بهترین رستوران های جزیره هرمز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین مناطق اطراف جزیره قشم که توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب کند، جزیره هرمز می باشد. این جزیره به دلیل قرار گرفتن در فاصله ای اندک از قشم باعث شده تا افراد یک روزشان را در تور گردشگری به قشم به این جزیره اختصاص دهند. یکی از مهم ترین مواردی که نباید آن را از دست دهید، شکم گردی در جزیره هرمز می باشد. می توانید با مراجعه به رستوران های مختلف جزیره تجربه ای خوب از این مورد به دست آورید. به همین دلیل در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های جزیره هرمز رفتیم تا اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید و اوقات خوبی را داشته باشید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران خنجی زاده

یکی از بهترین جاهایی که می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید، رستوران خنجی زاده می باشد. این رسوران درواقع خانه فردی به نام خنجی زاده می باشد که در اکثر اوقات به خصوص فصل گردشگری شلوغ است. کیفیت غذا ها در این رستوران جزیره هرمز بالا بوده و اکثر کسانی که به آن مراجعه کردند رضایت داشته اند. دستپخت کسانی که در آشپزخانه رستوران مشغول به فعالیت هستند عالی بوده و شما می توانید طعم غذاهای سنتی این منطقه را بچشید. به دلیل طبخ غذاهای بومی منطقه، رستوران خنجی زاده تبدیل به یکی از بهترین رستوران های سنتی جزیره هرمز نیز شده است.

از آن جا امتیاز رستوران بالا می باشد در صدر لیست بهترین رستوران های جزیره هرمز نیز قرار گرفته. از اکثر غذا های این رستوران تعریف شده ولی بهتر است اگر به این رستوران سنتی هرمز رفتید قلیه ماهی و میگو دو پیازه را در بین سفارشات خود قرار دهید چرا که بسیار خوش طعم هستند و نباید آن را از دست بدهید. سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی قرار دارد و شما می تتوانید هم به صورت سنتی بر سر سفره بنشینید و هم از میز و صندلی های قرار داده شده استفاده کنید.

کارکنان خانه خنجی زاده نیز خوش برخورد هستند و لهجه های زیبایی دارند و نباید هم کلام شدن با آن ها را از قلم بیندازید. اگر به جزیره هرمز مراجعه کردید بهتر است استفاده از این رستوران را در اولویت قرار دهید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 9 تا 16 باز بوده ولی بهتر است در تعطیلات کمی بیشتر پرس و جو کنید تا تغییر بازه زمانی کاری رستوران باعث سردرگمی شما نشود.

آدرس رستوران خنجی زاده جزیره هرمز

از آن جا که خانه خنجی زاده در خیابان دوازده فروردین واقع شده، برای رسیدن به این رستوران سنتی جزیره هرمز بهتر است ابتدا باید خود را به امام خمینی برسانید و بعد در جهت شرق این خیابان برانید. کمی بعد به 12 فروردین وارد شوید و ان را ادامه دهید تا به اقامتگاه سنتی خاله شرف برسید. از اینجا به طرف راست رفته تا در نهایت به مقصدتان که در سمت راست شما قرار دارد برسید.

این مسیر از امام خمینی تا رستوران خنجی زاده مسافتی در حدود 400 متر دارد و تقریبا 2 دقیقه در راه خواهید بود. فراموش نکنید این راه برای کسانی است که خودشان قصد رانندگی دارند در غیر این صورت تاکسی شما  را به هر جایی که بخواهید می برد و نیاز به نگرانی نیست. اگر تمایل داشتید می تونید از لوکیشن زیر استفاده کنید تا بتوانید با نقشه و راحت تر به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران خنجی زاده جزیره هرمز: 09175443155

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.09154601202377%2C%2056.45381841331392%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”852″ name=”رستوران خنجی زاده”]

#2 رستوران سنتی بادیل

همان طور که از نام این رستوران پیداست با مراجعه به این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی را میل نمایید و تجربه ای جذاب داشته باشید. رستوران سنتی بادیل امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران های جزیره هرمز می باشد. در این رستوران می توانید با نشستن بر روی زمین و دور سفره صرف غذای مورد نظرتان را به سنتی ترین شکل ممکن داشته باشید.

این رستوران سنتی جزیره هرمز توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید چرا که کیفیت غذاهای آن بالا بوده و محیط کاملا سنتی آن باعث شده تا حس متفاوت از رستوران های قشم که مدرن هستند به مراجعین منتقل شود. اگر به رستوران سنتی بادیل رفتید در لیست سفارشات خود ماهی شکم پر و قلیه ماهی را نیز بیفزایید چرا که امتیاز خوبی دریافت کرده اند و می توانید با اطمینان از طعمشان آن ها را سفارش دهید.

این رستوران سنتی هرمز در تمامی روزهای هفته به صورت شبانه روزی باز بوده و شما می توانید در هر تایمی که تمایل داشتید به آن مراجعه کنید. کارکنان رستوران سنتی بادیل خوش برخورد بوده ولی گاهی دیرتر سفارشات به شما تحویل داده می شوند چون ممکن است تعداد مراجعین بالا باشد. اگر به جزیره هرمز رفتید بهتر است استفاده از این رستوران را از دست ندهید و برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان حتما به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران سنتی بادیل

برای رسیدن به رستوران سنتی بادیل می توانید ابتدا خود را به میدان شهدا  برسانید و در جهت شما این میدان برانید. کمی بعد به خیابان امام خمینی وارد شوید و آن را ادامه دهید تا در نهایت بعد از میوه فروشی جزیره به مقصدتان که در سمت چپ قرار گرفته برسید. مسافت این مسیر از میدان شهدا تا این رستوران ساحلی جزیره هرمز در حدود 400 متر بوده و تقریبا 2 دقیقه در راه خوهید بود. یک لوکیشن از مقصد نیز برایتان قرار داده شده تا در صورتی که از تاکسی استفاده نکردید بتوانید با نقشه و به آسانی خود را به این رستوران برسانید.

شماره تماس رستوران سنتی بادیل جزیره هرمز: 09903077067

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.093751375342926%2C%2056.454762370979445%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”853″ name=”رستوران سنتی بادیل”]

#3 کافه رستوران رد بیچ

از دیگر رستوران هایی که در سفر به جزیره هرمز می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان از آن استفاده نمایید، کافه رستوران رد بیچ می باشد که با نام رستوران ساحل سرخ نیز شناخته می شود. این رستوران توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل امتیاز تقریبا بالایی از آن ها دریافت نموده است. غذا های دریایی و سنتی مختلفی در این رستوران جزیره هرمز سرو می شود و شما می توانید برای صرف هر کدام از آن ها که تمایل داشتید اقدام نمایید.

یکی از بهترین نکته هایی که درباره این رستوران سنتی جزیره هرمز می توان به آن اشاره نمود، قرار گرفتن رستوران رد بیچ در یک هتل به نام هتل ساحل سرخ می باشد. افراد می توانند هم برای صرف غذا به این محل مراجعه نمایند و هم برای اقامت خود در جزیره هرمز به این مجموعه بروند. کافه رستوران رد بیچ به صورت شبانه روزی و در تمامی روز های هفته باز می باشد و هر زمانی که نیاز داشته باشید به آن مراجعه نمایید.

در این محل هم می توانید از تخت های قرار داده شده استفاده کنید و هم از میز و صندلی هایی که برایتان قرار داده شده اند. از منو نیز می توانید هم از بخش مربوط به کافه و هم از بخش مربوط به رستوران استفاده کنید. لازم به ذکر است رستوران رد بیچ دارای یک وبسایت نیز می باشد که در صورت تمایل می توانید از آن هم استفاده کنید.

آدرس کافه رستوران رد بیچ

برای رسیدن به کافه رستوران رد بیچ یا رستوران ساحل سرخ جزیره هرمز می توانید ابتدا خود را به خیابان ورزش برسانید و در جهت جنوب این خیابان ادامه دهید. این خیابان را ترک نکنید و تا رسیدن به کافه رستوران رد بیچ که در سمت چپ شما قرار دارد برانید. مسافت این مسیر از خیابان ورزش و در نزدیکی چمن مصنوعی تا این کافه رستوران سنتی جزیره هرمز در حدود 300 متر می باشد و 1 دقیقه در راه خواهید بود. اگر تمایل به استفاده از نقشه داشتید نیز می توانید از لوکیشن زیر برای این منظور استفاده نمایید.

شماره تماس کافه رستوران رد بیچ جزیره هرمز: 09121575713

وبسایت: hormuztour.com

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.087491132520302%2C%2056.4514919233404%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”854″ name=”کافه رستوران رد بیچ”]

#4 مزرعه و کافه ارگانیک سلیدون

از دیگر رستوران هایی که می توانید با مراجعه به آن یک حس جدید را تجربه کنید، مزرعه و کافه ارگانیک سلیدون می باشد. در این مزرعه می توانید بر روی صندلی های چوبی از تنه درخت بنشینید و غذای خود را بر روی میز های چوبی بگذارید. از درخت نخل بیشترین استفاده برای طراحی شده و تخت های قرار داده شده نیز به صورت خانه های درختی دیزاین شده اند. در کل یکحس بودن در طبیعت به شما منتقل خواهد شد و به همین دلیل حالی متفاوت را تجربه خواهید کرد. کیفیت غذاهای این رستوران ساحلی جزیره هرمز مناسب بوده و شما می توانید از منو آن چه نیاز دارید را سفارش دهید.

بر خلاف جزیره های کوچک در کشور های دیگر در این جا خبری از مدرن شدن این گونه رستوران ها نیست و نباید انتظار بالایی داشته باشید. امتیازی که این مزرعه ارگانیک جزیره هرمز از مراجعین دریافت نموده بالاست و به همین دلیل می توان گفت با وجود مدرن نبودن و نبود برخی امکانات مهم اکثر افراد از آن رضایت داشته اند. اگر به این رستوران ساحلی جزیره هرمز رفتید بهتر است در لیست سفارشات خود میگو دو پیازه و خرچنگ را نیز بیفزایید.

هزینه غذاهای موجود در منو منصفانه بوده و در مقایسه با دیگر رستوران ها در سطح نسبتا خوبی قرار دارد. سرویس دهی در مزرعه و کافه ارگانیک سلیدون کمی ضعیف بوده ولی کارکنان خوش برخوردی در این رستوران کار می کنند. اگر به جزیره هرمز سفر کردید نباید استفاده از این رستوران سنتی را از دست بدهید. رستوران سلیدون هرمز در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 2 باز بوده و در این بازه زمانی می توانید به آن مراجعه نمایید.

آدرس مزرعه و کافه ارگانیک سلیدون

برای رسیدن به این کافه رستوران جزیره هرمز می توانید ابتدا خود را به خیابان ورزرش رسانده و سپس در جهت جنوب در این خیابان برانید. کمی بعد از چمن مصنوعی و درست بعد از مسجد علی ابن ابی طالب به طرف راست بپیچید و اندکی بعد به سمت چپ بپیچید. کمی بعد نیز می توانید وارد مقصدتان شوید که در طرف راست شما قرار گرفته است. برای رسیدن به این کافه رستوران ساحلی جزیره هرمز می توانید از لوکیشن زیر نیز استفاده نمایید.

شماره تماس مزرعه و کافه ارگانیک سلیدون جزیره هرمز: 09357874424

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.088703163248816%2C%2056.45040127549497%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”855″ name=”مزرعه و کافه ارگانیک سلیدون”]

#5 رستوران سنگار بهنام

یکی دیگر از بهترین رستوران های جزیره هرمز که امتیاز بالایی دریافت کرده و شما می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، رستوران سنگار بهنام می باشد. این رستوران سنتی جزیره هرمز برای کسانی که با خانواده خود به آن مراجعه می کنند بسیار مناسب می باشد. تجربه میل کردن غذا در این رستوران می تواند برایتان متفاوت باشد چرا که می توانید به صورت کاملا سنتی بر روی زمین و بر سر سفره بنشینید.

صاحب این رستوران فردی خوش رو بوده که اگر بخواهید می توانید اطلاعات لازم درباره جزیره را به دست آورید. طراحی که در این رستوران به کار برده اند در نوع خود جالب بوده ولی باز هم باید تاکید نمود که انتظار رستوران هایی که در جزیره های کشور های دیگر می باشد را نداشته باشید. این رستوران در تمامی روز های هفته باز می باشد و می توانید در هر وقتی که تمایل داشتید به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران سنگار بهنام

برای رسیدن به رستوران سنگار بهنام می توانید ابتدا خود را به خیابان ورزش برسانید و در جهت شمال این خیابان ادامه دهید. کمی بعد از چمن مصنوعی و با رسیدن به کافه کلودنگ به سمت راست و در فروشگاه صنایع دستی جزیره به طرف چپ بپیچید تا به مقصدتان که در سمت چپتان قرار گرفته وارد شوید. مسافت راه گفته شده تقریبا 200 متر می باشد و در حدود 2 دقیقه در راه خواهید بود. یک مسیر دسترسی نیز برایتان قرار داده شده تا به وسیله آن به آسانی به رستوران سنگار بهنام برسید.

شماره تماس رستوران سنگار بهنام جزیره هرمز: 09179590560

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.09132286527535%2C%2056.45210881168385%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”856″ name=”رستوران سنگار بهنام”]

#6 فست فود نمونه

اگر در سفر به جزیره هرمز دلتان هوس ساندویچ یا غذای های فست فودی را داشت می توانید به یکی از بهترین فست فود جزیره هرمز مراجعه نمایید. فست فود نمونه توانسته امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت از مراجعه به آن پشیمان نخواهید شد. از مواردی که باید آن را تست کنید کولی و همبرگر می باشد چرا که خوش طعم هستند و رضایت مشتری ها را به دست آورده اند.

سرویس دهی در این فست فودی در سطح خوبی قرار دارد و کارکنان آن خوش برخورد هستند. فست فود نمونه جزیره هرمز در تمایم روز های هفته به جز تعطیلات که تایم کاری کمی متغیر است از ساعت 9:30 تا 23:30 باز می باشد. محیط داخلی که می توانید در آن غذای خود را میل نمایید زیاد مدرن نیست اما می تواند نیاز شما را برآورده کنید. از قابلیت های این فست فود جزیره هرمز می توان به قابلیت غذای بیرون بر اشاره نمود.

آدرس فست فود نمونه

برای رسیدن به فست فود نمونه هرمز می توانید ابتدا خود را به خیابان ورزش برسانید و سپس در جهت شمال آن ادامه دهید. کمی بعد با رسیدن به میدان شهدا می توانید مقصدتان را که در سمت راست شما قرار گرفته ببینید. این مسیر مسافتی در حدود 100 متر دارد و کمتر از 1 دقیقه در راه خواهید بود. بهتر است از لوکیشن زیر استفاده کنید تا بتوانید به آسانی به این فست فود جزیره هرمز برسید.

شماره تماس فست فود نمونه جزیره هرمز: 09179393723

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D27.092653415756818%2C%2056.45159641126183%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”857″ name=”فست فود نمونه”]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی جزیره هرمز کدام گزینه ها هستند؟

رستوران های بادیل و مزرعه و کافه ارگانیک سلیدون بهترین رستوران های سنتی جزیره هرمز هستند.

کدامیک از موارد بالا از بهترین رستوران های ساحلی می باشند؟

رستوران سنتی بادیل و مزرعه و کافه ارگانیک سلیدون از بهترین رستوران های ساحلی جزیره هستند.

معروف ترین رستوران های جزیره هرمز کدام موارد می باشند؟

رستوران خنجی زاده و مزرعه و کافه ارگانیک سلیدون از معروف ترین ها هستند.

بهترین فست فود جزیره هرمز کدام مورد می باشد؟

فست فود نمونه بهترین است.

[html_block id=”69419″]