بوستان آهوان کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

همان طور که می دانید جزیره کیش یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری و توریستی ایران است که به دلیل جاذبه های دیدنی متعددی که دارد هرساله گردشگران بسیاری به آن سفر می کنند. لازم است بدانید که این جزیره علاوه بر جاذبه های دیدنی مدرنی و جالب که دارد از جاذبه های تاریخی و بوستان های متعددی برخوردار است که بازدید از آنها خالی از لطف نیست و پیشنهاد می شود که در هنگام سفرتان به این جزیره از جاذبه های دیدنی چون بوستان آهوان نیز مشاهده کنید.

بوستان آهوان کیش یکی از جاذبه های دیدنی این جزیره محسوب می شود که بازدید از آن خالی از لطف نیست. بوستان آهوان کیش در مرکز جزیره و در یکی از شلوغ ترین مناطق کیش جای گرفته و فضایی سر سبز و آرامش بخش را در انتهای خیابان فردوسی پدید آورده است. شهرداری جزیره کیش فضایی سبز را که در شلوغ ترین منطقه این جزیره پر بازدید و گردشگری به وجود آورده تا کیشوندان  توریست ها بتوانند برای دور ماندن از شلوغی و آلودگی شهر لحظاتی آرامش یافتن به سراغ آن بروند.

از آنجایی که جزیره کیش یک جزیره پر بازدید و بسیار دیدنی و توریستی می باشد، سزاوار آن است که در اغلب نقاط آن پارک ها و بوستان های سرسبزی ایجاد شود تا باعث تلطیف هوا و آرامش و افزایش زیبایی جزیره شود. در این مطلب قصد داریم با بوستان آهوان کیش که از خاطره انگیزترین پارک های جزیره به شمار می رود آشنا شویم، پس در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا اطلاعتی جامع و کامل را از این بوستان زیبا در اختیار شما قرار دهیم.

بوستان آهوان (1)

درباره بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش که با نام انگلیسی deer park kish معروف می باشد، و جزو محبوب ترین . پر بازدید ترین جاذبه های دیدنی جزیره کیش می باشد. این بوستان زیبا دقیقا در انتهای خیابان فردوسی جزیره کیش قرار گرفته و این منطقه به دلیل وجود این بوستان جذاب خیلی مورد توجه گردشگران و توریستان قرار گرفته است. این بوستان آهوان در سال 1380 هجری شمسی طراحی و ساخته و تاسیس گردیده است.

اما با تمامی این توضیحات این باغ وحش زیبا دقیقا در سال 1390 هجری شمسی تخریب شد و امروزه، یک مجتمع تجاری به نام ” میکا مال ” در زمین‌ های آن در حال ساخت می باشد، که گفته شده در آینده نچندان دور یکی از بهترین مراکز خرید کیش خواهد شد. همچنین در هنگام بازدید از این بوستان می توانید تعداد زیادی آهوی زیبای ایرانی با چشمانی گیرا و پوستی فوق العاده زیبا را در حالی که کاملا آزاد و بی هیچ حصاری بودند، رفت و آمد می کردند را از نزدیک نظاره گر باشید.

مشاهده این آهوان در این بوستان امری بسیار عادی است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. بدین ترتیب می توانید در تور کیش خود تجربه مشاهده این پدیده از خلقت آفرینش را با چشم خود از نزدیک بدون وجود هیچ حایلی مانند میله های قفس مشاهده کنید و لذت تماشای این موجودات دوست داشتنی را به خود هدیه دهید.

معرفی بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان جزیره کیش یکی از زیبا ترین جاذبه‌ های کیش است که هر مسافر تور کیش نباید از دیدن این بوستان هیجانی و فوق العاده زیبا غافل شود. این بوستان یکی از پر بازدید ترین و شلوغ ‌ترین مکان‌ های گردشگری جزیره کیش بوده که در زمینی بکر و دست نخورده با پوشش گیاهی گوناگونی به مساحت 2 هکتار ساخته شده است که فضای بسیار دوست‌ داشتنی و جذابی برای گردشگران به ویژه کودکان بشمار می رود.

شما علاقه مندان در هنگام بازدید از این بوستان می ‌توانید تعداد زیادی آهوی زیبای ایرانی با چشمانی گیرا و پوستی فوق ‌العاده زیبا را در حالی که کاملا آزاد رفت و آمد می‌ کنند را ببینید و  اگر ترسی نداشته باشید آن ها را لمس کنید. به همین شکل می توانید تجربه‌ دیدن این پدیده از خلقت جهان  را با چشم خود از نزدیک بدون وجود هیچ محدودیتی ببنید  و همچنین در بوستان آهوان کیش باغ وحشی هم وجود دارد که 17 قفس برای نگهداری حیوانات تعبیه شده و در آن انواع متنوعی از حیواناتی اعم از : شیر، روباه، شغال، میمون، سنجاب، گوزن، اسب و چند گونه از پرندگان استرالیایی نگهداری می ‌شود که ارزش دیدن دارد.

در باغ وحش بوستان آهوان کیش بر خلاف سایر باغ وحش ‌های ایران آهو ها بدون هیچ محدودیتی و حصاری در بوستان زندگی می ‌کنند و می چرخند به طوری که شما این امکان را دارید که لمسشان کنید و با آن‌ ها عکس یادگاری بگیرید. در ادامه جالب است بدانید که یکی از علت های نامگذاری بوستان آهوان کیش هم همین موضوع بوده و همچنین در این مجموعه وسایل بازی متنوعی هم جهت بازی کودکان نصب شده تا کودکان از گشت و گذار در این بوستان و باغ وحش آن غرق در لذت و شادی بشوند.

راستی درب ورودی باغ وحش بوستان آهوان جزیره کیش بسیار دیدنی و زیبا است و از جذابیت ‌های باغ وحش این می باشد که بزمان  ورود به محوطه باغ وحش در بوستان آهوان کیش با یک قطار کوچک رو به رو خواهید شد که در تمامی بخش های این باغ ادامه دارد و می توان همراه شما باشد.

برای بازدید از این بوستان بسیار حذاب و هیجان انگیز باید به آدرس بوستان آهوان در جزیره کیش و انتهای خیابان فردوسی که امروزه مجتمع عظیم میکا مال نیز در آنجا ساخته می ‌شود، بروید. مسافران، توریست ها و گردشگران  که به جزیره کیش فتند، می توانند برای بازدید از این مجموعه  از ساعت 5 بعد از ظهر تا 9 شب  به آنجا بروند.

پارک اهوان

علت نامگذاری بوستان آهوان کیش

همان طور که اشاره کردیم، بوستان آهوان کیش در واقع یک باغ وحش بزرگ با مساحتی حدوداٌ 2 هکتار بود که انواع و اقسام جانوران خاص در آن محافظت می شد و برای بازدید عموم آزاد بود، دلیل آن که به این بوستان، آهوان کیش می گویند این است که به غیر از آهوان موجود در این مجموعه، بقیه حیوانات در قفس نگه داری می شدند ولی آهوان آزادانه در سر تا سر این منطقه حفاظت شده در حرکت بودند و بازدید کنندگان که ترسی نداشتن، می توانستند با لمس کردن آن ها و غذا دادن احساس خاص و متفاوتی را تجربه کنند.

به همین خاطر این مجموعه هر ساله میزبان گردشگران فراوانی بود که با تور کیش به این منطقه سفر می کردند. بوستان آهوان کیش دارای 17 قفس برای نگهداری از انواع حیوانات بود با چنین امکاناتی جزء یکی از بهترین مکان های دیدنی جزیره کیش به حساب می آمد.

تاریخچه بوستان آهوان

در این بخش از مقاله قصد داریم مروری بر گذر تاریخ این مجموعه حیات وحش زیبای جزیره کیش بیندازیم، درست در سال 1363 هجری شمسی یعنی حدود 34 سال قبل که جزیره کیش به یک منطقه آزاد تبدیل گردید، برای حفظ بقای آهوی ایرانی و نیز به منظور افزایش جذابیت های جزیره پرطرفدار کیش از استان هرمزگان در کشور ایران حدود 30 راس آهو به کمک سازمان حفاظت از محیط زیست از جزیره خارک به جزیره کیش منتقل شدند.

بدین ترتیب تعداد زیادی از این آهو ها عزیز به صورت گله هایی بزرگ و کوچک در کل این جزیره به مخصوص در قسمت شرق و جنوب جزیره قابل مشاهده بودند و اینکه به طرز باور نکردنی بر جذابیت جزیره افزوده بودند به طوری که وجود این آهو ها و مشاهده آنها از نزدیک به یکی از ویژگی های خاص کیش به عنوان یک قطب گردشگری در ایران تبدیل گشته بود.

اما این را هم بدانید که شرایط محیطی، وجود آبشخور و عمل توزیع علوفه در بخش های گوناگون جزیره در ادامه بقا و زندگی آهوان بسیار تاثیرگذار بوده و اما از آنجایی که اصلی ترین عامل مرگ و میر آنها تصادفات جاده ای شناخته شده که متاسفانه به دلیل عدم توجه و دقت رانندگان اتفاق می افتاد و نیز بعدها در سال 1380 مکانی به صورت پارک طبیعی به عنوان محل زندگی آهو ها تعبیه و بنا نهاده شد که خوشبختانه بعد از ساختن محوطه امکان بازدید از آنها برای گردشگران تور کیش مهیا شد. مکانی که در آن علاوه بر آهو ها حیوانات دیگری هم در کنار هم زندگی می کنند.

در ادامه تنها تفاوتی که شیوه زندگی آنها با آهو ها داشت اینکه آنها در قفس نگهداری می شوند، پس تاریخ تاسیس بوستان آهوان کیش به صورت یک پارک طبیعی به سال 1380 بر می گردد که اگر علاقه مند به حیات وحش هستید پیشنهاد ما پارک آهوان کیش برای شماست.

امکانات بوستان آهوان کیش

از جمله حیوانات موجود در این مجموعه می توان به شیر، ببر، روباه، طاووس و انواع پرندگان اشاره کرد که در این بوستان زیبا می توانید از آن ها دیدن کنید. در بوستان آهوان جزیره تقریبا 20 نوع حیوان متنوع وجود داشت که باعث شده بود گردشگران فراوانی با رنج سنی متفاوت از این باغ وحش بازدید کنند. این بوستان با پوشش گیاهی سرسبز و با طراوتش به یکی از مراکز تفریحی پر طرفدار جزیره کیش تبدیل شده بود.

بیشتر مسافرانی که با تور کیش و یا حودشان به این جزیره زیبا سفر می کردند از این باغ وحش مهیج و دیدنی قطعا بازدید می کردند. علاوه بر آن در این بوستان وسایل بازی بسیار هیجان انگیز که آدرنالین خونشان را بالا می برد، برای کودکان وجود دارد و ورودی باغ وحش بوستان آهوان کیش بسیار جذاب است چون محوطه ورودی بوستان با پوشیش گیاهی بی نظیری تزئین شده که بسیار چشم نواز است.

علاقه مندانی که با تور کیش همراه شده اند به وسیله ون های برقی که در درب ورودی این پارک تعبیه شده بود می توانستند به بخش های مختلف بوستان بروند و از همه آنها دیدن کنند و جالب است بدانید که بوستان آهوان کیش تقریبا به عنوان یک باغ وحش در کیش به حساب می آمده است. این بوستان زیبا در جنوب پارک هنگام جزیره کیش واقع شده و گردشگران و مسافران علاوه بر بازدید از این مجموعه و دیدن آهو ها می توانستند از پارک هنگام هم بازدید کنند و از زیبایی هی آن هم لذت ببرند.

محوطه سرسبز بسیار زیبای این پارک با بیش از 200 اصله درخت و وجود گونه ‌های مختلف حیوانات، فضایی بسیار چشم نواز و رویایی را برای گشت‌ و گذار مسافران و به خصوص کودکان فراهم شده است.

اهو ایرانی

اطلاعات آهوی ایرانی

هر آهو ایرانی حدود 11 سال طول عمر دارد. مدت زمانی که زمان می برد تا یک آهوی باردار، زایمان کند، تقریبا 5 ماه تا 6 ماه است. نوع آهو یی که در بوستان آهوان کیش رویت می شد و اکنون در سراسر جزیره قابل مشاهده است دارای نژاد ایرانی بوده  و تنها در بخش هایی از ایران، جنوب غربی پاکستان و صحرای گبی قابل رویت است.

متاسفانه به دلیل شکار های بی رویه ی شکارچیان آهو، این خلقت زیبای آفرینش حدود چند سالی به عنوان موجودی که در معرض خطر جدی انقراض است در لیست قرمز سازمان IUNC قرار گرفت، اما خوشبختانه بعد از ساخت بوستان آهوان کیش به عنوان مکانی امن برای زندگی و تولید مثل آهو ها طبق آخرین سر شماری که با کمک سازمان حفاظت از محیط زیست از آنها به عمل آمده تعدادشان حدود 800 راس بیان شده است و این نشانه ی خوبی از حفظ بقای آنها است و مدیریت سازمان محیط زیست و سازمان منطقه آزاد کیش را نشان می دهد که با امکاناتی که برای این گونه ی زیبا فراهم کرده بودند به ادامه ی بقای آن کمک چشم گیری داشته اند.

متاسفانه  این بوستان زیبا که برای ادامه ی بقای آهو ها بسیار مفید بود، در سال 1390 هجری شمسی کاملا خراب شد و به جای آن یک مجتمع تجاری به نام میکا مال که گفته می‌ شود یکی از بهترین مراکز خرید کیش خواهد شد ساخته شده است و مراحل ساخت آن تقریبا رو به اتمام است.

مسئولان وقت کیش از جمله دلایل تخریب بوستان را مسائل بهداشتی و زیست ‌محیطی و نارضایتی ساکنان اطراف بوستان عنوان کردند اما ظاهرا مردم بومی مخالف تخریب آن نبوده اند. البته در سال 1390 تصمیم گرفته بر این موضوع گرفته شد که بوستان  آهوان با تمام حیوانات و درختان و با ایجاد همان پوشش گیاهی و به همان شکل در منطقه ی بهتری احداث شود اما متاسفانه هنوز خبری از احداث باغ وحش جدید نیست.

گفته می ‌شود بخشی از حیوانات و آهو های باغ ‌وحش به جزیره فارور و بخشی از آنها نیز به پارک دلفین‌ های کیش منتقل شده‌اند. در جهت دیگر گفته شده که 240 هکتار زمین برای نگهداری و حقط  از آهوان آزاد جزیره، که امروزه در تمام نقاط جزیره کیش پراکنده شده‌اند، اختصاص دهند. این پروژه در مراحل پایانی کار خود می باشد و مرحله فنس‌ کشی را پشت ‌سر می‌ گذارد و با ایجاد 12‌ آبشخور برای آهوان آزاد، این منطقه به زودی به زیستگاه اصلی آهوان جزیره کیش تبدیل می ‌شود.

ساعت بازدید و قیمت بلیط بوستان آهوان کیش

مسافران و بازدید کنندگان و توریست ها می توانستند از ساعت 5 بعد از ظهر تا 9 شب از این بوستان زیبا بازدید کنند. و قیمت بلیط برای هرتفر بسیار اقتصادی بوده است.

مکان های دیدنی اطراف بوستان آهوان

جزیره کیش، یکی از پر جاذبه ترین نقاط ایران است. کافی است به این جزیره سفر کنید تا در هر قدم جاذبه ای دوست داشتنی بیابید که از گردش و تفریح در آن لذت ببرید. این منطقه هم از جاذبه های گردشگری تاریخی و باستانی برخوردار است و هم مناظر طبیعی بسیار جذاب و دلربایی دارد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد.

هر فردی که به این منطقه سفر کرده خاطره ای خوش و به یاد ماندنی از آن را با خود به یادگار برده است. از جمله جاذبه های گردشگری اطراف بوستان آهوان جزیره کیش می توان به پارک دلفین، برج ایفل کیش، قلعه وحشت، صخره خرچنگ ها، کشتی یونانی اشاره کرد که در ادامه این یادداشت به معرفی چند مورد از آن ها می پردازیم تا اگر روزی به آنجا سفر کردید از دیگر جاذبه های آن منطقه نیز بازدید به عمل آورید.

پارک دلفین ها: پارک دلفین‌ های کیش اولین پارک دلفین در ایران و یکی از محبوب ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری استان هرمزگان در کیش است که در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه مساحتی بالغ بر ۱۰۰ هکتار دارد که در آن علاوه بر دلفین و پنگوئن، پستاندارانی مانند شیر دریایی، گربه دریایی و گراز دریایی نیز در استخری به مساحت ۱۸ هزار متر مکعب نگهداری می ‌شود.

به ‌دلیل شرایط مساعد و استاندارد نگهداری این حیوانات، شاهد زاد و ولد قابل‌ توجه آن‌ ها در این مجموعه هستیم که در نوع خود کم نظیر است. مجموعه بزرگ پارک دلفین ‌های کیش علاوه بر دلفیناریوم، شامل بخش‌ های سرگرم ‌کننده ‌ای مانند باغ پرندگان و کلاسیک شو نیز می‌ شود. در باغ پرندگان این مجموعه، بیش از ۵۰ گونه مختلف پرنده نگهداری می ‌شود.

از جمله این پرندگان می ‌توان به طوطی ماکائو، توکان، لک ‌لک، قو، تنجه، درنا، قرقاول، پلیکان، توراکو و شترمرغ اشاره کرد که از سراسر دنیا مانند آمریکای جنوبی، استرالیا، شرق آسیا و آفریقا، در این مجموعه گرد هم آمده‌اند. حتی در این باغ حیوانات منحصر به ‌فردی مانند کروکودیل، مار بوآ و لاک‌ پشت نیز به چشم می ‌خورد. قیمت بلیط این پارک ۳۵۰ هزار تومان است.

پارک دلفین ها

برج ایفل کیش: برج ایفل کیش شبیه سازی شده از برج ایفل فرانسه است اما مقیاس آن به یک دهم برج ایفل فرانسه هم نمی رسد. ارتفاع این برج  30 متر است و در طول شب چراغ های متعددی بر روی آن خودنمایی می کنند و  باعث می شوند گردشگران خارجی و داخلی برای تماشای این زیبایی به سمت بازار پردیس روانه شوند.برج ایفل کیش با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بودجه ای بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان ساخته شده است.

به گفته سازندگان این بنا، بیش از 32 هزار پیچ و مهره در ساخت برج به کار رفته و همین امر بر مقاومت آن در برابر خطرات طبیعی همچون باد و رانش افزوده است. از آنجایی که برج ایفل کیش در مرکز جزیره کیش و در نزدیک بازار پردیس قرار دارد، اطراف این برج جاذبه های دیدنی و گردشگری زیادی وجود دارد. به همین دلیل بسیاری از گردشگران که می خواهند به پاساژ پردیس برای خرید مراجعه کنند، می توانند از این برج زیبا دیدن کنند.

علاوه بر این ها مغازه های و رستوران های متعددی اطراف برج ایفل کیش هستند که در این صورت هم گردشگران که می خواهند برای میل کردن وعده غذایی به این رستوران ها مراجعه می کنند از این برج بازدید کنند. بهتر است بدانید که این برج تنها به صورت ماکت بوده و هیچ امکانات تفریحی و دیدنی خاصی در آن وجود ندارد که بتوان به عنوان برج تفریحی از آن یاد کرد. اما از امکانات تفریحی این برج می توان به عکاسی در کنار آن اشاره کرد.

قلعه وحشت کیش: جالب است بدانید کلبه وحشت کیش اولین کلبه‌ ی وحشتی بود که در کشور ساخته شد. در کنار این تجربه‌ی طولانی، قیمت مناسب آن هم باعث می ‌شود در مقابل درب ورودی صفی طولانی شکل بگیرد. برای صرفه‌ جویی در زمان، شماره تماس قلعه وحشت کیش را بگیرید و با مسئولان مجموعه، زمانی را هماهنگ کنید. پس از تهیه بلیت و ورود به داخل، در سالنی کاملا تاریک قرار خواهید گرفت. انسان ‌ها در موقعیت ‌های ترسناک واکنش‌ هایی ناخود آگاه از خود نشان می ‌دهند.

واکنش ‌هایی که پس از آن موقعیت، به نظرمان خنده‌ دار می‌آید. در طول مسیر قلعه وحشت کیش عکاسانی وجود دارند که از شما تصویر برمی‌ دارند. پس از پایان ماجراجویی در صورت تمایل، با پرداخت مبلغی این عکس‌ ها برای شما چاپ خواهند شد. در سال ۱۴۰۰ هزینه ‌ای که برای استفاده از این مجموعه تفریحی می ‌پردازید، ۵۰٬۰۰۰ تومان بوده است. کودکان زیر ۵ سال حق ورود به قلعه وحشت کیش را نخواهند داشت.

قلعه وحشت کیش

اسکله تفریحی کیش: اسکله تفریحی کیش با ۱۰ هزار متر مربع مساحت در مرداد سال ۱۳۸۵ هجری شمسی افتتاح شد و از آنجا که فضای بسیار زیبایی دارد، انتخاب بسیاری از گردشگران به‌ ویژه در زمان غروب خورشید است. این اسکله‌ وسیع که ۴۳۷ متر طول دارد، به‌خاطر چشم‌ انداز وسیع، ورزش‌ های آبی و سکو های چوبی بین گردشگران شناخته می ‌شود. در اسکله کیش تفریحات زیادی وجود دارد که شامل جت اسکی، قایق‌ های پدالی و ماهیگیری، قایق ‌های عادی و شیشه‌ ای و امکانات غواصی می ‌شود.

ساحل ماسه‌ ای بسیار تمیز و زیبایی در کنار اسکله تفریحی کیش قرار دارد که با شن‌ های داغ و نرم خود، حس آرامش را برایتان به ارمغان می‌ آورد. با قدم‌ زدن در این ساحل و تماشای دریا می‌ توانید برای لحظاتی از زندگی روزمره فاصله بگیرد و با چند عکس یادگاری آن را در خاطرات خود ثبت کنید. روز و شب این ساحل هر کدام زیبایی خاص خود را دارند که در طول سفرتان باید تجربه کنید.

در این ساحل مجسمه شخصیت‌ های کارتونی مثل باب اسفنجی به چشم می ‌خورد که برای کودکان و حتی بزرگ‌تر ها جذابیت زیادی دارند. این اسکله ۴۳۷ متر طول و ۱۸ متر عرض و در تمام ساعات شبانه‌ روز باز است.

بهترین زمان سفر به کیش و بازدید از بوستان آهوان

جزیره سر سبز و زیبای کیش که به مروارید خلیج فارس معروف است جزء شهرستان بندر لنگه از استان هرمزگان در بخش جنوبی کشور عزیزمان  ایران است. این جزیره نیز مانند سایر نقاط جنوبی ایران دارای آب و هوایی گرم و خشک و بیابانی است و تابستانی طولانی و گرم و زمستانی کوتاه و ملایم دارد اما از اوایل دی ماه تا اواخر اردیبهشت ماه آب و هوایی بسیار مطلوب دارد.

لذا بهترین زمان سفر به کیش و دیدن از جذابیت های آن همان بازه ی زمانی اوایل دی تا اواخر اردیبهشت است که قطعا در این زمان سفر لذت بخش تری را در کیش تجربه خواهید کرد.

بوستان آهوان کیش کجاست و مسیر دسترسی به آن

بوستان آهوان که یکی از جاذبه های گردشگری کیش است، در فاصله 10 کیلومتری از مرکز شهر قرار داشت که به راحتی با تاکسی های موجود در جزیره کیش در عرض 15 دقیقه به آنجا می رسید.

آدرس بوستان آهوان کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، انتهای خیابان فردوسی، بوستان آهوان کیش

اجاره آپارتمان مبله در کیش

همان طور که در ابتدا نیز گفته شد جزیره کیش به دلیل جاذبه های دیدنی فراوانی که یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می رود و از همین رو سالیانه افراد بسیاری جهت بازدید از زیبایی های این مکان به جزیزه کیش سفر می کنند.

اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش را دارید و می خواهید مدتی را در این جزیره خارق العاده اقامت داشته باشید می توانید از طریق سایت لوکس ویلا به اجاره روزانه آپارتمان در کیش بپردازید و اقامتگاه مورد نظرتان را انتخاب و رزرو نمایید. پشتیبانان سایت لوکس ویلا همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان جهت اجاره و رزرو اقامتگاه در کیش و سایر نقاط ایران هستند.

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، جزیره کیش، انتهای خیابان فردوسی، بوستان آهوان کیش

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه