بهترین رستوران های فیروزکوه  

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مناطق نزدیک به تهران که در سمت شمال شرقی پایتخت قرار دارد، توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید چرا که آب و هوا و مناظر آن و هم چنین جاذبه های دیدنی زیادی درون خود دارد که تماشای هر کدام می تواند خاطره ای زیبا برایتان بسازد. به دلیل تردد زیاد افراد در این منطقه رستوران های زیادی به وجود آمده تا بتوانید برای صرف غذا یکی از آن ها را انتخاب نمایید. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های فیروزکوه رفتیم تا بتوانید در زمان مراجعه به این شهر یک جای مناسب را برای صرف غذا انتخاب نمایید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رستوران امین

این رستوران در جاده تهران به فیروزکوه قرار گرفته و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرویس دهی دارد. با توجه به امتیازی که از کاربران دریافت کرده می توان گفت رستوران امین در زمره بهترین رستوران های فیروزکوه قرار می گیرد. کیفیت غذا های این رستوران بالا بوده و قیمت غذا های موجود در منو نیز توانسته رضایت مشتری ها را کسب نماید. فضای داخلی رستوران بزرگ بوده و از دو سالن تشکیل شده است و هر طور که مایل باشید می توانید از تخت های قرار داده شده یا میز و صندلی های موجود استفاده نمایید.

این رستوران بین راهی رضایت مسافران زیادی را دریافت نموده و نمای بیرونی نیز طراحی شیک و جذابی دارد. نان های رستوران امین در داخل همین مکان پخته می شوند و کیفیت خوبی دارند و از همین نظر نیز مورد تایید افراد می باشد. غذا های موجود در منوی رستوران متنوع بوده و می توانید هر کدام را خواستید سفارش دهید ولی بهتر است در لیست سفارشات خود ماهی قزل آلا و جوجه ناردونی را نیز بیفزایید چرا که این دو غذا امتیاز خوبی دریافت کرده اند.

برخورد پرنسل رستوران با مراجعین مودبانه بوده و سرویس دهی در سطح خوبی قرار دارد و به همین دلیل رستوران امین مبدل به یک رستوران خوب فیروزکوه شده است. رستوران امین در تمامی روز های هفته از ساعت 6:15 صبح تا ساعت 12 شب آماده خدمت رسانی بوده و شما در این بازه زمانی می توانید به رستوران مراجعه کرده و وعده غذایی مورد نظرتان را میل نمایید. لازم به ذکر است این رستوران به عنوان رستوران نمونه گردشگری در پنج سال اخیر معرفی شده و سابقه ای 30 ساله در پذیرایی دارد و به دلیل نزدیکی با تله کابین سیب لند موقعیت خوبی در گردشگری دارد که به همین دلیل توانسته عده زیادی از مسافران را به خود جذب نماید.

آدرس رستوران امین

از آن جا که این رستوران در کیلومتر 95 جاده تهران-فیروزکوه واقع شده شما می توانید ازمسیر که معرفی می کنیم استفاده نمایید تا به مقصد وارد شوید. بدین منظور ابتدا باید به به سمت شرق در میدان سپاه رفته و به سوی جاده فیروزکوه برانید. کمی بعد و در حدود 250 متر بعد از دوربرگردان خارج شوید و از باشگاه بدنسازی ذوالفقار که در سمت راست قرار گرفته عبور نمایید. با ادامه دادن جاده فیروزکوه می توانید به مقصدتان که در سمت چپ قرار دارد برسید.

هم چنین یک لوکیشن برایتان در زیر قرار داده شده تا بتوانید با استفاده از آن راحت تر به رستوران امین وارد شوید. مسافت مسیری که به شما معرفی کردیم معادل 25.3 کیلومتر است و بدون ترافیک در حدود 20 دقیقه طول می کشد تا به رستوران فیروزکوه برسید.

شماره تماس رستوران امین فیروزکوه: 76406337-021
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.677495433885255%2C%2052.56567204600352%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”324″ name=”رستوران امین”]

رستوران ریحون

رستوران ریحون در لیست مکان هایی است که امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. این رستوران در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده سرویس دهی بوده و در بازه زمانی 7:30 صبح تا 12 شب باز می باشد. رسحون به دلیل قرار گرفتن در جاده فیروزکوه توانسته به عنوان یک رستوران بین راهی مسافران زیادی را به خود جذب نماید و اکثر کسانی که به این مکان مراجعه کرده اند با رضایت از رستوران خارج شده اند و همین موضوع نیز باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین رستوران های فیروزکوه شناخته شود و در لیست بهترین ها باشد.

بعضی از مراجعین که قبلا نیز به این رستوران رفته بودند معتقدند کیفیت غذاها به نسبت قبل کمی پایین تر آمده که این مورد برای شهرت رستوران خوب نیست. محیط داخلی رستوران تمیز و آرام بوده و برای کسانی که به دنبال یک مکان خوب برای صرف غذا هستند مناسب می باشد. رستوران بین راهی فیروزکوه از جمله مکان هایی است که در یک منطقه خوش آب و هوا و طراحی مدرن خود توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید.

صبحانه های رستوران ریحون خوش مزه و متنوع هستند و یکی از وعده های پر طرفدار بین مسافران می باشد. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و از این بابت نیاز به نگرانی وجود ندارد. نمای بیرونی رستوران نیز زیباست و با درختچه های جلوی آن تماشایی تر گشته. اگر به دنبال یک رستوران جاده فیروزکوه هستید بهتر است این مکان را از دست ندهید. مده

آدرس رستوران ریحون

از آنجا که ریحون رستوران جاده فیروزکوه به حساب می آید راه های زیادی پیش رویتان نیست و ما یک راه مناسب برای رسیدن به این رستوران را به شما معرفی خواهیم نمود. ابتدا باید به سمت شرق میدان سپاه بروید که در ابتدای فیروزکوه قرار دارد و سپس به طرف جاده فیروزکوه ادامه دهید. از دوربرگردان خارج شده و از باشگاه بدنسازی ذوالفقار بگذرید و در جاده فیروزکوه بمانید.

بعد از بستنی محبت که در سمت راست قرار دارد به یک دوربرگردان خواهید رسید که باید از آن استفاده کرده و دور بزنید تا با ادامه دادن مسیر به رستوران فیروزکوه برسید. مسافت مسیر گفته شده از ابتدای فیروزکوه تا رستوران ریحون 85 کیلومتر است و در حدود یک ساعت بدون ترافیک در راه خواهید بود تا به مقصد وارد شوید. یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده تا به واسطه آن بتوانید مسیرتان را بهتر طی نمایید.

شماره تماس رستوران ریحون فیروزکوه: 76522360-021
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.71218580574005%2C%2051.954837597498%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”325″ name=”رستوران ریحون”]

رستوران شقایق

رستوران شقایق یکی دیگر از رستوران های جاده فیروزکوه بوده که به دلیل قرار گرفتن بین راه مسافران و هم چنین ارائه غذاهای با کیفیت خوب، بین افراد معروف شود. این رستوران اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته و بخش کافه نیز به رستوران افزوده شده است. به همین دلیل هم اکنون به نام کافه رستوران شقایق شناخته می شود و یکی از بهترین رستوران های فیروزکوه می باشد.

این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های جاده فیروزکوه می باشد و دارای منوی متنوعی بوده که هم اکنون با اضافه شدن بخش کافه منوی مرتبط با کافه نیز افزوده شده است. اگر برای صرف غذا به این رستوران می روید بهتر است در لیست سفارشات خود مرغ ناردن و وزیری را نیز بیفزایید. به گفته مراجعین غذا در این رتستوران بسیار سریع آماده شده و از این بابت توانسته در سرویس دهی امتیاز خوبی بگیرد.

کیفیت غذا ها به نسبت قیمت آن ها در سطح مناسبی بوده و فضا نیز رضایت مشتری ها را کسب کرده است. کیفیت غذاهای این رستوران در مقایسه با دیگر رستوران های هم سطح آن در سطح خوبی بوده و امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نموده است. رستوران شقایق در تمامی روز های هفته به صورت شبانه روزی باز بوده و هر تایمی که بخواهید می توانید به آن مراجعه نمایید. در جلوی رستوران می توانید خودروی خود را پارک نمایید و فضای کافی برای این مورد وجود دارد و نیاز به نگرانی نیست.

آدرس رستوران شقایق

از آن جایی که این مکان به عنوان یکی از رستوران های جاده فیروزکوه می باشد، می توانید از مسیری که به شما پیشنهاد می دهیم استفاده کنید تا به راحتی به مقصد برسید. این مسیر از ابتدای فیروزکوه و میدان سپاه شروع شده و تا 500 متر بعد که رستوران شقایق قرار گرفته ادامه می یابد. این مسیر را هم می توانید پیاده طی کنید که البته چون در جاده است پیشنهاد نمی شود و هم از خودرو برای رسیدن به آن بهره بگیرید. بدین منظور ابتدا به طرف شرق و سربالایی میدان سپاه رفته و سپس به سوی جاده فیروزکوه ادامه دهید.

از دفتر پیشخوان دولت که در سمت راست قرار دارد بگذرید تا به دوربرگردان برسید. از دوربرگردان خارج شده و به طرف جاده فیروزکوه برانید. مقصدتان در سمت چپ و بعد از میوه و تره بار علیزاده واقع شده است. این مسیر را که بیشتر مسطح می باشد می توانید پیاده در حدود 6 دقیقه طی کنید و با ماشین کمتر از 3 دقیقه طول خواهد کشید تا به رستوران برسید. هم چنین می توانید از طریق لوکیشن زیر نیز به راحتی خود را به رستوران جاده فیروزکوه برسانید.

شماره تماس رستوران شقایق فیروزکوه: 09211242048
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.76175894566086%2C%2052.77990594688915%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”326″ name=”رستوران شقایق”]

رستوران نسیم

این رستوران نیز همانند دیگر موارد در جاده فیروزکوه قرار گرفته و امتیاز متوسطی را از کاربران دریافت نموده است. رستوران نسیم در نزدیکی مراکز مهمی هم چون تالار شبنم و پیتزا امید قرار دارد که همین موضوع نیز در جذب مسافران بیشتر کمک کرده است. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 7 تا 22:55 در حال خدمت رسانی بوده و می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان در این بازه زمانی به آن مراجعه نمایید. یکی از غذا های اصلی این رستوران ته چین بره بوده که اینت غذا به دلیل پخت خوب و طعم بی نشیر به عنوان بهترین و خوش طعم ترین غذا های این مکان انتخاب شده است.

هم چنین کیفیت باقی غذاها نیز باعث رضایت مراجعین بوده و همین موضوع سبب شده تا این مکان به عنوان یکی از بهترین رستوران های جاده فیروزکوه شناخته شود. فضای داخلی رستوران ساده ولی تمیز می باشد و از این بابت نظر منفی راجع به آن وجود ندارد. قیمت ها در رستوران نسیم با توجه به کیفیتشان کمی بالا بوده ولی ارزش امتحان کردن را دارند و شما می توانید با اطمینان خاطر به این رستوران مراجعه نمایید. اگر این رستوران فیروزکوه را برای صرف غذا انتخاب کردید در لیست سفارشات خود حتما ته چین گوشت را بیفزایید.

آدرس رستوران نسیم

برای رسیدن به رستوران نسیم همانند رستوران قبلی از ابتدای فیروزکوه مسیر کمی را طی خواهید کرد. کافیست ابتدا همانند مسیر قبلی که خدمتتان ارائه کردیم ابتدا به سمت شرق و سربالایی رفته و از میدان سپاه به طرف جاده فیروزکوه برانید. از دفتر پیشخوان دولت که در سمت راست واقع شده گذر کنید و تقریبا 100 متر بعد از دوربرگردان به سمت جاده فیروزکوه برانید. رستوران جاده فیروزکوه بعد از الکتریکی فرهاد قرار گرفته و در سمت راست شما می باشد. این بار نیز یک لوکیشن از مقصدتان برایتان قرار داده ایم تا بتوانید از طریق آن راحت تر خود را به رستوران برسانید. هم چنین لوکیشن قرار داده شده می تواند به شما کمک کند تا هر جای دیگری که بودید به سادگی راهتان را به سمت مقصد بیابید.

شماره تماس رستوران نسیم فیروزکوه: 76442411-021
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.760383692759795%2C%2052.77784538491213%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”327″ name=”رستوران نسیم”]

رستوران نمرود

اگر بخواهید به یک رستوران بین راهی فیروزکوه بروید که ویوی خوبی داشته باشد، رستوران نمرود بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این رستوران تمیز بوده و دارای سالن بزرگی می باشد و به عنوان یک رستوران جاده ای توانسته رضایت مراجعان را کسب کند و در لیست بهترین رستوران های فیروزکوه قرار بگیرد. موی رستوران متنوع بوده و می توانید هر چه خواستید سفارش دهید. وعده صبحانه نیز متنوع بوده و توانسته رضایت افراد را به دست آورد. بسیاری از مسافران برای ویوی خوبی که به طبیعت دارد این رستوران را انتخاب می کنند تا بتوانند در یک مکان عالی به صرف غذا بپردازند.

رفتار کارکنان رستوران نمرود با مشتری ها مناسب بوده و توانسته رضایت افراد را به دست آورد و هم چنین سرویس دهی نیز امتیاز خوبی دریافت نموده و سفارش افراد به موقع حاضر می شود. اگر تصمیم دارید به این رستوران مراجعه نمایید بهتر است ماهی را در بین سفارشات خود قرار دهید چرا که خوش طعم طبخ شده و امتیاز خوبی گرفته است. از آن جا که این رستوران به عنوان یکی از قدیمی ترین رستوران های فیروزکوه شناخته می شود، افراد زیادی آن را می شناسند و همه تقریبا رضایت داشته اند.

اگر برای صبحانه به نمرود مراجعه کردید املت را حتما سفارش دهید چون نوع پخت آن و مزه اش عالی می باشد. رستوران فیوزکوه در تمامی روز های هفته از ساعت 7 الی 23 باز بوده و شا در این بازه زمانی می توانید به رستوران مراجعه نمایید. از آن جا که ویوی رستوران بسیار دیدنی است سعی کنید روز در هوای روشن به آن جا مراجعه کرده تا در کنار پنجره حس آرام و نوستالژیک را تجربه نمایید.

یکی از امکانات رستوران نمرود قابلیت غذای بیرون بر می باشد که در این صورت می توانید در صورت عدم تمایل به استفاده از داخل رستوران، غذای خود را بیرون ببرید یا سفارش دهید تا برایتان ارسال شود. در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک خودرو موجود است و می توانید به عنوان پارکینگ از آن استفاده نمایید و از این بابت نیاز به نگرانی وجود ندارد. به طور کلی امتیازی که رستوران از کاربران دریافت کرده امتیاز خوبیست و می تواند شما را راضی نماید.

آدرس رستوران نمرود

رستوران نمرود در جاده فیروزکوه قرار گرفته و برای رسیدن به آن باید ابتدا به سمت شرق میدان سپاه در ابتدای فیروزکوه بروید و بعد به سمت جاده فیروزکوه برانید. بعد از عبور از دفتر پیشخوان دولت که درسمت راست شما قرار دارد تقریبا 250 متر بعد به دوربرگردان خواهید رسید که با خروج از آن می توانید با ادامه جاده فیروزکوه به مقصدتان وارد شوید. مسافت این مسیر 11.7 کیلومتر است و در حدود 10 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصدتان برسید. این مسیر را با استفاده از لوکیشنی که برایتان قرار داده ایم می توانید راحت تر طی کنید و دقیق تر به سمت مقصد برانید. هم چنین کمک می کند تا در هر نقطه ای بودید راه جدید را نیز بیابید.

شماره تماس رستوران نمرود فیروزکوه: 76421923-021
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.719893109623904%2C%2052.66208510518965%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”328″ name=”رستوران نمرود”]

رستوران ماه تی تی

با توجه به امتیازی که رستوران ماه تی تی از کاربران دریافت کرده می توان به این نتیجه رسید که می توانید یک وعده غذایی خوش طعم را تجربه نمایید. محیط داخلی رستوران طراحی شیک و مدرنی دارد و به دلیل بزرگ بودن حس خوبی را به شما منتقل می کند. یکی از گزینه هایی که باعث شده تا ماه تی تی امتیاز خوبی دریافت کند همین طراحی و بزرگی رستوران می باشد.

منوی رستوران تنوع نسبتا خوبی دارد و کیفیت متوسطی را در غذا ارائه می دهد و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین رستوران های جاده فیروزکوه به شمار می رود. البته بعضی از غذا ها را همانند جوجه کباب خوش طعم درست می کند و بهتر است در لیست سفارشاتتان این غذا را اضافه کنید. عده ای از افراد نیز از کیفیت غذا هایی که سفارش داده اند راضی از رستوران خارج نشده اند و امتیاز خوبی هم به این مورد نداده اند.

رستوران ماه تی تی از شنبه تا جمعه به صوزت شبانه روزی مشغول به کار می باشد و شما می توانید در هر تایمی که مسیرتان از جاده فیروز کوه می گذشت برای صرف غذای مورد نظر خود به این مکان مراجعه نمایید. در جلوی رستوران از فضای موجود می توانید برای پارک خودروی خود استفاده نمایید و از این بابت نیاز به نگرانی وجود ندارد.

آدرس رستوران ماه تی تی

از ابتدای فیروزکوه تا این رستوران یک مسافت 1.3 کیلومتری قرار دارد که با خودرو 2 دقیقه طول می کشد تا به مقصد وارد شوید. برای این منظور ابتدا به طرف شرق میدان سپاه در ابتدای فیروزکوه بروید و بعد از آن مسیر جاده فیروزکوه را در پیش بگیرید. بعد از گذشتن از دفتر پیشخوان دولت که در سمت راست شما قرار گرفته به دوربرگردان برسید. با خارج شدن از این دوربرگردان راه جاده فیروزکوه را ادامه دهید تا به مقصدتان که پس از الکتریکی فرهاد قرار دارد برسید.

این مسیر را هم چنین به صورت پیاده از یک راه دیگر می توانید طی کنید که در این صورت 20 دقیقه در راه خواهید بود. یک لوکیشن از رستوران ماه تی تی برایتان قرار داده شده تا از طریق آن بتوانید به راحتی خود را به رستوران فیروزکوه برسانید.

شماره تماس رستوران ماه تی تی فیروزکوه: 76403915-021
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.764774440787235%2C%2052.78791039100065%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”329″ name=”رستوران ماه تی تی”]

کافه رستوران آرتامهر

از دیگر رستوران هایی که در منطقه فیروزکوه می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، کافه رستوران آرتامهر می باشد. در منوی این مکان انواع غذاهای ایرانی، فست فود و نوشیدنی یافت می شود که متنوع بوده و هر کدام را که بخواهید می توانید سفارش دهید. این رستوران قبلا با نام اکبر جوجه فعالیت داشت ولی در حال حاضر هم غذاهای دیگر را در منو دارد و هم بخش فست فود و کافه را به مجموعه خود افزوده است.

امتیازی که از سمت کاربران به کافه رستوران آرتامهر داده شده متوسط است و این بدین معنی است که بعضی از مراجعین از کیفیت یا گزینه های دیگر همانند محیط یا سرویس دهی ناراضی بوده اند. غذا هایی همانند کباب کوبیده و ماهی غزل آلا در بین موارد مختلف موجود در منو امتیاز مناسبی دریافت کرده اند و بهتر است در هنگام مراجعه اگر قصد استفاده از بخش رستوران را داشتید این دو گزینه را از دست ندهید چون طعم خوبی دارد. رفتار پرسنل کافه رستوران فیروزکوه مناسب بوده و مودب می باشند و سرویس دهی نیز در سطح خوبیست.

در حال حاضر نیز اکبر جوجه یکی از گزینه های موجود در منوی رستوران می باشد که اگر تمایل داشته باشید می توانید آن را سفارش دهید. محیط داخلی رستوران بزرگ و تمیز می باشد و حالا که مورد بازسازی قرار گرفته شیک تر شده است. نمای بیرونی نیز طراحی خوبی دارد و توانسته افراد مختلفی را به خود جذب نماید. این مکان توانسته در لیست بهترین رستوران های فیروزکوه قرار بگیرد و به همین دلیل در این لیست قرار گرفته است.

کافه رستوران آرتامهر از ابتدا تا انتهای هفته از ساعت 11:30 صبح تا 12:30 شب اماده سرویس دهی بوده وشما می توانید در این بازه زمانی برای استفاده از رستوران یا بخش فست فود و کافه به آن مراجعه نمایید و هر چه خواستید سفارش دهید. هم چنین یک محوطه جلوی رستوران وجود دارد که از آن برای پارک کردن خودرو می توانید استفاده نمایید و از بابت جای ماشین نیاز به نگرانی نیست.

آدرس کافه رستوران آرتامهر

رستوران آرتامهر به عنوان یک رستوران بین راهی فیروزکوه در کنار جاده قرار دارد و شما برای رسیدن به آن از ابتدای فیروزکوه یک مسافت معادل 2.2 کیلومتر دارید. برای رسیدن به مقصد باید ابتدا از قسمت شرقی میدان سپاه به طرف جاده فیروزکوه بروید و از دوربرگردان که بعد از تقریبا 100 متر م باشد خارج شده تا به کافه رستوران جاده فیروزکوه که بعد از الکتریکی فرهاد قرار گرفته وارد شوید. یک لوکیشن نیز از مقصد برایتان قرار داده ایم تا به وسیله آن بتوانید راحت تر از مبدا خود به این کافه رستوران برسید. مسیر گفته شده در حدود 3 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت تا مسافت ذکر شده در بالا را طی کرده و خودتان را به مقصد برسانید.

شماره تماس کافه رستوران آرتامهر فیروزکوه: 76402038-021
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.76924838694276%2C%2052.79687974268889%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”330″ name=”کافه رستوران آرتامهر”]

باغچه رستوران الماس گدوک

از دیگر رستوران هایی که هم فضای باز دارد و هم محیط داخلی همانند دیگر رستوران ها را دارا می باشد، باغچه رستوران الماس گدوک فیروزکوه است که امتیاز متوسط رو به بالایی را از کاربران دریافت نموده است. این رستوران را بیشتر کسانی انتخاب می کنند که تمایل به استفاده از فضای باز دارند چرا که در محیط باغچه تخت هایی قرار داده شده و نمای زیبایی را طراحی کرده اند تا از فضایی آرام لذت ببرید.

این رستوران هم چنین در ماه های سرد سال نیز می یتواند یک محیط گرم از باغچه به شما تقدیم کند تا از صرف غذا در آن رضایت کامل داشته باشید. کیفیت غذا ها در این رستوران خوب بوده و اکثر مراجعین را راضی کرده است و یکی از خوش طعم ترین غذاهای آن کباب بناب می باشد که بهتر است در لیست سفارشات خود آن را بفزایید.کیفیت های خوب غذا در این مکان سبب شده تا این باغچه رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های فیروزکوه شناخته شود.

طراحی نمای بیرون و داخل رستوران ساده ولی زیبا بوده و همیشه محیط درون این مکان تمیز و بهداشتی می باشد. باغچه رستوران الماس گدوک در تمامی روز های هفته به صورت شبانه روزی مشغول به کار بوده و می توانید در هر تایمی که مایل بودید برای صرف غذایتان به آن مراجعه نمایید. در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک کردن خودرویتان وجود دارد و از این بابت لزومی به نگرانی نیست.

آدرس باغچه رستوران الماس گدوک

یک مسیر 2.1 کیلومتری از ابتدای فیروزکوه تا مقصد پیش رویتان قرار دارد که برای استفاده از آن باید ابتدا به سمت شرق میدان سپاه به سمت جاده فیروزکوه بروید تا به دوربرگردان برسید. از این دوربرگردان خارج شوید و از الکتریکی فرهاد بگذرید. با ادامه دادن این جاده دوباره به یک دوربرگردان خواهید رسید که باید از آن دور زده و تا مقصد ادامه دهید. رستوران جاده فیروزکوه در سمت راست شما قرار گرفته و شما برای طی کردن این مسیر 3 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود. هم چنین یک لوکیشن از باغچه رستوران الماس گدوک برایتان قرار داده شده تا بتوانید از طریق آن راحت تر مقصدتان را بیابید. هم چنین با استفاده از لوکیشن زیر می توانید در هر نقطه ای از فیروزکوه بودید نیز مسیرتان را بیابید.

شماره تماس باغچه رستوران الماس گدوک فیروزکوه: 09334869874
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7674426044804%2C%2052.79223276929364%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”331″ name=”باغچه رستوران الماس گدوک”]