رستوران های بابل

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

در شهر بابل رستوران ها و کافه رستوران های بسیاری وجود دارد که باعث شده این شهر یکی از مقاصد جذاب شمال کشور برای رستوران گردی باشد. در شهر بابل ده ها رستوران معروف وجود دارد که هرکدام در زمینه های مختلفی شناخته شده هستند. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با هم نگاهی به معروف ترین و بهترین رستوران های بابل بیاندازیم.

#1 رستوران اکبر جوجه بابل

رستوران اکبرجوجه امروزه در شهرهای مختلف ایران شعبات متعددی دارد و همچنین بخاطر غذای ساده و اما لذیذی که سرو می کند، مشاهده شده شعبات غیر رسمی که از این نام و برند سوءاستفاده می کنند در همه جای کشور زیاد شوند. قدمت اکبر جوجه به سال 1330 هجری شمسی برمیگردد. در آن زمان، علی اکبر کلبادی نژاد به همراه همسرش مکان کوچکی را استان گلستان و جاده مشهد اجاره کرده بودند تا با احداث قهوه خانه روزگار خود را سپری کنند. این قهوه خانه از جمله ارزان ترین قهوه خانه های بین راهی بود و برای همین، همیشه شلوغ بود و حتی اقشار کم درآمد هم می توانستند به راحتی خود را در این مکان سیر کنند.

علی اکبر کلبادی نژاد دست پخت خوبی داشت و همه او را با غذاهای معروفش میشناختند. روزی او تصمیم گرفت برای تنوع در منوی غذایی، مرغ کامل را با کره سرخ کند تا در کنار برج سرو شود. این غذا به قدری چرب و خوشمزه شده بود که باعث شد کسب و کار علی اکبر کلبادی نژاد از این رو به آن رو شود. روز به روز مشتریان قهوه خانه کلبادی نژاد بیشتر میشد و برای اینکه بتواند پاسخگوی این حجم از مشتری باشد، رستوران خود را به مکانی دیگر تغییر داد اما این اتفاق باعث شد مشتریانش حتی بیشتر از قبل هم شود. مرغ کامل یک کیلویی، 5 پیمانه برنج، 1 کیلو لیمو ترش، 3 قاشق غذاخوری زعفران دم کرده، 3 بسته کره و نمک و فلفل موادی هستند که کلبادی نژاد با آن ها یکی از لذیذترین غذاهای ایران را ابتداع کرد.

جوجه سرخ شده رستوران علی اکبر کلبادی نژاد بسیار چرب بود و همسر او تصمیم گرفت برای هضم این غذا، رب انار هم در کنار غذا سرو کند که کمک به هضم غذا می کند. این کار او امروزه تمامی رستوران های اکبر جوجه و همچنین هر رستورانی که غذای اکبرجوجه را سرو میکند در کنارش رب انار هم برای هضم بهتر غذا قرار می دهد. در منوی رستوران، این غذا با نام جوجه کباب ویژه قرار داد شده بود اما همه آن را با نام اکبرجوجه می شناسند. لازم به ذکر است امروزه که اکبرجوجه های بسیاری در نقاط مختلف ایران وجود دارد، برای شناسایی شعبه رمس یا می توانید به سایت اکبرجوجه مراجعه کنید یا ببینید آیا رستوران نشان اختصاصی اکبرجوجه و عکس مرحوم کلبادی نژاد را دارد یا خیر.

اما می رسیم به یکی از موفق ترین شعبات اکبرجوجه که دار شهر بابل قرار دارد. بخاطر محبوبیت اکبرجوجه در بابل، سه شعبه در این شهر افتتاح شده است. اولین شعبه بابل با نام حاج (HAJ) اکبرجوجه شناخته می شود که بزرگترین شعبه بابل است. همه سه شعبه بابل رستوران اکبرجوجه از شعبات رسمی رستوران هستند و تحت نظر شعبه اصلی فعالیت می کنند. رستوران اکبرجوجه بابل محیطی با تم خاص اکبرجوجه است که در تمامی شعبات رعایت می شود و آن، استفاده از رنگ قرمز است. همچنین شعبات بابل رستوران اکبرجوجه از برنج های صددرصد ایرانی به همراه زعفران استفاده می کنند که از ملاک های مهم سرو غذای اکبرجوجه هستند.

آدرس شعبات اکبرجوجه بابل

اولین شعبه بابل رستوران اکبرجوجه در جاده بابل به قائمشهر قرار دارد و کافیست در شهر بابل وارد جاده قائمشهر شده و در کیلومتر 3 جاده، رستوران اکبرجوجه را مشاهده کنید. شعبه دوم کمی نزدیک تر از شعبه اول است و در کیلومتر 2 جاده بابل به قائمشهر قرار دارد و با نام سالن قدیم قائمشهر شناخته میشود. اما برای دسترسی به شعبه سوم رستوران اکبرجوجه باید به کمربندی غربی بابل مراجعه کنید. در جاده کمربندی غربی بابل نبش خیابان توحید 25 رستوران اکبرجوجه را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس شعبه 1 رستوران اکبرجوجه بابل: 32262296-011

شماره تماس شعبه 2 رستوران اکبرجوجه بابل: 32250020-011

شماره تماس شعبه 3 رستوران اکبرجوجه بابل: 32331743-011

ساعت کاری تمامی شعبات بابل رستوران اکبرجوجه: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5238798%2C52.7155156%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]
رستوران اکبرجوجه بابل

#2 کافه رستوران پاته

در شهر بابل کافه رستوران های مختلفی وجود دارد و از آنجایی که در این کافه رستوران ها منوهای متنوعی وجود دارد، رستوران گردهای بسیاری را به سمت خود جلب می کنند. در شهر بابل، کافه رستوران پاته یکی از معروف ترین کافه رستوران های ایتالیایی است که در زمینه تزئین غذاها و خلاقیت بالایی که به خرج می دهد به خوبی در شهر بابل معروف شده است. میان رستوران های بابل، کافه رستوران پاته یکی از متنوع ترین منوها را دارد و از غذاهای ایرانی گرفته تا غذاهای فرنگی و ایتالیایی در منوی رستوران مشاهده می شود و همچنین برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام هم رستوران دارای منوی های اختصاصی می باشد.

رستوران از ساعت 9 صبح آماده پذیرایی از مشتریانش است و برای صبح، انواع صبحانه های ایرانی و انگلیسی را ارائه می دهد که بسیار خوشمزه، متنوع و با قیمت ها و کیفیت های مطلوبی هستند. برای وعده ناهار، علاوه بر انواع پیتزاها، ساندویچ ها، همبرگر و غذاهای فست فودی و ایتالیایی، منوی ویژه ناهار وجود دارد که شامل باربکیو ریبز، اسکند کباب، کباب کوزه، کباب آدنا و موارد دیگر می باشد.

کافه رستوران پاته محیطی کلاسیکی دارد که از دکوراسیون شیک و دوست داشتنی برخوردار است. تزئینات، دکوراسیون و حتی نورپردازی رستوران هم همانند سایر رستوران های ایتالیایی بوده و محیطی دنج و دوست داشتنی دارد.

آدرس کافه رستوران پاته

کافه رستوران پاته در شمال بابل قرار دارد. برای دسترسی به این کافه رستوران باید ابتدا به میدان بسیج یا حمزه کلا برسید و دو راه برای دسترسی به این میدان وجود دارد. یا وارد خیابان جانبازان شوید و انتهای خیابان به میدان بسیج برسید یا از طریق خیابان های ولیعصر، شریعتی و وحدت به میدان جمهوری رسیده و در شمال میدان جمهوری هم به میدان بسیج برسید. از میدان بسیج به سمت شمال رفته و وارد خیابان بهشتی شوید تا پس از طی کردن مسیری 300 متری، جنب افق کوروش کافه رستوران را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید بخاطر فروشگاه افق کوروش و همچنین محبوبیت بالایی که رستوران پاته دارد، در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه به سختی جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران پیدا خواهید کرد.

شماره تماس کافه رستوران پاته: 3233025-011

ساعت کاری کافه رستوران پاته: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11:45 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5737078%2C52.6754147%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]
رستوران پاته بابل

#3 رستوران گرانسا بابل

رستوران گردهای بسیاری هنگامی که به شهر بابل سفر می کنند، به رستوران گرنسا مراجعه می کنند و در واقع رستوران گرانسا یکی از معروف ترین رستوران های بابل است که برای بسیاری از رستوران گردهای شهر به رستورانی دائمی تبدیل شده و از مشتریان ثابت و قدیمی رستوران هستند. رستوران گرانسا فراتر از یک رستوران عادی است و کاش میشد برای این سبک از رستوران ها نام جدایی انتخاب شود. از درب ورودی رستوران که وارد می شویم، با محیطی زیبا، کلاسیک، بدون هیچ گونه دکوراسیون پر زرق و برق روبرو می شویم که باعث شده رستوران گرانسا محیطی دنج و صمیمی داشته باشد. اما در این محیط، چیزهایی را می توانید سفارش دهید که در کمتر جایی ارائه شده و یا مختص رستوران هستند.

منوی رستوران یکی از جالب ترین و خاص ترین منوهایی است که در میان رستوران های بابل مشاهده می شود. منوی غذایی رستوران شامل برخی از غذاهای ایرانی از جمله کباب های متنوع است و در کنار آن، غذاهای فرنگی از جمله پیتزا، همبرگر، استیک، پاستا و غیره هم سرو می شود. رستوران منوی اختصاصی برای وعده صبحانه هم دارد که انواع صبحانه های ایرانی و فرنگی در آن مشاهده می شود. اما بخش جذاب منوی رستوران گرانسا، قسمت دسرها و نوشیدنی ها هستند. بیشترین تنوع را دارد و از نوشیدنی های گرم و سرد تا دسرهای بی نظیر و همیشه تازه با تزئینات خاص و خلاقیت تمام سرو می شوند. بطور کلی رستوران گرانسا رستورانی تمام عیار است و از منوی صبحانه تا منویر غذای اصلی و انواع نوشیدنی ها و دسرها یکی از بهترین ها در شهر بابل است که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

آدرس رستوران گرانسا بابل

اگر در میان بهترین رستوران های بابل تصمیم دارید به رستوران گرانسا مراجعه کنید، برای دسترسی به رستوران کافیست وارد خیابان جانبازان شوید. بلوار جانبازان یکی از بزرگترین بلوارهای بابل است که در غرب شهر قرار دارد. از مسیرهای مختلفی می توان وارد بلوار شد اما جهت دسترسی به رستوران گرانسا، می توانید به ابتدا به میدان جمهوری مراجعه کرده و سپس وارد خیابان وحدت شوید تا در انتهای آن، هنگامی که به وارد بلوار جانبازان شدید رستوران را مشاهده کنید. رستوران گرانسا مابین خیابان های توحید 51 و توحید 53 قرار دارد.

شماره تماس رستوران گرانسا بابل: 09101000492

ساعت کاری رستوران گرانسا بابل: روزهای یک شنبه تا پنج شنبه از ساعت 12:30 الی 11 شب، روزهای جمعه از ساعت 18 الی 23 و شنبه ها تعطیل

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.567751%2C52.6726557%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]
[widgetkit id=”579″ name=”رستوران گرانسا بابل”]

#4 رستوران حوریا بابل

رستوران حوریا را می توان جزء شلوغ ترین رستوران های بابل قرار دارد بخاطر اینکه رستوران در زمینه سرو غذاهای ایرانی باکیفیت یکی از بهترین های شهر بوده و درکنار برخورداری از قیمت های خوب، مشتریان بسیاری به این رستوران مراجعه می کنند. رستوران حوریا برای وعده ناهار و شام از مشتریان خود پذیرایی می کند و از آنجاییکه رستوران همیشه شلوغ است، در روزهای آخر هفته و تعطیلات باید زمانی را در صف منتظر بمانید. رستوران حوریا شاید محیط ساده و در عین حال شیکی داشته باشد اما بهترین و باکیفیت ترین غذاهای ایرانی در این رستوران سرو می شود چراکه تمامی غذاها از مواد اولیه بسیار باکیفیتی تهیه شده اند و سرآشپزان حرفه ای، غذاهایی با طعم به یاد ماندنی را با استفاده از این مواد اولیه سرو می کنند.

رستوران حوریا بابل هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای و محلی را ارائه می دهد. از نظر مشتریان ثابت رستوران، در حوریا نمی توان گفت کدام غذا از نظر کیفیت و مزه بهتر از غذای دیگر است و انتخاب بهترین غذا تنها به ذائقه برمیگردد اما مرغ شکم پری که در رستوران حوریا سرو می شود، یکی از معدود غذاهای رستوران است که همه پیشنهاد می کنند آن را امتحان کنید.

آدرس رستوران حوریا بابل

رستوران حوریا در مرکز شهر بابل قرار دارد و بخاطر اینکه از هر نقطه شهر می توان به به رستوران دسترسی داشت و از طرفی به لطف قرارگیری در یکی از شلوغ ترین مناطق شهر از جمله رستوران های همیشه شلوغ بابل است و جای پارک همیشه یکی از معضلات مردم برای مراجعه به رستوران حوریا بوده. اما برای دسترسی به رستوران حوریا ابتدا اگر در سمت غرب هستید خود را از طریق خیابان اسدی یا مدرس به میدان برسانید و اگر در سمت شرق هستید، از طریق خیابان های شریعتی و مطهری به میدان جهاد برسید. سپس وارد خیابان شهید مطهری شوید تا میان دو میدان، رستوران حوریا را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران حوریا بابل: 32338427-011

ساعت کاری رستوران حوریا بابل: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 15:30 و از ساعت 19:30 الی 22:30

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.55604%2C52.6787723%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]
[widgetkit id=”580″ name=”رستوران حوریا بابل”]

#5 رستوران برگ ریزان بابل

اگر به صورت گروهی به بابل سفر کرده و هر کدام هم ذائقه های غذایی متفاوتی دارید، رستوران برگ ریزان از معدود رستوران هایی است که غذاهای متنوعی را سرو می کند. رستوران برگ ریزان هم غذاهای ایرانی و محلی را ارائه می دهد و هم غذاهای فرنگی شامل فست فودها و غذاهای ایتالیایی از جمله برگر، پیتزا، سالادها، پاستا و غیره. غذاهای رستوران برگ ریزان بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و تا به حال هیچ مشتری از این رستوران چه از نظر کیفیت غذا و چه از نظر خدمات سرویس دهی ناراضی نبوده و افراد بسیاری هم به مشتریان دائمی رستوران تبدیل شده اند.

رستوران برگ ریزان برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریانش است. درواقع رستوران از ساعت 6 صبح باز است و برای یک صبحانه انگلیسی جذاب در هوای دلنشین صبح های بابل، رستوران برگ ریزان را از دست ندهید. برای صبحانه، رستوران منوی اختصاصی دارد و در کنار صبحانه هایی ایرانی از جمله نیمرو، املت، سوسیس تخم مرغ، صبحانه انگلیسی و ترکی هم سرو می شود. برای ناهار و شام، تنوع بالا است. اگر علاقمند به خوراک هستید، خوراک هایی همچون سوسیس بندری، جگر، مغز، زبان و غیره قابل سفارش است. غذاهای برنجی هم شامل غذاهای گوشتی از جمله کباب، شیشلیک، فیله، جوجه، کباب ترش، جوجه کباب مازنی، قفقازی و غیره هستند. در این رستوران غذاهای محلی هم سرو می شود که کباب دیگی، گوشت لاپلو، چلو اردک با فسنجان، چلو غاز با فسنجان و اکبرجوجه تنها بخشی از آن ها هستند.

در کنار غذاها، رستوران برگ ریزان منوی کافه هم دارد. منوی کافه رستوران هم تنوعی از نوشیدنی های سرد و گرم را پوشش داده و از انواع قهوه تا آبمیوه های طبیعی قابل سفارش است. از نظر قیمتی، با اینکه رستوران برگ ریزان یک رستوران ایتالیایی یا یک کافه رستوران به حساب می آید و از محیطی نسبتاً لوکس و جذابی برخوردار است اما تمامی غذاها علاوه بر کیفیت بالا از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند که تاثیر بالایی بر محبوبیت رستوران داشته است.

آدرس رستوران برگ ریزان بابل

رستوران برگ ریزان در خیابان شریعتی قرار دارد. برای دسترسی به رستوران برگ ریزان ابتدا از میدان جهاد وارد خیابان شریعتی شده و به سمت شمال حرکت کنید. بعد ا طی کردن مسافتی قبل از اینکه به میدان جانبازان برسید، وارد کندرو شریعتی شوید تا بعد از خیابان معلم نهم، رستوران را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران برگ ریزان بابل: 32324316-011

ساعت کاری رستوران برگ ریزان بابل: همه روزه از ساعت 6 صبح الی 12 شب و شنبه ها تعطیل

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.564909%2C52.6791101%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]
[widgetkit id=”578″ name=”رستوران سنتی برگ ریزان بابل”]

#6 رستوران زنجیره ای رضایی شعبه بابل

مشهد شهری است که با رستوران ها و غذاهایش معروف شده است. مشهد یکی از بهترین شهرهای ایران برای رستوران گردی است و رستوران های معروفی هم در این شهر وجود دارد. رستوران رضایی یا به عبارتی، گروه رستوران های رضایی یکی از محبوب ترین رستوران های موفق در مشهد است که در نقاط مختلف شهر از جمله آبکوه، وکیل آباد، بلوار صدا و سیما، خیابان خاکی و پارک شعبه دارد و تمامی شعبات هم همیشه شلوغ هستند. رستوران زنجیره ای رضایی در شهر بابل هم شعبه دارد و تنها شعبه خارج از مشهد این رستوران زنجیره ای می باشد.

شعبه بابل رستوران زنجیره ای رضایی از محیطی شیک و دوست داشتنی همانند دیگر شعبات خود برخوردار است و در رستوران هم انواع غذاهای ایرانی از جمله انواع چلوکباب ها، جوجه کباب ها، شیشلیک، فیله و غیره سرو می شود. در شهر مشهد، رستوران زنجیره ای رضایی از نظر کیفیت و قیمت غذاها همانند اکثر رستوران های شهر است اما در شهر بابل، کیفیت غذاها نسبت به سایر رستوران ها بیشتر است و تجربه ای به یادماندی از میل کردن غذای ایرانی بسیار باکیفیت و خوشمزه را خواهید داشت اما قیمت غذاها نسبت به اکثر رستوران ها گران تر است هرچند اگر تمایل به کیفیت بالای غذا را دارید، ارزشش را دارد. بطور کلی، اگر به بابل سفر کردید حتی برای یکبار امتحان هم پیشنهاد می کنیم شعبه بابل رستوران رضایی را از دست ندهید.

آدرس رستوران زنجیره ای رضایی شعبه بابل

رستوران رضایی در غرب بابل واقع در کمربندی غربی یا خیابان جانبازان قرار دارد. اگر از سمت جنوب وارد بلوار جانبازان می شوید، تا انتهای بلوار حرکت کنید تا رستوران را در سمت راست بلوار مابین خیابان های توحید 47 و توحید 49 مشاهده کنید. اگر هم در شمال بابل هستید، کافیست از طریق میدان بسیج وارد بلوار جانبازان شوید یا از طریق خیابان های ولیعصر و شریعتی به میدان جمهوری رسیده و وارد خیابان وحدت شوید تا به بلوار جانبازان برسید.

شماره تماس رستوران زنجیره ای رضایی شعبه بابل: 32363040-011

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5663226%2C52.6717112%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]
رستوران زنجیره ای رضایی شعبه بابل

#7 کی اف سی بابل

کی اف سی یا مرغ سوخاری کنتاکی نام یک رستوران زنجیره ای در کشور آمریکا است که در سراسر دنیا، هزاران شعبه دارد و جالب است بدانید بعد از مک دونالد، پردرآمدترین فست فود زنجیره ای دنیا به حساب می آید. مرغ سوخاری کنتاکی در واقع همان مرغ سوخاری عادی است که در همه جا پیدا می شود اما در کی اف سی، 11 ادویه خاص به این مرغ سوخاری اضافه می شود که طعم آن ها متفاوت می کند. در شهر بابل هم فست فودی با نام کی اف سی افتتاح شده که بهترین مرغ های سوخاری در بابل و از نظر برخی از رستوران گردها، بهترین مرغ سوخاری استان مازندران را در آنجا پیدا خواهید کرد.

کی اف سی بابل اما فراتر از یک فست فود مرغ سوخاری استو در واقع یک فست فودی با غذاهای متنوع و لذیذ می باشد و از همبرگرهای لذیذ تا پیتزاهای خوشمزه، باکیفیت و با ظاهری وسوسه انگیز در این فست فود سرو می شود. پیتزاها که آمریکایی هستند و از حجم بالایی برخوردار هستند. همبرگرها هم در سایز عادی سرو میشوند و هم به صورت دوبل با مخلفات مختلف. پیش غذاهای مختلفی هم شامل سالاد سزار و سالاد فصل هم در رستوران سرو می شوند که از قیمت هایی خوبی هم برخوردار هستند. در کل اگر علاقمند به غذاهای فست فودی با حجم بالا و البته، کیفیت و قیمت بسیار خوب هستید، کی اف سی بابل می تواند نظر شما را جلب کند. لازم به ذکر است کی اف سی بابل با اینکه رستورانی دو طبقه است و فضای نشستن مطلوبی هم دارد اما در تعطیلات که گردشگران بسیاری به بابل سفر می کنند، به رستورانی شلوغ تبدیل شده و از طرفی، رستوران هم به صورت بیرون بر غذا ارسال می کند.

آدرس کی اف سی بابل

اگر به دنبال بهترین مرغ های سوخاری در بابل هستید، کی اف سی بی شک یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. برای دسترسی به فست فود کی اف سی بابل باید به خیابان شریعتی مراجعه کنید. از سمت شما می توانید از طریق خیابان هایی وحدت، جانبازان و میدان ولیعصر وارد میدان جمهوری شده و در جنوب میدان جمهوری وارد خیابان شریعتی شوید و همچنین از سمت جنوب هم از طریق خیابان های مطهری و مدرس می توانید به میدان دسترسی داشته و در شمال میدان هم وارد خیابان شریعتی شوید. فست فود کی اف سی در غرب خیابان شریعتی و مابین خیابان های معلم 3 و معلم 7، مقابل معلم 5 قرار دارد.

شماره تماس کی اف سی بابل: 32360340-011

ساعت کاری کی اف سی بابل: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D51.4092558%2C51.2467961%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]
[widgetkit id=”581″ name=”مرغ کنتاکی بابل”]

#8 کافه رستوران صدر اعظم بابل

اگر یک رستورانی سنتی میخواهید که همه چی تمام باشد یعنی محیطش هم فضای سبز دوست داشتنی داشته باشد و هم تمی سنتی و خاص و در کنارش هم غذا های متنوع، لذیذ و باکیفیت هم سرو کند بی شک روی کافه رستوران صدر اعظم بابل حساب کنید. نام کامل رستوران، مجموعه رستوران و کافه صدر اعظم بابل است اما بین رستوران گرد ها با نام های رستوران صدر اعظم، رستوران سنتی صدر اعظم، باغ رستوران سنتی صدر اعظم و کافه رستوران صدر اعظم هم شناخته می شود.

خانه تاریخی آقاجان نسب، جاذبه ای تاریخی که قدمتش به دوران قاجاریه برمیگردد و در سال 1379 هم به فهرست آثار ملی ایران افزوده شده است. خانه تاریخی آقاجان نسب زمینی هزار متری دارد، معماری بنا به سبک قاجاریه و پهلوی اول است و بطور کلی این بنای تاریخی دارای سه خانه شمالی، جنوبی و غربی می باشد. همچنین هر بخش خانه هم تزئینات، دکوراسیون و معماری خاص و جذاب خود را دارد. خانه تاریخی آقاجان نسب متعلق به حاج مهدی لاکی است که در تاجران مطرح بابل بوده و شخصی از خوانین بابل معروف به عموزاده، خانه را از حاج مهدی لاکی میخرد. در سال 1365، حاج عباس آقاجان نسب خانه را از وراث عموزاده خریداری می کند و بعد از او هم سازمان میراث فرهنگی مالک بنا می شود.

تا سال 1396، خانه آقا جان نسب هیچ مرمت و بازسازی نداشت و در کنار آن کسی هم به این بنای تاریخی و باارزش توجهی نمی کرد تا اینکه سازمان میراث فرهنگی تصمیم گرفت خانه را به مزایده بگذارد و مالک جدیدش هم تصمیم گرفت در کنار بازسازی و مرمت، خانه را به یکی از بهترین رستوران های سنتی بابل تبدیل کند و نامش را صدر اعظم گذاشت.

رستوران صدر اعظم بابل بی شک رستوران بسیار زیبا و متفاوت در این شهر است. بین کلی رستوران خوب در بابل که یا لوکس هستند یا محیطی به سبک رستوران های شمالی دارند، زمانی که وارد رستوران صدر اعظم می شوید تجربه حال و هوای دیگری را خواهید داشت. اینجا چون یک بنایی تاریخی محسوب می شود، معماری تاریخی، درب و پنجره های سنتی، تزئینات و دکوراسیون سنتی جلوه زیبایی به محیط بخشیده. همچنین مثل سایر بنا های تاریخی دوران قاجاریه، وسط رستوران صدر اعظم حیاطی بزرگ و دنج مشاهده می شود و درواقع، زمانی که وارد رستوران می شوید ابتدا به سمت این حیاط هدایت خواهید شد.

به لطف حیاطی که رستوران دارد، مشتریان می توانند انتخاب کنند که در محیط روباز و دوست داشتنی بنشینند و از هوای آزاد لذت ببرند یا به محیط سرپوشیده مراجعه کرده و از دکوراسیون و تزئینات سنتی برخوردار شوند البته این مورد هم در نظر بگیرید از آنجایی که بابل یک شهر پر باران شمالی به شمار میرود، در بخش روباز رستوران چتر هم هست که در روز های بارانی باز می شود و روز میز و صندلی ها قرار می گیرد. همچنین اگر در روز های شلوغ سال که رستوران صدر اعظم میزبان مشتریان بسیاری است، بخش روباز هم به دلیل میز و صندلی کم و هم به دلیل محبوبیت بالایش همیشه شلوغ است و شاید نیاز باشد زمانی را منتظر بمانید تا میزی خالی شود هرچند بطور کلی هرموقع که خواستید می توانید از قبل با رستوران تماس بگیرید و میز مورد نظر خود را رزرو کنید.

رستوران صدر اعظم چون از ساعت 9 صبح باز می شود، برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریان می باشد. بین رستوران های خوب بابل کمتر رستورانی پیدا می شود که وعده صبحانه هم سرو کند برای همین، این امکان برای رستوران صدر اعظم یک مزیت محسوب می شود. همچنین اگر در شهر بابل میخواهید صبح را با یک وعده صبحانه لذیذ در رستورانی سنتی آغاز کنید بی شک صدر اعظم انتخاب خوبی خواهد بود. در رستوران هم میز و صندلی برای نشستن هست و هم چون جزء بهترین رستوران های سنتی بابل می باشد، تخت های سنتی هم دارد که طرفدارانش روز به روز بیشتر می شود. صبحانه ها شامل انواع صبحانه های ایران، املت ها و نیمرو های مختلف است که در داخل ظروف روحی سرو می شوند. همچنین چون وعده های صبحانه با نان سرو می شوند، همیشه نان تازه و داغ کنار صبحانه قرار میگیرد تا لذتش بیشتر شود.

برای دو وعده ناهار و شام، رستوران صدر اعظم منویی از انواع غذا های ایرانی و محلی را برای مشتریانش در نظر گرفته. غذا ها در ظروف روحی بزرگ سرو می شوند تا هم جذاب تر به نظر برسند و هم دستمان برای جدا کردن برنج و مخلفات بازتر باشد. برنج های رستوران صدر اعظم بابل صد در صد ایرانی هستند و به صورت کته قالبی زعفرانی سرو می شوند. تمامی غذا ها چه ایرانی و چه محلی از کیفیت خوب، مزه ای به یاد ماندنی و حجمی مناسب برخوردارند. به ندرت پیش آمده مشتریان از کیفیت و مزه غذا های رستوران صدر اعظم ناراضی باشند و اغلب هم به ذائقه آن ها برمیگردد.

اما در کنار غذا ها، رستوران سنتی صدر اعظم همانطور که پیش تر هم گفتیم، یک کافه رستوران به شمار میرود و منویی جذاب هم از نوشیدنی های گرم و سرد به همراه شیرینی ها، کیک ها و دسر های مختلف دارد. در بخش نوشیدنی های گرم، انواع چای و دمنوش، نوشیدنی هایی که پایه آن ها قهوه است و در بخش نوشیدنی سرد هم کلی شیک و اسموتی و غیره با قیمت های خوب و مزه هایی لذیذ مشاهده می شود. بطور کلی هم رستوران صدر اعظم از قیمت های متوسط به بالایی برخوردار است چون رستورانی خاص و متفاوت در بابل می باشد. اگر تا به حال تجربه رستوران هایی را داشتید که در بناهای تاریخی قرار دارند حتماً میدانید که این رستوران ها معمولاً ارزان قیمت نیستند.

آدرس کافه رستوران صدر اعظم بابل

مجموعه رستوران و کافه صدر اعظم بابل در خیابان مدرس قرار دارد که از جمله خیابان های پر رفت و آمد و معروف بابل به شمار میرود. در اواسط خیابان مدرس به چارراهی می رسید که در سمت شرقیش خیابان آیت الله سعیدی قرار دارد و در سمت غربش هم گنجینه بابل را میبینید که جزء معروف ترین جاهای دیدنی بابل می باشد. در کنار گنجینه بابل، خیابانی هست که وارد آن می شوید و در مجاورت گنجینه بابل، مجموعه رستوران و کافه صدر اعظم را مشاهده خواهید کرد. در ضمن نگران جای پارک هم نباشید چون مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا بوده و در شلوغ ترین روز های سال هم جای پارک در مقابل رستوران به آسانی پیدا می شود.

شماره تماس کافه رستوران صدر اعظم بابل: 32205574-011

ساعت کاری کافه رستوران صدر اعظم بابل: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5446117%2C52.6758961%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”584″ name=”رستوران صدر اعظم بابل”]

#9 صبحانه سرا خانه چوبی

به جرأت می توان گفت میان صد ها رستوران خوب در بابل اگر جایی میخواهید که صبح زود به آنجا مراجعه کنید و صبحانه های لذیذ و باکیفیتی را میل کنید، صبحانه سرا خانه چوبی رستورانی ایده آل خواهد بود. همانطور هم که میدانیم، تمامی شهر های شمالی کشور چه جنگلی باشد چه ساحلی، صبح های بسیار دل انگیزی دارد چون هوا بسیار خنک و دلنشین است و برخی مواقع در بعضی از شهر ها صبح زود مه زیبایی در سطح شهر مشاهده می شود و یک صبحانه لذیذ با نان تازه و چای داغ در این هوای سرد حسابی می چسبد. از طرفی، بسیاری از رستوران های خوب بابل برای وعده صبحانه از ساعت 9 الی 11 باز می شوند اما صبحانه سرا خانه چوبی از ساعت 6 صبح باز است.

صبحانه سرا خانه چوبی بابل همانطور هم که از اسمش مشخص است، رستورانی چوبی است و نمایی بسیار زیبا دارد. حال تصور کنید در زمستان های سرد که وارد رستوران می شوید، در هوای سرد وارد محیطی گرم می شوید که گرمایش و بوی چوب چه لذتی دارد. اینجا دو محیط روباز و سرپوشیده دارد و در روز های آفتابی و خوش آب و هوا پیشنهاد می کنیم در قسمت روباز رستوران بنشینید تا از هوای دوست داشتنی بابل استفاده کنید. چه در محیط بیرون و چه در بخش داخلی رستوران، میز و صندلی های شیکی قرار داده شده اما نمی توان تعریف خاصی از دکوراسیون داخلی رستوران کرد.

اکثر رستوران گرد های بابل صبحانه سرای خانه چوبی را در زمینه سرو وعده صبحانه جزء بهترین رستوران های بابل می دانند اما برای وعده صبحانه در صبحانه سرا خانه چوبی چه غذا هایی سرو می شود؟ صبحانه سرا خانه چوبی نیمرو، املت، لوبیا، عدسی، و ترکیب این موارد شامل عدسی تخم مرغ، لوبیا تخم مرغ و غیره است. صبحانه های پر طرفدار از جمله سوسیس تخم مرع، سرشیر عسل، خامه عسل و لبنیات محلی هم هست. این وعده های غذایی که ساده هم به نظر می رسند اما خوشمزه و پرطرفدار هستند در بسیاری از رستوران های بابل پیدا می شود ولی صبحانه سرای خانه چوبی غذا های لذیذ دیگری هم برای مشتریانش در نظر گرفته از جمله گوشت چرخ کرده، دل و قلوه، جیگر گوسفند یا گوساله، زبان و مغز گوساله و دیزی با گوشت بره که در کمتر رستورانی پیدا می شود.

از وعده صبحانه که بگذریم، از آنجایی که رستوران تا ساعت 15:30 باز است، وعده ناهار هم سرو می کند. غذا هایی که برای ناهار می توانید در این رستوران سفارش دهید جوجه شکم پر با مخلفات و جوجه یک نفره به همراه برنج می باشد. برنج عرضه شده در رستوران هم ایرانی بوده و عطر مست کننده ای دارد. با اینکه منوی غذایی رستوران بسیار محدود است اما طبق گفته بسیاری از رستوران گرد ها و عاشقان غذا های محلی، اگر جوجه شکم پر بسیار خوشمزه و باکیفیت میخواهید و از طرفی حاضر نیستید از رستوران های بسیار محبوب و گران قیمت هزینه های گزافی را برایش بپردازید اصلاً نباید رستوران خانه چوبی را از دست بدهید.

آدرس صبحانه سرا خانه چوبی

صبحانه سرا خانه چوبی در شمال شهر بابل قرار دارد و کمی از مرکز شهر دور است اما چون در جایی بکر و دوست داشتنی قرار دارد، می ارزد در صبح زود که به فکر وعده صبحانه هستید، به جایی خلوت و بکر مراجعه کنید و در رستورانی دوست داشتنی، صبحانه های لذیذی را میل کنید. برای دسترسی به صبحانه سرا خانه چوبی بابل بهترین مسیر اینگونه است ابتدا در شمال شهر بابل وارد میدان بسیج یا حمزه کلا شوید و در ضلع شمالی میدان وارد خیابان بهشتی شوید. کمتر از 1 کیلومتر به جاده کمر بندی رسیده و وارد جاده کمربندی شوید. با طی کردن مسافتی 1 کیلومتری به رستوران صبحانه سرا خانه چوبی در سمت راست جاده خواهید رسید.

شماره تماس صبحانه سرا خانه چوبی: 32300473-011 و 32300474-011

ساعت کاری صبحانه سرا خانه چوبی: همه روزه از ساعت 6 صبح الی 15:30

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5782176%2C52.6828417%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”582″ name=”صبحانه سرا خانه چوبی بابل”]

#10 کافه رستوران رویال ماهان

جذاب ترین، محبوب ترین و پرطرفدارترین رستوران روباز بابل کافه رستوران رویال ماهان است. بابل خودش شهری سرسبز و دوست داشتنی است و طبیعتی فوق العاده هم در اطراف شهر هست برای همین، رستوران گرد ها و عاشقان کافه ها همیشه به دنبال رستوران روباز در بابل هستند تا در جایی با ویو زیبای طبیعت اطراف شهر لحظات خاطره انگیزی را سپری کنند. با اختلاف زیاد، کافه رستوران رویال ماهان از نظر رستوران گرد های بسیاری بهترین رستوران بابل محسوب می شود چون هر چیزی که از یک رستوران خوب در بابل میخواهیم را دارد.

رستوران ماهان قدمت چندانی ندارد و جزء رستوران های تازه تاسیس شهر به شمار می رود ولی چون یک رستوران خاص در بابل محسوب می شود به سرعت بین گردشگران، مردم شهر و رستوران گرد ها محبوب شد و در زمان بسیار کم به خوبی توانست بر سر زبان ها قرار گیرد. رستوران ماهان درواقع یک ساختمان چند طبقه است و به لطف استفاده از نقاشی های سنتی زیبا، دکوراسیون و تزئینات شکیل به رستورانی بسیار زیبا و دوست داشتنی تبدیل شده حتی در محیط داخلی رستوران هم مبلمان راحت و مدرن قرار دارد و آسایش مطلوبی را فراهم می سازد.

بخش سرپوشیده رستوران جذابیت بالایی دارد و شکی هم در آن نیست ولی برای مشتریان، قسمت روباز رستوران جذاب تر است چون در پشت بام و به اصطلاح، روف گاردن قرار دارد و در اینجا ویو کاملی از شهر در اختیار داریم. رستوران رویال ماهان در قسمت روباز میز و صندلی های محدودی دارد ولی اگر قرار است در روز و ساعت خاصی به رستوران مراجعه کنید بخصوص زمانی که در تعطیلات قرار داریم و به لطف گردشگران بسیار بابل قرار است رستوران شلوغ شود می توانید از قبل میز مورد نظر را رزرو کنید تا منتظر خالی شدن میزی نباشید. قسمت روف گاردن رستوران ماهان دارای یک حوضچه و آبنمایی کوچک در وسط می باشد، کف روف با چمن مصنوعی موکتی پوشانده شده و گیاهان مختلفی هم در نقاط مختلف مشاهده می شود تا جلوه بخش روباز را زیباتر کند. همچنین سقف هم در روف گاردن هست تا از شما در برابر آفتاب و باران محافظت کند.

تا اینجا دیدم کافه رستوران رویال ماهان شاید جذاب ترین و زیباترین رستوران بابل نباشد اما نه تنها بین بهترین رستوران های بابل قرار دارد بلکه تنها رستوران روباز بابل هم به شمار می رود که هم لوکس باشد و هم ویو بسیار زیبا از شهر و طبیعت ارائه دهد. ولی موردی که رستوران را جذاب تر هم می کند، آیتم هایی است که در اینجا عرضه می شود از نوشیدنی و پیش غذا تا غذا های بین المللی خاص لذا کافه رویال ماهان را بسیاری با نام کافه رستوران بین المللی رویال ماهان هم می شناسند.

رستوران رویال ماهان همه روزه از ساعت 9 صبح باز می شود و تا ساعت 11:30 برای وعده صبحانه های خاص، لاکچری، خوشمزه و باکیفیت می توانید روی رستوران حساب کنید. صبحانه های رستوران رویال ماهان را در هیچ رستوران دیگری در بابل پیدا نخواهید کرد چون وعده هایی از جمله فرنچ تست، کوکتل مارینارا، ساساری، نیمرو بیکن، بورک رولی، پیتا، پیده ترکی و بشقاب های انگیسی در اینجا سرو می شود البته شاید نامشان برایمان عجیب باشد ولی زمانی که به محتویاتشان نگاه می کنیم میبینیم چندان هم عجیب غریب نیستند مثلاً فرنچ تست، سیب، موزه، کارامل و نان تست دارد. ساساری حاوی هات داگ، پنیر پارمزان، کاهو فرانسوی و رول تخم مرغ است و همچنین، بورک رولی هم گوشت چرخ شده، پیاز، سس کیمبال و خمیر یوفکا دارد.

از ساعت 12 ظهر تا 12 شب هم رستوران دو وعده ناهار و شام را سرو می کند. ابتدا از پیش غذاها شروع می کنیم. اگر میخواهید سالاد سفارش دهید، سالاد سزار سوخاری، سزار گریل، سالاد اسفناج و سالاد استیک هست ولی اگر سالادی جدید و خاص میخواهید، کافه رویال ماهان یک سالاد خاص دارد با نام دراگون که حاوی کاهو فرانسه، پنیر کبابی، میوه کاکتوس، میوه قرمز و سس لیمو است و هرکسی که این سالاد را امتحان کرده عاشقش شده. به غیر از سالاد، برای پیش غذا می توانید سیب زمینی ساده و ویژه، قارچ سوخاری صدفی، کراکف سوخاری و نان سیر هم سفارش دهید ولی پرطرفدارترین پیش غذای رستوران پوتیتو نام دارد که سیب زمینی تنوری به همراه بیکن و سس قارچ است. البته از سیخ مزه رستوران رویال هم نباید بگذریم که بسیار خوشمزه و پرطرفدار است.

بعد از یک پیش غذا نبت غذای اصلی می رسد یا حتی برخی ترجیح می دهند غذا های لذیذ را به همراه پیش غذا میل کنند. همانطور که گفتیم، رستوران رویال ماهان یک رستوران بین المللی است اما یعنی چه؟ در بخش غذا های اصلی، ما 14 نوع پیتزا داریم که برخی از آن ها را در رستوران های ایتالیایی دیگر دیده و میل کرده ایم و برخی از آن ها هم جدید هستند و تجربه طعم جدید و متفاوتی را ارائه می دهند. پیتزا های رستوران رویال ماهان هم مثل پیش غذا ها شاید برخی از آن ها نام های عجیب داشته باشند اما از موادی تشکیل شدند که اکثراً میدانیم چیست. در کنار پیتزا، غذایی که در یک رستوران ایتالیایی اهمیت بالایی دارد پاستا است بخصوص از نظر ادویه و مزه لذا در رستوران رویال ماهان 8 مدل پاستا داریم از پاستای پنه آلفردو تا کن لی میگو. حتی پاستا های بسیار خوشمزه چیکن و بیف استراگانف هم در اینجا سرو می شود.

اگر هم عاشق ساندویچ هستید، 11 نوع ساندویچ هست که برخی از آن ها پنینی هستند، برخی برگر و برخی هم ساندویچ های خاص مانند کوبان، پانکوی، چوریپان و غیره البته ساندویچی مانند کوبان درواقع همان فیله مرغ گریل شده با پنیر چذار به همراه ژامبون و سس پستو است و چوریبان هم که کلی طرفدار دارد از چوریتسو، پیاز قرمز، کاهو فرانسه و برگر دستساز تشکیل شده است. اما می رسیم به بخش غذا های بین المللی که در این زمینه، رستوران رویال ماهان بین رستوران های بابل پیشتاز بوده و به همین دلیل هم به سرعت بین رستوران های خوب بابل قرار گرفته. غذا های بین المللی یک بخش استیک دارد که 8 مدل استیک گوشت و مرغ با مخلفات مختلف و امکان پخت به سلیقه مشتری است و بخش غذای دریایی که میگو پفکی، میگو سوخاری، شاه میگو و سالمون نروژی را شامل می شود.

ولی از غذا ها که بگذریم، شما هر موقع که به رستوران رویال ماهان مراجعه کنید می توانید از منوی کافه بهرمند شوید. دز منوی کافی شاپ، کلی نوشیدنی گرم هست که پایه آن ها قهوه می باشد یا انواع دمنوش و چایی هستند که در هوای سرد حسابی می چسبد. ولی وقتی که در یک روز گرم و شرجی تابستانی به رستوران ماهان مراجعه می کنید، کلی نوشیدنی سرد می توانید سفارش دهید که شامل 7 مدل ماکتل، انواع نوشیدنی های سرد از لیموناد تا گرین اسپرت (لیمو، نعنا و آناناس) و آگوست (انبه و سیب ترش)، شیک های خوشمزه و پرطرفدار و اسموتی های بی نظیر می باشند.

یک رستوران لوکس و نسبتاً گران قیمت که مشتریان بسیاری هم دارد قطعاً غذا هایش خوشمزه و باکیفیت هستند و مشتریان رستوران هم می گویند تمامی غذاها از مواد اولیه بسیار باکیفیت تهیه شدند و بسیار هم خوشمزه هستند برای همین، رستوران رویال ماهان ارزش پرداخت هزینه را دارد.

آدرس کافه رستوران رویال ماهان

کافه رستوران رویال ماهان در منطقه شمال غربی بابل قرار دارد و دسترسی به رستوران هم بسیار آسان است. در بخش غربی بابل ابتدا وارد خیابان جانبازان شوید و دسترسی به این خیابان هم از طریق جاده اصلی در جنوب، میدان بسیج یا حمزه کلا در شمال و خیابان های فرعی معروف از جمله امیرکبیر، اسد آبادی، تختی، شهید رسولی، شهید بستامی و شهید مصطفی خمینی امکان پذیر است. در اواسط خیابان جانبازان به چهارراهی می رسید که در سمت راستش خیابان اسد الله قرار دارد و در سمت چپش هم خیابان توحید 20 را میبینیم. در ضلع شمال غربی این چهارراه و نبش خیابان توحید 21 رستوران ماهان را مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید طی روز های شلوغ سال مشتریان با مشکل جای پارک در نزدیک رستوران مواجه می شوند لذا توصیه می کنیم زودتر به رستوران مراجعه کنید تا جای پارک نزدیک به رستوران را راحت تر پیدا کنید.

شماره تماس کافه رستوران رویال ماهان: 44421919-011

ساعت کاری کافه رستوران رویال ماهان: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5563108%2C52.6716708%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”583″ name=”کافه رستوران رویال ماهان بابل”]

رزرو ویلا در بابل

بابل شهری جنگلی در استان مازندران است و فاصله زیادی هم تا دریا دارد. همچنین در اطراف بابل علاوه بر مناطقی که زمین های شالی دارند، جاهای بکر جنگلی و مناطق ییلاقی هم هست. برای اجاره ویلا در بابل اگر میخواهید در مرکز شهر باشید، اقامتگاه های ارائه شده بیشتر آپارتمان ها و خانه های مبله هستند هرچند ویلاها و سوئیت های مختلفی هم هست اما در مناطق اطراف شهر بخصوص جاهای ییلاقی، اقامتگاه ها بیشتر ویلا و سوئیت و باغ می باشند که می توانید با بهترین قیمت ها ازسایت لوکس ویلا رزرو کنید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های بابل کدام ها هستند؟

رستوران های صدر اعظم، خانه چوبی، رویال ماهان، رضایی و گرانسا.

کدامیک از رستوران های بابلسر قیمت مناسب دارند؟

کافه رستوران صدراعظم، برگ ریزان، حوریا و کافه رستوران پاته.

بهترین صبحانه بابل در کدام رستوران پیدا می شود؟

صبحانه سرا خانه چوبی بهترین رستوران با سرو صبحانه در بابل است.

رستوران های سنتی بابل کدام ها هستند؟

کافه رستوران صدر اعظم و کافه رستوران رویال ماهان از جمله رستوران های سنتی بابل هستند.

کدامیک از رستوران های بابل غذاهای باکیفیتی ارائه می دهد؟

کافه رستوران رویال ماهان، صبحانه سرا خانه چوبی، کافه رستوران صدر اعظم، رستوران زنجیره ای رضایی و رستوران حوریا.