اقامتی جذاب در ویلاهای جاجرود

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین بخش های لواسان که در شرق تهران واقع شده و دارای ویلاهایی جذاب درون خود می باشد، جاجرود می باشد. این منطقه به دلیل آب و هوا خوبی که دارد توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید و به همین دلیل بهتر است این مقاله را از دست ندهید تا بتوانید اطلاعات کافی درباره اجاره ویلا در این ناحیه به دست آورید.

رزرو ویلا در جاجرود

این منطقه به دلیل نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در یک ناحیه خوش آب و هوا مورد توجه افراد زیادی در تهران قرار گرفته و به همین دلیل در آن ویلاهای مختلفی ساخته شده و ساخت و ساز نیز در مرحله توسعه قرار گرفته است. رزرو اقامتگاه در جاجرود به یکی از ایده آل های افراد تبدیل شده و به خصوص آخر هفته ها ویلاهای این ناحیه مورد استقبال افراد قرار می گیرد.

برای رزرو و اجاره ویلا در جاجرود می توانید به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و از بین گزینه های مختلفی که پیش رویتان قرار گرفته یکی را برگزینید و سپس برای رزرو با شماره های قرار داده شده تماس حاصل فرمایید. اجاره ویلا در این منطقه معمولا هزینه بالایی ندارد و اواسط هفته از 2222 تومان و آخر هفته ها از 2222 تومان شروع می شود که می توانید با توجه به این که برای چه مناسبتی قصد دارید به این منطقه بروید اول یا آخر هفته را برگزینید.

رزرو ویلا در جاجرود

اجاره سوئیت های ارزان در جاجرود

یکی از مهم ترین اقامتگاه هایی که در این منطقه مورد استفاده افراد قرار می گیرد، سوئیت های اقتصادی می باشند. این سوئیت ها معمولا مبله هستند و یک واحد از آپارتمان می باشند که اجاره داده می شوند. هزینه اجاره سوئیت در جاجرود از 800000 تومان شروع می شود و این مقدار در وسط هفته و آخر هفته مثل هم می باشد. از امکاناتی که سوئیت ها ممکن است در خود اشته باشند می توان به باربیکیو، آلاچیق، حیاط، تراس و… اشاره نمود.

سوئیت ها معمولا ارزان هستند و به همین دلیل معمولا بین افراد مختلف مورد توجه قرار می گیرند چرا که مردم می توانند با قیمتی کم چند روزی را در اطراف تهران با عزیزان خود بگذرانند. توجه داشته باشید که قبل از رزرو سوئیت مورد نظرتان به ظرفیت آن دقت کنید تا با توجه به تعداد نفراتی که هستید با مشکل مواجه نشوید. این مورد معمولا در توضیلات سوئیت گفته شده ولی با تماس با مشاورین سایت نیز می توانید از این مساله مطمئن شوید.

اجاره روزانه ویلا در جاجرود شامل ویلاها و سوئیت های ارزان قیمت نیز می شود که اگر بخواهید می توانید از آن ها استفاده کنید. سوئیت های موجود در جاجرود در اکثر موارد ویوی خوبی دارند و مناظر اطراف را به بهترین شکل نشان می دهند ولی باز هم بهتر است در موقع رزرو اگر ویو برایتان اهمیت دارد حتما از مشاورین لوکس ویلا این موضوع را پیگیری کنید تا مطمئن شوید.

ویلاهای استخردار جاجرود

یکی از مهم ترین امکاناتی که در ویلاها مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد، وجود استخر در ویلا می باشد. ویلاهای استخر دار معمولا متقاضی بیشتری دارد و به خصوص در فصل تابستان ویلاهای با استخر روباز پر طرفدار می باشند. ویلاهایی که استخر روباز دارند معمولا در نیمه دوم سال به دلیل عدم کاربرد استخر کاهش قیمت دارند. نوع دیگری از ویلاها نیز که دارای استخر سر پوشیده می باشند بیشتر در ماه های سرد در سال مورد استفاده قرار می گیرند ولی در تابستان نیز بی کاربرد نیستند.

اگر ویلاهای استخر روباز با آب گرم ارائه شوند معمولا در زمستان نیز به همان قیمت تابستان اجاره داده خواهند شد. از دیگر ویلاهایی که با هزینه بیشتری برای اجاره وجود دارند ویلاهایی است که هر دو استخر روباز و استخر سرپوشیده را دارند. در جاجرود نیز ویلاهای استخردار وجود دارند و اگر بخواهید می توانید از آن ها استفاده کنید. هزینه اجاره ویلا استخردار در جاجرود اواسط هفته از 1500000 تومان و آخر هفته ها از 2300000 تومان شروع می شود.

اگر تمایل داشتید از ویلاهایی استفاده کنید که هر دو استخر را در خود دارند بهتر است قبل از رزرو ویلا از فعال بودن هر دو استخر اطمینان حاصل کنید. اگر نخواستید از این ویلاها به دلیل قیمت بالایشان استفاده کنید می توانید از ویلاهای ارزان تر و یا سوئیت های جاجرود استفاده کنید تا اقتصادی تر برای سفرتان اقدام نمایید.

ویلاهای استخردار جاجرود

نحوه رزرو اقامتگاه در جاجرود

یکی از بهترین و آسان ترین راه هایی که برای اجاره ویلا در جاجرود می توان استفاده نمود مراجعه به سایت لوکس ویلا است. بدین منظور کافیست ابتدا به صفحه اصلی سایت رفته و از بخش اجاره ویلا و سوئیت در بالای صفحه برای انتخاب جاجرود استفاده نمایید. بعد از ورود به صفحه ویلاهای جاجرود می توانید از بین مواردی که برایتان قرار داده شده یکی را انتخاب کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویلا یا سوئیت مورد نظرتان با شماره های قرار داده شده تماس بگیرید. بعد از صحبت با مشاورین لوکس ویلا می توانید از مشاوره آن ها برای تکمیل اطلاعاتتان درباره اقامتگاه استفاده کنید و بهتر است برای این کار سوالاتی که دارید مثل برگزاری مهمانی در ویلای مورد نظرتان یا سوالاتی از ین دست را جویا شوید تا راحت تر انتخاب کنید. یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که آخر هفته ها و در تعطیلات معمولا جمعیت بیشتری به این سمت می رود و باید یک الی دو هفته قبل از موعد برای رزرو ویلایتان تماس بگیرید تا مورد انتخابی شما توسط افراد دیگر ثبت نشود.