روستای درک

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

روستای درک درست همانجایی است که دریا و کویر در یک نقطه به هم می رسند و پدیده ای بسیار زیبا را به وجود آورند. درک نام روستایی زیبا و تماشایی در جنوب استان سیستان بلوچستان است و از توابع شهرستان کنارک محسوب می شود. ساحل درک توانسته یکی از زیباترین و خارق العاده ترین طبیعت های ایران را به وجود آورده است. هنگامی که در این روستا قرار داشته باشید و یا تصاویری از آن را مشاهده کنید، شن های کویر و دریا که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، همانند رویا می باشد. سکوتی که در این روستا وجود دارد، می تواند شما را به آرامشی عمیق برساند. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با روستای زیبای درک و هر آنچه درباره آن وجود دارد، آشنا شوید.

روستای درک کجاست و مسیر دسترسی به آن

روستای درک روستایی زیبا، تماشایی و خارق العاده در جنوب استان سیستان و بلوچستان می باشد و از بخش های زرآباد شهرستان کنارک واقع شده است. این روستا در امتداد دریای عمان جای گرفته و مابین بندر چابهار و بندرعباس قرار گرفته است. همچنین این روستا در سواحل مکران قرار گرفته و برای دسترسی به این روستای زیبا می توانید هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی سفر کنید که در این بخش از مطلب آن ها را برایتان توضیح می دهیم تا از هر کدام از مسیرها که بخواهید و برایتان میسر باشد استفاده نمایید.

مسیر دسترسی به روستای درک با خودروی شخصی

روستای درک دارای فاصله 1770 کیلومتری از تهران بوده و برای دسترسی به آن با خودروی شخصی به 24 ساعت مدت زمان نیاز دارید و یک روز کامل در این مسیر خواهید بود. این گونه سفر به روستای زیبای درک دشوار بوده و ممکن است در مسیر رفتن به آن بسیاری از انرژی خود را از دست دهید. برای این منظور از مسیر کناره بندرعباس به سمت چابهار که بروید، بعد از 170 کیلومتر که از چابهار بگذرید به روستای زرآباد خواهید رسید. از زرآباد تا درک 10 کیلومتر رانندگی لذت بخش در طبیعتی بکر و زیبا پیش رو دارید تا شگفتی طبیعت، تلفیق کویر و اواج دریای عمان را مشاهده کنید و ماندگارترین و رویایی ‌ترین صحنه‌ی زندگیتان را تجربه کنید.

مسیر دسترسی به روستای درک با قطار

قطار نیز یکی دیگر از روش های زمینی برای دسترسی به درک می باشد. با استفاده از قطار نیز مدت زمان زیادی را در راه هستید، اما نسبت به خودروی شخصی خستگی کمتری را احساس خواهید کرد. برای این منظور بلیط قطار برای یکی از مقاصدی همچون شهرهای کرمان، بندرعباس و زاهدان تهیه کرده و در هر کدام از شهرها که از قطار پیاده شدید، سوار ماشین هایی شوید که به سمت چابهار حرکت می کنند. پس از رسیدن به چابهار می توانید به سمت روستای درک بروید.

مسیر دسترسی به روستای درک با هواپیما

از راحت ترین و سریع ترین روش های دسترسی به روستای درک، سفر هوایی می باشد. برای سفر هوایی به این روستا می توانید بلیط هواپیما به مقصد کنارک یا همان چابهار را تهیه نمایید و پس از آن که به فرودگاه کنارک چابهار رسیدید، با استفاده از روش زمینی می توانید خود را به درک برسانید و از زیبایی های آن لذت ببرید. فرودگاه کنارک چابهار دارای فاصله 135 کیلومتری از درک قرار دارد.

روستای درک

آشنایی با روستای درک

نام درک را بارها در زندگی شنیده ایم و تصور کرده ایم که درک محلی بسیار زشت و ترسناک می باشد. اما اکنون وقت آن رسیده که به این تصور پایان دهیم و شما را با یکی از زیباترین پدیده های طبیعت ایران که در سیستان بلوچستان قرار گرفته و با نام روستای درک شناخته می شود، آشنا کنیم. با خواندن این مطلب و آشنا شدن با روستای درک تمام تصوراتتان نسبت به درک کاملا تغییر خواهد کرد. درک چابهار از توابع شهرستان کنارک است و در جنوب استان سیستان بلوچستان و در امتداد دریای عمان قرار گرفته و تنها نقطه ای از ایران است که کویر و دریا به هم می رسند و طبیعت بی نظیری را به وجود آورده اند.

اگر با روستای درک آشنایی نداشته باشید و تصویری از این روستا را مشاهده کنید، شاید باورتان نشود که این جاذبه زیبا در ایران می باشد. در سال های اخیر و با انتشار تصاویر زیادی از این روستا، بسیار مورد توجه گرشگران داخلی و خارجی قرار گرفته و به سراغ آن می روند. درک روستایی است که در آن بسیاری از زیبایی های طبیعت نظیر تپه های ماسه ای، ساحل صخره ای، درختان نخل و دریای آبی و بی کران کنار یکدیگر قرار گرفته اند و پدیده ای زیبا و تماشایی را به وجود آورده اند. از آنجایی که در فاصله چند متری از دریا آب شیرین وجود دارد، باعث شده جنگلی با انواع درختان گرمسیری به وجود بیایند. هنگامی که در این منطقه قرار بگیرید و از رمل ها بالا بروید و روی آن ها بایستید، علاوه بر کویری زیبا، دریایی را خواهید دید که از زیبایی آن شگفت زده خواهید شد.

این ناحیه که از زیباترین مناطق دیدنی ایران محسوب می شود، بهترین جایی است که می توانید از تمام شلوغی ها، آلودگی ها و همهمه های شهری دور شوید و آرامش محض را تجربه نمایید. آسمان آبی، دریای نیلگون، کویر زیبا، درختان نخل و غیره همگی گرد هم آمده اند و جاذبه های بسیار زیبا و تماشایی را برای ایران پدید آورده اند. در روستای درک، جلوه های زیبای طبیعت چشم هر گردشگری را به خود خیره می سازند؛ به طوری که با تماشای این همه زیبایی خلقت در این روستای شگفت انگیز، می توانید ساعت های متمادی از دیدن آن ها لذت ببرید و از تماشای ساحل ماسه ای عاری از سنگ که در کنار کوه، جنگل و نخلستان قرار گرفته، خاطرات فراموش نشدنی را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید.

به صورت کلی می توان گفت یکی از شگفت انگیزترین ترکیب های طبیعت در درک پیش روی شماست، جاده‌ای کویری در امتداد دریای عمان، ترکیب نخلستان‌ها، وجود رمل‌های کویری در ساحل و چشم اندازی به یادماندنی، از ویژگی‌ های ساحل درک است. در این سواحل قدم بزنید، عکاسی کنید، روی شنزارها با خیالی آسوده استراحت کنید و آبی بی کران و بسیار زیبای دریای عمان را ببینید. تپه های ماسه ای چشم نواز، ساحل صخره ای، شنی و مرجانی، وجود کوه، جنگل و دریا در یک نقطه باعث شده طبیعت این ساحل جلوه ای منحصر به فرد پیدا کند. از عجایب دیگر این نقطه همانطور که قبلا شرح دادیم وجود آب شیرین در چند متری دریا است که سبب رویش جنگل و پوشش گیاهی انواع درختان گرمسیری شده است. وقتی در میان رمل های روستا ایستاده اید تصور یک کویر را دارید کافی است از رمل ها بالا بروید تا بتوانید دریا را مشاهده کنید. همانجا بنشینید و مدتی را صرف دیدن این منظره کنید عجله کنید جائی بهتر از این پیدا نمی کنید تا در آن لحظه بروید.

روستای درک

ساحل روستای درک

اکنون به زیباترین، جذاب ترین و معروف ترین بخش این روستا که ساحل درک می باشد می رسیم و می خواهیم کمی بیشتر با آن آشنا شویم. به هر نقطه ای از ایران که قدم بگذارید، جاذبه ای زیبا و تماشایی را خواهید دید و شما شگفت زده خواهند کرد. ساحل درک را می توان به عنوان زیباترین و پاک ترین سواحل ایران محسوب کرد. ممکن است به سواحل بسیاری در شمال و جنوب ایران رفته باشید و آن ها را مملو از زباله و آلودگی دیده باشید. اما ساحل درک پاک از هرگونه زباله و آلودگی بوده و به همین جهت سزاوار لقب پاک ترین و زیباترین ساحل ایران می باشد. به دلیل تقابل شن های داغ، درخت های نخل و دریای آبی بی کران پدیده ای بسیار زیبا و تماشایی را شاهد هستیم. جالب است بدانید ساحل درک بر اثر پیشروی آب دریا پدید آمده و منظره زیبایی را در این بخش از ایران به وجود آورده است.

موج های دریا نیز باعث فرسایش صخره های آن نیز شده اند و در پی این فرسایش ها، شن های زیادی پدید آمده اند. ساحل درک نقطه ای است که اقیانوس هند و دریای عمان را به یکدیگر رسانده است و سامل سه نوع ساحل شنی، ساحل ماسه ای و ساحل مرجانی می باشد. اگر قصد دارید از این ساحل زیبا دیدن کنید، بهتر است زمان های طلوع آفتاب و غروب آفتاب را از دست ندهید؛ چرا که در این دو زمان منظره بسیار زیبایی برای ساحل درک پدید می آید و می توانید از تماشای آن لذت ببرید و غرق در آرامش شوید. همچنین می توانید تصاویر بسیار زیبایی را در این منظره به ثبت برسانید. هنگامی که به ساحل درک مراجعه می کنید، دوست دارید ساعت ها در آن بنشینید و از آرامش آن لذت ببرید.

برای دیدن زیباترین غروب زندگی خود، بر روی رمل‌ های کویری بنشینید و به خورشیدی که در آب دریا غرق می‌شود، ستاره ‌های آسمان کویر که هر لحظه درخشان ‌تر می‌شوند و سکوت شب‌های کویر که گاه و بی ‌گاه با صدای امواج دریا در هم می‌ شکند، نگاه کنید و در لذت بی ‌پایان این آفرینش خدا غرق شوید. به جرات می توان گفت سفر به روستای درک و گردش در ساحل درک از بهترین سفرهای شما به شمار خواهد رفت. جالب است بدانید بر خلاف بسیاری دیگر از سواحل جنوبی کشور، از تفریحات کمتری برخوردار بوده؛ اما این ساحل به قدری زیباست با توجه به کم بودن امکانات تفریحی آن، به یکی از بهترین و پرطرفدارترین سواحل جنوبی ایران تبدیل شده است. از آنجایی که چاه های آب شیرین در نزدیکی دریای این منطقه قرار گرفته اند، می توانند انواع درختان گرمسیری که در این منطقه وجود دارند را آبیاری کنند.

جالب است بدانید اگر یک چاهی را به عمق 2 متر در این منطقه حفر کنند، به آب شیرین دسترسی پیدا خواهند کرد و از آن آب شیرین می توانند در کشاورزی و تولید محصولاتی نظیر هندوانه، ذرت، نخلیات و غیره استفاده می کنند. در روستای ساحلی درک، کافیست کمتر از 2 متر زمین را بکنید تا با جوشش آب شیرین از دل زمین روبه‌رو شوید. راز روییدن درختان در این نقطه از کویر، همین عمق کم دسترسی به آب شیرین از زمین است.

روستای درک

کوه های مریخی در درک

کوه های مریخی از زیباترین جاذبه هایی است که در روستای درک می توانید از آن ها دیدن کنید. کوه های مریخی را می توان جزء نادرترین پدیده های زمین شناسی به شمار آورد. کوه های مریخی را با نام کوه های مینیاتوری هم می شناسند و جالب است بدانید که بر اثر عوامل طبیعی همچون فرسایش خاک و باد پدید آمده اند و شباهت زیادی به مریخ دارند. تمام پدیده هایی که در این روستا و ساحل درک مشاهده کنید، همگی کاملا طبیعی بوده اند و ساحلی بکر و دست نخورده را به وجود آورده اند. اگر فرصتی پیش آمد و توانستید از تنگناهای زندگی حتی برای چند روز رها شوید و راهی دیار بکر درک شوید بدون تعلل و تأمل یک روز کامل از سفر پرهیجان و طلایی رنگ خود را به کوه ‌های مریخی اختصاص دهید.

امکانات رفاهی و تفریحات روستای درک

روستای درک که از بهترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری در استان سیستان و بلوچستان به شمار می رود و گردشگران زیادی برای گردش و تفریح به آن سفر می کنند، امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی برای این روستا در نظر گرفته شده تا گردشگران بتوانند خاطرات خوش و هیجان انگیزی را برای خود در سفر به روستای درک فراهم آورند. از امکانات رفاهی ساحل درک می توان به خاصیت درمانی شن های ساحل درک، تپه های ماسه ای و رمل های سفید اشاره نمود. این شن ها دارای خاصیت درمانی برای دردهای عضلانی و استخوانی داشته و افراد زیادی برای درمان و بهبود دردهای استخوانی و عضلانی به سراغ آن می روند.

جهت انجام این کار بهتر است ساعات صبح را که آفتاب به صورت کامل به منطقه می تابد و بر روی شن های ساحل دراز بکشید و یا گودال هایی را تهیه کنید و در آن ها فرو روید. در این صورت از دردهای عضلانی و استخوانی شما کاهش میابد و رو به بهبودی خواهد رفت. امکانات تفریحی متنوعی نظیر قایق سواری، شنا، موج سواری و بسیاری ورزش های آبی و ساحلی در ساحل این روستا وجود دارند که گردشگران می توانند از آن ها بهره مند شوند. غواصی نیز از دیگر تفریحات ساحل درک می باشد که کی توانید در برخی از ماه های سال از آن لذت ببرید.

آفرود در ساحل کویری درک

رمل های شنی، ساحل گسترده و طولانی، ترکیبی عالی برای آفرود بازهاست. جایی که می توان با ماشین های مخصوص آفرود از فراز و فرود بر روی رمل ها و تپه های شنی لذت بسیار برد و در گستره ساحل آن تا مدت ها رانندگی کرد. آفرود شاخه ای از رانندگی خارج از جاده است که در مسیرهای دشواری مانند گل، کویر، کوهستان ها و غیره انجام می پذیرد و در آن بیشتر از خودروهای شاسی بلند و مجهز استفاده می شود.

روستای درک

ورزش های آبی در ساحل درک

یکی از تفریح های جذاب در هر ساحلی، شنا در دریاست که لذت فراوانی دارد و لذت آن در دریای نیلگون عمان در روستای درک چند برابر نیز می شود. هر چند امکانات عمومی در ساحل درک وجود ندارد و شنا در این دریا با سختی هایی همراه است، اما این تجربه به تمام سختی هایش می ارزد. علاوه بر این ها اگر امکانات و تجهیزات کافی به همراه دارید می توانید در دریای نیلگون عمان از موج سواری، قایق سواری و دیگر ورزش های آبی نهایت لذت را ببرید. تنها اگر با اصول شنا در دریا یا موج سواری و دیگر ورزش های آبی آشنایی دارید و دریا آرام و بدون موج است، به آب بزنید. توجه داشته باشید که در ساحل درک خبری از غریق نجات و قایق های امداد نیست و نزدیکترین درمانگاه و اورژانس با شما کیلومترها فاصله دارد پس حتما و حتما موارد ایمنی را رعایت کنید.

عکاسی و پیاده روی در کنار ساحل

معمولا اغلب گردشگرانی که به درک سفر می کنند، از شهرهای دور آمده‌اند. مسافرانی که شاید هزاران کیلومتر را طی کرده‌ اند تا از این منظره و طبیعت دیدنی دیدن کنند. بهترین روش برای رفع خستگی، می ‌تواند اتراق در زیر سایه‌ نخلستان‌ ها و استراحت بر روی رمل‌ های کویری این منطقه باشد. در سفر به درک حتما برای دقایقی هم که شده در کنار ساحل و زیر سایه نخل ها پیک نیک کنید و در آرامش و هارمونی بی نظیر طبیعت غرق شوید. علاوه بر این می توانید در ساحل 6 کیلومتری درک،‌ در کنار جنگل ها و نخلستان های سر به فلک کشیده، ساحل شنی، مرجانی و ماسه ای قدم بزنید و در آرامش این ساحل فریبنده و افسانه ای‌ غرق شوید. مگر می‌توان به درک رفت و عکسی ثبت نکرد؟ مگر می ‌توان از این همه زیبایی چشم پوشید و خاطرات و لحظات را حک نکرد؟ بهترین عکس ‌ها را در زیباترین طبیعت بگیرید و شاتر دوربین خود را برروی بی ‌نهایت تنظیم کنید و تا می ‌توانید عکاسی کنید. بدانید شما جزء اندک افرادی هستید که این مناظر را می ‌توانید از نزدیک لمس کنید.

روستای درک

دلیل نامگذاری روستای درک

همان ابتدا که نام روستای درک به گوشتان بخورد متعجب خواهید شد؛ چرا که همه ما تصورمان از درک محلی زشت، وهم آلود و بد می باشد. اما روستایی که این نام را برای آن انتخاب کرده اند از زیباترین روستاهای جنوبی ایران شناخته می شود. در گویش محلی این روستا، درک یا درگ به سکونت گاه کنار دره می گویند. هر زمان که تصاویری از این روستا به چشمتان بخورد و یا به آن سفر کنید، تصورتان نسبت به نام درک کاملا تغییر خواهد نمود. این نام برای روستا بسیار ایهام انگیز می باشد. یکی از روایت هایی که درباره علت نامگذاری این روستا به نام درک این است که اهالی روستا برای یکدیگر آرزو می کنند زودتر به درک بروند.

آشنایی با اهالی روستای درک

اهالی روستای درک از اقوام بلوچ هستند و زبان و پوشش آن ها بلوچی می باشد. پوشش بانوان این روستا لباس هایی تشکیل شده از پارچه هایی با رنگ ها شاد و زیبا و مزین به سوزن دوزی می باشند. پوشش آقایان بلوچی نیز لباس هایی به صورت پیراهنی بلند و سفید به همراه شلوارهای لیفه دار می باشند. این نوع لباس ها بسیار خنک هستند و با اقلیم و شرایط آب و هوای منطقه مناسب می باشند. با توجه به آن که این روستا جزء مناطق محروم کشور به شمار می رود، اما مردمانی بسیار مهمانواز، خونگرم و دوست داشتنی دارند.

روستای درک

جاده کنارک به روستای درک، از جاذبه های درک

اگر از سمت چابهار و کنارک به سمت روستای درک راه بیفتید، با پلاکاردهای موقتی در کنار جاده مواجه می شوید که شما را به سوی زیباترین ساحل ایران فرا می خوانند. جاده ای که خود جاذبه ای دیگر است و از میان کوه های فرسایش یافته با نماهایی بکر عبور می کند و مسیر را برای مسافران جذاب و جذاب تر. جاده ممکن است در محل هایی به دلیل باران های شدید و موسمی، دست اندازها و چاله هایی بزرگ داشته باشد؛ اما برای آفرود بازها این موضوع مشکل چندان بزرگی به حساب نمی آید. به نزدیکی ساحل درک که برسید هیجان بیشتر و بیشتر می شود. در سربالایی فرعی ساحل که از آن، رمل های شنی در کنار نخل ها و دریا پیداست،‌ هیجان به اوج خود می رسد و نفس از دیدن این همه زیبایی بند می آید.

عجایب روستای درک

تا اینجای مطلب که همراه ما بودید، با بسیاری از زیبایی های درک آشنا شدیم؛ اما زیبایی های درک بسیار فراتر از این ها بوده و بازهم می خواهیم به آشنایی بیشتر با زیبایی ها و عجایب روستای درک بپردازیم. به آنچه ذکر شد کوه‌ های مینیاتوری یا مریخی، باغات موز و میوه‌ های گرمسیری، انواع درختان گرمسیری و از همه جالب ‌تر چاه های آب شیرین و زلال را نیز اضافه کنید. در واقع وجود همین چاه‌ های آب زلال است که باعث شده این درختان برویند و پوشش گیاهی خاص این منطقه شکل بگیرد. یکی دیگر از عجایب طبیعت در دَرَک خاصیت درمانی شن ‌های کنار ساحل دَرَک و تپه‌ های ماسه ‌ای و رمل‌ های سفید است. شاید باورتان نشود اما برای درمان درد های عضلانی و استخوانی می ‌توانید روی این شن‌ های طلایی درخشان حساب کنید.

روستای درک

درخشش آب دریای درک

آب زندگی ساز و کویر مرگبار در کنار هم، تپه‌ های مریخی، جاده کنارک و آسمان پر ستاره کویر، هر یک به تنهایی دلیلی برای سفر هستند. حالا به همه‌ این شگفتی‌ های طبیعت، درخشش پلانکتون‌ ها در سواحل دریای عمان را نیز، اضافه کنید. اگر از اواخر زمستان تا اواخر فروردین به درک بروید! بهشتی نورانی از درخشندگی پلانکتون ‌ها را مشاهده خواهید کرد.

ماجرای کشف روستای درک

روزهای واپسین اسفند 95 بود که یک توییت در سطح فضای مجازی، وایرال شد. توییتی از یک کاربر ایرانی که شامل 4 عکس بود. نوید برهان زهی کاربری از اهالی سیستان و بلوچستان که فعالیت عمده‌ای در توییتر دارد با نشر 4 عکس از روستای درک و سواحل زیبای کویری این روستا، موجب آشنایی و معرفی روستای درک به ایرانیان و جهانیان شد.

اقامت در روستای درک

سفر به روستای زیبای درک تنها به یک روز ختم نمی شود و هر گردشگری به این روستا سفر کند، قصد دارد چند روزی را به اقامت در طبیعت زیبای درک بگذراند. گردشگرانی که قصد اقامت در این روستا را دارند، بایستی به سراغ اقامتگاه های بومگردی درک بروند و مدت زمان سفر خود را در آن سپری کنند و از مزایا و امکانات رفاهی آن بهره مند شوند. اداره اقامتگاه های بومگردی توسط بومیان روستا انجام می شود. تا کنون هیچ رستورانی در این روستا تاسیس نشده و اگر به دنبال غذاهای محلی و آماده هستید، خوب است بدانید غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه محلی در این اقامتگاه ها طبخ می شوند و می توانید برای وعده های غذایی از آن ها تهیه نمایید. این روستا جزء روستاهای بکر و دست نخورده جنوب ایران است که امکانات رفاهی زیادی هنوز برای آن تعبیه نشده است. لذا شما اگر قصد رزرو اقامتگاه بومگردی در روستای درک را داشته باشید، می توانید از امکانات رفاهی مناسبی بهره مند شوید.

روستای درک

کمپ در طبیعت درک

کمپینگ نیز یکی دیگر از روش های اقامت در طبیعت این روستا می باشد و افراد زیادی هستند که به کمپ در طبیعت علاقه مند هستند و کمپینگ را به اقامتگاه ها ترجیح می دهند. آسمان کویر از زیباترین مناظری است که می توانید در طبیعت مشاهده نمایید. با همراه داشتن وسایل مورد نیاز برای کمپ می توانید به راحتی در این روستا کمپ کنید و از طبیعت روستا در شب لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به روستای درک

از آنجایی که روستای درک در استان سیستان و بلوچستان و در بخش جنوبی ایران واقع شده است، دارای آب و هوایی بسیار گرم می باشد. بارش در این منطقه بسیار کم بوده و دارای تابستان هایی گرم می باشد. اما از آنجایی که بادها و نسیم های خنکی از طرف اقیانوس هند وارد این روستا شده و می وزند، در فصل های بهار، پاییز و زمستان دارای هوایی نسبتا خنک و بهاری می باشد. لذا اگر به دنبال بهترین زمان سفر به درک هستید، می توانید اواسط پاییز تا اوایل بهار را انتخاب نمایید.

روستای درک

سوالات متداول

روستای درک کجاست؟

روستای درک روستایی زیبا در جنوب استان سیستان و بلوچستان است و در فاصله 170 کیلومتری از چابهار قرار دارد.

فاصله تهران تا روستای درک چقدر است؟

از تهران تا روستای درک حدود 1770 کیلومتر مسافت وجود دارد و سفر زمینی به این روستا حدود 24 ساعت مدت زمان لازم دارد.

در روستای درک در کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در روستای درک می توانید از اقامتگاه های بومگردی استفاده کنید و اگر اهل کمپ زدن در طبیعت هستید، می توانید در طبیعت روستای درک کمپ بزنید.

بهترین زمان سفر به روستای درک چه فصلی است؟

از آنجایی که روستای درک دارای آب و هوایی گرم می باشد، بهترین زمان سفر به آن اواسط پاییز تا اوایل فصل بهار می باشد.

راهنما سایت

آدرس

استان سیستان و بلوچستان، شهرستان زرآباد، بخش مرکزی، دهستان زرآباد شرقی، روستای درک

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه