برج نادری لاهیجان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

گیلان به عنوان یکی از استان های زیبا و گردشگری ایران می باشد که توانسته عده زیادی را در زمان های مختلف سال جذب نماید. یکی از شهر های توریستی این استان شهر لاهیجان می باشد که با بخش های مختلف خود مسافران بی شماری را به سمت خود کشانده است. در این مقاله به سراغ یکی از مراکز خرید مهم و پر بازدید به نام برج نادری لاهیجان رفتیم تا هر آنچه نیاز است قبل از رسیدن به آن بدانید.

درباره مرکز خرید نادری

یکی از مواردی که در سفر بسیار مهم بوده و باید اطلاعات لازم را درباره آن به دست آورید، مراکز خرید موجود در مقصد است. یکی از مراکز خرید مهم که به عنوان دیدنی های لاهیجان نیز از آن یاد می شود، برج نادری بوده و در بلوار امام رضا قرار گرفته است. این مرکز خرید در واقع یک فروشگاه بزرگ و کامل از هر چیزی است که شما بخواهید تهیه نمایید. لازم به ذکر است که مرکز خرید نادری در تمامی روزهای هفته از ساعت هشت صبح تا ده شب مشغول به کار بوده و شما می توانید در هر تایمی در این بازه زمانی که خواستید برای تهیه لوازم مورد نظرتان به آن رجوع کنید.

برج نادری یکی از دو بازار مهم در محله گلستان است که از لحاظ جغرافیایی نزدیک به مراکز مهم دیگری همانند بام سبز لاهیجان و فروشگاه های مهمی همانند فروشگاه رفاه می باشد. این برج در طبقه فوقانی خود دارای یک کافیشاپ بوده که می توانید بعد از خرید محصولات مورد نظرتان، به آن جا رفته و هر چه خواستید سفارش دهید.

برج نادری لاهیجان

مراکز مهم نزدیک به برج نادری لاهیجان

برج نادری در مکانی خوب تاسیس شده که به مراکز مختلفی نزدیک است و شما می توانید قبل یا بعد از مراجعه به آن برای استفاده از این مکان ها نیز اقدام نمایید. ما در این جا چند نمونه از مهم ترین مراکز نزدیک به برج نادری لاهیجان را که در سفر برایتان مفید خواهد بود نام می بریم تا بتوانید در هنگام رسیدن به مقصد از آن ها استفاده نمایید.

هتل ابریشمی لاهیجان

این هتل در سال 1396 در نزدیکی برج نادری و هم جواری با دریاچه مصنوعی تاسیس گشت. همان طور که معلوم است این هتل یک بنای جدید می باشد و تمامی امکانات آن به روز و نو بوده و به عنوان یک هتل چهار ستاره با چشم اندازی زیبا و پرسنل فهیم در حال خدمت رسانی است. شما می توانید از هتل ابریشمی به عنوان مکان اقامتی خود بهره ببرید تا هم به برج نادری نزدیک باشید و هم به مراکز مهم دیگر موجود در این منطقه. این هتل یک ساختمان شش طبقه با تعداد 29 اتاق می باشد و شما می توانید برای صرف سه وعده صبحانه، ناهار و شام در آن اقدام نمایید.

از امکاناتی که در این هتل موجود است می توان به رستوران هشتاد نفره، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی، استخر و هم چنین امکانات دیگری که در اتاق ها وجود دارد نظیر بالکن، مبلمان، چای ساز، صندوق امانات، سیستم تهویه و… اشاره کرد.

شماره تماس هتل ابریشمی لاهیجان: 42348650-013

هتل ابریشمی لاهیجان

رستوران ناز خاتون لاهیجان

این رستوران در محدوده برج نادری و مراکز مهم لاهیجان قرار گرفته و در کنار رستوران های دیگر این منطقه توانسته رضایت خوبی از مشتریان دریافت نماید. رستوران ناز خاتون جزو 28 رستوران موجود در گلستان می باشد که در بلوار امام رضا تاسیس شده. اگر قصد سفر به لاهیجان را دارید می توانید بعد از گشت و گذار در برج نادری به رستوران ناز خاتون رفته و انواع غذا های سنتی و ایرانی مورد نظرتان را سفارش دهید. شما می توانید در تمامی روزهای هفته برای تهیه غذای مورد نظرتان به رستوران ناز خاتون بروید و غذاهای خوب آن را امتحان کنید.

شماره تماس رستوران نازاتون لاهیجان: 42421717-013

جاذبه های اطراف برج نادری لاهیجان

شما می توانید برای دیدن جاذبه های مختلف لاهیجان که عده زیادی از گردشگران را به این شهر جذب می کند به این شهر سفر کرده و دیدن آن ها را در اولویت قرار دهید. لازم به ذکر است که بعضی از آن ها در نزدیکی مرکز خرید نادری قرار گرفته اند و شما می توانید حتی پیاده برای دیدنشان اقدام نمایید. در این جا دو نمونه از مهم ترین جاذبه های گردشگری لاهیجان را که زمان کمی برای رسیدن به آن ها نیاز دارید عنوان خواهیم کرد.

شیطان کوه

این کوه در واقع امتداد رشته کوه های البرز بوده که در مرکز لاهیجان و در نزدیکی برج نادری واقع شده است. شیطان کوه یکی از معروف ترین مکان ها در استان گیلان است و همه ساله عده زیادی از گردشگران به قصد دیدار آن راهی لاهیجان می شوند. در شیطان کوه می توانید از انواع تفریحات موجود همانند تله کابین استفاده نمایید. تله کابین شیطان کوه که در سال 1384 تاسیس شد دارای 33 کابین شش نفره بوده و به دلیل مسیر زیبایی که طی می کند، افراد زیادی خواهان تجربه آن می باشند. از جمله تفریحات دیگری که می توان نام برد تا در دیدار از شیطان کوه استفاده نمایید، زیپ لاین و شهربازی است که در اطراف این کوه قرار گرفته اند. اگر به قصد خرید از برج نادری و لذت بردن از شیطان کوه و اطراف آن می خواهید لاهیجان را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، به هیچ عنوان لذت بردن از تفریحات موجود در آن را از دست ندهید.

آدرس شیطان کوه لاهیجان: میدان کاشف السلطنه، خیابان طلای سبز، شیطان کوه

شیطان کوه

بام سبز لاهیجان

همانند هر بام دیگری که در شهر های مختلف وجود دارد بام سبز لاهیجان نیز منظره ای زیبا از شهر به شما نشان می دهد. این بخش در کنار شیطان کوه قرار گرفته و شما می توانید بعد از بازدید بام سبز برای گردش در شیطان کوه نیز اقدام نمایید. در هنگام لذت از منظره در بام می توانید از استخر لاهیجان، موزه چای ایران و آبشار شیطان کوه نیز استفاده نمایید و حتی اگر مایل بودید به دیدار تک تک این بخش ها بروید. بام سبز لاهیجان در نزدیکی مرکز خرید نادری قرار گرفته که می توانید هم از خرید لذت ببرید و هم تجربه دیدن شهر از بام را داشته باشید.

آدرس بام شهر لاهیجان: گیلان، لاهیجان، چهارخانه سر، پله های شیطان کوه

بهترین زمان خرید از برج نادری

بهترین زمان را شما باید در نظر بگیرید و این مورد بستگی به این دارد که می خواهید به چه منظور به لاهیجان بروید. اگر می خواهید با توجه به شرایط آب و هوایی زمانی مناسب را برای رفتن به لاهیجان و لذت از خرید انتخاب نمایید، ماه های گرم سال به دلیل آب و هوای شرجی شمال چندان مناسب نمی باشد. بهتر است ابتدای بهار یا پاییز برای رفتن به این شهر اقدام نمایید. ولی اگر از نظر خلوت بودن می خواهید زمان مناسب برای سفر را در نظر بگیرید، بهترین تایم برای شما زمان هایی است که تعطیلات تابستانی و نوروز را شامل نشود. در تابستان یا تعطیلات معمولا جمعیت زیادی از گردشگران برای بازدید این شهر به لاهیجان سفر می کنند و به همین دلیل تعداد بالای افراد شما را آزار خواهد داد.

مرکز خرید نادری لاهیجان

برج تجاری نادری کجاست و مسیر دسترسی

برای خرید از برج نادری پس از رسیدن به لاهیجان کافیست به طرف جنوب شرقی این شهر رفته و خیابان استقلال را دنبال نمایید. زمانی که به مجتمع مظفر رسیدید از موسسه کاریابی توحید عبور کنید و به طرف خیابان شیرودی بروید. بعد از نزدیک به 300 متر در میدان به طرف خروجی دوم رفته و به سمت بلوار امام رضا ادامه دهید سپس در میدان گلستان در مسیر همین بلوار تا رسیدن به مقصد بمانید. این مسیر با ماشین تنها دو کیلومتر چیزی در حدود 5 دقیقه می باشد.

از تهران تا مرکز خرید نادری چند مسیر پیش روی شماست که کوتاه ترین آن استفاده از آزادراه قزوین-رشت می باشد و 336 کیلومتر مسافت تا رسیدن به لاهیجان پیش روی شماست. بعد از ورود به این آزادراه وارد جاده قزوین-رشت شده و با ادامه دادن مسیر به جاده سیاهکل وارد شوید و کمربندی لاهیجان را تا بلوار امام رضا رفته و تا رسیدن به مقصد ادامه دهید. این مسیر 3 ساعت و نیم طول خواهد کشید.

آدرس برج نادری لاهیجان: گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، بین گلستان 9 و 11

رزرو ویلا در لاهیجان

همان طور که پیش از این نیز گفته شد، لاهیجان یک شهر توریستی بوده که در طول سال پذیرای مسافران بسیاری از اقصی نقاط ایران می باشد. این شهر به دلیل دارا بودن مناطق تفریحی فراوان اکثر گردشگران را بیش از دو روز در خود نگه می دارد. شما نیز بهتر است برای دیدن تمامی یا اکثر نقاط لاهیجان و تجربه ای خوب در خرید از مراکز مختلف این شهر همانند برج نادری، چند روزی را میهمان مردم این شهر باشید و یک اقامتگاه مناسب را نیز برای خود انتخاب نمایید. برای این منظور می توانید به سایت لوکس ویلا رفته و با رزرو ویلا در لاهیجان برای انتخاب اقامتگاه خود اقدام نمایید.

اگر می خواهید در روز های شلوغ و تعطیلات به این شهر سفر کنید بهتر است از قبل برای رزرو هتل یا ویلای مورد نظرتان اقدام نمایید تا هنگام رسیدن به مقصد با مشکل مواجه نشوید.

راهنما سایت

آدرس

گیلان، لاهیجان، بلوار امام رضا، بین گلستان 9 و 11

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

8 الی 22

یک‌شنبه

8 الی 22

دو‌شنبه

8 الی 22

سه‌شنبه

8 الی 22

چهار‌شنبه

8 الی 22

پنج‌شنبه

8 الی 22

جمعه

8 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه