رستوران های تنکابن

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

در شهر تنکابن بی شک قدم زدن در ساحل بکر، گشت و گذار در جنگل و بازدید از جاهای دیدنی بسیار لذت بخش است. از طرفی، غذاهای شمالی و تنوعی از رستوران های لوکس و باکیفیت در سراسر مازندران باعث شده رستوران گردی در مازندران به یکی از محبوب ترین تفریحات در میان مردم باشد. از آنجایی که تنکابن شهری توریستی به حساب می آید، خوب است با برخی از بهترین رستوران های تنکابن بیشتر آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

#1 رستوران بام ایران

یکی از بهترین رستوران هایی که می توانید در سفر به تنکابن و در مسیر جنگل های دو هزار بیابید، رستوران بام ایران می باشد. این رستوران به دلیل داشتن یک ویوی بسیار زیبا در اطراف خود توانسته عده زیادی از مسافران را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد. این رستوران به دلیل دارا بودن انواع غذاهای ایرانی، محلی، فست فود، کیک، نوشیدنی و… می تواند به شما در انتخاب یک وعده خوب کمک نماید.

رستوران شب ها شمال یک ساختمان سه طبقه است که هر طبقه مجزا بوده و در بخش های مختلف می توانید آن چه نیاز دارید را سفارش دهید. به عنوان مثال در این رستوران قلیان نیز سرو می شود و اگر تمایل داشته باشید می توانید این مورد را در بخش کافه در کنار دیگر مواردی که مد نظر دارید سفارش دهید. در طبقه اول و سوم می توان میز رزرو کرد و برای یکی از مراسمات همانند جشن تولد از آن ها استفاده نمود ولی در طبقه دوم به دلیل بالا بودن تعداد مراجع این امکان وجود ندارد.

یکی از مزیت های این رستوران به نسبت باقی رستوران ها این است که تراس هایی وجود دارد تا مراجعین بتوانند با استفاده از آن ها رو به یک منظره بسیار زیبا به صرف غذای مورد علاقه خود بپردازند. هم چنین در بخش سنتی رستوران یک سری تخت قرار داده شده تا به وسیله آن بتوانید راحت تر از میز و صندلی بنشینید و به صرف غذایتان مشغول شوید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های تنکابن بوده و بهتر است استفاده از آن را از دست ندهید.

کیفیت غذاهای رستوران بام ایران بالا بوده و طعم خوبی را می توانید در غذاهایی هم چون مرغ ترش و میرزا قاسمی تجربه نمایید. بهتر است کوبیده را نیز از دست ندهید چراکه بسیار خوش طعم بوده و افراد زیادی آن را توصیه کرده اند. در بخش کافیشاپ رستوران نیز می توانید انواع نوشیدنی و کیک های خوشمزه را سفارش دهید و لحظات خوبی را در کنار عزیزانتان داشته باشید. این رستوران با منظره ای که دارد و هم چنین غذاهای خوش طعم خود می تواند لحظه های خوبی را برایتان تداعی کند و به دلیل قرار گرفتن در یک جاده فوق العاده زیبا مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

آدرس رستوران بام ایران

برای رسیدن به رستوران بام ایران کافیست ابتدا خود را به خیابان انقلاب برسانید و سپس در جهت جنوب غربی ادامه دهید. این مسیر را ادامه دهید تا به قلعه گردن برسید از این جا کمی به سمت راست و بعد به طرف چپ بروید تا در نهایت به رستوران بام ایران که در سمت چپ شما قرار دارد برسید. لازم به ذکر است مسافت این مسیر با توجه به این که در کجای جاده باشید متغیر می باشد.

شماره تماس رستوران بام ایران تنکابن: 09128026054

ساعت کاری رستوران بام ایران تنکابن: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.754637302677125%2C%2050.84731487325454%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”864″ name=”رستوران بام ایران”]

#2 رستوران ستاره سو تنکابن

رستوران ستاره سو از جمله رستوران های ساحلی تنکابن است که به واسطه ارائه غذاهای باکیفیت و خوش قیمت در محیطی زیبا و دوست داشتنی توانسته خود را در میان بهترین رستوران های تنکابن قرار دهد. رستوران ستاره سو تنها چند قدم با ساحل فاصله دارد و بین رستوران و دریا، باغی سرسبز و زیبا مشاهده می شود و مشتریان رستوران اوقات خوشی را با قدم زدن در این باغ برای خود رقم می زنند. رستوران و کافی شاپ ستاره سو از محیطی دنج و زیبا برخوردار است. میز و صندلی های چوبی شکیل، نقاشی ها و عکس های زیبا بر روی دیوارها و تزئینات زیبا جلوه جذابی را به محیط رستوران داده است.

در منوی رستوران ستاره سو تنکابن هم غذاهای ایرانی و محلی مشاهده می شود و هم انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای لذیذ و تازه. غذاهای رستوران از مواد اولیه باکیفیتی تهیه می شوند و برخی از مواد اولیه رستوران ارگانیک هستند برای همین، برخی از غذاهای رستوران که از مواد ارگانیک برای تهیه آن ها استفاده می شوند از قیمت های به مراتب بیشتری نسبت به سایر غذاها برخوردار هستند. از نظر مشتریانی که کیفیت و قیمت غذاهای رستوران ستاره سو باعث شده به مشتریان دائمی رستوران تبدیل شوند، هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای محلی رستوران باکیفیت هستند و از حجم و مزه خوبی برخوردارند اما اکثر مردم بیشتری برای غذاهای محلی به رستوران ستاره سو تنکابن مراجعه می کنند چراکه این رستوران در زمینه سرو غذاهای محلی یکی از بهترین رستوران های تنکابن به شمار می رود.

لازم به ذکر است پیش غذاهای سرو شده در این رستوران به قدری خوب هستند که هیچ مشتری را پیدا نمی کنید در کنار غذا، انواع پیش غذاها شامل میرزا قاسمی، ترشیجات و غیره را سفارش نداده باشد. در آخر هم با توجه به کیفیت بالای غذاها، حجم بسیار خوب و مزه ای دوست داشتنی، قیمت تمامی غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای تازه و لذیذ رستوران ستاره سو تنکابن از قیمت های بسیار خوبی برخوردار هستند.

آدرس رستوران ستاره سو تنکابن

اگر در میان بهترین رستوران های تنکابن تصمیم دارید به رستوران ستاره سو مراجعه کنید، کافیست در بخش ساحلی مرکز شهر به سمت خیابان میرزای شیرازی بروید. در این خصوص دو راه در پیش روی شما قرار دارد. مسیر اول در شرق تنکابن قرار دارد و می بایست هنگامی که در جاده اصلی هستید، وارد خیابان جمهوری شوید تا پس از طی کردن مسافتی چند کیلومتری، در سمت راست خیابان پس از کوچه نسترن وارد خیابان میرزای شیرازی شده و بعد از مسجد سبزه میدان، تابلوی ورود به رستوران را مشاهده کنید. مسیر دوم در مرکز شهر تنکابن قرار دارد و بعد از پل چشمه کیله در خیابان جمهوری وارد بلوار هشتم شهریور و سپس، خیابان میرزای شیرازی شوید تا بعد از بلوار جلیلی، به رستوران ستاره سو تنکابن برسید.

شماره تماس رستوران ستاره سو تنکابن: 54226733-011

ساعت کاری رستوران ستاره سو تنکابن: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8147512%2C50.8889418%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”603″ name=”رستوران ستاره سو تنکابن”]

#3 رستوران و سفره خانه سنتی عمارت پارسی

یکی از خاص ترین و زیباترین رستوران های تنکابن، رستوران عمارت پارسی است که از جمله سفره خانه های سنتی تنکابن هم می باشد. از بیرون که به رستوران نگاه می کنید تنها تابلوی رستوران و درب ورودی را مشاهده می کنید و تصور نخواهید کرد که قرار است وارد یکی از زیباترین و خاص ترین رستوران های تنکابن شوید. بعد از اینکه وارد رستوران می شوید، با محیطی بزرگ روبرو خواهید شد که شامل ده ها آلاچیق با ظرفیت های مختلف می باشد. نمای رستوران به شکل قدیمی و سنتی تزئین شده و حتی پنجره های آلاچیق ها هم با داشتن شیش های رنگارنگ، زیبایی محیط رستوران را دو چندان کرده اند. همچنین در نظر داشته باشید می توانید از چند روز قبل بخصوص برای ایام شلوغ سال که رستوران و سفره خانه سنتی عمارت پارسی بسیار شلوغ می شود، آلاچیق مورد نظر خود را هم رزرو کنید.

در رستوران و سفره خانه سنتی عمارت پارسی تنکابن انواع غذاهای ایرانی و محلی برای مشتریان سرو می شود. هم می توانید انواع خورشت ها و کباب ها را سفارش دهید و هم می توانید انواع غذاهای محلی و لذیذ شمالی را انتخاب کنید. از نظر مشتریان، تمامی غذاها از کیفیت بالا و یکسانی برخوردار هستند و انتخاب بهترین غذای رستوران تنها به ذائقه مشتریان برمیگردد. همچنین پیش غذاهای متنوع و لذیذی هم در رستوران سرو می شود که نباید آن ها را از دست دهید. از نظر قیمتی هم طبق گفته مشتریان، با توجه به کیفیت، حجم، خدمات سرویس دهی و محیط زیبای رستوران، قیمت غذاها معقول و منطقی به نظر می رسند.

آدرس رستوران و سفره خانه سنتی عمارت پارسی

رستوران و سفره خانه سنتی عمارت پارسی در خیابان انقلاب تنکابن قرار دارد و خیابان انقلاب از روستای خرم آباد تا مرکز شهر تنکابن ادامه دارد. از طریق خیابان های جمهوری و فردوسی که دوتا از مهم ترین خیابان های تنکابن هستند می توانند وارد خیابان انقلاب شوید و در خیابان انقلاب نزدیک به خیابان جمهوری، رستوران عمارت پارسی را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران و سفره خانه سنتی عمارت پارسی: 54223243-011

ساعت کاری رستوران و سفره خانه سنتی عمارت پارسی: همه روزه از ساعت 8:15 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.815007%2C50.8790495%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”609″ name=”رستوران عمارت پارسی تنکابن”]

#4 رستوران سنتی کلبه صبا تنکابن

اگر نگوییم بهترین رستوران تنکابن، قطعاً جای دارد رستوران سنتی کلبه صبا را در میان بهترین رستوران های تنکابن قرار دهیم. رستوران سنتی کلبه صبا یکی از معدود رستوران های محبوب و خوب تنکابن است که پاسخگوی ذائقه ها و سلیقه های مختلفی بوده و چه از لحاظ محیط و چه از تنوع غذایی توانسته رستوران گردهای بسیاری را به سمت خود جذب کند. رستوران سنتی کلبه صبا سه محیط برای نشستن دارد که شامل محیط سرپوشیده، محیط روباز و آلاچیق می باشد و محیط سرپوشیده از دکوراسیون زیبا و تزئینات شکیلی برخوردار است و محیط روباز هم به سمت دریا بوده و چشم انداز زیبایی هم از دریای خزر ارائه می دهد.

رستوران سنتی کلبه صبا تنکابن از نظر غذایی، رستوران تمام عیار است. اول از همه بگوییم که تمامی غذاهای رستوران از مواد اولیه مرغوب به صورت روزانه تهیه می شوند و سرآشپزان حرفه ای هم غذاهای رستوران را سرو می کنند. پرسنل رستوران آموزش دیده هستند و رستوران سنتی کلبه صبا از خدمات سرویس دهی مطلوبی حتی در روزهای شلوغ سال برخوردار است. منوی رستوران بخش های مختلفی دارد. اگر علاقمند به فست فود هستید به بخش فست فودی منوی رستوران مراجعه کرده و در میان انواع پیتزاها، ساندویچ ها، همبرگرها به همراه پیش غذاهای لذیذ را می توانید سفارش دهید. اگر هم علاقمند به غذاهای ایرانی هستید، انواع خورشت ها و غذاهای کبابی در رستوران سرو می شود. در کنار آن ها، منوی غذایی محلی هم مشاهده می شود که تنوع مطلوبی از انواع غذاهای محلی مازندران را در خود جای داده است.

