بهترین رستوران های طالقان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

طالقان شهر کوچکی در شمار شرق البرز است که بخاطر آب و هوای دلنشین، طبیعت زیبا و دوست داشتنی و همچنین وجود دریاچه و سد لتیان، یکی از بهترین مقاصد برای اوقات فراغت به شمار می رود. اکثر افرادی که به طالقان مراجعه می کنند، ویلایی را برای چند روز در این شهر اجاره کرده و قبل از اینکه به طالقان مراجعه کنند، مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه میکنند. با این حال، افرادی هم هستند که میخواهند در سفر به طالقان، نگاهی هم به رستوران های طالقان انداخته و وعده های غذایی خود را در بهترین رستوران های طالقان میل کنند. در ادامه میخواهیم برخی از رستوران های طالقان را معرفی کنیم.

#1 دیزی سرا و قهوه خانه محمد

دیزی سرای محمد، بهترین دیززی سرایی است که در یا نشره می توان پیدا کرد. شهر طالقان صبح های بسیار سردی دارد و در صبح سرد وسط طبیعت زیبای طالقان، میل کردن دیزی هم حال و هوای جذاب خودش را دارد برای همین، دیزی سرای محمد از ساعت 8 صبح آماده پذیرایی از مشتریانش بوده و می توانید دیزی های لذیذی و خو قیمتی را در این قهوه خانه میل کنید اما در صورتیکه علاقه ای به دیزی ندارید، دیزی سرای محمد آش و حلیم هم برای وعده صبحانه سرو می کند که طرفداران بسیاری دارد و از طرفی، صبحانه های عادی مانند نان و پنیر و تخم مرغ هم در این قهوه خانه سرو می شود.

برای وعده های ناهار و شام هم رستوران چلوکباب و جوجه کباب هایی را سرو می کند که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و از طرفی، قیمت های مناسبی دارند. در کنار آن، کته قرمه سبزی هم در رستوران سرو می شود که بسیار خوشمزه می باشد. لازم به ذکر است برخی ها اعتقاد دارند دیزی برای وعده ناهار یا شام باید میل شود لذا در هر ساعتی که به رستوران مراجعه کنید، می توانید دیزی های معروفش را سفارش دهید.

آدرس دیزی سرا و قهوه خانه محمد

برای دسرتسی به دیزی سرای محمد، وارد جاده طالقان شده و بعد از پل رودخانه شاهرود، به میدان خواهید رسید. در شمال رستوران وارد جاده شده و بعد از دومین خیابان در سمت چپ، دیزی سرای محمد را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس دیزی سرا و قهوه خانه محمد: 44725905-026

ساعت کاری دیزی سرا و قهوه خانه محمد: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.16463919413336%2C50.71758317610797%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

دیزی سرا و قهوه خانه محمد

#2 رستوران صدف طالقان

دومین رستوران محبوب و معروف در شهر طالقان، رستوران صدف است. رستوران صدف یکی از بهترین غذاهای ایرانی را در این شهر سرو می کند که نسبت به کیفیت و حجم، از قیمت های بسیار خوبی برخوردار هستند. رستوران صدف طالقان محیطی شیک و ساده ای دارد و خبری از دکوراسیون آنچانی در رستوران نیست اما غذاهایی که سرو میکند، باعث شده رستوران صدف از جمله شلوغ ترین رستوران های طالقان باشد. در منوی رستوران صدف، غذاهای ایرانی شامل کباب ها، خورشت ها و ماهی مشاهده می شود و در کنار آن می توانید انواع پیش غذاهای لذیذ رستوران را هم سفارش دهید.

لازم به ذکر است رستوران صدف درواقع هتل رستوران بوده و گردشگرانی که به دنبال اقامتگاه خوش قیمت در طالقان هستند، می توانند به هتل رستوران مراجعه کنند. همچنین اگر در هتل رستوران صدف اقامت داشته باشید غذاهای رستوران برای شما شامل تخفیف خواهد شد.

آدرس رستوران صدف طالقان

برای دسترسی به رستوران صدف، در شهر طالقان وارد میدان جلال آل احمد شوید و در ضلع شمال غربی میدان هنگامی که وارد خیابان شدید رستوران را در سمت راست جاده مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس باغ رستوران صدف طالقان: 44724848-026

ساعت کاری باغ رستوران صدف طالقان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.1740788%2C50.7692348%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران صدف طالقان

#3 باغ رستوران جاپا طالقان

بهترین باغ رستوران طالقان از نظر گردشگران و رستوران گردها، باغ رستوران جاپا است. این باغ رستوران دارای آلاچیق ها و کلبه های دربست است که ظرفیت های مختلفی دارد. همچنین نه تنها امکان برگزاری تولد در آلاچیق ها وجود دارد بلکه می توانید در روزهای شلوغ بخصوص ایام آخر هفته، از قبل هم آلاچیق مورد نظر خود را رزرو کنید. باغ رستوران جاپا محیطی جذاب و دوست داشتنی دارد. فضای رستوران بزرگ و سرسبز بوده و در مرکز رستوران هم آبنما قرار دارد. باغ رستوران جاپا در هر فصلی از سال محیطی جذاب دارد. از سرسبزی بهار و تابستان، برگ ریزان های پاییز و محیط سفید پوش در فصل زمستان رستوران جاپا را به رستورانی جذاب و دوست داشتنی تبدیل کرده است.

رستوران جاپا همانند سایر رستوران های معروف طالقان غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند که از قیمت های بسیار خوب، تنوع مطلوب، حجم و کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

آدرس رستوران جاپا طالقان

برای دسرستی به رستوران جاپا طالقان، در شمال شرق میدان جلال آل احمد وارد جاده طالقان شوید و بعد از طی کردن مسیری 650 متری، رستوران را در سمت راست جاده و نزدیک به رودخانه شاهرود مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران جاپا طالقان: 09356652834

ساعت کاری رستوران جاپا طالقان: همه روزه از ساعت 7:30 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.1740395%2C50.7758733%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران جاپا

#4 باغ سنتی البرز

از معروف ترین و شلوغ ترین باغ رستوران های طالقان می توان به باغ سنتی البرز اشاره کرد. باغ سنتی البرز در اطراف طالقان قرار دارد اما بخاطر نزدیکی به دریاچه و سد طالقان، مشتریان بسیاری دارد.

آدرس باغ سنتی البرز

رستوران باغ سنتی البرز در جنوب غربی روستای طالقان قرار دارد. برای دسترسی به رستوران باغ سنتی البرز از روستای طالقان، وارد میدان طالقان شده و از پل عبور کنید تا پس از طی کردن مسیری 5 کیلومتری، در شمال روستای فشنک رستوران را مشاهده خواهید کرد. باغ سنتی البرز به معنای واقعی، باغ رستوران است و هنگامی که وارد رستوران می شوید، با باغی بسیار بزرگ و جذاب روبرو می شوید که درختان میوه هم در نقاط مختلفش مشاهده می شود. در فضای باغ، آلاچیق های مختلفی قرار دارد که ظرفیت های گوناگون داشته و لذت غذا خوردن در همچین محیطی واقعاً لذت بخش می باشد. همچنین باغ رستوران البرز دارای محیط سرپوشیده هم می باشد که دارای تخت های سنتی بوده و دکوراسیون سنتی و زیبایی هم دارد.

باغ رستوران سنتی البرز غذاهای ایرانی باکیفیت و خوش قیمت را برای مشتریانش سرو می کند و مشتریان رستوران می توانند علاوه بر آن، از سرویس چای و قلیان هم برخوردار شود. بطور کلی، باغ سنتی البرز از نظر مشتریان یکی از دلنشین ترین رستوران های طالقان بوده و از کیفیت و قیمت مطلوبی هم برخوردار است.

شماره تماس باغ سنتی البرز: 09123228660

ساعت کاری باغ سنتی البرز: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.172348314739864%2C50.76802172576299%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

باغ سنتی البرز

رزرو ویلا در طالقان

منطقه طالقان جزء خوش آب و هواترین جاهای بکر اطراف تهران است که بر روی ارتفاعات کوه ها قرار دارد. اینجا چون بیشتر یک روستا است تا شهر، اقامتگاه هایی که گردشگران برای اجاره ویلا در طالقان می توانند رزرو کنند غالباً سوئیت های نقلی، باغ ها و ویلاها است هرچند تعداد اندکی هم آپارتمان و خانه های مبله هست. پیشنهاد ما این است که برای رزرو ویلا در طالقان به مناطقی همچون حسنجون و غیره مراجعه کنید که یا نزدیک به دریاچه و سد طالقان هستند یا دارای ویو به سمت دریاچه می باشند.

سوالات متداول

باغ رستوران های طالقان کدام ها هستند؟

جاپا و البرز باغ رستوران های خوب طالقان هستند.

رستوران قیمت مناسب در طالقان کجاست؟

رستوران صدف و دیزی سرای محمد رستوران های قیمت مناسب طالقان هستند.

رستوران های سنتی طالقان کدام ها هستند؟

باغ سنتی البرز معروف ترین رستوران سنتی طالقان به شمار می رود.

رستوران های خوب طالقان کدام ها هستند؟

رستوران های صدف، جاپا و البرز رستوران های خوب در طالقان محسوب می شوند.

مطالب مشابه