رزرو اقامتگاه های بوم گردی در اصفهان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین کلان شهرهای ایران که به عنوان یک منطقه تاریخی و قطب گردشگری در کشور شناخته می شود اصفهان است. این شهر دارای اقامتگاه های مختلفی بوده که بیشتر آن ها به شیوه سنتی و مطابق با نمای کلی اصفهان طراحی شده اند. در این مقاله به سراغ معرفی ویلاهای اصفهان رفتیم تا بتوانید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید.

رزرو ویلا در اصفهان

اصفهان پیشینه تاریخی بلند بالایی دارد و یک شهر کاملا تاریخی می باشد و بافت شهر نیز این موضوع را به خوبی به شما نمایش می دهد. اگر تمایل داشتید برای سفر این کلان شهر را به عنوان مقصد انتخاب کنید بهتر است قبل از رسیدن به آن برای اقامت خود یک جای مناسب را انتخاب کرده و رزرو نمایید تا در هنگام ورود به اصفهان دچار سردرگمی نشوید. شما می توانید از سایت لوکس ویلا برای اجاره ویلا در اصفهان استفاده نمایید و هزینه اقامتگاه های مختلف را در آن مشاهده کنید.

هزینه رزرو ویلاهای معمولی از 800000 تومان شروع می شود و با توجه به امکاناتی که مد نظر داشته باشید یا نوع اقامتگاهی که انتخاب می کنید این رقم افزایش خواهد داشت. ویلاهای اصفهان بیشتر حالت سنتی دارند و حتی اکثر گردشگران نیز تمایل به اقامت در این ویلاها را داشته و به همین دلیل بهتر است شما نیز این اقامتگاه های زیبا و سنتی را تجربه کنید تا خاطره ای جذاب در ذهنتان بماند.

انواع اقامتگاه های بوم گردی

یکی از مهم ترین مواردی که می توانید برای اقامت خود در اصفهان از آن استفاده نمایید، اقامتگاه های بومگردی می باشند. این دسته از اقامتگاه ها معمولا مورد توجه افراد زیادی هستند و تعدادشان نیز کم نمی باشد. اگر تمایل داشتید در یک جای خوب در اصفهان اقامت داشته باشید و حال و هوای بودن در مکانی تاریخی و سنتی را نیز تجربه کنید، اقامتگاه های بوم گردی بهترین گزینه برا شماست. اگر به سایت لوکس ویلا رفتید و تمایلی به اجاره روزانه ویلا در اصفهان نداشتید می توانید برای این اقامتگاه ها اقدام کنید تا یک سفر خوب را تجربه نمایید.

این اقامتگاه ها را شما تنها اجاره نخواهید کرد و دیگران نیز با شما خواهند بود ولی اگر تمایل به این هم نشینی با افراد دیگر نداشتید بهتر است به سراغ اجاره آپارتمان مبله در اصفهان بروید تا بتوانید هم هزینه کمتری را بپردازید و هم یک واحد خانه در اختیارتان قرار بگیرد. فقط در نظر داشته باشید که در آپارتمان ها دیگر از آن فضای سنتی و دل نشین تاریخی خبری نیست ولی سفرتان می تواند اقتصادی تر رقم بخورد. هزینه اجاره اقامتگاه بومگردی نفری 120000 تومان برای یک شب می باشد و همان طور که ملاحظه می کنید این اقامتگاه ها برای کسانی که تعدادشان کم بوده و تک نفره یا دو نفره قصد سفر دارند مناسب تر می باشد.

اقامتگاه های بوم گردی اصفهان

اقتصادی ترین ویلاهای اصفهان

از دیگر مواردی که در سفر به اصفهان مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد، هزینه ای است که در طول سفر برای مخارج مختلف باید استفاده شود. هر چه این هزینه کمتر گردد در این اوضاع اقتصادی می تواند کمک کننده تر باشد. ویلاهای اقتصادی که در شهر های مختلف هستند نیز به همین دلیل وجود دارند تا شما بتوانید از آن ها برای اقامت خود استفاده نمایید. البته سوئیت ها و آپارتمان هایی نیز موجود است که هزینه اجاره آن ها به نسبت این ویلاها نیز کمتر می باشد.

برای رزرو و اجاره روزانه آپارتمان در اصفهان می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید تا راحت تر به هدف خود برسید. هم چنین اگر اقامتگاهی انتخاب کردید که درباره آن نیازمند پرسیدن سوالات بیشتر از توضیحات سایت بودید، کافیست با استفاده از شماره های قرار داده شده از مشاورین لوکس ویلا جویا شوید. هزینه اجاره آپارتمان در اصفهان از 400000 شروع شده که تک خواب می باشد. اگر چند نفر هستید اقامت در این سوئیت ها مناسب است ولی در تعداد کم پیشنهاد می کنیم از اقامتگاه های بوم گردی استفاده کنید تا هزینه شما کمتر شود.

ویلاهای استخردار اصفهان

یکی از مهم ترین ویلاهایی که بازخورد خوبی داشته و تعداد زیادی از افراد در اقصی نقاط ایران به دنبال آن می باشند، ویلاهای استخردار هستند. در بین آن ها ویلاهایی که دارای استخر روباز می باشند معمولا پر طرفدارتر بوده و حتی در نیمه دوم سال نیز اگر با آب گرم ارائه شوند باز هم افراد آن ها را ترجیح می دهند. ویلاهای با استخر سرپوشیده ولی به دلیل این که می توان در تمامی طول سال از آن استفاده کرد بیشتر کاربردی است ولی در تابستان ترجیح افراد ویلاهای با استخر روباز است که هزینه اجاره این ویلاها نیز در تابستان بیشتر می شود.

ویلاهای دیگری نیز وجود دارند که هزینه اجاره آن ها بالاست که هم استخر روباز دارند و هم استخر سرپوشیده. این ویلاها زیرمجموعه ویلاهای لاکچری هستند واگر علاوه بر استخر امکانات دیگری همانند باربیکیو، بیلیارد، جکوزی، پینگ پنگ، سیستم صوتی و… داشته باشند هزینه اجاره آن ها بالاتر می رود. البته نوع دیگری از ویلاهای استخردار هم وجود دارد که به ویلاهای چهارفصل معروف هستند و به دلیل داشتن سقف متحرک بر روی استخر می توان در تمامی طول سال از آن ها استفاده نمود. هزینه اجاره ویلاهای کروک یا چهارفصل بالاست و هر کسی نمی تواند آن ها را اجاره کند و البته باید عنوان کرد که این ویلاها تعداد کمیدر کشور دارند و هر جایی ساخته نشده اند.

ویلاهای استخردار اصفهان

نحوه رزرو اقامتگاه از سایت لوکس ویلا

شما برای انتخاب اقامتگاه مورد نظرتان می توانید به سایت لوکس ویلا بروید و در بین ویلاهای موجود یک مورد را انتخاب نمایید. برای اجاره ویلا ارزان در اصفهان کافیست به صفحه اصلی سایت بروید و بعد از منوی مربوط به اجاره ویلا و سوئیت که در بالا سمت چپ قرار گرفته استفاده کنید تا از طریق استان اصفهان وارد صفحه مربوط به ویلاهای شهر اصفهان شوید. حالا و در صفحه جدید باز شده می توانید انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف را تماشا کنید و بر اساس بودجه خود یک مورد را انتخاب نماید. بهتر است در روزهای شلوغ سال و یا در تعطیلات اگر تمایل داشتید به اصفهان سفر کنید، یک الی دو هفته قبل از موعد برای رزرو محل اقامتی خود با پشتیبان های سایت تماس حاصل فرمایید. اصفهان در روزهای عادی سال نیز مسافران زیادی دارد و در تعطیلات این تعداد بیشتر نیز می شود.