بهترین رستوران های قم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

قم یکی از شهر های مذهبی و مسافر پذیر در نزدیکی تهران می باشد که به دلیل مراجعه تعداد بالای افراد به آن در طول سال دارای امکانات متعددی می باشد. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های قم رفتیم تا بتوانید اطلاعات کامل درباره آن ها به دست آورید و بتوانید بهتر از قبل برای استفاده از آن اقدام نمایید. بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا هر اطلاعاتی در این زمینه نیاز دارید را کسب نمایید.

#1 رستوران مرتضوی

یکی از رستوران هایی که توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب کند، رستوران مرتضوی می باشد. این رستوران به دلیل رضایت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند توانسته در فهرست بهترین رستوران های قم قرار بگیرد. فضای داخلی رستوران دارای سالن بزرگی بوده و به همین دلیل میز و صندلی های زیادی می باشد. طراحی داخلی رستوران مرتضوی ساده ولی زیبا بوده و به همین دلیل کسانی که به آن مراجعه می کنند معمولا رضایت داشته اند.

این رستوران قم در تمامی روز های هفته باز بوده و شما می توانید در بازه های زمانی 12 تا 16 و 19 تا 23 برای رفتن به آن اقدام نمایید. در این رستوران غذا های لذیذ و خوش طعمی طبخ می شوند و به همین دلیل می توانید از منو با خیال راحت از طعم غذا ها، هر کدام را که تمایل داشتید سفارش دهید. قیمت غذا های این رستوران قم در سطح خوبی قرار دارد و با توجه به کیفیت و در مقایسه با دیگر رستوران ها گران نمی باشد.

سرویس دهی در رستوران مرتضوی قم در سطح خوبی بوده و رفتار کارکنان نیز با مشتری ها مودبانه می باشد. بهتر است در مراجعه به این رستوران کوبیده را از دست ندهید و در لیست سفارشات خود قرار دهید. اگر به قم سفر کردید در یکی از وعده های مورد نظرتان به رستوران مرتضوی بروید و طعم غذاهای آن را بچشید.

مسیر دسترسی رستوران مرتضوی

از آن جا که این رستوران قم در بلوار ولیعصر واقع شده باید ابتدا خود را به این بلوار برسانید و بعد در جهت شمال غربی ادامه دهید. رستوران مرتضوی در کوچه 2 واقع شده است و از کمی قبل از کوچه تا رسیدن به مقصد مسافتی کمتر از 50 متر دارد. در هر جایی از شهر که بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به آسانی خود را به رستوران برسانید. کافیست لوکیشن و اینترنت گوشی خود را روشن نمایید و بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید تا از طریق نقشه بتوانید خود را به مقصدتان برسانید.

شماره تماس رستوران مرتضوی قم: 32851555-025

آدرس رستوران مرتضوی: قم، خیابان ولیعصر، بعد از کوچه 2

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D34.60548660634919%2C%2050.83004546203946%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”690″ name=”رستوران مرتضوی”]

#2 رستوران البرز

از دیگر رستوران هایی که در سفر به شهر قم می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران البرز می باشد. این رستوران توانسته رضایت اکثر مراجعین را به دست آورد و به همین دلیل امتیاز بالایی از آن ها دریافت نموده است. این رستوران دارای محیطی زیبا و مدرن می باشد و طراحی به کار رفته در آن باعث می شود تا شما بتوانید در فضای دل نشین آن غذای مورد علاقه تان را صرف کنید.

این رستوران یکی از بهترین رستوران های قم می باشد و در تمامی روز های هفته باز می باشد و شما می توانید در بازه زمانی 12:15 تا 23:15 به آن مراجعه نمایید. کیفیت بعضی از غذاها در این رستوران پایین بوده و همین مورد نیز سبب شده تا عده ای از مراجعین به آن امتیاز خوبی ندهند. سرویس دهی امتیاز متوسطی دریافت کرده ولی رفتار پرسنل با مراجعین مودبانه است.

به طور کلی بر حسب گفته های مشتریان این رستوران در گذشته های نه چندان دور کیفیت بالاتری را ارائه می داده و امروزه کمی از آن کیفیت بالا کاسته شده است. اگر به این رستوران خوب قم رفتید بهتر است شیشلیک را در لیست سفارشات خود قرار دهید. هم چنین همراه با غذای خود سالاد شیرازی را سفارش دهید تا مزه های خوب را در کنار هم داشته باشید. قیمت غذا ها در مقایسه با کیفیت آن ها در سطح خوبی قرار داشته و به همین دلیل می توانید بدون نگرانی هر چه تمایل داشتید را سفارش دهید.

اگر به قم رفتید بهتر است برای صرف یک وعده از غذایتان حتما سری به این رستوران بزنید. با وجود تمامی نکته های منفی یاد شده باید عنوان کرد که البرز یکی از بهترین رستوران های قم بوده و مراجعه به آن می توانید تجربه ای خوب باشد. لازم به ذکر است این رستوران دارای یک وبسایت نیز می باشد که با مراجعه به آن می توانید اطلاعات تکمیلی درباره آن به دست آورید.

مسیر دسترسی رستوران البرز

این رستوران در بلوار محمد امین واقع شده و شما نیز برای رسیدن به آن باید ابتدا به این بلوار بروید. بعد از رسیدن به آن در جهت جنوب غربی آن ادامه دهید تا به امین 47 برسید. رستوران البرز قم در همین امین 47 واقع شده و مقصدتان در سمت چپ قرار گرفته است. از کمی قبل از امین 47 تا رستوران البرز مسافتی کمتر از 100 متر را باید طی کنید که بدون ترافیک در حدود 2 دقیقه در راه هستید. مبدا شما در هر جایی از شهر قم بود می توانید با روشن نمودن لوکیشن و اینترنت همراهتان بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید تا با استفاده از نقشه بتوانید به راحتی به مقصد وارد شوید.

شماره تماس رستوران البرز قم: 32927739-025

آدرس رستوران البرز: قم، بلوار امین، امین 47

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D34.6211709656893%2C%2050.84785754481505%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”691″ name=”رستوران البرز”]

#3 رستوران گردان سیرنگ

یکی دیگر از رستوران های قم که محیط بسیار جذابی داشته و توانسته بین مردم به شهرت برسد. این رستوران در بالای مجتمع تجاری سیرنگ واقع شده و جذابیت آن به دلیل دایره ای و گردان بودن بیشتر نیز شده است. این مجموعه تجاری دارای بخش های مختلف دیگری هم چون شهربازی نیز می باشد و به همین دلیل تعداد کسانی که به رستوران سیرنگ مراجعه می کنند بیشتر از باقی رستوران ها شده است.

محیط داخلی رستوران سیرنگ قم طراحی مدرن و بسیار زیبایی دارد و حتی برای برگزاری مراسمات مختلف مثل جشن تولد، سالگرد ازدواج و… مناسب می باشد. این رستوران قم در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز بوده و شما در این بازه زمانی قادر به مراجعه به آن خواهید بود. امتیازی که رسوران توانسته از مشتری ها به دست آورد متوسط رو به بالا می باشد و به همین دلیل در فهرست بهترین رستوران های قم قرار دارد.

یکی از مواردی که باعث شده تا این رستوران امتیاز پایین تری در مقایسه با رستوران های هم سطح دریافت نماید، قیمت بالای غذاها در برابر کیفیت متوسط آن ها و هم چنین سرویس دهی نا مناسب می باشد. حتی عده ای از مراجعین عنوان کرده اند که بهداشت در این رستوران کمتر از باقی رستوران ها رعایت می شود. تمامی این نکته های منفی باعث شده تا امتیاز دریافتی رستوران علی رقم طراحی و فضای آن کمتر شود.

با همه این اوصاف بهتر است تجربه استفاده از این رستوران را برای یک بار هم که شده از دست ندهید. در صورت مراجعه به رستوران گردان سیرنگ شیشلیک را نیز به لیست سفارشات خود اضافه کنید چرا که امتیاز بهتری از دیگر غذا ها دریافت نموده است. حتی یک تالار برای برگزاری مراسم عروسی نیز وجود دارد که افراد بومی این شهر گاهی از آن استفاده می کنند.