بعد از منوی غذایی به منوی کافه ای رستوران می رسیم. در منوی کافه، از انواع دمنوش تا انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای تازه و لذیذ قابل سفارش است اما از غذا که بگذریم، اگر علاقمند به قلیان هم دارید می توانید از سرویس چای و قلیان رستوران هم برخوردار شوید. با اینکه رستوران سنتی کلبه صبا یکی از شلوغ ترین و بهترین رستوران های تنکابن به حساب می آید اما کمتر مشتری ای بوده که ناراضی رستوران را ترک کرده و تمام مشتریان رستوران از همه چی شامل کیفیت سرویس دهی، محیط و غذاها بخصوص هزینه پرداخت شده کاملاً راضی بوده اند.

آدرس رستوران سنتی کلبه صبا تنکابن

رستوران سنتی کلبه صبا در انتهای بلوار هشتم شهریور قرار دارد. اگر میخواهید به رستوران سنتی کلبه صبا مراجعه کنید، کافیست به انتهای خیابان جمهوری از سمت شرق، انتهای خیابان شهید پورنقی از جنوب و قسمت شرق پل چشمه کیله برسید و در شمال تقاطع این خیابان ها، وارد بلوار هشتم شهریور شده و به انتهای بلوار مراجعه کنید تا رستوران را در سمت راست بلوار مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران سنتی کلبه صبا تنکابن: 54223054-011

ساعت کاری رستوران سنتی کلبه صبا تنکابن: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8193339%2C50.8840705z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”607″ name=”رستوران کلبه تنکابن”]

#5 کته کبابی محمد طالقانی

کته کبابی نام آشنایی در شهرهای شمالی است و از همان ابتدای محورهای دسترسی به شهرهای شمالی کشور تا کوچه پس کوچه های استان مازندران، هزاران کته کبابی وجود دارد. اصولاً در کته کبابی ها انواع کباب های خوشمزه و باکیفیت در کنار برنج های ایرانی سرو شده به صورت کته ارائه می شود و در کنار خوشمزه بودن، از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند. در شهر تنکابن اما، ده ها کته کبابی وجود دارد که هرکدام هم طرفداران خاص خود را دارند اما از نظر مردم و رستوران گردها، کته کبابی محمد طالقانی بهترین کته کبابی تنکابن به شمار میرود و در میان رستوران های تنکابن، یکی از خوش قیمت ترین، باکیفیت ترین و لذیذ ترین غذاها را کته کبابی محمد طالقانی دارد.

کته کبابی محمد طالقانی محیطی با ظرفیت بالا دارد که از دکوراسیون و تزئینات زیبا و دوست داشتنی شامل تابلوهای نقاشی بر روی دیوارها، نورپردازی مناسب و میز و صندلی های شکیل برخوردار است اما در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه که تنکابن به یکی از شلوغ ترین شهرهای مازندران تبدیل می شود، رستوران کته کبابی محمد طالقانی هم در میان شلوغ ترین رستوران های تنکابن قرار میگیرد. در این رستوران انواع غذاهای کبابی شامل چلوکباب های کوبیده، جوجه و غیره سرو می شود. تمامی غذاها بسیار باکیفیت هستند و در کنار کیفیت، از قیمت های خوبی هم برخوردار هستند برای همین، عاشقان کباب هنگامی که به تنکابن سفر می کنند، مستقیم به کته کبابی محمد طالقانی مراجعه می کنند تا بهترین کباب های تنکابن را میل کنند.

آدرس کته کبابی محمد طالقانی

کته کبابی محمد طالقانی در غرب رودخانه چشمه کیله قرار دارد. اگر میخواهید به این کته کبابی مراجعه کنید، ابتدا باید به میدان امام خمینی مراجعه کنید که در غرب پل چشمه کیله قرار دارد. سپس در جنوب میدان امام خمینی وارد خیابان طالقانی شده و سپس، بعد از کوچه عطار، وارد کوچه دوم شده و در انتهای کوچه نزدیک به خیابان امیرکبیر، کته کبابی محمد طالقانی را مشاهده کنید.

شماره تماس کته کبابی طالقانی: 54224801-011

ساعت کاری کته کبابی طالقانی: همه روزه از ساعت 6 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8181919%2C50.8766314%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

کته کبابی محمد طالقانی

#6 کافه رستوران ایتالیایی رناتو

با اینکه اکثر گردشگران بخاطر غذاهای شمالی و کته کبابی ها به شهرهای شمالی کشور سفر می کنند، عده بسیاری هم هستند که برای تنوع به سراغ فست فودها و رستوران های ایتالیایی می روند یا از عاشقان فست فود و غذاهای ایتالیایی هستند. در شهر تنکابن رستوران های ایتالیایی مختلفی وجود دارد که اکثر آن ها جزء بهترین رستوران های تنکابن بوده و از نظر محیط، کیفیت و تنوع غذاها همانند سایر رستوران های ایتالیایی هستند. یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در تنکابن، کافه رستوران ایتالیایی رناتو است که در غرب تنکابن واقع شده و بخاطر اینکه محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی، غذاهای متنوع و لذیذ و خوش قیمت دارد، از جمله رستوران های محبوب در تنکابن می باشد.

کافه رستوران ایتالیایی رناتو همانند یک رستوران ایتالیایی، محیطی با دکوراسیون ساده و در عین حال لوکس و شکیل دارد. میز و صندلی های مدرن، نورپردازی همانند یک رستوران ایتالیایی و تزئینات شکیل جلوه خوبی را به محیط داخلی رستوران داده است. در کنار محیط داخلی، در صورت تمایل می توانید در محیط روباز رستوران که در مقابل رستوران قرار دارد هم بنشینید. کافه رستوران ایتالیایی رناتو دو منو دارد که یکی به انواع غذاها و پیش غذاها اختصاص داده شده و دیگری، انواع نوشیدنی های سرد و گرم را شامل می شود.

بخاطر اینکه کافه رستوران ایتالیایی رناتو بتواند در میان بهترین رستوران های تنکابن قرار گیرد و مشتریان بسیاری هم داشته باشد، باکیفیت ترین غذاهای ایتالیایی ممکن را سرو می کند. منوی غذایی رستوران شامل انواع پیتزاهای ایتالیایی، ساندویچ ها و همبرگرها، انواع استیک، پاستا، سالادهای متنوع و پیش غذاهای مختلف را پوشش داده و از نظر قیمتی با اینکه سطح قیمتی کافه رستوران رناتو همانند اکثر رستوران های ایتالیایی می باشد اما به لطف کیفیت بالا، خدمات سرویس دهی مناسب و حجم و مزه خوب غذاها، ارزش پرداخت هزینه را دارد.

آدرس کافه رستوران ایتالیایی رناتو

کافه رستوران ایتالیایی رناتو در غرب تنکابن قرار دارد. به همین منظور برای دسترسی به این کافه رستوران ایتالیایی می بایست وارد بلوار شیرودی شوید تا در انتهای بلوار به میدان آزادی برسید. سپس در میدان آزادی مجدد وارد بلوار شیرودی به سمت شرق شوید تا به خیابان توسکا برسید. کمی جلوتر از خیابان توسکا و نزدیک به خیابان شهید محمدی خواه کافه رستوران ایتالیایی رناتو را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه رستوران ایتالیایی رناتو: 54312000-011

ساعت کاری کافه رستوران ایتالیایی رناتو: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح الی 12:30 شب و روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 12:15 الی 12:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8320812%2C50.855781%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”605″ name=”رستوران ایتالیایی رناتو تنکابن”]

#7 رستوران تهران تنکابن

رستوران تهران یکی از بهترین رستوران هایی است که در غرب تنکابن پیدا خواهید کرد. رستوران تهران رستورانی نسبتاً کوچک با ظرفیت 30 نفر است که در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه به قدری شلوغ می شود که گاهی اوقات، مشتریان باید زمانی را منتظر بمانند تا میزی در رستوران خالی شود. رستوران تهران تنکابن هم غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند و هم غذاهای محلی. طبق گفته مشتریان رستوران که به مشتریان دائمی رستوران تهران تبدیل شده اند، غذاهای کبابی و محلی رستوران تهران از بهترین هایی هستند که در غرب تنکابن پیدا می شوند. این غذاها هم کیفیت خوبی دارند، هم مزه خاطره انگیز و از همه مهم تر، از قیمت های بسیار مناسبی هم برخوردار هستند.

رستوران تهران تنکابن قبل از اینکه غذای اصلی را برای شما سرو کند، ظرفی حاوی انواع پیش غذاهای لذیذ شامل زیتون، باقالی، ترشی، پیاز و غیره را سرو می کند تا خود را برای میل کردن یک غذای لذیذ و خاطره انگیز آماده کنید. در نظر داشته باشید رستوران تهران تنکابن دو طبقه دارد و با اینکه در هر دو طبقه جا برای نشستن وجود دارد اما پیشنهاد می کنیم به طبقه بالا مراجعه کنید تا از رفت آمدها به دور باشید.

آدرس رستوران تهران تنکابن

برای دسترسی به رستوران تهران تنکابن باید به میدان آزادی مراجعه کنید. برای دسرتسی به میدان آزادی هم کافیست در غرب تنکابن وارد بلوار شیرودی شوید تا در انتهای بلوار به میدان آزادی برسید. رستوران تهران تنکابن در ضلع شمال شرق میدان آزادی قرار دارد. همچنین پیشنهاد می کنیم در ضلع شمالی میدان آزادی هم وارد خیابان کریم آباد شوید تا در انتهای خیابان، نگاهی هم به پارک ساحلی کرمی آباد بیاندازید که از جمله محبوب ترین جاهای دیدنی و تفریحی تنکابن به حساب می آید.

شماره تماس رستوران تهران تنکابن: 54287618-011

ساعت کاری رستوران تهران تنکابن: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8340976%2C50.8506972%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
رستوران تهران تنکابن

#8 رستوران قلعه شهسوار

کمی از تنکابن خارج می شویم و به سراغ یکی از بهترین رستوران های اطراف تنکابن می رویم. رستوران قلعه شهسوار که در روستای قلعه گردن قرار دارد و مردم آن را با نام رستوران قلعه میشناسند. همینجا هم بگوییم که شهسوار در واقع نام قدیمی تنکابن می باشد. شاید تصور کنید رستوران قلعه بخاطر اینکه در اطراف تنکابن و فاصله کمتر از نیم ساعت تا مرکز شهر قرار دارد، رستوران معمولی است اما خوب است بدانید رستوران قلعه یکی از شلوغ ترین و بهترین رستوران های تنکابن به حساب می آید که در منطقه ای توریستی و محبوب قرار دارد و در برخی از ایام سال مانند تعطیلات چند روزه و زمان هایی که گردشگران بسیاری به تنکابن سفر می کنند، باید از چند روز قبل میز رزرو کنید تا زمان طولانی را منتظر خالی شدن میزی در رستوران نباشید.

رستوران قلعه برگرفته از نامش، نمایی به شکل یک قلعه دارد که در میان رستوران های تنکابن، خاص و منحصر به فرد و در عین حال، زیبا و دوست داشتنی می باشد. در داخل رستوران هم محیطی با دکوراسیون زیبا به همراه تزئینات شکیل مشاهده می شود که زیبایی رستوران قلعه را دوچندان کرده است. این رستوران دارای استیج بوده و از معدود رستوران های تنکابن می باشد که از موسیقی زنده برخوردار است اما در صورتیکه میخواهید از موسیقی زنده رستوران قلعه بهرمند شوید، باید هزینه ای را به عنوان ورودی پرداخت کنید.

میرسیم به غذاهای رستوران قلعه. این رستوران یکی از متنوع ترین منوهای غذایی و کافه ای را دارد و هر ذائقه و سلیقه ای را شامل می شود. منوی فست فودی رستوران انواع پیتزاها، ساندویچ ها و همبرگرها را در خود جای داده و در منوی غذاهای ایرانی هم انواع کباب ها، شیشلیک ها، جوجه ها و غیره مشاهده می شود و در کنار آن ها هم غذاهای محلی قرار دارند. رستوران قلعه در میان رستوران های گران قیمت تنکابن قرار دارد اما هزینه ای که در این رستوران پرداخت می کنید بخاطر کیفیت بالای غذاها است و همانند این غذاها را در هیچ رستوران دیگری پیدا نخواهید کرد.

بعد از یک وعده غذایی لذیذ و حجیم، نوبت به دسر و نوشیدنی میرسد. در منوی کافه ای رستوران قلعه هم انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای تازه و لذیذ مشاهده می شود و از همه این ها که بگذریم نوبت به بخش جذاب رستوران قلعه است. کمتر رستورانی را در شهرهای شمالی کشور پیدا می کنیم که در کنار غذاهای متنوع و باکیفیت، موسیقی زنده و از آن جالب تر، بازی های فکری داشته باشد. در رستوران قلعه انواع بازی های فکری ارائه می شود تا مشتریان رستوران بهترین خاطرات سفر به تنکابن را برای خود در اینجا رقم بزنند. لازم به ذکر است برای استفاده از بازی های رستوران هم می بایست هزینه جداگانه به ازای هر ساعت بازی و نوع بازی انتخابی پرداخت کنید لذا در صورتیکه با جمع های دوستانه و خانوادگی به تنکابن سفر می کنید، رستوران قلعه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

آدرس رستوران قلعه شهسوار

اگر میخواهید اوقات خوشی را در رستوران قلعه برای خود رقم بزنید، برای دسترسی به رستوران باید به بخش شرقی تنکابن مراجعه کنید. در بخش شرقی تنکابن وارد یکی از خیابان های انقلاب یا جاده بسکلایه شوید تا در انتهای به روستای خرم آباد برسید. در جنوب روستای خرم آباد هم وارد جاده قلعه گردن شوید تا در انتهای جاده هنگامی که به قلعه گردن رسیدید، در جنوب روستا رستوران قلعه را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران قلعه شهسوار: 09112910830

ساعت کاری رستوران قلعه شهسوار: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.75604998738641%2C50.84537924873929%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”608″ name=”رستوران قلعه تنکابن”]

#9 پیتزا سولی تنکابن

حالا که کلی رستوران و کافه رستوران خوب در تنکابن معرفی کردیم، بد نیست نگاهی هم به بهترین فست فود های تنکابن بیاندازیم و عاشقان غذا های فست فود و آن هایی که به دنبال تنوع بین رستوران های خوب تنکابن هستند گشت و گذاری بین بهترین فست فود های شهر داشته باشند. اینبار میخواهیم نگاهی به فست فود پیتزا سولی تنکابن بیاندازیم. جایی که پاتوق عاشقان غذا های فست فودی است.

پیتزا سولی دو شعبه در ایران دارد یکی در شهر کرج و دیگری در شهر تنکابن البته در شهر کرج پیتزا سولی به خوبی شناخته شده و شعبه تنکابن هم بخاطر اینکه جایی به مرات جذاب تر و خاطره انگیز تر از فست فود های بسیاری می باشد، قطعاً یکی از بهترین انتخاب ها برای فست فود گردی در تنکابن اینجا می باشد. فست فود پیتزا سولی در ظاهر نامش پیتزا سولی است اما در واقعیت جایی فراتر از یک فست فود می باشد و در ادامه میخواهیم شما را با این فست فود دوست داشتنی بیشتر آشنا کنیم.

فست فود پیتزا سولی از جمله فست فود های ساحلی تنکابن است یعنی در بخش شمالی بلورا شیرودی و نزدیک به ساحل قرار دارد. شعبه تنکابن برخلاف شعبه کرج که به صورت بیرون بر می باشد و در جلوی رستوران تعدادی میز و صندلی قرار داده شده، شعبه تنکابن پیتزا سولی هم بخش روباز دارد یعنی در مقابل رستوران میز و صندلی قرار دارد که در هوای دلنشین شمال لذت دیگری دارد و هم دارای سالن سرپوشیده می باشد. همچنین اگر قرار باشد یک فست فود جزء بهترین فست فود های یک منطقه باشد، باید از محیطی شیک و دوست داشتنی برخوردار باشد برای همین در فست فود پیتزا سولی ما سالنی با دکوراسیون و تزئینات شکیل می بینیم که استفاده از نورپردازی زیبا هم جلوه خوبی به محیط بخشیده است. بیشتر میز و صندلی های فست فود پیتزا سولی تنکابن مبل های راحتی هستند لذا نه تنها با آرامش بیشتر از اینجا لذت می برید بلکه تعداد نفرات بیشتری هم به دور یک میز می توانند بنشینند.

همچنین پیتزا سولی تنکابن فست فودی دو طبقه است و ظرفیت بالایی دارد هرچند اینجا آنقدری بین مردم محبوب شده شما فرقی ندارد در روزهای وسط هفته مراجعه کنید، ایام گرم و شرجی تابستان، روز های سرد زمستان یا حتی تعطیلات چند روزه مثل نوروز چون همیشه یک شلوغی کم نظیری در پیتزا سولی هست البته در زمان هایی مانند تعطیلات چند روزه که کلی گردشگر به تنکابن مراجعه می کنند مشتریان نیاز است زمانی را منتظر خالی شدن میز در رستوران بمانند.

پیتزا سولی تنکابن در ظاهر یک فست است و شما کلی غذای فست فودی آمریکایی شامل پیتزا، برگر، ساندویچ و پیش غذا های لذیذ را در این رستوران می توانید سفارش دهید. چند مدل پیتزای آمریکایی خوشمز و پرحجم که سایز خانواده هم دارند، 7 مدل برگر که بینشان برگر های سولی برگر، جامبو و فرانسوی خیلی طرفدار دارند، 5 مدل پاستای مرغ، گوشت، اسپاگتی بلونزه و لازانیا و کلی پیش غذای خوشمزه تنها بخشی از ایتم هایی است که در فست فود پیتزا سولی می توانید سفارش دهید. همچنین اینجا منویی کامل تر نسبت به شعبه کرج دارد و به عبارتی، دارای بخش بشقاب هست که شامل بشقاب فیله سوخاری، میکس گریل و چیکن استیک می باشد. شما تمامی این غذا ها و پیش غذا های فست فود پیتزا سولی را به صورت آنلاین هم می توانید سفارش دهید یا اگر به رستوران مراجعه کردید به صورت بیرون برهم می توانید سفارش دهید.

اما نوبت به جذابیت های فست فود پیتزا سولی تنکابن می رسد که اینجا را نسبت به بسیاری از فست فود های تنکابن متمایز می کند. شما در پیتزا سولی تنکابن قرار نیست فقط با سفارش یک وعده غذایی لحظاتی به یاد ماندنی را ثبت کنید بلکه در اینجا بخش کافی شاپ هم داریم که با نام کافه سولی شناخته می شود. در بخش کافی شاپ پیتزا سولی هم کلی نوشیدنی سرد از جمله اسموتی، شیک، آبمیوه طبیعی، کلی نوشیدنی گرم که برخی چای و دمنوش هستند و برخی هم پایه آن ها قهوه می باشد ارائه می گردد. با این نوشیدنی ها هم دسر های لذیذی سرو می شود که نباید از دستشان بدهید هرچند ما پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم داشتید از بخش کافی شاپ فست فود پیتزا سولی بهرمند شوید سعی کنید زمانی مراجعه کنید که هوای تنکابن دلنشین است تا نوشیدنی خود را در فضای روباز میل کنید.

می رسیم به بررسی رستوران توسط مشتریان و نظراتی که مشتریان پیتزا سولی ارائه داده اند. بطور کلی از نظر مشتریان، فست فود پیتزا سولی غذا های فوق العاده خوشمزه سرو می کند که هم از مواد اولیه مرغوب تهیه شده اند و هم توسط سرآشپزان مجرب طبخ می شوند. همچنین غذا ها شاید در نگاه اول قیمت های کمی بالاتری داشته باشند اما آنقدری خوشمزه و بی نظیر هستند که تا به حال هیچ مشتری ناراضی پیتزا سولی نداشته است. از طرفی، اینجا به لطف پرسنل آموزش دیده خدمات سرویس دهی به بهترین شکل ارائه می شود و با اینکه همیشه رستوران شلوغ است، حتی اگر در ایام پیک مثل تعطیلات چند روزه به پیتزا سولی مراجعه کنید، شاید نیاز باشد زمانی را منتظر خالی شدن میز بمانید اما غذا ها سریع و داغ به دستتان می رسد.

آدرس پیتزا سولی تنکابن

پیتزا سولی تنکابن در بخش غربی تنکابن و بلوار شیرودی قرار دارد که از معروف ترین بلوار های ساحلی شهر محسوب می شود. دسترسی به پیتزا سولی هم بسیار آسان می باشد بطوریکه دو مسیر خوب وجود دارد. مسیر اول خیابان معروف فردوسی است که از میدان هفت تیر، تقاطع خیابان های طالقانی، کشاورزی و فردوسی شروع می شود و در انتهای خیابان زمانی که به بلوار شیرودی رسیدید، در سمت غرب رستوران پیتزا سولی و شلوغی مقابلش را مشاهده خواهید کرد. مسیر دوم دسترسی به فست فود پیتزا سولی تنکابن میدان شهید شیرودی است که تقطاع خیابان های شیخ فضل الله نوری، شهید مطهری و امام خمینی می باشد. ضلع شمال غربی میدان بلوار شیرودی است و زمانی که وارد بلوار شدید، بعد از 1.8 کیلومتر و با عبور از خیابان خاتمی، سولی پیتزا را در سمت راست بلوار مشاهده می کنید.

لازم به ذکر است اگر در روز های خلوت سال به سولی پیتزا مراجعه کنید جای پارک در نزدیک یا مقابل رستوران پیدا خواهید کرد اما در ایام شلوغ سال، علاوه بر اینکه خود پیتزا سولی کلی مشتری دارد، در اطراف رستوران هم کلی فروشگاه و کافه و رستوران معروف دیگر هست که پیدا کردن جای پارک در نزدیک رستوران را کمی دشوار می کند.

شماره تماس پیتزا سولی تنکابن: 54312220-011 و 54312221-011

ساعت کاری پیتزا سولی تنکابن: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 17:00 برای وعده ناهار و از ساعت 17:00 الی 11 شب برای وعده شام

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.832344%2C50.8563663%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”602″ name=”پیتزا سولی تنکابن”]

#10 رستوران امیر طوبایی

بسیاری از شکم پرستان ترجیح می دهند زمانی که قصد رستوران گردی و میل کردن غذا های خوشمزه و باکیفیت را دارند به سمت رستوران هایی بروند که بخش زیادی از هزینه پرداختی صرف ارائه غذای باکیفیت شود تا برخورداری از محیطی لوکس و پرزرق و برق و غیره. بین رستوران های خوب تنکابن هم کلی رستوران هست که شاید محیطی ساده داشته باشند اما غذاهایش حرف ندارند و خوشمزه تر از آن البته با قیمتی معقول در هیچ جای دیگر پیدا نمی کنید. بین این نوع از رستوران ها در تنکابن می خواهیم رستوران معروف امیر طوبایی را معرفی کنیم.

رستوران امیر طوبایی دقیقاً از همان رستوران های خوب تنکابن است که محیطش ساده می باشد اما دکوراسیون شکیلی دارد و چندان هم بی روح نیست. استفاده از نورپردازی مناسب و میز و صندلی چوبی تم قابل قبولی را به محیط رستوران بخشیده است. همچنین چون فضای رستوران به اندازه کافی بزرگ می باشد، فاصله میز و صندلی ها از یکدیگر مناسب است و از طرفی، میز های مختلفی در رستوران تعبیه شده تا مشتریان با توجه به تعداد نفراتشان از 2 تا 12 نفر، بهترین میز را انتخاب کنند. رستوران امیر طوبایی تنکابن در طبقه دوم یک ساختمان قرار دارد برای همین، یک قسمت رستوران که فقط پنجره دارد دارای ویو زیبا از میدان امام خمینی تنکابن می باشد هرچند حضور رستوران در میدان امام خمینی باعث شده مشتریان چالشی با نام جای پارک داشته باشند.

رستوران گرد ها در رستوران امیر طوبایی تنکابن می توانند بین کلی غذای ایرانی و محلی چه با برنج صد در صد ایرانی در قالب کته زعفرانی و چه به صورت هر کدام را که دوست دارند سفارش دهند و لذت ببرند. غذا های ایرانی رستوران امیر طوبایی بیشتر کبابی هستند یعنی از جوجه کباب و چلوکباب تا چنجه و شیشلیک و غیره حال با برنج یا خوراک. غذا های محلی هم شامل جوجه ترش، کباب ترش، مرغ ترش یا همان خوراک مرغ محلی اناردون هستند. اینجا قیمت غذا ها به نسبت مناسب است و حتی نسبت به رستوران های خوب تنکابن، آن هایی که هم غذای خوب دارند و هم محیطی لاکچری و آنچنانی مناسب می باشد. از طرفی، کیفیت غذا ها فوق العاده است و مزه خاطره انگیزی هم دارد تا شما اگر از جزء رستوران گرد هایی هستید که به غذا بیشتر اهمیت می دهید تا محیط، به مشتری ثابت رستوران امیر طوبایی تبدیل شوید.

مشتریان ثابت و قدیمی رستوران امیر طوبایی نظرات مختلفی را در خصوص رستوران داده اند و برخی راضی و برخی ناراضی هستند. طبقه گفته مشتریان، عده ای از رفتار پرسنل رستوران راضی هستند و عده ای می گویند پرسنل و مدیریت رفتار خوبی با آن ها نداشته اند اما در هر دو صورت، خدمات سرویس دهی به خوبی در رستوران ارائه می شود و حتی در شلوغ ترین روز های سال هم همیشه غذا ها تازه و داغ به دست مشتری می رسند. اینجا یک معضلی دارد با نام جای پارک چون در یکی از شلوغ ترین میادین تنکابن قرار دارد و در زمان هایی که تنکابن مملو از گردشگر است، به سختی می توان جای پارک در نزدیکی رستوران پیدا کرد. از نظر غذا ها، به ندرت مشتری پیدا شده که قیمت اعلام شده نسبت به حجم، کیفیت و محیط رستوران را گران دانسته اما اکثریت از غذا ها بخصوص غذا های محلی به شدت راضی هستند.

آدرس رستوران امیر طوبایی

همانطور که گفتیم، رستوران امیر طوبایی در میدان امام خمینی تنکابن قرار دارد. جایی که تقاطع خیابان های امام خمینی، تختی و طالقانی است و چون نزدیک به رود چشمه کیله قرار دارد از پر رفت و آمد ترین میادین شهر محسوب می شود. رستوران امیر طوبایی در ضلع جنوبی میدان امام خمینی یعنی مابین خیابان های طالقانی و امام خمینی قرار دارد و در این بخش، بین کلی تابلو و مغازه رستوران امیر طوبایی را پیدا خواهید کرد.

شماره تماس رستوران امیر طوبایی: 54223940-011

ساعت کاری رستوران امیر طوبایی: همه روزه از ساعت 11:30 الی 17:00

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8187335%2C50.8767686%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”624″ name=”رستوران امیر طوبایی تنکابن”]

#11 رستوران سه کاج تنکابن

اگر از ما بخواهید یک رستوران خوب در غرب تنکابن را به شما معرفی کنیم که غذا های ایرانی و محلی سرو کند، یکی از بهترین پیشنهادهایمان رستوران سه کاج است. رستورانی که امروزه بر سر زبان ها افتاده و بین رستوران های خوب تنکابن بخصوص آن هایی که در بخش غربی شهر قرار دارند جایی است که حتماً باید یکبار مشتری اش شوید تا سه کاج به پاتوق رستوران گردی شما در تنکابن تبدیل شود.

رستوران سه کاج از جمله رستوران های معروف و قدیمی تنکابن است و خیلی ها می گویند اینجا اولین رستورانی در شهر تنکابن است که جوجه ترش را سرو کرده. اما رستوران سه کاجی که امروزه میبینیم دچار مرمت و بازسازی شده و با رستورانی زیبا، شیک و مدرن طرف هستیم. از بیرون که به رستوران نگاه می کنیم، نمایی چوبی و مدرن میبینیم که حس خوبی را منتقل می کند. وقتی هم که وارد رستوران می شویم، کلی میز و صندلی با ظرفیت های مختلف که مشتریان با توجه به تعداد نفراتشان می توانند میز مناسب را انتخاب کنند، نورپردازی خوب و طراحی زیبا جلوه خیلی خوبی را به محیط رستوران بخشیده است البته از نظر بسیاری از مشتریان، ظرفیت رستوران با اینکه مناسب است اما فضای رستوران برای این جمعیت کوچک بوده و فاصله میز و صندلی ها از یکدیگر هم آنقدر زیاد نیست.

اگر روزی تصمیم گرفتید بین رستوران های خوب تنکابن تجربه رستوران سه کاج را داشته باشید، در این رستوران فقط غذای ایرانی و محلی را می توانید سفارش دهید. در منوی رستوران با پیش غذا ها شروع می کنیم که به غیر از کلی ماست از ماست کوزه ای تا ماست خیار و حتی ماست های شرکتی، سیر ترشی، ترشیجات، باقالی خام، کره محلی و سالاد های شیرازی و فصل، اشپل هم سرو می شود. اصولاً اشپل را در رستوران های گیلانی و تمامی رستوران های خوب رشت ارائه می دهند ولی پیش غذایی است که خیلی ها دوستش دارند و هم خالی میل می کنند و هم با غذا بخصوص اگر غذایشان کباب باشد.

بعد از پیش غذا نوبت به غذای اصلی رستوران سه کاج می رسد. اگر با دوستان یا خانواده میخواهید به رستوران سه کاج مراجعه کنید، شاید بین شما ها افرادی باشد که نخواهد غذای محلی میل کند یا علاقه ای به غذا های محلی مازندران ندارد برای همین، می تواند نگاهی به منوی غذای ایرانی رستوران سه کاج بیاندازد چون در بخش غذا های ایرانی، انواع کباب ها از جوجه کباب و چلو کباب تا شیشلیک و چنجه و غیره ارائه می شود. ولی چیزی که رستوران سه کاج را بین رستوران های خوب تنکابن قرار داده، غذا های محلی است. غذا های محلی شامل کباب ترش، جوجه ترش و مرغ شکم پر اناردون است و خوشمزه بودن این غذا ها باعث شده هرکسی که رستوران سه کاج را برای تجربه رستوران گردی در تنکابن انتخاب می کنند مستفیم به سمت این غذا ها برود.

مشتریان و رستوران گرد هایی که تجربه غذا های خوشمزه و باکیفیت رستوران سه کاج را داشتند همگی از کیفیت غذا ها راضی بودند و در کنار آن، بر این باورند که غذا ها با توجه به کیفیت، مزه و حجم از قیمت های خوبی هم برخوردار هستند هرچند برخی از مشتریان بر این باورند کیفیت غذا های رستوران سه کاج جای دارد بهتر شود. از طرفی، خدمات سرویس دهی در رستوران مطلوب است و همیشه غذای داغ به دست مشتری می رسد اما برخی از گردشگران از خدمات سرویس دهی رستوران در ایام شلوغ ناراضی هستند چون با اینکه غذایشان داغ به دستشان می رسد اما دیر سرو می شود و زمان قابل توجهی را باید منتظر غذایشان باشند.

آدرس رستوران سه کاج تنکابن

رستوران سه کاج در غرب تنکابن واقع در محله کریم آباد قرار دارد. شاید سه کاج را نتوان یک رستوران ساحلی در تنکابن معرفی کرد اما فاصله رستوران تا ساحل در حد چند قدم است. اگر میخواهید به رستوران سه کاج دسترسی داشته باشید، در بخش غربی تنکابن وارد بلوار شیرودی شوید و سپس زمانی که به فاصله 250 متری از میدان آزادی رسیدید، رستوران سه کاج را در قسمت جنوبی بلوار مشاهده خواهید کرد. همچنین از نظر گردشگران در مقابل رستوران فضای پارک خوبی هست و حتی در شلوغ ترین ایام هم جای پارک به راحتی در مقابل یا نزدیکی رستوران یافت می شود.

شماره تماس رستوران سه کاج تنکابن: 54283505-011

ساعت کاری رستوران سه کاج تنکابن: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8328291%2C50.8532778%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”604″ name=”رستوران سه کاج تنکابن”]

#12 کته کبابی شهرک

برخی می گویند بهترین کته کبابی تنکابن و برخی هم می گویند بهترین نیست اما از کته کبابی های خوب تنکابن، کته کبابی شهرک است. جایی که از شلوغی کم نظیرش می توان پی برد که غذا های خوبی را سرو می کند و در کنار قیمت و خدمات مطلوب توانسته نه تنها خود را بین رستوران های خوب تنکابن قرار دهد بلکه همیشه هم شلوغ باشد.

کته کبابی شهرک تنکابن در کنار مجتمع تجاری و مسکونی کوروش قرار دارد و زمانی که در سال 1391 افتتاح شد، غذا هایی بسیار باکیفیت و لذیذ را سرو می کرد و چون تا به امروز، کیفیت خودش را حفظ کرده به خوبی توانسته بین رستوران گرد ها و حتی بومی های منطقه محبوب شود. رستوران کته کبابی شهرک تنکابن رستورانی کوچک با توجه به محبوبیتش است و دارای دو طبقه می باشد. با اینکه کته کبابی شهرک بین رستوران گرد ها محبوب شده، خیلی ها تصور می کنند اینجا باید تفاوت های زیادی با سایر کته کبابی ها داشته باشد اما با رستورانی ساده و بدون هیچگونه تزئینات و دکوراسیون خاص طرف هستیم هرچند همیشه تمیز است و نظافت در رستوران به خوبی رعایت شده.

در کته کبابی شهرک بلوار کریم آباد تنکابن، شما گوشت های تازه را در داخل یخچال می بینید که نسبت به بسیاری از رستوران های خوب تنکابن یک مزیت محسوب می شود تا قبل از سرو غذا خیالتان از گوشت راحت باشد. همچنین چون شهرک یک کته کبابی محسوب می شود، در منوی رستوران علاوه بر کباب های گوسفندی، ترش، کوبیده، کول و جوجه های ترش و زعفرانی، دل، جگر و قلوه گوسفندی در کنار جگر سفید و خوش گوشت هم سرو می شود که کلی طرفدار دارد. از طرفی چون کته کبابی شهرک تا ساعت 1 بامداد باز است، شب ها برای یک جگر خوشمزه و خوش قیمت می توانید روی کته کبابی شهرک حساب کنید. در کنار غذا ها هم دو مدل ماست کوزه ای و چکیده، زیتون پرورده، سیر ترشی و بشقاب گیلانی شامل اشپل، مغزو گردو و کل باقلا هم می توانید سفارش دهید و لذت ببرید.

کمتر رستورانی در تنکابن هست که مانند کته کبابی شهرک تمامی مشتریانش راضی باشند چه از نظر غذا، کیفیت و قیمتش و چه از نظر خدمات سرویس دهی و نظافت رستوران حتی در شلوغ ترین روز های سال برای همین اگر به دنبال رستورانی هستید که غذای خوشمزه داشته باشد تا محیطی لاکچری و پرزرق و برق یا جگر های تازه می خواهید پیشنهاد می کنیم کته کبابی شهرک را از دست ندهید.

آدرس کته کبابی شهرک

در غرب تنکابن زمانی که از طریق خیابان فردوسی یا خیابان های شیخ فضل الله نوری و شهید مطهری به میدان شیرودی رسیده و سپس وارد بلوار شیرودی می شوید. در انتهای بلوار شیرودی، به میدان آزادی می رسید و اگر مسیر را ادامه دهید وارد بلوار کریم آباد خواهید شد اما پس از 100 متری، قبل از اینکه به خیابان حسن زاده برسید رستوران کته کبابی شهرک را در سمت راست بلوار مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید طی روز های خلوت سال، جای پارک راحت در مقابل رستوران پیدا می شود و مشکلی نخواهید داشت اما در روز های شلوغ بخاطر اینکه در اطراف کته کبابی شهرک کافه ها، رستوران ها و مغازه های بسیاری وجود دارد و بلوار کریم آباد هم بسیار شلوغ میشود شاید پیدا کردن جای پارک در مقابل یا نزدیکی رستوران کمی زمان بر باشد.

شماره تماس کته کبابی شهرک: 54280909-011

ساعت کاری کته کبابی شهرک: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8344567%2C50.8492484%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

کته کبابی شهرک تنکابن

#13 رستوران سنتی کابانا کباب

یک رستوران سنتی در تنکابن که ساحلی هم باشد و از طرفی، به عنوان یک کافه رستوران جذاب و دوست داشتنی شناخته شود فقط رستوران سنتی کابانا است. رستوران سنتی کابانا کافه رستوران محسوب می شود چون کلی غذای فست فودی و ایتالیایی خوشمزه و باکیفیت سرو می کند.

رستوران سنتی کابانا کباب تنکابن جایی است که اگر به دنبال رستورانی خاطره انگیز هستید نباید از دستش بدهید. اینجا با اینکه یک رستوران سنتی در تنکابن است اما جزء زیباترین رستوران های سنتی تنکابن می باشد چون محیطی ساده اما در عین حال شیک و دوست داشتنی دارد و استفاده از نورپردازی های خاص، قرار دادن کلی گل و گیاه در جای جای رستوران و استفاده از میز و صندلی های چوبی با فاصله خوب از یکدیگر جلوه رستوران را خاص و بی نظیر کرده البته زمانی که وارد رستوران می شوید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، قایقی است که به صورت وارونه روی سقف قرار دارد. رستوران سنتی کابانا کباب یک رستورانی دو طبقه است و ظرفیت خوبی هم دارد اما چون جزء معروف ترین رستوران های تنکابن می باشد، در ایام شلوغ سال شاید سر و صدای مشتریان بخاطر حضور جمعیت زیاد در محیطی کوچک کمی ناخوشایند باشد.

در رستوران سنتی کابانا کباب تنکابن، مشتریان غذا های فست فودی بسیار خوشمزه و باکیفیت را میل خواهند کرد که مانندش را در هیچکدام از رستوران ها و فست فود های تنکابن پیدا نخواهید کرد. در منوی رستوران سنتی کابانا کباب شما می توانید بین چندین مدل برگر، پیتزای پرحجم و خوشمزه، ساندویچ، پیش غذا های متنوع از انواع سالاد تا سیب زمینی های لذیذ و در کنارش، کلی نوشیدنی و آبمیوه طبیعی را سفارش دهید. غذا ها به صورت بیرون بر هم سرو می شوند و اگر نخواستید در محیط شلوغ رستوران باشید می توانید بیرون بر هم سفارش دهید. البته این غذا ها تنها بخشی از منوی رستوران هستند و در اینجا غذا های ایرانی و محلی هم سرو می شود مثل انواع کباب و جوجه و غذا های محلی خاص و لذیذ مثل کباب و جوجه ترش، مرغ های فسنجونی و ناردونی و غیره.

به عنوان یک رستوران سنتی در تنکابن و یک کافه رستورانی که هم غذای ایرانی و محلی سرو می کند و هم غذای فست فودی باکیفیت و خوشمزه، تمامی آیتم های منوی رستوران کابانا کباب از قیمت های معقولی برخوردار هستند ولی به ندرت مشتریانی بودند که از قیمت ها ناراضی بودند البته در این محیط زیبا و دلنشین، خدمات سرویس دهی خوبی ارائه می شود و در شلوغ ترین ایام هم تا به حال پیش نیامده غذا دیر یا سرد به دست مشتری برسد. اما همه خوبی ها یکطرف، یک بدی هم رستوران سنتی کابانا کباب تنکابن دارد و چون رستوران ظرفیتش نسبت به معروفیتش کم است، در ایام شلوغ سال مشتریان باید زمانی را بیرون رستوران منتظر بمانند تا میزی در رستوران خالی شود.

آدرس رستوران سنتی کابانا کباب

برای دسترسی به رستوران سنتی کابانا کباب باید از تنکابن خارج شوید و به سمت منطقه شیرود در غرب تنکابن بروید. دسترسی به رستوران سنتی کابانا کباب از طریق جاده اصلی یا همان جاده ساحلی کمی دشوار است چون ورودی های کمی در شهر تنکابن هست که شما را وارد جاده اصلی می کند اما بهترین مسیر، بلوار شیرودی می باشد. مسیر های مختلفی هست که شما را وارد بلوار شیرودی می کند و در انتهای بلوار شیرودی و از طریق میدان آزاد، وارد بلوار کریم آباد می شوید و در انتهای کریم آباد هم وارد جاده اصلی خواهید شد. زمانی که وارد جاده اصلی، جاده ساحلی یا جاده تنکابن به شیرود شدید، بعد از مسافتی 400 متری در سمت راست جاده رستوران را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سنتی کابانا کباب: 54376505-011

ساعت کاری رستوران سنتی کابانا کباب: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8417089%2C50.8278504%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”623″ name=”رستوران سنتی کابانا تنکابن”]

#14 کافه رستوران ماسا

اگر در نزدیکی شهرک فرهنگیان، بین تنکابن و شیرود هستید و یک کافه رستوران خوب میخواهید که محیطی دنجی و شکیل داشته باشد و غذا های خوشمزه و کافی شاپ متنوعی داشته باشد پیشنهاد می کنیم نگاهی به کافه رستوران ماسا بیاندازید. کافه رستوران ماسا با بسیاری از کافه ها و رستوران های خوب تنکابن تفاوت های زیادی دارد چه از لحاظ محیط و امکاناتش و چه از لحاظ غذا ها که در ادامه میخواهیم به معرفیشان بپردازیم.

کافه رستوران ماسا در مجاورت هایپرسنتر خزر قرار دارد که خودش جزء مراکز شلوغ تنکابن و شیرود به شمار میرود و از دلایل شلوغی کافه رستوران ماسا هم می تواند باشد. اینجا یک کافه رستورانی بزرگ با ظرفیت بالا داریم که محیطش بسیار شیک و مدرن است و دقیقاً همین محیطی زیبا و دوست داشتنی که از یک کافه رستوران خوب انتظار داریم را اینجا میبینیم. استفاده از رنگ های ملایم و آرامش بخش، میز و صندلی های طرح مبلمان که راحت هستند نه صندلی های چوبی که خیلی ها اذیت می شوند زمانی که رویشان مینشینند، نورپردازی های جذاب و استفاده از لامپ های اختصاصی روی هر میز برخلاف کافه رستوران هایی که محیطی تاریک دارند و همچنین تزئینات شکیل تا محیط را زیباتر کنند.

ماسا یک کافه رستورانی همه چی تمام است. به عبارت دیگر، اکثر کافه رستوران های تنکابن فقط غذای ایرانی و فست فودی به همراه منوی کافه دارند اما در اینجا علاوه بر اینکه منویی بسیار متنوع و کامل دارد بلکه قلیان های خیلی خوبی هم سرو می کند که در هوای دوست داشتنی شمال کلی طرفدار دارد. بطور کلی، منوی غذایی رستوران ماسا به دو بخش ایرانی و فرنگی تقسیم می شود. در بخش غذای ایرانی منوی رستوران، پیش غذا هایی مانند سیر ترشی، زیتون پرورده، چند مدل ماست ساده، موسیر و بوران و میرزا قاسمی به چشم می خورد. غذا های ایرانی هم یا با برنج هستند یا به صورت خوراک با دورچین کامل سرو می شوند. در بخش غذای ایرانی که غذا های محلی را هم در خود جای داده، کباب ها از کوبیده و لقمه تا شیشلیک هستند و کته کباب های بی نظیری هم در اینجا سرو می شود، غذا های مرغی در کنار جوجه کباب و جوجه ترش، زرشک پلو با مرغ، مرغ ترش و اکبر جوجه را شامل می شوند.

علاوه بر غذا های ایرانی، ماهی سفید سرخ شده هم در رستوران سرو می شوند اما مشتریانی که میخواهند در کافه رستوران ماسا غذای ایرانی سفارش دهند، این امکان را دارند که انتخاب کنند برنجشان کته قالبی زعفرانی باشد یا سبزی پلو. همچنین ما پیشنهاد می کنیم اگر چند نفره میخواهید به رستوران مراجعه کنید، دیس مخصوص ماسا را از دست ندهید چون علاوه بر خوشمزه و متنوع بودنش، به صرفه تر هم می باشد. تا اینجا سعی کردیم مواردی که در بخش غذای ایرانی رستوران ماسا را معرفی کنیم. حال میخواهیم به بخش غذا های فرنگی بپردازیم که بسیار متنوع تر می باشد.

منوی فرنگی رستوران ماسا، پیش غذا های خاص خود را دارد و برای پیش غذا، سیب زمینی های ساده، با پنیر و ژامبون، با قارچ و پنیر، با قارچ تنوری و سس آلفردو، سیب باربکیو و سیب پنیر، پیاز، قارچ و بال سوخاری و نان سیر هر کدام را علاقه دارید انتخاب کنید. انتخاب پیش غذا در رستوران ماسا آسان است ولی برای غذای اصلی همیشه مشتریان زمان زیادی را صرف انتخاب کردن مصرف می کنند چون کلی تنوع هست. مرغ سوخاری از 2 تا 18 تکه، شنیسل سوخاری، بشقاب مزه سوخاری و چیکن استریپس در بخش سوخاری، 12 مدل برگر، 16 مدل پیتزای آمریکایی و ایتالیایی، 7 مدل ساندویچ، دو مدل پاستای پنه آلفردو و میکس مخصوص و دو مدل استیک ریبای و چیکن غذا هایی هستند که در منوی فرنگی رستوران ماسا قرار داده شده است.

اینهمه غذا فقط برای سیر کردن شکم و لذت بردن از کیفیت و مزه بی نظیرشان هست اما در کنار آن، رستوران ماسا منوی کافی شاپ هم دارد که یا بعد از غذای سنگین و خوشمزه به عنوان دسر میچسبد یا کلاً برای سپری کردن اوقات فراغت در اینجا ایده آل می باشد. در بخش کافی شاپ کلی نوشیدنی گرم هست که پایه آن ها قهوه می باشد و در کنار آن ها، انواع چای و دمنوش هم در نوشیدنی های گرم منو مشاهده می شود.

اصولاً نوشیدنی گرم در هوای سرد بیشتر میچسبد و در یک روز تابستانی گرم و شرجی تنکابن، لذت نوشیدنی سرد فراتر از چیزی است که تصوی می کنیم. نوشیدنی های سرد شامل کلی شیک، بستنی گلاسه، اسموتی و آبمیوه های طبیعی است و آنقدر تنوع دارد که هرکس با هر ذائقه ای آن نوشیدنی که مدنظر دارد را در این رستوران پیدا خواهد کرد. راستی کافه رستوران ماسا قلیان هم دارد و طعم بندی آن ها بسیار متنوع بوده و تقریباً هر طعمی که میخواهید از دوسیب تا شیر کاپوچینو و توت فرنگی خامه را دارد.

حال نوبت به خدمات کافه رستوران ماسا می رسد. اینجا یک رستورانی دو طبقه است که طبقه همکفش جایی دوست داشتنی دنج است و صندلی های طرح مبلش هم ظرفیت های مختلفی دارند ولی طبقه بالا بیشتر میز و صندلی های 2 تا 4 نفره دارد که با فاصله خوب از یکدیگر قرار گرفتند و برای قرار های دو نفره و گفتگو های محرمانه ایده آل هستند. بخشی از سالن رستوران به میز های وی آی پی اختصاص داده شده و با رزرو قبلی برای جشن های تولد و قرار های کاری می توانید از میز های وی آی پی و خدماتی که برایشان ارائه می شود برخوردار شوید. فرقی ندارد با چه هدفی میخواهید میز های وی آی پی را رزرو کنید چه برای تولد و چه برای قرار های مختلف، رستوران ماسا میز ها را به بهترین شکل برایتان تزئین می کنند.

تا به حال کسی پیدا نشده که از غذا ها و نوشیدنی های کافه رستوران ماسا نظر بدی دهد. اینکه کافه رستوران ماسا جزء معروف ترین و بهترین کافه رستوران های تنکابن می باشد را مدیون سرآشپز ابوالحسنی است، اولین جوان موفق در صنعت رستوران که بیش از 50 لوح تقدیر دریافت کرده و نه تنها ماسا، بلکه تمامی رستوران هایی که سرآشپزانشان دوره های آموزشی ایشان را سپری کرده اند غذا هایی حرفه ای سرو می کنند. البته علاوه بر اینکه غذا های رستوران ماسا بی نظیر هستند و در ظروف مشکی مات مثل بسیاری از کافه رستوران ها سرو می شوند، با خلاقیت تمام تزئین می شوند تا حس دلنشینی را انتقال دهند.

از غذا بگذریم. رستوران ماسا از معدود رستوران های با موسیقی زنده در تنکابن است که برای خیلی ها مزیت محسوب می شود و رستوران گرد هایی که میخواهند خاطرات خوبی را از گشت و گذار بین رستوران های خوب تنکابن رقم بزنند همیشه به دنبال رستوران با موسیقی زنده در تنکابن هستند چون موسیقی زنده محیط را شاداب تر و خاطره انگیز تر می کند و از طرفی، صدای آهنگ هم به مراتب قشنگ تر از سر و صدای شلوغی محیط می باشد. رستوران ماسا هر شب موسیقی زنده دارد و برای وعده شام همراه با موسیقی زنده می توانید روی این رستوران حساب کنید. همچنین چون کمتر رستورانی در تنکابن موسیقی زنده دارد، اینجا با همه مزایایی که دارد جای دارد به عنوان بهترین رستوران با موسیقی زنده تنکابن قلمداد شود.

آدرس کافه رستوران ماسا

همانطور که اول گفتیم، کافه رستوران ماسا در مجاورت شهرک فرهنگیان تنکابن قرار دارد که مابین تنکابن و شیرود واقع شده است. برای دسترسی به این کافه رستوران از شهر تنکابن از آنجایی که دسترسی به جاده اصلی کمی سخت است و می باییست وارد بلوار شیرودی شوید، بلوار شیرودی را تا انتها ادامه می دهید تا وارد بلوار کریم آباد شده و سپس به جاده اصلی برسید. زمانی که وارد جاده اصلی شدید، بعد از 1.5 کیلومتری به شهرک فرهنگیان می رسید. قبل از شهرک، هایپر سنتر خزر و در مجاورتش، کافه رستوران ماسا را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد. از آنجایی که کلی تعریف از این کافه رستوران کردیم و اینجا هم در سمت ساحل قرار دارد، جای دارد ماسا را یک رستوران ساحلی در تنکابن با غذا هایی فوق العاده و تجربه ای متفاوت و بی نظیر بدانیم.

همچنین به لطف محبوبیت کافه رستوران ماسا و شلوغ بودن هایپر سنتر خزر، جای پارک در نزدیک و مقابل کافه رستوران هست و در شلوغ ترین روز های سال هم جای پارک در نزدیک رستوران به آسانی پیدا می شود.

شماره تماس کافه رستوران ماسا: 543761666-011

ساعت کاری کافه رستوران ماسا: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8443344%2C50.8249295%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”606″ name=”کافه رستوران ماسا تنکابن”]

#15 کافه دا

معدود شهر هایی در استان مازندران هست که مملو از کافه های دوست داشتنی باشند مانند متل قو و یکی از این شهر ها هم تنکابن می باشد. در جای جای تنکابن تا دلتان بخواد کافه میبینم از کافه های ساحلی تا کافه هایی که محیطی خاص و بی نظیر دارند. بین این کافه ها تصمیم گرفتیم نگاهی به کافه دا بیاندازیم. کافه ای که با صبحانه های معروفش میشناسیم و خیلی ها بر این باورند بهترین صبحانه در تنکابن را فقط در کافه دا پیدا خواهید کرد.

چرا می گوییم بهترین صبحانه در تنکابن؟ اکثر جاهایی که وعده صبحانه سرو می کنند معمولاً طباخی ها و آشکده ها هستند که در کنار غذای اصلیشان، صبحانه ایرانی و انواع تخم مرغ هم دارند و بعد از آن، کافه رستوران هایی هستند که معمولاً از ساعت 10 الی 11 باز می شوند و در آن ساعات وعده صبحانه ارائه می دهند. از طرفی، نه تنها شاید برای خیلی ها این ساعات زمان مناسبی برای صبحانه نباشد و دلشان میخواهد صبح زود صبحانه میل کنند و کافه رستوران ها هم معمولاً هزینه های گزافی را میگیرند، برای همین جای دارد کافه دا را جایی دانست که بهترین صبحانه در تنکابن را ارائه می دهد. صبحانه هایی که آنقدری حجم مناسب دارند که به خوبی سیر می کنند.

کافه دا تنکابن از کافه های خاص و دوست داشتنی شهر است و برای قرار های دو نفره جایی خاطره انگیز به شمار می رود. کافه دا محیط کوچکی دارد اما در این محیط دکوراسیونی بی نظیر و خاص می بینیم و کلی تزئینان مختلف در جای جای کافه قرار داده شده از تابلو های نقاشی تا عتیقه جات و گیاهان زیبا و غیره برای همین، قرار نیست وارد جایی شوید که مثل خیلی از کافه ها محیطش ساده است بلکه فقط باید زمانی را اختصاص دهید به مشاهده و لذت بردن از تزئینات و دکوراسیون. همچنین برای اینکه محیط جذاب تر هم شود، کافه دا از میز و صندلی های چوبی استفاده کرده و ظرفیت آن ها معمولاً بین 2 تا 6 نفر است و می توانید از قبل هم رزرو کنید تا با خیال راحت به کافه مراجعه کنید.

کافه دا همه روزه از ساعت 7 صبح باز می شود و از ساعت 7 تا 12:22 منوی صبحانه را ارائه می دهد تا هرکس که خواست، در این بازه برای صرف یک وعده صبحانه خاص و خاطره انگیز به اینجا مراجعه کند. از ساعت 12:22 تا 11 شب هم ناهار، عصرانه و شام سرو می شود هرچند تمامی غذا ها و نوشیدنی هایی که در این بازه سرو می شوند یکسان هستند و دیگر خبری از منوی صبحانه نیست. ابتدا بگذارید نگاهی به منوی رستوران بیاندازیم و سپس ببینیم چرا کافه دا بهترین صبحانه در تنکابن را ارائه می دهد.

در منوی کافه دا برای وعده های ناهار، عصرانه و شام، چند مدل غذای فست فودی هست مانند پیتزا و همبرگر با پیش غذا هایی از جمله سیب زمینی غیره هرچند کافه بازان بر این باورند بهترین غذایی که در کافه دا سرو می شود پاستاهایش است هرچند چندین غذای فرنگی و خاص هم دارد که طرفداران خاص خودشان را دارند. منوی نوشیدنی های گرم و سرد اینجا بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند. بطور کلی، در بخش نوشیدنی های گرم ما چند مدل چای و دمنوش میبینیم و در کنار آن، کلی نوشیدنی که پایه آن ها قهوه است. نوشیدنی های سرد اما، هم تنوع بهتری دارند و هم ظاهر زیبا و رنگارنگی دارند. برای نوشیدنی، شما می توانید بین کلی آبمیوه طبیعی، شیک و اسموتی های بی نظیر هرکدام را که دوست دارید سفارش دهید.

اما نوبت به اصل داستان یعنی صبحانه های کافه دا می رسد. معمولاً اکثر کافه ها برای صبحانه، علاوه بر صبحانه های ایرانی، صبحانه های انگلیسی و فرانسوی و غیره هم سرو می کنند. کافه دا هم مانند سایر کافه ها همچنین وعده های غذایی برای صبحانه دارد اما متنوع تر است و دورچینی که کنار صبحانه قرار می دهد هم جذاب می باشد. اول از همه بگوییم نه تنها برای صبحانه بلکه برای تمامی وعده های غذاییف غذاها یا در ظروف روحی سرو می شوند یا در ظروف بسیار زیبا با تمی سنتی که خوراک عکاسی هستند برای همین، اولین چیزی که توجه را به سمت خود جلب می کند تم ظروف بوده و بعد از آن، خلاقیت تمامی که کافه دا برای تزئین آن به خرج داده.

خوشبختانه مانند بسیاری از کافه ها و کافه رستوران ها، کافه دا در سرو وعده های غذایی بخصوص صبحانه، خساست به خرج نداده و همه چی مقدار مناسب و گاه زیاد خود را دارند. مثل هر کافه ای، اینجا کلی صبحانه ایرانی دارد یعنی اگر نان و پنیر بخواهید، برای شما دیسی آورده می شود که نان تازه، پنیر، عسل، خامه، کره، مربا و حتی میوه های فصل در کنار سبزیجات قرار داده می شود تا حسابی به شکم خود برسید. اگر غذا هایی میخواهید که پایه آن ها تخم مرغ است مانند نیمرو، املت، سوسیس تخم مرغ و غیره، نه تنها حجمشان بسیار مناسب می باشد بلکه در ظروف روحی سرو می شوند یعنی مستقیم از روی شعله در داخل دیس قرار داده می شوند که خیلی می چسبد البته که در کنارش، دورچین خوبی شامل میوه، خیار، ترشی کلم، زیتون، سبزیجات، نان تازه، لیمو و غیره هم قرار داده می شود.

راستی در کنار هر وعده غذایی صبحانه هم می توانید نوشیدنی گرم یا سرد خود را سفارش دهید چه میخواهید چای دارچین با نبات باشد یا قهوه یا حتی آبمیوه های طبیعی خوشمزه. تمامی مشتریانی که تا به حال تجربه غذا ها و نوشیدنی های خوشمزه کافه دا را داشتند از همه چی این کافه راضی بودند. به عبارتی، محیط کافه که بسیار زیبا و دوست داشتنی است بخصوص با تزئینات و دکوراسیون شیکش البته همیشه هم تمیز می باشد، غذا ها همگی خاص و خوشمزه هستند هرچند نمی توان گفت در اینجا مزه جدیدی را تست می کنید بلکه غذا هایی جالب با دورچینی بی نظیر را امتحان خواهید کرد که شما را به مشتری دائمی رستوران تبدیل می کند. همچنین تمامی غذا ها و نوشیدنی های کافه دا علاوه بر اینکه بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند، از قیمت های خوبی هم برخوردارند که برای خیلی ها اهمیت بالایی دارد.

آدرس کافه دا تنکابن

چه برای لحظاتی دلنشین و آرامش بخش به همراه سرو یک فنجان چای یا قهوه چه برای وعده صبحانه لذیذ و به یادماندنی تصمیم دارید به کافه دا تنکابن مراجعه کنید، می بایست وارد خیابان علامه در بخش غربی تنکابن شوید. البته از آنجایی که بین خیلی ها رایج شده رودخانه چشمه کیله تنکابن را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرده، ما هم از این اتفاق استفاده می کنیم تا ارائه اطلاعات مسیریابی آسان تر شود. در همین بخش غربی از آنجایی که خیابان علامه به صورت یکطرفه می باشد، شما می توانید از طریق خیابان انقلاب یا امتداد خیابان مجتهد زاده وارد خیابان علامه شوید و سپس در اواسط خیابان نزدیک به مرکز بهداشت تنکابن، کافه دا را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه دا تنکابن: 54231311-011

ساعت کاری کافه دا تنکابن: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب و جمعه ها تعطیل

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8180795%2C50.8741771%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”622″ name=”کافه دا تنکابن”]

#16 رستوران زیر آسمان شهر

قلعه گردن یکی از معروف ترین جاهای دیدنی تنکابن به شمار میرود. جایی که در ارتفاعات تنکابن واقع شده پس هوایی بسیار دوست داشتنی و دلنشین دارد و طبیعتی بسیار بکر و دست نخورده که برای طبیعت گردی و لذت بردن از آرامشش منطقه ای بی نظیر خواهد بود. قلعه گردن چون بین گردشگران و طبیعت گردان منطقه ای محبوب می باشد، کلی رستوران، باغ رستوران و کافه رستوران دارد که اکثرشان هم سنتی هستند اما همیشه بین گردشگران سوال بوده بین این رستوران ها کدام محیطی خوب، غذایی خوشمزه، باکیفیت و خوش قیمت دارند و همچنین از محیطی زیبا و دلنشین هم برخوردار هستند. با کلی گشت و گذار در این منطقه به رستوران زیر آسمان شهر رسیدیم که طبق گفته گردشگران و رستوران گرد ها از رستوران های خوب قلعه گردن است.

رستوران زیر آسمان شهر در خود منطقه قلعه گردن نیست بلکه فاصله ای 500 متری تا قلعه گردن دارد اما همچنان از همان طبیعت و زیبایی قلعه گردن هم برخوردار می باشد. اینجا چون منطقه ای مرتفع به شمار می رود، شما چشم انداز زیبایی از شهر تنکابن و طبیعت اطراف دارید و در رستوران زیر آسمان شهر هم از این ویو زیبا بهرمند می شوید. اما رستوران زیر آسمان شهر، رستورانی خاص و متفاوت با رستوران های دیگر تنکابن و قلعه گردن می باشد و درواقع، تلفیقی از سنتی و مدرنیته است ولی یعنی چه؟

شما زمانی که به رستوران زیر آسمان شهر می رسید، ابتدا با رستورانی مواجه می شوید که نمایی لوکس و دوست داشتنی دارد. سپس زمانی که وارد رستوران می شوید هم باز با محیطی طرف هستید که دکوراسیون و معماری مدرن و نسبتاً لوکسی دارد. از طرفی برای نشستن هم کلی میز و صندلی چوبی هست که ظرفیت های مختلفی از 4 تا 10 نفر دارند که بسته به تعداد نفراتتان می توانید بهترین را انتخاب کنید. اما در سالن رستوران، تخت های سنتی مشاهده می شود که تا حدودی با تصوری که از تخت سنتی داریم تفاوت دارد. تصورمان از تخت های سنتی معمولاً یک مربع یا مستطیل چوبی است که کفش فرشی پهن شده و بالشت های بزرگ سنتی هم برای تکیه دادن قرار داده شده اما تخت های سنتی رستوران زیر آسمان شهر بجای این بالشت های بزرگ سنتی که بسیار هم سفت هستند، طرحی شبیه به مبل دارند که هم ظاهرش را مدرن تر و شیک تر کرده و راحت تر هم هستند.

در محیطی با دکوراسیون زیبا، تخت های سنتی خاص و نورپردازی شکیل، برای مشتریان انواع غذا های ایرانی و محلی به همراه نوشیدنی های گرم و سرد لذیذ و متنوع سرو می شود. اکثر غذا ها بر پایه کباب هستند یعنی از چلو کباب کوبیده و چلو جوجه تا شیشلیک و غیره. در کنار غذا ها شما می توانید پیش غذا هایی همچون میرزا قاسمی، ترشیجات، زیتون پرورده و انواع ماست از ساده و چکیده تا محلی، موسیر و غیره را سفارش دهید. اگر از کباب خسته شدید یا به شمال سفر کردید تا فقط ماهی تازه میل کنید، رستوران زیر آسمان شهر دو مدل ماهی سفید و ماهی قزل آلا هم دارد که تازه هستند و درواقع، صید روز محسوب می شوند. همچنین در کنار تمامی غذا ها، برنج های صدر در صد ایرانی باکیفیت که به صورت کته قالبی زعفرانی هستند قرار داده می شود.

غذا های رستوران خوشمزه هستند و با توجه به کیفیت، مزه، حجم و موقعیت رستوران از قیمت های خوبی برخوردارند برای همین، اکثر مشتریانی که تجربه رستوران زیر آسمان شهر را داشتند علاوه بر غذا ها و قیمت هایشان، از نحوه خدمات سرویس دهی هم راضی بودند بطوریکه می گویند حتی در شلوغ ترین روز های سال هم رستوران زیر آسمان شهر خدمات سرویس دهی را به بهترین شکل ارائه می دهد و همیشه غذای داغ، سریع به دست مشتری می رسد. همچنین این نکته را هم از قلم انداختیم که بین کلی رستوران در منطقه قلعه گردن و حتی خود تنکابن، رستوران زیر آسمان شهر از معدود رستوران های خوب منطقه می باشد که دیزی هم سرو می کند و در یک روز سرد زمستان با هوایی مه آلود در منطقه گردن، هیچ چیز به اندازه یک دیزی داغ حال نمی دهد.

آدرس رستوران زیر آسمان شهر

برای دسترسی به رستوران زیر آسمان شهر، شما باید ابتدا راهی منطقه معروف قلعه گردن شوید که نزدیک به جنگل های دوهزار تنکابن قرار دارد. برای دسترسی به منطقه قلعه گردن هم ابتدا از شهر تنکابن می بایست وارد منطقه خرم آباد شوید. برای دسترسی به روستای خرم آباد، از طریق خیابان های معروف فردوسی و جمهوری وارد خیابان انقلاب می شوید. مسیر را به سمت جنوب تا انتها ادامه می دهید تا به خرم آباد برسید. سپس در خرم آباد وارد بلوار شکارچی می شوید و باز هم مسیر را به سمت جنوب ادامه می دهید تا وارد قلعه گردن شوید. در انتهای مسیر واقع در قلعه گردن، یک پیچ نسبتاً تند در پیش رو قرار دارد و با عبور از پیچ، بعد از مسافتی کوتاه رستوران زیر آسمان شهر را در سمت چپ مسیر مشاهده خواهید کرد. همچنین در مقابل رستوران هم فضای پارک برای مشتریان تعبیه شده و نیازی نیست نگران جای پارک باشید.

شماره تماس رستوران زیر آسمان شهر: 44460035-011

ساعت کاری رستوران زیر آسمان شهر: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.754827%2C50.8468978%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”601″ name=”رستوران زیر آسمان شهر تنکابن”]

#17 کافه رستوران دهکده تنکابن

باز هم یک کافه رستوران خوب در منطقه قلعه گردن تنکابن که نسبت به رقیب های خود از کلی مزیت برخوردار است. شاید بهترین رستوران قلعه گردن نباشد اما به جرأت می توان گفت اینجا از خاص ترین و بهترین رستوران هایی است که اگر روزی تصمیم به رستوران گردی در تنکابن گرفتید یا به منطقه قلعه گردن مراجعه کردید و به دنبال یک رستوران خوب بودید نباید از دستش بدهید.

زمانی که شما به مقابل کافه رستوران دهکده می رسید، تصور می کنید که اینجا یک رستورانی چند طبقه است اما زمانی که وارد رستوران می شوید میبینید که در باغ پشت رستوران هم کلی آلاچیق و فضایی سرسبز با نورپردازی زیبا قرار داده شده که رستوران را جذاب تر می کند. سالن سرپوشیده کافه رستوران دهکده دکوراسیون خاصی ندارد اما آنقدر هم ساده و بی روح نیست و میز و صندلی های چوبی و تزئینات مختلف به همراه هارمونی خوب رنگ ها جلوه زیبایی را به محیط بخشیده اند. همچنین در طبقه بالای رستوران هم یک روف گاردن هست که چندین میز و صندلی با فاصله خوب از یکدیگر دارد و بر رویشان هم سایبان قرار داده شده اما روف گاردن رستوران درواقع بخش کافه است که قلیان هم سرو می شود تا آن هایی که از بوی قلیان خوششان نمی آید، از قلیان ها در امان باشند.

در بخش باغ کافه رستوران دهکده، بخصوص اگر در روز مراجعه کنید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند ویو بسیار زیبا است. دور تا دور فقط طبیعت، کوه و جنگل مشاهده می شود در طول روز جذاب و دیدنی است. در وسط باغ تعدادی میز و صندلی قرار دارد همانند روف گاردن و بر روی آن ها هم سایبان تعبیه شده. دور تا دور باغ هم آلاچیق های دربستی است که ظاهری شبیه به کلبه چوبی دارند و تمامی آلاچیق ها از امکانات خوب و مجهزی هم برخوردار هستند. نسبت به بسیاری از رستوران هایی که آلاچیق دارند، اینکه کافه رستوران دهکده از آلاچیق های دربست استفاده کرده برای خیلی ها مزیت محسوب می شود. همچنین اگر قصد برگزاری دورهمی یا جشن تولد را دارید می توانید آلاچیق مورد نظر را از قبل رزرو کنید.

همانطور که از نام مجموعه مشخص است، در کافه رستوران دهکده قرار نیست مثل بسیاری از رستوران های منطقه فقط غذای ایرانی و نهایت چند غذای محلی سرو شود بلکه اینجا ما منویی متنوع داریم که غذا های ایرانی تنها بخشی از آن ها هستند. مثل همه رستوران های قلعه گردن، در کافه رستوران دهکده انواع چلوکباب ها شامل کوبیده، جوجه، شیشلیک، برگ، چنجه و غیره سرو می شود و در کنارشان هم برنج های کته قالبی زعفرانی صد در صد ایران و باکیفیت به همراه عطری دلنشین قرار داده می شود. به غیر از آن، زرشک پلو با مرغ، اکبر جوجه، مرغ، جوجه و کباب ترش هم غذا هایی هستند که در بخش ایرانی ها قرار میگیرند. از طرفی، کافه رستوران دهکده منوی غذای فست فودی هم دارد اما غذا های فست فودی مجموعه غالباً پیتزا هستند و پیتزا هایی بسیار خوشمزه، باکیفیت و با حجم بالایی در اینجا سرو می شود که باز هم نسبت به بسیاری از رستوران های منطقه، مزیت محسوب می شود.

از غذا که بگذریم، نوبت به بخش دسر و نوشیدنی است بخصوص اگر عاشق قلیان هم هستید یک سرویس چای و قلیان شیک و دوست داشتنی در کنارش. اول از همه این موضوع را بگوییم که بخش کافی شاپ به صورت مجزا است و شما هرموقع که به کافه رستوران دهکده مراجعه کنید می توانید از منو و بخش کافی شاپ استفاده کنید. در منوی کافی شاپ، نوشیدنی های گرم و سرد به چشم میخورد. نوشیدنی های گرم شامل دمنوش، چای و کلی نوشیدنی که پایه آن ها قهوه است. نوشیدنی های سرد هم بیشتر آبمیوه های طبیعی و انواع شیک هستند. دسری هم که در کنار نوشیدنی می توانید سفارش دهید کیک روز است که بسیار خوشمزه و تازه می باشد. اگر هم خواستید قلیان سفارش دهید، تنوع طعم قلیان در این مجموعه بالا می باشد و قلیان برای سلیقه های مختلف هست.

