رزرو بهترین ویلاهای چالوس

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از زیباترین و شناخته شده ترین مناطق استان مازندران شهر چالوس می باشد. این ناحیه به خصوص در بین پایتخت نشینان بسیار معروف است و معمولا مقصد بسیاری از افراد می باشد. این شهر به دلیل همین تعداد زیاد مسافرانی که به آن مراجعه می کنند دارای اقامتگاه های مختلفی هم می باشد و به همین دلیل ما در این مقاله به معرفی انواع ویلاهای چالوس پرداختیم که بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در چالوس

اگر قصد دارید به چالوس سفر کنید بهتر است ابتدا برای خودتان مشخص کنید که چه نوع اقامتگاهی مد نظرتان می باشد. در چالوس ویلاهای مختلفی دارد که بعضی از آن ها دارای استخر هستند و بعضی از آن ها نیز در نزدیکی دریا می باشند. تعدادی از ویلاهای چالوس لوکس بوده و امکانات خوبی دارند و به همین دلیل هزینه این دسته از ویلاها نیز بالا می باشد. اگر تمایل دارید ویلاهای مختلف را مشاهده کنید و بعد تصمیم بگیرید که کدام مورد را می خواهید کافیست به سایت لوکس ویلا مراجعه نمایید.

بعد از این که ویلای خود را انتخاب کردید می توانید برای اجاره ویلا در چالوس با پشتیبان ها تماس بگیرید. هزینه ویلاهای معمولی چالوس اوایل هفته از 1000000 تومان و آخر هفته ها از 1300000 تومان شروع می شود. لازم به ذکر است ویلاهای این ناحیه معمولا مورد توجه عده زیادی هستند و به همین دلیل در روز های شلوغ سال قیمت ها کمی بالاتر از حالت عادی می رود.

رزرو ویلا در چالوس

ویلاهای استخردار چالوس

ویلاهای استخردار معمولا در بین افراد مختلف بسیار پرطرفدار می باشد. این ویلاها در تمام نقاط سال مورد استفاده قرار می گیرند و در انواع مختلفی ارائه می شوند. یکی از انواع ویلاهای استخردار، ویلای با استخر روباز می باشد که در تابستان کاربرد زیادی دارد. این نوع ویلاها اگر با آب گرم ارائه شوند می توانند در زمستان نیز پذیرای مسافران باشند در غیر این صورت هزینه ویلا تقریبا نصف می شود و بدون استخر خواهد شد. ویلاهای با استخر سرپوشیده نیز معمولا کاربرد خوبی داشته و به خصوص در ماه های سرد سال مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد.

این نوع ویلاها در تابستان و به طور کلی در هوای گرم کمتر از ویلاهای با استخر روباز اجاره می روند و به همین دلیل قیمتشان نیز در این مواقع از سال کمتر از آن ویلاها می باشد. هزینه اجاره ویلا استخردار در چالوس اوایل هفته از 2500000 تومان و آخر هفته ها از 3500000 تومان شروع می شود. نوع دیگری از ویلاهای استخردار نیز وجود دارند که دارای هر دو استخر روباز و سرپوشیده هستند و به همین دلیل در تمامی اوقات سال کاربرد دارند. هزینه اجاره این نوع از ویلاها معمولا بالاتر از دو مورد قبلی است و می توان گفت که زیر مجموعه ویلاهای لاکچری چالوس می باشند.

ویلاهای لاکچری یا همان لوکس در این منطقه همانند دیگر شهر های ایران معمولا قیمت بالاتری به نسبت دیگر ویلاها دارند و بهتر است قبل از انتخاب ویلا ابتدا به هزینه ها توجه کنید تا دچار سرگردانی نشوید. لازم به ذکر است در ویلاها استخردار یک نوع دیگر نیز وجود دار که تعدادشان زیاد نیست و تنها در بعضی از مناطق ساخته شده اند. این ویلاها به ویلاهای چهارفصل یا کروک معروف هستند و سقف استخر آن ها متحرک می باشد و در تمامی اوقات سال به هر نوعی که بخواهید می توانید از آن ها استفاده نمایید. قیمت اجاره ویلا چهارفصل بسیار بالاست و مناسب همه افراد نمی باشد. از نکاتی که در اجاره ویلا استخردار باید به آن توجه کنید این است که اگر ویلا دو استخر دارد هر دو استخر فعال باشند و اگر استخر روباز با آب گرم می باشد این مورد نیز فعال باشد تا هزینه اضافی تقبل نکنید.

لوکس ترین ویلاهای چالوس

همان طور که گفته شد در چالوس نیز همانند دیگر شهرهای ایران ویلاهای لوکس وجود دارد که می توانید برای رزرو آن ها اقدام نمایید. این ویلاها معمولا امکانات خوبی دارند که از بین آن ها می توان به آلاچیق، باربیکیو، استخر، جکوزی، سیستم صوتی، میز بیلیارد، پینگ پنگ، فوتبال دستی، تراس و… اشاره نمود. هزینه اجاره ویلا لاکچری در چالوس اوایل هفته از 3500000 تومان و آخر هفته ها از 4500000 تومان شروع می شود.

اگر قصد دارید برای اجاره این نوع از ویلاها اقدام کنید بهتر است ابتدا به امکاناتی که مد نظر دارید دقت کنید و به دنبال آن موارد در ویلاها باشید تا سرگردان نشوید. ویلاهای لوکس چالوس یا در نزدیکی دریا قرار دارند و یا در بخش جنگلی قرار دارند. اگر قصد دارید که برای اجاره ویلا ساحلی در چالوس اقدام نمایید بهتر است ابتدا وارد سایت شوید و بعد برای رزرو ویلایتان تماس بگیرید.

ویلاهای لوکس چالوس

اقامتگاه های اقتصادی در چالوس

از دیگر مواردی که می توانید با استفاده از آن ها یک سفر اقتصادی را تجربه نمایید و هزینه زیادی را متقبل نشوید، آپارتمان ای چالوس می باشند. این موارد معمولا در بین افراد زیادی محبوب بوده و به همین دلیل اگر تمایل داشته باشید از آن ها استفاده نمایید، کافیست به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید. اجاره روزانه آپارتمان در چالوس برای رزرو می تواند به شما کمک کند تا یک اقامت خوب در این منطقه را تجربه نمایید. آپارتمان ها و سوئیت های چالوس به دلیل هزینه کمی که دارند در اوضاع اقتصادی نابه سامان جامعه می توانند گزینه خوبی برایتان باشند. هزینه اجاره آپارتمان مبله در چالوس از 900000 تومان شروع می شود. نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که تعداد سوئیت ها و خانه ها در این منطقه کمتر از ویلاها می باشد و بهتر است در روز های شلوغ خیلی زودتر از موعد برای رزرو تماس بگیرید.

نحوه اجاره اقامتگاه از سایت لوکس ویلا

اگر قصد دارید برای اقامت در چالوس از اقامتگاه های این منطقه استفاده کنید بهتر است از سایت لوکس ویلا برای این منظور اقدام نمایید. کافیست به صفحه اصلی سایت رفته و بعد از ورود به پنل اجاره ویلا و سوئیت، از استان مازندران به صفحه ویلاهای چالوس بروید. در صفحه باز شده می توانید ویلاهای مختلف را تماشا کنید و از بین آن ها هر کدام را که خواستید انتخاب کرده و برای رزرو با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرید. فراموش نکنید در روز های آخر هفته یا اوقات شلوغ سال باید زودتر از موعد تماس بگیرید تا اقامتگاه مورد نظرتان توسط افراد دیگر انتخاب نشده باشد.