مسیر دسترسی رستوران گردان سیرنگ

برای رسیدن به این رستوران می توانید ابتدا خود را به میدان سعیدی برسانید و بعد از دور زدن میدان از دور برگردان به سمت خیابان خمینی بروید. کمی بعد از رسیدن به اسباب بازی مسافر کوچولو به طرف پورزند ادامه دهید. با رسیدن به خیابان هدف از پورزند به هدف رفته و هدف را دنبال نمایید تا به مقصدتان که در سمت راست شما واقع شده برسید. این مسیر از میدان سعیدی تا رستوران گردان سیرنگ قم تنها 550 متر بوده و بدون ترافیک در حدود 3 دقیقه در راه خواهید بود. در هر نقطه ای شهر بودید نیز می توانید با استفاده از لوکیشن زیر و از طریق نقشه خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران گردان سیرنگ قم: 36505010-025

آدرس رستوران گردان سیرنگ: قم، میدان سعیدی، خیابان خمینی، خیابان هدف، مرکز خرید سیرنگ

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D34.649655940845165%2C%2050.87832798223603%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”696″ name=”رستوران گردان سیرنگ”]

#4 رستوران ایران 16

یکی از دلایل معروف شدن رستوران ایران طراحی داخلی آن می باشد که به نوعی خاص و ویژه دیزاین گشته است. طراحی به کار رفته در رستوران ایران 16 قم به مانند یک نمایشگاه اتومبیل می باشد چرا که در بخش های متعددی از رستوران می توانید میز و صندلی هایی را تماشا کنید که گویی قرار است در خودرو بنشینید یا بر روی موتور سیکلت سوار شوید. این رستوران بزرگ بوده و قسمت های مختلف با دیزاین های متفاوت دارا می باشد.

این رستوران قم در بین افراد بومی شهر به شهرت رسیده و مسافران زیادی برای صرف غذا به آن مراجعه می کنند. خودرو هایی که برای دیزاین از آن الگو گرفته شده ماشن های نوستالژی و قدیمی می باشند و به همین دلیل حس خوبی را به مراجعین منتقل می کند. لازم به ذکر است که نام رستوران نیز از روی پلاک مربوط به قم یعنی ایران 16 گرفته شده است. کیفیت غذا ها با توجه به امتیازی که از کاربران دریافت نموده بالا بوده و قیمت آن ها با توجه به کیفیتشان و هم چنین در مقایسه با دیگر رستوران ها مناسب می باشد و گران نیست.

به همین دلیل شما می توانید با مراجعه به این رستوران هر چه خواستید از منو سفارش دهید و نگران هزینه ها نیز نباشید. رستوران ایران 16 هم چنین از جمله رستوران های قم نزدیک به حرم می باشد که کمتر از 1.5 کیلومتر با آن فاصله دارد و برای زائران نیز بسیار مناسب است. قبل از مراجعه به رستوران باید بدانید که تایم کاری آن در بازه زمانی 7 صبح تا 12 شب بوده و به همین دلیل می توانید برای صرف هر کدام از وعده ها غذایی خود که مایل بودید به ایران 16 بروید.

سرویس دهی و رفتار پرسنل این رستوران قم در سطح خوبی قرار داشته و به همین دلیل از این موارد نیز امتیاز خوبی دریافت نموده. ماکارونی یکی از غذا هایی است که در مراجعه به این رستوران نباید چشیدن طعم آن را از دست بدهید. در وعده صبحانه نیز سوسیس تخم مرغ یکی از صبحانه های مورد علاقه مشتری ها می باشد. به طور کلی در سفرتان به قم بهتر است برای استفاده از این رستوران اقدام کنید تا تجربه ای جذاب داشته باشید.

مسیر دسترسی رستوران ایران 16

این رستوران در خیابان فاطمی قم قرار گرفته و شما برای رسیدن به آن می توانید ابتدا خود را به میدان جانبازان شهر برسانید. از این میدان به طرف جنوب شرقی و بلوار امین حرکت کنید. کمی بعد از از خروجی میدان به سمت خیابان فاطمی رفته و این خیابان را دنبال کنید تا به مقصدتان که بعد از فروشگاه دوربین امید قرار گرفته برسید. قبل از رستوران ایران 16 یک پاساژ به نام حریر وجود دارد که با عبور از آن به مقصدتان که در سمت راست واقع شده وارد شوید.

از میدان جانبازان تا این رستوران قم مسافتی 240 متری پیش رویتان می باشد که بدون ترافیک در حدود 2 دقیقه در راه هستید. هم چنین همان طور که گفته شد این رستوران از رستوران های نزدیک حرم قم می باشد و از این جا تا حرم حضرت معصومه تنها 7 دقیقه با ماشین (20 دقیقه پیاده روی) در راه خواهید بود. یک مسیر دسترسی نیز در زیر قرار داده شده تا با کلیلک بر روی آن با استفاده از نقشه به آسانی به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران ایران 16 قم: 37831616-025

آدرس رستوران ایران 16: قم، خیابان فاطمی، بین کوی 3 و 5، پلاک 93

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D34.63198429150126%2C%2050.86954328408097%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”697″ name=”رستوران ایران 16″]

#5 رستوران خانه تاریخی طباطبایی

یکی از کافه رستوران های تاریخی بسیار زیبای قم که امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده، رستوران خانه تاریخی طباطبایی می باشد. این رستوران در فهرست بهترین رستوران های قم قرار داشته و به همین دلیل مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند. فضای سنتی و زیبای این کافه رستوران قم باعث شده تا افراد بتوانند در آن احساس خوبی را تجربه کنند و از غذا های با کیفیت آن بچشند. یک حیاط بسیار زیبا با حوضی فیروزه ای در داخل این خانه تاریخی وجود دارد تا مراجعین با نشستن در کنار پنجره ها بتوانند از ویوی آن لذت ببرند.

خانه تاریخی طباطبایی هم چنین به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی قم نیز شناخته می شود و بخش کافه آن نیز مشتری های زیادی دارد. یکی از غذاهایی که در این کافه رستوران قم نباید از دست بدهید، دیزی می باشد. دیزی های رستوران خانه تاریخی طباطبایی قم از بهترین ها بوده و امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده است. شما می توانید از شنبه تا جمعه در بازه زمانی 10 صبح تا 12 شب برای رفتن به اینجا اقدام نمایید و تجربه ای جالب داشته باشید.

کادر رستوران مودب هستند و رفتار خوبی با مشتری ها دارند و سرویس دهی نیز در سطخ خوبی قرار دارد. شما با رفتن به این رستوران قم می توانید هم از زیبایی های آن لذت ببرید و هم در یک جای سنتی و زیبا به چشیدن طعم بی نظر غذای مورد علاقه تان بپردازید. فاصله رستوران خانه تاریخی طباطبایی با حرم حضرت معصومه کمتر از 3 کیلومتر بوده و بدون ترافیک تنها 5 دقیقه در راه خواهید بود. به دلیل نزدیکی این رستوران به حرم در لیست بهترین رستوران های قم نزدیک به حرم قرار دارد و مورد توجه زائران زیادی می باشد.

مسیر دسترسی رستوران خانه تاریخی طباطبایی

این رستوران در خیابان 19 دی قرار گرفته و برای رسیدن به آن باید خود را ابتدا به این خیابان برسانید و در جهت شمال شرقی آن حرکت نمایید. کمی بعد از رسیدن به کبابی نارنجستان به سمت راست رفته تا در نهایت به رستوران طباطبایی برسید. این مسیر تقریبا 120 متر بوده و با خودرو یک دقیقه در راه خواهید بود. شما می توانید با روشن کردن اینترنت همراه و لوکیشن گوشی خود به راحتی از طریق مسیر دسترسی زیر به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران خانه تاریخی طباطبایی قم: 37701394-025

آدرس رستوران خانه طباطبایی: قم، خیابان 19 دی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D34.64811935107596%2C%2050.88965877487569%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”698″ name=”رستوران خانه تاریخی طباطبایی”]

#6 فست فود دلفین

بسیاری از افراد در سفر ترجیح می دهند بنا به علاقه فرزندانشان به فست فودی های شهر مقصد بروند. قم نیز فست فودی های خوبی دارد که اگر بخواهید می توانید از آن ها استفاده نمایید. یکی از آن ها فست فود دلفین بوده که به دلیل امتیاز بالایی که از کاربران دریافت نموده به عنوان بهترین فست فود قم در کنار دیگر فست فودی ها شناخته می شود. فست فود در قم به نسبت غذا های سنتی تعداد کمتری داشته ولی با کیفیت هستند و می توانید از این بابت اطمینان داشته باشید.

این فست فودی همه روزه از ساعت 11:30 صبح تا 11 شب باز بوده و به همین دلیل می توانید در صورت تمایل در این بازه زمانی به آن مراجعه نمایید. اگر به فست فود دلفین قم مراجعه کردید بهتر است پیتزا قارچ و گوشت آن را حتما تست کنید چرا که امتیاز خوبی گرفته و طعم خوبی دارد. فضای داخلی این فست فود در قم طراحی مدرن ولی معمولی دارد. سرویس دهی امتیاز متوسطی دریافت نموده و رفتار پرسنل با مراجعین مودبانه می باشد.

شما می توانید به وبسایت فست فود دلفین نیز مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی درباره آن را به دست آورید. اگر با خودروی خودتان به این بهترین فست فود قم می روید می توانید از فضای جلوی فست فودی استفاده کنید و خودرویتان را پارک نمایید. از دیگر دلایل معروف شدن فست فود دلفین، محل قرار گیری آن می باشد که در نزدیکی مراکز مهم قرار گرفته است. هزینه غذا های موجود در منوی این فست فودی با توجه به کیفیت خوبی که دارند مناسب بوده و به همین دلیل معمولا شلوغ می باشد.

مسیر دسترسی فست فود دلفین

برای رفتن به این فست فود در قم می توانید ابتدا خود را به بلوار گلستانه رسانده و در این بلوار به سمت جنوب غربی حرکت کنید. بعد از رسیدن به میدان میثم از خروجی دوم استفاده کنید تا به مقصدتان که قبل از خیابان اقاقیا و در سمت چپ قرار گرفته برسید. از نزدیکی میدان تا این فست فودی یک مسیر تقریبا 100 متری پیش رویتان است که با خودرو و در صورت نبودن ترافیک در کمتر از 2 دقیقه به مقصدتان وارد خواهید شد. از طریق لوکیشن زیر نیز می توانید به آسانی و با استفاده از نقشه خود را به بهترین فست فود قم یعنی دلفین برسانید.

شماره تماس فست فود دلفین قم: 32936722-025

آدرس فست فود دلفین: قم، بلوار گلستانه، میدان میثم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D34.61337032736068%2C%2050.84346844962978%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”699″ name=”فست فود دلفین”]

#7 رستوران خانه تاریخی یزدان پناه

یکی دیگر از مکان های سنتی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه کنید، رستوران خانه تاریخی یزدان پناه می باشد. این رستوران به دلیل فضای دل نشین و سنتی که دارد توانسته عده زیادی را به سمت بکشاند و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران های سنتی قم نیز به شمار می رود. این خانه تاریخی دارای یک حیاط بسیار زیبا بوده که درون آن نیز تخت هایی برای استفاده افراد قرار داده شده است.

بدون اغراق تا به حال هر کسی برای استفاده از این رستوران قم اقدام کرده از فضای داخلی و طراحی خانه تاریخی یزدان پناه لذت برده است. اگر به این جا مراجعه کردید کوبیده را در لیست سفارشات خود قرار دهید چون طعم بی نظیری داشته و می توانید طعمی جذاب را بچشید. بهتر است شب به این رستوران بروید چرا که نور پردازی و فضای این خانه بسیار زیباست. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 24 تا 16 و در شیفت بعدی از 19 تا 24 باز بوده و می توانید در این بازه زمانی برای استفاده از آن اقدام نمایید.

رستوران گفته شده توانسته رضایت اکثر مراجعین را به دست آورد و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین رستوران های قم شناخته می شود. قیمت غذا ها در رستوران خانه تاریخی یزدان پناه مناسب بوده و سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد. اگر در قم به دنبال جایی هستید که بتوانید از محیط آن آرامش در یافت کنید و غذای خود را میل نمایید، این رستوران بهترین گزینه برایتان می باشد.

مسیر دسترسی رستوران خانه تاریخی یزدان پناه

این رستوران درست در کنار رستوران خانه تاریخی طباطبایی واقع شده و به همین دلیل مسیر های دسترسی آن نیز مشابه می باشند. شما ابتدا باید خود را به خیابان 19 دی برسانید و بعد در جهت شمال شرقی آن حرکت نمایید تا به مقصدتان که در سمت راست شما دارد برسید. در هر نقطه ای شهر که بودید می توانید از لوکیشن زیر برای پیدا کردن راه رسیدن به آن استفاده نمایید. از این رستوران تا حرم یک فاصله 7 دقیقه ای با خودرو خواهید داشت که به همین دلیل به عنوان یکی از رستوران های قم نزدیک حرم شناخته می شود.

شماره تماس رستوران خانه تاریخی یزدان پناه قم: 37716659-025

آدرس رستوران خانه تاریخی یزدان پناه: قم، خیابان 19 دی، کوچه 11

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D34.64794865692399%2C%2050.88987281781854%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”700″ name=”رستوران خانه تاریخی یزدان پناه”]

#8 رستوران ارگ سالاریه

یکی از بهترین باغ رستوران های قم که توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید، رستوران ارگ سالاریه می باشد. این رستوران با دارای ودن یک محیط عالی برای مراجعین توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. شما با مراجعه به این رستوران خوب قم می توانید هم از کلبه های آن استفاده کنید و هم از تخت هایی که در فضای آزاد و زیبای باغ رستوران قرار داده شده بهره ببرید. به دلیل وجود درختان زیاد در کنار پوشش گیاهی متنوع آن افراد زیادی این رستوران را انتخاب می کنند تا بتوانند با استفاده از محیط جذاب آن تجربه ای خوب به دست آورند.

این باغ رستوران قم هم چنین برای کسانی که تمایل دارند دورهمی داشته باشند یا جشن های کم تعداد را برگزار نمایند نیز بسیار مناسب است. بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران در لیست سفارشات خود باقالی پلو با ماهیچه را نیز بیفزایید تا بتوانید تجربه بهتری داشته باشید. در صورت تمایل به مراجعه به این رستوران باید در بازه زمانی 12 تا 16 و 19 تا 24 اقدام نمایید. در هر صورت بهتر است در روز های تعطیل قبل از مراجعه تماس حاصل فرمایید تا با تغییر بازه زمانی کاری رستوران دچار سرگردانی نشوید.

مسیر دسترسی رستوران ارگ سالاریه

برای رسیدن به این باغ رستوران ارگ سالاریه می توانید ابتدا خود را به میدان دفاع مقدس برسانید و بعد به سمت بلوار گلزاری برانید. با رسیدن به بلوار محمد امین دور زده و دوباره به بلوار گلزاری وارد شوید. کمی بعد به سمت راست پیچیده و به محمد امین وارد شوید و بعد به طرف راست رفته تا در بلوار محمد امین به رستوران ارگ سالاریه وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده در حدود 600 متر بوده و تقریبا 3 دقیقه در راه خواهید بود. هم چنین می توانید از لوکیشن زیر برای رسیدن به مقصد استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران ارگ سالاریه قم: 32941008-025

آدرس رستوران ارگ سالاریه: قم، بلوار امین، سه راهی سالاریه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D34.619076765222495%2C%2050.845769250920824%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”928″ name=”رستوران ارگ سالاریه”]

#9 رستوران مرکزی

از دیگر رستوران های قم که می توانید برای استفاده ازآن اقدام نمایید، رستوران مرکزی بوده که امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده است. این رستوران با توجه به موقعیت جغرافیایی خود توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. پرسنل این رستوران خوب قم خوش برخورد هستند و سرویس دهی نیز در سطح خوبی می باشد. محیط داخلی رستوران ساده ولی تمیز است و کیفیت غذا ها نیز توانسته رضایت مراجعین را به دست آورد. بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران سنتی قم کوبیده را نیز امتحان کنید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11:30 تا 15 و 19:30 تا 22:30 باز می باشد ولی بهتر است در روز های تعطیل قبل از رفتن به این رستوران تماس بگیرید تا دچار سرگردانی نشوید.

مسیر دسترسی رستوران مرکزی

اگر تمایل داشتید برای رفتن به این رستوران خوب قم اقدام کنید می توانید ابتدا خود را به خیابان انقلاب اسلامی برسانید و سپس در جهت جنوب شرقی آن ادامه دهید. کمی بعد به سمت راست و بلوار سمیه بپیچید و این بلوار را تا مقصدتان دنبال کنید. رستوران مرکزی قم رو به روی زنبق طلایی و در سمت راست شما قرار گرفته است. مسیر گفته شده مسافتی در حدود 100 متر داشته و تقریبا 1 دقیقه در راه هستید. در هر جایی از شهر که بودید می توانید با کلیک بر روی لوکیشن زیر به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران مرکزی قم: 37744708-025

آدرس رستوران مرکزی: قم، خیابان انقلاب اسلامی، تقاطع سمیه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D34.6346586136478%2C%2050.89081353401985%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”929″ name=”رستوران مرکزی”]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی قم کدام موارد هستند؟

رستوران های طباطبایی، یزدان پناهی و مرکزی

بهترین باغ رستوران قم کدام موارد می باشد؟

باغ رستوران ارگ سالاریه.

رستوران های ارزان قم کدام موارد می باشند؟

رستوران مرکزی قیمت های خوبی دارد.

لاکچری ترین رستوران های قم کدام گزینه ها می باشند؟

رستوران گردان سیرنگ، رستوران خانه تاریخی یزدان پناه و رستوران ارگ سالاریه.

مطالب مشابه