باغ ایرانی فشم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

منطقه خوش آب و هوای فشم برای شهروندان تهرانی و مسافران این شهر، همیشه یک مقصد دلخواه سفرهای کوتاه بوده. کافیست اول صبح تصمیم به سفر بگیرید، بار و بندیل را ببندید و سوار ماشین بشوید. از همین رو سرمایه گذاران گردشگری، همیشه بر روی این منطقه حساب ویژه ای باز می کنند. باغ ایرانی فشم به عنوان یک مجموعه فرهنگی گردشگری زیبا از جمله فضاهای توریستی این منطقه است که به منظور پاسخ به این نیاز ساخته شده. این مجموعه از لحاظ دکوراسیون داخلی فضایی لوکس و شیک دارد. ورودی و فضای باز مجموعه با پلکان های سنگی و آب نماهای زیبا در میان سرسبزی منطقه، آرامشِ بودن در طبیعت را شما خواهد داد.

 باغ ایرانی فشم و رستوران آن

عنوان این مجموعه اولین تصویری که به ذهن می آورد، سنتی بودن آن است، تخت های چوبی رستوران با قالیچه و پشتی های ایرانی دورتادور آن در رستوران باغ ایرانی فشم تایید کننده این تصویر می باشد. این تصویر را در مناطق ییلاقی تهران و رستوران های کنار رودخانه آن که یکی از شاخه های رودخانه جاجرود بوده، بسیار می بینیم. رستوران های فشم نیز به عنوان یکی از ییلاق های قدیمی اطراف شهر تهران از آن مستثنی نیستند. اما رستوران باغ ایرانی فشم در کنار این فضای سنتی، میز و صندلی های معمول و راحت رستوران های دیگر را هم دارد. این ترکیب باعث می شود که میهمانان این مجموعه امکان انتخاب مناسبی برای محل نشستن خود داشته باشند.

 از جذابیت های دیگر فضای رستوران باغ ایرانی فشم قرار داشتن این مجموعه در تراس و فضای باز زیبا است. این طراحی امکان داشتن دورنمایی از طبیعت زیبای منطقه شامل کوه، رودخانه و درختان را به مشتری می دهد. سایبان های رنگی بالای سر میزها به جذابیت فضای زیبا و دنج رستوران می افزایند و شما را از باران و آفتاب حفظ می کنند. از نظر تنوع، این رستوران منوی غذایی کاملی شامل غذاهای سنتی ایرانی، عربی، فرنگی و دریایی دارد.

اضافه شدن خدمات کافی شاپی به مجموعه رستورانی از دیگر مزایای این رستوران است. بنابراین شما در هر ساعت از روز می توانید از از خدمات این رستوران کافی شاپ استفاده کنید. باغ ایرانی این مجموعه 1000 متر فضای باز و ظرفیت پذیرایی از 400 نفر را دارد.

 

باغ ایرانی فشم کجاست

 

دیگر امکانات مجموعه گردشگری و رفاهی باغ ایرانی فشم

این مجموعه دارای سه طبقه مجهز و لوکس و بامی با چشم انداز به سوی منطقه شمیرانات است. کتابخانه و باغ سنتی مجموعه باغ ایرانی فشم از دیگر فضاهای خاص و زیبای آن می باشد. فضای VIP، سالن بیلیارد و میز فوتبال دستی برای علاقمندان به این فضاها بسیار وسوسه برانگیز خواهد بود. مشتاقان بازی های کامپیوتری هم می توانند در عین استفاده از طبیعت زیبای مجموعه از اتاق Xbox آن نیز لذت ببرند.

 بی تردید هر مجموعه گردشگری استاندارد امروزی نیازمند فضایی برای بازی کودکان است. این مجموعه باغ ایرانی فشم با طراحی و ساخت محوطه بازی کودکان، به این نیاز بسیار مهم پاسخ داده. داشتن پارکینگ اختصاصی و استفاده از وای فای رایگان تا زمان سرو غذا در رستوران، از دیگر مزایای این مجموعه می باشد. برگه های تخفیف این مجموعه در وبسایت های تخفیفان و نت برگ را نیز نباید از نظر دور داشت.

 

آدرس باغ ایرانی فشم

 

باغ ایرانی فشم کجاست

برای رسیدن به مجموعه گردشگری و تفریحی باغ ایرانی فشم به عنوان یکی از دیدنی های فشم طبعاً باید اول به این شهر بروید. برای این کار باید از انتهای اتوبان ارتش، پیچ و خم های جاده لشگرک را رد کرده و به تقاطع فشم و لواسان برسید. در کیلومتر ششم جاده فشم به مجموعه گردشگری و رفاهی این مجموعه و رستورات باغ ایرانی خواهید رسید.

 آدرس باغ ایرانی فشم: ایران- تهران- فشم – کیلومتر ششم جاده فشم- بعد از پل کمرخانی

تلفن باغ ایرانی فشم : 02126509367 و 09363473601 و 02126509367

ساعات استفاده از کافه: 8 صبح تا 12 شب

راهنما سایت

آدرس

ایران- تهران- فشم - کیلومتر ششم جاده فشم- بعد از پل کمرخانی

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

8 الی 24

یک‌شنبه

8 الی 24

دو‌شنبه

8 الی 24

سه‌شنبه

8 الی 24

چهار‌شنبه

8 الی 24

پنج‌شنبه

8 الی 24

جمعه

8 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه