامل انواع تخم مرغ ها، صبحانه های فرنگی و غیره در رستوران سرو می شود. برای دو وعده ناهار و شام هم رستوران دارای منویی از انواع کباب ها است که کیفیت بالا، حجم مناسب و قیمت های مطلوبی دارند. غذاهای اختصاصی رستوران لاله کهن شامل کباب شاندیز، کباب ترش، خان کباب، کباب سیزلر لاله و غیره هستند که در میان مشتریان رستوران هم پرطرفدارترند.

اما باغ رستوران لاله کهن جاده چالوس تنها غذا سرو می کند و منویی اختصاصی هم از انواع نوشیدنی های گرم و سرد هم وجود دارد که از انواع شیک، اسموتی، قهوه ها، دمنوش و غیره را در خود جای داده و در کنار آن ها هم می توانید قلیان های باکیفیتی هم سفارش دهید که لذت تماشای منظره ای دوست داشتنی در محیطی دلنشین و سرسبز را دوچندان می کند.

آدرس رستوران لاله جاده چالوس

رستوران لاله جاده چالوس قبل از روستای سرودار جاده چالوس قرار دارد و بخاطر اینکه یکی از نزدیک ترین رستوران های خوب جاده چالوس به تهران و کرج می باشد، جزء شلوغ ترین رستوران های منطقه به شمار میرود. اگر تصمیم دارید آخر هفته را در رستوران لاله جاده چالوس سپری کنید، باید وارد جاده قدیم چالوس از شهر کرج شوید. به این منظور ابتدا به شمال شرق کرج مراجعه کنید تا وارد خیابان امیرکبیر و سپس میدان امیرکبیر شوید که ابتدای جاده چالوس است. سپس بعد از طی کردن مسافتی 2.6 کیلومتری در جاده چالوس، رستوران لاله کهن را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران لاله جاده چالوس: 32280632-026

ساعت کاری رستوران لاله جاده چالوس: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 12:30 شب و روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل.

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.851958%2C51.0610782%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”573″ name=”باغ رستوران لاله جاده چالوس”]

#4 آشکده کندوان

همه رستوران های جاده چالوس یک طرف، آشکده کندوان یک طرف. از رستوران های عادی جاده چالوس که میگذریم و به رستوران های محبوب و برتری جاده می رسیم که همیشه مشتریان بسیاری دارند. برخی از این رستوران ها مانند رستوران ارکیده که در همین مقاله آن را معرفی کردیم، در روزهای آخر هفته و تعطیلات مملو از مشتری می شوند و در این ایام مردم ساعت ها در صف باید منتظر بمانند تا میزی، تختی یا آلاچیقی در رستوران خالی شود اما از همه این رستوران ها شلوغ تر و محبوب تر، آشکده کندوان است بطوریکه این آشکده باعث شده هرموقع نام جاده چالوس می آید، اکثراً آشکده کندوان در ذهنشان تداعی شود.

در کل جاده چالوس ده ها آشکده وجود دارد و آشکده کندوان معروف ترین آن ها است بخاطر اینکه آشکده کندوان خوشمزه ترین، باکیفیت ترین و خوش قیمت ترین آش ها را در جاده چالوس سرو می کند و از آنجایی که میل کردن یک آش داغ در هوای سوزناک جاده چالوس بسیار لذت بخش است، همیشه این آشکده شلوغ می باشد اما در نظر داشته باشید هنگامی که به آشکده کندوان می رسید با آشکده های دیگری هم در اطرافش روبرو خواهید شد که باعث شد این منطقه شلوغ تر از جاهای دیگر جاده چالوس باشد.

آدرس آشکده کندوان

همانطور که از نامش پیداست، آشکده کندوان در منطقه کندوان بین روستاهای گچسر و سیاه بیشه قرار دارد و برای دسترسی به آشکده از شهر تهران یا کرج کافیست در شمال غرب تهران وارد آزادراه تهران – شمال شوید و با طی کردن مسیری 52 کیلومتری، به آشکده کندوان برسید. در واقع بعد از طی کردن مسیری 50 کیلومتری به نزدیکی روستای کندوان خواهید رسید و با عبور از چند تونل به منطقه ای می رسید که چندین آشکده و رستوران در کنار هم قرار دارند و همیشه هم شلوغ هستند اما میان آن ها، آشکده کندوان از همه بهتر و شلوغ تر است. اگر هم از شهر چالوس میخواهید به آشکده کندوان دسترسی داشته باشید هم کافیست وارد جاده چالوس شوید تا پس از طی کردن مسیری 80 کیلومتری به آشکده برسید اما لازم به ذکر است هنگامی که وارد منطقه کندوان می شوید، ابتدا وارد تونلی طولانی خواهید شد و چند صد متر بعد از آن تونل، آشکده در سمت راست جاده قابل مشاهده است.

شماره تماس آشکده کندوان: 35283009-026

ساعت کاری آشکده کندوان: همه روزه به صورت 24 ساعته باز است.

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.1443097%2C51.3036761%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

آشکده کندوان

#5 رستوران لادن جاده چالوس

در کنار باغ رستوران هایی همچون ارکیده، رستوران لادن هم یکی از بزرگترین باغ رستوران های جاده چالوس است که فضای پارک بزرگ، ده ها آلاچیق، کلبه های کوچک و بزرگ، تخت های سنتی، میز و صندلی و فضای سرسبز جذاب و دوست داشتنی دارد. باغ رستوران لادن شاید کیفیت غذاهای رستوران هایی همچون ارکیده را نداشته باشد اما از بسیاری از رستوران های جاده چالوس کیفیت غذای بالاتری دارد. رستوران لادن محیطی دلنشین، زیبا و دوست داشتنی دارد و به لطف محیط زیبا و سرسبزش، همیشه شلوغ است و پیشنهاد می کنیم برای روزهای آخر هفته و تعطیلات از قبل رزرو کنید.

رستوران غذاهای ایرانی رابرای مشتریانش سرو می کند و تمامی غذاها از کیفیت و حجم بالایی برخوردار هستند. اما همانند اکثر باغ رستوران های جاده چالوس، در رستوران لادن هم سرویس چای و قلیان ارائه می شود و در کنار چای و قلیان می توانید از منوی اختصاصی نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای لذیذ و تازه هم برخوردار شوید. لازم به ذکر است یکی از دلایل محبوبیت رستوران لادن در میان مردم، قیمت خوب غذاها و سرویس چای و قلیان است که از اکثر رستوران ها و باغ رستوران های جاده چالوس به صرفه تر می باشد.

آدرس رستوران لادن جاده چالوس

رستوران لادن جاده چالوس به شهرهای تهران و کرج نزدیک تر است چراکه در اوایل جاده قرار دارد اما برای دسترسی به رستوران باید ابتدا به شهر کرج و اوایل جاده قدیم چالوس مراجعه کنید. از طریق بلوار جانبازان و یا انتهای بزرگراه خرازی به میدان امیر کبیر میرسید و از میدان وارد جاده چالوس می شوید. با طی کردن مسیری 2.7 کیلومتری، باغ رستوران لادن را بعد از رستوران لاله کهن که پیش تر معرفی کردیم می رسید.

شماره تماس رستوران لادن جاده چالوس: 32280623-026

ساعت کاری رستوران لادن جاده چالوس: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.8524347%2C51.0601492%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

باغ رستوران لادن

#6 رستوران وینه جاده چالوس

رستوران ها و باغ رستوران هایی که در کنار رودخانه چالوس قرار دارند به مراتب محبوب تر و جذاب تر هستند. برخی از این رستوران ها در نزدیکی رودخانه قرار دارند و برخی هم تخت های سنتی خود را کنار آب قرار می دهند و مردم هم به دنبال رستوران هایی هستند که به رودخانه نزدیک تر باشد. یکی از این رستوران ها که به واسطه قرارگیری در کنار رودخانه توانسته محبوب شود، رستوران وینه است. رستوران وینه بخاطر اینکه در نزدیکی روستای وینه جاده چالوس قرار دارد به این نام معروف شده و از جمله رستوران های کنار رودخانه چالوس است که اکثر تخت هایش در کناب قرار دارند. رستوران دارای دو محیط روباز و سرپوشیده است. محیط سرپوشیده یک سالن است که ظرفیت بالایی دارد و انواع غذاهای ایرانی در آنجا سرو می شود. در بیرون از رستوران هم تخت های بسیاری در فضایی سرسبز و دنج قرار داده شده که اکثر آن ها در کنار رودخانه قرار دارند.

رستوران در کنار غذاهای ایرانی که بسیار خوش قیمت، باکیفیت و متنوع هستند چای و انواع قلیان هم سرو می کند و بخاطر کیفیت بالای قلیان ها، اکثر مشتریان تنها برای قلیان های وینه به این رستوران مراجعه می کنند. رستوران وینه در روزهای عادی هفته خلوت است و با مراجعه به رستوران در این ایام از صدای دلنشین آب در محیطی دنج و سرسبز نهایت لذت را خواهید برد اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات که افراد بسیاری راهی جاده چالوس می شوند، به یکی از شلوغ ترین رستوران های جاده تبدیل می شود.

آدرس رستوران وینه جاده چالوس

رستوران وینه یا باغ رستوران نوروزی وینه در کیلومتر 8 جاده چالوس قرار دارد. اگر میخواهید لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنید بهترین مسیر، جاده قدیم چالوس است. ابتدا وارد جاده چالوس می شوید و مسیری 8.8 کیلومتری را طی می کنید تا در کیلومتر 8 جاده چالوس، رستوران وینه را در کنار رودخانه چالوس مشاهده کنید. لازم به ذکر است رستوران دارای فضای پارکینگ اختصاصی بزرگ است و مشتریان رستوران حتی در روزهای شلوغ سال مشکلی از بابت جای پارک نخواهند داشت.

شماره تماس رستوران وینه جاده چالوس: 35353593-026

ساعت کاری رستوران وینه جاده چالوس: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.8988292%2C51.0444969%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

باغ رستوران وینه چالوس

#7 رستوران هزار چم

در کیلومتر 54 جاده چالوس، رستورانی هست که به واسطه غذا های خوشمزه در محیطی لوکس و دوست داشتنی توانسته بین رستوران گرد ها به خوبی محبوب شود. رستوران هزار چم نامی آشنا برای بسیار از ما می باشد چون هزار چم نام منطقه ای در جاده چالوس است که دارای پیچ های بسیار خطرناک بوده و در عین حال بسیار سرسبز و دوست داشتنی با ویو جذاب است. در این پیچ های خطرناک اما زیبا، رستوران ها و باغ رستوران های مختلفی هست که رستوران هزار چم از خیلی لحاظ بهتر از آن ها عمل کرده.

رستوران هزار چم نه یک رستوران کنار رودخانه است و نه یک باغ رستوران سنتی بله رستورانی با ویو زیبا از طبیعت زیبای جاده چالوس است و چون در جایی مرتفع هم قرار دارد، در فصل تابستان و روز های گرم از طبیعت سرسبز و در روز های بارانی و فصل زمستان از طبیعتی غرق در مه برخوردار می شوید. رستوران هزار چم دو طبقه دارد و قطعاً در طبقه بالا ویو جذاب تر هم خواهد بود اما همین طبقه بالا شلوغ است. زمانی که به رستوران هزار چم مراجعه می کنید می توانید انتخاب کنید که در قسمت سرپوشیده رستوران بنشینید یا فضای روباز تا از ویو لذت ببرید. در قسمت سرپوشیده با محیطی مواجه هستیم که بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و از دکوراسیون و تزئینات لوکس و پر زرق و برقی استفاده شده است. همچنین در قسمت سرپوشیده هم محیط وی آی پی هم هست که می توانید از قبل رزرو کنید.

اما از طرف دیگر، رستوران هزار چم در طبقه بالا یک قسمت روباز هم دارد که استعمال دخانیات هم در آنجا آزاد می باشد. بالکن رستوران هزار چم که به قسمت روباز رستوران تبدیل شده شاید محیط زیبا و لوکسی نداشته باشد اما بی شک ویو زیبای طبیعت چه در روز آفتابی و چه در روز بارانی غرق در مه لذتش بیشتر از دکوراسیون لوکس است. با این حال چه ویو زیبای جاده چالوس را بخواهید چه محیط لوکس، در رستوران هزار چم شما می توانید بین انواع غذا های ایرانی، غذا های محلی و شمالی به همراه پیش غذا های محلی هر چه که دوست دارید را انتخاب کرده و لذت ببرید.

غذا های ایرانی رستوران هزار چم جاده چالوس شامل انواع کباب، چلو ماهیچه، ماهی سفید و غیره هستند. منوی غذا های محلی هم شامل غذا های شکم پر و خورشت های گیلانی می باشد. پیش غذا ها شامل بادمجان شکم پر، از ماست ساده و محلی تا موست بورانی، سالاد های یک نفره و دو نفره و بشقاب گیلانی است. تمامی غذا های رستوران شکم پر قیمت های مصوب دارند اما ماهی بخاطر اینکه صید روز می باشد قیمتش متغیر بوده و با توجه به قیمت روز ماهی محاسبه می شود. اینجا شاید از نظر قیمتی رستورانی سطح بالا قلمداد شود اما محیط لوکس رستوران، خدمات سرویس دهی خوب، کیفیت و مزه بی نظیر غذا ها توانسته به خوبی مشتریان را راضی نگه دارد. در ضمن رستوران دارای بخش کافی شاپ هم هست و کلی نوشیدنی گرم و سرد هم در رستوران سرو می شود.

آدرس رستوران هزار چم

همانطور که از نام رستوران مشخص است، رستوران هزار چم در منطقه معروف هزار چم جاده چالوس قرار دارد. منطقه هزار چم پیچ های معروف جاده چالوس هستند که نزدیک به منطقه کلار آباد واقع شده اند. اگر از سمت کرج و تهران میخواهید به رستوران هزار چم دسترسی داشته باشید، در جاده چالوس زمانی که نزدیک به هزار چم هستید، وارد تونل می شوید و بعد از آن به هزار چم می رسید سپس قبل از اینکه به اولین پیچ جاده برسید رستوران را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد. رستوران چون بزرگ و معروف است دارای فضای پارک زیادی می باشد و حتی در روز های شلوغ سال جای پارک در مقابل رستوران راحتی پیدا می شود.

شماره تماس رستوران هزار چم: 09111930662

ساعت کاری رستوران هزار چم: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.2703442%2C51.2571499%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”574″ name=”رستوران هزار چم جاده چالوس”]

#8 رستوران میرزایی جاده چالوس

شاید رستوران میرزایی بهترین رستوران جاده چالوس نباشد اما نه تنها بین بهترین ها قرار دارد بلکه از نظر بسیاری از رستوران ها، رستورانی همه چی تمام در جاده چالوس است مانند رستوران هایی همچون ارکیده. محبوبیت بالای رستوران میرزایی باعث شده زمانی که افرادی بسیاری راهی جاده چالوس و شهر های شمالی می شوند، اگر بخواهند تجربه غذا های لذیذ و محیط زیبای رستوران میرزایی را داشته باشند از قبل میر رزرو کنند یا منتظر خالی شدن میزی در رستوران باشند.

رستوران میرزایی در کیلومتر 7 جاده چالوس قرار دارد و یکی از دلایل اینکه اینجا رستورانی بسیار شلوغ و محبوب است همین فاصله کم تا تهران و کرج می باشد. رستوران گردها زمانی که وارد این جاده زیبا می شوند و قرار است در رستورانی جذاب غذا های لذیذی را میل کنند، یا به دنبال باغ رستوران جاده چالوس هستند یا میخواهند در رستوران کنار رودخانه جاده چالوس باشند. رستوران میرزایی جایی است که هم جزء بهترین باغ رستوران های جاده چالوس می باشد هم جزء بهترین و باکیفیت ترین باغ رستوران های جاده چالوس.

در شرایطی که چپ و راست جاده چالوس فقط رستوران و باغ رستوران میبینیم که برخی کنار رودخانه هستند و برخی هم ویو زیبا داشته و از همه لحاظ با هم رقابت می کنند تا میان بهترین رستوران های جاده چالوس باشند، رستوران میرزایی توانست در اولین همایش تجلیل از 100 رستوران برتر، یکی از این 100 رستوران برتر باشد. زمانی هم که وارد رستوران می شوید کلی تقدیرنامه از جاهای مختلف میبینید که میرزایی را به عنوان برترین باغ رستوران کنار رودخانه جاده چالوس انتخاب کرده اند. در ادامه میخواهیم ببینیم چه دلایلی رستوران میرزایی را تا این اندازه محبوب کرده است.

شما زمانی که میخواهید به رستوران میرزایی مراجعه کنید، ابتدا میبینید که با رستورانی بزرگ طرف هستید و در مقابل رستوران هم کلی فضای پارک برای مشتریان هست لذا در شلوغ ترین ایام هم جای پارک در نزدیک رستوران به راحتی پیدا می شود. وارد رستوران می شوید و با محیطی باغ طور، سرسبز و دلنشین روبرو خواهید شد که آرامش خاصی را القاء می کند هرچند این آرامش در روز های شلوغ آخر هفته و تعطیلات بخاطر حضور مشتریان بسیار و سر صدای آزار دهنده از بین می رود ولی اگر زمانی مراجعه کنید که رستوران خلوت است، می توانید از فضای سرسبز دلنشین، صدای دوست داشتنی پرندگان و جریان آب رودخانه به همراه عبور باد از لا به لای درختان لذت ببرید.

رستوران میرزایی جاده چالوس سالنی بزرگ و سرپوشیده دارد که لوکس است و هرکسی که وارد رستوران شده از محیط زیبای رستوران، دکوراسیون و تزئینات شکیل و کلاسیک لذت برده است. از آنجایی که در رستوران میرزایی می توانید از قبل برای برگزاری جشن تولد های خود میز رزرو کنید، جشن ها در سالن سرپوشیده برگزار می شوند و میز ها هم به بهترین شکل تزئین و گل آرایی خواهند شد تا یک تولد رویایی و خاطره انگیز را در رستوران رقم بزنید.

ولی زمانی که ما وارد یک رستوران کنار رودخانه در جاده چالوس شدیم میخواهیم کنار رودخانه در فضای روباز بنشینیم تا از ویو و صدای جریان آب لذت ببریم. دو قسمت فضای روباز در رستوران میرزایی هست یکی سمت کوه با ویو طبیعت و دیگری سمن رودخانه. قسمتی که سمت طبیعت قرار دارد دارای سقف می باشد تا مشتریان از آفتاب به دور قرار گیرند. اما قسمتی که سمت رودخانه قرار دارد به لطف حضور درختان بلند قامت، سایه دلنشینی به وجود آمده است. در این قسمت میز و صندلی ها به فاصله خوب از همدیگر قرار گرفتند، برخی دو نفره هستند و برخی هم 6 نفره اما کمی آنطرف تر به جای جذاب رستوران می رسیم که تخت های سنتی بزرگ بوده و کنار رودخانه هم قرار دارند.

رستوران میرزایی از قدیمی ترین رستوران های جاده چالوس است و قدمتش به سال 1340 برمیگردد. در طول این سال ها رستوران بار ها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته تا از محیطی زیباتر و دوست داشتنی تر برخوردار باشد اما داستان غذا های رستوران کمی متفاوت است. از همان سال های اول افتتاح رستوران میرزایی، اینجا غذا های خیلی خوشمزه ای داشت. اکثر رستوران های خوب جاده چالوس میدانیم که قیمت های ارزانی ندارند چون هم محیطی لوکس و بزرگ دارند و هم در موقعیتی خاص واقع شده اند و رستوران میرزایی هم از این قاعده مستثنی نیست. روز به روز غذا های رستوران متنوع تر و خوشمزه تر می شدند تا اینکه رستوران گرد ها فهمیدند دیگر رستوران میرزایی آن رستوران باکیفیت قدیم نیست.

در این رستوران نه تنها مانند رستوران های خوب جاده چالوس غذا های ایرانی و محلی سرو می شود، غذا های ایتالیایی و فرنگی هم ارائه می شود و در کمتر رستورانی در جاده چالوس همچین منویی را میبینیم. برای غذا های ایرانی، انواع کباب ها از جوجه و کوبیده تا فیله و شیشلیک در کنار کباب ترش و کباب لاری تند و ترش، ماهیچه، گردن، زرشک پلو با مرغ و باقالی پلو با مرغ هست. منویی جذاب و متنوع هم برای غذا های دریایی در نظر گرفته شده برخلاف بسیاری از رستوران جاده چالوس که فقط ماهی قزل آلا و ماهی سفید سرو می کنند، اینجا بشقاب دریایی داریم، میگو با سس لیمو، میگو پفکی، میگو کبابی، چند مدل ماهی از قزل کبابی یا سرخ شده تا ماهی شیر و شیر کبابی، ماهی سالمون نروژ و ماهی سی بس که طرفدار های خاص خود را دارد.

بخش غذا های فرنگی رستوران میرزایی جاده چالوس بیشتر غذا های ایتالیایی هستند. چند مدل استیک گوشت و مرغ با مخلفات مختلف، چهار مدل پاستا از پاستای میگو تا بیف آلفردو و کلی غذای فرنگی دیگر شامل بیف استراگانف، اسکالپ مرغ ایتالیایی، شنیسل، چیکن شف، چیکن پارمزان و غیره. در کنار این غذا ها نمی شود پیش غذا هم سفارش نداد و در رستوران میرزایی جاده چالوس پیش غذا هایی شامل کشک بادمجان، میرزا قاسمی، 2 مدل سوپ روز و قارچ، نان سیر، چند مدل سیب زمینی سرخ کرده با سس دیپ یا قارچ، انواه ماست، زیتون شور یا پرورده و غیره. در میان پیش غذا ها هم پیش غذا های لبنانی به چشم میخورد مانند حمص بیروتی که بسیار خوشمزه بوده و کلی هم طرفدار دارد. اگر هم برای پیش غذا سالاد خواستید، هم سالاد شیرازی در رستوران سرو می شود و هم سالاد های سزار، یونانی، فتوش، سالاد سبز و سالاد شنیسل مرغ.

غذا های فرنگی رستوران میرزایی از نظر بسیاری از رستوران گرد ها حرف اول را بین باغ رستوران های جاده چالوس می زند و تعداد رستوران های کنار رودخانه جاده چالوس که غذا های فرنگی را سرو کنند از تعداد انگشتان دست هم کمتر است و میرزایی توانسته بین این رستوران ها به خوبی بدرخشد. اما در خصوص غذا های ایرانی و محلی. در گذشته، رستوران میرزایی واقعاً غذا های باکیفیت و خوشمزه ای را سرو میکرده و قیمت های خوبی هم با توجه به برند و محیط و موقعیت داشته اما امروزه مشتریان و رستوران گرد ها می گویند رستوران میرزایی دیگر کیفیت سابق را ندارد و علاوه بر افزایش قیمت ها، از کیفیت غذا های ایرانی و محلی خود کاسته است هرچند بسیاری از رستوران گرد ها، مشتریان و افرادی که گشت و گذار هایی میان رستوران های خواب جاده چالوس داشته اند همچنان بر این باورند از نظر کیفیت و مزه، رستوران میرزایی نسبت به خیلی از آن ها بهتر است.

آدرس رستوران میرزایی جاده چالوس

امروزه که آزاد راه تهران – شمال افتتاح شده دیگر تهرانی ها از جاده قدیم چالوس عبور نمی کنند و همه از آزاد راه استفاده می کنند ولی اگر تصمیم دارید تجربه غذا های خوشمزه و متنوع رستوران میرزایی آن هم در محیطی لوکس و دوست داشتنی کنار رودخانه با طبیعتی زیبا را تجربه کنید باید وارد جاده قدیم چالوس شوید. همانطور که میدانیم، جاده قدیم در شمال شرقی کرج قرار دارد و در این بخش می بایست ابتدا وارد میدان امیرکبیر شده و بعد از تماشای دریاچه و سرد امیرکبیر وارد جاده چالوس شوید. از آنجایی که ما مبدأ را میدان امیرکبیر که شروع جاده چالوس است در نظر میگیریم، کافیست مسیری 4.3 کیلومتری را طی کنید که در ایام خلوت نزدیک به 5 دقیقه طول میکشد و سپس در سمت راست جاده رستوران میرزایی را مشاهده می کنید. در ضمن این نکته را هم بدانید شما همه روزه بجز پنج شنبه و جمعه می توانید از قبل میز هم رزرو کنید.

شماره تماس رستوران میرزایی جاده چالوس: 35353893-026

ساعت کاری رستوران میرزایی جاده چالوس: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.86508%2C,51.0531771%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”572″ name=”رستوران میرزایی جاده چالوس”]

#9 رستوران همسفر جاده چالوس

هیچ رستورانی معروف تر از رستوران همسفر در جاده چالوس نیست. کمتر کسی را در اطرافمان دیده ایم که رستوران همسفر را نشناسد و قدیمی ها خاطره هایی با این رستوران جذاب دارند. اگر طرفدار فیلم های قدیمی قبل از انقلاب باشید، قطعاً فیلم همسفر را دیده اید. فیلمی که دو بازیگر مطرح سینمای ایران در آن بازی کردند و رستوران همسفر هم یکی از لوکیشن های این فیلم بود و به واسطه این فیلم، رستوران همسفر کلی طرفدار پیدا کرد. رستوران همسفر از رستوران های خوب کنار رودخانه جاده چالوس است و همیشه هم شلوغ می باشد چون برخی میخواهند سکانس فیلم همسفر را از نزدیک ببیند و برخی هم عاشق حس نوستالژی رستوران هستند. البته رستوران همسفر از رستوران های باکیفیت جاده چالوس هم می باشد و ارائه غذا های خوشمزه و باکیفیت هم دلیل محبوبیت بالای رستوران محسوب می شود.

رستوران همسفر با اینکه جزء رستوران های قدیمی جاده چالوس است (فیلم همسفر در سال 1354 فیلمبرداری شده) و حس نوستالژی خوبی را ارائه می دهد اما مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته تا خدمات بهتری را ارائه دهد. اینجا دو سالن دارد یکی سرپوشیده و دیگری روباز البته محیط روباز رستوران درواقع تراس بزرگ رستوران است که در کنار رودخانه هم قرار دارد و از ویو زیبا، رودخانه و طبیعتی بکر هم برخوردار خواهید شد. بخش روباز رستوران همسفر فقط طبیعت زیبا دارد ولی در سالن، نورپردازی های شکیل، تزئینات و دکوراسیون کلاسیک و زیبا جلوه خوبی را به محیط داخلی رستوران داده و به جرأت می توان گفت رستوران همسفر یکی از زیباترین رستوران های جاده چالوس به حساب می آید. همچنین چون رستوران لوکیشن فیلم همسفر بوده، بر روی دیوار های رستوران و حتی پس زمینه منو، عکس بهروز وثوقی را میبینیم که اسطوره سینمای ایران است.

