بهترین هایپر مارکت های کردان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

کردان منطقه خوش آب و هوا و سرسبز در اطراف تهران و کرج است و بخاطر فاصله یک ساعته تا تهران و همچنین داشتن تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف، از بهترین مناطق خوش قیمت و نزدیک به تهران برای سپری کردن اوقات فراغت به حساب می آید. برای اقامتی چند روزه در یکی از بهترین ویلاهای کردان، مردم برای تهیه آب و غذای مورد نیاز خود به سراغ بهترین هایپر مارکت ها و سوپرمارکت های کردان مراجعه می کنند و عده کمی هم هستند که از شهر تهران، مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه کرده و راهی کردان شوند. اگر میخواهید با بهترین سوپرمارکت ها و هایپر مارکت های کردان آشنا شوید تا هر چیزی که برای اقامتی چند روزه میخواهید را به راحتی تهیه کنید، با ما همراه باشید.

هایپر مارکت وان (هایپروان) | از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

معروف ترین و بهترین هایپر مارکت های کردان را با هایپرماکرت وان شروع می کنیم. هایپر مارکت وان در همان ابتدای ورودی بلوار شهدای کردان قرار دارد و از همین جهت، یکی از شلوغ ترین هایپر مارکت های منطقه به حساب می آید. هایپر مارکت وان میدانست بخاطر اینکه در اوایل ورودی کردان قرار دارد، قطعاً شلوغ ترین هایپر مارکت منطقه خواهد بود و برای همین، هایپرم ارکتی بزرگ و با تنوع بالایی از انواع محصولات می باشد. در این هایپرمارکت قسمت های مختلفی وجود دارد که اکثر آن ها مواد غذایی و کالاهایی هستند که در همه سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها پیدا می شود.

هایپروان کردان

[Best_Wordpress_Gallery id=”1″ gal_title=”test”]

جوجه های مرینت شده و مزه های خوشمزه

اما هایپرمارکت وان بخش های جذاب دیگری هم دارد. یکی از مهم ترین نیازهای گردشگران برای اقامتی چند روزه در کردان، خرید انواع جوجه ها، گوشت ها و قارچ های مزه دار شده است و در این هایپرمارکت، بخشی بزرگی به انواع جوجه های مزه دار شده اختصاص دارد تا گردشگران با توجه به ذائقه و سلیقه خود، هر چی میخواهند را تهیه کنند. لازم به ذکر است جوجه های مزه دار شده در کنار انواع مزه ها مانند زیتون هایی با طعم های مختلف، از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند.

ملزومات جشن ها

در هایپرمارکت وان هرچه که برای برگزاری جشن ها و بخصوص تولدها نیاز دارید پیدا می شود. در بخش مواد فاسد شدنی که باید در یخچال قرار بگیرند، انواع شیرینی ها و کیک ها در اندازه های مختلف وجود دارد که همیشه تازه بوده و در صورتیکه تمام شوند هم سریع جایگزین میشوند. شاید تنوع شیرینی در این هایپرمارکت کم باشد اما همان تنوع محدود از کیفیت بالا و قیمت های خوبی هم برخوردار هستند. در بخش دیگر هایپرمارکت، کالاهایی همچون انواع شمع ها، کلاه ها و وسایل تولد، شیشه ها و لیوان های جذاب و دوست داشتنی هم مشاهده می شود.

فینگر فودهای متنوع هایپروان

یکی از مهم ترین فاکتورهای برگزاری جشن ها، تولدها و دورهمی ها، غذا است. در جشن ها از نظر اقتصادی تهیه فینگر فود به صرفه تر از سفارش غذا یا حتی درست کردن غذا است برای همین فینگر فودها در میان گردشگران کردان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در هایپرمارکت وان کردان، بخشی برای فینگر فودها اختصاص داده شده و هر نوع فینگرفودی که بخواهید را در آنجا با قیمتی بسیار خوب می توانید تهیه کنید. در کنار فینگرفودها هم انواع دیس های غذایی مانند دیس الویه، سالاد ماکارونی و غیره هم وجود دارد. اما دیس هایی غذایی شاید برای همه کافی نباشد از این رو، در هایپرمارکت وان دیس های مزه با تنوعی از مزه های مختلف از کالباس و پاستیل تا خیارشور و تخمه مشاهده می شود.

میوه جات و صیفی جات

یک هایپرمارکت خوب و معروف باید تنوع بالایی از انواع کالاها را داشته باشد و این جهت، هایپروان کردان در کنار مواد غذایی، مواد پروتئینی، شیرینی فروشی، غذاها و دیس های فینگر فودی، بخش میوه و صیفی جات را هم در خود جای داده است. در قسمت میوه و صیفی از انواع سیب گرفته تا خیارهای رسمی و درختی، گوجه، میوه های فصل و غیره هم مشاهده میشود اما از همه آن ها جالب تر، دیس های میوه هستند که با خلاقیت تمام چیده شده و آن هایی که هم حوصله چیدن میوه ها و تزئین آن ها را ندارند و از طرفی، می خواهند در یک دیس همه نوع میوه را داشته باشند می توانند این دیس های زیبا و خوش قیمت را در هایپرماکت وان تهیه کنند.

لوازم جانبی گوشی

در اکثر ویلاهای کردان، سیستم های صوتی و تصویری وجود دارد تا برای دورهمی ها و بخصوص جشن ها و تولدها، آهنگ های مناسب پخش شود. به کردان سفر کرده و میخواهید در ویلایی که به صورت روزانه اجاره کردید، آهنگ های مورد نظر و مناسب با جمع را پخش کنید و از آنجایی که کابل AUX از اهمیت بالایی برخوردار است، یا کابلتان را گم کرده اید یا کابل خراب شده است. از طرفی، این اتفاق هایی شارژر هم می تواند رخ دهد و از شانس شما، شارژر شما در کران به مشکل خورده. در این مواقع، کافیست به هایپرمارکت وان مراجعه کرده و به سمت غرفه لوازم جانبی گوشی بروید. در غرفه لوازم جانبی گوشی هایپروان انواع کابل های AUX، کابل های شارژر، اسپیکر بلوتوثی، میکروفون، هدست های بلوتوثی و تنوع بالایی از انواع قاب ها برای گوشی های مختلف عرضه می شود.

آدرس هایپروان کردان

هایپرمارکت وان در ابتدای بلوار شهدای کردان است. بعد از اینکه از آزادراه کرج به قزوین وارد خیابان کردان شده و به میدان شهدای کردان می رسید. تقریباً 500 متر جلوتر از میدان و بعد از کوچه برکت، هایپرمارکت وان را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است در مقابل هایپروان فضای پارک اختصاصی وجود دارد و در روزهای شلوغ هم می توانید به کمی جلوتر یا عقب تر از هایپروان، خودروی خود را پارک کنید.

شماره تماس هارپیروان کردان: 44334805-026

ساعت کاری هایپروان کردان: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.91903627066147%2C50.82797887430702%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

هایپرمارکت امیران کردان | حرف اول در تخفیف

بی شک تخفیف گذاشتن روی کالاها از مهم ترین ملاک های محبوبیت یک فروشگاه، هایپرمارکت یا حتی مغازه های کوچک و بزرگ به حساب می آید. اکثر مردم به دنبال فروشگاه هایی هستند که اجناس در آنجا با تخفیف عرضه و این تخفیف هرچند کم هم که باشد، تاثیر بالایی در جذب مشتری خواهد داشت. هایپرمارکت امیران یا بهتر بگوییم، فروشگاه زنجیره ای امیران یکی از معروف ترین و بهترین فروشگاه هایی است که در روستای کردان قرار دارد و بخاطر تنوع بالای محصولات و از آن مهم تر، تخفیف های نفیسی که بر روی محصولاتش میگذارد، بی شک از بهترین جاهایی است که می توان خریدهای لازم را انجام داد.

هایپرمارکت امیران بنیانگذار ارزانی در کرج است. امیران در شهرستان کرج 16 شعبه فعال و همیشه شلوغ دارد و اولین شعبه آن، در بلوار انقلاب کرج واقع شده است. بخاطر تخفیف های هیجان انگیز و تنوع بالای محصولات در امیران، طولی نکشید که شعبه بلوار انقلاب جوابگوی مشتریان بود و امیران تصمیم گرفت شعبات خود را در کرج گسترش دهد. امروزه می توانیید شعبات امیران را در میدان آزدگان، خیابان قزوین، بلوار انقلاب، حصارک، مهرشهر، فاز 4 مهرشهر، خیابان درختی، باغستان، فردیس، مشکین دشت، جاده ملارد، بلوار ارم، فاز 1 اندیشه و عظیمیه پیدا کنید. 16امین شعبه فروشگاه هایپرمارکت امیران که از نظر خیلی ها، موفق ترین و شلوغ ترین شعبه این فروشگاه زنجیره ای به حساب می آید در روستای کردان قرار دارد.

مواد پروتئینی امیران

بخش همیشه شلوغ، جذاب و دوست داشتنی هایپرمارکت امیران، قسمت مواد پروتئینی و جوجه های مزه دار شده است. در میان هایپر مارکت های کردان، یکی از بهترین جوجه های مزه دار شده را در اینجا پیدا می کنید. قیمت جوجه های مزه دار شده بسیار خوب بوده و از طرفی، مزه و کیفیت بسیار مناسبی هم دارند. در کنار جوجه ها، ظرف های مزه ها قرار داده شده که شامل انواع زیتون ها از زیتون هایی پرورده تا زیتون هایی که در کشک قرار دارند، اگر هم میخواهید در کنار جوجه ها، سوسیس و کالباس داشته باشید در بخش مواد پروتئینی امیران انواع سوسیس ها و کالباس ها با برندهای معروف و باکیفیت وجود دارد که قیمت هایشان به مراتب کمتر از اکثر جاها است.

ادویه جات

ادویه بی شک مهم ترین چیزی است که برای یک وعده غذایی باید استفاده شود و حتی عده بسیاری هم هستند که برای جوجه های مزه دار شده از ادویه های مختلف استفاده می کنند تا مزه غذایشان جذاب تر شود. در هایپرمارکت امیران بخش بزرگی به انواع ادویه ها اختصاص داده شده و علاوه بر تنوع بالای انواع ادویه ها، تمامی آن ها در بسته بندی های کوچک و بزرگ قرار داده شده اند. در کنار ادویه ها، انواع حبوبات هم در هایپرمارکت امیران مشاهده می شود که قیمت های بسیار ارزانی دارند و هر مقداری که میخواهید میتوانید تهیه کنید. اگر هم به دنبال برنج های درجه یک هستید، در پشت ادویه ها و حبوبات هم انواع برنج ها از برنج هاشمی تا طارم قرار داده شده و قیمت های آن ها از همه جا ارزان تر است.

سوپرمارکت امیران

بعد از قسمت ادویه جات و پروتئینی می رسیم به مهم ترین و بزرگترین قسمت هایپرمارکت امیران که سوپرمارکت آن است. در اینجا تقریباً هر چیزی که میخواهید را پیدا می کنید. همه کالاها با نظم در بخش های مشخص شده قرار دارند و نیازی نیست برای یک کالا، همه جای سوپرمارکت را بگردید. انواع شامپوها تا مواد شوینده، انواع کنسروها، تنقلات، لبنیات، روغن ها و هر چیزی که بخواهید را در اینجا پیدا خواهید کرد و از آن جالب تر علاوه بر اینکه تقریباً تمام مشتریان هایپرمارکت امیران توانسته اند هر چیزیکه میخواهند را در اینجا تهیه کنند، از تخفیف های بسیار خوبی هم برخوردار شده اند. لازم به ذکر است در برخی از مواقع بخصوص ایام خاصی که مناسبتی در پیش رو قرار دارد، هایپرمارکت امیران تخفیف هایی بسیار نفیسی گاه تا بیش از 50 درصد را بر روی کالاهایش اعمال می کند.

آدرس هایپرمارکت امیران کردان

از آزادراه کرج به قزوین وارد بلوار شهدای کردان می شوید. مسیری 1.5 کیلومتری را طی می کنید تا به بلوار بزرگ میرسید که در وسط بلوار، جدول کشی و درخت کاری مشاهده می شود. صد متر جلوتر در سمت راست بلوار شهدای کردان هایپرمارکت امیران را مشاهده خواهید کرد. در مقابل هایپرمارکت فضای کافی برای جای پارک وجود دارد و در روزهای شلوغ آخر هفته و تعطیلات هم می توانید خودروی خود را جلوتر یا عقب تر از هایپرمارکت پارک نمایید. لازم به ذکر است اگر علاقمند به رستوران گردی هستید، در مقابل هایپرمارکت امیران رستوران دیزی سرای چهار فصل، یکی از بهترین رستوران های کردان قرار دارد.

شماره تماس هایپرمارکت امیران: 91008077-021 داخلی 516

ساعت کاری هایپرمارکت امیران: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 10 شب و پنج شنبه ها از ساعت 7 صبح الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.92830280510664%2C50.8286840802624%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

هایپرمارکت امیران کردان

هایپرمارکت پسرخانه

هایپرمارکت پسرخاله هم از دیگر معروف ترین سوپرمارکت های کردان است که تنوع محصولات بالایی دارد هرچند به اندازه امیران و وان نمی رسد اما در نوع و نسبت به سایر سوپرمارکت ها، تنوع محصولات بیشتری هم دارد. هایپرمارکت پسرخاله نسبت به امیران و وان به مرکز کردان نزدیک تر است و بخاطر محبوبیتی که دارد، افراد مختلفی ترجیح می دهند مسافت کمتری را طی کنند و محصولات مورد نیاز خود را از این سوپرمارکت تهیه کنند.

یکی از مزیت هایی که سوپرمارکت پسرخاله نسبت به هایپرمارکت امیران و وان دارد، امکان ارسال است. هایپر مارکت های امیران و وان بخاطر شلوغی که دارند، امکان ارسال سفارش را ندارند و از آنجایی که بسیاری از مردم، در ویلا هستند و نمیخواهند از اقامتگاه خود خارج شوند، به سراغ سوپرمارکت پسرخاله می روند. این سوپرمارکت تمامی ارسال های خود را به صورت رایگان انجام می دهد.

اگر میخواهید از سوپرمارکت پسرخاله سفارش دهید تا برایتان ارسال شود، این نکته را هم در نظر داشته باشید همانند هایپر مارکت های امیران و وان، خبری از تخفیف های متنوع در این سوپرماکت نیست و تمامی کالاها به همان قیمتی که بر روی آن ها درج شده است به فروش می رسند.

آدرس هایپرمارکت پسرخاله

هایپرمارکت پسرخاله در فاصله 2.1 کیلومتر از میدان شهدای کردان قرار دارد. وقتی که از طریق میدان وارد بلوار شهدای کردان می شوید، مسافتی 2.1 کیلومتری را طی کنید تا به بانک صادرات برسید. در جلوی بانک صادرات چهارراهی قرار دارد و چند متر جلوتر از چهارراه، هایپرمارکت پسرخاله مشاهده می شود. هم در مقابل هایپرمارکت پسرخاله و هم در خیابان مجاور آن جای پارک بسیاری وجود دارد.

شماره تماس هایپرمارکت پسرخاله: 44333688-026

ساعت کاری هایپرمارکت پسرخاله: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.93059632338943%2C50.83290587722052%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

فروشگاه رفاه کردان

فروشگاه رفاه را همه میشناسند. فروشگاهی زنجیره ای که در همه جای ایران شعبات مختلفی دارد و از شیر مرغ تا جون آدمی زاد از انواع خوراکی ها و مایحتاج روزانه تا لوازم خانگی و انواع فرش و لباس و غیره را در فروشگاه های رفاه می توانید پیدا کنید. در مدت اخیر، بخاطر محبوبیت کردان فروشگاه رفاه تصمیم گرفت شعبه ای هم در این روستای ییلاقی و خوش آب و هوا افتتاح کند و بخاطر محبوبیت نام رفاه، طولی نکشید که به یکی از معروف ترین و محبوب ترین هایپرمارکت ها و فروشگاه های منطقه تبدیل شد.

بخاطر دلایل مختلف، در فروشگاه رفاه شعبه کردان تنها اقلام خوراکی و سوپرمارکتی عرضه می شود و خبری از لوازم خانگی و لباس و غیره نیست. اما فروشگاه رفاه شعبه کردان از تنوع بالایی در زمینه محصولات سوپرمارکتی برخوردار است و همانند هایپر مارکت های معروف کردان مانند وان و امیران، تخفیف های مختلفی هم بر روی محصولاتش قرار می دهد اما مزیتی که خرید از فروشگاه رفاه کردان دارد، شرکت در قرعه کشی ها و مناسبت های مختلف است. در نظر داشته باشید برخلاف هایپر مارکت های امیران و وان در فروشگاه رفاه جوجه های مرینت شده و مزه های مختلف عرضه نمی شود.

آدرس فروشگاه رفاه کردان

برای دسترسی به فروشگاه رفاه کردان، فاصله را اینطور بگوییم که ابتدا وارد بلوار شهدای کردان شده و از میدان کردان، مسافتی 2.3 کیلومتری را طی می کنید تا به پمپ بنزین پرسی برسید. بعد از پمپ بنزین خودپرداز ملت را مشاهده کرده و بعد از آن، فروشگاه بزرگ رفاه را میبینید. همانند سایر فروشگاه ها و هایپر مارکت های کردان، در مقابل فروشگاه رفاه فضای پارک مناسبی وجود دارد و خودرو ها هم به صورت مورب پارک شده اند تا امکان پارک خودروهای بیشتری فراهم شود. در آن سوی خیابان و جلو و عقب فروشگاه رفاه هم در صورت شلوغی می توانید جای پارک مناسب پیدا کنید.

شماره تماس فروشگاه رفاه کردان: 44332561-026

ساعت کاری فروشگاه رفاه کردان: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب و روزهای جمعه از ساعت 9 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.9318516632817%2C50.833516942690935z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

فروشگاه افق کوروش کردان

معروف ترین یا یکی از معروف ترین فروشگاه های زنجیره ای در کل کشور، فروشگاه افق کوروش است که شعبات بسیار زیادی در همه جای ایران دارد. فروشگاه افق کوروش بخاطر تخفیف ها و جشنواره های مختلفی که دارد معروف است و در تمامی شعبات تنوع مناسبی از انواع محصولات سوپرمارکتی عرضه می شود که روی تمامی آن ها یا اغراق نکنیم، اکثریت آن ها تخفیف اعمال شده است. اخیراً فروشگاه افق کوروش در کردان هم شعبه افتتاح کرده و جدیدترین هایپرمارکتی است که در این روستا افتتاح شده است.

فروشگاه افق کوروش کردان هم مانند اکثر شعبه ها، تنها محصولات سوپر مارکتی را عرضه می کند و علاوه بر اینکه روی تمامی محصولات خود تخفیف اعمال کرده، می توانید با خریدهای بالای یک مبلغ مشخص، از تخفیف های بیشتر بهرمند شده یا در قرعه کشی های افق کوروش شرکت کنید. لازم به ذکر است فروشگاه افق کوروش در میان بزرگترین و معروف ترین فروشگاه های زنجیره ای کردان است و بخاطر اینکه در نزدیکی فروشگاه معروف امیران قرار دارد، در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه که گردشگران بسیاری به کردان سفر می کنند، پیدا کردن جای پارک مناسب در نزدیکی فروشگاه معضلی برای مشتریان افق کوروش است.

آدرس فروشگاه افق کوروش کردان

برای دسترسی به فروشگاه افق کوروش شعبه کردان اگر از میدان شهدای کردان میخواهید دسترسی داشته باشید، از طریق میدان وارد بلوار شهدای کردان شده و با طی کردن مسیری 1.5 کیلومتری را طی کنید تا به بلوار بزرگی که در وسطش درختکاری و جدول کشی وجود دارد. قبل از آن در سمت راست بلوار فروشگاه بزرگ افق کوروش را مشاهده خواهید کرد.

ساعت کاری فروشگاه افق کوروش کردان: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5693467724677%2C35.927340376097995%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

اقامت در کردان

اگر کردان را به عنوان مقصد سفر و سپری کردن اوقات فراغت خود انتخاب کرده اید، با تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف با امکانات متغیر مواجه می شوید. برای اجاره روزانه ویلا در کردان و انتخاب بهترین ویلا با توجه به بودجه و سلیقه و همچنین دریافت مشاوره جهت انتخاب ویلا می توانید با کارشناسان لوکس ویلا تماس حاصل فرمائید.