اقامت بر اقیانوس ابرهای فیلبند

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مناطقی که با ورود به آن گویی وارد یک دنیای رویایی شده اید، یک روستا به نام فیلبند می باشد که در بابل و استان مازندران واقع شده است. این ناحیه به دلیل استقبال زیاد مسافران و هم چنین تعداد زیاد گردشگرانی که برای تماشای فیلبند راهی بابل می شوند دارای ویلاهای مختلفی می باشد که برای اقامت می توان ازآن ها استفاده کرد. در این مقاله به معرفی انواع اقامتگاه های فیلبند پرداختیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این زمینه را کسب نمایید.

رزرو ویلا در فیلبند

یکی از بهترین و زیباترین مناطق فیلبند که توانسته به دلیل زیبایی های خود افراد متعددی را جذب نماید فیلبند می باشد که به دلیل به زیر ابر رفتن به این نام معروف است. این پدیده باعث شده تا مناظر زیبایی را بتوانید در اطراف خود ببینید و به همین دلیل سفری خاطره انگیز خواهید داشت. برای اجاره ی ویلا در روستای فیلبند می توانید از سایت لوکس ویلا استفاده کنید و یا با شماره های قرار داده در سایت تماس بگیرید تا پشتیبان ها شما را راهنمایی نمایند. قیمت اجاره ویلا در فیلبند از 750000 تومان شروع می شود و لازم به ذکر است این منطقه به دلیل داشتن کلبه های چوبی مختلف نیز مورد توجه عده زیادی بوده و افراد به جا کمپ ترجیح می دهند از این کلبه ها استفاده کنند. شما نیز می توانید برای اجاره کلبه در فیلبند از سایت کمک بگیرید.

رزرو ویلا در فیلبند

اقامت در کلبه های جنگلی فیلبند

یکی از بهترین انواع اقامت در فیلبند، ماندند در کلبه های این ناحیه می باشد. این کلبه ها بر روی پستی ها و بلندی های کوه های فیلبند ساخته شده و نمایی بی نظیر را می توانید در اطرافتان ببینید. از آن جا که در فیلبند معمولا هوا خنک می باشد و حتی در تابستان نیز این خنکی وجود دارد بهتر است به جای کمپ کردن از کلبه های موجود در فیلبند استفاده کنید تا اقامتی خاطره انگیر را تجربه نمایید. این کلبه ها معمولا تنها از چوب ساخته شده اند و به همین دلیل حسی نوستالژیک به شما منتقل می کند. اگر بخواهید در این کلبه ها اقامت داشته باشید بهتر است برای اجاره کلبه چوبی در فیلبند به سایت لوکس ویلا مراجعه کرده و از بین موارد مختلف موجود یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

هزینه اجاره کلبه های چوبی در این منطقه از 760000 تومان آغاز می گردد و بهتر است اگر تمایل دارید از این اقامتگاه ها استفاده نمایید در مواقع شلوغ سال بسیار زودتر از زمان مورد نظرتان تماس بگیرید تا آن چه مد نظر دارید توسط دیگران انتخاب نشود. کلبه های جنگلی در این روستا معمولا بسیار زود رزرو می شوند چرا که این منطقه یک جای توریستی می باشد. اجاره کلبه جنگلی در فیلبند از بیشترین تعداد رزروها در سال به خصوص در تابستان است.

هزینه اقامتگاه های موجود در فیلبند

اکثر اقامتگاه های موجود در این منطقه اکثرا یا کلبه های چوبی هستند و یا سوئیت هایی می باشند که اجاره داده می شوند. هزینه اقامت در هر کدام از این اقامتگاه ها متفاوت بوده و بهتر است قبل از رزرو ابتدا قیمت ها را تماشا کنید و سپس با توجه به آن چه می خواهید اقدام نمایید. قیمت ها معمولا بستگی به امکانات ویلا یا کلبه دارد و برای مثال امکاناتی نظیر باربیکیو، تراس، تلویزیون و… اگر در اقامتگاهتان باشند هزینه ها کمی بالا می رود.

تراس در ویلا و کلبه های فیلبند برای افراد زیادی مهم بوده چرا که تمایل ارند تا مناظر اطراف را در مدت زمانی که در این منطقه اقامت دارند تماشا نمایند و ابرهای زیبایی که تمام نقاط را می پوشاند و گویی بر روی ابر لحظاتشان را می گذرانند تجربه نمایند. اگر تمایل داشتید برای اجاره ویلا در فیلبند اقدام کنید بهتر است این گزینه را بیشتر مد نظر قرار دهید تا بتوانید لحظات بهتری را تجربه نمایید. فیلبند یکی از بهترین نقاط در مازندران و ایران است که تجربه اقامت در آن و بازدید از مناظر موجود در روستا یک تجربه بی نظیر می تواند برایتان باشد.

کلبه های جنگلی فیلبند

نحوه انتخاب و ثبت ویلا در سایت لوکس ویلا

در نهایت اگر تصمیم بر آن شد که به این ناحیه سفر کنید و لحظات خود را بگذرانید بهتر است ابتدا نحوه رزرو ویلا در فیلبند را بدانید تا دچار سردرگمی نشوید. بدین منظور ابتدا به صفحه اصلی سایت رفته و بعد از گزینه اجاره ویلا و سوئیت که در سمت راست و بالای صفحه می باشد وارد استان مازندران شوید و سپس فیلبند را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب این روستا وارد صفحه مربوط به ویلاها و اقامتگاه های فیلبند شده تا بتوانید از بین موارد موجود یکی را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب اقامتگاه مورد نظرتان توضیحات مربوط به آن ها را مطالعه کنید و اگر سوال دیگری داشتید با شماره قرار داده شده تماس بگیرید. بعد از تماس می توانید برای ثبت و رزرو آن ها اقدام نمایید. هم چنین بهتر است توضیحات مربوط به کنسل کردن را نیز مطالعه کنید که با مشکل رو به رو نشوید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که قبل از رزرو ویلا باید ابتدا زمان سفر خود را مشخص کنید و اگر در تعطیلات یا آخر هفته ها قصد دارید به این ناحیه بروید بهتر است یک الی دو هفته قبل از موعد برای رزرو تماس بگیرید تا گزینه مورد نظر شما توسط دیگر افراد انتخاب نشود.