رستوران همسفر مثل رستوران های خوب جاده چالوس غذا های ایرانی و شمالی برای مشتریانش سرو می کند. اول از هر چیز بدانید که اینجا یک رستوران گران قیمت نسبت به بسیاری از رستوران های جاده چالوس محسوب می شود. غذا های رستوران بیشتر کبابی است و دو دسته بندی جوجه و کباب دارد. در بخش جوجه ها، جوجه شاندیز، جوجه فسنجانی، جوجه ترش، جوجه زعفرانی، اکبر جوجه و زرشک پلو با مرغ مشاهده می شود. در قسمت کباب ها هم کباب بره، کباب ترش، شیشلیک، گردن ، ماهیچه و غیره را داریم. میرزاقاسمی هم در رستوران همسفر اکثر رستوران های جاده چالوس یک غذای اصلی به شمار میرود نه یک پیش غذا. منوی رستوران همسفر به عنوان یک رستوران خوب در جاده چالوس ساده است اما غذا هایش بسیار خوشمزه و خاطره انگیز هستند و ارزش دارد اگر برایشان هزینه کنید.

مشتریان رستوران همسفر بطور کلی دو دسته هستند. برخی بر این باورند رستوران همسفر غذا های گران قیمتی نسبت به حجم، کیفیت و خدمات سرویس دهی دارد و بیشتر پول معروفیتش را میگیردو از طرف دیگر، برخی هم معتقدند اگر قرار باشد بین کلی رستوران در جاده چالوس تنها تعداد انگشت شماری از آن ها خوب و باکیفیت باشد یکی از آن ها قطعاً همسفر است و غذا های خوشمزه و باکیفیتی سرو می کند البته بطور کلی، مشتریان از خدمات سرویس دهی رستوران در روز های شلوغ چندان راضی نیستند.

آدرس رستوران همسفر جاده چالوس

برای دسترسی به رستوران همسفر ما سه مبدأ را در نظر میگیریم یکی از شهر چالوس، دومی از تهران و سومی هم از کرج. از شهر چالوس برای دسترسی به رستوران همسفر، زمانی که وارد جاده چالوس می شوید چه از طریق جاده قدیم و چه از طریق آزاد راه در نهایت به شهر مرزن آباد می رسید. از شهر مرزن آباد هم کافیست مسافتی 17 کیلومتری را طی کنید که اگر ترافیک نباشد 20 دقیقه از شما وقت میگیرد و سپس در راست جاده رستوران همسفر را مشاهده خواهید کرد. از شهر تهران چون تهرانی ها از آزاد راه استفاده می کنند، از عوارضی تا رستوران مسیری 84 کیلومتری است. از شهر کرج هم اگر مبدأ را میدان امیر کبیر در نظر بگیریم مسافت به 115 کیلومتر می رسد.

شماره تماس رستوران همسفر جاده چالوس: 09113923003

ساعت کاری رستوران همسفر جاده چالوس: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.3163661%2C51.2467961%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”549″ name=”رستوران همسفر جاده چالوس”]

رزرو ویلا در اطراف تهران

جاده چالوس از جمله مناطق خاطره انگیز در اطراف تهران محسوب می شود. اطراف تهران مناطق بی نظیری دارد از لواسان و کردان گرفته تا شهریار و جاده چالوس و غیره و برای یک آخر هفته ای خاطره انگیز و تعطیلاتی به دور از شلوغی و آلودگی تهران می توان روی این مناطق حساب کرد. برای اجاره ویلا در اطراف تهران بخصوص مناطق نزدیک به جاده چالوس و حتی شهرها و روستاهای واقع در جاده چالوس با کارشناسان لوکس ویلا ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

بهترین صبحانه در جاده چالوس را کدام رستوران دارد؟

رستوران های لاله و لادن یکی از بهترین رستوران های جاده چالوس با سرو صبحانه هستند.

بهترین باغ رستوران های جاده چالوس کدام ها هستند؟

رستوران های میرزایی، وینه، لادن، لاله، ارکیده و ارغوان.

رستوران های کنار رودخانه جاده چالوس کدام ها هستند؟

رستوران های همسفر، میرزایی و وینه از جمله بهترین رستوران های کنار رودخانه جاده چالوس هستند.

بهترین رستوران های سنتی جاده چالوس کدام ها هستند؟

رستوران های ارکیده، لادن، وینه و میرزایی