رستوران های بام لند

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

بام لند مجتمعی تفریحی و تجاری در غرب تهران و نزدیک دریاچه چیتگر است که امروزه در میان جوانان به پاتوقی برای رستوران گردی، کافه گردی، تفریح، ورزش و سپری کردن اوقات خوش تبدیل شده است. یکی از مهم ترین دلایل انتخاب بام لند، رستوران گردی است چراکه در این مجتمع، ده ها رستوران، کافه و فست فود وجود دارد. اگر میخواهید با بهترین کافه ها، فست فودها و رستوران های بام لند بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

#1 چیکن فکتوری بام لند

چیکن فکتوری پاتوقی برای عاشقان غذاهای مرغی است. از ساندویچ های مرغ تا انواع مرغ های سوخاری و پیتزاهای مرغ در چیکن فکتوری پیدا می شود و برای همین، از آنجایی که غذاهای مرغی اقتصادی تر هستند، طبیعیست رستوران چیکن فکتوری یکی از شلوغ ترین و جذاب ترین رستوران های بام لند باشد. چیکن فکتوری در بخش جنوبی مجتمع تجاری بام لند قرار دارد و در میان رستوران های بام لند از محیطی ساده برخوردار است اما در عین حال، شیک و مدرن است و برخلاف برخی از رستوران های بام لند، خبری از دکوراسیون های پر زرق و برق و لوکس در رستوران چیکن فکتوری نیست.

رستوران چیکن فکتوری در زمینه سرو غذاهای مرغی، بهترین یا یکی از بهترین هایی است که در بام لند پیدا می کنید. در منوی رستوران از پیش غذا که شروع کنیم، با 3 مدل سالاد سزار، فرانسوی و گرین سالاد روبرو می شویم. تفاوت سالاد سزار و سالاد فرانسوی رستوران چیکن فکتوری در نوع مرغ استفاده شده در آن است بطوریکه سالاد سزار دارای مرغ سوخاری و سالاد فرانسوی دارای فلیه مرغ گریل شده می باشد و از طرفی، در گرین سالاد هم کاهو پیچ به همراه کاهو فرانسوی استفاده شده است. اگر سالادهای رستوران چیکن فکتوری به عنوان پیش غذا برایتان کافی نیست می توانید سوپ مرغ و قارچ را هم سفارش دهید که از نظر بسیاری از مشتریان رستوران، بسیار خوشمزه و باکیفیت می باشد. در کنار آن، سیب زمینی سرخ شده، قارچ و پیاز سوخاری هم در منوی پیش غذای رستوران مشاهده می شود.

به سراغ بخش غذای اصلی رستوران چیکن فکتوری می رویم. در منوی غذای اصلی، بخش های مختلفی وجود دارد که شامل هات وینگز یا همان بال مرغ به همراه سس باربکیو، سس انار، سس هالک، سس سیر و فلفل و سس رد چیلی می باشد و در نظر داشته باشید هات وینگز رستوران چیکن فکتوری دارای 6 تکه بال است. بعد از هات وینگز، به پیتزاها می رسیم و رستوران چیکن فکتوری 5 مدل پیتزای سبزیجات، سزار، چیکن چیلی، فکتوری چیکن و پستو را سرو می کند. بخش مرغ سوخاری هم که پرطرفدارترین غذاهای رستوران چیکن فکتوری هستند از 2 الی 7 تکه مرغ سوخاری به صورت نرمال یا اسپایسی دارد. همچنین ساندویچ های چیکن فکتوری که شامل ساندویچ زینگر که همان ساندویچ مرغ سوخاری است، ساندویچ مرغ به همراه بادمجان با سس ماریانا یا ساندویچ مرغ به همراه سس تندروی هستند را هم از دست ندهید.

در آخر هم می رسیم به بخش جذاب منوی رستوران چیکن فکتوری که کباب نام دارد. مرغ یونانی با سس بادام زمینی، مرغ هالوپینو با سس چیلی، مرغ تندروی با سس سوییت چیلی و مرغ یونانی با سس تزاتزیک غذاهایی هستند که در بخش کباب منوی رستوران چیکن فکتوری مشاهده می شود و تجربه جذاب و متفاوتی را ارائه می دهند. بطور کلی از نظر مشتریان، غذاهای رستوران چیکن فکتوری از نظر قیمت و کیفیت با رستوران های بام لند رقابت می کنند و مشتریان از نظر هزینه پرداختی نسبت به محیط، خدمات سرویس دهی، حجم و کفیت غذا بسیار راضی بودند.

آدرس رستوران چیکن فکتوری بام لند

خب ابتدا که باید به مجموعه بام لند مراجعه کنید که در انتهای بزرگراه همت قرار دارد. هنگامی که وارد خروجی دریاچه خلیج فارس شدید و از طریق میدان موج به بلوار موج رسیدید، به بخش جنوبی بام لند مراجعه کنید تا به بلوک C برسید. سپس وارد بلوک شده و به طبقه دوم مراجعه کنید تا رستوران چیکن فکتوری را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران چیکن فکتوری بام لند: 40443015-021

ساعت کاری رستوران چیکن فکتوری بام لند: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7420313%2C51.2223811%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران چیکن فکتوری بام لند

#2 رستوران جو گریل بام لند

رستوران جو گریل را علاقمندان به رستوران گردی به خوبی میشناسند. رستوران جو گریل درواقع یک فست فود خوب و باکیفیت است که در حال حاضر، سه شعبه فعال در تهران دارد و می توانید دو شعبه آن را در مناطق زعفرانیه و شهرک غرب تهران پیدا کرده و برای دسترسی به شعبه سوم هم به مجتمع تجاری و تفریحی بام لند واقع در دریاچه چیتگر مراجعه کنید. اگر علاقمند به غذاهای فست فودی هستید و به دنبال یکی از بهترین فست فودها در منطقه بام لند هم می باشید، رستوران جو گریل قطعاً یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. رستوران جو گریل برای دو وعده ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریانش است و در این رستوران که از محیطی شیک و کلاسیک برخوردار می باشد، چشم انداز زیبایی هم از دریاچه و مناطق اطراف ارائه می شود.

رستوران جو گریل همانطور که گفتیم، غذاهای فست فودی را برای مشتریان خود سرو می کند و این غذاها شامل انواع پیتزا، ساندویچ، همبرگر و پیش غذاهایی همچون سالاد و سیب زمینی هستند. اما در منوی غذایی رستوران جو گریل بام لند غذاهای فرنگی هم مشاهده می شود که شامل استیک، پاستا و غیره می باشد. طبقه گفته مشتریان رستوران جو گریل شعبه بام لند، سالاد سزارهای این شعبه از نظر حجم و مزه بهتر از سایر شعبات است و نشستن در بالکن رستوران و لذت بردن از هوای منطقه هم از امتیازهای خاص رستوران جو گریل می باشد. همچنین این رستوران از نظر کیفیت غذا و هزینه پرداختی نسبت به حجم و کیفیت بسیار خوب بوده و جای دارد که در میان بهترین رستوران های بام لند قرار گیرد.

لازم به ذکر است در روزهای شلوغ آخر هفته ها می توانید از قبل میز هم رزرو کنید و در آخر هم خوب است بدانید از نظر مردم، رستوران جو گریل بام لند یکی از تجربه های خوب و جذابی است که در گشت و گذار میان رستوران های بام لند کسب خواهید کرد و بخاطر کیفیت خوب غذاها و هزینه پرداختی معقول، بی شک یکی از مشتریان دائمی رستوران خواهید شد.

آدرس رستوران جو گریل بام لند

اگر میان رستوران های بام لند تمایل دارید به رستوران جو گریل مراجعه کنید، می بایست به جنوب مجتمع تجاری بام لند مراجعه کرده و وارد بلوک C2 شوید تا در طبقه دوم و با استفاده از تابلوهای راهنما به رستوران جو گریل برسید.

شماره تماس رستوران جو گریل بام لند: 40443258-021

ساعت کاری رستوران جو گریل بام لند: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.74229981224267%2C51.222101504370094%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”762″ name=”رستوران جو گریل بام لند”]

#3 رستوران رولینجا بام لند

رستوران رولینجا از کافه های تازه تاسیس در مجموعه بام لند است که بعد از افتتاح، به سرعت میان بهترین رستوران های بام لند قرار گرفت و توانست با سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت در کنار تنوع بالا، مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کند. از همین جهت، رستوران رولینجا از رستوران های شلوغ بام لند هم به شمار می رود و برای همین می توانید برای روزهای آخر هفته پنج شنبه ها و جمعه ها بخاطر شلوغی رستوران از قبل هم میز رزرو کنید.

رستوران رولینجا محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. وارد رستوران که می شوید با دکوراسیونی شیک و کلاسیک روبرو می شوید که تزئینات، میز و صندلی های چوبی و پرسنل های شیک پوش جلوه زیبایی را به محیط رستوران داده اند. رستوران دارای چشم انداز زیبا از دریاچه و مناطق اطراف است و در مواقعی که هوای منطقه دلنشین باشد، پنجره های بزرگ رستوران باز می شوند تا از هوای خنک و دلنشین هم نهایت لذت را ببرید و از طرفی، رستوران بالکن هم دارد که استعمال دخانیات در آنجا هم آزاد می باشد اما اکثر افرادی که میزهای بالکن را انتخاب می کنند، در واقع آن را رزرو کرده اند و جشن های تولد خود را در آنجا برگزار می کنند.

رستوران رولینجا بجز روزهای شنبه که از ساعت 12 ظهر باز می شود، در سایر روزهای هفته برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریانش است. برای صبحانه، رستوران منوی جذابی دارد که می توانید انواع صبحانه های مختلف از صبحانه های ایرانی تا انواع تخم مرغ و صبحانه های فرنگی را سفارش دهید. در کنار صبحانه ها اما، نوشیدنی یکی از واجبات است و برای همین، بخش نوشیدنی منوی رستوران هم انواع نوشیدنی های سرد و گرم شامل تنوعی از قهوه ها، اسموتی، موکتل، آبمیوه های طبیعی، اسپرسو و غیره را در خود جای داده است.

بخش دوست داشتنی منوی رستوران رولینجا، منوی ناهار و شام است. برای شما منوی پر تنوع آورده می شود. طیفی از پیش غذاها را می توانید قبل از آماده شدن غذای اصلی نوش جان کنید که شامل سالادهای مختلف، انواع سوپ، سیب زمینی، پیاز و قارچ سوخاری و غیره هستند. منوی اصلی هم شامل پیتزاها، ساندویچ، همبرگر، غذاهای فرنگی شامل انواع پاستا و استیک با مخلفات مختلف و غیره می باشد. اما بعد از یک وعده غذایی لذیذ و خاطره انگیز، سفارش یک نوشیدنی به همراه دسر شامل کیک های تازه با طعم های مختلف خالی از لطف نیست.

رستوران رولینجا از معدود رستوران های بام لند است که از نظر مشتریان، ارزش پرداخت هزینه و سپری کردن بهترین اوقات فراغت را دارد. رستوران غذاهای متفاوت و متنوعی دارد و از کیفیت و حجم و قیمت، اگر بهترین نباشد قطعاً میان رستوران های بام لند یکی از بهترین ها می باشد. تمامی مشتریان رستوران رولینجا از خدمات سرویس دهید و عملکرد کلی رستوران راضی هستند و حتی در شلوغ ترین روزها هم رستوران بهترین خدمات سرویس دهی را ارائه می دهد و غذا را به موقع و داغ سرو می کنند. اگر به صورت دو نفره یا با گروه های دوستانه می خواهید گشت و گذاری میان رستوران های بام لند داشته باشید، رستوران رولینجا را به هیچ عنوان از دست ندهید تا با یکبار مراجعه به رستوران، تبدیل به یکی از مشتریان دائمی رستوران رولینجا شوید.

آدرس رستوران رولینجا بام لند

از طریق میدان موج به خیابان معروف بام لند که رسیدید، سعی کنید در بخش جنوبی خیابان به دنبال جای پارک باشید. بعد از اینکه خودروی خود را پارک کردید، وارد مجموعه شده و به سمت بلوک C بروید. رستوران رولینجا در طبقه دوم بلوک قرار دارد و اگر طراحی جذاب و دکوراسیون بسیار زیبای ورودی توجه شما را جلب کرد، بدانید که وارد رستوران رولینجا شده اید.

شماره تماس رستوران رولینجا بام لند: 40447204-021

ساعت کاری رستوران رولینجا بام لند: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب و روزهای شنبه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7422925%2C51.2222723%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”765″ name=”کافه رستوران رولینجا بام لند”]

#4 کافه رستوران امضاء

“روزتو امضا کن” اینم شعار یکی از بهترین کافه رستوران های بام لند است تا بهترین لحظات خوش و خاطره انگیز را برای مردم رقم بزند. کافه رستوران امضا منوی کامل و متنوعی از انواع نوشیدنی ها و کیک هایی که در هر کافه ای پیدا می شود را سرو می کند و از نظر بسیاری از مردم، یکی از بهترین کافه های بام لند به شمار می رود. اما در واقعیت، کافه رستوران امضا در واقع کافه ای همه چی تمام است که غذا هم سرو می کند.

کافه رستوران امضا برخلاف اکثر کافه ها که محیط را تاریک می کنند تا مشتریان به سختی آن چیزی که سفارش داده اند را مشاهده کنند، محیطی بزرگ و با نورگیری بی نظیر دارد چراکه سه طرف رستوران دارای پنجره بزرگ بوده و چشم انداز جذابی هم از دریاچه دارد. محیط کافه مدرن و شیک است و میز و صندلی ها با فاصله از هم قرار داده شده اند تا مشتریان راحت تر باشند اما در صورتیکه به دنبال کافه ای هستید که خلوت باشد و در سکوت و آرامش یک فنجان قهوه میل کنید اصلاً روی کافه رستوران امضا حساب باز نکنید چراکه این کافه بخاطر محبوبیت بالایی که دارد همیشه شلوغ است. اما از آنجایی که کافه رستوران امضا دارای بالکن هم می باشد و میز و صندلی های مختلفی در فضای روباز رستوران قرار داده شده است می توانید لحظات دلنشینی را در فضای باز به همراه چشم انداز دریاچه چیتگر سپری کنید.

همانطور که گفتیم، کافه رستوران امضا در واقع کافه ای است که غذا هم سرو می کند. هر نوع نوشیدنی که بخواهید در اینجا سرو می شود که شامل نوشیدنی های گرم همچون انواع قهوه و اسپرسو، نوشیدنی های سرد همچون آبمیوه های طبیعی، اسموتی، موکتل و غیره می باشد. در کنار آن ها، انواع کیک، وافل، شیک و غیره هم سرو می شود. اما برای اینکه منوی کافه رستوران امضا کامل تر شود، غذاهای جذاب و متنوعی هم در منو قرار داده شده است. از پیش غذاها که شروع کنیم، سوپ، سیب زمینی های ساده، با قارچ و پنیر وانواع سالادها به عنوان پیش غذا جذاب به نظر می رسند. بریا غذای اصلی هم استیک، پاستا، برگرهای لذیذ و خاص کافی هستند تا کیفیت و طعم بی نظیر را حس کنید. همچنین انواع سوخاری هم در رستوران سرو می شود که طرفداران بسیاری دارد.

آدرس کافه رستوران امضا

کافه رستوران امضا در بلوک C مجموعه بام لند قرار دارد. بلوک C تقریباً در بخش جنوبی بام لند قرار دارد و در این بلوک می بایست وارد طبقه دوم شوید تا به کافه رستوران امضا برسید. هنگامی که وارد طبقه دوم شدید، شلوغ ترین بخش در واقع کافه رستوران رولینجا است.

شماره تماس کافه رستوران رولینجا: 40447298-021

ساعت کاری کافه رستوران رولینجا: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7425461%2C51.2222916%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

کافه رستوران امضا

#5 کافه رستوران ورف بام لند

اکثر رستوران های بام لند به صورت کافه رستوران هستند چراکه اکثر کافه رستوران ها از ساعت 8 صبح باز هستند و به همین جهت باید برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی باشند لذا کافه رستوران ها، هم منوی غذایی برای صبحانه، ناهار و شام دارند و هم منوی کافه ای شامل انواع نوشیدنی های گرم و سرد به همراه دسرهای متنوع. اکثر کافه رستوران های بام لند در طبقات بالای بلوک ها قرار دارند و از همین جهت چشم انداز بسیار زیبایی هم از دریاچه چیتگر ارائه می دهند اما در کافه رستوران ورف، شرایط جور دیگری است.

کافه رستوران ورف با اینکه در بلوک L4 بام لند قرار دارد اما در طبقه پایین قرار دارد و در اینجا خبری از چشم انداز دریاچه چیتگر یا مناطق اطراف وجود ندارد اما بجای آن، کافه ورف محیط بسیا زیبا و دوست داشتنی دارد و از نظر بسیاری از مشتریان، یکی از زبیاترین کافه های بام لند به شمار میرود. کافه رستوران ورف دارای دو محیط روباز و سرپوشیده می باشد. اگر محیط سرپوشیده را برای نشستن انتخاب کرده اید، با محیطی مدرن و کلاسیک و در عین حال شیک و دوست داشتنی روبرو می شوید که در برخی از مواقع، خلوت تر از محیط روباز کافه می باشد.

بخش فضای باز کافه زیبایی خاصی دارد که قابل تحسین است. میز و صندلی ها با فاصله از هم قرار داده شده اند و همه جای فضای روباز کافه، گل و گیاهان سرسبز قرار دارد تا محیط را زیباتر کند اما چیزی که فضای روباز را خاص کرده، چترهای رنگارنگی است که به عنوان سقف محیط روباز انتخاب شده اند که در نوع خود بی نظیر هستند. اگر به دنبال کافه ای خاص و زیبا هستید به هیچ عنوان کافه ورف را از دست ندهید چراکه در این محیط سرسبز و دلنشین، موسیقی زنده هم برگزار می شود.

از محیط که بگذریم به منوی غذایی کافه ورف می رسیم. در اینجا هر نوع نوشیدنی گرم و سردی که بخواهید سرو می شود. در کنار آن، انواع وافل، اسنک و کیک هم قابل سفارش است. به غیر از منوی کافه، منوی غذا هم آورده می شود که غذاهای خاص و دوست داشتنی هستند. این غذاها شامل پیتزاهای آمریکایی جالب و متفاوت، انواع استیک، انواع پاستاهای لذیذ و غیره می باشد. اگر تصمیم داشتید به کافه ورف مراجعه کنید از پیش غذاهای لذیذ کافه به هیچ عنوان غافل نشوید که شامل انواع سیب زمینی و سالاد، نان سیر و غیره هستند.

آدرس کافه رستوران ورف بام لند

همانطور که گفتیم، کافه ورف در بلوک L4 قرار دارد و این بلوک در اواخر بخش جنوبی مجتمع بام لند قرار دارد و به راحتی از طریق تابلوهای راهنما می توانید به بلوک و کافه دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است بطور کلی و بخصوص برای روزهای آخر هفته که کافه شلوغ می شود، برای اینکه در صف منتظر نمانید تا میزی خالی شود می توانید برای ساعت مورد نظر و با توجه به تعداد نفرات میز هم رزرو کنید.

شماره تمارس کافه رستوران ورف بام لند: 40447314-021

ساعت کاری کافه رستوران ورف بام لند: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7425719%2C51.2219415%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”771″ name=”ورف کافه بام لند”]

#6 رستوران رفتاری بام لند

کمتر تهران نشینی را پیدا می کنید که رستوران رفتاری را نشناسد. حتی ساکنان شهرستان ها هم رستوران رفتاری را میشناسند. رستوران رفتاری از قدیمی ترین رستوران های تهران است که خیلی ها با آن خاطراتی دارند. اولین بار در سال 1289 بود که حاج علی اکبر رفتاری رستورانش را در نزدیکی میدان شاهپور در حوالی بازار بزرگ تهران افتتاح کرد و بخاطر غذاهای لذیذ و بسیار باکیفیت که قیمت های خوبی هم داشت به سرعت معروف شد و به قدری رستوران شلوغ شد که رفتاری تصمیم گرفت در نقاط مختلف تهران شعبه افتتاح کند. شعبه بام لند هم جدیدترین شعبه رستوران رفتاری است که از بهترین رستوران های بام لند برای ناهار و شام به شمار می رود و هر موقع هم که مراجعه کنید، این شعبه بسیار شلوغ است.

نه تنها شعبه بام لند بلکه تمامی شعبات رستوران رفتاری در زمینه کیفیت مواد اولیه غذاها، نظارت سختگیرانه ای دارند و برای همین است غذاهای این رستوران بسیار لذیذ و باکیفیت هستند هرچند از سرآشپزان مجرب رستوران هم نباید غاف نشویم که با مهارت خاصشان، از این مواد اولیه غذاهای بی نظیری را تهیه می کنند. در رستوران رفتاری شعبه بام لند محیطی بسیار لوکس و دوست داشتنی مشاهده می شود که نسبت به اکثر رستوران های بام لند، جذاب تر می باشد. شعبه وحدت اسلامی رفتاری به قدری از غذای خود مطمئن بود که در سال های 1340 تا 1350، مردم می توانستند آشپزخانه رستوران را مشاهده کرده و از بهداشت و نظم مطمئن می شدند. این مهم در تمامی شعبات رفتاری تا کنون رعایت می شود و مشتریان نگران هیچ موردی نخواهند بود.

در رستوران رفتاری فقط غذاهای ایرانی سرو می شود هرچند برخی از شعبات رفتاری غذاهای خاص و متفاوتی هم که مختص همان شعبه است را هم سرو می کند. در شعبه بام لند رستوران رفتاری با منوی از پیش غذاهای متنوع و لذیذ، غذای اصلی همچون انواع کباب و غیره روبرو می شوید. در نظر داشته باشید رستوران رفتاری یکی از رستوران های گران قیمت بام لند است و قرار است همانقدر که هزینه می کنید، از خدمات سرویس دهی باکیفیت و غذاهای بی نظیری برخوردار شوید که به جرأت می توان گفت مانندش را در هیچ کدام از رستوران های بام لند پیدا نخواهید کرد.

آدرس رستوران رفتاری بام لند

رستوران بام لند در اواسط مجموعه تفریحی بام لند قرار دارد و از بیرون هم ورودی دارد و برخلاف اکثر کافه ها و رستوران ها نیازی نیست وارد بلوکی شوید و به طبقه خاصی مراجعه کنید. همچنین هنگامی که وارد بلوار بام لند شوید، تابلوی چلوکباب رفتاری را به راحتی مشاهده خواهید کرد هرچند برای پیدا کردن جای پارک در اکثر مواقع باید به فاصله دورتری از رستوران مراجعه کنید.

شماره تماس رستوران رفتاری بام لند: 40447951-021

ساعت کاری رستوران رفتاری بام لند: همه روزه از ساعت 11:30 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7444486%2C51.2218716%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”764″ name=”رستوران رفتاری بام لند”]

#7 برگر فکتوری بام لند

چیکن فکتوری که پیش تر معرفی کردیم و بین تمامی رستوران ها و فست فود های بام لند جزء بهترین ها در زمینه سرو انواع برگر ها و غذا هایی بر پایه مرغ های سوخاری یا گریل می باشد، برگر فکتوری هم داریم که در نقطه مقابل چیکن فکتوری قرار دارد و یکی از بهترین برگر ها و غذا های بر پایه گوشت برگر را در مجموعه سرو می کند. البته ناگفته نماند بسیاری از رستوران گرد ها و آن هایی که عاشق برگر هستند و ریز بینانه به برگر ها نگاه می کنند می گویند برگر فکتوری نه تنها در بام لند بلکه در کل شهر تهران و بین فست فود ها و رستوران های تهران که تعدادشان قابل شمارش نیست هم یکی از بهترین برگر ها را عرضه می کند.

برگر فکتوری یک فست کژوال محسوب می شود یعنی در کنار برگر، غذا های دیگر و سالاد های خوشمزه ای هم سرو می کند آن هم در محیطی شیک و دلنشین هرچند چون برگر فکتوری در کل شهر تهران محبوب شده، جزء شلوغ ترین رستوران های بام لند هم محسوب می شود. البته در نظر داشته باشید برگر فکتوری یک شعبه هم در مرکز خرید پالادیوم تهران هم دارد و آنجا هم همیشه شلوغ است.

تصور می شود چون نام مجموعه برگر فکتوری است، پس فقط برگر دارد اما همانطور که گفتیم، اینجا چون یک فست کژوال محسوب می شود، غذا های دیگری هم قابل سفارش است. بطور کلی، 14 مدل برگر در این مجموعه عرضه می شود. برگر های گوشتی همگی دارای 170 گرم برگر گوشت هستند اما آیتم هایی هست مانند لمب برگر که 170 گرم گوشت گوسفندی در آن استفاده شده و همچنین برگر های مرغ هم در مجموعه سرو می شود حال برخی دارای مرغ گریل شده هستند و برخی مرغ سوخاری. از آنجایی که همیشه یک برگر نمی تواند به راحتی یک نفر را خوب سیر کند، برگر فکتوری برخی از آیتم های خود مانند چیلی برگر، ماشروم برگر و چیکن برگر را به صورت دبل هم ارائه می دهد. به غیر از برگر ها، 4 مدل هات داگ از کلاسیک تا پنیری و چیلی هم سرو می شود و برای همه آن ها هم از هات داگ فرانکفورتر استفاده می شود.

یک برگر همیشه به یک پیش غذا نیاز دارد تا جذاب ترش کند لذا در مجموعه برگر فکتوری شعبه بام لند و حتی شعبه پالادیوم، پیش غذا ها شامل سیب زمینی و سالاد هستند. در بخش سالاد ها، سالاد میکس، سالاد فکتوری چیکن با سس زرشک و دو مدل سالاد سزار یکی ساده و دیگری با مرغ ارائه می شود. سیب زمینی های برگر فکتوری در نگاه اول شاید از نظر قیمتی گران به نظر برسند اما چون خوشمزه هستند و کلی طرفدار دارند، پیشنهاد می کنیم یکبار امتحان کنید تا سیب زمینی های برگر فکتوری پایه ثابتتان شوند. در بخش سیب زمینی ها به غیر از سیبب زمینی ساده، 4 مدل سیب زمینی هست یکی با سس آلفردو، یکی با سس پنیر، یکی چیلی و دیگری هم سیب زمینی فکتوری فرایز که رویش تکه های سوسیس قرار میگیرند.

در بام لند رستوران ها و فست فود های زیادی هست و همه آن ها غذا هایی خوشمزه و باکیفیت عرضه می کنند برای همین همیشه تمامی رستوران های بام لند شلوغ هستند البته بطور کلی، قیمت رستوران های بام لند همیشه به گران بودنشان معروف بوده ولی از سوی دیگر غذا های خوبی هم سرو می کنند. بین این همه رستوران، شاید برگر فکتوری محیط لوکس یک رستوران دیگر را نداشته باشد یا شاید غذا هایش تنوعی که باید داشته باشند را ندارند اما همین چند برگری که سرو می کنند باکیفیت بوده و به جرأت می توان گفت طعم واقعی یک برگر خوب را بین رستوران های بام لند فقط در برگر فکتوری پیدا خواهید کرد. در آخر هم این نکته را بدانید که در هر دو شعبه برگر فکتوری چه در بام لند چه در پالادیوم، سفارشات بیرون بر هم پذیرفته می شود و از طریق سایت یا شماره تماس مجموعه می توانید سفارش دهید.

آدرس برگر فکتوری بام لند

شعبه بام لند برگر فکتوری در بخش جنوبی مرکز خرید بام لند قرار دارد یا عبارتی، در بخش جنوبی مرکز خرید بام لند به بلوک C خواهید رسید. در این بلوک طبقه بالا چیکن فکتوری قرار دارد و در طبقه پایینش برگر فکتوری لذا چون تابلوی چیکن فکتوری بیشتر در معرض دید است، هرجا این تابلو را مشاهده کردید بدانید که برگر فکتوری هم همانجا قرار دارد. برای دسترسی به شعبه پالادیوم برگر فکتوری هم کافیست وارد مرکز خرید پالادیوم شوید که نبش چهارراه خیابان های الف و مقدس اردبیلی واقع شده و در طبقه سوم این مرکز خرید که فود کورتی بزرگ است برگر فکتوری را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس برگر فکتوری بام لند: 40443014-021

ساعت کاری برگر فکتوری بام لند: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FKr3CD9QayA7a8Cka6|target:_blank”]

[widgetkit id=”761″ name=”برگر فکتوری بام لند”]

#8 رستوران دلیش بام لند

در بلوک C مرکز خرید بام لند یک چیکن فکتوری هست و یک برگر فکتوری که یکی تخصصش برگر های گوشت است و دیگری تخصصش برگر های مرغ و سوخاری ها. اما این دو رستوران تنها نیستند و رستورانی خاص و دوست داشتنی هم هست با نام دلیش و این رستوران دلیش به واسطه غذا های خاص و متفاوتی که عرضه می کند بین رستوران گرد ها معروف شده.

رستوران دلیش در طبقه بلوک سی قرار دارد برای همین اینجا هم از جمله بهترین رستوران های بام لند با ویو دریاچه به شمار میرود اما مانند برخی ای از رستوران هاب خوب با ویو دریاچه در بام لند دارای بخش روباز به سمت دریاچه چیتگر ندارد اما، پنجره های بزرگ که اکثراً باز هستند تا هوای تازه در محیط باشد را دارید و همچنین خود رستوران هم به واسطه محیطی لوکس، پر زرق و برق، شکیل و دوست داشتنی اش جزء جذاب ترین رستوران های بام لند می باشد لذا آن هایی که به محیط اهمیت بیشتری می دهند و میخواهند یک قرار کاری یا دورهمی آبرومند در جایی زیبا برگزار کنند می توانند روی رستوران دلیش حساب کنند.

برای یک ناهار خوشمزه و متفاوت یا شامی رویایی به غیر از کباب ها، غذا های ایرانی و حتی غذا های فست فودی، رستوران دلیش جای خوبی در بام لند خواهد بود چون ساعت کاری مجموعه از ساعت 11 صبح است تا 11 شب هرچند از ساعت 11 صبح تا 5 بعد از ظهر وعده ناهار سرو می کند و از ساعت 5 تا 11 شب هم وعده شام و اینجا خبری از صبحانه نیست. حال به بخش غذا های جذاب رستوران دلیش می رسیم تا ببینیم چه غذا هایی در اینجا سرو می شود که دلیش را نسبت به بسیاری از رستوران ها و فست فود های بام لند متمایز کرده.

در نگاه اول به منوی رستوران، متعجب خواهید شد چون نام غذا هایی که در منوی رستوران دلیش هست را تقریباً می شود گفت در هیچ جای دیگری مشاهده نکرده اید. بر فرض مثال، منوی غذایی رستوران بخش دارد با نام کباب ها اما غذا هایی که در این بخش قرار دارد نامشان کوزوو پیرزولا، کوزوو شیش، تاووک گرمج شیش، تاووک کانات، کاریشیک چوپ شیش و غیره هستند که در نگاه اول عجیب به نظر می رسند اما زمانی که به محتویات این غذا ها نگاه می کنیم می بینیم چندان عجیب غریب نیستند و درواقع همان جوجه ها و کباب های خودمان است که به روش دیگری طبخ شده، ظاهر و مزه ای جذاب تر دارند و دورچین خاص و دوست داشتنی هم در کنار آن ها قرار داده می شود.

اگر به غذا های ترکی علاقه دارید و بخصوص از طرفداران پیده هستید، رستوران دلیش در بخش پیتزا های منوی خود، پیده های مختلفی سرو می کند هرچند با اینکه جزء پیتزا ها محسوب می شوند اما در واقع پیده هستند و شامل پیده های سوجوک، رست بیف، گوشت و قارچ و سبزیجات می باشند. نه تنها پیده ها بلکه تمامی غذا های سرو شده در رستوران دلیش بام لند برخلاف رستوران های به اصطلاح لاکچری، در کنار مزه و کیفیت خوب، حجمی مناسب هم دارند که برای خیلی ها اهمیت دارد. همیشه هم کنار غذای خوشمزه و خاص باید یک پیش غذای خوب هم باشد ولی در دلیش خبری از سیب زمینی و قارچ و غیره نیست و پیش غذا های مجموعه تنها 5 آیتم هست که 3 آیتم شامل سالاد های شیرازی، مخصوص و گاردن بوده و دو مورد دیگر هم ماست های بورانی بادمجان و ماست و خیار هستند اما با نام های پاتلیکانلی بورانی و سالاتلیک بورانی سرو می شوند.

لازم به ذکر است با اینکه مراجعه حضوری و میل کردن غذای داغ در محیطی جذاب با ویو دریاچه لذت دیگری دارد اما همچنان شما می توانید از طریق تماس تلفنی یا اینترنتی، سفارش ثبت کنید و درب منزل دریافت کنید.

آدرس رستوران دلیش بام لند

همانند برگر فکتوری و چیکن فکتوری، رستوران دلیش هم در بلوک C مرکز خرید بام لند که در بخش جنوبی بام لند واقع شده است. اما برای دسترسی به رستوران دلیش در این بلوک کافیست به طبقه دوم مراجعه کنید تا ورودی رستوران را ببینید.

شماره تماس رستوران دلیش بام لند: 40443015-021 و 4949-021

ساعت کاری رستوران دلیش بام لند: همه روزه از ساعت 11:30 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FgDmb9eVAYhL5X9jh6|target:_blank”]

رستوران دلیش بام لند

#9 کافه رستوران بلک لانژ بام لند

از معروف ترین و بهترین کافه رستوران های بام لند که هر نکته خوب یک کافه رستوران جذاب را در خود جای داده می توان به کافه رستوران بلک لانژ اشاره کرد. سه وعده صبحانه، ناهار و شام، موسیقی دلنشین و برگزاری موسیقی زنده در ایام و مناسبت های خاص، محیطی عالی، سرو قلیان، ویو زیبا از دریاچه، منویی متنوع از غذا تا نوشیدنی های رنگارنگ، کیفیت بالا، قیمتی خوب، خدمات سرویس دهی عالی و امکان برگزاری جشن های تولد و دورهمی های خاطره انگیز از امکانات و خدماتی هستند که در کافه رستوران بلک لانژ بام لند ارائه می شود.

کافه رستوران بلک لانژ خیلی ها می گویند با اختلاف ولی ما می گوییم از جمله زیباترین رستوران های بام لند محسوب می شود. محیطی دنج، دلنشین، دکوراسیونی زیبا که ساده و در عین حال شکیل می باشد، نورپردازی وهای دوست داشتنی و تزئینات و گل و گیاهان سرسبز در همه جای رستوران به همراه استفاده از مبلمان و صندلی های راحت و خوش رنگ اینجا را به کافه رستورانی لوکس و متفاوت تبدیل کرده. رستوران در طبقه اول بلوک سی3 بام لند قرار دارد و برای همین، ویو زیبای دریاچه چیتگر را هم ارائه می دهد اما جای دارد اینجا بگوییم معدود رستورانی در بام لند هست که ویو دریاجه چیتگرش تا این اندازه دلنشین و آرامش بخش باشد بخصوص چون در ویو کلی درخت و گیاهان سرسبز می بینیم این آرامش هم بیشتر می شود.

کافه رستوران بلک لانژ شاید بهترین صبحانه در بام لند را ارائه ندهد اما از معدود رستوران های بام لند است که صبحانه سرو می کند و تنوع خوبی هم برای صبحانه در نظر گرفته. ساعت کاری مجموعه از 9 صبح آغاز می شود و از ساعت 9 تا 11:30 برای وعده صبحانه می توانید روی کافه رستوران بلک لانژ حساب کنید. ما از یک کافه رستوران محبوب و لوکس توقع صبحانه های خوبی هم داریم و در کافه رستوران بلک لانژ به غیر از صبحانه ایرانی و انگلیسی که در هر کافه رستورانی سرو می شود، املت های متنوع، اسکرامبل و چاخاپوری هم ارائه می شود. طبقه گفته مشتریان و رستوران گرد ها، چاخاپوری وعده ای است که نباید از دستش بدهید چون یکی از غذا های گرجستان به شمار میرود و از خمیر پیتزا، تخم مرغ و پنیر موزارلا تشکیل شده. در ضمن برای صبحانه اینجا وافل موز و شکلات و فندق هم ارائه می شود که بین نوجوانان و بخصوص بانوان کلی طرفدار دارد.

زمانی که رستورانی نام کافه رستوران را یدک می کشد، در اکثر مواقع علاوه بر غذا های فرنگی که بیشترشان ایتالیایی هستند، غذا های ایرانی شامل کباب های مختلف هم سرو می کنند. از ساعت 11:30 تا 11 شب که رستوران میزبان وعده ناهار و شام مشتریان می باشد، غذا های ایرانی همچون چلو کباب چاپس، کباب دیگی و جوجه کباب تنوری را سرو می کند. غذا های فست فودی کافه رستوران بلک لانژ شامل پیتزا، برگر، ساندویچ، انواع پاستا و بشقاب غذا های فرنگی شامل استیک ها و غیره ارائه می شود اما یک نکته را در نظر بگیرید پیتزا های ایتالیایی کافه رستوران لانژ نسبت به بسیاری از کافه رستوران های ایتالیایی بام لند از حجم و مزه بهتری برخوردار هستند و همین موضوع هم می تواند یکی از دلایل محبوبیت بلک لانژ بین رستوران گرد ها باشد.

قسمت کافی شاپ کافه رستوران بلک لانژ بام لند در کل ساعات کاری مجموعه فعالیت می کند و فرقی ندارد چه زمانی به اینجا مراجعه می کنید همیشه می توانید از منوی کافی شاپ هرچی که دوست داشتید سفارش دهید. نوشیدنی های گرم مجموعه شامل انواع چای و دمنوش هستند با کلی نوشیدنی بر پایه قهوه یا اسپرسو، نوشیدنی های سرد از آبمیوه های طبیعی تا شیک های خوشمزه، اسموتی ها و موکتل های رنگارنگ را شامل می شوند و برخلاف برخی از کافه رستوران ها که نوشیدنی های سرد رنگارنگ آن ها بیشتر جنبه زیبایی دارد تا مزه، هرچیزی که در بلک لانژ سرو می شود مزه ای متفاوت و به یاد ماندنی دارد. راستی اگر نوشیدنی گرم هم سفارش دهید کیک های تازه و دسر های خوشمزه در کنارش فراموش نکنید.

تا اینجای موضوع، باید بگوییم که کافه رستوران بلک لانژ بام لند از نظر تنوع غذایی، ویو، کیفیت و مزه و محیط جای خیلی خوبی به شمار میرود و حتی برای تولد ها علاوه بر امکان رزرو قبلی، می توانید درخواست دهید که میز مورد نظر را برای شما تزئین کنند. اما کمی به نظرات مشتریان و رستوران گرد ها بپردازیم و ببینیم افرادی که تجربه کافه رستوران بلک لانژ را داشتند چه نظری راجع به اینجا دارند.

در کافه رستوران لانژ قلیان سرو می شود و قلیان ها هم از نوع قلیان های مدرن می باشد تا سنتی. خب این موضوع خوب است که بلک لانژ جزء معدود کافه رستوران های بام لند می باشد که قلیان ارائه می دهد. اما به واسطه سرو قلیان، امکان استعمال دخانیات هم در مجموعه فراهم می باشد لذا شاید خیلی ها با بوی دخانیات و بخصوص قلیان چندان راحت نباشد. از طرفی، اصولاً رستوران های خوب و لوکس قسمت امکان استعمال دخانیات و سرو قلیان را جدا می کنند تا سایرین مشکل نداشته باشند. همیشه زمانی که وارد کافه رستوران بلک لانژ می شوید، به خوبی و گرمی از شما استقبال می شود که نشان می دهد پرسنلی آموزش دیده و خوش برخورد در این مجموعه فعالیت می کنند اما در روز های آخر هفته پنج شنبه و جمعه که رستوران فوق العاده شلوغ می شود، ما شاهد کاهش خدمات سرویس دهی هستیم و در اکثر مواقع غذا ها و نوشیدنی ها دیر به دست مشتری می رسد.

کافه رستوران بلک لانژ جای ارزان قیمتی نیست و حتی قیمت های بالایی هم دارد. درست است که تمامی رستوران های بام لند قیمت های بالایی روی آیتم های خود قرار می دهند اما زمانی که تمام مشتریان از غذا های رستوران راضی باشند می توان گفت که اینجا ارزش پرداخت هزینه را دارد اما در کافه رستوران بلک لانژ مشتریان بسیاری بودند که بیشتر طبق ذائقه خود از طعم برخی غذا ها ناراضی بودند. اما از همه این ها که بگذریم، برای وعده صبحانه اگر بلک لانژ را انتخاب کنید سعی کنید در وسط هفته و ایام خلوتی مراجعه کنید چون در روز های آخر هفته طبق گفته مشتریان، غذا ها نه تنها دیر می رسند بلکه آیتم هایی مانند تخم مرغ، املت و غیره سرد برایشان سرو شده.

در آخر هم مانند دیگر رستوران های خوب بام لند، بیشتر غذا ها و صبحانه های کافه رستوران بلک لانژ به صورت بیرون بر هم سرو می شوند و از طریق سامانه های اینترنتی ارسال غذا در تهران می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس کافه رستوران بلک لانژ بام لند

برای دسترسی به کافه رستوران بلک لانژ کافیست به بخش جنوبی بام لند مراجعه کنید تا به بلوک C3 برسید. در این بلوک هنگامی که وارد طبقه اول شوید ورودی کافه رستوران بلک لانژ را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه رستوران بلک لانژ بام لند: 40447182-021 و 40447184-021

ساعت کاری کافه رستوران بلک لانژ بام لند: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F8Ad17FXo76sXU5fd9|target:_blank”]

[widgetkit id=”760″ name=”بلک کافه لانژ بام لند”]

#10 کافه رستوران ترند بام لند

کافه رستوران ترند هم از دیگر کافه رستوران های عالی و درجه یک در بام لند است که برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام می توانید رویش حساب کنید. بین کلی کافه رستوران در بام لند، درست است که تمامی آن ها غذا های خوشمزه و خوبی را سرو می کنند ولی اگر عاشق پیتزا هستید و میان بهترین رستوران ها و فست فود های بام لند جایی را میخواهید که پیتزا هایش حرف نداشته باشد بی شک از کافه رستوران ترند انتخابی بی نظیر است چون هرکسی که تجربه پیتزا ها اینجا را داشته بر این باور است که با اختلاف، بهترین پیتزا بین رستوران های بام لند فقط در کافه رستوران ترند پیدا می شود.

مثل هر کافه رستورانی که صبحانه سرو می کند، ساعت کاری ترند هم از ساعت 9 صبح است اما از ساعت 8:30 خدمات ارائه می دهد. از ساعت 9 صبح تا 11:30، کافه رستوران ترند میزبان وعده صبحانه شما است و برای صبحانه، بشقاب صبحانه ایرانی از جمله پنیر، خامه، عسل، مربا و کلی آیتم دیگر، بشقاب صبحانه انگلیسی، چند مدل نیمرو و املت، رولت های مکزیکی و اسفناج سرو می گردد. چون بخش کافی شاپ تمام مدت فعال است شما برای صبحانه این امکان را دارید در منوی کافی شاپ بین ده ها نوشیدنی سرد و گرم، انواع چای و دمنوش و قهوه هرکدام را که میخواهید به عنوان نوشیدنی لذیذ کنار صبحانه ای خوشمزه انتخاب کنید.

برخلاف اینکه ترند یک کافه رستوران است و معمولاً در کافه رستوران ها برای وعده ناهار و شام غذا های ایرانی بخصوص کباب ها هم کنار غذا های فرنگی سرو می شود، اینجا خبری از غذا های ایرانی نیست و کلی منوی غذایی رستوران شامل پیتزا، برگر، پاستا، بشقاب ها، سوخاری ها و استیک است هرچند در هر بخش تنوع خوبی را میبینیم و هرکس می تواند غذای مورد علاقه خودش را با توجه به ذائقه در کافه رستوران ترند پیدا کند و لذت ببرد. تقریباً هم اکثر غذا ها دارای دورچین خوبی هستند مثلاً کنار تمام برگر ها سیب زمینی هم قرار داده می شود. کافه رستوران ترند از معدود کافه رستوران های بام لند است که غذا ها در عین حال که خوشمزه و باکیفیت هستند، ظاهری بسیار وسوسه انگیز هم دارند که نشان از خلاقیت سرآشپزان رستوران برای تزئین غذا ها است.

پیشنهاد می کنیم اگر روزی تصمیم گرفتید تجربه غذا های کافه رستوران ترند را داشته باشید، جدا از همه غذا ها از استیک و پاستا تا برگر و غیره، پیتزا ها را به هیچ عنوان فراموش نکنید چون به گفته بسیاری از رستوران گرد ها، پیتزا های کافه رستوران ترند نه تنها عالی و بی نظیر هستند بلکه کمتر رستورانی در این مجموعه هست که پیتزا های ایتالیایی به این خوشمزگی سرو کند آن هم با حجمی ایده آل که مزه مخلفات بدهد تا خمیر. البته در نظر داشته باشید از نظر قیمتی، کافه رستوران ترند جای ارزان قیمتی نیست ولی از معدود رستوران هایی است که بخاطر خدمات سرویس دهید مطلوب و محیطی دوست داشتنی و از همه مهم تر، غذا هایی خاص و لذیذ ارزش بارها رفتن را دارد.

تمامی غذا ها و نوشیدنی های کافه رستوران ترند در محیطی بسیار لوکس و دوست داشتنی سرو می شود ولی اگر میخواهید محیط را با دقت بیشتر ببینید پیشنهاد می کنیم در روز های وسط هفته و برای وعده صبحانه به اینجا مراجعه کنید چون آخر هفته ها که جای سوزن انداختن ندارد و روزهای دیگر هم همیشه شلوغ است. رستوران دو محیط روباز و سرپوشیده دارد. بخش روباز در مقابل رستوران قرار دارد و چون در بخش غربی بام لند واقع شده، از ویو به سمت دریاچه هم برخوردار است. همچنین در بخش روباز سایبان هم قرار داده شده. سالن داخلی مجموعه هم دارای ویو به سمت دریاچه است اما نه به اندازه فضای روباز. محیطی جوی دوست داشتنی دارد، از طراحی لوکسی برخوردار است و پرسنل خوش برخورد و خوش پوش، از همان بدو ورود تا هنگام خروج خدمات سرویس دهی مطلوبی را ارائه می دهند.

آدرس کافه رستوران ترند بام لند

کافه رستوران ترند هم در بخش جنوبی بام لند قرار دارد و برای دسترسی به این کافه رستوران می بایست وارد بلوک C بام لند شوید اما از ورودی C1 باید عبور کنید تا به کافه رستوران برسید. در قسمت غربی بلوک و به سمت دریاچه در همان طبقه همکف کافه رستوران ترند را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه رستوران ترند بام لند: 40447208-021 و 40447210-021

ساعت کاری کافه رستوران ترند بام لند: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FZWwz56ps4dVAkMUt5|target:_blank”]

[widgetkit id=”766″ name=”کافه رستوران ترند بام لند”]

#11 فست فود علیرضا منصوریان بام لند (نامبرتن)

علیرضا منصوریان، فوتبالیست سابق کشور که در از 16 سالگی وارد حرفه فوتبال شد و سال ها در تیم استقلال بازی میکرد. او از جمله فوتبالیست های موفق کشورمان است و بیزنس و تجارت خود را فقط به ورزش فوتبال ختم نکرد. یکی از همین بیزنس های موفق او رستوران های زنجیره ای علیرضا منصوریان است که با نام نامبرتن (number 10) شناخته می شود که درواقع فست فود هستند. اولین شعبه فست فود نامبرتن در منطقه رسالت تهران افتتاح شد و امروزه چندین شعبه هم در سراسر شهر تهران دارد هرچند جذاب ترین و محبوب ترین شعبه رستوران علیرضا منصوریان، شعبه شهرک غرب است. فست فود منصوریان در مناطق رسالت، باملند، سعادت آباد، ارگ تجریش و فود کورت گاردن کوروش شعبه دارد.

رستوران های زنجیره ای علیرضا منصوریان برای سال ها فست فود بودند و غذا هایی از جمله سوخاری، پیتزا و برگر سرو می کردند. تنوع چندان بالا نبود و بسیاری از مشتریان و رستوران گرد ها هم بر این باور بودند غذا ها بسیار کوچک بوده و حجم پایینی دارند و از طرفی، در ازای این حجم کم هم از قیمت های بالایی هم برخوردار هستند. بطور کلی رستوران های منصوریان چندان باب میل مردم نبودند برای همین تصمیم به تغییرو تحولی قابل توجه شد و امروزه، رستوران های زنجیره ای منصوریان به کافه رستوران هایی لوکس و جذاب با کلی غذا و نوشیدنی و امکانات تبدیل شدند و در تمامی شعبات، رضایت مشتری اولویتشان به شمار می رود.

در بام لند هم یکی از شعبات رستوران های زنجیره ای منصوریان هست که در بلوک B بام لند قرار دارد و چون در طبقه بالا هم واقع شده، جزء رستوران هایی است که دارای ویو به سمت دریاچه می باشد. در فست فود علیرضا منصوریان شعبه بام لند خبری از دکوراسیون های لوکس و آنچانی مثل سایر رستوران ها و کافه رستوران ها نیست اما در عوض، یک محیطی ساده دارد که به لطف عدم وجود تزئینات شلوغ و استفاده از پنجره های بزرگ در سرتاسر رستوران، جایی دلباز و آرامش بخش می باشد. علیرضا منصوریان بازیکن شماره 10 تیم استقلال بوده برای همین، نه تنها نام رستورانش نامبرتن است بلکه عدد 10 را در بسیاری از جاهای رستوران مشاهده می کنیم مثلاً روی تمامی صندلی ها حرف 10 حک شده.

رستوران علیرضا منصوریان همانند برگر فکتوری، یک فست کژوال محسوب می شود یعنی همان غذا های فست فودی از جمله پیتزا و برگر و سوخاری و غیره علاوه بر سرو در محیطی دوست داشتنی و تمیز، کنارشان آیتم های دیگری هم قابل سفارش است از منوی کافی شاپ گرفته تا سالاد های خوشمزه. فست فود علیرضا منصوریان برخلاف کافه رستوران های بام لند، پیتزا های آمریکایی سرو می کند که به مراتب پرحجم تر بوده و مزه بهتری هم دارد البته شاید مزه به ذائقه برگردد اما از نظر حجمی، پیتزا های ایتالیایی قابل مقایسه با آمریکایی نیستند. بخش کافی شاپ رستوران علیرضا منصوریان هم شامل نوشیدنی های سرد و انواع شیک، نوشیدنی های گرم شامل انواع چای و دمنوش و همچنین کیک روز است.

شعبه بام لند رستوران های زنجیره ای علیرضا منصوریان را به افرادی پیشنهاد می کنیم که از غذا های ایتالیایی خسته شدند و به دنبال تنوع هستند یا بین رستوران های بام لند جایی را میخواهند که سوخاری های خوبی داشته باشد و از همه مهم تر، پیتزا های آمریکایی هم ارائه دهد. با این حال، از نظر قیمتی رستوران علیرضا جزء رستوران های متوسط رو به بالای بام لند محسوب می شود و از نظر قیمت، همیشه مشتریان ناراضی داشته.

آدرس فست فود علیرضا منصوریان بام لند (نامبرتن)

شعبه بام لند رستوران های زنجیره ای علیرضا منصوریان در بلوک بی مرکز خرید بام لند قرار دارد. در بلوک بی و در طبقه بالا، تابلوی رستوران علیرضا منصوریان را مشاهده می کنید. راستی یادمان رفت بگوییم که اینجا علاوه بر سالن داخلی، فضای روباز هم دارد که به سمت دریاچه چیتگر می باشد.

شماره تماس فست فود علیرضا منصوریان بام لند (نامبرتن): 4311-021

ساعت کاری فست فود علیرضا منصوریان بام لند (نامبرتن): همه روزه از ساعت 11:30 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FShfvskWo2Rur66kE7|target:_blank”]

[widgetkit id=”763″ name=”فست فود نامبرتن بام لند”]

#12 رستوران باب البحر بام لند

خاص ترین، متفاوت ترین و لوکس ترین رستوران در بام لند رستوران باب البحر است. بین کلی کافه، کافه رستوران، فست فود و رستوران های ایرانی مثل رستوران رفتاری، وجود یک رستورانی خاص با غذا های خاص واجب است برای همین باب البحر آمد تا خود را جزء بهتین ها قرار دهد. رستوران باب البحر یا مطعم لبنانی باب البحر یک رستوران لبنانی است که غذا های عربی و لبنانی سرو می کند اما بیشتر غذا ها تا آنجایی که جای داشته تغییر پیدا کردند تا با ذائقه ما ایرانی ها سازگار تر باشند هرچند همچنان غذا هایی هستند که از نظر ما ایرانی ها یا بی مزه بوده یا بدمزه هستند.

رستوران لبنانی باب البحر بام لند شاید تنها رستوران بام لند باشد که بالای 120 آیتم در منوی خود جای داده و تمامی غذا ها هم غذا های عربی هستند. البته چون با یک رستوران لوکس کژوال پریمیوم طرف هستیم، در کنار غذا ها بخش کافی شاپ هم هست هرچند در بخش کافی شاپ یعنی نوشیدنی های گرم و سرد، بیشتر نوشیدنی ها هم عربی هستند. بیایید با هم نگاهی به منوی رستوران بیاندازیم و ببینیم زمانی که وارد رستوران می شویم و میخواهیم از منو غذا سفارش دهیم، بخصوص زمانی که قرار است پکیج کاملی داشته باشیم یعنی از پیش غذا تا دسر و نوشیدنی، چه آیتم هایی در اینجا هست.

قبل از شروع یک غذا، خود را با یک پیش غذا سرگرم می کنیم. پیش غذا هایی که برخی از آن ها برای عده ای خودش یک وعده غذایی می تواند محسوب می شود چون اصولاً غذا های عربی غذا های سنگینی هستند. برای پیش غذا، 6 مدل سالاد حجیم داریم که روی آن ها سس ها و ادویه های خاص لبنانی قرار میگیرد و از نظر مزه ای بیشتر ذائقه ای هست. اگر سالاد نخواستید، برای پیش غذا ابتدا باید انتخاب کنید که میخواهید پیش غذای شما سرد باشد یا گرم. پیش غذاهای سرد شامل زیتون مزه دار شده، ماست چکیده با سیر، خیار، نعناع و روغن زیتون، بادمجان های لبنانی، حمص بیروتی و غیره هستند.

اما بین مشتریان پیش غذا های گرم محبوب تر هستند چون در بخش پیش غذا های گرم، فطایر اسفناج، حمص های بیروتی، شاورما، بلحمه، پنیر هالومی، میگو و کبه با ذائقه ایرانی ها بیشتر سازگار است هرچند آیتم های دیگری هم در منو برای پیش غذای گرم وجود دارد. برای غذای اصلی، کلاً سه آیتم چلو ماهیچه، برنج ریزوتو و قوزی برای غذا های برنجی سرو می شود و کلی غذای بدون برنج که بیشترشان شاورما هستند و بشقاب های گریل بیروتی حال مرغ باشد، یا گوشت یا حتی میکس. شاورما ها غذا های سنگینی هستند و یک وعده می تواند 2 نفر را راحت سیر کند اما در بخش غذا های اصلی، آیتم هایی هست مانند ریش غنم، کفتا، شش طاووق و غیره که اکثرشان از گوشت و مرغ های مزه دار شده با ادویه ها و دورچین خاص خود تهیه شده اند اما حجمشان کمتر از شاورما ها می باشد.

غذا را میل می کنید، از مزه آن یا خوشتان می آید، یا تعجب می کنید و برایتان جدید است یا با ذائقه شما چندان سازگار نیست. کمی بعد میخواهید دسر سفارش دهید. در منوی دسر، 6 مدل کیک هست که در خود رستوران به صورت روزانه تهیه می شوند و همیشه تازه و لذیذ هستند اما یکسری دسر های لبنانی هم در اینجا ارائه می شود که تجربه جدیدی را ارائه می دهند. بین دسر های لبنانی، کنافه بستنی، باقلوا بستنی و خود کنافه را قطعاً تا به حال تجربه کردید اما یکسری آیتم ها هست مانند ام علی که شامل خمیر پاف پستری، شیر، خامه، خلال پسته و بادام می باشد که به نظر جذاب می آید یا مهلبیه که از شیر، عسل، گلاب، پسته و گل انار تشکیل شده.

به همراه یک دسر خوشمزه و بعضاً خاص و جدید، سفارش نوشیدنی هم واجب است. نوشیدنی های سرد رستوران لبنانی باب البحر، شامل اسموتی های رنگارنگ و خوشمزه و شیک های لذیذ هستند و آیتم های عربی و لبنانی در بخش نوشیدنی های سرد نداریم اما در بخش نوشیدنی های گرم، نوشیدنی های بر پایه قهوه که جای خود را دارند ولی در برای چای و انواع دمنوش، بجز آن هایی که در همه جا پیدا می شود کلی چای و دمنوش عربی و لبنانی هم داریم که بسیار خوشمزه و خاص هستند و نباید از آن ها غافل شوید. البته این نوشیدنی ها از نظر مشتریان لذیذ بودند اما چون عربی هستند شاید همچنان با ذائقه خیلی ها سازگار نباشد.

یک رستوران کژوال پریمیوم که کلی غذای متنوع، باکیفیت، خوشمزه و صد البته گران قیمت دارد باید خدمات خوبی هم ارائه دهد و محیطش هم به اندازه غذا های گرانش لوکس و درخور توجه باشد. رستوران لبنانی باب البحر هم از نظر محیطی نسبت به سایر رستوران های بام لند خاص و دوست داشتنی است و طراحی رستوران تلفیقی از سبک عربی، مدرنیته و لاکچری می باشد. به عبارتی، نورپردازی های جذاب، لوستر های بزرگ و مجلل به همراه لوستر های عربی، میز های عسلی و مبل های استیل با تزئینات عربی جلوه خاصی را به رستوران باب البحر بخشیده. همچنین اینجا نه تنها دارای ویو به سمت دریاچه است بلکه قسمت روباز هم دارد تا مشتریان از هوای تازه و ویو جذاب تر دریاچه و پیرامون آن لذت ببرند.

از نظر ما، غذا های عربی غذا های خوشمزه و خاصی هستند هرچند برخی از آن ها چندان با ذائقه ایرانی ها سازگاز نیستند. درست است که رستوران باب البحر یک رستوران گران قیمت در بام لند به شمار میرود اما چون غذا های خاصی سرو می کند، نه تنها ارزشش را دارد بلکه اگر تمایل به غذا های عربی دارید و میخواهید بیشتر غذا های عربی را تجربه کنید، می توانید روی باب البحر حساب کرده و بارها به این رستوران مراجعه کنید تا علاوه بر غذا های باکیفیت، از محیط لوکس و خدمات سرویس دهی مطلوب هم برخوردار شوید.

آدرس رستوران باب البحر بام لند

رستوران باب البحر، رستوران لبنانی باب البحر یا مطعم لبنان باب البحر در بلوک سی بام لند واقع شده است.

شماره تماس رستوران باب البحر بام لند: 40447282-021 و 48339-021

ساعت کاری رستوران باب البحر بام لند: همه روزه از ساعت 12:30 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FyRPs21CEJCb5c2iJ7|target:_blank”]

[widgetkit id=”759″ name=”رستوران باب البحر بام لند”]

#13 کافه رستوران چراغان بام لند

بیشتر رستوران ها و کافه رستوران های بام لند خوبی ها و بدی هایی دارند. برخی غذا های خاصی ارائه می دهند در محیطی لوکس اما خدمات سرویس دهی ضعیف و برخی هم همه چای عالیست اما غذا ها کیفیت و مزه ای که باید داشته باشند را ندارند بخصوص آن هایی که قیمت های بالایی هم برای غذا ها و خدمات خود دریافت می کنند. کافه رستوران چراغان بام لند جایی است که تا به حال پیش نیامده مشتریانش از خدمات سرویس دهی حتی در روزهای شلوغ گرفته تا محیطی جذابش و غذا های باکیفیت و صد البته قیمت های خوب ناراضی باشند و اینجا از جمله رستوران های خوب بام لند است که پیشنهاد می کنیم حتماً تجربه مراجعه حضوری، غذا ها و نوشیدنی های جذابش را داشته باشید.

کافه رستوران چراغان بام لند در بلوک وی آی پی مجموعه قرار دارد برای همین، انتظار ها داریم از اینجا چون همه چی باید در بهترین شرایط باشد. کافه رستوران های بام لند اکثراً غذا های فست فودی، فرنگی و ایتالیایی ارائه می دهند و تعداد محدودی هستند که غذای ایرانی هم سرو می کنند آن هم تنها کباب و جوجه. رستوران چراغان بام لند علاوه کباب ها و جوجه های متنوعی ارائه می دهد از جمله جوجه تندوری، کباب لوله، تاج بره، برگ، کوبیده چراغان و غیره. غذا های ایرانی دیگر رستوران شامل ته چین قیمه نثار، کته ماهیچه، رشه پلو با گردن، کباب دیگی، کته استیک مرغ، کته ماهی، زرشک پلو، زبان گوساله، میگو، کشک بادمجان میرزا قاسمی و غیره. خورشت های قیمه و قرمه هم به غذا های ایرانی اینجا اضافه کنید.

چون بیشتر کافه رستوران های بام لند پیتزا هم دارند و برخی از آن ها بهترین پیتزا ها را ارائه می دهند، کافه رستوران چراغان تصمیم گرفته تا پیتزا را از منوی خود حذف کند اما در عوض، غذا های فرنگی خوشمزه ای از جمله پاستا، بشقاب سبزیجات و کلی برگر و ساندویچ را به منوی خود افزوده. اگر عاشق برگر هستید این نکته را هم در نظر بگیرید اینجا مثل کافه رستوران های دیگر نیست که یک برگر کوچک ارائه دهد با مقادیری دورچین بلکه برگر های کافه رستوران چراغان بام لند بزرگ، خوشمزه و باکیفیت هستند و خیلی ها راحت با یک برگر سیر می شوند. همچنین پیش غذا های چراغان هم بجای سیب زمینی و قارچ و غیره شامل پیبش غذا های ایرانی یعنی ترشی، زیتون، انواع ماست از ساده تا خیار و بورانی و 4 مدل سالاد شیرازی، سبز، سزار و یونانی است.

بخش غذا های رستوران چراغان یک طرف، منوی کافی شاپ هم یک طرف. چراغان هم بخاطر اینکه نام کافه رستوران را یدک می کشد، بخش کافی شاپ جذابی دارد و برای مشتریان خود، کلی نوشیدنی سرد و رنگارنگ، شیک های خوشمزه، شربت های سنتی، کلی قهوه، چای و دمنوش سرو می کند. نوشیدنی هم مانند غذا ها در کنار ظاهری جذاب، مزه ای به یاد ماندنی دارند. در ضمن کنار این نوشیدنی ها دسرها و کیک های خوشمزه هم می توانید سفارش دهید و در نظر بگیرید کیک ها همیشه به صورت روزانه تهیه می شوند و تازه هستند.

کافه رستوران چراغان همانند رستوران ها و کافه رستوران های نسبتاً لوکس بام لند محیط جذاب و دوست داشتنی دارند و لوستر های بزرگ و پر زرق و برق، نورپزدازی زیبا و استفاده از تزئینات و دکوراسیون جذاب محیط دلنشینی را به اینجا بخشیده. اینجا از معدود کافه رستوران های با موسیقی زنده در بام لند است و اگر میخواهید از موسیقی زنده برخوردار شوید، هزینه ورودی را می بایست پرداخت کنید ولی، هزینه موسیقی زنده مثل خیلی از جاها به ازای هر نفر نیست بلکه به ازار هر میز می باشد حال آن میز 2 نفره باشد یا 6 نفره.

رستوران چراغان در سال 1396 افتتاح شده و در آن زمان ها جزء باکیفیت ترین رستوران های بام لند به شمار می رفته. رستوران گرد هایی که از مشتریان ثابت و قدیمی رستوران هستند بر این باورند کیفیت غذا ها در گذشته به مراتب بهتر از الان بوده ولی همچنان نسبت به خیلی از رستوران ها و کافه های بام لند از کیفیت بالاتری نسبت به قیمت برخوردار هستند.

آدرس کافه رستوران چراغان بام لند

بین دو بلوک بی و سی، بلوکی هست با نام بلوک وی آی پی. زمانی که وارد بلوک وی آی پی مرکز خرید بام لند می شوید مسیر ورود به کافه رستوران چراغان را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه رستوران چراغان بام لند: 40447394-021 و 40447396-021

ساعت کاری کافه رستوران چراغان بام لند: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F57Q9cyiwk7qrf5bK7|target:_blank”]

رستوران چراغان بام لند

#14 رستوران ته دیگ بام لند

از جمله رستوران های بام لند که فقط غذا های ایرانی سرو می کند و همه غذا ها هم دارای برنجی کته می باشند، رستوران ته دیگ است که از نامش هم پیداست اینجا قرار است کلی غذای کبابی با کته های وسوسه انگیز سرو کند. برویم به بررسی این رستوران بپردازیم تا ببینیم آیا اینجا هم جای دارد بین رستوران های خوب بام لند قرار گیرد و ارزش بار ها رفتن را داشته باشد یا خیر.

قطعاً نام رستوران ته دیگ را بارها شنیده اید. رستورانی که در مناطق مختلف تهران شعبه دارد و خیلی هم محبوب است اما این رستوران ته دیگ که در بام لند واقع شده جدا از شعبات رستوران زنجیره ای ته دیگ است. رستوران بزرگ ته دیگ در طبقه اول بلوک بی بام لند قرار دارد و چون در سمت دریاچه واقع شده، از جمله رستوران های ایرانی با ویوی دریاجه در بام لند به شمار میرود. رستوران ته دیگ فضای روباز ندارد اما بیشتر میز و صندلی ها در کنار پنجره قرار دارند تا بیشتر مشتریان از ویو زیبای دریاچه و و اطراف بهرمند شوند. از سیوی دیگر، خود رستوران بزرگ ته دیگ از محیط جذاب، مدرن و شکیلی دارد هرچند به پای کافه رستوران ها و رستوران های لوکس بام لند نمی رسد اما در نوع خودش دوست داشتنی است.

رستوران ته دیگ فقط غذا های ایرانی ارائه می دهد و بیشترشان هم غذا های گوشتی و کبابی هستند. غذا های غیر گوشتی شامل میگو، ماهی، خورشت های قیمه نثار، قورمه سبزی و غیره هستند و برای غذا های کبابی، کلی کباب از کوبیده و جوجه تا چنجه، غذا های شمالی مثل کباب و جوجه ترش و کلی غذای جذاب و هیجان انگیز که ابتداع خود رستوران است سرو می شود. غذا ها حجم خیلی خوبی دارند اما اینکه در کنارش، برنج کته ای زعفرانی هم سرو می شود قشنگ ترش می کند. تازه تمامی غذا ها در ظروف روحی سرو می شوند به همراه دورچین خوب و کامل که اینجا را نسبت به بسیاری از رستوران ها و کافه رستوران ها متمایز می کند.

اکثر مشتریان رستوران بزرگ ته دیگ بام لند از برنج ها و دورچین غذا ها راضی هستند اما در بحث مزه و کیفیت و بخصوص قیمت پرداختی به ازای آن ها موضوعات مختلفی وجود دارد. طبق گفته رستوران گرد ها و مشتریان، اینجا در روز های آخر هفته که شلوغ می شود از کیفیت خدمات سرویس دهی مجموعه کاسته می شود و معمولاً غذا ها دیر و سرد به دست مشتری می رسد اما در روز های خلوت چنین مشکلی نیست. همچنین با اینکه مشتریان بسیاری از غذا ها و بخصوص غذا های کبابی اینجا راضی بودند و هستند اما در طرف مقابل، عده زیادی هم هستند که بسیار ناراضی بودند بطور مثال برای آن ها کباب های سوخته سرو شده یا گوشت بسیار سفت و بد مزه بوده. به غیر از غذا ها، اینجا پیش غذا ها و نوشیدنی های جذابی ارائه می شود. ماست های متنوع و خوشمزه و دوغ هایی که در کوزه های سفالی سرو می شوند در کنار سالاد های پرحجم و لذیذ از جمله مواردی هستند که در اینجا باید امتحانشان کنید.

بطور کلی، ما پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید تجربه رستوران بزرگ ته دیگ بام لند را داشته باشید سعی کنید در روز های خلوت وسط هفته مراجعه کنید. از طرفی، از نظر ما اینجا جایی است که ارزش یکبار رفتن را دارد اما نه بیشتر چون قیمت ها نسبت به کیفیت و خدمات بسیار گران است و بیشتر مناسب افرادی که می باشد که میخواهند با دوست یا دوستان خود فقط به دنبال تنوع و رستوران گردی باشند.

آدرس رستوران ته دیگ بام لند

رستوران ته دیگ در بلوک بی مجموعه بام لند قرار دارد. در بلوک بی، کنار تابلوی کافه شمرون رستوران ته دیگ را مشاهده می کنید. طبقه دوم بلوک بی کافه شمرون قرار دارد و طبقه اول رستوران ته دیگ واقع شده است.

شماره تماس رستوران ته دیگ بام لند: 40443136-021

ساعت کاری رستوران ته دیگ بام لند: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FTd5jQrZj8VAD2E9E8|target:_blank”]

[widgetkit id=”767″ name=”رستوران ته دیگ بام لند”]

#15 کافه شمرون بام لند

کافه شمرون نامی آشنا بین کافه بازان است و جایی محسوب می شود که خیلی از کافه بازان صبح های پنج شنبه و جمعه خود از خواب گذشتند تا وعده های صبحانه لذیذ اینجا را میل کنند و صبحانه ای خاطره انگیز رقم بزنند. اولین شعبه کافه شمرون در باغ موزه هنر ایرانی افتتاح شد که در محله تجریش قرار دارد. خود باغ موزه هنر ایرانی جایی بسیار دوست داشتنی و دلنشین است حال تصور کنید یک کافه ای در این محیط جذاب هست که بوفه صبحانه متفاوت و خاصی دارد و به واسطه همین بوفه صبحانه کافه شمرون بین مردم و رستوران گرد ها محبوب شد.

امروزه اما، کافه شمرون دیگر در این باغ موزه هنر ایرانی نیست بلکه سه شعبه در سراسر تهران دارد. یکی در مرکز خرید مگامال، دیگری در شهرک غرب و شعبه سوم هم در بام لند قرار دارد. شعبه شهرک غرب محیطی جذاب با دکوراسیون دوست داشتنی دارد بطوریکه از بشکه های رنگارنگ به عنوان میز استفاده شده، شعبه مگامال قلیان سرو می کند و شعبه بام لند هم بوفه صبحانه دارد. در شعبه بام لند علاوه بر بوفه صبحانه، محیطی روباز به سمت دریاچه هست و جزء شلوغ ترین شعبات کافه شمرون محسوب می شود.

شعبه بام لند کافه شمرون از نظر رستوران گرد ها و مشتریان، منویی محدود برای صبحانه، ناهار و شام دارد و منوی کافی شاپ هم به نوشیدنی های گرم از جمله قهوه، چای، دمنوش و نوشیدنی های سرد از جمله آبمیوه های طبیعی، شیک و غیره می باشد اما نوشیدنی های کافه شمرون بخاطر خوشمزه بودنشان بیشتر بین مردم محبوب هستند تا غذا ها. البته غذا ها هم که بیشتر غذا های فرنگی و ایتالیایی هستند هم از کیفیت و مزه خوبی برخوردارند و طرفداران خودشان را هم دارند.

کافه شمرون شعبه بام لند در روزهای آخر هفته بوفه صبحانه دارد یعنی به ازای هر نفر، ورودی دریافت می شود و امکان استفاده نامحدود از بوفه صبحانه وجود دارد. ولی یک نکته ای را در نظر بگیرید در روزهای آخر هفته چون کافه شمرون بسیار شلوغ می شود، گارسون ها به مشتری ها می گویند که بیشتر از یک ساعت الی یک ساعت و نیم نباید بنشینند هرچند این موضوع نشانه رفتار غیر حرفه ای پرسنل با مشتریان محسوب می شود. از سوی دیگر، برای روزهای عادی هفته و زمان هایی که کافه شمرون خلوت است، بجای بوفه صبحانه دریافت ورودی از مشتریان، منوی غذا های صبحانه ارائه می شود و در کنار تنوع خوب، کیفیت و مزه ایده آلی هم دارد و تا حدودی توانسته اکثر مشتریان را راضی نگه دارد. 

شعبه بام لند کافه شمرون محیط بزرگ و دلنشینی دارد و اگر نمی خواهید در فضای سرپوشیده بنشینید، کافه شمرون بالکن بزرگ به سمت دریاچه دارد و در کنار هوای تازه، از ویو دریاچه هم بهرمند می شوید. با این حال، طبق گفته مشتریان و رستوران گرد ها، کافه شمرون دیگر کافه شمرون سابق نیست که بهترین خدمات سرویس دهی را ارائه دهد و غذا های مطلوبی با توجه به قیمت داشته باشد. اینجا از معدود کافه هایی هست که اگر تا به حال تجربه اش را نداشتید ارزشش را دارد برای یکبار به کافه شمرون مراجعه کنید اما چون عده ای از خدمات و غذا ها و قیمت ها ناراضی بودند، اینکه کافه شمرون را به پاتوق همیشگی خود تبدیل کنید و اینجا را جزء کافه های خوب بام لند قرار دهید به خودتان برمیگردد.

آدرس کافه شمرون بام لند

کافه شمرون در بلوک بی مرکز خرید بام لند قرار دارد. پیش تر رستوران بزرگ ته دیگ بام لند را معرفی کردیم که در بلوک بی واقع شده و در طبقه اول قرار دارد. در همین بلوک بی و یک طبقه بالا تر، کافه شمرون را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه شمرون بام لند: 40447341-021

ساعت کاری کافه شمرون بام لند: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب و بوفه صبحانه در روز جمعه از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F9Z2mHBZ3vm6mnMZv9|target:_blank”]

[widgetkit id=”768″ name=”شمرون کافه بام لند”]

سوالات متداول

بهترین صبحانه در بام لند را در کدامیک از رستوران ها می شود پیدا کرد؟

کافه شمرون، بلک لانژ، رولینجا و کافه رستوران ترند جزء بهترین رستوران های بام لند با سرو صبحانه هستند.

بهترین فست فود های بام لند کدام ها هستند؟

برگر فکتوری، چیکن فکتوری و جو گریل بهترین غذاهای فست فودی را در بام لند ارائه می دهند

رستوران خاص در بام لند به غیر از ایتالیایی، ایرانی و فست فود کدام است؟

ستوران باب البحر با سرو غذاهای لبنانی رستورانی لوکس، خاص و متفاوت در بام لند محسوب می شود.

بهترین رستوران های با ویو دریاچه بام لند کدام ها هستند؟

کافه شمرون، بلک لانژ، رولینجا و ته دیگ از رستوران های بام لند با ویو دریاچه هستند