بهترین رستوران های خلخال

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین شهر های اردبیل که توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید، خلخال می باشد. این شهر به دلیل مراجعه مسافران متعدد دارای رستوران های مختلفی می باشد و به همین دلیل بهتر است قبل از مراجعه به آن با مهم ترین آن ها آشنا شوید. در این مقاله به سراغ رستوران های خلخال رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران معین

یکی از رستوران های این شهر که می توانید بعد از تماشا دیدنی های خلخال برای صرف غذای خود به آن مراجعه کنید، رستوران معین می باشد. این رستوران توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود. محیط داخلی رستوران ساده بوده و طراحی به خصوصی ندارد اما دارای غذا های خوش طعمی است. یکی از مواردی که در این رستوران به عنوان یک مزیت شناخته می شود این است که اگر از کیفیت غذایی راضی نباشید می توانید آن را عوض کنید و این موضوع را مراجعین مطرح کرده اند.

این رستوران در مرکز شهر قرار گرفته و در طبقه دوم قابل استفاده می باشد. کارکنان این رستوران رفتار بسیار خوبی با مشتری ها دارند و سرویس دهی نیز در سطح مناسبی می باشد. طعم غذا های این رستوران امتیاز متوسطی دریافت کرده و بهتر است در صورت مراجعه به رستوران در لیست سفارشات خود چلو گوشت را نیز بیفزایید.

به طور کلی رستوران معین خلخال محیط ساده ای دارد ولی کارکنان و غذا های خوبی را ارائه می دهد و بهتر است در سفرتان به این شهرستان آن را از دست ندهید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 24 باز بوده و می توانید در این بازه زمانی از خدمات آن استفاده کنید.

مسیر دسترسی رستوران معین

برای رسیدن به این رستوران خوب خلخال ابتدا خود را به میدان معلم برسانید و سپس در جهت غرب ادامه دهید. کمی بعد از از میدان به خیابان امام وارد شده و آن را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. کمی بعد می توانید به مقصد خود که در سمت چپتان قرار گرفته وارد شوید. مسافت این مسیر تقریبا 210 متر بوده و در حدود 2 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود. اگر تمایل به استفاده از نقشه داشتید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به آسانی به این رستوران خوب در خلخال برسانید.

شماره تماس رستوران معین خلخال: 16532655-045 

آدرس رستوران معین: اردبیل، خلخال، خیابان امام خمینی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.61637408216987%2C%2048.529277823774734%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”959″ name=”رستوران معین”]

#2 رستوران صادقزاده

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای استفاده از آن اقدام کنید، رستوران صادقزاده می باشد. این رستوران امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران های این شهر به شمار می رود. این رستوران طراحی و دیزاین به خصوصی ندارد ولی می تواند غذا های خوش طعمی را برایتان آماده نماید. اگر به رستوران صادقزاده مراجعه کردید بهتر است کوبیده را در لیست سفارشات خود اضافه کنید چرا که طعم خوبی داشته و امتیاز خوبی نیز از کاربران دریافت نموده است.

ماست محلی این رستوران نیز طعم خوبی دارد و مراجعین آن را توصیه کرده اند. سرویس دهی در رستوران به موقع انجام می شود و پرسنل نیز رفتار مناسبی دارند. محیط رستوران شاید ساده باشد ولی تمیز بوده و شما می توانید از وعده غذایی خود لذت ببرید. یکی دیگر از غذا هایی طعم خوبی دارد و بهتر است آن ر ا نیز تست کنید، جوجه محلی شکم پر می باشد.

قیمت غذا ها در این رستوران با توجه به کیفیت آن ها و در مقایسه با رستوران های هم سطح کمی بالا بوده ولی ارزش امتحان کردن را دارند و بهتر است در سفرتان به این شهر مراجعه به این رستوران خوب خلخال را از دست ندهید. رستوران صادقزاده از شنبه تا جمعه سرویس دهی دارد و شما می توانید در بازه زمانی 11 تا 22 برای استفاده از آن اقدام نمایید.

مسیر دسترسی رستوران صادقزاده

برای رسیدن به این رستوران خلخال می توانید ابتدا خود را به فلکه مخابرات برسانید و سپس در جهت شرق ادامه دهید. این فلکه را به سمت خیابان امام رفته و وارد آن شوید. کمی بعد در خیابان امام می توانید به مقصدتان که در طرف راست شما قرار گرفته برسید. مسافت این مسیر در حدود 100 متر بوده و تقریبا 1 دقیقه در راه هستید. شما می توانید با روشن کردن لوکیشن و اینترنت همراه خود از طریق مسیر دسترسی زیر با نقشه از هر جایی که بودید به رستوران صادقزاده برسید.

شماره تماس رستوران صادقزاده خلخال: 32421115-045

آدرس رستوران صادقزاده: اردبیل، خلخال، حد فاصل میدان مخابرات و میدان آزادی، خیابان امام

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.620701966219535%2C%2048.524968301420614%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”960″ name=”رستوران صادقزاده”]

#3 کافه رستوران نورا

از دیگر جاهایی که برای صرف غذا مناسب می باشد و در فهرست بهترین رستوران های خلخال جای گرفته، کافه رستوران نورا می باشد. این کافه رستوران توانسته امتیاز بالایی از مراجعین کسب کند و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین محل های صرف غذا در شهر به شمار می رود. از مزیت های این رستوران به نسب دیگر رستوران های محلی خلخال این است که می توانید غذا های فست فود همانند پیتزا و ساندویچ را نیز سفارش دهید و در کنار سفارشات دیگر خود میل نمایید.

بهتر است در مراجعه به این رستوران شیشلیک را از دست ندهید چون امتیاز خوبی دریافت نموده و طعم خوبی دارد. با مراجعه به این کافه رستوران خلخال می توانید هم از بخش داخلی رستوران که میز و صندلی در آن قرار داده شده استفاده کنید و هم از اتاقک های چوبی بیرون که برای راحتی بیشتر مشتریان ساخته شده اند بهره ببرید. کارکنان این رستوران خوش برخورد هستند و سرویس دهی در سطح خوبی می باشد. قیمت غذا ها در مقایسه با کیفیت آن ها مناسب بوده و از این بابت نیز توانسته عده بیشتری را به خود جذب نماید.

لازم به ذکر است در روز های گرم سال میز و صندلی هایی در فضای آزاد حیاط این رستوران قرار داده می شود تا مراجعین در صورت تمایل از آن ها نیز استفاده نمایند. اگر دوست دارید یک وعده خوب غذایی را در سفرتان به این منطقه تجربه کنید بهتر است کافه رستوران نورا از دست ندهید. این محل همه روزه از ساعت باز بوده و سرویس دهی دارد و بهتر است قبل از مراجعه تماس بگیرید تا از ساعت دقیق کاری آن مطلع شوید.

مسیر دسترسی کافه رستوران نورا

برای رسیدن به این جا که یکی از بهترین کافه رستوران خلخال شناخته می شود، ابتدا خود را به میدان ولیعصر برسانید. در میدان به سمت سی متری رفته و در ادامه قبل از رسیدن به خیابان هشتم شهریور به طرف راست برانید. این مسیر را مستقیم ادامه دهید تا در نهایت به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده از میدان ولیعصر در حدود 200 متر بوده و تقریبا 1 دقیقه نیز در راه خواهید بود. هم چنین می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید و از هر جایی که بوددی به آسانی با نقشه مسیرتان را بیابید.

شماره تماس کافه رستوران نورا خلخال: 32451141-045

آدرس کافه رستوران نورا: اردبیل، خلخال، بلوار مصطفی خمینی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.607588354457384%2C%2048.53887625247088%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”961″ name=”کافه رستوران نورا”]

#4 رستوران تای سیز

از دیگر رستوران های خوب خلخال که می توانید در سفرتان به آن مراجعه نمایید، رستوران تای سیز می باشد. این رستوران توانسته رضایت اکثر مراجعین را به دست آورد و به همین دلیل امتیاز خوبی نیز دریافت کرده است. غذا های این رستوران کیفیت خوبی داشته و بهتر است طعم فیله و کوبیده را از دست ندهید. قیمت این غذا ها مناسب بوده و شما می توانید از هر کدام که تمایل داشتید سفارش دهید.

رستوران تای سیز پر سنل خوش برخوردی دارد و سرویس دهی در آن در سطح مناسبی قرار دارد. فضای داخلی رستوران ساده بوده و طراحی خاصی ندارد ولی حتی مناسب برای برگزاری دورهمی های تعداد کم نیز می باشد. اگر به خلخال سفر کردید این رستوران می تواند یکی از گزینه های پیش روی شما برای صرف غذا باشد تا بتوانید وعده غذایی مورد نظرتان را با تجربه ای خوب میل نمایید.

این رستوران خوب خلخال در تمامی روز های هفته باز بوده و از ساعت 9 تا 23 سرویس دهی دارد. بهتر است در صورت تمایل در بازه زمانی گفته شده مراجعه کنید و در روز های تعطیل از قبل تماس بگیرید تا دچار سرگردانی نشوید. هم چنین در صورت تمایل به گرفتن مهمانی های کم تعداد نیز از قبل هماهنگ کنید تا برایتان رزرو گردد.

مسیر دسترسی به رستوران تای سیز

یکی از مسیر هایی که برای رسیدن به این رستوران خلخال می توانید از آن استفاده کنید، از فلکه گاز می باشد. بدین منظرو ابتدا خود را به این میدان برسانید و سپس در جهت شرق ادامه دهید. از میدان به خیابان امام خمینی وارد شوید و کمی بعد به مقصدتان که در طرف چپ شما قرار گرفته وارد شوید. مسافت این مسیر کوتاه و در حدود 130 متر می باشد و تقریبا یک دقیقه نیز در راه خواهید بود. هم چنین با استفاده از لوکیشن زیر می توانید از هر مسیری که تمایل داشتید برای رسیدن به این رستوران استفاده کنید.

شماره تماس رستوران تای سیز خلخال: 09143524707

آدرس رستوران تای سیز: اردبیل، خلخال، خیابان امام خمینی، جنب بانک رفاه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.618955729585956%2C%2048.52701758537218%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”962″ name=”رستوران تای سیز”]

#5 کافه رستوران کندل

از دیگر محل هایی که برای صرف غذا می توانید به آن مراجعه کنید، کافه رستوران کندل می باشد. این کافه رستوران خلخال به دلیل ارائه انواع ساندویچ و نوشیدنی در کنار شیشلیک و استیک می تواند انتخابی خوب برای شما باشد. این کافه در طبقه دوم پاساژ سجاد واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته است. افراد می توانند بعد یا قبل از استفاده از این رستوران برای مراکز دیگر نیز اقدام نمایند.

محیط داخلی این رستوران زیبا و شیک بوده و به همین دلیل می توانید از فضای آن نیز لذت ببرید. این کافه رستوران توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل در لیست بهترین ها قرار گرفته است. پرسنل رفتار مودبانه ای با مراجعین دارند و سرویس دهی نیز به موقع انجام می شود. سیب زمینی سرخ کرده های کندل طعم خوبی دارند و بهتر است این مورد را نیز در کنار سفارشات خود قرار دهید.

اگر تمایل داشتید از این کافه رستوران استفاده کنید بهتر است قبل از مراجعه تماس بگیرید تا از تایم دقیق کاری آن مطلع شوید و بتوانید تجربه بهتری را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. لازم به ذکر است اگر در این شهر به دنبال یک شیک خوب بودید می توانید با مراجعه به این کافه خلخال آن را سفارش دهید.

مسیر دسترسی کافه رستوران کندل

برای رسیدن به این کافه رستوران خوب خلخال می توانید ابتدا خود را به میدان معلم برسانید و سپس در جهت غرب حرکت نمایید. به خیابان امام وارد شده و مسیرتان را در این خیابان کمی ادامه دهید تا به مقصد که در طرف راست و در فتحی قرار گرفته وارد شوید. مسافت مسیر گفته شده از میدان تا کافه رستوران کندل تقریبا 150 متر می باشد و در حدود 1 دقیقه نیز در راه خواهید بود. بهتر است از مسیر دسترسی زیر استفاده کنید ت بتوانید به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس کافه رستوران کندل خلخال: 09107429513

آدرس کافه رستوران کندل: اردبیل، خلخال، خیابان امام، پاساژ سجاد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.61607841775793%2C%2048.530106850334896%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”963″ name=”کافه رستوران کندل”]

#6 رستوران دربار

از دیگر رستوران هایی که افراد در سفر خود به خلخال برای صرف وعده غذایی استفاده می کنند، رستوران دربار می باشد. این رستوران سنتی خلخال توانسته امتیاز بالایی را هم از مشتری ها به دست آورد و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین ها در این شهر می باشد. فضای داخلی رستوران ساده ولی تمیز می باشد و کارکنان مودبی نیز در آن مشغول به فعالیت هستند. برخی از مراجعین از هوای گرم داخل رستوران نا راضی بوده اند ولی سرویس دهی در زمان مناسب انجام می شود.

اگر به این رستوران خلخال مراجعه کردید بهتر است کباب تابه ای را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید تا بتوانید تجربه ای بهتر از غذای خود داشته باشید. رستوران دربار از شنبه تا جمعه مشغول به کار بوده و شما می توانید در بازه زمانی 8 تا 24 برای استفاده آن اقدام کنید. این رستوران همان طور که از تایم کاری آن مشخص می باشد در وعده صبحانه نیز سرویس دهی دارد و بهتر است این وعده غذایی را نیز از دست ندهید.

مسیر دسترسی رستوران دربار

برای رفتن به رستوران دربار می توانید ابتدا خود را به فلکه مخابرات رسانده و سپس در جهت جنوب غربی آن ادامه دهید. کمی بعد از میدان وارد خیابان 22 بهمن رفته و مسیرتان را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. مسافت این راه از میدان مخابرات تا رستوران دربار خلخال در حدود 230 متر بوده و تقریبا 1 دقیقه طول می کشد تا به مقصد برسید. برای رفتن به این رستوران می توانید با روشن کردن لوکیشن و اینترنت همراه می توانید به آسانی از طریق لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران دربار خلخال: 09145984843

آدرس رستوران دربار: اردبیل، خلخال، خیابان 22 بهمن، رو به روی مسجد شهیدلر

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.61970147621409%2C%2048.52298648413174%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”964″ name=”رستوران دربار”]

#7 رستوران شانلی

از دیگر رستوران های خلخال که می توانید به آن مراجعه نمایید، رستوران شانلی می باشد. این رستوران امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد. رستوران شانلی محیط نسبتا کوچک و ساده ای دارد که هم می توانید در فضای داخلی آن غذای خود را میل کنید و هم آن چه می خواهید را سفارش دهید. به دلیل پایین بودن تعداد میز و صندلی های این رستوران، تعداد افراد کمتری به آن مراجعه می کنند ولی طعم خوب غذا های آن می تواند شما را راضی نماید که به آن مراجعه کنید.

رستوران شانلی پرسنل خوبی داشته و سرویس دهی در آن خوب و به موقع انجام می گیرد. اگر در شهر به دنبال جایی ارزان تر برای صرف غذا بودید می توانید از این رستوران ارزان خلخال استفاده نمایید. رستوران در تمامی روز های هفته باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 11 تا 23 برای استفاده از آن اقدام نمایید.

مسیر دسترسی رستوران شانلی

اگر تمایل داشتید به این رستوران بروید بهتر است ابتدا خود را به میدان معلم برسانید و سپس در جهت غرب ادامه دهید. کمی عد به خیابان امام وارد شده و تا کوچه فرهودی برانید. بعد از ورود به کوچه می توانید مقصدتان را که در سمت راست واقع شده ببینید. مسافت مسیر گفته شده از میدان معلم تا رستوران شانلی در حدود 250 متر بوده و تقریبا دو دقیقه در راه هستید. اگر مایل بودید می توانید از مسیر دسترسی زیر هم استفاده کنید تا با نقشه از مبداء خود به این رستوران خلخال برسید.

شماره تماس رستوران شانلی خلخال: 09147089445

آدرس رستوران شانلی: اردبیل، خلخال، خیابان امام خمینی، کوچه فرهودی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.616667854892235%2C%2048.52971916693558%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

#8 کبابی نون و نمک

یکی از کبابی های خلخال که افراد می توانند در صورت تمایل به آن مراجعه نمایند، کبابی نون و نمک می باشد. این کبابی با ارائه غذا کباب های خوش طعم می تواند تجربه ای خوب برایتان به ارمغان آورد. این بهترین کبابی خلخال در بین اهالی ساکن در شهر نیز شناخته شده می باشد و مسافران هم معمولا به ان مراجعه می کنند. کیفیت غذا های این رستوران بالا بوده و بهتر است سری به آن بزنید تا بتوانید وعده ای خوب را داشته باشید. کارکنان کبابی نون و نمک خوش برخورد هستند و می توانند سفارش شما را به موقع آماده نمایند.

اگر به این کبابی خلخال رفتید بهتر است در بین سفارش های خود شیشلیک را نیز بیفزایید چرا که طبخ خوبی دارد و مزه آن نیز خوش طعم می باشد. قیمت موارد موجود در منوی این کبابی مناسب بوده و شما قادر به سفارش هرچه تمایل داشتید خواهید بود. اگر به خلخال سفر کردید این کبابی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد تا در وعده ناهار یا شام یک غذای خوب میل کنید. این محل از شنبه تا جمعه و از ساعت 9 تا 2 بامداد باز بوده و در این بازه زمانی می توانید برای رفتن به آن اقدام کنید.

مسیر دسترسی کبابی نون و نمک

از آن جا که این کبابی خوب خلخال در کنار خیابان امام واقع شده، بهتر است ابتدا خود را به میدان معلم برسانید و سپس در جهت شمال غربی آن ادامه دهید. کمی بعد می توانید به مقصدتان برسید که در طرف چپ شما قرار دارد. مسافت مسیر گفته شده از میدان تقریبا 150 متر بوده و در حدود 1 دقیقه نیز در راه هستید. اگر لوکیشن و اینترنت همراه گوشی خود را روشن نمایید می توانید به راحتی و از طریق نقشه در هر جایی از شهر که بودید به مقصد برسید.

شماره تماس کبابی نون و نمک خلخال: 09107320553

آدرس کبابی نون و نمک: اردبیل، خلخال، خیابان امام خمینی، جنب دندان سازی علی پور

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.615978269275786%2C%2048.5297471239656%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”965″ name=”کبابی نون و نمک”]

#9 رستوران ایتالیایی آگر

از دیگر رستوران هایی که افراد می توانند به آن مراجعه نمایند تا غذای مورد علاقه خود را در بین پیتزاها و غذا های دیگر ایتالیایی میل کنند، رستوران آگر می باشد. این رستوران ایتالیایی خلخال توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشته اند. کیفیت غذا های این رستوران بالا بوده و پرسنل آن خوش بر خورد هستند. محیط داخلی رستوران نیز تمیز و شیک بوده و می توانید از این بابت نیز اطمینان داشته باشید.

اگر در سفرتان هوس خوردن پیتزا و برخی دیگر از غذا های ایتالیایی را داشتید می توانید به رستوران ایتالیایی آگر بروید و از منو سفارش خود را دریافت نمایید. این فست فود خلخال در تمامی روز های هفته باز می باشد و شما می توانید در بازه زمانی 11 صبح تا 11 شب به آن مراجعه نمایید ولی بهتر است قبل از مراجعه با تماس قبلی از باز بودن و تایم دقیق کاری آن مطلع شوید.

مسیر دسترسی رستوران ایتالیایی آگر

برای رسیدن به این رستوران ایتالیایی خلخال می توانید ابتدا خود را به خیابان ولیعصر برسانید و سپس در جهت شمال غربی آن ادامه دهید. کمی بعد به طرف راست پیچیده و به دانشگاه وارد شوید. دانشگاه را تا رسیدن به مقصدتان که در سمت چپ شما قرار دارد دنبال کنید. مسافت مسیر گفته شده از نزدیکی دانشگاه تقریبا 300 متر بوده و در حدود 1 دقیقه نیز در راه هستید تا به این فست فود خلخال وارد شوید. هم چنین می توانید از لوکیشن زیر برای پیدا کردن مسیر دقیق خود استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران ایتالیایی آگر خلخال: 32451563-045

آدرس رستوران ایتالیایی آگر: اردبیل، خلخال، رو به روی دانشگاه آزاد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.606064602321524%2C%2048.544426421728325%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]