باغ جوان اصفهان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

اصفهان شهری پر از جاذبه های دیدنی و گردشگری می باشد. اغلب اصفهان را با جاذبه های تاریخی آن می شناسیم. اما بهتر است با این شهر پرجاذبه که در تمام طول سال میزبان گردشگران و مسافران زیادی از تمام جهان می باشد آشنا شویم تا زمانی که به این شهر سفر کردیم بتوانیم از جاذبه های دیدنی بیشتری بازدید کنیم. باغ جوان اصفهان یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری این کلانشهر می باشد که در این مقاله می خواهیم بیشتر با آن آشنا شویم.

معرفی باغ جوان اصفهان

باغ جوان اصفهان یک باغ بسیار زیبا و دیدنی می باشد که در زمینی به مساحت 30 هکتار احداث شده است. این باغ یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری اصفهان محسوب می شود و گردشگران زیادی برای بازدید از آن راهی می شوند. در باغ جوان بازی های بسیار مهیجی وجود دارد که بسیار سرگرم کننده و فرح بخش هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی مجموعه باغ جوان اصفهان

گردشگران و بازدیدکنندگان با مراجعه به این پارک می توانند از تمام امکانات تفریحی که در باغ جوان تعبیه شده است بر حسب سلیقه خود استفاده کنند. در این مجموعه تفریحی بالغ بر 25 بازی مهیج وجود دارد. یکی از بازی های بسیار مهیج این باغ می توان به فوتبال حبابی اشاره کرد. بازی فوتبال حبابی به گونه ای است که به صورت تیمی انجام می شود و زمان آن 90 دقیقه می باشد که شما می توانید با خانواده و یا دوستان خود در این بازی تیمی و هیجان انگیز شرکت کنید.

همچنین در فوتبال حبابی می بایست لباس مخصوصی که شبیه به حباب می باشد را به تن کنید و از هم تیمی های خود دفاع کنید و مانند فوتبال های دیگر برای تیم خود گل بزنید. قطعا این بازی یکی از تجربه های جالب و مهیجی است که می توانید آن را انجام دهید. هیجان اصلی بازی جایی است که هنگام دویدن دنبال توپ به منظور گل زدن، به علت لباس هایی که حالت حباب می باشند به دیگر بازیکنان برخورد می کنید و برون اینکه آسیبی به شما وارد شود به زمین می افتید.

مجموعه باغ جوان اصفهان از سه فاز تشکیل شده است که در اینجا به توضیح آن ها خواهیم پرداخت:

از جمله تفریحات دیگری که در باغ حوان اصفهان وجود دارند پینت بال، یوروجامپینگ، کارتینگ، آرچری، لیزرتگ، پارک بادی، ترامپولینگ، روپ ادونجر یا درخت نوری، گیم سیتی، سرسره و پل معلق کودکان، زمین چمن مصنوعی، بسکتبال و ولیبال پولیورتان در فضای باز (برای اولین بار در کشور)، فوتبال حبابی، والیبال ساحلی و زیپ لاین با طول 160 متر می باشند.

 باغ جوان

زیپ لاین

در مجموعه تفریحی باغ جوان، تفریح مهیج زیپ لاین را که دارای طول 15 متر می باشد را بر فراز این باغ زیبا امتحان کنید. همچنین این زیپ لاین نخستین زیپ لاین دو نفره در ایران به شمار می رود. ساعت کاری زیپ لاین در روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح الی 22 شب و در روزهای غیر تعطیل از ساعت 16 بعد از ظهر تا 22 شب می باشد.

قیمت بلیط زیپ لاین باغ جوان

برای استفاده از زیپ لاین می بایست بلیطی به بهای 10 هزار تومان تهیه کنید.

لیزرتگ

این بازی به صورت گروهی انجام می شود و تعداد نفرات در لیزرتگ حداقل 4 نفر و حداکثر 8 نفر می باشد. یکی از ویژگی های خوب لیزرتگ این است که محدودیت سنی و جنسی ندشته و هر فردی با هر سنی می تواند از این بازی هیجان انگیز لذت ببرد. لیزرتگ باغ جوان یکی از بزرگترین لیزرتگ های ایران محسوب می شود.

قیمت بلیط لیزرتگ باغ جوان

برای استفاده از لیزرتگ باغ جوان می بایست بلیطی به بهای 35 هزار تومان تهیه کنید و از این بازی مهیج به همراه هم گروهی های خود لذت ببرید. مدت زمان این بازی 20 دقیقه می باشد.

