برج ایفل کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

جزیره کیش همواره یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری در کشور ایران است. این جزیره دارای آب و هوایی گرم بوده و در فصول سرد سال یکی از جاذبه های گردشگری محسوب می شود. جاذبه های متعددی در این جزیره وجود دارد که سبب شده در تمام طول سال به خصوص فصل های سرد که آب و هوای جزیره معتدل و دلپذیر می باشد، گردشگران زیادی به سمت آن بروند. یکی از این جاذبه ها که در جزیره کیش می توان از آن ها بازدید کرد، برج ایفل کیش می باشد. در این مقاله قصد داریم با این جاذبه دیدنی بیشتر آشنا شویم.

معرفی برج ایفل کیش

یکی از جاذبه های جدیدا به جاذبه های دیدنی و گردشگری جزیره کیش اضافه شده است، برج ایفل کیش می باشد که از روی برج ایفل پاریس شبیه سازی شده است. بسیاری از گردشگران از این جاذبه دیدنی و جدید استقابل زیادی کردند. باتوجه به این که برج ایفل پاریس یکی از مشهورترین برج های جهان می باشد، در جزیره کیش نیز شبیه ساز همین برج ایفل با ابعاد کوچکتری وجود دارد و به دست مهندسان حاذق و چیره دست ایرانی طراحی و ساخته شده است.

جالب است بدانید این برج زیبا در برابر باد و بارندگی های شدید نیز مقاوم بوده و در آن 4 هزار قطعه فلزی مانند پازل و 32 هزار پیچ و مهره به کار رفته است. وزن برج ایفل کیش به 35 تن می رسد. در این برج صاعقه گیر، میله ارت به همراه رنگ آمیزی زیبا به کار گرفته شده است. همچنین جهت مقاومت بالاتر در برابر آب و هوای شرجی منطقه جزیره کیش 250 میکرون در آن به کار رفته است.

برای ساخت و شبیه سازی دقیق به برج ایفل پاریس، بالغ بر 130 میلیون تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه برده است. برج ایفل کیش دارای 30 متر ارتفاع بوده و در زمان شب، نورپردازی های زیبا و متنوعی در این برج زیبا وجود دارد. همین نورپردازی ها باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران و بازدیدکنندگان می شود.

برج ایفل کیش

زمان افتتاح برج ایفل کیش

برج ایفل کیش که یکی از دیدنی های کیش به شمار می رود، در تاریخ شهریور سال 1397 که مصادف با عید غدیر بود افتتاح شد. این برج زیبا نتیجه 5 ماه تلاش و کار پی در پی و مداوم است.

امکانات رفاهی و تفریحی برج ایفل کیش

از آنجایی که برج ایفل کیش در مرکز جزیره کیش و در نزدیک بازار پردیس قرار دارد، اطراف این برج جاذبه های دیدنی و گردشگری زیادی وجود دارد. به همین دلیل بسیاری از گردشگران که می خواهند به پاساژ پردیس برای خرید مراجعه کنند، می توانند از این برج زیبا دیدن کنند. علاوه بر این ها مغازه های و رستوران های متعددی اطراف برج ایفل کیش هستند که در این صورت هم گردشگران که می خواهند برای میل کردن وعده غذایی به این رستوران ها مراجعه می کنند از این برج بازدید کنند.

بهتر است بدانید که این برج تنها به صورت ماکت بوده و هیچ امکانات تفریحی و دیدنی خاصی در آن وجود ندارد که بتوان به عنوان برج تفریحی از آن یاد کرد. اما از امکانات تفریحی این برج می توان به عکاسی در کنار آن اشاره کرد.

هدف از ساخت برج ایفل کیش

برج ایفل کیش با هدف تبلیغ و مارکتینگ با خلاقیت و ابتکار ساخته شده است و باعث جذب بسیاری از گردشگرانی که برای مراجعه به بازار پردیس 1 می روند می شود. همچنین در بسیاری از کشورها نمادهای مختلفی از کشورهای دیگر ساخته می شود. برج ایفل کیش در میان مراکز خرید پردیس 1 و 2 که از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می روند قرار دارد.

برج ایفل کیش

برج ایفل کیش کجاست و مسیر دسترسی به آن

برج ایفل کیش در یکی از مناطق پر رفت و آمد و محبوب جزیره کیش یعنی محوطه بازار پردیس 1 قرار گرفته است. همین موضوع باعث شده گردشگرانی که برای خرید و گردش به بازار پردیس 1 مراجعه می کنند، از این برج زیبا که در مسیر آن ها قرار دارد دیدن کنند. برای دسترسی به برج ایفل کیش تنها کافی است مسیر بازار پردیس 1 را پیش بگیرید تا به برج ایفل نیز برسید.

آدرس برج ایفل کیش: جزیره کیش، بلوار فردوسی، مقابل پارک هنگام، مرکز خرید پردیس 1

بهترین زمان بازدید از برج ایفل کیش

اگر می خواهید برای بازدید از برج ایفل کیش بروید، می توانید هر زمان که مایل باشید برای مراجعه به آن اقدام نمایید. اما بهترین زمانی که می توان این برج را در زیباترین حالت آن دید، شب می باشد. زیرا این برج در شب نورپردازی بسیار زیبایی دارد.

رزرو سوئیت در کیش

امروزه در جزیره هتل و ویلاهای لوکس بسیار زیادی ساخته شده است. هتل های بسیار لوکس با امکانات مجهز وجود دارند که برای اجاره آن ها مبلغ گزافی می بایست بپردازید. اگر به دنبال اقامتگاه در جزیره کیش هستید می توانید به رزرو سوئیت در کیش فکر کنید. در صورت اجاره سوئیت کیش می توانید هزینه های خود را تا مقدار قابل توجهی کاهش دهید.

سوئیت های کیش اغلب در مناطق معروف کیش ساخته شده اند. با اجاره سوئیت می توا هم در هزینه صرفه جویی کرد و هم از امکانات مناسبی که در این سوئیت ها وجود دارد استفاده کرد. همچنین به تمام نقاط جزیره دسترسی راحتی دارند.

برج ایفل کیش

راهنما سایت

آدرس

جزیره کیش، بلوار فردوسی، مقابل پارک هنگام، مرکز خرید پردیس 1

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه