بهترین رستوران های مازندران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مازندران یکی از بهترین استان های ایران برای سفر می باشد چرا که دارای جاذبه های مختلفی است و به همین دلیل می تواند عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. شهر های این استان دارای رستوران های متنوعی هستند که مسافران بتوانند با مراجعه به بهترین های آن سفر خوبی را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های مازندران رفتیم تا بتوانید با کسب اطلاعات درباره آن ها تجربه بهتری به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رستوران چاشت ایزدشهر

یکی از بهترین شهر های استان مازندران که افراد می توانند برای تفریح و گردش آن را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب نمایند، ایزدشهر می باشد. این شهر دارای جاذبه های مختلفی بوده و در اقصی نقاط خود رستوران های متعددی را نیز شامل می شود. یکی از بهترین رستوران های ایزدشهر رستوران چاشت می باشد که توانسته امتیاز بالایی را نیز از مراجعین کسب نماید.

رستوران چاشت از بهترین گزینه هایی است که افراد می توانند برای صرف یک وعده غذایی خوب از آن استفاده نمایند. این رستوران ساحلی ایزدشهر دارای غذاهای لذیذی بوده و به همین دلیل بهتر است در لیست سفارشات خود بریونی را نیز از قلم نیندازید. این رستوران محیط دل نشینی داشته و اگر بخواهید می توانید بر روی تخت های سنتی قرار داده شده بنشینید و از صرف غذای خود لذت ببرید.

آدرس رستوران چاشت ایزدشهر

برای رسیدن به این رستوران سنتی ایزدشهر باید ابتدا خود را به جاده نوشهر به محمودآباد برسانید و سپس در جهت غرب آن ادامه دهید. بعد از رسیدن به آفتاب وارد آن شده و کمی بعد به سمت شیرین بروید. اندکی بعد می توانید رستوران چاشت را ببینید که در سمت راست قرار گرفته است. این مسیر از نزدیکی آفتاب تا مقصد مسافتی در حدود 450 متر داشته و تقریبا 2 دقیقه در راه خواهید بود. اگر نیاز به نقشه داشتید نیز می توانید از مسیر دسترسی زیر استفاده کنید که بدین منظور کافیست لوکیشن و اینترنت گوشی خود را روشن نمایید.

شماره تماس رستوران چاشت ایزدشهر: 44040-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.596562009684824%2C%2052.11351022701412%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”872″ name=”رستوران چاشت ایزدشهر”]

کافه رستوران محلی لاکو متل قو

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، کافه رستوران محلی لاکو در متل قو می باشد. این کافه رستوران توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توانید از بابت کیفیت ها اطمینان داشته باشید. این رستوران سنتی متل قو به دلیل دارا بودن کافه در کنار رستوران توانسته افراد مختلفی را به سمت خود جذب نماید. کافه رستوران لاکو هم دارای میز و صندلی بوده و هم تخت دارد تا مراجعین بتوانند از هر کدام از آن ها که تمایل داشتند استفاده نمایند.

دکور به کار رفته در این رستوران بسیار زیباست و به همین دلیل از این بابت نیز امتیاز بالایی دریافت کرده است و به عنوان یکی از بهترین رستوران های متل قو نیز شناخته می شود. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است ماست بادمجان را نیز در فهرست سفارش های خود قرار دهید چرا که امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده است. این کافه رستوران سنتی مازندران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 23:45 باز می باشد.

آدرس کافه رستوران محلی لاکو متل قو

برای رسیدن به این کافه رستوران باید ابتدا خود را به جاده ساحلی برسانید سپس در جهت شرق این جاده ادامه دهید. بعد از رسیدن به خیابان طالقانی به سمت راست رفته و به این خیابان وارد شوید. کمی بعد از ورود به این خیابان می توانید این کافه رستوران سنتی متل قو را ببینید. این مسیر را می توانید از طریق لوکیشن زیر نیز پیدا کنید و به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس کافه رستوران محلی لاکو متل قو: 54619444-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.71088372700133%2C%2051.1921049473053%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”873″ name=”کافه رستوران محلی لاکو متل قو”]

رستوران هودین محمودآباد

از دیگر شهر های استان مازندران که عده زیادی را به سمت خود جذب می کند و دارای رستوران های مختلف می باشد، محمودآباد می باشد. این شهر رستوران های متعددی داشته که یکی از بهترین های آن رستوران هودین است. این رستوران شمال به دلیل کسب امتیاز بالا توانسته رضایت افراد زیادی را به دست آورد. این امتیاز می تواند به شما کمک کند تا با اطمینان بیشتری برای مراجعه به این رستوران اقدام نمایید.

کیفیت غذاهای رستوران هودین بالا بوده و بهتر است در لیست سفارشات خود کته چنجه را بیفزایید تا بتوانید تجربه بهتری داشته باشید. سرویس دهی در سطح خوبی قرار دارد و کارکنان با مشتری ها خوش برخورد هستند. اگر ب ه دنبال یک رستوران خوب در محمودآباد بودید می توانید با انتخاب این رستوران برای صرف غذای مورد نظرتان اقدام نمایید. رستوران هودین در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 23:45 باز می باشد.

آدرس رستوران هودین محمودآباد

برای رسیدن به رستوران هودین محمودآباد می توانید ابتدا خود را به بلوار آزد برسانید و سپس در جهت غرب آن ادامه دهید. کمی بعد با رسیدن به دریا 14 می توانید مقصدتان را که در سمت راست شما واقع شده ببینید. این مسیر را می توانید از طریق مسیر دسترسی زیر نیز بیابید و به آسانی خود را به این رستوران محمودآباد برسانید. مسیر گفته شده با توجه به این که در کجای بلوار آزادی باشید مسافت متغیر داشته ولی از نزدیکی دریا 14 تقریبا 100 متر با مقصد خود فاصله خواهید داشت.

شماره تماس رستوران هودین محمودآباد: 44743866-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.63364280668646%2C%2052.256064985371616%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”874″ name=”رستوران هودین محمودآباد”]

رستوران کشتی رامسر

از دیگر رستوران های مازندران که می توانید در سفر به رامسر از آن استفاده نمایید، رستوران کشتی می باشد. این رستوران توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند از این رستوران رضایت داشته اند. در این رستوران موسیقی زنده نیز اجاره می شود و به همین دلیل افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. دیزاین داخلی این رستوران زیبا و به مانند کشتی می باشد و حتی نمای بیرونی رستوران نیز مثل یک کشتی ساخته شده است.

اگر تمایل دارید در یک جای منحصر به فرد غذای مورد علاقه خود را میل نمایید، بهتر است در سفر به رامسر این رستوران را از دست ندهید. کیفیت غذاها این رستوران رامسر بالا بوده و به همین دلیل توانسته در بین افراد مختلفی معروف شود. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 24 باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران کشتی رامسر

از آن جا که این رستوران در کنار جاده رامسر به رودسر واقع شده، شما باید ابتدا خود را به این جاده برسانید و سپس در جهت جنوب شرقی این جاده برانید. کمی بعد با عبور از کافه سنتو می توانید خود را به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته برسانید. این مسیر مسافتی در حدود 900 متر داشته و اگر تمایل داشته باشید می توانید از مسیر دسترسی زیر استفاده کنید تا به آسانی و از طریق نقشه به این رستوران رامسر برسید.

شماره تماس رستوران کشتی رامسر: 55257343-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.94632497345058%2C%2050.63419635808555%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”876″ name=”رستوران کشتی رامسر”]

رستوران آرش کلاردشت

کلاردشت از دیگر شهر هایی است که شما می توانید برای مقصد سفر خود به آن مراجعه نمایید و دارای رستوران های مختلفی درون خود می باشد. یکی از بهترین رستوران های این شهر رستوران آرش می باشد. این رستوران توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به عنوان یکی از بهترین رستوران های شمال کشور شناخته می شود. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است در بین سفارشات خود کوبیده را نیز بگنجانید چرا که امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین غذاهای رستوران آرش می باشد. البته ماهی های طبخ شده در این رستوران نیز طعم خوبی دارند و به همین دلیل می توان گفت از بهترین غذاهای این رستوران کلاردشت می باشد.

آدرس رستوران آرش کلاردشت

برای رسیدن به این رستوران می توانید ابتدا خود را به خیابان پاسداران برسانید و سپس در جهت شرق ادامه دهید. بعد از رسیدن به میدان به طرف خروجی دوم و جاده مرزن آباد-کلاردشت بروید تا در نهایت به مقصدتان که در سمت راست شما قرار دارد وارد شوید. این مسیر از نزدیکی میدان تا رستوران آرش مسافتی در حدود 150 متر داشته و در حدود 1 دقیقه در راه خواهید بود. اگر بخواهید می توانید از لوکیشن زیر هم برای رسیدن به این رستوران استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران آرش کلاردشت: 52628112-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.50561708380247%2C%2051.159696367769364%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”875″ name=”رستوران آرش کلاردشت”]

رستوران حاج عظیم چالوس

چالوس یکی از شهر های پربازدید مازندران بوده و به دلیل جاذبه هایی که دارد توانسته عده زیادی از را به سمت خود جذب نماید. حتی پایتخت نشینان نیز به دلیل استفاده از جاده چالوس به این شهر رفته و تعطیلات یا آخر هفته خود را سپری می کنند. یکی از بهترین رستوران های چالوس رستوران حاج عظیم می باشد. این رستوران امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین هاست.

بهتر است استفاده از مرغ ناردونی و جوجه ترش رستوران حاج عظیم را از دست ندهید چرا که امتیاز بالایی از مراجعین دریافت کرده اند. محیط داخلی این رستوران شیک و مدرن و با دیزاین چوبی می باشد. این رستوران چالوس همه روزه از ساعت 10 تا 23:30 باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی به رستوران مراجعه نمایید. سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی قرار دارد و کارکنان نیز خوش برخورد هستند.

آدرس رستوران حاج عظیم چالوس

از آن جا که این رستوران در خیابان 17 شهریور قرار گرفته شما باید ابتدا خود را به این خیابان رسانده و سپس در جهت شرق این ر اه ادامه دهید. کمی بعد به کوروش می رسید و می توانید مقصدتان را که در طرف راست قرار گرفته ببینید. این مسیر از نزدیکی کوروش مسافتی در حدود 100 متر دارد و شما می توانید برای پیدا کردن این رستوران از لوکیشن زیر هم کمک بگیرید و به آسانی با نقشه خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران حاج عظیم چالوس: 52227255-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.648304782529394%2C%2051.42807125203275%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”877″ name=”رستوران حاج عظیم چالوس”]

کافه رستوران گرانسا بابل

از دیگر شهر های استان مازندران که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند ،بابل است. این شهر دارای رستوران های مختلفی بوده که از بین آن ها می توان به کافه رستوران گرانسا اشاره نمود. این کافه رستوران بابل توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین هاست و می توانید با اطمینان خاطر به آن مراجعه نمایید. محیط داخلی این رستوران زیبا بوده و طراحی چوبی و مدرنی دارد.

افراد می توانند برای حضور در یک رستوران منحصر به فرد از این کافه رستوران استفاده نمایند. کافه رستوران گرانسا توانسته غذاهای با کیفیتی را ارائه دهد و به همین دلیل عده زیادی تنها به همین دلیل به این رستوران مراجعه می کنند. اگر به بابل سفر کردید بهتر است استفاده از این کافه رستوران شمال را نیز از دست ندهید تا لحظات خوبی را در کنار عزیزانتان تجربه نمایید و تجربه ای خوب به دست آورید.

آدرس کافه رستوران گرانسا بابل

برای رفتن به کافه رستوران گرانسا باید ابتدا خود را به بلوار جانبازان برسانید و سپس در جهت شمال شرقی ادامه دهید. کمی بعد و درست بعد از توحید 51 می توانید به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته برسید. از نزدیکی توحید 51 تا این کافه رستوران بابل مسافتی در حدود 100 متر پیش رویتان خواهد بود و در حدود 1 دقیقه نیز در راه هستید. هم چنین می توانید با روشن نمودن لوکیشن و اینترنت گوشی خود با کلیک بر روی مسیر دسترسی زیر به آسانی و با نقشه خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس کافه رستوران گرانسا بابل: 09101000492

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5677573050632%2C%2052.672679679217765%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”878″ name=”کافه رستوران گرانسا بابل”]

رستوران مارشو ساری

از دیگر شهر هایی که مردم برای تفریح یا خرید در استان مازندران به آن مراجعه می کنند، شهر ساری می باشد. این شهر رستوران های مختلفی دارد که یکی از بهترین رستوران های آن رستوران مارشو می باشد. این رستوران به دلیل ارائه غذاهای با کیفیت و هم چنین محیط زیبای خود توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر به آن مراجعه نمایید.

فضای دالی رستوران مارشو بسیار زیبا و مدرن بوده به طوری که حسی خوب به شما منتقل می شود. این رستوران در طبقه سوم یک آپارتمان قرار گرفته و بهتر است استیک را نیز حتما تست کنید چرا که امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده است. پرسنل رفتار خوبی با مشتری ها دارند و سرویس دهی نیز در سطح مناسبی می باشد. اگر به ساری سفر کردید بهتر است استفاده از این رستوران را نیز از دست ندهید.

آدرس رستوران مارشو ساری

برای رسیدن به این رستوران می توانید باتدا خود را به خیابان فرهنگ برسانید و سپس در جهت شمال شرقی ای نخیابان ادامه دهید. بعد از رسیدن به خیابان پیوندی وارد آن شده و ادامه دهید تا به رستوران مارشو که در سمت راست قرار گرفته برسید. این رستوران در نزدیکی فدک بوده و مسیر گفته شده در حدود 300 متر مسافت داشت. هم چنین می توانید از لوکیشن زیر برای رسیدن به مقصد خود استفاده نمایید .

شماره تماس رستوران مارشو ساری: 33262226-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.559093746967456%2C%2053.06780892595466%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”879″ name=”رستوران مارشو ساری”]

مطالب مشابه