بهترین رستوران های لواسان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

در روزهایی که مشغول به تهیه جوجه و چنجه لذیذ بر روی باربکیو ویلاهای لوکس لواسان هستید، خوب است نگاهی چند وعده را مهمان بهترین رستوران های لواسان باشید. رستوران هایی که فارغ از قیمت هایی که دارند، غذاهای بی نظیری را برای مشتریانشان سرو می کنند. در ادامه به برخی از محبوب ترین و بهترین رستوران های لواسان اشاره می کنیم.

#1 کافه رستوران عمارت لواسان

بی شک رستوران عمارت را می توان جزء بهترین رستوران های لواسان قرار داد. رستوران عمارت فضایی بسیار لوکس و مجلل دارد و در عین لاکچری بودن، حال و هوای سنتی خود را هم حفظ کرده است. وقتی وارد رستوران می شوید و بر روی صندلی های چوبی رستوران مینشینید، با منویی روبرو خواهید شد که چندان تنوع بالایی ندارد اما همان غذاهایی که در منو رستوران عمارت لواسان مشاهده می شود بهترین کیفیت را در میان رستوران های خوب شهر دارد و ارزش هزاران رفتن به رستوران را دارند. لازم به ذکر است این رستوران در میان شلوغ ترین رستوران های لواسان قرار داشته و در ایامی که شاهد سفرهای پایتخت نشین ها به لواسان هستیم، جمعیت زیادی را در رستوران و اطرافش مشاهده می کنید.

اگر در میان بهترین رستوران های لواسان، کافه رستوران عمارت را انتخاب کرده اید، خوب است بدانید از نظر موقعیت، جای پارک مناسبی در جلو و اطراف رستوران وجود دارد و همچنین، به لطف ظرفیت 300 نفری، کافه رستوران عمارت یکی از بهترین رستوران ها برای برگزاری مراسم های مختلف خواهد بود.

آدرس رستوران عمارت: لواسان – میدان بسیج (نارون) – کیلومتر 15 جاده روستای افجه

شماره تماس رستوران عمارت لواسان: 26560599-021

ساعت کاری رستوران عمارت لواسان: همه روزه از ساعت 12 الی 24

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https://goo.gl/maps/3EFePetTxnDmxmCn6fa|target:_blank”]
[widgetkit id=”675″ name=”کافه رستوران عمارت لواسان”]

#2 رستوران مهر میترا لواسان

همانطور که از نام رستوران مشخص است، خانمی با نام میترا به همراه فرزندش مدیریت رستوران را برعهده دارند. رستوران مهر میترا یکی از خاص ترین دکوراسیون ها را در میان تمام رستوران های لواسان و تهران دارد و به همین موضوع، می توان رستوران مهر میترا را در میان بهترین رستوران های لواسان قرار داد اما وقتی وارد رستوران می شوید، توقعی از سرو هرگونه گوشت نداشته باشید چراکه این رستوران مخصوص گیاهخواران بوده و حتی کوبیده ای که در منو مشاهده می شود، کوبیده سبزیجات بوده و به همراه سویا سرو می شود هرچند به لطف عدم استفاده از گوشت در غذاهای رستوران مهر میترا، قیمت غذاها بسیار معقول هستند. اکنون برایتان سوال پیش می آید رستوران مهر میترا لواسان کجاست؟ این رستوران زیبا در بلوار باستی واقع شده که مسیر دسترسی به آن نیز آسان بوده و می توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

آدرس رستوران مهر میترا: لواسان – بلوار باستی – نبش بانک شهر

شماره تماس رستوران مهر میترا لواسان: 6551212-021

[widgetkit id=”671″ name=”رستوران مهرمیترا لواسان”]

#3 رستوران سنتی ترمه لواسان

در میان بهترین رستوران های لواسان آن هم از نوع سنتی، رستوران ترمه همواره یکی از شلوغ ترین رستوران ها بوده است. رستوران فضایی سرسبز و دیدنی دارد که غذاهای لذیذ و باکیفیتی را در آلاچیق های دنجش سرو می کند و همچنین خوب است بدانید در کنار انواع غذاها، رستوران ترمه انواع چای و قلیان را هم برای مشتریانش سرو می کند.

آدرس رستوران ترمه: لواسان – بلوار امام خمینی – کمی جلوتر از پمپ بنزین

شماره تماس رستوران ترمه لواسان: 26545013-021

[widgetkit id=”683″ name=”رستوران ترمه لواسان”]

#4 رستوران فریکادل لواسان

فریکادل را اکثر مردم میشناسند چراکه رستورانی با شعبات مختلف در شهرهای ایران است که توانسته با فضایی مدرن و شکیل و غذاهایی با کیفیت به خوبی بر سر زبان ها قرار گیرد. رستوران فریکادل در میان بهترین رستوران های لواسان برگرهای معروفی دارد و از طرفی، علاوه بر منوهای آماده، مشتریان می توانند ترکیبات همبرگشان را نیز انتخاب می کنند.

آدرس رستوران فریکادل: لواسان – بلوار امام خمینی (ره) – جنب ساختمان اسکای سنتر

شماره تماس رستوران فریکادل لواسان: 09126384008

[widgetkit id=”674″ name=”فست فود فریکادل لواسان”]

#5 دیزی سنگی لواسان

مگر می شود شخصی عاشق دیزی سنگی بوده و وقتی به منطقه خوش آب و هوا و دنجی مانند لواسان می رود، دیزی سفارش ندهد؟ رستوران دیزی سنگی لواسان در میان بهترین رستوران های لواسان تنها جایی است که دیزی های خوشمزه و جذابی را سرو می کند. همچنین پیشنهاد می شود در کنار دیزی سنگی، انواع دوغ های محلی رستوران را هم سفارش دهید که در آشپزخانه رستوران تهیه شده و بسیار سنگین و لذیذ هستند.

آدرس رستوران دیزی سنگی: لواسان – بلوار امام خمینی (ره) – خیابان احمد آباد – پلاک 1167

شماره تماس رستوران دیزی سنگی لواسان: 26552300-021

[widgetkit id=”676″ name=”دیزی سنگی لواسان”]

#6 طباخی سرو لواسان

صبح های سرد و زیبای لواسان با کله پاچه طباخی سرو زیباتر هم می شود. اگر در میان بهترین رستوران های لواسان در جستجوی طباخی باکیفیت و معروف هستید، طباخی سرو فضایی شکیل و دلنشینی دارد که کله پاچه های با کیفیتی را برای مشتریانش عرضه می کند اما جالب است بدانید تمامی غذاهای طباخی سرو در ظروف وارمر سرو می شوند تا مشتریان دیگر نگران سرد شدن غذاهایشان نباشند.

آدرس طباخی سرو: لواسان – بلوار امام خمینی (ره) – خیابان سروش – کوچه آفتاب.

طباخی سرو لواسان

#7 بلادو سالاد لواسان

به دنیای سالاد در لواسان خوش آمدید. رستوران بلادو سالاد همانطور که از نامش مشخص است تخصص بی نظیری در سرو انواع سالاد دارد و به همین دلیل، این رستوران در میان بهترین رستوران های لواسان قرار میگیرد. در منوی رستوران چیزی جز سالاد نمی توانید ببینید. نمای بیرونی رستوران به قدری زیبا است که چشم همه را به سمت خود جلب می کند و همین ظاهر زیبا در محیط داخل رستوران نیز حفظ شده است. حجم سالادهای سرو شده رستوران بلادو مناسب است در کنار آن، قیمت های معقولی هم دارند.

آدرس رستوران بلادو سالاد: لواسان – بلوار امام خمینی (ره) – جلوتر از خیابان خداوردی – انتهای خیابان گندم

شماره تماس رستوران بلادو سالاد لواسان: 2654204-021

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FQxNszc9CcjSgLyBm9|target:_blank”]

[widgetkit id=”678″ name=”بلادو سالاد لواسان”]

#8 کافه رستوران رام

در شهر لواسان تا دلتان بخواد کافه رستوران هست. اصولاً در مناطق لوکس کافه رستوران بخصوص کافه رستوران های ایتالیایی به وفور نعمت پیدا می شود چون بین لاکچری باز ها مورد پسند تر هستند. از آنجایی که لواسان منطقه ای لوکس محسوب می شود، نه تنها کلی کافه رستوران در لواسان هست بلکه بیشتر آن ها هم جزء کافه رستوران های خوب منطقه محسوب می شوند. اینبار تصمیم گرفتیم بین کاف رستوران های لواسان نگاهی به کافه رستوران رام بیاندازیم که جایی بسیار جذاب برای سپری کردن اوقاتی آرامش بخش و دلنشین است و از طرفی، اگر هم به دنبال یک صبحانه به یادماندنی در لواسان هستید، کافه رستوران رام جایی است که پیشنهاد می شود.

کافه رستوران رام معروف به کافه رام نه تنها در بلوار اصلی لواسان نیست که جایی بسیار شلوغ به شمار میرود، بلکه در بخش جنوبی لواسان واقع شده که از آرامش خوبی هم برخوردار است. اینجا همه روزه از ساعت 8:30 صبح باز می شود برخلاف بسیاری از کافه رستوران ها که ساعت کاریشان از ساعت 10 صبح می باشد لذا اگر صبح ها زود از خواب بیدار می شوید و به فکر صبحانه ای خوشمزه و خاطره انگیز بین کافه رستوران های لواسان هستید بی شک رام یکی از انتخاب های خوب خواهد بود چون اینجا برای صبحانه، منویی متنوع دارد و غذا های خاص و بی نظیری را می توانید سفارش دهید.

بطور مثال، مانند هر کافه رستوران در لواسان مشتریان کافه رام علاوه بر املت های ایرانی و فرانسوی، پنکیک، کرپ و بشقاب های ایرانی و انگلیسی، آیتم های جذاب تری هم می توانند سفارش دهند مانند خاچاپوری با نان گرجستانی، برگر مخصوص صبحانه و مک مافین انگلیسی و سوخاری البته مک مافین غذایی سنگین محسوب می شود چون حاصل ترکیب چند مدل پنیر خوشمزه می باشد. همزمان با ساعت کاری رستوران، بخش کافی شاپ هم باز می شود اما برای وعده صبحانه تنها نوشیدنی های گرم شامل انواع چای و دمنوش در کنار نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه هستند و آبمیوه های طبیعی سرو می شود. از سوی دیگر برای وعده ناهار و شام اما قسمت کافی شاپ به لطف کافیمن و باریستای حرفه ای مجموعه با منویی متنوع و جذاب مواجه هستیم.

به غیر از وعده صبحانه که فقط نوشیدنی های گرم و آبمیوه های طبیعی دارد، بطور کلی در بخش کافی شاپ رستوران رام، برای نوشیدنی های گرم هم قهوه های دمی هست و هم نوشیدنی هایی بر پایه اسپرسو و قهوه در کنار چای و دمنوش. برای بخش نوشیدنی های سرد، ماکتل های خوشمزه، فروزن و اسموتی های رنگارنگ و لذیذ و کلی میلک شیک هست اما در منوی کافی شاپ آیتم هایی با نام سرد نوش هستند که اختصاصی خود رستوران می باشند و باریستای مجموعه تمام خلاقیت خود را به خرج داده تا نوشیدنی های بی نظیر سردنوش را برای مشتریان سرو کند و طعمی به یاد ماندنی برجای بگذارد. البته نوشیدنی ها یک طرف، در بخش کافی شاپ دسر و کیک های تازه و خوشمزه هم سرو می شود که در کنار نوشیدنی حسابی می چسبد.

از ساعت 12 که تایم ناهار فرا می رسد تا 11:30 شب، کافه رستوران رام منوی غذایی خود را هم در کنار منوی کافی شاپ ارائه می دهد. مثل کافه رستوران های ایتالیایی، برای پیش غذا شما در کافه رام انواع سالاد های سزار، سیب زمینی های سوخاری و تنوری آن هم به صورت ساده یا با پنیر، نان و سیر و بوفالو وینگز ارائه می شود. غذای اصلی خبری از غذا های ایرانی نیست بلکه اینجا پیتزا های ایتالیایی با طعم های متنوع، برگر های لذیذ با دورچین جذاب، استیک ها و استراگانف های خوشمزه و 5 مدل پاستا و اسپاگتی گوشت و مرغ که پای ثابت کافه رستوران ها هستند سرو می شود.

کافه رستوران رام برای مشتریانش یک محیطی مدرن و جذاب را در نظر گرفته هرچند معماری و دکوراسیون رستوران عرف یک کافه رستوران خوب محسوب می شود اما اینجا یک آرامش و دلنشینی خاصی را ارائه می دهد. مشتریان کافه رستوران رام اول از همه دو انتخاب دارد یا در فضای باز رستوران بنشینند یا قسمت سرپوشیده. مسلماً در فضای باز استعمال دخانیات هم آزاد است و میزها فاصله خوبی از یکدیگر دارند اما قسمت داخلی رستوران علاوه بر دکوراسیون و طراحی قشنگ تر، دارای دو طبقه می باشد و در طبقه بالا هم ویو مطلوبی ارائه شده است.

یک تفاوتی که کافه رستوران رام با بسیاری از کافه رستوران های لواسان دارد، غذا های خوشمزه و باکیفیتش است. با اینکه تمامی یا بیشتر رستوران ها و کافه رستوران های لواسان غذا های باکیفیتی ارائه می دهند اما اینجا در طول سال های مختلفی که از افتتاحش گذشته، همچنان کیفیت بالای غذای خود را حفظ کرده و در کنار آن، خدمات سرویس دهی خوبی هم ارائه می شود هرچند با تمای این تفاسیر و قرار گیری در شهر لاکچری لواسان، توقع قیمت های ارزان و مناسب از کافه رام را نداشته باشید. در ضمن کافه رستوران رام سرویس چای و قلیان هم دارد و قلیان های متنوع و باکیفیتی هم ارائه می دهد لذا اگر اهل قلیان هستید، قلیان ها اینجا را از دست ندهید.

آدرس کافه رستوران رام

کافه رستوران رام در جاده کمربندی لواسان معروف به کمربندی شهید رجائی قرار دارد. این جاده در جنوب لواسان واقع شده و راه های مختلفی ورود به کمربندی شهید رجائی هست مثلا، در غرب لواسان و چند متر بعد از میدان مادر، ورودی خود کمربندی مشاهده می شود. اواسط لواسان و میدان گلندوک هم از طریق خیابان معلم واقع در ضلع جنوبی میدان شما را به کمربندی شهید رجائی می رساند و در شرق4 لواسان هم از طریق ضلع جنوبی میدان بسیج وارد کمربندی خواهید شد. رستوران رام در اواسط کمربندی شهید رجائی و مابین خیابان های امام حسن مجبتی و حمزه واقع شده است.

شماره تماس کافه رستوران رام: 26567984-021

ساعت کاری کافه رستوران رام: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FYbAFT31X4kzRhMVx6|target:_blank”]

[widgetkit id=”682″ name=”رستوران رام کافه لواسان”]

#9 باغ رستوران شومینه

رستوران شومینه از قدیمی ترین رستوران های لواسان است که خیلی ها با این رستوران خاطرات دارند و اگر بپرسید بهترین باغ رستوران لواسان کدام است بی شک خیلی ها شومینه را معرفی می کنند البته امروزه به لطف محبوبیت بالایی که لواسان دارد و از آنجایی که روز به روز شاهد افتتاح کلی رستوران، کافه رستوران و باغ رستوران در لواسان هستیم، دیگر شومینه بهترین نیست اما همچنان میان محبوب ترین ها و بهترین ها قرار دارد.

باغ رستوران شومینه یکی بخاطر موقعیتی که دارد، غذا های خوشمزه ای که سرو می کند و محیط بی نظیرش توانست از همان قدیم ها که افتتاح شده تا به امروز جایی شلوغ باشد و کافیست آخر هفته ها به رستوران مراجعه کنید تا با ازدحام جمعیت در این رستوران مواجه شوید. برخی از مشتریان تصمیم می گرند برای اینکه ساعت ها در صف منتظر نمانند تا میزی در رستوران خالی شود از قبل رزرو می کنند و ما هم به شما پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم دارید لحظات خاطره انگیزی را در رستوران شومینه رقم بزنید حتماً از قبل رزرو کنید. البته مهم ترین دلیل که رستوران شومینه تا این اندازه بین رستوران گرد ها محبوب شده، موقعیت بسیار جذاب و دنج رستوران است چون به دور از هر شلوغی و در روستای هنزک در اطراف لواسان قرار دارد.

باغ رستوران شومینه بماند که خودش در جایی دنج قرار دارد، یک باغی بزرگ، بسیار سرسبز و آرامش بخشی هم در خود جای داده و در روز های گرم تابستان جایی بی نظیر برای لذت بردن از هوای پاک و دوست داشتنی در کنار غذا های خوشمزه و باکیفیت محسوب می شود البته ناگفته نماند در فصل سرما تخت ها و آلاچیق های رستوران مجهز به گرم کن و چادر می شوند تا از مشتریان در برابر سرمای سوزناک منطقه محافظت کند. همه به عشق تخت های سنتی و آلاچیق های شومینه اینهمه مسیر طی می کنند تا به رستوران شومینه برسند اما با این حال، رستوران دارای فضای سرپوشیده هم هست که دکوراسیونی نسبتاً سنتی و فوق العاده جذاب و دوست داشتنی دارد.

چون باغ رستوران شومینه از رستوران های قدیمی لواسان به شمار میرود، فقط غذا های ایرانی سرو می کند ولی امروزه باغ رستوران های دیگری هم در لواسان افتتاح شده که علاوه بر برخورداری از یک محیطی سرسبز با تخت ها و آلاچیق های مختلف، غذا های فرنگی و فست فودی هم ارائه می دهند هرچند از نظر جذابیت، کیفیت و قیمت به پای شومینه نمی رسند. با این حال، به لطف رقیب های سرسختی که باغ رستوران شومینه دارد، مجموعه سعی کرده خود را ارتقاء دهد و امروزه، علاوه بر بخش کافی شاپ و کلی نوشیدنی گرم و سرد در کنار دسرهای خوشمزه، آیتم هایی مانند سالاد سزار، سیب زمینی با پنیر، ژامبون، بال و فیله و سوخاری هم در اینجا ارائه می شود.

از آنجایی که ساعت کاری مجموعه 12 ظهر تا 12 شب است، برای ناهار و شام می توانید روی باغ رستوران شومینه با غذا های خوشمزه ای که سرو می کند حساب کنید. اینجا برای غذای اصلی که غذای ایرانی باشد، با غیر از اکبرجوجه، ماهی قزل آلا و دیزی سنگی به همراه مخلفات، بیشتر غذا های گوشتی و کبابی ارائه می دهد یعنی مشتریان می توانند جوجه کباب و چلو کباب، برگ، جوجه ترش، فیله گوسفندی، شیشلیک شاندیز و غیره را سفارش دهند. دو نکته را پیش از سفارش غذا باید در نظر بگیرید یکی اینکه باغ رستوران شومینه چلو ماهیچه هم دارد اما فقط در ایام تعطیل سرو می کند و دیگر اینکه دو آیتم جذاب در منوی مشاهده می شود که میکس کباب ها و بشقاب مخصوص هستند و اگر چند نفره هستید، سفارش این سینی ها به صرفه تر خواهد بود.

در کنار غذا های ایرانی و کباب های بی نظیر، از ساعت 12 ظهر تا 12 شب بخش کافی شاپ مجموعه هم فعال است و بین کلی نوشیدنی گرم و سرد به همراه دسرهای لذیذ هم می توانید هرچه که دوست دارید سفارش دهید. منوی کافی شاپ باغ رستوران شومینه تنوع مطلوبی دارد و هر آنچه که مد نظر دارید از نوشیدنی هایی بر پایه قهوه یا قهوه های دمی، نوشیدنی های سرد از جمله ماکتل، اسموتی، آبمیوه های طبیعی، شیک های لذیذ و یکسری نوشیدنی های مخصوص مجموعه برای سفارش هست. البته نوشیدنی های مخصوص تجربه جدیدی را رقم می زنند و آیتم هایی مانند آلوئه ورا و تخم شربتی، خاکشیر و ترکیب عرقیجات مختلف، انرژی درینک، مانگوبری از ترکیب توت فرنگی، انبه و آب آلبالو تنها بخشی از آیتم های نوشیدنی مخصوص هستند و نباید از دستشان بدهید.

بطور کلی، اگر علاقمند به رستوران گردی هستید یا بین رستوران های لواسان جایی متفاوت و خاص و صد البته با قدمت میخواهید، باغ رستوران شومینه می تواند انتخاب مناسبی باشد. اینجا در حالت کلی خدمات سرویس دهی مطلوبی ارائه می دهد اما بعضاً گزارش شده در شلوغ ترین روز های سال، کمی از خدمات سرویس دهی رستوران کاسته می شود و اگر مکرراً سفارش یا درخواست خود را اعلام نکنید، دیر برایتان می آورند. چون باغ رستوران شومینه جایی با قدمت بالاست و از طرفی، رستورانی سنتی در لواسان محسوب می شود سرویس چای و قلیان هم دارد که در فضای بازش صفای دیگری دارد. اینجا غذا های خوشمزه و باکیفیتی ارائه می دهد و از نظر مشتریان، قیمت های متوسط رو به بالایی دارد هرچند ارزشش را دارد برای تنوع و ثبت لحظاتی خاص و دوست داشتنی این هزینه را پرداخت کرد.

آدرس باغ رستوران شومینه

باغ رستوران شومینه در اطراف لواسان و منطقه بکر سینک قرار دارد روستایی جذاب و خوش آب و هوا در شمال غرب لواسان و مابین روستا ها افجه و هنزک. با اینکه رستوران شومینه فاصله زیادی تا لواسان دارد اما ارزشش را دارد ترافیک اصلی شهر را تحمل کنید. بدین منظور، زمانی که وارد بلوار امام خمینی یا همان بلوار اصلی لواسان شدید، در انتهای بلوار به میدان بسیج می رسید و در ادامه مسیر یا ضلع شرقی میدان بسیج، جاده لواسان به سینک قرار دارد. اما در جاده لواسان به سینک اگر مبدأ را میدان بسیج در نظر بگیریم، بعد از 1.2 کیلومتر، یک خروجی را میبینید با نام خیابان شهید محمد جبلی سینکی و می بایست وارد این خیابان شوید و سپس، آنقدر مسیر را ادامه دهید تا در نهایت نبش یک کوچه رستوران شومینه را مشاهده کنید.

شماره تماس باغ رستوران شومینه: 26558787-021 و 26558788-021

ساعت کاری باغ رستوران شومینه: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fw5a4zCA4JvhCsq9Z6|target:_blank”]

[widgetkit id=”680″ name=”رستوران شومینه لواسان”]

#10 کافه رستوران چی دا لواسان

در شمال غرب لواسان و منطقه خوش آب و هوای سینک، رستوران ها و باغ رستوران ها معمولاً سنتی هستند مثل باغ رستوران شومینه که پیش تر به معرفی آن پرداخته بودیم. بین این باغ رستوران ها، اینبار میخواهیم جایی مدرن و دوست داشتنی با نام کافه رستوران چی دا را معرفی کنیم که بین جوانان خیلی محبوب است بخصوص آن هایی که به دنبال بهترین رستوران روباز لواسان در جایی خوش آب و هوا و بکر میگردند.

چرا جوانان علاقه خاصی به کافه رستوران چی دا دارند؟ اینجا دو قسمت برای نشستن دارد یکی سالن سرپوشیده رستوران و دیگری محیط روباز و سرسبز مجموعه. سالن سرپوشیده مثل باغ رستوران های دیگر نیست از محیطی با دکوراسیون و طراحی مدرن برخوردار است اما در عین حال، ساده و شیک می باشد. از طرفی، قسمت روباز رستوران هم درواقع یک حیاط بزرگ است که بجای تخت های سنتی، میز و صندلی های شیک قرار داده شده و به لطف درخت های بلند قامت، جلوه خوبی هم دارد. از طرفی، همین درختان سرسبز باغ رستوران چی دا باعث شده اینجا در روز های گرم و آفتابی تابستان جایی خنک و دلنشین باشد چون هم خود کافه رستوران در جایی مرتفع و خنک واقع شده و هم درختان سایه دوست داشتنی را ایجاد کرده اند.

در کافه رستوران چی دا همانطور که از نامش معلوم است، علاوه بر کافی شاپ متنوع و جذاب، غذا های ایرانی هم سرو می شود هرچند جای داشت بخاطر محبوبیت رستوران بین جوانان منوی فست فودی هم اضافه شود. رستوران همه روزه مثل سایر کافه رستوران های لواسان از ساعت 10 صبح باز می شود و سه وعده صبحانه، ناهار و شام در اینجا سرو می شود. منوی صبحانه شامل صبحانه ایرانی، املت های ساده و قارچ و پنیر، نیمرو، سوسیس تخم مرغ، لوبیا و عدسی است و خبری از صبحانه انگلیسی و آیتم های خاص و منحصر به فرد در چی دا نیست. در کنار صبحانه، کافی شاپ هم باز است و نوشیدنی های گرم و آبمیوه های طبیعی حسابی می چسبد.

از ساعت 12 ظهر تا 11:30 شب، کافه رستوران چی دا برای دو وعده ناهار و شام غذا های ایرانی سرو می کند و شامل کباب های خوشمزه و باکیفیت، شیشلیک، ماهی قزل آلا سرخ شده یا کبابی، دیزی سنگی و برخی غذا های شمالی از جمله جوجه و کباب ترش. مشتریان کافه رستوران چی دا زمان سفارش غذای برنجی می توانند انتخاب کنند که غذایشان با چلو کره سرو شود یا کته قالبی زعفرانی و همچنین برنج استفاده شده در مجموعه هم صد در صد ایرانی بوده و عطرشان حسابی فضا را عرفانی می کند. مثل هر کافه رستوران خوب دیگری، چی دا دارای سینی مخصوص هم می باشد که اکثر کباب ها را در خود جای داده و اگر چند نفره هستید، سفارش این سینی ها به صرفه تر خواهد بود. البته اینجا هم به فکر عاشقان پاستا بوده و 3 مدل پاستای خوشمزه آلفردو، سبزیجات و گوشت هم سرو می کند.

یک غذا بدون پیش غذا کامل نمی شود و مشتریان کافه رستوران چی دا برای پیش غذای خود بین سالاد های شیرازی، فصل و سزار، ترشی، انواع ماست و دو مدل سوپ جو و شیر را می توانند سفارش دهند. آیتم هایی هم هست مانند گرانیت سیب زمینی و قارچ و پنیر یا گراتن سیب زمینی با پنیر که برای برخی پیش غذا محسوب می شود و برای عده ای یک وعده غذایی.

با این حال، ما به کافه رستوران چی دا نیامدیم که یک غذای ایرانی خوشمزه و باکیفیت میل کنیم و برگردیم بله میخواهیم با یک نوشیدنی گرم یا سرد به همراه دسر خوشمزه در فضای روباز و سرسبز رستوران لحظات آرامش بخشی را رقم بزنیم. اینجا منوی کافی شاپ نسبتاً متنوعی دارد و در کنار نوشیدنی هایی بر پایه قهوه یا اسپرسو، چای و دمنوش، میلک شیک، آبمیوه های طبیعی و ماکتل ها، نوشیدنی سنتی به همراه عرقیجات هم سرو می کند و آنقدری خوشمزه هستند که اکثر مشتریان همیشه نوشیدنی خود را از این دسته انتخاب می کنند. یک نوشیدنی هم بدون دسر کامل نمی شود و برای دسر هم کیک روز تازه، باقلوا، تست نوتلا و کیک های هویج و بستنی هم می توانید سفارش دهید. البته اگر در فضای باز نشستید و علاقه به قلیان بودید، سرویس چای و قلیان مجموعه را از دست ندهید.

کافه رستوران چی دا از جمله کافه رستوران های تازه تاسیس لواسان است و هنوز آنچنان باید و شاید بین مردم و رستوران گرد ها محبوب نشده اما چون خدمات سرویس دهی مطلوبی ارائه می دهد و منوی غذایی و کافی شاپ خوب و متنوعی دارد، در کنار غذا هایی باکیفیت و خوشمزه و صد البته، قیمت هایی مناسب در فرصت کمی توانسته به محبوبیت مطلوبی برسد و روز به روز مشتریانش بیشتر شود برای همین، تا قبل از زمانی که اینجا بسیار شلوغ شود و دیگر جای سوزن انداختن نداشته باشد حتماً مراجعه کنید و از آرامش فضای سبز و غذا های خوشمزه ای که ارائه می دهد لذت ببرید. راستی مشتریان امکان رزرو میز برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف را دارند و اگر رزرو برای تولد باشد، مجموعه میز ها را برای مشتریان تزئین هم می کند و در کنار آن، خدمات مختلفی هم ارائه می دهد.

آدرس کافه رستوران چی دا لواسان

کافه رستوران چی دا در منطقه هزنک قرار دارد و همانند باغ رستوران شومینه، برای دسترسی به روستای هزنک و کافه رستوران چی دا کافیست به شرق لواسان مراجعه کنید تا به میدان بسیج برسید. در ادامه میدان بسیج یا به عبارتی، ضلع شرقی میدان وارد جاده لواسان به افجه خواهید شد و اگر مبدأ را میدان بسیج در نظر بگیریم، بعد از 3 کیلومتر و با عبور از روستای هنزک، در منطقه انباج به کافه رستوران چی دا در سمت چپ جاده خواهید رسید.

شماره تماس کافه رستوران چی دا لواسان: 26560835-021

ساعت کاری کافه رستوران چی دا لواسان: همه روزه از ساعت 10:30 صبح الی 11:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F5a7knY6MTzXrHVGHA|target:_blank”]

[widgetkit id=”677″ name=”رستوران چی دا لواسان”]

#11 باغ رستوران آبشار

رستوران گرد ها بطور کلی دو دسته هستند برخی به غذا بیشتر اهمیت می دهند و برایشان مهم نیس رستوران از چه محیطی برخوردار است و برخی هم کاملاً برعکس هستند و اهمیت نمی دهند که رستوران قیمت های گزافی را اخذ می کند، غذا ها نسبت به هزینه پرداختی ارزشش را ندارد یا حتی کلاً رستوران غذا های بی کیفیتی را سرو می کند همینکه محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی داشته باشد کافی است. بین رستوران های روباز لواسان و باغ رستوران های خوبی که در این شهر قرار دارد، اینبار نوبت به باغ رستوران آبشار می رسد جایی که بسیاری از مشتریانش لحظات خوبی را در آنجا رقم زدند اما از سوی دیگر، مشتریانی هم بودند که از خدمات سرویس دهی، قیمت غذا ها و کیفیت غذا ها نسبت به قیمت ناراضی بودند. اما اینجا رستورانی است که محیط و ویو بی نظیری دارد.

باغ رستوران آبشار هم از جمله رستوران های منطقه هنزک لواسان است که در شمال شرقی منطقه واقع شده و اینجا به لطف ارتفاع بالایی که دارد از آب و هوایی خنک تر و دلنشین تر برخوردار است از طرفی، رستوران هایی مانند باغ رستوران آبشار از ویو بی نظیری که منطقه دارد استفاده کرده و مشتریانش در فضای روباز رستوران از ویو جذاب کوه ها و طبیعت اطراف برخوردار می شوند.

بطور کلی، رستوران آبشار برای آن هایی که به محیط رستوران خیلی اهمیت می دهند یا به دنبال رستوران روباز در لواسان هستند که آلاچیق هم داشته باشد گزینه ای بی نظیر و خاص به شمار می آید. اینجا اول از همه یک سالن سرپوشیده دارد که دکوراسیونش ساده است اما دور تا دورش پنجره قرار داده شده و مشتریان در سالن سرپوشیده از ویو زیبای طبیعت برخوردار می شوند. پشت رستوران هم باغی بزرگ و بسیار جذاب و دوست داشتنی مشاهده می شود که هم میز و وصندلی دارد، هم تخت های سنتی و هم آلاچیق هایی که برخی کاملاً دربست هستند و برخی فقط سقف دارند مانند آلاچیق هایی که در پارک های می بینیم. البته ویو ای که در فضای روباز رستوران ارائه می شود چیز دیگریست.

باغ رستوران آبشار از نظر غذایی، تنوع مطلوبی دارند یعنی اینجا علاوه بر غذا های ایرانی از جمله کباب و جوجه و شیشلیک و دیس های چند نفره، غذا های فرنگی و فست فودی هم دارد. غذا های فست فودی شامل چند مدل پیتزا، همبرگر، ساندویچ است در کنار پیش غذا هایی همچون سیب زمینی مخصوص و فرنچ فرایز. برای غذای فرنگی، رستوران آبشار دو نوع استیک چیکن و فیله مینیون، جوجه چینی و شنیسل مرغ سرو می کند. از طرفی، اینجا سه مدل پاستای آلفردو، بیف و پستو هم دارد که بسیار خوشمزه و محبوب هستند. اگر هم عاشق غذای دریایی هستید در نظر بگیرید رستوران آبشار در بخش غذا های دریایی به غیر از ماهی های قزل آلای کبابی و سرخ شده، میگو پفکی و میگو کبابی هم دارد.

در بخش غذا ها، رستوران در گذشته چندان خوب عمل نکرده و مشتریان از قیمت های بالایی که پرداخت می کردند و در ازای آن، کیفیت پایین غذا هایی که برایشان سرو میشد ناراضی بودند. امروزه اما، رستوران آبشار کیفیت غذا های خود را افزایش داده اما مشتریان و رستوران گرد ها همچنان بر این معتقد هستند که رستوران جای پیشرفت زیادی دارد بخصوص با توجه به قیمت هایی که دارد. اینجا در کنار غذا، کافی شاپ هم دارد و نوشیدنی های گرم و سرد خوشمزه ای ارائه می دهد که جای ایراد گرفتن ندارد و مشتریان هم پیشنهاد کرده اند در بخش کافی شاپ حتماً شربت های قاجاری رستوران را امتحان کنید چراکه مزه ای خاص و بی نظیر دارند. راستی اینجا قلیان هم سرو می کند و در فضای باز رستوران با ویو زیبا و هوایی دلنشین می توانید سفارش بدهید و استفاده کنید.

با همه این تفاسیر، رستوران آبشار جزء بهترین رستوران های با موسیقی زنده در لواسان است و برخلاف بسیاری از رستوران های لواسان با موسیقی زنده که در سالن سرپوشیده برگزار می کنند، چون مشتریان آبشار علاقه بالایی به فضای روباز دارند موسیقی زنده هم در فضای روباز مجموعه برگزار می شود. همچنین به غیر از موسیقی زنده، در سایر ساعات شبانه روز موسیقی های مختلفی در رستوران پخش می شود. در آخر هم مانند سایر رستوران ها و باغ رستوران های لواسان، مشتریان می توانند در صورتیکه به فکر برگزاری جشن های تولد و مراسم های مختلفی هستند، از قبل رزرو کنند و می توانند بین سالن داخلی، تخت های سنتی و آلاچیق ها هرکدام را که دوست دارند رزرو نمایند و در کنار آن، از خدمات ویژه رستوران هم برخوردار شوند.

آدرس باغ رستوران آبشار

کافیست در شهر لواسان زمانی که وارد بلوار امام خمینی یا خیابان اصلی لواسان شدید، مسیر را تا انتها ادامه دهید تا در نهایت وارد میدان بسیج در شرق لواسان شوید. در امتداد میدان جاده لواسان به سینک می شوید و بعد از 2.6 کیلومتری، در سمت چپ جاده و داخل کوچه به باغ رستوران آبشار خواهید رسید.

شماره تماس باغ رستوران آبشار: 26555052-021 و 26555110-021

ساعت کاری باغ رستوران آبشار: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fd2Y7Usnr3gq7ZVVm6|target:_blank”]

[widgetkit id=”679″ name=”رستوران آبشار افجه لواسان”]

#12 سرای سنتی شب نشین لواسان

به جرأت می توان گفت سرای سنتی شب نشین اگر زیباترین رستوران لواسان و فشم نباشد بی شک جزء قشنگ ترین و جذاب ترین رستوران های منطقه محسوب می شود. جایی با دکوراسیون و طراحی سنتی پر زرق و برق که در منطقه ای بکر و خلوت با ویو زیبایی از طبیعت اطراف قرار دارد و سنتی باز ها هرموقع به لواسان سفر می کنند پای ثابتشان سرای سنتی شب نشین است البته که در کنار محیطی بی نظیر و زیبا، اینجا غذا های محشری هم سرو می کند. چه بهتر از اینکه رستوران سنتی در لواسان باشد، هم محیطش و هم غذایش هم عالی؟

سرای سنتی شب نشین از نظر بسیاری از رستوران گرد ها بخصوص آن هایی که علاقه بالایی به رستوران های سنتی دارند، بین تمامی رستوران های سنتی لواسان رقابت را پیشی گرفته و از نظر محیط حرفی برای گفتن ندارد. از درب رستوران که نمای آجر سه سانتی دارد وارد یک حیاطی جذاب و دلنشین می شوید که وسطش راهرویی سرسبز با آبنما های زیبا مشاهده می شود و چپ و راست این راهروی دوست داشتنی، تخت های سنتی می بینیم که بسیار تمیز هستند برخلاف رستوران های سنتی که معمولاً فرش هایشان کثیف و سوراخ می باشد.

سرای سنتی شب نشین که نزدیک به یک دهه از قدمتش می گذرد، غذا های ایرانی بسیار خوشمزه ای را سرو می کند و از معدود رستوران های لواسان است که در کنار محیط زیبا، غذای خوبی هم دارد. غذا های ایرانی شامل کباب های مختلف است و معمولاً هم در ظروف روحی سرو می شوند. یک مزیتی هم که رستوران سرای سنتی شب نشین لواسان دارد این است برنج همیشه جدا سرو می شود و در دیسی که کباب قرار داده شده علاوه بر نان چرب زیر کباب، دورچینی کاملی هم از سالاد، ترشی، سیب زمینی، سبزیجات و نارنج قرار داده می شود. همچنین اینجا صبحانه هم ارائه می دهد و اگر برای وعده صبحانه به رستوران سرای سنتی شب نشین مراجعه کنید، در کنار دیس کامل صبحانه از نان و پنیر تا انواع تخم مرغ در ظروف روحی، برایتان سماوری کوچک و دوست داشتنی هم می آورند که حس و حالش را با هیچ چیز نمی توان عوض کرد.

رستوران سرای سنتی شب نشین چون رستوران زیبایی به شمار میرود برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف انتخابی بی نظیر بین رستوران های سنتی لواسان است حتی بار ها در این رستوران جشن های عروسی هم برگزار شده البته برای هر مراسمی، شما باید از قبل رزرو کنید اگر هم تولد باشد، امکان تزئین تخت مورد نظر هم هست. اینجا خدمات سرویس دهی مطلوبی ارائه می شود، غذا های خوشمزه، باکیفیت و لذیذی سرو می شود و همچنین با توجه به اینکه رستورانی محبوب و سنتی می باشد و در لواسان واقع شده است قیمت های خوبی هم دارد.

آدرس سرای سنتی شب نشین لواسان

سرای سنتی شب نشین در جاده کمربندی شهید رجائی لواسان قرار دارد و جایی به مراتب خلوت تر و بکرتر نسبت به بلوار امام خمینی می باشد. دسترسی به کمربندی شهید رجائی از طریق خیابان معلم در میدان گلندوک، خیابان پیام و خود جاده کمربندی شهید رجائی در ابتدای بلوار لواسان امکان پذیر است اما در صورتیکه در شرق لواسان هستید، زمانی که به میدان بسیج رسیدید در ضلع جنوبی میدان وارد کمربندی شهید رجائی خواهید شد. اگر مبدأ را میدان بسیج در نظر بگیریم، فاصله رستوران تا میدان بسیج تنها 700 متر است.

شماره تماس سرای سنتی شب نشین لواسان: 09192997629 و 09122852892

ساعت کاری سرای سنتی شب نشین لواسان: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FFevaFSv3yxCDEhJy5|target:_blank”]

[widgetkit id=”681″ name=”سرای سنتی شب نشین لواسان”]

#13 رستوران گیلانک لواسان

بیشتر رستوران ها و کافه رستوران های لواسان فقط غذا های ایرانی و فست فودی در کنار برخی از غذا های فرنگی و دریایی را سفارش می دهند و تعداد انگشت شماری رستوران در این منطقه هست که غذا های شمالی یا حتی بومی مناطق دیگر کشور را ارائه دهند. رستوران گیلانک اما به گفته مشتریان بهترین رستوران شمالی لواسان است که خوشمزه ترین غذا های اصیل شمالی را در این منطقه سرو می کند لذا اگر از غذای ایرانی و فست فودی کلافه شدید و به دنبال تنوع هستید، بی شک رستوران گیلانک حال و هوایتان را متحول خواهد کرد.

رستوران گیلانک چه از نظر غذایی و چه از نظر محیطی رستورانی خاص در لواسان است و تنها زمانیکه به رستوران برسید متوجه محیط خاص و دوست داشتنی رستوران می شوید. اینجا سالن داخلی سرپوشیده و فضای روباز برای مشتریانش در نظر گرفته. بخش روباز علاوه بر میز و صندلی های مدرن، میز و صندلی های چوبی ستنی هم دارد چیزی که در بیشتر رستوران های گیلان مشاهده می شود. سالن داخلی جدا از اینکه طراحی و دکوراسیون بسیار شکیلی دارد و در حد یک رستوران لاکچری و خوب می باشد، دو طبقه برای نشستن دارد. سالن اصلی هارمونی زیبای رنگ های دیوار و میز و صندلی به همراه نورپردازی قشنگ دارد و طبقه بالا هم یک سالن کوچک است. همچنین اینجا برای ظرفیت های مختلف 2 تا 10 نفره میز و صندلی دارد و از طرفی، تمامی میز و صندلی ها چه در سالن داخلی و چه در بخش بیرون رستوران فاصله خوبی از یکدیگر هم دارند.

رستوران گیلانک از معدود رستوران های شمالی لواسان است که غذا های اصیل گیلانی برای مشتریانش سرو می کند و شعار رستوران هم “طعم واقعی غذا های گیلکی” است. پیش از هر چیز بگوییم که اگر قرار است با خانواده یا دوستان به رستوران گیلانک مراجعه کنید و بین شما افرادی هستند که تمایل به غذا های گیلانی ندارند، اینجا غذای ایرانی شامل جوجه و کباب، فیله گوسفندی و غیره هم دارد. اما اصل داستان غذا های شمالی است. رستوران گیلانک لواسان جوجه و کباب ترش، ماهی های قزل آلا و ازون برون کبابی، مرغ شکم پر، خورشت های فسنجان با مرغ، ترشه تره و باقلاقاتق و کلی غذای اصیل گیلانی دیگر ارائه می دهد. پیش غذا های خوشمزه گیلانی هم در اینجا سرو می شود از ماست دلال گرفته تا میرزا قاسمی و ترشیجات خوشمزه و متنوع. اما همه غذا ها یکطرف، کباب مخصوص گیلانک آیتمی است که اگر روزی تصمیم داشتید غذا های اینجا را تجربه کنید نباید از دستش بدهید.

از زمانیکه رستوران گیلانک افتتاح شده تا به امروزه، کلاً مشتریانی که به اینجا مراجعه می کنند یا راضی هستند یا ناراضی و با اینکه گیلانک از جمله رستوران های خیلی خوب لواسان به شمار میرود و غذا های خاصی هم ارائه می دهد اما جایی نیست که همه مشتریانش راضی باشد. اما علت ناراضی بودن مشتریان بیشتر به غذا ها برمیگردد و بین آن ها افرادی هم بودند که از کیفیت خدمات سرویس دهی و برخورد پرسنل در روز های شلوغ شاکی هستند. از نظر غذا ها، برخی می گویند غذا ها بی نظیر هستند و ایرادی نمی توان از آن ها گرفت اما عده دیگر بر این باورند غذا های رستوران گیلانک از قیمت های بالایی برخوردار هستند و در قبال این قیمت ها، حجم کمی دارند اما از نظر کیفیت و مزه در شرایط خوبی قرار دارند.

آدرس رستوران گیلانک لواسان

رستوران گیلانک در اواسط جاده کمربندی شهید رجائی قرار دارد و اگر در ابتدای بلوار خمینی یا خیابان معلم واقع در میدان گلندوک وارد جاده کمربندی شهید رجائی شدید، بعد از کوچه حمزه در سمت چپ یا خیابان هومند در سمت راست، رستوران گیلانک را مشاهده خواهید کرد. در صورتیکه از طریق میدان بسیج وارد جاده کمربندی شهید رجائی شدید، بعد از سه کیلومتر و با عبور از خیابان امام حسن مجتبی به رستوران گیلانک خواهید رسید.

شماره تماس رستوران گیلانک لواسان: 26565942-021

ساعت کاری رستوران گیلانک لواسان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FP8NRJac7MUEqngs37|target:_blank”]

[widgetkit id=”672″ name=”رستوران گیلانگ لواسان”]

اجاره ویلا در لواسان

هر نوع ویلایی در لواسان برای اجاره وجود دارد تا هرکس با هر سلیقه و بودجه ای بتواند بهترین اقامتگاه خود را در این روستا پیدا کند هرچند بخش قابل توجهی از ویلاهای لواسان، ویلاهای لوکس هستند. برای اجاره ویلا لواسان همواره می بایست از یک هفته قبل نسبت به اجاره آن ها اقدام کنید چراکه به دلیل محبوبیتش در میان مردم بخصوص جوانان، در آخر هفته ها و تعطیلات چند روزه اکثر ویلاهای منطقه رزرو می شوند.

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی لواسان کدام ها هستند؟

رستوران های عمارت، ترمه، باغ رستوران شومینه و سرای سنتی شب نشین از بهترین رستوران های سنتی لواسان هستند.

بهترین کافه رستوران های لواسان کدام ها هستند؟

کافه رستوران های رام، چی دا و عمارت از کافه رستوران های خوب لواسان به شمار میروند.

کدام رستوران لواسان مناسب گیاهخوران است؟

رستوران مهرمیترا بهترین رستوران لواسان و فشم برای گیاهخواران محسوب می شود.

بهترین رستوران های روباز لواسان کدام ها هستند؟

کافه رستوران چی دا، باغ رستوران آبشار و رستوران گیلانک محبوب ترین رستوران روباز لواسان هستند.