بهترین رستوران های ایران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شاید آشنا شدن با بهترین رستوران های ایران که هر کدام در یک شهر از کشور قرار گرفته بتواند به شما کمک کند تا با اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنید و سفر بهتری را تجربه کنید. در این مقاله به سراغ معرفی بهترین رستوران های ایران خواهیم رفت تا بتوانید با آن ها آشنا شوید و سفر بهتری را تجربه نمایید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران اسکای لانژ تهران

یکی از بهترین و زیباترین رستوران هایی که می توانید در پایتخت ایران برای صرف غذا به آن مراجعه کنید، رستوران اسکای لانژ می باشد. این رستوران امتیاز بالایی از مراجعین دریافت کرده که به همین دلیل می توان آن را در فهرست بهترین رستوران های ایران به حساب آورد. این رستوران هم فضای داخلی داشته و هم یک تراس رو به شهر دارد که در آن میز و صندلی هایی قرار داده شده تا شما بتوانید از هر کدام از این محیط ها که تمایل داشتید استفاده نمایید. این رستوران تهران طراحی و دیزاین بسیار زیبایی دارد به گونه ای که حس می کنید در یک رستوران در خارج از کشور هستید.

به دلیل دیزاین به کار رفته در رستوران اسکای لانژ می توان عنوان کرد که در زمره لاکچری ترین رستوران های ایران نیز قرار دارد. منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، ژاپنی، ایتالیایی، آسیایی، سوشی و خاویار، انواع نوشیدنی، دسر، چای و دمنوش، سالاد، پیتزا و… را شامل می شود. غذایی که سفارش می دهید با دیزاین به خصوصی برایتان سرو می شود و به همین دلیل توجه عده زیادی از افراد را به خود جلب می کند. بهتر است در هنگام سفارش گزینه های مورد نظرتان از منو استیک را فراموش نکنید و از بین غذاهای دریایی نیز سوشی را حتما تست نمایید.

این موارد امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده اند و به همین دلیل می توانید از طعم بی نظیر و کیفیت آن ها اطمینان داشته باشید. این رستوران در بالای هتل اسپیناس و در طبقه 21 قرار گرفته و منظره ای که می توانید با نشستن در تراس مشاهده کنید بسیار زیباست. سرویس دهی در این رستوران کمی ضعیف بوده و رفتار کارکنان مودبانه می باشد. کیفیت غذاها خوب بوده و به همین دلیل هزینه ای که باید بابت آن پرداخت کنید بالاست. رستوران اسکای لانژ دارای یک وبسایت نیز می باشد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن استفاده نمایید تا اطلاعات تکمیلی به دست آورید.

در صورت تمایل برای حضور در این رستوران تهران می توانید همه روزه از ساعت 19 تا 2 اقدام کنید. برای پارک خودرو هم می توانید از پارکینگ اختصاصی استفاده کنید و هم پارکینگ خیابانی رایگان در جلوی رستوران. در مدت زمانی که در رستوران اسکای لانژ تهران حضور دارید وای فای رایگان نیز در اختیارتان بوده تادر صورت نیاز از آن استفاده نمایید. اگر در روزهای شلوغ سال یا آخر هفته ها قصد دارید به این رستوران بروید بهتر است قبل از حضور از قبل رزرو نمایید تا دچار هیچ مشکلی نشوید.

مسیر دسترسی رستوران اسکای لانژ

همان طور که به آن اشاره کردیم این رستوران واقع در هتل اسپیناس پالاس بوده و برای رسیدن به آن باید ابتدا خود را به سعادت آباد برسانید. کمی بعد به سمت میدان بهرود حرکت نمایید و در میدان به سمت شمال غربی بروید. بعد از عبور از کلینیک دامپزشکی ولوت به سمت بلوار عابدی بروید. این بلوار را تا تقاطع دانش ادامه دهید و سپس به سمت چپ بپیچید و در این مسیر برانید.

چند متر بعد وارد جاده هتل اسپیناس شده و تا رسیدن به آن این راه را ادامه دهید تا به مقصدتان که یکی از بهترین رستوران های تهران می باشد برسید. مسافت مسیر گفته شده از میدان بهرود تا هتل اسپیناس پالاس کمتر از 600 متر بوده و در حدود 2 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود. در صورت نیاز به نقشه نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر راهتان را دنبال نمایید.

شماره تماس رستوران اسکای لانژ تهران: 75675000-021

آدرس رستوران اسکای لانژ: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، بلوار عابدی، خیابان 33، شماره 21

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.792738616816344%2C%2051.356145090828704%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”658″ name=”رستوران اسکای لانژ تهران”]

#2 رستوران کوه نور کیش

این رستوران یکی از زیبا ترین و بهترین گزینه هایی است که برای گردشگران در این جزیره وجود دارد. امتیاز دریافتی رستوران کوه نور از مراجعین بالای بوده و به همین دلیل در لیست بهترین رستوران های ایران قرار گرفته است. این رستوران در دل یک کوه ساخته شده و فضای داخلی مدرن و زیبای به کار رفته در این رستوران باعث شده تا به عنوان یکی از لاکچری ترین رستوران های ایران نیز شناخته شود. نورپردازی به کار رفته در این کوه با مهارت خاصی انجام شده و میز و صندلی های قرار داده شده در این رستوران کیش کاملا متناسب با فضای داخلی کوه نور هستند.

برای داخل شدن به این رستوران باید یک مبلغ را به عنوان ورودی بپردازید که البته یک عکس یادگاری و سالاد بار برای شما در نظر گرفته می شود. هم چنین باید عنوان کرد که می توانید از موسیقی زنده نیز لذت ببرید و همگی این موراد در کنار هم باعث شده تا مراجعین امتیاز بالایی را برای این رستوران در نظر بگیرند. در منوی رستوران کوه نور کیش می توانید انواع غذاهای ایرانی، اروپایی، بین المللی، سالاد ها و… را نظاره گر باشید و هر کدام را که تمایل داشتید سفارش دهید.

سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی بوده و پرسنل با مراجعین خوش برخورد هستند. یک اتوبوس دو طبقه نیز مختص این رستوران کیش بوده تا شما بتوانید در صورت نیاز از آن بهره ببرید. هزینه غذاهای موجود در منوی این رستوران بالاست که با توجه به کیفیت غذاها و نوع رستوران دور از انتظار نیست. اگر به رستوران کوه نور مراجعه کردید بهتر است ظرف غذای دریایی را نیز امتحان کنید چرا که طعم آن جذاب بوده و امتیاز بالایی هم از مشتری ها دریافت نموده است.

این رستوران خوب کیش در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی اقدام نمایید. رستوران کوه نور هم چنین دارای یک وب سایت نیز می باشد که در صورت تمایل می توانید اطلاعات تکمیلی از آن را دریافت نمایید. لازم به ذکر است می توانید با ورود به این رستوران از اینترنت رایگان آن نیز استفاده کنید.

مسیر دسترسی رستوران کوه نور

این رستوران در کنار بلوار دانش قرار گرفته و شما برای رسیدن به آن می توانید ابتدا خود را به میدان امیر کبیر برسانید. بعد از رسیدن به این میدان به طرف شمال غربی میدان بروید و بعد به سمت بلوار دانش ادامه دهید. در این بلوار بمانید تا بعد از هتل صدف به مقصدتان برسید. راه گفته شده از میدان امیر کبیر تا رستوران کوه نور مسافتی کمتر از 400 متر داشته و تقریبا یک دقیقه در راه خواهید بود. هم چنین می توانید از مسیر دسترسی زیر نیز برای رسیدن به این رستوران کیش استفاده کنید تا از طریق نقشه در هر جایی از جزیره که بودید به آسانی به مقصدتان وارد شوید.

شماره تماس رستوران کوه نور کیش: 09347689192

آدرس رستوران کوه نور: هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، رو به روی دانشگاه کیش

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.546956380098983%2C%2054.012756703261886%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”659″ name=”رستوران کوه نور کیش”]

#3 رستوران شهرزاد اصفهان

از دیگر رستوران هایی که به عنوان با کیفیت ترین و بهترین رستوران های ایران شناخته می شود، رستوران شهرزاد در اصفهان می باشد. این رستوران امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده چرا که هم غذا ها کیفیت بالایی دارند و هم محیط داخلی آن دل نشین می باشد. اصفهان همانند کیش به عنوان یکی از شهر های توریستی در ایران شناخته می شود و به همین دلیل گردشگران متعددی را به سمت خود جذب می کند.

این موضوع باعث شده تا رستوران های این شهر تاریخی اکثرا به شکلی سنتی دیزاین شوند. رستوران شهرزاد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و محیط داخلی این رستوران نیز طراحی سنتی و باشکوهی را در بردارد. طرح های به کار رفته بر روی دیوارها در کنار لوسترها و پنجره های زیبا، توانسته اند محیطی جذاب را برای مراجعین به نمایش بگذارند. این رستوران همانند یک جای تاریخی بوده که لذغ طرف غذا را دو چندان می کند.

منوی رستوران شهرزاد دارای انواع غذاهای ایرانی، دریایی، پیش غذا، سالاد، دسر و… بوده تا شما بتوانید در این تنوع هر کدام را که تمایل داشتید سفارش دهید. بهتر است در بین سفارشات خود کوبیده را نیز اضافه نمایید تا طعم بی نظیر آن را بچشید. اگر تمایل دارید به این رستوران مراجعه کنید بهتر است وسط هفته اقدام کنید چون در آخر هفته ها و تعطیلات بسیار شلوغ بوده و امکان دارد اذیت شوید.

سرویس دهی در رستوران شهرزاد اصفهان اگر رستوران زیاد شلوغ نباشد سریع انجام می شود ولی در صورت مراجعه بالای افراد ممکن است با کمی تاخیر غذایتان حاضر شود. هم چنین پرسنل این رستوران از دیرباز که شهرزاد تاسیس شد رفتار خوبی با مشتری ها دارند و به همین دلیل یکی از لاکچری ترین رستوران های ایران و اصفهان نیز می باشد. در این رستوران اصفهان موسیقی زنده نیز اجرا می شود و به همین دلیل حس و حال متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

اگر نیاز به اطلاعات تکمیلی درباره این رستوران داشتید می توانید به وب سایت شهرزاد بروید و در صورت تمایل به استفاده از این رستوران می توانید از شنبه تا جمعه از ساعت 11:30 تا 22:30 برای مراجعه به آن اقدام نمایید. لازم به ذکر است این رستروان یکی از بهترین رستوران های سنتی ایران نیز شناخته می شود و به همین دلیل در لیست ما جای گرفته است.

مسیر دسترسی رستوران شهرزاد

این رستوران اصفهان در خیابان عباس آباد قرار گرفته و شما برای رسیدن به آن باید خود را به این خیابان رسانده و در در جهت شرق برانید. رستوران شهرزاد اصفهان کمی بعد از خیابان شمس آبادی و در سمت چپ این خیابان قرار گرفته است. مقصد شما در کنار رستوران متروپل واقع شده و مسافت مسیر گفته شده از خیابان عباس آباد در نزدیکی شمس آبادی تا این رستوران در حدود 250 متر می باشد. با روشن کردن اینترنت همراه و لوکیشن گوشی خود می توانید به راحتی و با نقشه مسیرتان را از مبدا خود تا مقصد بیابید.

شماره تماس رستوران شهرزاد اصفهان: 32204490-031

آدرس رستوران شهرزاد: اصفهان، خیابان عباس آباد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.64880902521089%2C%2051.66735105916808%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”487″]

#4 رستوران برکه تبریز

تبریز یکی از بزرگ ترین و بهترین شهر های ایران می باشد که رستوران های لوکس متعددی را نیز در خود جای داده است. یکی از بهترین و جذاب ترین رستوران هایی که می توانید برای صرف غذای مورد علاقه خود به آن مراجعه نمایید، رستوران برکه می باشد. دلیل نامگذاری آن نیز وجود یک برکه بزرگ درست در وسط رستوران است که فضای اطراف را زیباتر کرده و افراد زیاد مایل به نشستن در کنار تخت های اطراف برکه هستند. رستوران برکه تبریز درواقع یک باغ رستوران ویژه و زیباست که درون آن درخت های استوایی مثل درخت موز قرار گرفته اند.

در اطراف می توانید پرندگانی را ببینید که در این رستوران پرواز می کنند و در کنار این درختان حس منحصر به فردی را در شما ایجاد می کنند. کیفیت غذاهای این رستوران تبریز بالا بوده و توانسته در زمره بهترین رستوران ایران قرار بگیرد. در منوی رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سفارش دهید و از تنوع خوبی برخوردار می باشد. سرویس سوپ و سالاد در اینجا رایگان بوده و بهتر است طعم آبگوشت را از دست ندهید.

طعم خوب غذاها در کنار حس حضور در یک باغ زیبا می تواند تجربه ای تکرار نشدنی برایتان باشد. پرسنل این رستوران مودب و خوش برخورد هستند و سرویس دهی به موقع انجام می شود. این رستوران از نشبه تا جمعه باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 12:30 تا 17 و 20 تا 23 به آن مراجعه نمایید. به جرات می توان گفت برکه یکی از بهترین رستوران های تبریز بوده و نباید تجربه استفاده از آن را از دست بدهید.

این رستوران هم چنین دارای یک وب سایت نیز می باشد که در صورت نیاز می توانید از آن هم استفاده کنید و اطلاعات کامل تری از آن به دست آورید. برکه یکی از بهترین رستوران های سنتی تبریز نیز به حساب می آید و بهتر است در صورت سفر به این شهر به آن مراجعه نمایید.

مسیر دسترسی رستوران برکه

این رستوران در کنار بزرگراه شفیع زاده واقع شده و شما برای رسیدن به آن باید ابتدا به سمت این بزرگراه بروید. با رسیدن به این کمربندی به طرف شمال شرقی آن حرکت نمایید. بعد از رسیدن به رستوران سنتی باغ آنا به راست بپیچید تا چند متر بعد به مقصدتان وارد شوید. این رستوران خوش مسیر بوده و به همین دلیل می توانید به راحتی هر جا که بودید به طرف آن حرکت نمایید. البته در صورت نیاز به نقشه نیز لوکیشن زیر می تواند به شما کمک نماید تا به آسانی خود را به یکی از بهترین رستوران های سنتی ایران یعنی رستوران برکه برسانید.

شماره تماس رستوران برکه تبریز: 34209516-041

آدرس رستوران برکه: آذربایجان شرقی، تبریز، کمربندی سردرود، مابین اول و دوم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D38.03209356752587%2C%2046.135643361047684%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”660″ name=”رستوران برکه تبریز”]

#5 رستوران هفت خوان شیراز

اگر به شیراز سفر کردید و به دنبال یک رستوران خوب برای صرف غذابودید، می توانید به یکی از بهترین رستوران شیراز به نام هفت خوان مراجعه نمایید. این رستوران توانسته رضایت تعداد بالایی از مراجعین را به دست آورد و به همین دلیل تبدیل به یکی از بهترین ها شده است. رستوران هفت خوان دارای نمای بیرونی جذابی بوده و در داخل نیز از نظر دیزاین به چند بخش تقسیم شده تا مراجعین بتوانند از هر کدام از این بخش ها که تمایل داشتند استفاده نمایند. بخش اول همانند هر رستوران دیگری دارای میز و صندلی بوده که البته بسیار زیبا هستند و در محیطی دل نشین قرار گرفته اند.

از دیگر بخش های رستوران که هم طراحی سنتی و هم مدرن را یک جا به شما ارائه می دهد، بخشی است که می توانید بر روی تخت های قرار داده شده بنشینید و در کنار عزیزانتان از غذای خود لذت ببرید. از دیزاین به کار رفته در مجموعه رستوران های هفت خوان به وجد خواهید آمد. یک بخش به صورت سلف سرویس بوده تا افراد بتوانند هر چه نیاز دارند را خودشان بردارند. یکی از نکاتی که درباره نام این رستوران باید به آن اشاره نمود این است که درون آن دارای پنج رستوران و دو کافی شاپ بوده و به همین دلیل به نام هفت خوان شناخته می شود.

این نام هم چنین از شاهنامه برداشته شده و شما با هر سلیقه ای که باشید می توانید از منو های جداگانه بین المللی این مجموعه استفاده کنید. ساخت این رستوران 7 سال به طول انجامید و سرانجام در سال 1389 افتتاح گشت. رستوران هفت خوان یکی از لاکچری ترین رستوران های ایران می باشد که نباید تجربه استفاده از آن را از دست بدهید. مجموعه رستوران های هفت خوان دارای پارکینگ اختصاصی رایگان بوده تا از این بابت نیز با خیال راحت به آن مراجعه نمایید. کیفیت غذاها با توجه به امتیازی که کاربران به آن داده اند بالاست و بهتر است از غذاهای ترکی نیز استفاده نمایید.

قیمت غذاهای موجود در منو با توجه به کیفیت آن ها کمی بالاست که البته دور از انتظار هم نیست. این رستوران شیراز در تمامی روز های هفته از ساعت 6:30 صبح تا 12:30 شب باز بوده ولی در روز های تعطیل رسمی این تایم کمی تغییر خواهد کرد که بهتر است ابتدا تماس بگیرید و بعد به آن مراجعه نمایید. رستوران هفت خوان شیراز دارای یک وب سایت نیز می باشد که با مراجعه به آن می توانید اطلاعات تکمیلی مربوط به رستوران را به دست آورید.

مسیر دسترسی رستوران هفت خوان

از آن جا که این رستوران در کنار بلوار آیت الله ربانی قرار گرفته می توانید از میدان ابوالکلام استفاده کنید تا به مقصدتان برسید. بدین منظور ابتدا به سمت شمال شرقی این میدان بروید و سپس به بلوار ربانی وارد شوید. این بلوار را به سمت کوچه 17 ادامه دهید و بعد از ورود به این کوچه می توانید به مقصدتان که در سمت چپ شما قرار گرفته برسید. مسافت مسیر گفته شده از میدان ابوالکلام تا رستوران هفت خوان شیراز کمتر از 200 متر بوده و در حدود دو دقیقه در راه خواهید بود. لوکیشن زیر نیز می تواند شما را در رسیدن به مقصد یاری دهد تا به وسیله نقشه و به راحتی وارد یکی از بهترین رستوران های سنتی ایران در شیراز شوید.

شماره تماس رستوران هفت خوان شیراز: 32270000-071

آدرس رستوران هفت خوان: فارس، شیراز، بلوار ربانی، کوچه 17

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.632706077446127%2C%2052.55666038152804%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”515″]

#6 رستوران باباقدرت مشهد

مشهد یکی از مهم ترین شهر های ایران بوده و به عنوان قطب مذهبی کشور توانسته در طول سال عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. اگر مسافر این شهر بودید و تمایل به صرف غذا در یکی از بهترین رستوران های مشهد را داشتید می توانید به رستوران باباقدرت مراجعه کنید. مجتمع گردشگری باباقدرت بنایی تاریخی و مربوط به دوران قاجار می باشد و قدمت بالای آن سبب شده تا در سال 1380 به ثبت ملی برسد. مجتمع گفته شده دارای رستوران سنتی، چایخانه و بازارچه می شود و به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی ایران شناخته می شود.

با مراجعه به این رستوران هم از فضای داخلی می توانید استفاده کنید و هم از فضای آزاد. فضای داخلی این رستوران دیزاین سنتی دارد و به همین دلیل تعداد زیادی از گردشگران و زائران برای تجربه صرف غذا در آن اقدام می کنند. تخت های قرار داده شده در این رستوران مشهد در کنار معماری جذاب رستوران سبب می شوند تا شما بتوانید در محیطی دل نشین به صرف غذا مشغول شوید.

علاوه بر این تخت ها میز و صنلی هایی جذاب و چوبی نیز وجود دارند تا اگر تمایل داشتید از آن ها نیز استفاده نمایید. هزینه غذاهای موجود در منوی این رستوران با توجه به کیفیت و در مقایسه با دیگر رستوران های هم سطح کمی بالا بوده که باز این حال هنوز هم هدف عده زیادی از مسافران می باشد. شما می توانید با رفتن به این رستوران هم از غذاهای با کیفیت و خوش طعم لذت ببرید و برای استفاده از بخش های دیگر این مجتمع اقدام نمایید.

سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی بوده و رفتار پرسنل با با مراجعین خوش برخورد بوده و در این دو مورد نیز رستوران باباقدرت مشهد توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید. اگر به مشهد سفر کردید بهتر است برای صرف غذای مورد نظر خود به باباقدرت که یکی از بهترین رستوران های ایران می باشد مراجعه کنید تا تجربه ای متفاوت داشته باشید.

مسیر دسترسی رستوران باباقدرت

این رستوران در کنار خیابان صدر قرار گرفته و شما می توانید برای رسیدن به آن ابتدا خود را به بلوار چمن برسانید. این بلوار را به سمت جنوب غربی ادامه دهید تا به میدان برسید. بعد از رسیدن به میدان از اولین خروجی به طرف صدر رفته و در این خیابان برانید. مقصد شما بین عنصری و انصاری قرار گرفته و می توانید بعد از مدرسه قدس به این رستوران مشهد که در سمت راست واقع شده برسید. این راه از بلوار چمن در نزدیکی میدان تا مقصد مسافتی در حدود 800 متر داشته و تقریبا دو دقیقه در راه خواهید بود. کاروانسرای باباقدرت را می توانید از طریق لوکیشن زیر نیز بیابید و به آسانی از طریق نقشه از مبدا تا مقصد برانید.

شماره تماس رستوران باباقدرت مشهد: 33440803-051

آدرس رستوران باباقدرت: خراسان رضوی، مشهد، میدان 17 شهریور، بلوار صدر، نبش صدر 16

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.27167905459565%2C%2059.61949910733608%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”661″ name=”رستوران باباقدرت مشهد”]

#7 رستوران فوکا یزد

یکی دیگر از بهترین رستوران های ایران که می توانید برای استفاده از آن در سفر به این شهر اقدام نمایید، رستوران فوکا می باشد. این رستوران توانسته امتیاز بالایی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل در زمره بهترین رستوران های یزد نیز قرار دارد. این رستوران در بافت سنتی شهر واقع شده و به همین دلیل در طراحی به کار رفته در آن سعی شده تا از دیزاین سنتی به بهترین شکل در کنار طراحی مدرن استفاده شود و از بهترین رستوران های سنتی ایران شناخته شود.

این رستوران نیز دارای چند بخش بوده که از هر کدام که بخواهید می توانید استفاده نمایید. یکی از بخش های این رستوران در فضای باز قرار گرفته و شما با استفاده از این بخش می توانید معماری زیبای آن را تماشا نمایید. بخش دیگر دارای تخت هایی است که در بام قرار گرفته و می توانید منظره و بافت سنتی شهر را در یک نگاه ببینید. طراحی به کار رفته در این رستوران به طور کلی یکی از بی نظیر ترین جاهایی است که در این شهر می توانید به آن مراجعه نمایید.

کافه رستوران فوکا در تمایم روز های هفته باز بوده و شما می توانید در بازه زمانی 10 صبح تا 9 شب به آن مراجعه نمایید. سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی بوده و رفتار کارکنان با مراجعین خوش برخورد می باشد. کیفیت غذا ها در این رستوران یزد بالا بوده و اکثر کسانی که به آن رفته اند رضایت بالایی داشته اند. بهتر است در صورت مراجعه به این رستوران کوبیده را نیز در فهرست سفارشات خود قرار دهید. امتیاز بالای کافه رستوران فوکا باعث شده تا اینجا در زمره بهترین رستوران ایران نیز قرار بگیرد.

مسیر دسترسی رستوران فوکا

کافه رستوران فوکا در خیابان مسجد جامع واقع شده و شما برای رسیدن به آن باید ابتدا خود را به خیابان امام برسانید. در جهت جنوب غربی این خیابان ادامه دهید و با رسیدن به خیابان مسجد به درون آن بپیچید. خیابان مسجد جامع را ادامه دهید تا به ترمه هاشمی یزد برسید. از این جا به سمت راست بروید و مسیرتان را دنبال کنید تا در نهایت به مقصد برسید. مسافت راه گفته شده از خیابان امام در نزدیکی خیابان مسجد جامع تا مقصد مسافتی 400 متری خواهید داشت که می توانید 2 دقیقه ای آن را بپیمایید. از مسیر دسترسی زیر نیز می توانید در صورت نیاز استفاده نمایید تا به آسانی وارد رستوران فوکا شوید.

شماره تماس رستوران فوکا یزد: 36208520-035

آدرس رستوران فوکا: یزد، خیابان امام خمینی، خیابان مسجد جامع، تل خاکستری

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.90052580301397%2C%2054.370137617708174%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”251″]

#8 رستوران بادیل قشم

یکی از بهترین مناطق گردشگری ایران که در استان هرمزگان می باشد و توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید، جزیره قشم می باشد. این جزیره دارای رستوران های متعددی می شود که برخی از آن ها با کیفیت تر و معروف تر می باشند. یکی از بهترین رستوران های سنتی ایران به نام رستوران بادیل در این جزیره قرار گرفته و شما با سفر به قشم می توانید از آن استفاده نمایید.

امتیازی که این رستوران از مراجعین دریافت نموده بالا بوده که نشان دهنده رضایت مراجعین می باشد. شما نیز می توانید در صورت تمایل از این رستوران برای صرف غذای مورد علاقه خود استفاده نمایید. در رستوران بادیل انواع غذا های محلی و دریایی سرو می گردد و شما می توانید از هر کدام از این موارد که تمایل داشتید سفارش دهید. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است میگو را نیز در لیست سفارشات خود قرار دهید.

محیط داخلی رستوران هم دارای میز و صندلی بوده و هم می توانید از تخت های قرار داده شده استفاده نمایید. طراحی رستوران کمی ساده بوده ولی استفاده از وسایل چوبی باعث شده تا فضای رستوران دوست داشتنی و مورد پسند قرار بگیرد. اگر تصمیم گرفتید به این رستوران مراجعه کنید بهتر است در بازه زمانی 11 تا 16 و 20 تا 24 که باز می باشد اقدام نمایید.

مسیر دسترسی رستوران بادیل

برای رسیدن به این رستوران بهتر است ابتدا خود را به میدان امام قلی خان برسانید و سپس در جهت غرب به سمت گلستان ادامه دهید. کمی بعد به طرف راست پیچیده و وارد پژوهش شوید و تا رسیدن به پیام آن را ترک نکنید. بعد از وارد شدن به پیام می توانید رستوران بادیل را که در سمت راست شما قرار گرفته است مشاهده نمایید. مسافت مسیر گفته شده تقریبا 500 متر بوده و در حدود 2 دقیقه نیز در راه خواهید بود. بهتر است در صورت تمایل از مسیر دسترسی زیر نیز استفاده کنید تا آسان تر مسیرتان را تا این رستوران طی کنید.

شماره تماس رستوران بادیل قشم: 35242550-076

آدرس رستوران بادیل: هرمزگان، جزیره قشم، خیابان پیام

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.943290921568682%2C%2056.272454233210205%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”931″ name=”رستوران بادیل”]

#9 رستوران سنتی کشکول ارومیه

از دیگر شهر های ایران که افراد زیادی برای سفر به آن اقدام می کنند، ارومیه می باشد. این شهر نیز دارای رستوران های مختلفی بوده که یکی از معروف ترین آن ها رستوران سنتی کشکول است. این رستوران امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین رستوران های ارومیه نیز محسوب می گردد. محیط داخلی این رستوران بزرگ بوده و به همین دلیل افراد زیادی را می تواند در خود جای دهد. کشکول به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی ایران نیز شناخته می شود و به همین دلیل در لیست ما جای گرفته است.

این رستوران فضای سنتی و جالبی دارد و به همین دلیل می توانید غذای مورد علاقه خود را در آرامش در این رستوران میل نمایید. سرویس دهی در سطح خوبی بوده و پرسنل نیز برخورد خوبی با مراجعین دارند. شما می توانید با رفتن به رستوران سنتی کشکول در یکی از بهترین رستوران های شهر غذای مورد علاقه تان را میل نمایید و تجربه ای خوب داشته باشید. در صورت تمایل برای مراجعه به این رستوران ارومیه باید در بازه زمانی 12 تا 16:30 اقدام کنید.

مسیر دسترسی رستوران سنتی کشکول

برای رسیدن به این رستوران باید ابتدا خود را به خیابان برق برسانید و سپس در جهت جنوب شرقی آن ادامه دهید. رستوران سنتی کشکول کمی بعد از بیمارستان امام رضا و در سمت راست قرار گرفته است. در هر جایی از ارومیه که بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به آسانی و از طریق نقشه خود را به مقصدتان برسانید. کافیست بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید و قبل از آن نیز از روشن بودن اینترنت همراه در کنار لوکیشن اطمینان حاصل کنید.

شماره تماس رستوران سنتی کشکول ارومیه: 33456666-044

آدرس رستوران سنتی کشکول: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان برق، نبش کوی بهار

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.53546214177666%2C%2045.057267583376266%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”730″ name=”رستوران کشکول”]

#10 رستوران گردان امپراطور اهواز

این شهر نیز توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید و به همین دلیل دارای رستوران های متعددی نیز می شود. یکی از بهترین رستوران های اهواز رستوران گردان امپراطور می باشد. این رستوران یکی از رستوران گردان های ایران می باشد که شما می توانید برای استفاده از آن در اهواز اقدام نمایید. در این رستوران هم چنین می توانید از موسیقی زنده نیز لذت ببرید. محیط داخلی رستوران هم دارای فضای آزاد بوده و هم فضای داخلی رستوران را نیز شامل می شود.

اگر تمایل داشته باشید می توانید هم از هر کدام از این فضا ها که استفاده کنید و غذای مورد علاقه خود را میل نمایید. کیفیت غذا های این رستوران اهواز بالا بوده و پرسنل خوش برخوردی هم دارد. محیط رستوران می تواند جای خوبی باشد برای شما اگر به دنبال جایی آرام برای صرف غذا هستید. اگر به رستوران گردان امپراطور مراجعه کردید بهتر است در فهرست سفارشات خود باقالی پلو را نیز بیفزایید. در صورت تمایل برای استفاده از این رستوران می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 15:30 و 19 تا 23:30 اقدام کنید.

مسیر دسترسی رستوران گردان امپراطور

از آن جا که این رستوران در کنار بلوار پاسداران قرار دارد، باید ابتدا خود را به این خیابان برسانید و سپس در جهت شمال شرقی آن ادامه دهید. کمی بعد از شرکت جاوید پرگاس جنوب به طرف راست پیچیده تا به مقصدتان که در سمت چپ قرار دارد برسید. شما می توانید در صورت تمایل به رانندگی با خودروی خود از لوکیشن زیر نیز استفاده کنید تا در هر جایی از شهر که بودید به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران گردان امپراطور اهواز: 34442006-061

آدرس رستوران گردان امپراطور: خوزستان، اهواز، بلوار پاسداران، برج آی تی، طبقه هشتم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.347679950398255%2C%2048.724462430950304%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”930″ name=”رستوران گردان امپراطور”]

سوالات متداول

بهترین رستوران های سنتی ایران کدام موارد هستند؟

رستوران های شهرزاد، برکه، هفت خوان، بابا قدرت و کشکول.

لاکچری ترین رستوران های ایران کدام گزینه ها هستند؟

رستوران های اسکای لانژ، کوه نور و شهرزاد.

معروف ترین رستوران گردان های ایران کدام موارد می باشند؟

رستوران گردان امپراطور اهواز.

کدام رستوران ها طراحی منحصر به فرد دارند؟

رستوران های کوه نور، برکه و هفت خوان.

[html_block id=”71160″]

مطالب مشابه