رستوران های بابلسر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

شهر بابلسر یکی از معروف ترین و توریستی ترین شهرهای ساحلی شرق مازندران است که بخاطر قرارگیری در مجاورت شهرک های معروف خزرشهر و دریاکنار، منطقه ای توریستی به حساب می آید. در بابلسر بخاطر توریست های زیادی که دارد، رستوران گردی به یکی از تفریحات رایج مردم تبدیل شده و در این شهر هم رستوران های خوب بسیاری افتتاح شده است. اینبار در لوکس ویلا میخواهیم نگاهی به بهترین رستوران های بابلسر بیاندازیم.

#1 رستوران سیب سرخ خزرشهر

شهرک خزرشهر جایی نیست که کسی نشناسد. یکی از معروف ترین و لوکس ترین شهرک های مسکونی شمال کشور که مابین بابلسر و فریدونکنار قرار دارد. شهرک خزرشهر دو شهرک شمالی و جنوبی دارد و شهرک شمالی بخاطر برخورداری از ویلاهای لوکس، ساحل اختصاصی و امکانات و تفریحات مختلف به مراتب محبوب تر از شهرک خزرشهر جنوبی است. در خزرشهر شمالی رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین آن ها، رستوران سیب سرخ است.

رستوران سیب سره از جذاب ترین و شلوغ ترین رستوران های بابلسر است که در غرب بابلسر قرار دارد. این رستوران ساحلی بوده و در دو محیط روباز و سرپوشیده از مشتریان خود پذیرایی می کند. محیط روباز رستوران میز و صندلی های مختلف به همراه چتر دارد که از چشم انداز زیبای ساحل و دریا برخوردار بوده و نسبت به محیط سرپوشیده هم شلوغ تر میباشد. محیط داخلی رستوران اما از دکوراسیون زیبا و تزئینات شکیلی برخوردار است و طرفداران خود را هم دارد. رستوران سیب سرخ هم غذاهای ایرانی دارد و هم غذاهای فرنگی. غذاهای ایرانی شامل انواع کباب ها از جمله چلو کباب، جوجه کباب و غیره بوده و غذاهای فرنگی هم درواقع غذاهای فست فودی از جمله پیتزا، همبرگر و غیره هستند. غذاهای سرو شده در رستوران سیب سرخ خزرشهر از کیفیت معقولی برخوردار هستند و قیمت های غذاها نسبت به کیفیت و حجم در کنار خدمات سرویس دهی، مناسب به نظر می رسند.

آدرس رستوران سیب سرخ خزرشهر

رستوران سیب سرخ در شهرک خزرشهر شمالی قرار دارد. برای دسترسی به رستوران کافیست در شهرک خزرشهر شمالی از طریق خیابان دریا وارد خیابان دریای 12 شوید تا در ساحل، رستوران و شلوغی اش را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم اگر در میان رستوران های بابلسر میخواهید به رستوران سیب سرخ مراجعه کنید حتماً در فضای باز و سمت ساحل رستوران بنشینید.

شماره تماس رستوران سیب سرخ خزرشهر: 09120205774

ساعت کاری رستوران سیب سرخ خزرشهر: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6979502%2C52.5741103%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران سیب سرخ خزرشهر

#2 رستوران سیبو بابلسر

در شهر بابل رستوران های ایتالیایی مختلفی وجود دارد و در تمام آن ها، انواع غذاهای فست فودی از جمله پیتزاهای ایتالیایی، انواع پاستا، همبرگر، سالاد سزار، انواع استیک و غیره سرو می شود و در برخی از آن ها هم غذاهای ایرانی در کنار غذاهای ایتالیایی قابل سفارش است. اما هرکدام کیفیت متفاوتی داشته و از قیمت های مختلفی هم برخوردارند ولی بطور کلی، رستوران ایتالیایی سیبو در میان رستوران های ایتالیایی بابلسر، یکی از بهترین ها از نظر کیفیت، تنوع، مزه، محیط و سرویس دهی می باشد.

اگر در غرب بابلسر هستید و به دنبال رستوران ایتالیایی خوب میگردید یا حتی اگر در شهر فریدونکنار که در غرب بابلسر قرار دارد اقامت دارید، پیشنهاد میکنیم رستوران ایتالیایی سیبو را از دست ندهید. رستوران محیط زیبایی دارد و برخلاف اکثر رستوران های ایتالیایی که نور محیط را کم می کنند، رستوران به نورپردازی اهمیت بالایی داده در کنار آن، از ترکیب زنگ مناسبی هم برای دکوراسیون محیط استفاده کرده است. ظرفیت رستوران بالا می باشد اما در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات، بخاطر شلوغی شاید حتی ممکن باشد زمانی را منتظر بمانید که میزی در رستوران خالی شود اما در نظر داشته باشید می توان از چند روز قبل میز مورد نظر خود را رزرو کنید.

رستوران ایتالیایی سیبو درواقع یک فست فود است و بخاطر اینکه تمامی غذاها از کیفیت بالا و حجم مناسبی برخوردار هستند، قیمت تمامی غذاها و گزینه های موجود در منوی رستوران کمی بیشتر از سایر رستوران ها است اما در صورتیکه به دنبال کیفیت هستید تا کمیت، این رستوران قطعاً شما را راضی خواهد کرد چراکه اکثر مشتریان رستوران از کیفیت غذاها، هزینه پرداختی و خدمات سرویس دهی رستوران راضی بودند. در نظر داشته باشید رستوران با اینکه تا ساعت 1 بامداد باز است اما غذاهای معروف و بخصوص غذاهایی که تهیه مواد اولیه مرغوب آن ها کمی دشوار می باشد، زودتر تمام می شوند.

آدرس رستوران سیبو بابلسر

برای دسترسی به رستوران سیبو باید به غرب بابلسر مراجعه و وارد جاده بابلسر به فریدونکنار شوید. در این جاده هنگامی که به شهرک دریا کنار رسیدید در مقابل شهرک دریاکنار و جنب فروشگاه ایران کتان، رستوران را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سیبو بابلسر: 35276241-011

ساعت کاری رستوران سیبو بابلسر: همه روزه از ساعت 10:30 صبح الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.693265%2C52.595346%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”615″ name=”رستوران سیبو بابلسر”]

#3 رستوران ماتو پلاس بابلسر

رستوران ماتو پلاس بابلسر یا از آن دسته رستوران هایی است که هم غذاهای فرنگی و هم غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند و بخاطر تنوع بالا و سرو غذاهای ایرانی و ایتالیایی، با نام رستوران بین المللی ماتو پلاس هم شناخته می شود. رستوران ماتو پلاس جزء رستوران های نسبتاً لوکس و گران قیمت بابلسر به شمار میرود اما مشتریان رستوران، قیمت غذاها را با توجه به کیفیت و حجم در کنار محیط و خدمات سرویس دهی منصفانه ارزیابی می کنند. رستوران بخاطر اینکه خود را جزء برترین رستوران های بابلسر قرار دهد و از محیط بسیار زیبا و دوست داشتنی برخوردار است و از همان بیرون رستوران، شاهد نورپردازی های زیبا هستیم و در داخل رستوران هم با محیطی مدرن و شیک روبرو خواهیم شد.

همانطور که گفتیم، رستوران بین المللی ماتو پلاس بابلسر منویی شامل غذاهای ایرانی و فرنگی را دارد. منوی ایرانی انواع غذاهای کبابی و محلی را پوشش داده که هم با برنج و هم به صورت خوراک سرو می شوند و منوی فرنگی هم شامل انواع پیتزاها، پیش غذاهای لذیذ، ساندویچ ها و همبرگرهای متنوع هستند. در کنار غذاها اما، رستوران منوی نوشیدنی هم دارد و انواع نوشیدنی های سرد و گرم شامل قهوه، اسموتی، دمنوش و غیره را می توانید سفارش دهید. تمامی غذاهای رستوران باکیفیت هستند و قبل از سرو، با خلاقیت تمام تزئین می شوند.

آدرس رستوران ماتو پلاس بابلسر

اگر میخواهید در میان رستوران های بابلسر غذاهای متنوع و لذیذ رستوران ماتو پلاس را امتحان کنید، کافیست بابلسر رابه سمت غرب ترک کنید و هنگامی که به شهرک دریاکنار رسیدید، پمپ بنزینی را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد. رستوران ماتو پلاس در مقابل پمپ بنزین و آنسوی جاده قرار دارد و کافیست کمی جلوتر، وارد دوربرگردان شوید تا در جاده فریدونکنار به بابلسر، رستوران را مشاهده کنید. همچنین رستوران دارای فضای پارکینگ اختصاصی در مقابلش است و حتی در شلوغ ترین روزهای سال هم مشتریان رستوران با مشکل جای پارک مواجه نشده اند.

شماره تماس رستوران ماتو پلاس بابلسر: 35278408-011

ساعت کاری رستوران ماتو پلاس بابلسر: روزهای شنبه، یک شنبه، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 11 صبح الی 16:30 و از ساعت 19:00 الی 12 شب، روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 11 صبح الی 12 شب و روزهای دوشنبه از ساعت 12 الی 16:30 و از ساعت 19:00 الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6934275%2C52.5957383%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”611″ name=”رستوران ماتو پلاس بابلسر”]

#4 رستوران ایتالیایی فیکانو بابلسر

در میان غذاهای ایتلیایی علاقه شدیدی به پاستا دارید و یا در میان رستوران های ایتالیایی بابلسر به دنبال رستورانی خوش قیمت اما با کیفیت بالا هستید، رستوران ایتالیایی فیکانو را از دست ندهید. رستوران ایتالیایی فیکانو بخاطر اینکه میان رستوران های ایتالیایی بابلسر یکی از خوش قیمت ترین رستوران ها به حساب می آید، همیشه شلوغ است و در برخی از روزها بخصوص ایام تعطیلات، حتی جا برای سوزن انداختن هم ندارد. همانطور که میدانیم، غذاهای ایتالیایی با اینکه کیفیت بالا و طعم بی نظیری دارند اما از قیمت های قابل توجهی برخوردار هستند و رستوران های ایتالیایی بسیاری با بهانه کردن محیط لوکس و زیبا، سرویس دهی مطلوب و کیفیت بالای غذاها، قیمت های نجومی بر روی غذاهای ایتالیایی میگذارند اما در رستوران ایتالیایی فیکانو خبری از این قیمت ها نیست.

برای معرفی رستوران ایتالیایی فیکانو ابتدا از محیطش شروع می کنیم. رستوران از محیط کوچکی برخوردار است و برخی از میز و صندلی ها به صورت صندلی چوبی و برخی هم مبله هستند تا در صورتیکه تعداد بالایی هستید، بتوانید با انتخاب مبل ها راحت تر کنار هم بنشینید. رستوران از محیط شیکی برخوردار است و در داخل رستوران هم بر روی دیوارها، انواع تابلوها و نقاشی های زیبا مشاهده می شود که جلوه خوبی را به محیط رستوران داده است.

منوی رستوران ایتالیایی فیکانو تنها غذاهای ایتالیایی را پوشش داده و با مشاهده منو، انواع پیتزاهای ایتالیایی برای سلیقه های مختلف، لازانیا، استیک، همبرگر و غیره را مشاهده می کنید. اما جذاب ترین غذای رستوران ایتالیایی فیکانو پاستاهایش است و با همین پاستاها در میان مردم و بخصوص رستوران گردها معروف شده است چراکه پاستاهای سرو شده در رستوران از مزه ای بی نظیر، کیفیت مناسب و حجم بالایی برخوردارند بطوریکه افراد عادی می توانند یک وعده پاستای رستوران ایتالیایی فیکانو را به صورت دو نفری میل کنند. اما بطور کلی، تمامی غذاهای رستوران ایتالیایی فیکانو از قیمت های بسیار خوب نسبت به اکثر رستوران های ایتالیایی، کیفیت بالا و مزه ای به یاد ماندنی برخوردارند تا در صورتیکه علاقمند به غذاهای ایتالیایی هستید، به یکی از مشتریان دائمی رستوران تبدیل شوید.

آدرس رستوران ایتالیایی فیکانو بابلسر

رستوران ایتالیایی فیکانو در جاده فریدونکنار به بابلسر قرار دارد. درواقع برای دسترسی به رستوران ایتالیایی فیکانو ابتدا باید بابلسر را به سمت فریدونکنار ترک کرده و هنگامی که به شهرک دریا کنار رسیدید، وارد دور برگردان شوید تا با عبور از شهرک دریا کنار، رستوران را در سمت راست جاده مشاهده کنید. اما در نظر داشته باشید در اطراف رستوران ایتالیایی فیکانو، رستوران ها و فروشگاه های مختلفی وجود دارد که باعث می شود در روزهای آخر هفته و تعطیلات، پیدا کردن جای پارک در نزدیکی رستوران کمی دشوار باشد.

شماره تماس رستوران ایتالیایی فیکانو بابلسر: 35281650-011

ساعت کاری رستوران ایتالیایی فیکانو بابلسر: همه روزه از ساعت 6 بعد از ظهر الی 2 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6943568%2C52.608975%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]
[widgetkit id=”610″ name=”رستوران ایتالیایی فیکانو بابلسر”]

#5 رستوران سنتی نح

در میان رستوران های ایتالیایی، فست فودها و کافه رستوران های مختلفی که در بابلسر وجود دارد، رستوران سنتی نح توانسته خود را به خوبی در میان رستوران گردها محبوب کرده و از بهترین رستوران های سنتی و ایرانی در بابلسر باشد. رستوران سنتی نح توانسته اکثر پارامترهای یک رستوران سنتی را حفظ کند و هنگامی که وارد رستوران می شوید، با طراحی قدیمی و سنتی معماری ایرانی روبرو می شوید. طاق های سنتی، پنجره های رنگارنگ، تخت های سنتی، تزئینات و دکوراسیون حسابی علاقمندان به رستوران های سنتی را حسابی شیفته خود کرده اند. رستوران از جمله رستوران های بزرگ بابلسر است و بخش های مختلفی برای نشستن دارد بطوریکه در رستوران هم میز و صندلی مشاهده میشود و هم تخت های سنتی.

رستوران غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند. از نظر مشتریان قبلی، یکی از بهترین غذاهای ایرانی از لحاظ کیفیت، حجم و مزه را در رستوران سنتی نح پیدا خواهید کرد. تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند و برای همین، طعمی بی نظیر دارند. همچنین در کنار غذاها با توجه به محیط سنتی و دوست داشتنی و خدمات سرویس دهی مطلوب، از نظر بسیاری قیمت غذاهای رستوران به صرفه هستند. لازم به ذکر است در کنار غذاهای ایرانی، برخی از غذاهای محلی و همچنین منوی محدودی از غذاهای فست فودی شامل پیتزا هم در رستوران قابل سفارش است.

آدرس رستوران سنتی نح

اگر برای تجربه متفاوت از رستوران گردی میان بهترین رستوران های بابلسر میخواهید به رستوران سنتی نح مراجعه کنید، باید از شهر بابلسر راهی شهرک دریا کنار شوید. ابتدا وارد جاده می شوید تا به شهرک دریا کنار برسید و سپس وارد دوربرگردان شده و با عبور از شهرک دریا کنار، بعد از فروشگاه معروف ایران کتان در شمال روستای اوجاکسر، رستوران سنتی نح را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سنتی نح: 09119113709

ساعت کاری رستوران سنتی نح: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6944461%2C52.6099664%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”625″ name=”رستوران سنتی نح بابلسر”]

#6 رستوران باغچه بابلسر

پیش تر اشاره کردیم برخی از رستوران ها بخاطر تنوع بالایی که در زمینه سرو غذاها دارند و غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و فرنگی در منوی آن ها مشاهده می شود بخاطر اینکه پاسخگوی اکثر ذائقه ها هستند همیشه شلوغ می باشند. برخی از این رستوران ها که در بابلسر قرار دارند در واقع خارج از شهر بابلسر هستند و می بایست در صورتیکه در مرکز شهر هستید، مسیر قابل توجهی را طی کنید تا به این رستوران ها برسید اما به لطف رستوران باغچه، دیگر نیازی نیست که مسافت قابل توجهی به خارج از مرکز شهر سفر کنید تا به همچین رستوران هایی برسید.

رستوران باغچه بابلسر هم در میان رستوران هایی قرار دارد که در منویش هم غذاهای ایرانی، هم غذاهای محلی و دریایی و هم غذاهای فست فودی مشاهده می شود. بدون شک می توان گفت یکی از بهترین رستوران های مرکز شهر بابلسر، رستوران باغچه است. وارد رستوران می شویم و با محیطی زیبا و دوست داشتنی به همراه دکوراسیون شکیل مواجه خواهیم شد. منو را برایمان می آورند و بین غذاهای ایرانی شامل خورشت ها، کباب ها و غیره به صورت برنج یا خوراک، پیتزاهای پرملات، خوشمزه و زیبا، ساندویچ ها، غذاهای محلی و در نهایت، غذاهای ایتالیایی از جمله پاستا را بهترین را سفارش می دهیم. با آوردن غذا شگفت زده خواهید شد چراکه تمامی دیس غذاها با خلاقیت بالایی تزئین شده اند تا شما را وسوسه کنند.

رستوران باغچه از نظر کیفیت و قیمت از بهترین های مرکز شهر بابلسر است اما برخی از مشتریان قبلی رستوران از کاهش خدمات سرویس دهی در شلوغ ترین روزها مانند تعطیلات چند روزه که گردشگران بسیاری به این شهر توریستی سفر می کنند می گویند.

آدرس رستوران باغچه بابلسر

رستوران باغچه در مجتمع بزرگمهر بابلسر قرار دارد و اگر تصمیم دارید به این رستوران مراجعه کنید، دو راه هستند که از نظر مشتریان بهترین مسیر برای دسترسی به رستوران باغچه به شمار میروند. مسیر اول میدان شهدا است که در نزدیکی پل معلق بابلسر قرار دارد. در ضلع شمالی میدان وارد خیابان رجائی و سپس کوچه کوی چمران می شوید تا به رستوران دسترسی داشته باشید. مسیر دوم هم میدان تقاطع خیابان های بهشتی، شریفی و امیر مازندرانی است و در این میدان هم می بایست در ضلع شمالی وارد خیابان امیر مازندرانی شده و سپس وارد کوچه کوی چمران شوید تا به رستوران برسید.

شماره تماس رستوران باغچه بابلسر: 09121989791

ساعت کاری رستوران باغچه بابلسر: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.704947372966444%2C52.65468371326612%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران باغچه

#7 رستوران مهر و ماه بابلسر

رستوران مهر و ماه رستورانی جذاب و دوست داشتنی در مرکز بابلسر است که با منوی متنوع، برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی می باشد. رستوران مهر و ماه همچنین از بزرگترین رستوران های بابلسر است که دو طبقه بوده و در هر دو طبقه میز و صندلی های بسیاری مشاهده می شود. رستوران مهر و ماه رستورانی بسیار زیبا است و افرادی که به محیط رستوران اهمیت بالایی می دهند، قطعاً این رستوران آن ها را شگفت زده خواهد کرد چراکه رستوران از تزئینات کلاسیک و زیبا، ترکیب رنگ ستودنی و دکوراسیون جذابی استفاد کرده است. همچنین سرو انواع غذاها و نوشیدنی هایی که رنگارنگ هستند و با خلاقیت تمام تزئین شده اند هم زیبایی محیط داخلی رستوران را دو چندان کرده اند.

رستوران برای وعده صبحانه، منویی اختصاصی از انواع نوشیدنی های گرم و سرد، صبحانه های ایرانی و فرنگی دارد که از کیفیت بالا، حجم مناسب و قیمت های مطلوبی برخوردارند. برای وعده شام و ناهار هم منوی رستوران غذاهای ایرانی، فست فودی و ایتالیایی را در خود جای داده و از نظر مشتریان، هیچ غذایی از نظر کیفیت، حجم و مزه برتر از دیگری نبوده و انتخاب بهترین غذا تنها به ذائقه و سلیقه مشتری برمیگردد. اما مراجعه به رستوران مهر و ماه بابلسر تنها به غذا ختم نمی شود بلکه منویی هم از نوشیدنی و دسر در رستوران وجود دارد که بعد از یک وعده غذایی لذیذ و خاطره انگیز، شدیداً پیشنهاد می شود.

آدرس رستوران مهر و ماه بابلسر

رستوران مهر و ماه در یکی از مناطق شلوغ و معروف بابلسر قرار دارد و اگر در میان رستوران های بابلسر تصمیم دارید به رستوران مهر و ماه مراجعه کنید برای دسترسی به رستوران کافیست به میدان مطهری مراجعه کنید. از سمت غرب رودخانه بابلسر می توانید از طریق خیابان شریعتی به خیابان شریعتی 11 دسترسی داشته و با عبور از روی پل به میدان مطهری برسید یا با عبور از پل معلق به میدان جدید رسیده و در ضلع شمالی میدان وارد خیابان طالقانی شوید تا به میدان مطهری برسید. از سمت شرق هم بهترین مسیر، خیابان شهید بهشتی است تا در انتهای خیابان به میدان شهدا رسیده و در ضلع شمالی میدان شهدا وارد خیابان شهید رجائی شده و در نهایت به میدان مطهری برسید. رستوران مهر و ماه در ضلع جنوب غربی میدان شهید مطهری قرار دارد برای همین، در روزهای شلوغ سال مانند تعطیلات چند روزه یکی از مشکلات مشتریان رستوران، پیدا کردن فضای پارک مناسب در نزدیکی رستوران است.

شماره تماس رستوران مهر و ماه بابلسر: 35259666-011

ساعت کارس رستوران مهر و ماه بابلسر: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11:45

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.7054504%2C52.6511583%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”627″ name=”رستوران مهر و ماه بابلسر”]

#8 فست فود پیتزا لند

بین کلی غذای ایرانی و محلی گاهی آدم هوس فست فود می کند و پیتزاهای پر پنیر و برگر های خوشمزه و آبدا حال و هوای دیگری دارند و نمی توان آن ها را با غذا های ایرانی و محلی مقایسه کرد. بین بهترین فست فود های بابلسر اینبار میخواهیم نگاهی به فست فود پیتزا لند بیاندازیم، جایی که از زمان افتتاحش تا به امروزه، به خوبی توانسته بر سر زبان ها قرار گیرد خود را بین بهترین فست فود های بابلسر قرار دهد.

فست فود پیتزا لند بابلسر فست فودی بزرگ و با ظرفیت بالا است چون خیلی ها تصور می کنند فست های خوب اصولاً ظرفیت کمتری نسبت به رستوران ها دارند و در روز های شلوغی باید زمانی را منتظر بمانند تا میزی در فست فود خالی شود اما این مورد در خصوص فست فود پیتزا لند چندان صدق نمی کند مگر اینکه شما بخواهید در روز های شلوغ خاصی مانند عید نوروز به رستوران مراجعه کنید.پیتزا لند جزء زیباترین فست فود های بابلسر است و فقط زمانی که وارد فست فود شوید متوجه این موضوع خواهید شد. اینجا با رستورانی طرف هستیم با اینکه دکوراسیونی مانند سایر فست فود ها دارد اما به خوبی از این دکوراسیون استفاده کرده و نتجیه آن، فست فودی لوکس و دوست داشتنی بوده. بطور کلی، تم رستوران ترکیبی از رنگ قرمز و کرم است اما لا به لای آن رنگ های دلنشین دیگری هم به چشم میخورد.

به لطف ظرفیت بالای فست فود پیتزا لند و بزرگ بودن محیط داخلی، پیتزا لند برای مشتریانش میز و صندلی با ظرفیت های مختلف 2 الی 10 نفره در نظر گرفته تا اگر با خانواده یا دوستان خواستید به اینجا مراجعه کنید مشکلی از بابت جای نشستن نداشته باشید. همچنین فاصله میز و صندلی ها از یکدیگر مناسب است که برای خیلی ها اهمیت دارد و با آرامش می توانید غذا میل کرده و با هم گفتگو کنید.

با اینکه فست فود پیتزا لند یکی از شلوغ ترین و بهترین فست فود های بابلسر به شمار میرود اما منویی محدود دارد برخلاف تصور ما که فکر می کنیم چون رستوران معروف است پس حتماً منویی از انواع غذا های فست فودی دارد هرچند با اینکه منو محدود است و دستتان چندان باز نیست اما غذا هایی فوق العاده خوشمزه، باکیفیت و خوش قیمتی را در اینجا میل خواهید کرد. در فست فود پیتزا لند 11 مدل پیش غذا قابل سفارش است که شامل سیب زمینی سرخ کرده تا ویژه با قارچ و پنیر، قارچ و پیاز سوخاری، سه مدل سالاد کلم، مرغ و فصلف نان سیر، لقمه سوخاری و ناگت مرغ البته جدا از اینکه همیشه در همه فست فود ها سیب زمینی خیلی طرفدار دارد پیشنهاد می کنیم در فست فود پیتزا لند حتماً لقمه سوخاری و ناگت مرغ را امتحان کنید چون از نظر مشتریان، بهترین پیش غذا های پیتزا لند هستند و فوق العاده خوشمزه می باشند.

برای غذای اصلی، فست فود پیتزا لند فقط ساندویچ، برگر و پیتزا دارد. 12 مدل پیتزا در فست فود پیتزا لند سرو می شود و پیتزا ها هم مربعی هستند لذا ممکن است طرفداران پیتزا های دایره ای چندان از این موضوع خوششان نیاید. پیتزا ها هم از پیتزای سبزیجات تا سوسیس و کالباس، گوشت و مرغ با مخلفات مختلف هست و هرکردام را که دوست دارید می توانید سفارش دهید. عاشقان برگر 6 مدل همبرگر از برگر کلاسیک تا زینگر و چیکن باربکیو و 6 مدل ساندویچ هات داگ و ژامبون را می توانند در فست فود پیتزا لند سفارش دهند.

طبقه گفته مشتریان فست فود پیتزا لند، اینجا خدمات سرویس دهی به بهترین شکل ممکن ارائه می شود اما در روز های شلوغ سال بخاطر اینکه مشتریان زیادی دارد کمی غذا ها دیر تر حاضر می شود اما همچنان داغ سرو می شوند. از طرفی، غذا های فست فود پیتزا لند به قدری خوشمزه هستند که مشتریان ترجیح می دهند به فست فود مراجعه کنند و غذا را داغ داغ میل کنند هرچند در فست فود پیتزا لند شما می توانید غذا را به صورت بیرون بر هم سفارش دهید.

آدرس فست فود پیتزا لند

برای دسترسی به فست فود پیتزا لند از شهر بابلسر ابتدا باید در مرکز شهر وارد میدان بسیج شوید که از طریق خیابان های شریف، امام خمینی و میدان شهدا امکان پذیر است. سپس در غرب میدان بسیج وارد خیابان پاسداران شده و به میدان جدید می رسید و مسیر را ادامه می دهید تا وارد جاده اصلی شوید. بعد از طی کردن مسافتی 3.7 کیلومتری، فست فود پیتزا لند را در سمت راست جاده و قبل از شهرک دریاکنار مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس فست فود پیتزا لند: 35270600-011

ساعت کاری فست فود پیتزا لند: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6945668%2C52.6036703%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”626″ name=”پیتزا لند بابلسر”]

#9 رستوران سنتی دریا کنار بابلسر

برخلاف اسمش، رستوران سنتی دریا کنار بابلسر در شهرک دریا کنار قرار ندارد بلکه نزدیک به این شهرک واقع شده است. اگر به دنبال یک رستوران سنتی در بابلسر هستید که هم نزدیک به ساحل باشد و هم غذا های باکیفیت ایرانی و محلی را سرو کند می توانید نگاهی هم به رستوران سنتی دریا کنار بیاندازید. همچنین رستوران سنتی دریا کنار جای دنج و دوست داشتنی است و خبری از شلوغی های آنچنانی و اذیت کننده در برخی از رستوران ها نیست که لذت غذا باکیفیت و خوشمزه میل کردن را بگیرد.

رستوران سنتی دریا کنار بابلسر جایی بسیار دلنشین است و دکوراسیون سنتی و تزئینات شکیل و در کنار استفاده از نورپردازی های مختلف به خوبی حس سنتی بودن را ارائه می دهد و همچنین، در این رستوران علاوه بر تعداد محدودی میز و صندلی، بیشتر تخت های سنتی قرار داده شده که ظرفیت های مختلفی هم دارد تا با توجه به تعداد نفرات، بهترین تخت سنتی انتخاب شود. در رستوران های سنتی که تخت های سنتی هم دارند، اکثراً این تخت ها کثیف هستند و نه تنها نظافت آن ها رعایت نمی شود بلکه علاوه بر زباله های کوچکی مانند پوست تخمه، اگر در آنجا قلیان هم سرو شود معمولاً میبینیم که بخشی از فرش سوخته است اما رستوران سنتی دریا کنار با تمامی این رستوران های سنتی تفاوت دارد و نظافت و تمیزی حرف اول را در اینجا می زند بطوریکه فرش روی تخت ها همیشه برق میزنند و کوسن های رنگارنگی که روی تخت ها قرار داده شده حتی سیاه هم نشده اند.

شما می توانید در رستوران سنتی دریا کنار غذا های ایرانی محلی خوشمزه ای را میل کنید. خیلی بهتر میشد اگر تمامی وعده های غذایی رستوران در ظروف روحی سرو شود ولی با این حال، رستوران تنوع مطلوبی در زمینه سرو غذا های ایرانی و محلی دارد و چون اینجا یک کافه رستوران سنتی محسوب می شود، همانند عرف یه کافه رستوران سنتی، غذا های سبک ایرانی مانند تخم مرغ و املت و غیره هم دارد. غذا های ایرانی رستوران بیشتر شامل غذا هایی است که پایه آن ها جوجه و کباب می باشد از چلو جوجه کباب گرفته تا شیشلیک و فیله و غیره. غذا های محلی رستوران سنتی دریا کنار هم مانند غذا های ایرانی اش بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و پیش غذا هایی در اینجا سرو می شود که اصلاً نباید از دستشان بدهید.

کافه رستوران سنتی دریا کنار رستورانی است که جدا از خدمات سرویس دهی مطلوب و محیطی دوست داشتنی، غذا های بسیار خوشمزه و باکیفیت را ارائه می دهد و از همه مهم تر، قیمت غذا ها هم بسیار مناسب هستند. اگر نمیخواهید چندان برای غذا هزینه کنید و بین رستوران های خوب بابلسر جایی را میخواهید که در کنار خوش قیمت بودن، غذا هایی لذیذ هم سرو کند روی رستوران سنتی دریا کنار می توانید حساب کنید. در ضمن اینجا هم یک رستوران نسبتاً ساحلی محسوب میشود چون فاصله رستوران تا ساحل تنها در حد چند دقیقه پیاده روی بوده و بطور کلی در سمت ساحل قرار دارد.

آدرس رستوران سنتی دریا کنار بابلسر

برای دسترسی به رستوران سنتی دریا کنار ابتدا در غرب بابلسر و از طریق میدان جدید وارد خیابان پاسداران می شوید تا در انتهای خیابان به جاده اصلی برسید. تقاطع خیابان پاسداران و جاده اصلی یک میدان بزرگ است و اگر اینجا را مبدأ در نظر بگیریم، رستوران در فاصله 1.7 کیلومتری قرار دارد و در طول مسیر واقع در سمت راست، قبل از اینکه به شهرک دریا کنار برسید و بعد از مجموعه تفریحی تتیس، رستوران را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سنتی دریا کنار بابلسر: 09118524113

ساعت کاری رستوران سنتی دریا کنار بابلسر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 5 بعد از ظهر و از ساعت 7 شب الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6945244%2C44.1669934%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”621″ name=”رستوران سنتی دریاکنار بابلسر”]

#10 رستوران آقای ماهیچه

در بابلسر صد ها رستوران لوکس، شیک و بی نظیر هست و اکثرشان هم رستوران های ایتالیایی هستند. رستوران آقای ماهیچه جایی است که قدمتش به ده سال هم نمی رسد اما در طی همین سال ها بخاطر اینکه رستورانی لوکس و خوب در بابلسر بوده و از طرفی، منوی غذایی و کافه بسیار متنوعی هم دارد بین رستوران گرد ها محبوب شد طوریکه امروزه اگر در ایام شلوغی مثل تعطیلات چند روزه، نوروز و غیره بخواهید بین رستوران های بابلسر به آقای ماهیچه مراجعه کنید، باید هم دنبال جای پارک باشید و هم اگر از قبل رزرو نکرده باشید زمانی را منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود.

رستوران آقای ماهیچه در سال 1393 افتتاح شده است. در اوایل کار، رستوران فعالیت خود را با نام پسران کریم آغاز کرد و هدفش هم عرضه تخصصی گوشت و ماهیچه بود اما از آنجایی که به لطف غذا های خوشمزه و باکیفیتش روز به روز محبوب تر میشد و از طرفی، پسران کریم هم نام تجاری ثبت شده برای رستوران پسران کریم مشهد بود، نام خود را به آقای ماهیچه تغییر داد و از طرفی، با هدف سرو غذا های باکیفیت و طبخ شده توسط سرآشپزان بسیار حرفه ای در کنار رعایت استاندارد های بین المللی خود را بین بهترین و لوکس ترین رستوران های بابلسر قرار دارد.

رستوران آقای ماهیچه یک رستورانی همه جی تمام است و هر آنچه که از یک رستوران خوب در بابلسر انتظار دارید را در این رستوران پیدا خواهید کرد از محیطی خوب، پرسنل آمزوش دیده، خدمات سرویس دهی عالی و منوی غذایی بسیار متنوع. کمتر رستوران خوبی در بابلسر هست که مثل رستوران آقای ماهیچه علاوه بر غذا های ایرانی و محلی، کلی غذای فست فودی و گوشتی هم داشته باشد و در کنار آن، از منوی کافی شاپ هم برخوردار باشد. رستوران آقای ماهیچه جزء زیباترین و لوکس ترین رستوران های بابلسر است اما اینکه میگوییم لوکس دلیل بر این نیست که با رستورانی طرف باشیم که از محیطی پرزرق و برق و سنتی برخوردار باشد. اینجا یک کافه رستورانی است که از نمایی مدرن برخوردار بوده، نورپردازی بسیار شکیلی در همه جای رستوران هست، بر روی دیوارها نقاشی های بسیار زیبایی مشاهده می شود و کلی میز و صندلی چوبی هم در جای جای رستوران قرار داد شده است.

رستوران آقای ماهیچه رستورانی با ظرفیت بالا محسوب می شود چون کلی میز و صندلی در رستوران هست و اکثرشان هم 4 نفره هستند ولی اگر از 4 نفر تعدادتان بیشتر بود جای نگرانی نیست چون رستوران میز های ده نفره هم دارد. با این حال رستوران به خوبی محبوب است و بسیاری از رستوران گرد ها اینجا را میشناسند طوریکه در شهر بابلسر خود محلی ها هم این رستوران را به عنوان یکی از بهترین رستوران های بابلسر معرفی می کنند لذا در ایام شلوغ همیشه مشکل جای پارک در رستوران هست ولی برای میز، شما این امکان را دارید که از چند روز قبل رزرو کنید. البته در نظر داشته باشید رستوران آقای ماهیچه امکان رزرو برای برگزاری جلسات، جشن ها و مراسم های مختلف را دارد.

همانطور که گفتیم، رستوران آقای ماهیچه منویی متنوع دارد و هر ذائقه و سلیقه ای را پاسخگو است. رستوران از بهترین مواد اولیه برای طبخ غذا هایش استفاده می کند و سرآشپزان حرفه ای رستوران تغییراتی در مزه غذا ها ایجاد کرده اند تا با ذائقه ما ایرانی ها نزدیک تر باشد برای همین، غذا هایی که در این رستوران میل می کنید بسیار خوشمزه هستند و چیزی در رستوران نیست که کسی از آن خوشش نیاید. زمانی که وارد رستوران می شوید و از شما استقبال می شود، منو را ارائه می دهند و می توانید تا قبل از آماده شدن غذای اصلی، خود را پیش غذا ها سرگرم کنید.

چون رستوران هم غذا های ایرانی سرو می کند و هم غذا های فرنگی، دو مدل پیش غذای ایرانی و فرنگی هم در رستوران هست که میرزا قاسمی، سوپ، سالاد، ترشی های نازخاتون و لیته بادمجان، زیتون و انواع ماست برای پیش غذای ایرانی و سیب زمینی ساده و با پنیر، سالاد سزار، سیخ مزه تنوری شامل کراکف پنیری، فلفل دلمه، میگو، گوجه گیلاسی و سسس مخصوص، بوفالو وینگز، گارلیک برد همان نان سیر و پوتاتا شامل سیب زمینی تنوری، پنیر مخلوط، قارچ و ژامبون برای پیش غذای فرنگی هستند.

اصل رستوران آقای ماهیچه، غذای گوشتی است که به جرأت می توان گفت در هیچ کدام از رستوران های بابلسر، این غذا ها را با این کیفیت و مزه پیدا نخواهید کرد. در منو، بخش غذای مخصوص آقای ماهیچه است که شامل شیشلیک شاندیز، ماهیچه کتف، ماهیچه سردست، کته گوشت، زرشک پلو و سبزی پلو با مرغ و جوجه ناردونی می باشد. همچنین اگر چند نفره هستید، رستوران بشقاب های چند نفره هم دارد که یکی میکس دیس روز نام دارد و دیگری، بشقاب ویژه. اگر عاشق کباب هستید، 13 مدل کباب در رستوران آقای ماهیچه سرو می شود از کباب درباری گرفته تا بره کباب. سه مدل غذای دریایی شامل ماهی قزل آلا، قزل آلا کبابی و سفید سرخ شده می باشد. همچنین اگر هم میخواهید تجربه غذای محلی در رستوران آقای ماهیچه داشته باشید، سه خوراک مرغ شکم پر، مرغ ناردون با آلو و خوراک مرغ فسنجونی را می توانید سفارش دهید.

از سوی دیگر، بخش غذا های فرنگی رستوران آقای ماهیچه است غذا هایی که تاثیر بالایی روی محبوبیت رستوران دارند و همه عاشقل غذا های فرنگی رستوران هستند. در قسمت غذا های فرنگی، یک بخش استیک هست که 7 مدل استیک دارد از استیک وگاس تا چیکن هاوایی، مرغ های سوخاری چند تکه، پیاز، قارچ و بال سوخاری، 10 مدل پیتزای ایتالیایی برای ذائقه های مختلف و کلی برگر خوشمزه و بی نظیر. البته با توجه به نظرات مشتریان، برگر های رستوران آقای ماهیچه حرف ندارند و تمامی آن ها هم به صورت بشقاب سرو می شوند یعنی در کنار برگری که تماماً دست ساز است نه شرکتی، سیب زمینی، پنیر گودا، گوجه، سالاد فصل و دیپ چیز هم قرار میگیرد.

بعد از غذا ها نوبت به بخش کافه می رسد و یک نوشیدنی خوشمزه، یک قلیان به همراه سرویس چای و دسر بسیار لذت بخش خواهد بود. منوی کافه رستوران آقای ماهیچه چند نوع کوکتل، آبمیوه های طبیعی، شیک، دمنوش، نوشیدنی سرد و اسموتی دارد و برای دسر هم کیک های روز خوشمزه و تازه، بستنی و چند نوع پودینگ را می توانید سفارش دهید. اگر هم خواستید در کنارش قلیان سفارش دهید، رستوران هم قلیان ساده و اقتصادی دارد، هم قلیان عربی و هم قلیان های وی آی پی اما چون قلیان های وی آی پی بی نظیر هستند، اکثر افرادی که به رستوران مراجعه می کنند این مدل از قلیان ها را سفارش می دهند.

آدرس رستوران آقای ماهیچه

رستوران آقای ماهیچه در بخش غربی بابلسر قرار دارد و فاصله رستوران تا مرکز شهر بابلسر هم زیاد نیست. اگر تصمیم گرفتید لحظات به یاد ماندنی را بین رستوران های خوب بابلسر در رستوران آقای ماهیچه رقم بزنید، برای دسترسی به رستوران ابتدا به میدان مرکز شهر یعنی میدان شهربانی مراحجعه کنید، در سمت غرب وارد خیابان پاسداران شوید تا به میدان جدید برسید و سپس مسیر را ادامه دهید تا در امتداد خیابان پاسداران به جاده اصلی برسید. فاصله رستوران تا امتداد خیابان پاسداران تنها 900 متر است و فاصله تا میدان شهربانی هم به 3.3 کیلومتر می رسد. در مقابل رستوران فضای پارک مناسبی برای مشتریان هست اما در روز های شلوغ سال شاید پیدا کردن جای پارک در مقابل رستوران و حتی نزدیک به رستوران کمی دشوار باشد چون در اطراف رستوران کلی فروشگاه و رستوران های خوب دیگر وجود دارد.

شماره تماس رستوران آقای ماهیچه: 35277930-011

ساعت کاری رستوران آقای ماهیچه: همه روزه از ساعت 11:45 صبح الی 17:00 و از ساعت 19:45 الی 12:30 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6952316%2C52.613636%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”619″ name=”رستوران آقای ماهیچه بابلسر”]

رزرو ویلا در بابلسر

بابلسر شهری جذاب و دیدنی و با صدها جاذبه گردشگری در استان مازندران است اما چون منطقه ای ساحلی محسوب می شود، گردشگران برای اجاره ویلا در بابلسر می توانند انتخاب کنند که در بخش ساحلی اقامت کنند یا منطقه جنگلی اما از آنجایی که بخش جنگلی بیشتر زمین های شالی است و هوایی بسیار گرم و شرجی در روزهای تابستان دارد، همه بیشتر تمایل به اقامت در منطقه ساحلی دارند لذا در نوار ساحلی بابلسر اقامتگاه های متنوعی با امکانات مختلف برای بودجه ها و سلیقه های مختلف ارائه شده. همچنین بابلسر شهرک های لوکسی هم دارد از جمله خزرشهرهای جنوبی و شمالی و شما می توانید از طریق سایت لوکس ویلا بهترین اقامتگاه ها در این شهرک ها یا خود شهر بابلسر رزرو کنید.

سوالات متداول

بهترین رستوران های بابلسر با موسیقی زنده کدام ها هستند؟

کافه ماتیسا و رستوران لومانا از معروف ترین رستوران های با موسیقی زنده بابلسر هستند.

معروف ترین کافه رستوران های بابلسر کدام ها هستند؟

رستوران های سیب سرخ، دریاکنار و آقای ماهیچه.

رستوران های سنتی بابلسر کدام ها هستند؟

رستوران های دریاکنار و نح از معروف ترین رستوران های سنتی بابلسر هستند.

رستوران های قیمت مناسب بابلسر کدام ها هستند؟

رستوران های سیب سرخ، سیبو، ماتو پلاس، فیکانو، سنتی نح، باغچه، مهر و ماه، پیتزا لند و دریاکنار.

رستوران های ساحلی بابلسر کدام ها هستند؟

رستوران های دریاکنار و سیب سرخ از جمله بهترین رستوران های ساحلی بابلسر هستند.