چه آیتم های بخش کافی شاپ و چه غذا های کافه رستوران دهکده، از کیفیتی معقول، حجمی مناسب و مزه ای خوب برخوردارند اما از آنجایی که برای خیلی از شما ها، قیمت اهمیت بالایی دارد جای دارد یک خبر خوب بدهیم. تمامی غذا ها، پیش غذا ها و نوشیدنی هایی که در کافه رستوران دهکده سرو می شود همگی از قیمت های خیلی خوبی برخوردار هستند و علاوه بر خوشمزه و باکیفیت بودنشان، ارائه خدمات سرویس دهی خیلی خوب، امکان برگزاری جشن های تولد با رزرو قبلی، ویو زیبا از طبیعت بکر اطراف و منویی متنوع به خوبی توانسته همه مشتریان را راضی نگه دارد.

آدرس کافه رستوران دهکده تنکابن

از آنجایی که کافه رستوران دهکده هم در منطقه قلعه گردن قرار دارد، همانطور که برای رستوران زیر آسمان شهر گفتیم، برای دسترسی به کافه رستوران دهکده تنکابن هم می بایست همان مسیر را طی کنید اما زمانی که به منطقه قلعه گردن رسیدید، با عبور از منطقه وارد جاده دوهزار می شوید و در ابتدای جاده هم یک آبشار معروف را میبینید. رستوران دهکده کمی جلوتر از این آبشار قرار دارد و بطور کلی هم فاصله رستوران تا قلعه گردن نزدیک به 500 متر می باشد.

لازم به ذکر است در مقابل رستوران یک فضای خاکی نسبتاً بزرگ برای جای پارک خودروی مشتریان در نظر گرفته شده تا مشتریان بتوانند در مقابل رستوران خودروی خود را پارک کنند اما یک موضوعی را باید در نظر بگیرید. در روز های شلوغ سال مانند ایام تعطیلات نوروز که رستوران میزبان کلی مشتری می باشد، اگر خودروی خود را درست در مقابل رستوران پارک کرده اید ممکن است زمانی که برمیگردید ببینید یک یا دو ردیف خودرو هم در پشت سر شما پارک کرده اند و باید به دنبال صاحب خودرو ها باشید.

شماره تماس کافه رستوران دهکده تنکابن: 54240500-011

ساعت کاری کافه رستوران دهکده تنکابن: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.747365887208865%2C50.847465310951634%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”620″ name=”کافه رستوران دهکده تنکابن”]

#18 کافه رستوران کاکایی لند تنکابن

شهر تنکابن رودخانه از وسطش عبور می کند با نام چشمه کیله که جایی بسیار جذاب و دیدنی است و بسیاری از گردشگران و مردمان شهر تنکابن همیشه می خواهند ساعاتی را در کنار رودخانه بنشینند تا از ویو زیبای شهر، جنگل و دریا لذت ببرند. حال تصور کنید در مجاورت این رودخانه کافه و رستوران باشد تا یک نوشیدنی دلچسب و یک غذای لذیذ را در مجاورت رودخانه چشمه کیله نوش جان کنید. از این رو، ما به شما رستوران کاکایی لند تنکابن را پیشنهاد می دهیم، کافه رستورانی بی نظیر که به جرأت می توان گفت بین کلی کافه در مجاورت رودخانه چشمه کیله، جزء بهترین ها چه از لحاظ غذایی و چه از لحاظ محیطی می باشد.

کافه رستوران کاکایی را همه با آن اتوبوس قدیمی دو طبقه قرمز رنگ دوست داشتنی اش میشناسند و زمانی که درحال عبور از پل معروف و پر رفت و آمد چشمه کیله هستید، در کنار پل اتوبوس را دیدید بدانید که کافه رستوران کاکایی آنجا قرار دارد البته یک خبر جذاب هم بدیم این است که از این اتوبوس های دو طبقه قرمز به ندرت در جاهای مختلف ایران دیده ایم و بیشترشان هم تنها برای دکوراسیون و جذاب کردن محیط در آنجا قرار داده شده اما شما زمانی که به رستوران کاکایی لند تنکابن مراجعه می کنید این امکان را دارید که در اتوبوس بنشینید و لذت ببرید.

بطور کلی رستوران کاکایی لند بخش های مختلفی برای مشتریانش در نظر گرفته که یکی سالن اتوبوس است حتی پشت فرمون، یکی سالن شیشه ای که همیشه هم شلوغ می باشد اما چی بهتر از یک ویو کامل از رودخانه و اطراف، بخش آلاچیق وی آی پی که از قبل هم می توانید رزرو کنید و به رودخانه هم نزدیک تر است و در آخر، سالن کنار رودخانه برای آن هایی که از ویو رودخانه می خواهند لذت ببرند و در فاصله چند متری رودخانه بنشینند. تمامی قسمت های رستوران کاکایی لند سرپوشیده هستند و چون اینجا هم یک رستوران محبوب محسوب می شود، اگر تصمیم دارید در قسمت خاصی بنشینید حال میخواهد اتوبوس باشد یا کنار رودخانه، در روز های شلوغ سال پیشنهاد می کنیم زودتر به رستوران مراجعه کنید تا جای مورد نظر خود را پیدا کنید.

مجموعه کاکایی لند که یک کافه رستوران است یعنی طیف وسیعی از سلیقه ها و ذائقه ها را پوشش می دهد. مجموعه برای آن هایی که علاقه مند به غذا های ایرانی هستند، منوی جذاب از کلی غذای ایرانی و محلی از انواع کباب، کوبیده و جوجه های ترش، مرغ های فسنجونی و ناردونی، غذا های شکم پر، پیش غذا های ایرانی و محلی از انواع ماست تا میرزا قاسمی و غیره را سرو می کند تازه تمامی غذا های ایرانی هم در ظروف روحی سرو می شوند که بهتر از آن چی می خواهید؟

بی شک به همان اندازه که طرفدار غذای ایرانی و محلی داریم، کلی طرفدار غذای فست فودی هست بخصوص پیتزا ها حال چه آمریکایی باشد چه ایتالیایی لذا در کافه رستوران کاکایی لند تنکابن برای مشتریان منوی خوبی هم از کلی پیش غذا و غذای فست فودی شامل سالاد های لذیذ، انواع سیب زمینی، پیتزا ها با طعم های مختلف، بشقاب های استیک گوشت و مرغ، پاستا و برگر های لذیذ البته اگر برگر سفارش دهید در کنارش دورچینی از سیب زمینی و سالاد کلم هم قرار داده می شود.

همه قرار نیست که به کنار رودخانه چشمه کیله مراجعه کنند و فقط غذا میل کنند، گاهی نیاز است ساعاتی را با یک فنجان قهوه داغ یا یک نوشیدنی سرد خوشمزه در کنار دسر های لذیذ با ویو ای زیبا سپری کنند حال در یک اتوبوس قدیمی دو طبقه باشد یا میزی و آلاچیقی کنار رودخانه که جذاب تر هم می شود. با این حساب باز هم رستوران کاکایی لند تنکابن جایی ایده آل و خاطره انگیز است که نباید از دستش بدهید اینجا برای بخش کافه، منویی اختصاصی دارد و نوشیدنی های گرمش شامل چای و دمنوش های متنوع و کلی نوشیدنی بر پایه قهوه هستند و آنقدر خوشمزه و دلنشین می باشند که چه در روز گرم تابستان مراجعه کنید چه در روز های بارانی و سرد زمستان می چسبد. نوشیدنی های سرد اما همیشه طرفداران بیشتری دارند چون متنوع تر هستند و ذائقه های مختلفی را هم پوشش می دهند لذا در بخش نوشیدنی سرد هم کلی شیک، آبمیوه و اسموتی به چشم میخورد.

البته منوی کافی شاپ فقط نوشیدنی ندارد بلکه کلی دسر را هم در خود جای داده از کیک های تازه گرفته تا وافل های خوشمزه و پر از شکلات. شما چه از منوی غذایی رستوران استفاده کنید چه از منوی کافه، اولین چیزی که میبینید قیمت ها هستند که بسیار معقول می باشند و با توجه به کیفیت و موقعیت رستوران مناسبند. مشتریان رستوران هم از تمامی غذا ها، پیش غذاها و نوشیدنی های رستوران راضی هستند اما چون پیتزا ها ایتالیایی می باشند، گاهی افرادی پیدا می شود که از حجم غذا ها ایراد بگیرد. از طرف دیگر، با اینکه ستوران بزرگ است و سالن های مختلفی دارد و همیشه شلوغ می باشد اما همیشه محیط ها تمیز بوده و خدمات سرویس دهی مطلوبی هم در رستوران ارائه می گردد.

آدرس کافه رستوران کاکایی لند تنکابن

همانطور که می دانیم، مجموعه کافه رستوران کاکایی لند در مجاورت رودخانه چشمه کیله قرار دارد. دسترسی به رستوران کاکایی لند از طریق بلوار دکتر فاطمی امکان پذیر است اما برای اینکه وارد بلوار دکتر فاطمی شوید شاید نیاز باشد مسیر های مختلفی را طی کنید. از سمت جنوبی بلوار دکتر فاطمی، خیابان شهید را دارید که به خیابان های استواری و رازقی راه دارد و از سمت شمال هم می توانید با استفاده از بلوار دکتر شریعتی و خیابان امام خمینی وارد بلوار دکتر فاطمی شوید. خیابان امام خمینی همان خیابانی است که از پل چشمه کیله عبور می کند لذا اگر از خیابان امام به سمت پل چشمه کیله در حال حرکت هستید می توانید وارد بلوار شوید در غیر این صورت، بلوار دکتر شریعتی دارای یک زیرگذر است که شما را به بلوار دکتر فاطمی می رساند.

لازم به ذکر است در مقابل رستوران فضای پارک برای مشتریان تعبیه شده ولی اگر در روز های شلوغی مراجعه کردید که جای پارک نبود کافیست به مقابل رستوران و آنسوی بلوار دکتر فاطمی مراجعه کنید تا وارد پارکینگ شوید.

شماره تماس کافه رستوران کاکای لند تنکابن: 54234683-011

ساعت کاری کافه رستوران کاکایی لند تنکابن: همه روزه از ساعت 12:30 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8173122%2C50.8768198%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”630″ name=”کافه رستوران کاکایی لند تنکابن”]

رزرو ویلا در تنکابن

شهر تنکابن جزء شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد اما چون در کنار ساحل بکر، جنگل های زیبایی همچون جنگل های دوهزار و سه هزار هم دارد، قیمت اجاره ویلا در تنکابن بیشتر به امکانات و نوع اقامتگاه برمیگردد و همچنین فاصله از ساحل یا جنگل. شما می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان لوکس ویلا بهترین ویلاهای تنکابن با بهترین قیمت ها و امکانات را رزرو کنید.

سوالات متداول

کدام رستوران بهترین صبحانه در تنکابن را سرو می کند؟

کافه دا با اختلاف متنوع ترین و بهترین صبحانه ها را در شهر تنکابن دارد.

بهترین رستوران کنار رودخانه در تنکابن کدام است؟

مجموعه کافه رستوران کاکایی لند بهترین رستوران در مجاورت رودخانه چشمه کیله است.

بهترین رستوران سنتی در تنکابن کدام است؟

رستوران سنتی کلبه صبا بهترین رستوران ساحلی و سنتی در تنکابن محسوب می وشد.

بین رستوران های قلعه گردن، کدام یک غذای بهتر و امکانات بیشتری دارد؟

کافه رستوران دهکده بخاطر آلاچیق، ویو زیبای طبیعت اطراف، موسیقی زنده و تنوع منوی غذایی و کافی شاپ از رستوران های خوب قلعه گردن است.