بهترین رستوران های نمک آبرود

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

شهرک تفریحی و توریستی نمک آبرود، منطقه ای که در دهه 60 بخاطر جمعیت زیاد شهرهای نوشهر و چالوس افتتاح شد تا مردم به سمت این شهرک رفته و جمعیت آن دو شهر کاهش یابد. طولی نکشید که به لطف طبیعت زیبا، جنگل بکر، ساحل دلنشین و تفریحگاه های بینظیر، نمک آبرود به یکی از توریستی ترین مقاصد شمال کشور تبدیل شد. امروزه به لطف جمعیت بالای مسافرانی که به نمک آبرود سفر می کنند، رستوران ها و مراکز خرید بسیاری در نقاط مختلف نمک آبرود افتتاح شده و از طرفی، رستوران گردی و بازارگردی هم به یکی از جذاب ترین تفریحات در این شهر تبدیل شده است. با ما همراه باشید تا در ادامه با برخی از بهترین رستوران های نمک آبرود بیشتر آشنا شوید.

#1 باغ رستوران ملورین نمک آبرود

معرفی بهترین رستوران های نمک آبرود را با باغ رستوران ملورین آغاز میکنم. رستورانی که محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد و از طرفی، منوی غذایی متنوع رستوران هم باب میل هر ذائقه ای می باشد و این موضوع باعث شده باغ رستوران ملورین یکی از شلوغ ترین و بهترین رستوران های نمک آبرود باشد. باغ رستوران ملورین یکی از بزرگترین رستوران های نمک آبرود است و در سه محیط سرپوشیده، روباز و آلاچیق از مشتریان خود پذیرایی می کند.

محیط سرپوشیده از دکوراسیون زیبا و مطلوبی برخوردار است و همیشه هم شلوغ می باشد. اگر در روزهای آفتابی و خوش آب و هوای نمک آبرود میخواهید به رستوران ملورین مراجعه کنید پیشنهاد می کنیم به سراغ فضای روباز رستوران بروید. فضای روباز، باغی سرسبز و دنج است هرچند شلوغی رستوران، دنج بودن محیط را کمرنگ می کند اما بسیار منطقه ای باصفا و دیدنی می باشد و بی شک، لحظات خوشی را در فضای باز و سرسبز باغ رستوران ملورین برای خود رقم خواهید زد. در صورتی هم که با خانواده یا جمع های دوستانه میخواهید به رستوران ملورین مراجعه کنید، پیشنهاد ما آلاچیق های رستوران است. در این باغ رستوران آلاچیق های با ظرفیت های مختلف وجود دارد و از قبل هم می توانید حتی برای برگزاری جشن های تولد، آلاچیق مورد نظر خود را رزرو کنید.

در منوی غذایی باغ رستوران ملورین، کباب های لذیذ، انواع خورشت ها و غذاهای محلی شمال کشور مشاهده می شود اما در کنار آن ها، رستوران دارای منوی فست فودی هم بوده و می توانید انواع برگرها، ساندویچ ها و پیتزاها را هم سفارش دهید. از نظر مشتریان رستوران، تمامی غذاها از کیفیت بالا و حجم مناسبی هم برخوردار هستند و درکنار سرویس دهی مطلوب، قیمت های بسیار خوبی هم دارند. لازم به ذکر است در میان بهترین رستوران های نمک آبرود، باغ رستوران ملورین یکی از لذیذترین غذاها را به لطف سرآشپزهای مجربش سرو می کند.

آدرس باغ رستوران ملورین نمک آبرود

برای دسترسی به باغ رستوران ملورین ابتدا باید از شهر نمک آبرود وارد جاده مازندران به سیاهکلرود شوید تا در غرب نمک آبرود به منطقه کلارآباد برسید. در این منطقه وارد بلوار شهید بهشتی شوید تا پس از طی کردن مسیری 200 متری، رستوران را جلوتر از اولین کوچه مشاهده کنید. در جلوی رستوران فضای پارکینگ خودرو هم وجود دارد اما به لطف محبوبیت بالای رستوران، در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه که افراد بسیاری راهی نمک آبرود و رستوران ملورین می شوند، می بایست خودرو را کمی دورتر از رستوران پارک کرد. در نظر داشته باشید از نزدیک ترین جاهای دیدنی نمک آبرود به رستوران ملورین می توان به پارک ارم واقع در فاصله 500 متری و مجتمع تجاری پانوراما در فاصله 1 کیلومتری رستوران اشاره کرد.

شماره تماس باغ رستوران ملورین نمک آبرود: 5465413-011

ساعت کاری باغ رستوران ملورین نمک آبرود: همه روزه از ساعت 10:30 الی 23:55

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.69897205876008%2C51.25201018465856%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”468″ name=”باغ رستوران ملورین نمک آبرود”]

#2 رستوران آبادگران نمک آبرود

رستوران آبادگران یکی از رستوران های لوکس و نسبتاً گران قیمت و از محبوب ترین رستوران های با موسیقی زنده نمک آبرود است و هنگامی که میخواهید وارد رستوران شوید، با مشاهده تابلوی رستوران که نوشته است با موسیقی زنده، تا حدودی متوجه گران قیمت بودن رستوران می شوید. با این حال رستوران آبادگران جزء معروف ترین رستوران های نمک آبرود است و همیشه جمیعت قابل توجهی را در رستوران مشاهده می کنید چراکه در این رستوران تنوعی از غذاهای ایرانی، دریایی و محلی با کیفیت بسیار بالا سرو می شود.

رستوران آبادگران دارای فضای روباز و سرپوشیده است. در فضای سرپوشیده رستوران، شاهد دکوراسیونی زیبا و دلنشین هستیم و ظرفیت رستوران هم بالا می باشد اما در صورتیکه میخواهید از چشم انداز زیبای دریا و هوای دلنشین شمال هم برخوردار شوید، پیشنهاد می کنیم به سراغ فضای روباز رستوران آبادگران بروید. از نظر مشتریان، رفتار پرسنل رستوران عالی و سرویس دهی مناسبی ارائه می دهند. غذاهای رستوران از مواد اولیه باکیفیت تهیه می شوند و این مواد هم به صورت روزانه تهیه شده و از طرفی، به لطف سرآشپزان مجرب رستوران، غذاهای لذیذ و خاطره انگیزی برای مشتریان سرو می شود اما در نظر داشته باشید همانطور که پیش تر گفتیم، غذاهای رستوران از قیمت های به مراتب بالاتری نسبت به سایر رستوران های نمک آبرود دارند هرچند بخاطر کیفیت و طعم لذیذشان، ارزشش را دارد.

آدرس رستوران آبادگران نمک آبرود

رستوران آبادگران در شمال غربی نمک آبرود واقع در نوار ساحلی قرار دارد. اگر آبادگران، انتخاب شما برای گشت و گذار در میان بهترین رستوران های نمک آبرود است، برای دسترسی به رستوران می بایست وارد جاده ساحلی شده و نمک آبرود را به سمت غرب ترک کنید. در جاده هنگامی که از پل واقع بر روی رودخانه عبور کردید، با طی کردن مسیری یک کیلومتری در سمت راست جاده می توانید ورودی رستوران را مشاهده کنید. رستوران دارای پارکینگ اختصاصی می باشد و حتی در روزهای شلوغ سال هم مشتریان رستوران مشکلی از بابت جای پارک نخواهند داشت.

همچنین در نظر داشته باشید نزدیک ترین تفریحگاه ها و جاهای دیدنی نمک آبرود به رستوران آبادگران شامل مجتمع تجاری پارنوراما در فاصله 1.3 کیلومتری، پارک ارم، کارتینگ نمک آبرود و فرودگاه تفریحی نمک آبرود در شعاع 2.5 کیلومتری هستند.

شماره تماس رستوران آبادگران نمک آبرود: 54602203-011

ساعت کاری رستوران آبادگران نمک آبرود: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.69879169744616%2C51.279738575584474%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”451″ name=”رستوران آبادگران نمک آبرود”]

#3 باغ رستوران آیلار نمک آبرود

اگر در میان رستوران های نمک آبرود میخواهید به رستورانی مراجعه کنید که محبوبیت بالا و کیفیت قابل توجه آن باعث شده سلبریتی ها، بازیکنان ورزش و غیره هم لحظات خاطره انگیز خود را در آنجا سپری کرده باشند، باغ رستوران آیلار یکی از آن ها خواهد بود. باغ رستوران آیلار دو محیط روباز و سرپوشیده دارد. در محیط سرپوشیده رستوران با دکوراسیونی چوبی شامل میز و صندلی های چوبی و زیبا روبرو می شویم که ظاهر جذابی را به رستوران داده اند هرچند دکوراسیون زیبا در میان جمعیت زیاد مشتریان شاید چندان به چشم نیاید. محیط روباز باغ رستوران آیلار درواقع شامل آلاچیق ها، کلبه های چوبی و میز و صندلی های چوبی قرار گرفته در محیط سرسبز باغ رستوران می باشد و امکان رزرو آن ها هم وجود دارد.

علاوه بر محیط رستوران های آیلار که در نوع خود، لوکس و دیدنی است، غذاهای رستوران هم باعث شده اند باغ رستوران آیلار یکی از محبوب ترین رستوران های نمک آبرود به حساب آید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی برای مشتریان سرو می شود و تمامی غذاها بخاطر اینکه در ظروف متوسط و بزرگ سرو می شوند، حجم بالا، ظاهری جذاب و وسوسه انگیز و کیفیت مناسبی دارند. تمامی غذاهای رستوران از بخصوص محبوب ترین ها شامل انواع کباب از مواد اولیه باکیفیت به صورت روزانه تهیه می شوند و برنج های رستوران هم صدرصد ایرانی بوده و عطر برنج به خوبی بیانگر این موضوع خواهد بود. همچنین غذاهای رستوران را سرآشپران حرفه ای برای مشتریان سرو می کنند تا طعمی به یاد ماندی را به یادگار بگذارند.

آدرس باغ رستوران آیلار نمک آبرود

باغ رستوران آیلار در نزدیکی جاده ساحلی نمک آبرود قرار دارد و همچنین فاصله این رستوران تا اکثر جاهای دیدنی نمک آبرود شامل مجتمع تجاری پانوراما، فرودگاه تفریحی نمک آبرودف کارتینگ نمک آبرود و بولینگ مارینا مال میانگین 2 کیلومتر است. برای دسترسی به باغ رستوران آیلار نمک آبرود وارد جاده ساحلی شده و به سمت غرب بروید تا در شمال غرب نمک آبرود، نزدیک به جاده آهنگرکلا رستوران را جنب ایران کتان مشاهده کنید. همچنین رستوران دارای پارکینگ اختصاصی بوده و در روزهای شلوغ سال که گردشگران زیادی برای گردش در میان دیدنی های نمک آّبرود به این شهر سفر می کنند، مانند تعطیلات چند روزه هم به راحتی جای پارک مناسب پیدا می شود.

شماره تماس باغ رستوران آیلار نمک آبرود: 54607797-011

ساعت کاری باغ رستوران آیلار نمک آبرود: همه روزه از ساعت 10:30 الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.69020997499865%2C51.2886725449016%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”470″ name=”باغ رستوران آیلار نمک آبرود”]

#4 رستوران سنتی نازخاتون نمک آبرود

رستوران های سنتی نمک آبرود هم حال و هوای جذاب خودشان را دارند. در شمال نمک آبرود واقع در نوار ساحلی شهر، هتلی با نام هتل آزادی خزر وجود دارد که یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین هتل های شهر به شمار می رود. در این هتل چند رستوران وجود دارد که نه تنها در میان مشتریان رستوران بلکه در میان گردشگران و علاقمندان به رستوران گردی و گشت و گذار در میان رستوران های نمک آبرود هم محبوبیت بالایی دارد.

رستوران سنتی نازخاتون محیطی سنتی به همراه میز و صندلی های چوبی دارد که جلوه زیبایی را به رستوران داده اند. رستوران همیشه شلوغ است و در روزهای آخر هفته و تعطیلات که افراد بسیاری به نمک آبرود سفر می کنند هم شاید زمانی را منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود. رستوران نازخاتون بطوری کلی جزء رستوران های نسبتاً گران قیمت نمک آبرود است اما این قیمت بالا در ازای داشتن محیطی لوکس و دلنشین، سرو غذاهای بی نظیر ایرانی و محلی و غیره است. در منوی رستوران نازخاتون نمک آبرود انواع غذاهای ایرانی و محلی مشاهده می شود که از کیفیت و حجم بالایی برخوردار هستند. همچنین غذاهای دریایی شامل انواع ماهی ها هم در رستوران سرو می شود که به صورت روزانه تهیه شده و آن ها هم کیفیت بالایی دارند.

لازم به ذکر است رستوران سنتی نازخاتون در کنار اینکه جزء بهترین رستوران های سنتی نمک آبرود است، از جمله رستوران های با موسیقی زنده نمک آبرود هم هست و موسیقی زنده روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 الی 11 شب بوده و برای برخورداری از آن می بایست هزینه جداگانه ای را برای ورودی پرداخت کنید.

آدرس رستوران سنتی نازخاتون نمک آبرود

در شمال نمک آبرود واقع در جاده سیاهکلرود به مازندران، وارد مسیر پارکینگ هتل آزادی خزر یا هتل پارسیان خزر شوید و بعد از اینکه وارد هتل شدید، در بخش رستوران ها ورودی رستوران سنتی را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است پارکینگ هتل پارسیان خزر برای مسافران هتل به صورت رایگان است و از طرفی، بخاطر محبوبیت بالای هتل در میان مسافران نمک آبرود، در روزهای آخر هفته یا تعطیلات چند روزه یا ظرفیت پارکینگ تکمیل می شود یا می بایست خودروی خود را در انتهای پارکینگ و فاصله نسبتاً قابل توجه تا هتل پارک کنید.

ساعت کاری رستوران سنتی نازخاتون نمک آبرود: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.69539885186295%2C51.30054585285299%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”448″ name=”رستوران سنتی نازخاتون نمک آبرود”]

#5 رستوران ماتینا نمک آبرود

از دیگر رستوران های سنتی نمک آبرود می توان به رستوران ماتینا اشاره کرد. رستورانی که در نزدیکی چالوس واقع شده و بخاطر غذاهای لذیذش، مشتریان ثابتی دارد. رستوران ماتینا مضمونی سنتی دارد و دکوراسیون چوبی رستوران جذابیت بالایی را به محیط بخشیده است. نه تنها دیوارها و سقف و ستون رستوران چوبی هستند بلکه میز و صندلی های چوبی هم در رستوران قرار دارد و در نظر داشته باشید بخاطر ظرفیت های دو یا چهار نفره میزها و صندلی ها، برای قرار های دو نفره هم رستورانی بسیار جذاب خواهد بود.

رستوران ماتینا همانند سایر رستوران های برتر نمک آبرود غذاهای ایرانی را برای مشتریان خود سرو می کند و این غذاها از نظر گردشگران، نسبت به کیفیت و حجمشان از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند. کمتر رستورانی مانند رستوران ماتینا در نمک آبرود وجود دارد که تمام مشتریان آن از نحوه سرویس دهی، غذاها و عملکرد کلی رستوران راضی باشند.

آدرس رستوران ماتینا نمک آبرود

رستوران ماتینا در شرق نمک آبرود و نزدیک به چالوس قرار دارد. برای دسترسی به رستوران ماتینا وارد هچیرود شوید و ابتدای دوجمان، فروشگاهی را با نام راگا مشاهده می کنید که رستوران در مجاورت این فروشگاه قرار دارد. همچنین جای پارک در نزدیکی رستوران به راحتی پیدا می شود و حتی در روزهای شلوغ سال هم گردشگران می توانند جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران را پیدا کنند.

شماره تماس رستوران ماتینا نمک آبرود: 52163647-011

ساعت کاری رستوران ماتینا نمک آبرود: همه روزه از ساعت 11 الی 23

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.686294355322296%2C51.344904860099334%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

رستوران ماتینا نمک آبرود

#6 رستوران کلبه گیلانه نمک آبرود

اگر در میان بهترین رستوران های نمک آبرود به دنبال رستورانی هستید که طعم به یاد ماندنی از غذاهای ایرانی و شمالی را داشته باشد، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران کلبه گیلانه بیاندازید. رستوران کلبه گیلانه نمک آبرود از معدود رستوران های شهر است که درکنار غذاهای ایرانی، غذاهای لذیذ گیلانی را هم برای مشتریانش سرو می کند.

در این رستوران، هر نوع غذای ایرانی، دریایی، شمالی و گیلانی را می توانید سفارش دهید و این غذاها جدا از اینکه کیفیت بالایی داشته و از مواد اولیه مرغوبی هم تهیه می شوند، با خلاقیت بالایی هم تزئین می شوند تا ظاهری زیبا و دلنشین هم داشته باشند. همچنین در نظر داشته باشید درکنار غذاهای اصلی، دسرهای لذیذی هم در رستوران سرو می شود که تجربه طعم بی نظیر آن ها خالی از لطف نیست. اگر هم بخواهیم ازمحیط رستوران تعریفی داشته باشیم، محیط رستوران همانطور که از نامش مشخص است، به صورت کلبه بوده و دکوراسیونی چوبی و زیبا در داخل رستوران مشاهده می شود. لازم به ذکر است رستوران کلبه گیلانه با نام کته کبابی کلبه گیلانه نمک آبرود هم شناخته می شود.

آدرس رستوران کلبه گیلانه نمک آبرود

ابتدا نمک آبرود را به سمت چالوس ترک کنید و سپس در شهر چالوس بعد از پلیس راه قبل از اینکه بخواهید وارد شهر نمک آبرود شوید، رستوران را مشاهده خواهید کرد. همچنین رستوران دارای فضای پارکینگ اختصاصی هم می باشد که ظرفیت بالایی دارد و مشتریان رستوران حتی در روزهای شلوغ سال هم مشکلی از بابت جای پارک نخواهند داشت.

شماره تماس رستوران کلبه گیلانه نمک آبرود: 52164350-011

ساعت کاری رستوران کلبه گیلانه نمک آبرود: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.68835468620733%2C51.315114514218735%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”469″ name=”رستوران گیلانه نمک آبرود”]

#7 رستوران تیشین نمک آبرود

اما می رسیم به یکی از رستوران های نسبتاً لوکس و گران قیمت نمک آبرود با نام رستوران تیشین. با اینکه قیمت غذاهای رستوران کمی بالا می باشد اما بخاطر کیفیت بالا و سرویس دهی مطلوب، ارزشش را دارد. در ابتدا که وارد رستوران تیشین نمک آبرود می شوید، با محیطی زیبا و دیدنی روبرو خواهید شد. بعد از اینکه نشستید، گارسون ها رستوران انواع پیسش غذاه شامل سالاد فصل، سالاد شیرازی، انواع ماست ها از جمل ه ماست موسیر، ماست برانی، ماست و خیار درکنار زیتون پرورده، سیر ترشی و غیره را برایتان سرو می کنند. با مشاهده منوی رستوران، تنوع مطلوبی از انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی را مشاهده می کنید و بخاطر تنوع غذایی بالا، رستوران تیشین تا حدود زیادی پاسخگوی هر ذائقه ای می باشد. همچنین بعد از غذای اصلی هم می توانید دسرهای لذیذ رستوران را هم سفارش دهید.

آدرس رستوران تیشین نمک آبرود

پیش تر آدرس رستوران کلبه گیلانه نمک آبرود را گفتیم که بعد از پلیس راه و قبل از ورودی نمک آبرود قرار دارد. اگر همین مسیر را پیش بروید، کمی جلوتر از رستوران کلبه گیلانه رستوران تیشین را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران تیشین نمک آبرود: 52164723-011

ساعت کاری رستوران تیشین نمک آبرود: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6907859715187%2C51.32188318353586%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”472″ name=”رستوران تیشین نمک آبرود”]

#8 رستوران ساحلی پنو لانژ

اگر به دنبال رستوران های لاکچری نمک آبرود هستید و میخواهید خاطرات خوشی را در یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی نمک آبرود سپری کنید، رستوران ساحلی پنو لانژ را به شما معرفی می کنیم. آن هایی که چالوس و نمک آبرود پاتوقشان است و همیشه برای اوقات فراغت و تعطیلات راهی یکی از این دو منطقه می شوند، نام پنو را به خوبی میشناسند. البته نه به عنوان رستوران بلکه به عنوان برند پوشاک. پنو در سال 1397 افتتاح شد و در آن زمان، یک فروشگاه پوشاک بود که لباس های باکیفیتی عرضه می کرد و روز به روز هم محبوب تر میشد. بعد از مدتی، تصمیم گرفته شد تا رستورانی هم با این نام افتتاح شود و رستوران ساحلی پنو لانژ امروزه جزء جذاب ترین و خاص ترین رستوران های نمک آبرود محسوب می شود.

رستوران ساحلی پنو لانژ از جمله رستوران های خاص نمک آبرود است اما چرا می گوییم خاص؟ چون این رستوران از معدود رستوران های لوکس نمک آبرود است که در سمت ساحل قرار دارد تا مشتریان از ویو بی نظیر دریا لذت ببرند، محیطی بسیار خاص و شکیل دارد و مانند این دکوراسیون و معماری را در هیچ جای دیگر ندیده اید و همچنین، تجربه بی نظیری را هم برایتان رقم خواهد زد. رستوران ساحلی پنور لانژ محیطی آرامش بخشی دارد و ترکیب سه زنگ سفید، آبی تیره و طلایی جلوه لوکس و دوست داشتنی را به محیط بخشیده. اینجا دو محیط برای نشستن دارد یکی به صورت روباز و دیگری به صورت سرپوشیده لذا برای لذت بردن از دکوراسیون زیبا، محیط سرپوشیده را پیشنهاد می کنیم اما برای استعمال دخانیات، لذت بردن از فضای روباز و داشتن ویو از دریا قطعاً قسمت روباز رستوران جای ایده آلی خواهد بود.

اکثر رستوران های نمک آبرود یا منوی از غذا های ایرانی دارند و یا منویی از غذا های محلی و دریایی، فست فود ها غذای مخصوص خودشان را دارند و در کافه رستوران های نمک آبرود هم انواع غذا های ایتالیایی مشاهده می شود. اما در رستوران ساحلی لانژ با اینکه یکی از رستوران های ایتالیایی نمک آبرود محسوب می شود، قضیه فراتر از غذا های ایرانی و محلی و غیره است و شما در اینجا با غذا هایی از اقصی نقاط جهان آشنا می شوید که بهترین آن ها متناسب با ذائقه ما ایرانی ها را شامل می شوند. در کنار آن ها، کلی غذای خاص و دوست داشتنی هم هست که ابتکار خود رستوران بوده و شاید در هیچ جای دیگری آن را پیدا نکنید و در ادامه میخواهیم پله به پله این غذا های جذاب را معرفی کنیم.

ابتدا با پیش غذا شروع می کنیم و ببینیم قبل از اینکه غذای اصلی برایمان سرو شود خودمان را با چه آیتم هایی می توانیم سرگرم کنیم. پیش غذای رستوران پنو لانژ، چیپس پنو دارد که شامل چیپس دست ساز به همراه ماست مزه دار شده است و یکی از پرطرفدارترین پیش غذا های مجموعه به شمار میرود. سیب زمینی تنوری با سس قارچ، سیب زمینی رست شده با سس پنیر الکاپو که مکزیکی هم است را می توانید سفارش دهید. اگر عاشق نان سیر هستید، نان سیر پنو لانژ خاص است و از خمیری استفاده می کند که در حین پخت، پف می کند. از اسکیاچاتا که شامل همیر ایتالیایی با پنیر خامه و روغن سیر به سبک جنوا و پینات ماشروم که شامل خوراک قارچ آسیایی با سس کره بادام زمینی می باشد عبور کنیم به غذایی جذاب با نام اگ فراید می رسیم. اگ فراید تخم مرغ شکم پر سوخاری است که داخلش گوشت باربکیو قرار دارد و به هیچ عنوان نباید از دستش دهید.

بعد از پیش غذا، نوبت به غذای اصلی می رسد و با کلی آیتم مواجه می شویم که ما را دچار سردرگمی می کند چون بعضی از آن ها را میشناسیم اما بسیاری از آن ها جدید و عجیب و هستند. انواع استیک با پخت های متفاوت به انتخاب شما، غذا های ایرانی با برنج شامل مرغ ترش و کباب ترش با برنج ایرانی زعفرانی، 6 مدل پاستا از سبزیجات تا رست بیف، لازانیا بلونیزه و پنه اربیتا، برگر های متنوع و دو مدل پیتزای آمریکایی و ایتالیایی که هرکدام ده ها نوع دارند غذا های اصلی رستوران را شامل می شوند. در کنار غذای اصلی هم 4 مدل سالاد شامل سالاد یونانی، سالاد سزار، سالاد مهاراجه که گوشت تندوری و فلفل کبابی دارد و شریمپ سالاد که میگو رست شده، سبزیجات و سس بالزامیک دارد را هم می توانید سفارش دهید.

اما تمامی این موارد تنها بخشی از منوی رستوران پنو لانژ بودند چون اینجا بیشتر یک کافه است و پاتوق بسیار زیبا و دوست داشتنی برای جوانان می باشد برای همین، منوی کافه متنوعی دارد. نوشیدنی ها دو بخش سرد و گرم دارند. نوشیدنی گرم شامل بخش اسپرسو، قهوه دومی، چاکلت بار، چای و منوش می باشد. بخش نوشیدنی سرد هم انواه موکتل ها، اسموتی ها و شیک ها را در خود جای داده. برای دسر هم کلی کیک لذیذ و تازه سرو می شود.

رستوران ساحلی پنو لانژ از معدود رستوران های نمک آبرود است که وعده صبحانه هم سرو می کند اما وعده صبحانه تنها در روز های پنج شنبه و جمعه سرو می شود. در این دو روز از ساعت 9 صبح وعده صبحانه در رستوران پنو لانژ شامل املت ایرانی و املت اسفناج، پرشین پلیت که نیمرو به همراه پنیر، کره، عسل، گردو و سبزیجات است، فرنچ پلیت که تخم مرغ به همراه بیکن و سبزیجات رست شده می باشد و ساسیج برد که نان تنوی با انواع سویس و تخم مرغ عسلی سرو می شود.

خدمات سرویس دهی در رستوران ساحلی پنو لانژ شرایط خوبی دارد و مشتری ها همگی از این خدمات راضی هستند حتی در شلوغ ترین روز ها هم با ما کارکنای خوش پوش و خوش برخوردار مواجه هستیم که کار خود را به بهترین شکل ارائه می دهند و غذا ها همیشه داغ سرو می شوند. از نظر قیمیتی، رستوران پنو لانژ جزء رستوران های لاکچری نمک آبرود محسوب به شمار میرود برای همین غذا ها هم از قیمت های بالایی برخوردارند اما چون کیفیت بسیار خوبی داشته، از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و مزه ای به یاد ماندنی هم بر جای می گذارند، ارزش این هزینه را دارند و همیشه مشتریان راضی بوده اند.

آدرس رستوران ساحلی پنو لانژ

رستوران ساحلی پنو لانژ در شرق نمک آبرود و منطقه معروف هچیرود قرار دارد البته بخش ساحلی هچیرود. برای مراجعه به رستوران دو راه دارید تا انتخاب کنید مسافتی 5 کیلومتری را طی کنید یا 10 کیلومتر. از آنجایی که مبدأ ما شهر نمک آبرود هست و رستوران در سمت ساحل قرار دارد، اگر میخواهید در مقابل رستوران پارک کنید می بایست از هچیرود عبور کنید تا به امام رود برسید و کمی جلوتر از امام رود، دوربرگردان هست تا با استفاده از آن به مقابل رستوران برسید. اگر حوصله طی کردن این مسافت را ندارید، در جاده ساحلی زمانی که به هچیرود می رسید، 300 متر مانده که به خیابان اصلی هچیرود برسید خیابانی با نام بهرام را مشاهده می کنید و رستوران ساحلی پنو لانژ در مقابل خیابان و در آنسوی جاده اصلی قرار دارد.

شماره تماس رستوران ساحلی پنو لانژ: 52160492-011

ساعت کاری رستوران ساحلی پنو لانژ: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد و روز های پنج شنبه و جمعه از ساعت 9 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6910958%2C51.3384783%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”473″ name=”رستوران ساحلی پنو لانژ نمک آبرود”]

#9 فست فود البیک شعبه نمک آبرود

اگر علاقمند به فست فود گردی در نمک آبرود هستید و این بار بجای رستوران های نمک آبرود میخواهید به سمت بهترین فست فود های نمک آبرود بروید، ما به شما فست فود البیک را پیشنهاد می کنیم. فست فود البیک جزء بهترین فست فود های تهران است و در شهر تهران چند شعبه دارد. کلی غذایی فست فودی در این رستوران سرو می شود و چون بسیار خوشمزه، باکیفیت، خوش قیمت و با حجم بالا هستند، عاشقان غذا های فست فودی علاقه زیادی به این رستوران دارند. یکی از شعبات خارج از شهر تهران فست فود البیک در شهر نمک آبرود قرار دارد یا به عبارت دیگر، بین نمک آبرود و چالوس واقع شده است.

فست فود البیک خودش جزء معروف ترین فست فود های تهران است اما در صورتیکه میخواهید در شهر تهران برای اولین بار به این فست فود مراجعه کنید یک نکته را می بایست در نظر بگیرید. اکثر شعبات فست فود البیک بهترین خدمات را برای بیرون بر ارائه می دهند و همیشه غذا ها به موقع و داغ به دست مشتریان می رسد اما چون همیشه سرشان مشغول سفارش های بیرون بر است، خدمات سرویس دهی حضوری ضعیف است. برای همین هم پیشنهاد می کنیم از البیک همیشه غذا سفارش دهید تا اینکه به شعبه مراجعه کنید.

اما در شعبه نمک آبرود فست فود البیک شرایط متفاوت است. اینجا خدمات بیرون بر ارائه نمی شود و چون از نظر بسیاری، البیک یکی از بهترین فست فود های نمک آبرود محسوب می شود، جایی شلوغ است. محیط از دکوراسیونی و شیک برخوردار بوده و عرف یک فست فود خوب را رعایت کرده است. به لطف ظرفیت بالای رستوران، همیشه جا برای نشستن هست اما در مواقعی مانند تعطیلات نوروز و تعطیلات چند روزه که گردشگران بسیاری راهی شهر های شمالی می شوند، شاید زمانی را در صف صندوق می بایست منتظر بمانید.

فست فود البیک غذا هایی به سبک آمریکایی سرو می کند یعنی پیتزا های پرحجم، همبرگر، ساندویچ و کلی غذای سوخاری. از پیش غذا که شروع کنیم، دو مدل سیب زمینی ساده و مخصوص، نان سیر ساده و ویژه، پیاز و قارچ سوخاری و بال آتشین را می توانید سفارش دهید. اگر سالاد میخواهید، 5 مدل سالاد در این فست فود سرو می شود که شامل سالاد سزار، سالاد کلم، سالاد یونانی، سالاد فصل و سالاد سزار سوخاری هستند. بعد از آن نوبت غذا های اصلی می رسد. مرغ سوخاری به همراه سالاد و سیب زمینی کنارش را کسی نیست دوست نداشته باشد و در فست فود البیک از سوخاری یک تکه تا مرغ سوخاری یا فیله سوخاری ده تکه آن هم به صورت نرمال یا اسپایسی را می توانید سفارش دهید. در کنار آن، کتف و بال و هات بایست هم انتخاب های جذابی هستند.

میخواهید برگر سفارش دهید و در انتخاب برگر کمی سخت پسند هستید؟ اشکال ندارد چون فست فود البیک بالای 16 مدل برگر و ساندویچ برای ذائقه ها و سلیقه های مختلف در نظر گرفته. اما بخش جذاب فست فود البیک که بسیاری از مشتریان، البیک را با آن میشناسند، پیتزا های آمریکایی پرحجم است. پیتزا ها سوای اینکه چند مدل هستند از سبزیجات تا رست بیف، به صورت یک نفره و دو نفره سرو می شوند و پیتزای آمریکایی دو نفره کلی پنیر دارد و حسابی لذت بخش است. البته البیک به فکر ایتالیایی باز ها هم بوده و پیتزای ایتالیایی اما به صورت دو نفره م در این رستوران عرضه می شود.

اینجا شاید از نظر قیمتی، کمی بیشتر از سایر فست فود ها باشد و با فست فود های خیلی خوب و پرطرفدار یکسان باشد اما جایی است که غذا های فوق العاده خوشمزه و باکیفیت سرو می کند و کم پیش می آید مشتری از غذای فست فود ناراضی باشد. از نظر رستوران گرد ها، اگر به دنبال فست فودی جذاب و خوشمزه در نمک آبرود هستید، یکی از بهترین انتخاب ها البیک خواهد بود حتی اگر به دنبال رستوران های ایتالیایی نمک آبرود هستید با این هدف که پیتزاهای ایتالیایی میل کنید، باز هم اینجا انتخاب مناسبی به شمار می رود.

آدرس شبعه نمک آبرود فست فود البیک

فست فود البیک در شرق نمک آبرود واقع شده و برای دسترسی به این فست فود، می بایست از نمک آبرود راهی منطقه معروف و دوست داشتنی هچیرود شوید. بعد از هچیرود، به منطقه امام رود می رسید و بعد از خیابان اصلی امام رود، در آنسوی جاده اصلی فست فود البیک را مشاهده خواهید کرد. به عبارتی دیگر، اگر مبدأ را خیابان معروف نخل که نزدیک به مجموعه تله کابین نمک آبرود قرار دارد در نظر بگیریم، رستوران البیک فاصله ای 7 کیلومتری تا شهر دارد. از شهر نمک آبرود که وارد جاده می شوید، هنگامی که به منطقه امام رود می رسید رستوران را در آنسوی خیابان مشاهده خواهید کرد و دوربرگردان هم 200 متر جلوتر قرار دارد.

شماره تماس شعبه نمک آبرود فست فود البیک: 52161550-011

ساعت کاری فست فود البیک شعبه نمک آبرود: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.688859%2C51.3627764%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”450″ name=”فست فود البیک نمک آبرود”]

#10 فست فود عطاویچ نمک آبرود

با بیش از 60 شعبه در سراسر کشور از نمک آبرود و شهر های شمالی تا جزیره کیش در جنوب ایران، عطاویچ یکی از شناخته شده ترین فست فود های کشور محسوب می شود و کمتر کسی هست که حتی نام این فست فود دوست داشتنی را نشناسد. فست فود عطاویچ یک شعبه هم در شهر نمک آبرود افتتاح کرده تا البیک تنها نباشد و هردوی این فست فود ها به عنوان بهترین فست فود های نمک آبرود شناخته شوند.

قدمت عطاویچ به سال 1380 برمیگردد زمانی که اولین شعبه را در منطقه مرزداران تهران افتتاح کرد و تا سال 1393 دچار تغییر و تحولات ناگهانی شد و امروزه جزء بزرگان صنعت غذا محسوب می شود. نتیجه این اتفاق، ارائه غذا هایی که بسیار با ذائقه ایرانی ها مشابه بوده، کیفیت بالایی دارند، از مواد اولیه مرغوب تهیه شده اند و از همه جذاب تر، خلاقیتی است که در منوی غذای عطاویچ می بینیم و شاهد غذا هایی هستیم که در خیلی از فست فود ها پیدا نمی شود و اختصاصی هستند.

شعبه نمک آبرود فست فود عطاویچ محیطی با ظرفیت بالا دارد و از دکوراسیون شیکی هم برخوردار است و همان الگوریتمی که همه شعبات عطاویچ دارند را در این شعبه هم میبینیم. همچنین پرسنل رستوران بسیار خوش برخورد هستند و همیشه حتی در شلوغ ترین ایام هم بهترین خدمات سرویس دهی را ارائه می دهند. اما این موارد جای خود، غذا هایی که در عطاویچ ارائه می شود غذا هایی بسیار خاص و خوشمزه هستند و می شود ساعت ها درباره آن ها صحبت کرد.

عطا پاستیزا، عطا چیز، عطا پیتزا، عطا برگر، عطاویچ، عطا چیکن، عطا پاستا، پیش غذا و نوشیدنی، دسته بندی غذا ها در منوی رستوران هستند و در هر کدام هم کلی مدل غذا هست. پاستیزا همانطور که از نامش معلوم است، ترکیب جذاب پاستا و پیتزا است که 4 مدل دارد. عطاچیز ساندویچ های خاص و اختصاصی عطاویچ هستند که به شکل مربعی بوده و در وسط ساندویچ هم سیب زمینی با سس آلفردو قرار میگیرد. عطا پیتزا ها در نگاه اول یک پیتزای عادی به نظر می رسند اما در بین آن ها، دو مدل پیتزای دیپو کراف و کینگ پیتزا مشاهده می شود که کاملاً اختصاصی، جذاب و خوشمزه هستند.

در ایامی که کرونا همه جای کشور را فرا گرفته بود، عطاویچ ابتکاری به خرج داد که به فکر هیچ رستوران و فست فودی نرسیده بود و بعد از آن، کم کم رستوران ها و فست فود ها از این ایده در غذا های خود استفاده کردند و آن چیزی نبود جز غذا های استریل شده. این غذا ها فقط آیتم هایی بودند که میشد بدون دخالت دست انسان آن ها را طبخ کرد تا مشتریان خیالشان از بابت آلودگی و کرونا راحت باشد.

کیفیت و تنوع در تمامی شعبات عطاویچ یکسان است و در شعبه نمک آبرود فست فود عطاویچ هم همان غذا ها و همان کیفیت و مزه ای را تجربه می کنید که در سایر شعبات هست. نه تنها بین فست فود های نمک آبرود بلکه بین اکثر رستوران های نمک آبرود، عطاویچ یکی از خوشمزه ترین ها محسوب می شود و به لطف غذا های اختصاصی و بی نظیر، می توان آن را به به عنوان رستوران خاص نمک آبرود هم معرفی کرد.

آدرس فست فود عطاویچ نمک آبرود

همانند فست فود البیک، عطاویچ هم در منطقه امام رود نمک آبرود قرار دارد و حتی در نزدیکی البیک واقع شده است تا دو رقیب سر سخت برای هم باشند با این تفاوت که اگر از شهر نمک آبرود میخواهید راهی فست فود عطاویچ شوید، نیازی نیست مانند البیک مسافتی را جلوتر طی کنید تا به دوربرگردان برسید بلکه عطاویچ در بخش جنوبی جاده قرار دارد و دسترسی از نمک آبرود آسان تر است. با این حال، بعد از هچیرود زمانی که به امام رود می رسید، خیابان کلاچان را خواهید دید که مسیر ورود به امام رود است و 400 متر جلوتر از خیابان کلاچان، فست فود عطاویچ قرار دارد. مقابل رستوران هم فضای پارکینگ مناسبی هست و در ایام شلوغی سال هم جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران پیدا می شود.

شماره تماس فست فود عطاویچ نمک آبرود: 52160061-011

ساعت کاری فست فود عطاویچ نمک آبرود: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.6881375%2C51.3655688%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”449″ name=”فست فود عطاویچ نمک آبرود”]

رزرو ویلا در نمک آبرود

با اینکه نمک آبرود شهری ساحلی محسوب می شود اما به لطف شهرک تفریحی و جنگل های بکری که دارد، مردم برای اجاره ویلا در نمک آبرود تمایل دارند به منطقه جنگلی شهر نزدیک باشند. مناطق معروف نمک آبرود برای اقامتی چند روزه شامل روستای هچیرود و اطراف شهرک تفریحی و توریستی تله کابین نمک آبرود هستند و در این مناطق کلی باغ، ویلا، سوئیت و آپارتمان با بهترین قیمت ها در سایت لوکس ویلا ارائه شده است.

سوالات متداول

رستوران های با موسیقی زنده در نمک آبرود کدام ها هستند؟

رستوران های آبادگران و سنتی نازخاتون بهترین رستوران های با موزیک زنده نمک آبرود هستند.

بهترین رستوران های سنتی نمک آبرود کدام ها هستند؟

رستوران های سنتی نازخاتون و ماتینا معروف ترین رستوران های سنتی نمک آبرود هستند

رستوران های قیمت مناسب نمک آبرود کدام ها هستند؟

باغ رستوران ملورین، ماتینا و فست فود البیک رستوران قیمت مناسب نمک آبرود هستند.

رستوران خوب در نمک آبرود کدام است؟

البیک و عطاویچ فست فودهای خوب نمک آبرود و نازخاتون، ملورین، پنو لانژ، تیشین و آبادگران رستوران های خوب نمک آبرود هستند.

بهترین فست فود های نمک آبرود کدامند؟

فست فود عطاویچ و البیک