بهترین رستوران های آستانه اشرفیه

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

استان گیلان یکی از زیبا ترین استان های کشور بوده که دارای مناطق دیدنی بسیاری درون خود می باشد. یکی از این مناطق شهرستان آستانه اشرفیه است. برای انتخاب این منطقه به عنوان مقصد بهتر است قبل از رسیدن به شهر، بهترین رستوران های آستانه اشرفیه را بشناسید تا در هنگام ورود برای صرف غذا دچار مشکل نشوید. ما در این مقاله بهترین رستوران های این منطقه را معرفی کردیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

#1 رستوران باغچه سرا

یکی از بهترین رستوران های آستانه اشرفیه که در خیابان شریعتی قرار گرفته، رستوران باغچه سرا می باشد. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز های مهمی قرار گرفته و همین موضوع سبب شده تا افراد زیادی برای صرف غذا به این مکان مراجعه نمایند. رستوران باغچه سرا در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 23:30 آماده خدمت رسانی بوده و افراد برای صرف وعده غذایی مورد نظرشان برای ناهار یا شام به این رستوران مراجعه می کنند.

در منوی رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سفارش داده و بهتر است از کباب ترش و کوبیده غافل نشوید چون این دو غذا امتیاز خوبی از کاربران گرفته و بدین معنیست که کیفیت و طعم خوبی به نسبت باقی غذاها دارند. محیط داخلی رستوران طراحی قدیمی دارد ولی همیشه تمیز بوده و رفتار پرسنل نیز با مشتریان مناسب می باشد. قیمت ها در سطح خوبی قرار دارند و شما می توانید هر چه خواستید با خیال راحت سفارش دهید.

فضای بیرونی از زمانی که بازسازی شده زیباتر گشته و توانسته مشتریان بیشتری را جذب نماید ولی شهرت رستوران باغچه سرا به کیفیت غذاهایش بر می گردد چون اکثر مشتری های این رستوران با رضایت از آن خارج می شوند. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و شما می توانید بدون نگرانی ماشینتان را پارک نمایید. توجه داشته باشید که در زمان کرونا برای اطمنان از تایم کاری رستوران قبل از رفتن تماس بگیرید.

آدرس رستوران باغچه سرا

در هر نقطه از آستانه اشرفیه باشید می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به رستوران باغچه سرا برسانید. ولی یکی از مسیر هایی که می توانید از آن استفاده نمایید، راه خیابان فرهنگ و بلوار مطهری است. بدین منظور ابتدا به سمت شمال غربی رفته و بعد از رسیدن به املاک الماس شهر به طرف خیابان فرهنگ بپیچید و از تیلانیک که در قسمت راست قرار گرفته بگذرید. کمی بعد به طرف راست و بلوار مطهری رفته تا به میدان برسید. بعد از رسیدن به میدان از فروشگاه برنج اطمینان گذشته و به مقصد خود وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده 2.3 کیلومتر می باشد و در حدود 6 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به یکی از زیبا ترین رستوران های آستانه اشرفیه یعنی رستروان باغچه سرا برسید.

شماره تماس رستوران باغچه سرا آستانه اشرفیه: 42125050-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.27580576716854%2C%2049.9361663584066%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”198″ name=”رستوران باغچه سرا”]

#2 رستوران زینعلی

رستوران زینعلی در بلوار امام رضا قرار گرفته است و شما می توانید بعد از ورود به شهر برای صرف غذا به این مکان رفته و غذای مورد نظرتان را سفارش دهید. نمای بیرونی رستوران قدیمی بوده و فضای داخل رستوران نیز طراحی به خصوصی ندارد. نحوه سرویس دهی و برخورد پرسنل در سطح متوسطیست و کیفیت غذا ها نیز امتیاز بالایی دریافت نکرده است. قیمت ها با توجه به کیفیت در سطح خوبی قرار دارد و شما می توانید در هنگام ورود به رستوران هر چه خواستید سفارش دهید.

در جلوی رستوران می توانید از فضای خالی موجود برای پارک کردن خودروی خود استفاده نمایید. منوی رستوران شاید متنوع نباشد و آن چیزی که مد نظرتان بوده را شامل نشود ولی به دلیل قیمت های مناسب تر نسبت به باقی رستوران های آستانه اشرفیه، برای یک سفر اقتصادی خوب می باشد.

آدرس رستوران زینعلی

بعد از ورود به آستانه اشرفیه می توانید از مسیر خیابان فلسطین برای پیاده روی استفاده کنید. پس ابتدا به طرف شرق رفته و از آجیل و خشکبار آراشید به طرف راست بروید. کمی بعد از رسیدن به مانتو گیلدا مقداری به سمت چپ پیچیده و سپس به خیابان فلسطین وارد شوید. از قصابی بره طلا عبور کنید و پس از رسیدن به گالری داتیس به سمت خیابان فلسطین بپیچید. به شیرین عسل برسید و سپس به سمت چپ رفته و این راه را تا رسیدن به رستوران زینعلی مسیر را ادامه دهید.

راه گفته شده 1 کیلومتر مسافت دارد و در حدود 12 دقیقه پیاده روی برای رسیدن به مقصد پیش روی شماست. وجود لوکیشن زیر نیز به شما کمک می کند تا در هر منطقه ای از آستانه اشرفیه بودید بتوانید به راحتی مسیر خود را به سمت مقصد بیابید. همان طور که گفته شد این مکان یکی از بهترین رستوران های آستانه اشرفیه است و بهتر است بعد از ورود به شهر برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید.

شماره تماس رستوران زینعلی آستانه اشرفیه: 42138661-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.25339136998568%2C%2049.9409724638511%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”199″ name=”رستوران زینعلی”]

#3 رستوران سنتی دلفین

رستوران سنتی دلفین در خیابان بشلیده قرار گرفته و در نزدیکی کافه رستوران دلفین بوده که از همین جهت نیز به شهرت رسیده است. فضای داخلی رستوران نسبتا زیبا طراحی شده و هم چنین سرویس دهی و برخورد پرسنل نیز در سطح خوبی قرار دارد. یکی از غذاهایی که توانسته امتیاز خوبی از مشتریان دریافت نماید کوبیده می باشد و بهتر است در زمان مراجعه به رستوران دلفین آن را سفارش دهید. غذای محلی آستانه اشرفیه نیز در این رستوران موجود است تا افراد در صورت تمایل از آن ها استفاده نمایند.

در این رستوران می توانید با هر تعدادی که بودید مراجعه کنید چون میزهای با تعداد بالا نیز در آن وجود دارد. در این مکان قلیان نیز وجود دارد و می توانید در صورت نیاز آن را تهیه نمایید. کیفیت غذا ها در مقایسه با قیمت ها در سطح خوبیست و امتیاز دریافتی از کاربران امتیاز نسبتا مناسبی می باشد. رستوران دلفین در تمامی روز های هفته از 10:30 تا 23:30 آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف غذا به رستوران بروید.

آدرس رستوران سنتی دلفین

برای رسیدن به رستوران سنتی دلفین مسیر های متفاوتی پیش روی شماست و یکی از آن ها راه بلوار دکتر معین می باشد. برای استفاده از این مسیر باید ابتدا به طرف خیابان آزادی رفته و سپس از بلوار دکتر معین به سوی کوچه بشلیده بروید. کمی بعد به مقصدتان که در سمت چپ واقع شده خواهید رسید. این مسیر مسافتی معادل 2.8 کیلومتر دارد و در حدود 8 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد برسید. یک لوکیشن از مقصد در زیر برایتان قرار داده شده که می توانید از آن برای رسیدن به رستوران سنتی دلفین استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران سنتی دلفین آستانه اشرفیه: 09119435412

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2795638737803%2C%2049.940758490061405%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”200″ name=”رستوران سنتی دلفین”]

#4 رستوران مجلل آنا

غذا های طبخ شده در رستوران مجلل آنا می باشد از کیفیت خوبی برخوردارند و می توان گفت اکثر کسانی که به این رستوران رفته اند با رضایت از رستوران بیرون می آیند. سطح بهداشت در رستوران بالاست و محیط داخلی همیشه تمیز می باشد. رفتار پرسنل نیز با مشتریان خوب بوده و سرویس دهی در سطح قابل قبولی عنوان گشته است. اگر قصد دارید برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایید، بهتر است در روز های پنج شنبه و جمعه برای این منظور اقدام کنید چون در رستوران اجرای زنده موسیقی برگزار می شود. غذای محلی آستانه اشرفیه نیز در این رستوران سرو می شود و در صورت تمایل می توانید از آن ها سفارش دهید.

فضای داخلی رستوران طراحی خاصی ندارد ولی به عنوان یکی از شیک ترین رستوران های آستانه اشرفیه قلمداد می شود. رستوران مجلل آنا در تمامی روز های هفته از ساعت 9:30 تا 11 شب مشغول به کار است و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این رستوران مراجعه نمایید. لازم به ذکر است در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن ماشین وجود دارد و می توانید بدون نگرانی درباره جای پارک خودروی خود، به این مکان بروید.

آدرس رستوران مجلل آنا

در هر نقطه از استانه اشرفیه بودید می توانید از طریق لوکیشن قرار داده شده از مقصد در زیر، به رستوران مجلل آنا برسید. یکی از مسیر هایی که از زمان ورود به این شهر پیش رویتان قرار گرفته، راه خیابان آزادی می باشد. برای استفاده از این مسیر ابتدا باید به طرف شرق بروید تا به آجیل و خشکبار آراشید برسید. سپس به سمت چپ پیچیده و کمی بعد از کبابی سید احمد به طرف خیابان آزادی رفته و از چای دامنه استانه عبور نمایید.

به میدان که رسیدید از کفش ارنیکا بگذرید و پس از رسیدن به میدان بعدی به طرف خروجی سوم رفته و به سمت بزرگراه رشت-لاهیجان برانید. با ادامه دادن این مسیر می توانید به مقصدتان برسید. مسافت مسیر گفته شده 1.6 کیلومتر است که در حدود 3 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران مجلل آنا برسید.

شماره تماس رستوران مجلل آنا آستانه اشرفیه: 42130505-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.2477925944918%2C%2049.94807664966262%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”201″ name=”رستوران مجلل آنا”]

#5 رستوران برومند

یکی دیگر از رستوران های آستانه اشرفیه که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران برومند می باشد و در خیابان خرم قرار گرفته است. این رستوران از شننبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 23 آمادده خدمت رسانی می باشد و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان در بازه زمانی گفته شده به آنجا مراجعه کرده و از غذا های موجود در منو سفارش دهید. کیفیت غذاهای پخته شده در این رستوران در سطح قابل قبولی قرار گرفته و سرویس دهی نیز امتیاز خوبی دریافت نموده است.

محیط داخلی رستوران برومند طراحی خاصی ندارد ولی همیشه تمیز بوده و قیمت غذا ها نیز بالا نمی باشد و با خیال راحت می توانید هرچه خواستید سفارش دهید. این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی واقع شده و همین موضوع نیز در جذب مخاطب موثر بوده است. در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و می توانید بدون نگرانی از جای پارک خودرویتان، به این رستوران بروید.

در کل امتیاز رستوران برومند در مقایسه با دیگر رستوران های هم تراز آن در سطح خوبی قرار گرفته و کیفیت غذا ها نیز در مقایسه با قیمت ها مناسب می باشد. اگر قصد دارید برای تماشای جاذبه های گردشگری آستانه اشرفیه به این شهر بروید، می توانید به قصد داشتن سفری اقتصادی این رستوران را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است برومند به عنوان بهترین کبابی این منطقه نیز معرفی می شود.

آدرس رستوران برومند

از بدو ورود به این شهر یک راه پیاده روی 2 دقیقه ای در یک مسیر مسطح شما را به مقصد خواهد رساند. این مسیر مسافتی در حدود 130 متر دارد که برای استفاده از آن باید ابتدا به طرف شرق رفته و به سوی haram بروید. پس از رسیدن به آجیل و خشکبار آراشید به طرف راست رفته و تا رسیدن به رستوران برومند این راه را ادامه دهید. این مسیر در صورتی مفید خواهد بود که شما در ابتدای شهر به قصد کمپینگ اقامت کنید تا بتوانید پیاده به این رستوران برسید در غیر این صورت در هر جایی از آستانه اشرفیه بودید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر به راحتی به سوی مقصدتان بروید. فراموش نکنید برومند یکی از بهترین کبابی آستانه اشرفیه می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران برومند آستانه اشرفیه: 42130093-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.25916907954437%2C%2049.943567821997675%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”202″ name=”رستوران برومند”]

#6 رستوران فرزاد

این رستوران در بلوار مطهری واقع شده و به عنوان یکی از بهترین رستوران های آستانه اشرفیه به شمار می رود. اگر قصد دارید برای صرف غذا در این شهر به یک مکان به صرفه جهت داشتن سفری اقتصادی مراجعه نمایید، رستوران فرزاد بهترین گزینه می باشد. این رستوران در تمامی روزهای هفته به جز جمعه ها در دو شیفت از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 23:59 آماده خدمت رسانی بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این رستوران مراجعه نمایید.

این مکان که بیشتر به نام کبابی فرزاد شناخته می شود، دارای کباب های بی نظیریست و به همین دلیل مشهور شده است. کیفیت کباب های موجود در این رستوران در سطح مناسبی قرار دارد و شما می توانید تجربه ای بی نظیر از مزه خوب کباب ها را داشته باشید. محیط داخلی رستوران طراحی خاصی ندارد و نمای بیرونی آن نیز معمولی می باشد ولی کیفیت و قیمت غذا ها امتیاز خوبی دریافت کرده اند.

در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و شما می توانید در زمان صرف غذا خودرویتان را به راحتی پارک نمایید. اگر قصد دارید به این رستوران مراجعه نمایید بهتر است از قبل راجع به ساعت کاری رستوران با تماس قبلی مطمئن شوید چون در ماه رمضان و در زمان کرونا تایم کاری رستوران متفاوت بوده و امکان دارد زمان مراجعه شما تعطیل باشد پس حتما از قبل هماهنگ شوید.

آدرس رستوران فرزاد

بعد از ورود به آستانه اشرفیه می توانید از مسیر خیابان استقلال برای رسیدن به رستوران فرزاد استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به طرف شمال غربی رفته و از فروشگاه کامپیوتری جهان سبز به سمت چپ بپیچید. کمی بعد از رسیدن به کفش پاکوچولو به طرف چپ و خیابان استقلال برانید. چند متر بعد، از کفش الیس به سمت راست پیچیده و از بوتیک میم استایل بگذرید. سپس به طرف راست پیچیده و مسیرتان را از همین راه ادامه دهید تا به مقصد برسید. کبابی فرزاد در سمت راست شما واقع شده است. همان طور که پیش تر نیز گفته شد وجود لوکیشن زیر برای کمک به شماست تا با استفاده از آن مسیرتان را به سمت مقصد پیدا کنید و به راحتی به سوی رستوران فرزاد بروید.

شماره تماس رستوران فرزاد استانه اشرفیه: 09113441757

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.26179072282881%2C%2049.934365350888%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”203″ name=”رستوران فرزاد”]

#7 فست فود تبریز

اگر از میل کردن غذا های سنتی یا ایرانی خسته شده اید یا تمایل به صرف غذاهای فست فودی دارید بهتر است سری به فست فودی های این منطقه بزنید. بهترین فست فود آستانه اشرفیه که توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید، فست فود تبریز می باشد. این فست فودی توانسته بین مردم این شهر به شهرت برسد چرا که طعم غذاهای آن و محیط داخلی خوب و مورد پسند بوده و به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی خوب توانسته بین مشتری ها معروف شود. اگر به این فست فود آستانه اشرفیه مراجعه کردید بهتر است مرغ سوخاری را نیز در لیست سفارشاتتان قرار دهید.

آدرس فست فود تبریز

اگر تصمیم گرفتید به این فست فودی یا پیتزا تبریز مراجعه کنید بهتر است ابتدا خود را به بلوار دکتر معین برسانید و سپس در جهت شمال غربی این بلوار ادامه دهید. فست فود تبریز نرسیده به میدان جمهوری و در نزدیکی ساندویچی باباکوهی واقع شده است. اگر تمایل به استفاده از این را نداشتید و یا در نقطه دیگری از شهر بودید نیز می توانید با استفاده از لوکیشن زیر خود را مقصد برسانید.

شماره تماس فست فود تبریز آستانه اشرفیه: 42135631-013

سوالات متداول

بهترین رستوران سنتی آستانه اشرفیه کدام مورد است؟

رستوران سنتی دلفین.

بهترین فست فود آستانه اشرفیه را در کدام رستوران می توان میل کرد؟

در فست فود تبریز یا همان پیتزا تبریز می توان بهترین غذاها را میل نمود.

بهترین کبابی آستانه اشرفیه کجاست؟

رستوران برومند از بهترین کبابی های شهر می باشد.

کدام رستوران ها در طبخ غذاهای محلی مهارت بیشتری دارند؟

رستوران باغچه سرا و رستوران دلفین بهترین هستند.