پینت بال

از دیگر بازی های گروهی باغ جوان اصفهان می توان به پینت بال آن اشاره کرد و همچنین از بازی های بسیار هیجان انگیز می باشد. برای این بازی تعداد نفرات حداقل 8 نفر و حداکثر 30 نفر می باشند. از ویژگی های خوب پینت بال در باغ جوان می توان به امکان استفاده از خدمات به صورت خانوادگی اشاره کرد.

قیمت بلیط پینت بال باغ جوان

برای استفاده از پینت بال می بایست بلیطی به بهای 10 هزار تومان تهیه کنید. مدت زمان این بازی 90 دقیقه می باشد.

پیشنهاد می شود اگر به استان اصفهان سفر کردید و در صورتی که به دنبال تفریحات دیگری به جز بازدید از جاذبه های تاریخی بودید، می توانید از این مجموعه مهیج و دل پذیر در کنار همراهانتان استفاده کنید و تجربه جدیدی را برای خود به ارمغان بیاورید. همچنین از امکانات رفاهی همچون رستوران جنگلی، بوفه و کافی شاپ که در این مجموعه قرار گرفته اند می توانید استفاده کنید.

از دیگر امکانات این باغ که از دیدنی های اصفهان می باشد، می توان به فضای سبز 44 هزار متری آن اشاره کرد که با گل های زینتی و زیبا مزین شده اند.

باغ جوان اصفهان

ساعت کاری مجموعه باغ جوان اصفهان

بازدیدکنندگان می توانند همه روزه برای بازدید از این مجموعه تفریحی از ساعت 17 عصر الی 23:30 شب و ایام تعطیل از ساعت 10 صبح الی 23:30 شب مراجعه کنند.

مجموعه باغ جوان اصفهان کجاست و مسیر دسترسی به آن

برای دسترسی به مجموعه تفریحی باغ جوان اصفهان می بایست خود را به استان اصفهان و خیابان مشتاق سوم برسانید. پس از عبور از پل شهرستان به مجموعه تفریحی باغ جوان دسترسی پیدا خواهید کرد.

آدرس مجموعه تفریحی باغ جوان: استان اصفهان، خیابان مشتاق سوم، بعد از پل شهرستان

شماره تماس مجموعه تفریحی باغ جوان: 95010113-031

هزینه ورودی مجموعه باغ جوان

برای ورودی به مجموعه تفریحی باغ جوان نیازی به پرداخت هزینه نیست و تنها در صورت استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی مجموعه ملزم به پرداخت هزینه می باشد. هرکدام از امکانات تفریحی و رفاهی مبلغ متغیری دارند.

باغ جوان اصفهان

اجاره اقامتگاه در باغ بهادران اصفهان

استان اصفهان سرشار از جاذبه های دیدنی بوده و به همین دلیل بازدید از تمام آن ها در یک روز امکان پذیر نمی باشد. پس بهتر است در صورت سفر به این شهر به نبال اقامتگاه در استان اصفهان باشید. از آنجایی که این شهر یکی از شهرهایی است که در تمام طول سال گردشگران و مسافران زیادی به آن سفر می کنند، برخی مواقع اغلب اقامتگاه های آن به اجاره می روند.

پیشنهاد می شود یک هفته پیش از تاریخ سفرتان به اجاره اقامتگاه اقدام نمایید. یکی از بهترین اقامتگاه ها می تواند اجاره ویلا در باغ بهادران اصفهان باشد. این ویلاها از تمام امکانات و تجهیزات برخوردارند. برای اجاره ویلا در اصفهان می توانید در وبسایت لوکس ویلا و با مراجعه به بخش اجاره اقامتگاه در اصفهان، اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن با کارشناسان سایت تماس حاصل کرده و راهنمایی های لازم را برای شما ارائه دهند.

راهنما سایت

آدرس

استان اصفهان، خیابان مشتاق سوم، بعد از پل شهرستان

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

17 الی 22:30

یک‌شنبه

17 الی 22:30

دو‌شنبه

17 الی 22:30

سه‌شنبه

17 الی 22:30

چهار‌شنبه

17 الی 22:30

پنج‌شنبه

17 الی 22:30

جمعه

17 الی 22:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه