بهترین رستوران های ساری

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

ساری شهری سرسبز و با ده ها جاذبه دیدنی، تاریخی و همچنین تفریحگاه های خاطره انگیز است و در میان شهرهای شرقی استان مازندران، یکی از بزرگترین و شلوغ ترین شهرها به شمار میرود بطوریکه در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه، حتی جای سوزن انداختن در این شهر وجود ندارد. اما صنعت توریسم باعث شده در ساری رستوران های مختلفی ساخته شود و هرکدام هم برای جذب مشتری بیشتر و معروف شدن در میان مردم، با هم رقابت می کنند. اگر علاقمند به رستوران گردی هستید و یا میخواهید با بهترین رستوران های ساری بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

#1 رستوران حاج حسن ساری

از قدیمی ترین، محبوب ترین و بهترین رستوران های ساری بی شک رستوران حاج حسن نامی است که به خوبی توانسته جایگاهی را برای خود محکم کند. رستوران حاج حسن ساری که چند دهه از قدمتش میگذرد بارها مورد مرمت و بازسازی به همراه تغییر دکوراسیون شد تا امروزه جایگاهی در میان رستوران های لوکس ساری داشته باشد. رستوران حاج حسن امروزه دارای سه شعبه در شهر ساری است که در نقاط مختلف شهر قرار دارند اما شعبه واقع در بلوار امام رضا به سمت جاده نکا درواقع اولین و شلوغ ترین شعبه رستوران است و در روزهای شلوغ سال مانند تعطیلات، شاهد حضور جمعیت کم نظیری در رستوران هستیم.

محیط رستوران حاج حسن ساری لوکس و دلنشین است و میزها صندلی های آبی رنگ تصویر زیبایی را به وجود آورده اند. همچنین در رستوران چشم انداز زیبایی از شهر و جنگل هم ارائه می شود تا لحظات دلنشینی برای مشتریان رقم خورد. هنگامی که وارد رستوران می شوید، به گرمی از شما استقبال می شود و بعد از اینکه نشستید، با میز اردو بزرگی روبرو خواهید شد که انواع پیش غذاها و دسرها شامل سالادها، انواع ماست ها، ترشی، سیر و دسرهایی همچون ژله های لذیذ و زیبا و غیره مشاهده می شود.

گارسون های رستوران که خدمات سرویس دهی رضایت بخشی را ارائه می دهند، برای شما منوی رستوران را می آورند. در منوی رستوران انواع غذاها ایرانی شامل کباب ها، خورشت ها و غذاهای محلی و دریایی به چشم میخورد. غذاها قیمت های بسیار خوبی دارند و درکنار قیمت های خوب، بهترین کیفیت را دارند چراکه مدیریت رستوران حاج حسن تاکید فراوانی بر روی مواد اولیه داشته و تمامی مواد اولیه رستوران به صورت روزانه و از نوع مرغوب تهیه می شود تا با طبخ شدن توسط سرآشپزان مجرب، طعمی به یاد ماندنی را برای مشتریان ارائه دهند. کیفیت بالا، قیمتی مناسب، سرویس دهی مطلوب و محیطی با دکوراسیون و چشم انداز زیبا باعث شده رستوران حاج حسن مشتریان ثابت بسیاری داشته و همیشه هم شلوغ باشد.

آدرس رستوران حاج حسن ساری

شعبه اصلی رستوران حاج حسن ساری که با نام شعبه نکا شناخته می شود، در شرق ساری قرار دارد. برای دسترسی به این رستوران کافیست در شهر ساری وارد بلوار امام رضا شده و بلوار را تا انتها بروید تا قبل از اینکه به جاده نکا برسید، رستوران را در سمت راست جاده مشاهده کنید. همچنین رستوران دارای پارکینگ اختصاصی بوده و مشتریان رستوران می توانند به راحتی جای پارک خود را پیدا کنند.

شعبه میدان بار در شمال غرب ساری قرار دارد. در شمال غرب ساری واقع در جاده سیاهکلرود به مازندران، در جنوب منطقه کوی اصحاب و جنب بازار بزرگ میوه و تره بار ساری رستوران را مشاهده خواهید کرد. شعبه دیگر رستوران حاج حسن در مرکز شهر واقع در خیابان فرهنگ قرار دارد و بعد از اینکه وارد خیابان فرهنگ شدید، به داخل کوچه توکلی رفته و رستوران را چند متر جلوتر مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس شعبه نکا رستوران حاج حسن ساری: 33284080-011

شماره تماس شعبه میدان بار رستوران حاج حسن ساری: 33214584-011

شماره تماس شعبه کوی توکل رستوران حاج حسن ساری: 33268978-011

ساعت کاری رستوران حاج حسن ساری: همه روزه از ساعت 12 الی 16 و از ساعت 19 الی 23

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5629512%2C53.0690781%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”635″ name=”رستوران حاج حسن ساری”]

#2 رستوران محسن ساری

همانند رستوران حاج حسن، رستوران محسن هم از جمله رستوران های ساری است که دارای میز سلف سرویس بوده و انواع پیش غذاها و دسرها را بر روی آن قرار میدهد تا مشتریان رستوران هرچقدر که میخواهند، پیش غذاها و دسرهای لذیذ رستوران را میل کنند. همچنین رستوران محسن از معدود بهترین رستوران های ساری است که برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریان بوده و از 7 صبح حتی روزهای جمعه، می توانید برای هر وعده غذایی به این رستوران مراجعه کنید.

رستوران محسن ساری جزء رستوران های شلوغ شهر است چراکه غذاهای رستوران، از نظر کیفیت و قیمت بسیار مناسب بوده و به لطف سرویس دهی مطلوب هم مشتریان خود را راضی نگه میدارد. محیطی رستوران دکوراسیونی شیک و مطلوبی دارد و دارای دو طبقه می باشد. همچنین گنجایش رستوران متوسط بوده و می توانید در روزهای شلوغ سال، از قبل میز موررد نظر خود را رزرو کنید. در منوی غذایی رستوران محسن، انواع صبحانه ها به صورت سلف سرویس برای وعده صبحانه، انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و محلی برای وعده ناهار و شام مشاهده می شود و بر روی میز سلف هم انواع سالادها، دسرها، سوپ ها و غیره هم وجود دارد. لازم به ذکر است از نظر مشتریان رستوران، کباب هایی که در رستوران محسن سرو می شوند بی نظیر هستند.

آدرس رستوران محسن ساری

رستوران محسن در بلوار داراب شهر ساری قرار دارد. اگر در میان بهترین رستوران های ساری میخواهید نگاهی هم به رستوران محسن بیاندازید، کافیست در بلوار داراب به اداره گاز منطقه 2 مراجعه کنید تا رستوران را در مقابل اداره گاز و نزدیک به خیابان پیوندی مشاهده کنید. اگر با خودروی شخصی سفر می کنید و قصد بازدید از رستوران محسن را دارید، در مقابل رستوران جای پارک وجود دارد و در روزهای شلوغ هم نیازی نیست خودرو را در فاصله دوری از رستوران پارک کنید.

شماره تماس رستوران محسن ساری: 33209960-011

ساعت کاری رستوران محسن ساری: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.55410231375844%2C53.06897679387869%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”634″ name=”رستوران حاج محسن ساری”]

#3 رستوران مارشو ساری

اگر بین رستوران های ساری به دنبال رستورانی متنوع و منحصر به فرد هستید تا غذاهای جالبی را برای شما سرو کند، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران مارشو بیاندازید. رستورانی که فارغ از محیط و سرویس دهی، غذاهای جذاب و دوست داشتنی را برای مشتریان خود سرو کرده و همین موضوع باعث محبوبیت رستوران و قرارگیری در میان بهترین رستوران های ساری به حساب می آید.

رستوران مارشو محیطی زیبا و صمیمی دارد و همیشه هم شلوغ است. سرویس دهی در رستوران به بهترین نحو انجام می شود و تمام مشتریان از نحوه سرویس دهی در این رستوران رضایت کاملی داشتند. اما می رسیم به جذاب ترین بخش رستوران مارشو که منوی غذایی رستوران است. منوی رستوران تا حدود بالایی پاسخگوی هر ذائقه ای می باشد و انواع کباب ها، جوجه ها، غذاهای ایرانی، محلی و فرنگی در منوی غذایی رستوران مشاهده می شود. غذاهای رستوران از نظر مشتریان، کیفیت بالا، طعمی لذیذ و به یاد ماندنی، حجم مناسب و قیمت های خوبی دارند و از همه جذاب تر، خلاقیت تزئین غذاها است که به لطف سرآشپزان مجرب رستوران، غذاها از ظاهری بسیار زیبا و هوس انگیز برخوردار هستند.

همچنین درکنار منوی غذایی، رستوران مارشو دارای منوی کافه هم می باشد و می توانید بهترین دسرها شامل کیک ها، ژله ها و غیره درکنار انواع نوشیدنی های سرد و گرم سفارش دهید و لحظات خوشی را برای خود در این رستوران رقم بزنید.

آدرس رستوران مارشو ساری

افرادی که در میان بهترین رستوران های ساری، رستوران مارشو را انتخاب کرده اند برای دسترسی به این رستوران کافیست در مرکز شهر ساری وارد خیابان پیوندی شوند. دسترسی به خیابان پیوندی از دو خیابا فرهنگ و بلوار داراب میسر بوده و همچنین در این خیابان هم می بایست به روبرو خیابان فدک بروید تا رستوران را مشاهده کنید. در مقابل رستوران فضای پارک اختصاصی وجود داشته و همچنین به غیر از آن می توانید خودروی خود را در نزدیکی رستوران هم پارک کنید.

شماره تماس رستوران مارشو ساری: 33262226-011

ساعت کاری رستوران مارشو ساری: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 18

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.55911987077887%2C53.06790439119019%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”633″ name=”رستوران مارشو ساری”]

#4 رستوران شار ساری

غذاهای ایرانی و محلی جذابیت ها و طرفداران خاص خود را دارند. بی شک یکی از تفریحات مردم در سفر به شهرهای شمالی، مراجعه به بهترین رستوران ها برای صرف انواع کباب ها، خورشت ها، غذاهای برنجی، محلی و غیره می باشد اما در میان آن ها، ایجاد تنوع و مراجعه به رستوران های ایتالیایی، فست فودها و جاهایی که غذاهای غیر ایرانی سرو می کند خالی از لطف نیست. در میان رستوران های ساری، رستوران هایی هستند که غذاهای فرنگی را برای مشتریان خود سرو می کنند و بخاطر کیفیت بالا و سرویس دهی مطلوبی که دارند در میان مردم و علاقمندان به رستوران گردی به خوبی محبوب واقع شده اند. یکی از این بهترین رستوران ها، رستوران شار است.

رستوران شار ساری با نام رستوران ایتالیایی شار هم شناخته می شود و همانند سایر رستوران های ایتالیایی، انواع پیتزاها، استیک ها، سالادها، برگر، ساندویچ، پاستا و غیره در این رستوران سرو می شود و از نظر مشتریان، اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در ساری هستید، بی شک رستوران شار می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. رستوران شار ساری محیطی جذاب و دلنشین دارد و دکوراسیون رستوران همانند اکثر رستوران های ایتالیایی، شیک می باشد. گارسون های رستورران به خوبی از شما پذیرایی می کنند و سرویس دهی در رستوران به بهترین نحو صورت میگیرد. درکنار این ها، غذاهای رستوران از مواد اولیه باکیفیت به صورت روزانه تهیه می شود و رستوران همیشه سعی داشته تا بالاترین کیفیت را در میان رستوران های ایتالیایی ساری داشته باشد.

آدرس رستوران شار ساری

برای دسترسی به رستوران شار، دو مسیر در پیش رو قرار دارد. مسیر اول مراجعه به بلوار داراب و سپس خیابان سعدی بوده و مسیر دیگر، مراجعه به خیابان فرهنگ و سپس خیابان سعدی می باشد و همچنین در این خیابان هم کافیست به وارد کوچه تحویلداری شوید تا در ابتدای کوچه، رستوران را مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید طی روزهای خلوت، جای پارک به راحتی در نزدیکی رستوران پیدا می شود اما در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه، شاید بخاطر شلوغی رستوران مجبور شوید وسیله نقلیه خود را کمی دورتر از رستوران پارک کنید.

شماره تماس رستوران شار ساری: 33264090-011

ساعت کاری رستوران شار ساری: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.555712926665684%2C53.06586028648221%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”638″ name=”رستوران شار ساری”]

#5 کبابی عینی ساری

هر شهری در میان رستوران هایش، بهترین کبابی را دارد. جایی که پاتوق همیشگی عاشقان کباب بوده و خبری از محیطی لوکس و مجلل یا قیمت های فضایی نیست و تنها کباب های باکیفیت و خوش قیمت در آنجا سرو می شود. از نظر گردشگران و بخصوص رستوران گردان، کبابی عینی در میان رستوران های ساری یکی از بهترین جاهایی است که تجربه طعم بی نظیر کباب را ارائه می دهد. کباب عینی یکی از کبابی های نسبتاً قدیمی شهر است و در طی این مدت توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد و هر موقع به رستوران مراجعه کنید، جمعیت قابل توجهی را در رستوران مشاهده خواهید کرد و در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه هم شاهد جمعیت انبوهی در رستوران هستیم.

کبابی عینی ساری محیطی زیبا و شکیلی دارد و در دکوراسیون ساده رستوران، خبری از تزئینات آنچنانی نیست. برای اینکه طعم بی نظیر کباب های رستوران را بچشید، ابتدا به ویترین و یخچال رستوران مراجعه می کنید که انواع کباب ها، جوجه های مزه دار شده، جیگر، دل و غیره در آنجا قرار دارد و با توجه به ذائقه، سیخ های مورد نظر خود را سفارش می دهید و منتظر میمانید تا حاضر شده و لحظات خاطره انگیز میل کردن کباب های رستوران شروع شود. همچنین در صورت تمایل، در کنار تمامی کباب ها، کته با برنج های ایرانی و ته دیگ های زعفرونی هم سرو می شود که از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند. بطور کلی از نظر مشتریان ثابت رستوران، کبابی عینی از قیمت های بسیار خوب، کیفیت بالا و سرویس دهی مطلوبی برخوردار می باشد.

آدرس کبابی عینی ساری

اگر میخواهید چند روزی به ساری سفر کنید و در میان بهترین رستوران های ساری به دنبال کبابی معروف و باکیفیت هستید تا طعم بی نظیر انواع کباب را بچشید و کبابی عینی را انتخاب کرده اید، برای دسترسی به این کبابی کافیست در مرکز شهر وارد خیابان مدرس شوید. خیابان مدرس در امتداد بلوار خزر قرار دارد و از میدان کارگر، خیابان خیام و ملا مجدالدین هم به خیابان مدرس دسترسی وجود دارد. در این خیابان قبل از اینکه به سه راه خیام برسید، ورودی رستوران در داخل کوچه مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کبابی عینی ساری: 33254509-011

ساعت کاری کباب عینی ساری: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 23:30

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.571694228787266%2C53.05948624371769%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

کبابی عینی ساری

#6 رستوران گیلاکو ساری

اولین رستورانی که در ساری غذاهای رنگارنگ، جذاب و لذیذ گیلانی را سرو کرد، رستوران گیلاکو است و به همین منظور، رستوران گیلاکو امروزه یکی از معروف ترین رستوران های ساری بوده و بهترین رستوران در زمینه سرو انواع غذاهای محلی استان گیلان به حساب می آید. رستوران گیلاکو برخلاف اکثر بهترین رستوران های ساری که دارای محیطی زیبا، لوکس و مجلل یا محیطی ساده و غیره هستند، دارای چند بخش می باشد که شامل محیط مدرن و شیک، بخش سنتی و بخش وی آی پی است.

محیط اصلی رستوران که اکثر مشتریان به آنجا مراجعه می کنند، فضای باز رستوران است فضایی سرسبز به همراه میز و صندلی ها و دکوراسیون رنگارنگ که حال و هوای دلنشینی را القاء می کند. درکنار فضای روباز و همیشه شلوغ رستوران گیلاکو، محیط سنتی به همراه تخت های چوبی زیبا هم وجود دارد که امکان رزرو آن ها هم هست اما بخش دیگر و جذاب رستوران گیلاکو، قسمت وی آی پی مجموعه می باشد که شامل اتاق و آلاچیق بوده و برای قرارهای گروهی، جشن های تولد و غیره انتخابی بی نظیر خواهد بود و این بخش هم می توانید قبل از مراجعه به رستوران، از چند روز قبل رزرو کنید.

اما می رسیم به قسمت مهم محبوبیت رستوران گیلاکو در میان مردم که غذاهای لذیذ و جذاب رستوران است. منوی غذایی رستوران منویی تقریباً کامل از غذاهای مختلف می باشد که بخش قابل توجه آن به غذاهای گیلانی ختم می شود چراکه بطور کلی، در منوی رستوران گیلاکو بیش از 30 مورد از غذاهای گیلانی و 15 مورد از غذاهای ایرانی شامل خورشت ها، کباب ها و غیره مشاهده می شود. غذاهای رستوران چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت حرفی برای گفتن باقی نمیگذارند چراکه از نظر مشتریان، غذاها قیمت های بسیار خوبی داشته و همچنین تمامی غذاها از مواد اولیه تازه و باکیفیت به صورت روزانه تهیه می شود تا سرآشپزان حرفه ای رستوران بتوانند بهترین غذاهای ایرانی، کباب ها و غذاهای محلی گیلان را برای مشتریان سرو کنند.

جالب است بدانید رستوران گیلاکو قسمت فروشگاه هم دارد و می توانید انواع کلوچه ها سوغاتی های مازندران و ساری را هم تهیه کنید. در آخر، لوکس پیشنهاد می کند اگر در میان بهترین رستوران های ساری، رستوران گیلاکو را انتخاب کردید، حتماً سینی های جذاب و رنگارنگ رستوران را هم سفارش دهید.

آدرس رستوران گیلاکو ساری

رستوران گیلاکو در شرق ساری واقع در خیابان پیروزی و قبل از میدان سلمان فارسی قرار دارد. برای دسترسی به این رستوران ابتدا پیشنهاد می کنیم اگر در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه که شهر ساری مملو از گردشگر بوده و به طبع آن، رستوران گیلاکو یکی از شلوغ ترین رستوران های ساری خواهد بود یا با خودروی شخصی مراجعه نکنید یا جای پارک به سختی پیدا می کنید و مجبور می شوید خودروی خود را در فاصله قابل توجهی نسبت به رستوران پارک کنید. لازم به ذکر است از معروف ترین جاهای دیدنی ساری نزدیک به رستوران گیلاکو می توان به مسجد سالخورده، پارک قائم و پارک ملل ساری اشاره کرد که در شعاع 700 متری رستوران قرار دارند.

شماره تماس رستوران گیلاکو ساری: 33342221-011

ساعت کاری رستوران گیلاکو ساری: همه روزه از ساعت 11:30 الی 16 و روزهای شنبه، رستوران تعطیل است.

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.562324152384846%2C53.0782131882324%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”636″ name=”رستوران گیلاکو ساری”]

#7 رستوران سی فود ساری

در شهر ساری تا دلتان بخواهد رستوران ایرانی با سرو غذا های کبابی و محلی هست و تا دلتان بخواهد هم در جای جای شهر کافه رستوران افتتاح شده حال برخی قدمتشان باعث معروفیتشان شده و برخی هم با امکانات، خدمات و غذا هایی که سرو می کنند بین مردم محبوب شده اند اما رستوران دریایی در شهر ساری خیلی کم پیدا می شود و شاید به جرأت بتوان گفت تعداد رستوران های دریایی ساری کمتر از انگشتان دست می باشد و بین آن ها هم رستوران سی فود توانسته رقابت را در دست بگیرد و بهترین رستوران دریایی ساری باشد.

همه به شمال سفر می کنند به عشق ماهی سفید و ماهی های تازه با کته های ناب شمالی ولی رستوران سی فود ساری تخصصش را روی غذا های دریایی گذاشته آن هم نه ماهی سفید و قزل آلا و کپور بلکه کلی غذای دریایی جذاب و خاص از جمله خرچنگ، لابستر، صدف، کوسه و غیره. اکثراً تمایلی به غذا های دریایی ندارند چون تصور می کنند لزج و چندش آور است بخصوص سوشی که ماهی خام می باشد یا صدفی که داخلش را خام یه نهایتاً بخار پز شده میل می کنند هرچند تا زمانی که خودمان طعم این غذا ها را نچشیم نمی توانیم از روی ظاهر بگوییم چندش آور و بدمزه. با این حال اگر در شهر ساری هستید و میخواهید در یک رستوران خوب غذا های خاص دریایی را تجربه کنید، سی فود جایی است که منتظر شماست.

رستوران سی فود کمی از مرکز شهر ساری دور است برای همین در جایی دنج و دوست داشتنی قرار دارد. از طرفی، خود رستوران هم محیطی صمیمی و دوستانه دارد و طراحی داخلی رستوران هم به شکل کلبه ای چوبی می باشد لذا مشتریان زمانی که وارد رستوران می شوند به لطف محیط گرم و صمیمی احساس غریبی نمی کنند که خودش بین کلی رستوران خوب و شلوغ در ساری مزیت محسوب می شود. از آنجایی که رستوران سی فود بهترین رستوران دریایی ساری به شمار می رود، انتظار داریم که رستورانی بزرگ و با ظرفیت بالا باشد تا مشتریان نیازی نباشد زمان هایی را منتظر خالی شدن میز بمانند اما کاملاً برعکس بوده و نه تنها رستوران ظرفیتی کم دارد بلکه در برخی از ایام کلی مشتری در بیرون از رستوران منتظر خالی شدن میز هستند. البته از حق نگذریم، رستوران سی فود محیطی بسیار زیبا و دلنشین دارد و دکوراسیون و تزئینات رستوران به همراه نورپردای زیبا جلوه خوبی را به محیط بخشیده است.

نه تنها در شهر ساری بلکه در تمامی شهر های استان مازندران رستوران های دریایی خیلی کم پیدا می شود و چون سی فود در این زمینه به خوبی عمل کرده، میبینیم هرکسی که عاشق غذا های دریایی است یا میخواهد امتحانشان کند و از طرفی، قرار است سفری هم به شمال کشور داشته باشد بی شک سی فود اولویتش خواهد بود. این موضوع را از مشتریان رستوران می توان فهمید چون نه تنها سلبریتی ها و افراد مشهور از مشتریان رستوران سی فود هستند بلکه کلی مشتری چشم بادامی از چین و کره مثلاً معاون بازرگانی چین با دوستان و خانواده اش و غیره هم به رستوران سی فود مراجعه کرده اند.

فقط می گوییم غذای دریایی منظورمان این نیست رستوران سی فود فقط چند مدل ماهی سرو می کنند بلکه با نگاهی که به منوی رستوران انداختیم، اینجا یکسری بشقاب ماهی دارد و از ماهی هایی همچون ازون برون، سالمون، شیرماهی و کلیکا استفاده شده و به دو صورت کبابی و سرخ شده سرو می شود. چون یک بشقاب است، در کنار ماهی هم دورچین کامل و خوشمزه ای قرار داده می شود مانند کاهو، نان تست به همراه گوجه گیلاسی، تخم مرغ آب پز، بلال، سس آلفردو و غیره. اگر شمال و ماهی اش باشد، در بخش ماهی های رستوران سی فود ماهی قزل آلای سرخ شده یا کبابی، قزل شکم پر، کپور سرخی یا شکم پر و شور ماهی هم سرو می شود البته اگر شور ماهی میخواهید سفارش دهید در کنارش خورشت ساک هم قرار داده می شود که از خورشت های اصیل مازندران محسوب می شود. اما اگر غذای دریایی باشد، قضیه جذاب تر هم می شود.

منوی دریایی رستوران سی فود بخش میگو دارد که شامل 4 مدل بشقاب میگو از جمله میگو سوخاری، میگو سرخی، میکس میگو و در کنارشان هم دورچین جذاب و متنوعی قرار میگیرد و همچنین پاستا و سوپ میگو هم در این رستوران سرو می شود البته همانطور که میدانیم بسیاری از رستوران های ایتالیایی پاستا با میگو را سرو می کنند اما چون تخصص سی فود روی غذا های دریایی است، مزه پاستا میگوی اینجا با تمامی رستوران های ایتالیایی تفاوت دارد. در کنار میگو، سوشی باید پایه ثابت یک رستوران دریایی باشد و به بهترین نحو هم سرو شود تا همه را عاشق خود کند. در ستوران سی فود برای سوشی ها 5 مدل سوشی در نظر گرفته شده شامل هوسوماکی، اوراماکی رول، فوتوماکی، نیگیری و تماری. شاید نام این سوشی ها عجیب باشند اما نوع نازک، متوسط با بزرگ بودن رول را مشخص می کند و نیگیری هم همان ماهی سالمون خودمان است.

رستوران سی فود ماهی های فصلی هم سرو می کند و مشتریان می توانند با توجه به فضل هر ماهی، ماهی سفید، ماهی سوف، اردک ماهی، تلاجی، ماهی کفال، حلوا سفید و ارنج را در این رستوران سفارش بدهند. اما، جذاب ترین و پرطرفدارترین غذا های رستوران سی فود، منوی مخصوص است و بسیاری از مشتریان فقط برای تجربه این غذا ها راهی رستوران سی فود می شوند. در منوی مخصوص، لابستر، خرنگ، بشقاب کوسه، بشقاب کالاماری، بشقاب مخصوص میگو و بشقاب صدف مشاهده می شود. به جرأت می توان گفت بین تمامی رستوران های ساری که غذا های ایرانی و محلی سرو می کنند یا نهایتاً کافه رستوران هستند، سی فود با منوی مخصوصش از همه متفاوت تر و خاص تر است و شما یک تجربه متفاوتی از رستوران گردی را خواهید داشت. البته تمامی غذا های منوی مخصوص هم به بهترین شکل تزئین می شود و خلاقیتی که برای دورچین و تزئینا غذا ها بکار میگیرد، امضای رستوران است.

با این حال، رستوران سی فود باید تمامی غذا هایش را با سلیقه ما ایرانی ها سازگار تر کند لذا از ادویه های مخصوصی در پخت غذا ها استفاده می کند تا خوشمزه تر باشند. همچنین در این رستوران شما هر غذایی که سفارش دهید می توانید در کنارش، درخواست برنج هم داشته باشید. برنج های رستوران سی فود در کنار اینکه صد در صد ایرانی هستند و به صورت کته قالبی سرو می شوند، این امکان را دارید بخواهید برنج شما کته ساده باشد سبزی پلو. در کنارش سیر ترشی و ماست چکیده دلال هم قرار دهید که بی نظیر می شود.

بطور کلی، اگر تجربه ای خاص بین رستوران های خوب ساری میخواهید یا به دنبال تجربه غذا های دریایی جذاب هستید، رستوران سی فود انتخابی بی نظیر در شهر ساری خواهد بود. تمامی غذا ها از مواد اولیه باکیفیتی تهیه می شوند و اینکه خلاقانه تزئین می شوند هم یک مزیت عالی برای رستوران است. قیمت ها در سطح یک رستوران دریایی خیلی خوب می باشد و تنها ایرادی که مشتریان از این رستوران میگیرند فضای کوچکش می باشد چون در ایام شلوغ سال باید مشتریان زمانی را بیرون از رستوران منتظر بمانند تا میزی در رستوران خالی شود.

آدرس رستوران سی فود ساری

سی فود در بخش غربی ساری قرار دارد و دسترسی به این رستوران هم بسیار آسان می باشد. اگر در خود شهر ساری هستید و قرار است راهی رستوران سی فود شوید، از طریق بلوار های آزادی و جام جم به میدان امام خمینی می رسید. در ضلع شمار غربی میدان وارد بلوار دانشجو خواهید شد اما در واقع بلوار دانشجو بخشی از جاده اصلی شمال یعنی جاده سیاهکلرود – مازندران محسوب می شود و سپس، زمانی که به انتهای بلوار رسیدید، یک دوربرگردانی را مشاهده می کنید و کافیست وارد دوربرگردان شوید تا در همان ابتدای جاده و سمت راست، رستوران دریایی سی فود را مشاهده کنید. رستوران سی فود دارای فضای پارک مناسبی در مقابل خود است و در روز های شلوغ سال مشتریان مشکلی از بابت پیدا کردن فضای پارک مناسب در مقابل یا نزدیک به رستوران نخواهند داشت.

شماره تماس رستوران سی فود ساری: 33360216-011

ساعت کاری رستوران سی فود ساری: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 16:00 و از ساعت 19:00 الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5617271%2C53.0322086%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”637″ name=”رستوران سی فود ساری”]

#8 رستوران سنتی نفیس

جاده فرح آباد جاده ای معروف و دوست داشتنی در شهر ساری است چون گردشگران ساری را به سمت دریای خزر هدایت می کند و در اطراف جاده هم طبیعتی بکر و سرسبز مشاهده می شود. در چپ و راست این جاده معروف و توریستی کلی رستوران هست که اکثرشان هم از جمله رستوران های سنتی ساری به شمار میروند. بین ده ها و شاید صد ها رستوران سنتی و باغ رستوران در جاده فرح آباد ساری، رستوران سنتی نفیس یکی از بهترین هایی است که میخواهیم در ادامه به بررسی آن بپردازیم.

رستوران سنتی نفیس از نظر بسیاری از مشتریان و رستوران گردها نه تنها جزء بهترین های جاده فرح آباد محسوب می شود بلکه بین بهترین رستوران های سنتی ساری، حرف های زیادی برای گفتن دارد. رستوران سنتی نفیس باغ رستورانی بزرگ و دنج است و از بخش های مختلفی تشکیل شده است. اول از همه بگوییم اینجا کلاً دو وروی دارد یکی برای تالار است و دیگری بخش رستوران لذا اگر به فکر برگزاری جشن ها و مراسم های به یاد ماندنی و لوکس هستید می توانید روی رستوران نفیس ساری حساب کنید. بخش رستوران هم خودش دارای سالن عادی و بخش وی آی پی می باشد که در ادامه خواهیم گفت بخش وی آی پی از چه قرار است.

اینجا همانطور که از نامش مشخص است، یک رستوران سنتی محسوب می شود اما درواقعیت، ترکیبی از معماری سنتی و مدرن می باشد و زمانی که به بررسی محیط، دکوراسیون و طراحی رستوران می پردازیم میبینیم در رستوران هم میز و صندلی های رنگارنگ و راحت برای مشتریان در نظر گرفته شده و هم تخت های سنتی شیک و دوست داشتنی البته که نمای داخلی رستوران به خوبی حس سنتی بودن را القاء می کند چون هم از نمای آجر استفاده شده و هم درب و پنجره های سنتی با ارسی های نیم دایره ای. همچنین رستوران سنتی نفیس رستورانی بزرگ می باشد و ظرفیت بالایی دارد ولی همین ظرفیت بالا در کنار معروفیت رستوران اینجا را به مکانی فوق العاده شلوغ تبدیل کرده و نه تنها جذابیت های معماری رستوران بین جمعیت زیاد مشتریان گم می شود بلکه یکی از انتقاد های مشتریان سر و صدای بیش از حدی است که بر محیط رستوران حاکم می باشد.

در باغ پشت رستوران، ما یک محیطی بسیار سرسبز، دنج و آرامش بخش داریم که دارای یک زمین بازی برای کودکان می باشد. این امکان شاید فقط برای والدین جذاب باشد اما بین رستوران های ساری بخصوص بهترین باغ رستوران های ساری، نفیس از معدود جاهایی است که از این امکان برخوردار می باشد. در بخش باغ رستوران نفیس، آلاچیق های متعددی تعبیه شده که بسیار شیک و تمیز هستند برخلاف کلی رستوران به اصطلاح معروف که فضای آلاچیق یا حتی تخت های سنتی آن ها فرششان کثیف و سوخته است و پوست تخمه روی آن مشاهده می شود. البته اگر نخواستید در آلاچیق باشید و دلتان فضای باز می خواهد، رستوران نفیس یک قسمت فضای روباز هم دارد که مجهز به سقف و سایبان است و همیشه هم شلوغ می باشد.

اما می رسیم به بخش وی آی پی رستوران نفیس. برای استفاده از بخش و خدمات وی آی پی شما باید از قبل رزرو کنید. قسمت وی آی پی رستوران نفیس با هر بخش وی آی پی که در رستوران های دیگر دیده ایم تفاوت دارد چون اینجا هر بخش وی آی پی یک خانه است. اتاق های وی آی پی بزرگ هستند و ظرفیت بالایی هم دارند، بسیار جذاب و شکیل تزئین شده اند و از نظر طراحی و معماری کاملاً با سالن های دیگر رستوران متفاوت هستند. از طرفی، اینجا خدمات بهتری هم ارائه می شود حتی اگر برای تولد از بخش وی آی پی استفاده کنید، اتاق برای شما هم به بهترین شکل تزئین می گردد.

ما اینجا را با نام رستوران نفیس میشناسیم اما در واقع یک کافه باغ رستوران است یعنی شما در محیطی بسیار زیبا که پیشتر تعریفش را کردیم، کلی غذای ایرانی، فست فودی، فرنگی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسر های لذیذ را می توانید سفارش دهید و لذت ببرید. اگر در بخش کافه باشید یا آلاچیق یا فضای روباز، برای شما منو آورده می شود و هر چیزی که میخواهید را می توانید سفارش دهید. اگر در سالن اصلی باشید، شما با یک سلف سرویس طرف هستید و می بایست سینی را بردارید و وارد راهروی سلف سرویس شوید تا هر غذا، پیش غذا و دسری که میخواهید را برداشته و آخر سر زمانی که به صندوق رسیدید سینی خود را حساب کنید و به میزتان برگردید.

کافه باغ رستوران سلف سرویس نفس در بخش غذایی، اگر از پیش غذا ها شروع کنیم، برای مشتریانش کلی پیش غذای ایرانی شامل انواع سالاد های خوشمزه و متنوع، انواع ماست از ماست ساده و چکیده تا ماست موسیر و خیار و غیره، ترشی های لذیذ و زیتون های پرورده محلی دارد. برای غذای اصلی اینجا غذای ایرانی و محلی سرو می شود لذا برای غذا های ایرانی، غذا های گوشتی و کبابی شامل کوبیده و جوجه و برگ و غیره هستند و سایر غذا ها بیشتر خورشتی شامل خورشت قیمه و قرمه سبزی، زرشک پلو با مرغ و غیره می باشند. غذای محلی که در رستوران سرو می شوند جوجه و کباب ترش، مرغ های شکم پر ناردونی و خورشت های محلی هستند که کلی هم طرفدار دارند چون خوشمزه، باکیفیت و با حجم مناسب می باشند.

اگر از منوی کافی شاپ رستوران میخواهید استفاده کنید، نوشیدنی های گرم شامل انواع چای و دمنوش و کلی نوشیدنی بر پایه قهوه و برای نوشیدنی های سرد هم انواع شیک و اسموتی و آبمیوه های طبیعی سرو می شود. البته در بخش باغ و آلاچیق رستوران، قلیان های متنوعی هم ارائه می شود و در کنار این قلیان ها، سرویس چای جذاب و متنوع با کلی مزه خوشمزه و تازه ارائه می گردد.

خدمات سرویس دهی در رستوران شرایط خیلی خوبی دارد و تمامی غذا ها و خدمات از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند حتی به گفته مشتریان در شلوغ ترین روز ها هم همیشه پرسنل آموزش دیده سرویس دهی خوبی را ارائه می دهند و غذا ها همیشه داغ و به موقع به دست مشتریان می رسد. از طرفی، رستوران نفیس دارای موسیقی زنده هم هست و هرشب از ساعت 8 الی 12 بامداد در بخش سلف سرویس یعنی سالن داخلی رستوران موسیقی زنده پرانرژی برگزار می شود لذا با همه این تفاسیر، جای دارد رستوران نفیس را به عنوان بهترین رستوران ساری با موسیقی زنده معرفی کرد البته رستوران های دیگری هم هستند که میخواهند عنوان بهترین رستوران ساری با موسیقی زنده را از آن خود کنند.

آدرس رستوران سنتی نفیس

از آنجایی که رستوران سنتی نفیس را خیلی ها با عنوان بهترین رستوران فرح آباد ساری میشناسند، مشخص است که برای دسترسی به رستوران می بایست در شمال شهر ساری وارد جاده فرح آباد شوید. در قسمت شمالی ساری، میدانی هست با نام میدان خزر که ابتدای جاده فرح آباد می باشد. از این میدان مسافتی 6 کیلومتری را طی می کنید تا به دور برگردان برسید. مجدد وارد جاده فرح آباد اما به سمت جنوب می شوید و بعد از یک کیلومتر، در سمت راست جاده تابلوی رستوران و سرای سنتی نفیس را مشاهده خواهید کرد. در مقابل رستوران فضای پارک مناسبی برای مشتریان تعبیه شده و همچنین دارای پارکینگ اختصاصی برای مشتریان وی آی پی هم دارد.

شماره تماس رستوران سنتی نفیس: 33032181-011 و 33034400-011

ساعت کاری رستوران سنتی نفیس: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.619282%2C53.0673947%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”632″ name=”رستوران نفیس ساری”]

رزرو ویلا در ساری

شهر جنگلی و سرسبز ساری به لطف جاهای دیدنی جذاب، هوایی دوست داشتنی و همچنین طبیعتی بکر، مقصد گردشگری بسیاری از مردم به شمار میرود. اینجا شهری بزرگ است و برای اجاره ویلا در ساری و اقامتی چند روزه در این منطقه، اقامتگاه های مختلفی ارائه شده که از طریق ارتباط با کارشناسان لوکس ویلا می توانید هرکدام را که میخواهید رزرو کنید اما در نظر بگیرید در شهر ساری بیشتر اقامتگاه ها در قالب آپارتمان ها و خانه های مبله هستند و بین آن ها ویلاهای مختلفی هم ارائه شده اما در صورتیکه به فکر اجاره ویلا لوکس و در ساری هستید خوب است بدانید ویلاهای استخردار با امکانات مختلف در این شهر اندک می باشند.

سوالات متداول

بهترین رستوران ساری با موسیقی زنده کدام است؟

کافه رستوران نفیس در جاده فرح آباد بهترین رستوران ساری با موسیقی زنده می باشد.

لوکس ترین رستوران ساری کدام است؟

رستوران حاج حسن به سه شعبه در سطح شهر یکی از لوکس ترین رستوران های ساری است.

غذاهای دریایی را در کجای ساری پیدا کنیم؟

رستوران سی فود با منویی جذاب از خرچنگ، کوسه، صدف، لابستر و غیره بهترین رستوران غذای دریایی در ساری است.

در کدام رستوران ساری غذاهای خوشمزه گیلانی سفارش دهیم؟

رستوران گیلاکو توانسته بین رستوران های خوب ساری در زمینه سرو غذاهای گیلانی حرف ها برای گفتن داشته باشد.