اجاره روزانه عمارت های لواسان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین مناطق اطراف تهران که در شمیرانات واقع شده، شهر لواسان می باشد. این منطقه از زمان قدیم به عنوان یکی از مهم ترین و بهترین نواحی اطراف تهران برای ساخت ویلا شناخته می شده و هم اکنون نیز عده زیادی تمایل به ساخت یا خرید و فروش ویلا در لواسان دارند. این شهر خوش آب و هوا بوده و یک منطقه ییلاقی به شمار می رود که به دلیل جریان داشتن رودخانه جاجرود در آن دارای مناظر بکر و بسیار زیبایی است می باشد. این مقاله درباره اجاره ویلا های لواسان اطلاعات کافی ارائه خواهد داد پس بهتر است تا انتها با ما همراه باشید.

اجاره عمارت در لواسان

لواسان یکی از خوش نام ترین و معروف ترین شهر های اطراف پایتخت بوده که می توانید با رفتن به آن لحظات خوبی را تجربه نمایید. عمارت های موجود در لواسان می توانند برای اجاره بسیار مناسب باشند چرا که انواع آن ها را می توانید با هر سلیقه ای بیابید. اجاره ویلا در لواسان معمولا یکی از گزینه های اصلی اجاره ویلا در اطراف تهران می باشد. اگر قصد دارید برای چند روز از تهران دور شوید و یک تجربه خوب از اقامت در جایی زیبا با هوایی عالی را تجربه کنید، بهتر است لواسان را انتخاب کنید.

عمارت های لواسان معمولا به دلیل امکانات و زیبایی معماری خود هزینه بالایی را برای اجاره دارند و به همین دلیل باید این موضوع را به خاطر داشته باشید تا در انتخاب ویلا دچار سرگردانی نشوید. اجاره عمارت در لواسان یکی از مهم ترین موارد در اجاره ویلا می باشد که نباید آن را از دست بدهید و هزینه عمارت ها در وسط هفته از 2000000 تومان و آخر هفته ها از 3000000 تومان آغاز می شود.

البته این نکته را فراموش نکنید که این منطقه به عنوان یکی از لوکس ترین مناطق اطراف تهران شناخته می شود که معمولا در زمستان شلوغ تر از سایر اوقات سال می شود. از امکانات عمارت های لواسان می توان به تعداد زیاد اتاق های مستر، آلاچیق، سیستم صوتی، میز بیلیارد، زمین های بازی، سونا، استخر، جکوزی و… اشاره نمود که البته اکثر این امکانات علاوه بر عمارت ها در ویلاهای لوکس نیز یافت می شود.

اجاره عمارت در لواسان

ویلاهای لوکس لواسان

در منطقه لواسان معمولا اکثر ویلاها لوکس می باشند و شما می توانید در صورت نیاز هر کدام را که خواستید انتخاب نمایید. ویلاهای لوکس دارای امکانات مختلفی هستند که تقریبا همانند عمارت ها بوده و قیمت های این ویلا ها نیز بسیار شبیه به اجاره عمارت در لواسان می باشد. هزینه ی اجاره ویلا در لواسان در بین ویلاهای معمولی وسط هفته از 1300000 تومان و آخر هفته ها از 1500000 تومان شروع می شود و با توجه به این که چه ویلایی را انتخاب کنید این هزینه بالاتر نیز می رود.

قیمت اجاره ویلا لوکس در لواسان همانند عمارت می باشد و تفاوت چندانی با هم ندارند. طراحی ویلاهای لوکس لواسان بسیار زیباست و هر کسی را شیفته خود می کند. بهتر است در صورتی که قصد دارید برای اجاره ویلا در لواسان اقدام کنید، اگر هزینه برایتان اهمیت زیادی ندارد یک ویلای زیبا برا برگزینید تا یک تجربه خوب را در پیش داشته باشید.

لاکچری ترین محله های لواسان

در لواسان ویلاهایی ساخته شده که قیمت آن ها از خانه های پایتخت نیز بسیار بیشتر می باشد. این شهر محله های مختلفی دارد و قیمت ویلاها در این مناطق از دیگر نواحی لواسان بیشتر می باشد. یکی از لاکچری ترین محله های لواسان محله باستی هیلز می باشد که به دلیل شباهت به شهرک بورلی هیلز لس آنجلس این نام را بر روی محله گذاشته اند. قیمت ویلا ها در این منطقه از 100 میلیارد تومان شروع می شود و معمولا در این مناطق اجاره ویلا اتفاق نمی افتد و افراد در آن مالک هستند.

لازم به ذکر است شما تنها در صورتی که مالک باشید می توانید به این شهرک وارد شوید و هم چنین دور تا دور این منطقه دیوار کشی شده است. از دیگر مناطق لاکچری در لواسان می توان به عسلک اشاره کرد. خانه های ساخته شده در این شهر بر روی دامنه کوه ساخته شده و تقریبا در ورودی لواسان می باشد. این شهرک یکی از مرتفع ترین محله های لواسان می باشد و باید گفت طراحی ویلاهای درون این منطقه بسیار دیدنی می باشد.

ویوی ویلاهای این محله به طرف سد لتیان و تمامی لواسان می باشد که این موضوع تقریبا در تمامی خانه های زیبای این محله وجود دارد. توک مزرعه یکی دیگر از محله های لاکچری لواسان می باشد که ویلاهای بسیار زیبایی در این منطقه ساخته شده اند. لازم به ذکر است برای اجاره ویلا ارزان در لواسان نباید به فکر محله های خوب لواسان باشید. بهتر است برای این منظور ابتدا به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید تا با توجه به هزینه ای که در نظر دارید یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید.

لاکچری ترین محله های لواسان

انواع ویلاهای استخردار در لواسان

یکی از مهم ترین مواردی که بین مردم به عنوان یک گزینه مهم در نظر گرفته می شود، ویلاهای استخردار می باشند. این ویلاها معمولا در تمامی نقاط ایران ساخته شده ولی در لواسان تعدادشان بالاتر می باشد. ویلاهای استخر دار به سه دسته تقسیم می شوند: دسته اول ویلاهایی هستند که دارای استخر روباز می باشند و در تابستان و به طور کلی در ماه های گرم سال کاربرد دارند و این ویلاها معمولا در نیمه دوم سال تخفیف دارند چون استخر آن ها کارایی ندارد. البته بعضی از این ویلا ها به دلیل اینکه استخر روباز را با آب گرم ارائه می دهند در زمستان نیز متقاضی داشته که این موضوع را قبل از رزرو ویلا باید با تماس قبلی با مشاورین لوکس ویلا مطمئن شوید.

نوع دیگر ویلاهای لواسان با استخر سر پوشیده ارائه می شوند و در نیمه دوم سال کاربرد دارند که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید. هزینه اجاره ویلا استخردار در لواسان وسط هفته از 3500000 تومان و آخر هفته از 5000000 تومان شروع می گردد. نوع دیگر ویلاهایی است که هم استخر روباز دارد و هر استخر سرپوشیده که معمولا هزینه این نوع از ویلاها بیشتر از دو نوع قبلی می باشد چرا که در هر فصلی از سال که بخواهید به لواسان مراجعه کنید می توانید از هر دو مورد استفاده نمایید و تجربه ای بهتر از اقامتتان داشته باشید.

یکی از مواردی که نباید آن را فراموش کنید این است که معمولا در نیمه دوم سال و به خصوص زمستان لواسان بسیار شلوغ می شود چرا که در این منطقه برف سنگینی می بارد و افراد بیشتر به همین دلیل راهی لواسان می شوند. پس اگر تمایل دارید برای اجاره ویلا در لواسان در زمستان اقدام کنید بهتر است از دو الی سه هفته زودتر برای رزرو اقامتگاهتان اقدام نمایید تا دچار مشکل نشوید. بدین منظور به سایت لوکس ویلا رفته و از بین گزینه های پیش رویتان کد ویلای انتخابی خود را برای رزرو به اطلاع مشاورین لوکس ویلا برسانید تا هم ویلای خود را رزرو نمایید و هم اطلاعات دقیق تر درباره این مورد را جویا شوید.