اقامتگاه های تنکابن

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از زیباترین و مهم ترین شهرستان هایی که در مازندران وجود دارد تنکابن بوده که توانسته به دلیل جاذبه ها و مناظر دیدنی خود افراد زیادی را جذب نماید. در این مقاله به معرفی انواع اقامتگاه های این منطقه پرداختیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این باره به دست آورید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در تنکابن

از آن جا که تنکابن به عنوان یک منطقه دیدنی بین مردم شناخته می شود، باید گفت که این ناحیه در بین افراد برای اقامت بسیار مهم و شایع می باشد. شما با اقامت در این ناحیه می توانید لحظات خوبی را سپری کنید و بابت این موضوع باید برای اجاره ویلا در تنکابن اقدام نمایید. هزینه ویلاها معمولی در تنکابن اوایل هفته از 800000 تومان و آخر هفته ها از 1000000 تومان شروع می شود. با توجه به این که چه ویلایی را انتخاب کنید این قیمت بیشتر خواهد شد و به همین دلیل بهتر است ابتدا قیمت ها را با دقت ببینید و بعد برای رزرو تماس بگیرید. بعضی از ویلاهای این ناحیه ارزان تر هستند و گاهی اوقات ویلاها تخفیف دارند که می توانید از این کاهش قیمت ها به نفع خود استفاده کنید و سفری اقتصادی تر داشته باشید.

ویلاهای استخردار تنکابن

یکی از پر طرفدارترین ویلاهایی که می توانید برای اجاره آن ها اقدام نمایید، ویلاهای استخردار هستند. این ویلاها معمولا در شهرهای مختلفی از ایران وجود دارد و شما می توانید در تنکابن نیز برای رزرو آن ها تماس بگیرید. هزینه اجاره ویلا استخردار در تنکابن اوایل هفته از 2000000 تومان و آخر هفته ها از 2500000 تومان شروع می شود. ویلاهای استخردار معمولا به چند دسته تقسیم می شوند:

  1. ویلاهای با استخر روباز
  2. ویلاهای با استخر سرپوشیده
  3. ویلاهایی که هر دو استخر را دارند
  4. ویلاهای چهارفصل

دسته اول یعنی ویلاهای با استخر روباز معمولا در تابستان کاربرد زیادی دارند و بین گردشگران طرفداران زیادی دارند. اگر قصد دارید از این ویلاها در نیمه دوم سال استفاده کنید بهتر است مطمئن شوید که این استخرها با آب گرم ارائه شوند. در غیر این صورت هزینه این ویلاها نصف خواهد شد. ویلاهای با استخر سرپوشیده در تمامی طول سال قابل استفاده است ولی در تابستان به نسبت ویلاهای با استخر روباز کمتر درخواست دارد و هزینه اجاره آن ها نیز کمتر می باشد.

ویلاهایی که دارای هر دو استخر می باشند نیز در تمامی مواقع سال قابل استفاده هستند ولی در زمان اجاره آن ها باید مطمئن شوید که هر دو استخر فعال باشد تا هزینه اضافی پرداخت نکنید. آخرین دسته از ویلاها مواردی هستند که سقف استخر متحرک بوده و به همین دلیل این نوع ویلاها نیز در تمام طول سال قابل استفاده می باشد. تعداد ویلاهای چهارفصل کم بوده و در بعضی از شهرها وجود دارند ولی هزینه اجاره آن ها زیاد می باشد.

لازم به ذکر است ویلاهای استخردار معمولا هزینه اجاره آن ها زیاد بوده و دو مورد آخر در دسته ویلاهای لوکس قرار می گیرند و به همین دلیل قیمت آن ها نیز زیاد است پس اگر تمایل داشتید برای اجاره ویلا لوکس در تنکابن اقدام کنید می توانید از ویلاهای استخردار بهره ببرید. هم چنین باید در نظر داشته باشید که برای اجاره ویلا ارزان در تنکابن نباید در این دسته از ویلاها به دنبال آن باشید چون ویلاهای استخردار معمولا هزینه بیشتری در مقایسه با دیگر اقامتگاه ها دارند.

ویلاهای استخردار تنکابن

اجاره اقامتگاه های اقتصادی تنکابن

در تنکابن می توانید از لوکس ترین تا اقتصادی ترین ویلاها را رزرو کنید و آپارتمان های این شهر معمولا در زمره موارد اقتصادی قرار می گیرند. اگر تمایل داشتید برای رزرو و اجاره روزانه آپارتمان در تنکابن اقدام کنید باید بدانید که هزینه آن ها اوایل هفته از 1000000 تومان و آخر هفته ها از 1300000 تومان آغاز می شود که با توجه به دیگر ویلاها معمولا ارزان تر می باشند و از نظر اقصتادی یک سفر ارزانتر خواهید داشت. اجاره روزانه خانه در تنکابن معمولا مورد استقبال افراد زیادی بوده و شما نیز می توانید برای این منظور از سایت لوکس ویلا اقدام نمایید.

ویلاهای جنگلی در تنکابن

تنکابن یک منطقه جنگلی و ساحلی بوده و در آن می توانید انواع ویلاها در این بخش ها بیابید. اگر تمایل دارید در بخش جنگلی تنکابن ویلا اجاره کنید بهتر است ابتدا قیمت ها را مشاهده نمایید سپس برای این منظور اقدام کنید. هزینه اجاره ویلا جنگلی در تنکابن اوایل هفته از 1000000 تومان و آخر هفته ها از 1500000 آغاز شده و با توجه به امکاناتی که مد نظر داشته باشید این هزینه بیشتر خواهد شد.

امکانات موجود در ویلاها شامل مواردی هم چون بیلیارد، باربیکیو، فوتبال دستی، سیستم صوتی، پینگ پنگ، تراس، آلاچیق و… می شود که با توجه به هر چند موردی که از این امکانات بخواهید هزینه اجاره ویلا بالاتر خواهد رفت. دقت کنید که در ویلاهای جنگلی مواردی وجود دارند که زیر مجموعه ویلاهای لوکس هستند و به همین دلیل اجاره آن ها نیز بالاتر از باقی ویلاهاست. سعی کنید برای اجاره روزانه ویلا جنگلی در تنکابن ابتدا به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و سپس برای این منظور تماس بگیرید.

ویلاهای جنگلی در تنکابن

نحوه رزرو اقامتگاه از سایت لوکس ویلا

اگر می خواهید از سایت لوکس ویلا برای رزرو اقامتگاه مورد نظرتان استفاده کنید باید ابتدا از پنل اجاره ویلا و سوئیت از استان مازندران وارد صفحه مربوط به شهر تنکابن شوید. در این صفحه می توانید انواع ویلاهای این منطقه را مشاهده نمایید و سپس از بین آن ها هر موردی را که تمایل داشتید انتخاب کنید. هم چنین در سمت چپ صفحه می توانید بر اساس ارزان ترین یا گران ترین مرتب سازی کنید تا بهتر و سریع تر بتوانید برای انتخاب آن چه نیاز دارید اقدام کنید. بعد از انتخاب ویلای خود ابتدا توضیحات مربوط به ویلا را مطالعه نمایید و سپس برای پرسیدن سوالات خود با شماره قرار داده شده تماس بگیرید. مشاورین لوکس ویلا می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کرده تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. فراموش نکنید در روز های شلوغ سال بهتر است یک الی دو هفته زودتر از موعد برای رزرو ویلای خود تماس بگیرید چرا که در این مواقع از سال معمولا جمعیت بیشتری از حالت عادی برای سفر به این مناطق ویلا ثبت می کنند.